mijn slechtste:
een meisje die ik vaag kende ontmoette ik op een feestjuh. na 2 minuten lullen zegt ze opeens:
ik ben ontzettend geil.
ik:
ik ook zullen we elkaar helpen?
bingo
was wel een sletje moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen, maar wel grappig
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 15:42 schreef Icicle het volgende:
Mijn man zei tegen mij over icq: Eindhovuh!
En 2,5 jaar later zijn we getrouwd
hey,.. hallo (ik stak mijn hand uit) mijn naam is ....
een korte pauze en een verbaasde blik vanaf haar kant,...
|k reageerde gelijk met:
Ik zie jou twijfelen,....
kat in het bakkie! hahahaha
Toen na 10 minuten praten( ik beetje verlegen ) hoorde ik ineens zijn naam achter me en reageerde er iemand anders. Ik keek opzij en reageerde ietswat bot: 'hey, jou moest ik helemaal niet hebben, ik dacht dat jij hem was'.
Enfin, was dus een publieke uiting.... maar pakte wel leuk uit, even later liep ik met de goeie gast ;-)
[Dit bericht is gewijzigd door -Cindy18- op 20-01-2004 15:48]
OWNED
quote:Opzich lullig, maarre, hoe kwam t dat je bij de verkeerde gozer begon????
Op dinsdag 20 januari 2004 15:46 schreef -Cindy18- het volgende:
Ik had ooit een jongen leren kennen, die ik wel leuk vond op vakantie. Ik kende hem nog niet, in de zin dat we echt gesproken haden, en toen we met een grote groep savonds gingen lopen zocht ik een aanknopingspunt en vroeg ik of ik een arm kreeg.Toen na 10 minuten praten( ik beetje verlegen ) hoorde ik ineens zijn naam achter me en reageerde er iemand anders. Ik keek opzij en reageerde ietswat bot: 'hey, jou moest ik helemaal niet hebben, ik dacht dat jij hem was'.
Enfin, was dus een publieke uiting.... maar pakte wel leuk uit, even later liep ik met de goeie gast ;-)
een gozer die ik eerst maar niks vond zei eens: krijg jij ook zo'n zin om te neuken als je mij ziet...:)
ik antwoordde trouwens " nou..hoe je er over begint..."
Dat vind ik wel een goeie, dus....
quote:Vaag excuus... maar het was nogal donker, wandeling over een bergpad met redelijk wat bomen. Maanlicht was er waarschijnlijk genoeg, maar niet echt op de plek waar ik hem aansprak. Zijn stem klonk in mijn gedachten hetzelfde, maar ik had hem dan ook maar een paar keer gezien / gehoord.
Op dinsdag 20 januari 2004 15:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:[..]
Opzich lullig, maarre, hoe kwam t dat je bij de verkeerde gozer begon????
Iedereen liep lekker gezellig arm in arm..... redelijk onschuldig avondje en ik dacht ineens, hey... leuk aanknopingspunt.
kletz
Heeft ie wel mee gezoend toen en nog een paar dates mee gehad...
quote:Als een meid dat tegen mij zou roepen zou ik er ook meteen mee willen trouwen!
Op dinsdag 20 januari 2004 15:42 schreef Icicle het volgende:
Mijn man zei tegen mij over icq: Eindhovuh!
En 2,5 jaar later zijn we getrouwd
quote:Ach man, kweek een gevoel voor humor...
Op dinsdag 20 januari 2004 18:41 schreef Koolraap het volgende:ziek gewoon. Zo'n meid die zoiets zegt zou ik direct al afschrijven. Bovendien is "feestje" correct Nederlands; "feestjuh" kennen we niet (gelukkig).
quote:Ik vind dat geen humor, het is triest.
Op dinsdag 20 januari 2004 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Ach man, kweek een gevoel voor humor...
Is goed voor je, humor!
quote:Dat komt dus omdat je geen gevoel voor humor hebt! Ok, het is weinig hoogstaande humor, dat geef ik meteen toe...
Op dinsdag 20 januari 2004 18:58 schreef Koolraap het volgende:Ik vind dat geen humor, het is triest.
Maar goed, aangezien we nogal verschillende standpunten schijnen in te nemen en ik niet de illusie heb dat ik je van gedachten kan laten veranderen hou ik nu maar op met deze vruchteloze discussie, dan kan het weer ontopic gaan.
De rest van de avond heb ik hem niet meer gezien. Hij zou ff weg gaan zat ik daar in me eentje in belgie met een Jupiler in de hand en een vriendin thuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |