quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:23 schreef Lips het volgende:
Wat moeten jullie je toch gelukkig prijzen met het feit dat wij maar 1 hersencel hebben en natuurlijk meteen voor iedere zaaddonerende lummel buigen...Maar da bedoel ik allemaal heel liev
Veel goeds heb ik hier toch nog niet gehoord, meeste beetje voorspelbaar. Zijn jullie echt niet creatiever???
quote:En toen
Op woensdag 21 januari 2004 23:57 schreef The_M het volgende:
Ik: masturbeer je?
zij: wat???????
Ik: wat studeer je?
Toen hebben we het café redelijk snel verlaten.
quote:hehe lol! kom niet meer bij!
Op dinsdag 20 januari 2004 17:03 schreef Kaensterle het volgende:
Een vriend van me, tegen een nogal klein meisje: "ben je altijd zo klein?"Heeft ie wel mee gezoend toen en nog een paar dates mee gehad...
quote:haha schitterend!! zijn ijzersterk sommigen die hier staan!
Op woensdag 21 januari 2004 17:00 schreef LoveHenk het volgende:
hoi wil je sinas en dan neuken?
nee
cola dan?toen lag ik dr te bonken
ff wezen checken,
Zag een leuk uitziende jongen/man. Ik was met een vriendin, hij met wat vrienden.
Na een paar keer geïnteresseerd oogcontact ben ik op 'm afgelopen en zei:
"Je kunt natuurlijk hier blijven, bij je vrienden... Maar je kunt ook met mij mee naar huis gaan". Geloof dat ik nog eens geen 'hallo' heb gezegd ...
Resultaat was wel dat we een kwartier later in de taxi zaten, op weg naar mijn huis.
Hoe die heette, ben ik inmiddels vergeten.
succes
[Dit bericht is gewijzigd door flyguy op 22-01-2004 13:48]
quote:als vrouw kunne je dit soort grappen met succes uithalen...als man meestal niet....
Op donderdag 22 januari 2004 12:22 schreef Copycat het volgende:
In een van mijn scharrelperiodes in een kroeg.Zag een leuk uitziende jongen/man. Ik was met een vriendin, hij met wat vrienden.
Na een paar keer geïnteresseerd oogcontact ben ik op 'm afgelopen en zei:
"Je kunt natuurlijk hier blijven, bij je vrienden... Maar je kunt ook met mij mee naar huis gaan". Geloof dat ik nog eens geen 'hallo' heb gezegd...
Resultaat was wel dat we een kwartier later in de taxi zaten, op weg naar mijn huis.
Hoe die heette, ben ik inmiddels vergeten.
quote:Klopt...
Op donderdag 22 januari 2004 13:52 schreef Solitarias het volgende:[..]
als vrouw kunne je dit soort grappen met succes uithalen...als man meestal niet....
quote:Die gaan we onthouden...
Op dinsdag 20 januari 2004 17:03 schreef Kaensterle het volgende:
Een vriend van me, tegen een nogal klein meisje: "ben je altijd zo klein?"Heeft ie wel mee gezoend toen en nog een paar dates mee gehad...
quote:* Pindakaasje kent nog wel wat leuke "kleine" meisjes
Op donderdag 22 januari 2004 14:19 schreef Oerang het volgende:[..]
Die gaan we onthouden...
Ik kom niet meer bij
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:19 schreef Oerang het volgende:[..]
Die gaan we onthouden...
Ik kom niet meer bij
die is zeker geestig
Hoi...
:/
En t werkt ook nog...
Jij hebt de opening en ik heb zin
En bingo
quote:ey.. t werkte ..
jij hebt echt een klote persoonlijkheid
quote:You lucky bastard!
Op vrijdag 23 januari 2004 17:31 schreef beute het volgende:
ik was in lloret in een discotheek (st trop) komt er een belgisch meisje naar mij toe. en vraagt of ik met haar een triotje zou willen.
Dus ik: Jaah denkende dat het niet gebeurd.
nou wel dus. The night that I became a Man.
quote:keep us updated
Op zaterdag 24 januari 2004 01:52 schreef Solitarias het volgende:
Ik ga morgen in Grun (de party capital van NL) eens de "Ben jij altijd zo klein" -taktiek uitproberen.... ben benieuwd
Meest foute? Euhm... euh... euh.. sjah...
'Sta je altijd zo naar uit je ogen te kijken of ben ik gewoon lelijk?' Denk dat dat het wel was eigenlijk.
Meest lompe die ik ken is toch wel:
quote:
Neuken en een pizza of hou je niet van pizza?
quote:Hehe, ik lust geen piza.
Op dinsdag 20 januari 2004 15:50 schreef _GdR_ het volgende:
wil je een pizza of gaan we gelijk neucken?
quote:wat een nickname heb jij
Op zaterdag 24 januari 2004 09:02 schreef Klysmakabouter het volgende:[..]
Hehe, ik lust geen piza.
ik: jij houd wel van snel gaan tijdens het skieen he?
zij: jazeker, heerlijk!
ik: ook onder de seks?
*beet*
quote:Was ik ook van plan gisteren, denk je dat er ook maar één kleine griet te vinden was in de tenten waar ik kwam?
Op zaterdag 24 januari 2004 01:52 schreef Solitarias het volgende:
Ik ga morgen in Grun (de party capital van NL) eens de "Ben jij altijd zo klein" -taktiek uitproberen.... ben benieuwd
quote:Dan zeg je iets van "ben jij altijd zo groot, of dik, of blond" enz.
Op zondag 25 januari 2004 18:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Was ik ook van plan gisteren, denk je dat er ook maar één kleine griet te vinden was in de tenten waar ik kwam?
Overigens, die oorspronkelijke "ben jij zo klein"-opmerking maakte die vriend van me uit pure zattigheid volgens mij, niet uit bijdehandheid... maar hee, 't werkte!
of gewoon deze gebruiken:
Zeg lieverd. Hoe wil jij je eitje morgenvroeg ? Gebakken of bevrucht ?
Toen ben ik er naar toe gegaan:
ik: Sorry hoor, maar ik MOET weten hoe jij heet.
zij: Silvia, hoezo
ik: Nou, als ik ooit een dochter krijg dan kan ik haar ook Silvia noemen, en als zij dan half zo mooi word als jij, dan weet ik zeker dat alles goed komt.
Ik kon nog wel een heel gesprek met haar aanknopen etc, maar ik ben al 5,5 jaar voorzien van een heel leuk, mooi, lief meisje.
quote:dat is geen slechte openingszin...
Op maandag 26 januari 2004 09:25 schreef DainBramage het volgende:
Ik stond laatst een keer in Hengelo. Er er komt toch een mooi meisje langslopen. Ik heb met open mond staan kijken.Toen ben ik er naar toe gegaan:
ik: Nou, als ik ooit een dochter krijg dan kan ik haar ook Silvia noemen, en als zij dan half zo mooi word als jij, dan weet ik zeker dat alles goed komt.Ik kon nog wel een heel gesprek met haar aanknopen etc, maar ik ben al 5,5 jaar voorzien van een heel leuk, mooi, lief meisje.
quote:dat is wel het blondste wat ik ooit heb gelezen.... hoe dom of sexistisch opgesteld kan je dan zijn als je niet eens in de gaten heb wie je mee neemt
Ik had ooit een jongen leren kennen, die ik wel leuk vond op vakantie. Ik kende hem nog niet, in de zin dat we echt gesproken haden, en toen we met een grote groep savonds gingen lopen zocht ik een aanknopingspunt en vroeg ik of ik een arm kreeg.
Toen na 10 minuten praten( ik beetje verlegen ) hoorde ik ineens zijn naam achter me en reageerde er iemand anders. Ik keek opzij en reageerde ietswat bot: 'hey, jou moest ik helemaal niet hebben, ik dacht dat jij hem was'.Enfin, was dus een publieke uiting.... maar pakte wel leuk uit, even later liep ik met de goeie gast ;-)
quote:ROFLOL
Op vrijdag 23 januari 2004 15:45 schreef vlabakje het volgende:"jij hebt echt een klote persoonlijkheid"
ey.. t werkte ..
quote:en als je daarbij nog lekker bot zegt: hey jou moet ik niet hebben
Op maandag 26 januari 2004 16:50 schreef pand3mon het volgende:[..]
dat is wel het blondste wat ik ooit heb gelezen.... hoe dom of sexistisch opgesteld kan je dan zijn als je niet eens in de gaten heb wie je mee neemt
"hoi, vind jij dit doekje ook zo naar chloroform ruiken?"
quote:'t Is maar wat je onder goeie seks verstaat
Op dinsdag 27 januari 2004 12:06 schreef sioux_ het volgende:
slechte openingszin, maar wel resultaat in de vorm van goede seks:"hoi, vind jij dit doekje ook zo naar chloroform ruiken?"
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 12:48 schreef Kaensterle het volgende:[..]
't Is maar wat je onder goeie seks verstaat
quote:Als je een sexdoll gewend bent, is zo'n bewusteloze deerne natuurlijk al een hele vooruitgang
Op dinsdag 27 januari 2004 12:48 schreef Kaensterle het volgende:[..]
't Is maar wat je onder goeie seks verstaat
quote:[flauw]
Op dinsdag 27 januari 2004 13:07 schreef Copycat het volgende:[..]
Als je een sexdoll gewend bent, is zo'n bewusteloze deerne natuurlijk al een hele vooruitgang
.
quote:Oh, was jij dat
Op maandag 26 januari 2004 09:25 schreef DainBramage het volgende:
Ik stond laatst een keer in Hengelo. Er er komt toch een mooi meisje langslopen. Ik heb met open mond staan kijken.Toen ben ik er naar toe gegaan:
ik: Nou, als ik ooit een dochter krijg dan kan ik haar ook Silvia noemen, en als zij dan half zo mooi word als jij, dan weet ik zeker dat alles goed komt.Ik kon nog wel een heel gesprek met haar aanknopen etc, maar ik ben al 5,5 jaar voorzien van een heel leuk, mooi, lief meisje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |