ik zit de dneken he ... wat moet je zeggen als ze dan ja zegt?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:48 schreef DeKeuv het volgende:
Als ik de laatste man op aarde was... had ik dan kans gemaakt?
Antwoord: Nee...
Oh gelukkig ben ik dus niet de laatste op aarde... neucken?
krijg bij zulke zinne altijd zo'n lief handje in me gezichtquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:41 schreef Erick1985 het volgende:
Ik lees hier zoveel ongelofelijke domme openingszinnen. 80% is verzonnen. NIEMAND heeft het in een openingszin meteen al over neuken of wat voor sexuele dingen dan ook, dat durft niemand. Kan gewoon niet, of je moet heel erg dronken zijn. Ik geloof er geen barst van. Wat een bullshit allemaal...
Deze las ik op pagina 1:
ik:wil je me ontmaagden?
zei:alleen als jij mij ook wil ontmaagden.
Tuuuuuuuuuuuurlijk.....
quote:Op woensdag 21 januari 2004 23:57 schreef The_M het volgende:
Ik: masturbeer je?
zij: wat???????
Ik: wat studeer je?
Hier zou ik nog wel voor vallen, zeker als hij mooie ogen heeft en lief lacht.quote:Op dinsdag 27 januari 2004 21:15 schreef majestic_brew het volgende:
Korte zin met meeste resultaat.
Naast een meisje gaan zitten in een discotheek. Haar aandachtig in de ogen kijken en lachend vragen.."Wordt het nog wat tussen ons vanavond???"
ach je had toch die Jupiler, is beter dan die Heineken-brol van bij jullie, niet ?quote:Op woensdag 21 januari 2004 13:28 schreef Empr0r het volgende:
Hmm..
een vriend van me liep eens naar een meisje toe van...
"he wat doet zo'n mooie dame hier alleen... Jij ziet eruit als iemand die dringend een wilde nacht nodig heeft... Ik wil me zelf niet meteen aanraden maar ik graag samen met jou gaan zoeken..."
De rest van de avond heb ik hem niet meer gezien. Hij zou ff weg gaan zat ik daar in me eentje in belgie met een Jupiler in de hand en een vriendin thuis
die is goedquote:Op dinsdag 20 januari 2004 15:45 schreef the_predator het volgende:
een slechte openingszin met een goed resultaat!?
hey,.. hallo (ik stak mijn hand uit) mijn naam is ....
een korte pauze en een verbaasde blik vanaf haar kant,...
|k reageerde gelijk met:
Ik zie jou twijfelen,....
kat in het bakkie! hahahaha
Dit hele topic gaat er juist over dat dat dus wel meevalt...quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:54 schreef Fokkedop het volgende:
Flauw eigenlijk he, na alles wt ik zo lees. Dat er bijna toch altijd wel negatief wordt gereageerd door vrouwen. Dat denk ik echt, doe niet zo moeilijk, je bent toch ook geil?
Zo moeilijk doen altijd.
Precies ja, dat soort reacties krijg je als je opent met "neuken?" of iets dergelijks.quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:44 schreef T42 het volgende:
[..]
krijg bij zulke zinne altijd zo'n lief handje in me gezicht*PATS
![]()
Ik ben idd vaak geil, maar daarom zit ik er niet op te wachten om door de meest kansloze kneuzen versierd te worden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:54 schreef Fokkedop het volgende:
Flauw eigenlijk he, na alles wt ik zo lees. Dat er bijna toch altijd wel negatief wordt gereageerd door vrouwen. Dat denk ik echt, doe niet zo moeilijk, je bent toch ook geil?
Zo moeilijk doen altijd.
Pre-cies, al zit je haar okey, nou leuk, dan zit het okey, maar als ik je leuk vind, zeg ik het gewoon, en dan zie ik wel waar ik het een zin later over heb, werkt niet altijdquote:Op zondag 5 juni 2005 20:33 schreef Innocence het volgende:
Wat dichterbij iemand gaan staan, nadenkend aankijken, bijna wat gaan zeggen en net doen alsof je je bedenkt, dan´Nee, toch niet´ zeggen en je omdraaien.
Gegarandeerd dat ie binnen enkele minuten naar je op zoek is omdat ie toch wel nieuwsgierig is.
Vind het meeste wat hier staat heel wat beter klinken als al dat kansloze geslijm wat je normaal meestal aan mag horen...
In zo'n geval maakt het volgens mij helemaal niks uit wat je gezegt had. Al had je in het russisch gezegt dat je liever geen mayo bij op de pizza wil had je nog wel succes gehad.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:13 schreef fiat het volgende:
Voor elektrostudenten de gouwe ouwe: Mag ik met mijn probe jouw ingangsimpedantie meten?
Nee mijn slechste zin was:
De DJ draaide onwijze slecht en een één of andere kerel vond het nodig om daarop te gaan strippen. Ik zo: vind jij dat nou leuk. Twee seconden later deden we leukere dingen en een uurtje later lagen we in bed
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:22 schreef Qweraz het volgende:
Voorbereiding:
Neem bierviltje, haal er een 'taartstukje' uit, en zet hem op je neus, rechtover eind, loop dan richting object:
Ik: 'Hé, loop jij met bierviltjes te gooien....'
Zij:![]()
ik:![]()
Zorgt altijd voor een vrolijke lach![]()
Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2004 15:53 schreef Raggamamma het volgende:
een wat oudere kreet is: "pijp jij mij dan bef ik jou" maar da's meer iets voor vrienden onder elkaar
een gozer die ik eerst maar niks vond zei eens: krijg jij ook zo'n zin om te neuken als je mij ziet...:)
ik antwoordde trouwens " nou..hoe je er over begint..."
Dat vind ik wel een goeie, dus....
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:35 schreef bermuda17 het volgende:
meisje naar me toe: eej wat is je msn :S bekend verhaal zeker onder de jongere :|
Jij gebruikt MSN smilies op fokquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:35 schreef bermuda17 het volgende:
meisje naar me toe: eej wat is je msn :S bekend verhaal zeker onder de jongere :|
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:22 schreef Qweraz het volgende:
Voorbereiding:
Neem bierviltje, haal er een 'taartstukje' uit, en zet hem op je neus, rechtover eind, loop dan richting object:
me grap, wat doe jequote:Op donderdag 9 juni 2005 19:22 schreef Qweraz het volgende:
Voorbereiding:
"Als jij mijn rug masseert, mag je me in ruil daarvoor pijpen."quote:Op dinsdag 20 januari 2004 15:53 schreef Raggamamma het volgende:
een wat oudere kreet is: "pijp jij mij dan bef ik jou" maar da's meer iets voor vrienden onder elkaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |