abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16429949
wie heeft er wel eens een superslechte openingszin gehad maar toch resultaat gehad in de vorm van goeie sex. of wie kent mensen?

mijn slechtste:

een meisje die ik vaag kende ontmoette ik op een feestjuh. na 2 minuten lullen zegt ze opeens:
ik ben ontzettend geil.
ik:
ik ook zullen we elkaar helpen?

bingo

was wel een sletje moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen, maar wel grappig

pi_16429995
Mijn man zei tegen mij over icq: Eindhovuh!
En 2,5 jaar later zijn we getrouwd
  dinsdag 20 januari 2004 @ 15:43:45 #3
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_16430031
Openingszin??
Is "neuken?" ook een zin?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_16430066
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 15:42 schreef Icicle het volgende:
Wat was jou reactie? "Keigek!" of "De gekste!" ?
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 15:45:45 #5
50807 the_predator
the man with a plan!
pi_16430107
een slechte openingszin met een goed resultaat!?

hey,.. hallo (ik stak mijn hand uit) mijn naam is ....
een korte pauze en een verbaasde blik vanaf haar kant,...
|k reageerde gelijk met:

Ik zie jou twijfelen,....

kat in het bakkie! hahahaha

kijk, dan ben je sapdrinkerdewijs goed bezig!!
pi_16430135
Ik had ooit een jongen leren kennen, die ik wel leuk vond op vakantie. Ik kende hem nog niet, in de zin dat we echt gesproken haden, en toen we met een grote groep savonds gingen lopen zocht ik een aanknopingspunt en vroeg ik of ik een arm kreeg.

Toen na 10 minuten praten( ik beetje verlegen ) hoorde ik ineens zijn naam achter me en reageerde er iemand anders. Ik keek opzij en reageerde ietswat bot: 'hey, jou moest ik helemaal niet hebben, ik dacht dat jij hem was'.

Enfin, was dus een publieke uiting.... maar pakte wel leuk uit, even later liep ik met de goeie gast ;-)

[Dit bericht is gewijzigd door -Cindy18- op 20-01-2004 15:48]

pi_16430150
Geen idee, weet alleen nog dat een gesprek over school en wiskunde ooit ergens toe leidde
pi_16430168
eeY jij ziet er leuk uit
> Kan je niks beters verzinnen?
Oh ik vond hem voor jou wel goed genoeg eigenlijk

OWNED

dinsdag 20 januari 2004 @ 15:50:18 #9
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_16430250
wil je een pizza of gaan we gelijk neucken?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_16430269
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 15:46 schreef -Cindy18- het volgende:
Ik had ooit een jongen leren kennen, die ik wel leuk vond op vakantie. Ik kende hem nog niet, in de zin dat we echt gesproken haden, en toen we met een grote groep savonds gingen lopen zocht ik een aanknopingspunt en vroeg ik of ik een arm kreeg.

Toen na 10 minuten praten( ik beetje verlegen ) hoorde ik ineens zijn naam achter me en reageerde er iemand anders. Ik keek opzij en reageerde ietswat bot: 'hey, jou moest ik helemaal niet hebben, ik dacht dat jij hem was'.

Enfin, was dus een publieke uiting.... maar pakte wel leuk uit, even later liep ik met de goeie gast ;-)

Opzich lullig, maarre, hoe kwam t dat je bij de verkeerde gozer begon????
  dinsdag 20 januari 2004 @ 15:53:34 #11
59357 Raggamamma
'Internet is a lifestyle&
pi_16430355
een wat oudere kreet is: "pijp jij mij dan bef ik jou" maar da's meer iets voor vrienden onder elkaar

een gozer die ik eerst maar niks vond zei eens: krijg jij ook zo'n zin om te neuken als je mij ziet...:)
ik antwoordde trouwens " nou..hoe je er over begint..."

Dat vind ik wel een goeie, dus....

"Your ignorance is overwhelmed by your stupidity"********* *anonymus
  dinsdag 20 januari 2004 @ 16:01:35 #12
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_16430648
Echt heel cliché, tegen een Duitse op wintersport na een paar schnapsjes teveel op.
Hé du, I heisse E, wie heiss bist du?
20 min. later lagen we al op haar hotelkamer.
I hate to be loved, but I need to feel wanted || [url=http://www.barflyonline.co.uk/]Barfly[/url], best unsigned UK band around
pi_16430739
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 15:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Opzich lullig, maarre, hoe kwam t dat je bij de verkeerde gozer begon????

Vaag excuus... maar het was nogal donker, wandeling over een bergpad met redelijk wat bomen. Maanlicht was er waarschijnlijk genoeg, maar niet echt op de plek waar ik hem aansprak. Zijn stem klonk in mijn gedachten hetzelfde, maar ik had hem dan ook maar een paar keer gezien / gehoord.

Iedereen liep lekker gezellig arm in arm..... redelijk onschuldig avondje en ik dacht ineens, hey... leuk aanknopingspunt.

pi_16432310
ja dat is een soort vluggertje want echt heel goed en gezellig kan dat niet moet elkaar nog goed kennen om al die "weak points" van elkaar tekennen volgens mij, had zelf een paar keer mee gemaakt (4keer).
zoek en you will find me
pi_16432600
Met een meisje aan de bar... Goldstrike bestellen, achterover slaan, zeggen dat je zin in hebt in zoenen en ondertussen hangt je tong er al in

kletz

Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_16432831
Twee jaar geleden in de Snollywood, ik met een pitcher bier in m'n hand. Meisje komt aanlopen en begint aan m'n pitcher te lurken. Ik "doe je dat thuis ook?" en hoppatee ik werd meteen op m'n bek gepakt...
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_16432986
Een vriend van me, tegen een nogal klein meisje: "ben je altijd zo klein?"

Heeft ie wel mee gezoend toen en nog een paar dates mee gehad...

BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_16434931
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 15:42 schreef Icicle het volgende:
Als een meid dat tegen mij zou roepen zou ik er ook meteen mee willen trouwen!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 20 januari 2004 @ 18:41:09 #19
79140 Koolraap
Brassica Napus
pi_16435811
ziek gewoon. Zo'n meid die zoiets zegt zou ik direct al afschrijven. Bovendien is "feestje" correct Nederlands; "feestjuh" kennen we niet (gelukkig).
"Het lot is niet uitsluitend een beperking, het is ook een bevrijding."
pi_16436202
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 18:41 schreef Koolraap het volgende:
ziek gewoon. Zo'n meid die zoiets zegt zou ik direct al afschrijven. Bovendien is "feestje" correct Nederlands; "feestjuh" kennen we niet (gelukkig).
Ach man, kweek een gevoel voor humor... Is goed voor je, humor!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 20 januari 2004 @ 18:58:35 #21
79140 Koolraap
Brassica Napus
pi_16436317
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach man, kweek een gevoel voor humor... Is goed voor je, humor!

Ik vind dat geen humor, het is triest.
"Het lot is niet uitsluitend een beperking, het is ook een bevrijding."
pi_16436659
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 18:58 schreef Koolraap het volgende:

Ik vind dat geen humor, het is triest.

Dat komt dus omdat je geen gevoel voor humor hebt! Ok, het is weinig hoogstaande humor, dat geef ik meteen toe...

Maar goed, aangezien we nogal verschillende standpunten schijnen in te nemen en ik niet de illusie heb dat ik je van gedachten kan laten veranderen hou ik nu maar op met deze vruchteloze discussie, dan kan het weer ontopic gaan.

pi_16440686
"Are you from Italy?"
"Let's get drunk and naked in your room!"
"Ik doe de lerarenopleiding in Tilburg, en jij?"
pi_16456041
Hmm..
een vriend van me liep eens naar een meisje toe van...
"he wat doet zo'n mooie dame hier alleen... Jij ziet eruit als iemand die dringend een wilde nacht nodig heeft... Ik wil me zelf niet meteen aanraden maar ik graag samen met jou gaan zoeken..."

De rest van de avond heb ik hem niet meer gezien. Hij zou ff weg gaan zat ik daar in me eentje in belgie met een Jupiler in de hand en een vriendin thuis

pi_16456197
Is die ladder in je panty "the stairway to heaven"
spam (de ~ (m.), ~s) 1 ongevraagde e-mail, m.n. reclame => junkmail
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')