abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 februari 2004 @ 16:03:37 #151
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17257321
een van de leukste die op mij gebruikt is vond ik: hoi, ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen, maar ik wil wel graag met je praten. misschien was ie ingestudeerd, maar zo kwam ie niet over. verder doe ik zelf altijd het versieren en laat ik me dus niet benaderen met gezeur over cola en pizza's en telefoonboeken en zelf gebruik ik geen zinnen, ik stel me gewoon voor (dat is de kracht die leuk-meisje-zijn heet). is nog nooit mislukt
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_17259629
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:40 schreef b3rtj3 het volgende:

[..]

carnaval heerlijk:d alles kan en alles mag
echt de beste tijd om te score....
lang leve carnaval (nog minder dan een week )

ckers ... elke carneval ... hoppa .. beste smoes die dr bestaad: Tis Carneval!!!!

naja ... dit keer . heb ik een vriendin ... dit gaat nooooooooit goed ...

Spuit je anus schoon met een tuinslang.
pi_17310314
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 14:05 schreef kLowJow het volgende:
Ze zijn gewoon het beste als je nog zo jong mogelijk bent...

Broer: heb je weleens getongt?
> Nee
Broer: probeer het dan eens met mijn zusje
> Ok
Zusje:

Samen met een vriendje naar een meisje toe lopen en zeggen.. wie vind je leuker hem of mij? Werkt goed als je 13 bent.

dat naar een meisje toelopen en dan vragen wie ze leuker vind werkt niet meer zo goed als je 16 en 18 bent:P
pi_17318998
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 17:57 schreef Darkster1981 het volgende:

[..]

en hoe meer kans om een klap op je smoel te krijgen....

ja
  maandag 23 februari 2004 @ 10:43:19 #155
30259 MarcellicA
Master of Muppets
pi_17334249
"slaap jij op je buik?"

"nee, hoezo??"

"Mag ik er dan op slapen?"

Life is what happens, while you're busy making other plans |||| Trumpet players don't die, they just fade away
  woensdag 25 februari 2004 @ 20:20:24 #156
85497 Silvermoon
* Know Thyself... *
pi_17360771
Hier eentje van Tha SKywalker:
In de kroeg met een bierviltje om je oor gevouwen naar een meisje toelopen
en dan vragen: Zeg dat vind ik dus niet leuk heb jij die gegooid???
Tsjakka fun met je viltje!!!
Greetz Tha Skywalker
"There is always some madness in love. But there is always some reason in madness..."
pi_17364847
Voor elektrostudenten de gouwe ouwe: Mag ik met mijn probe jouw ingangsimpedantie meten?

Nee mijn slechste zin was:
De DJ draaide onwijze slecht en een één of andere kerel vond het nodig om daarop te gaan strippen. Ik zo: vind jij dat nou leuk. Twee seconden later deden we leukere dingen en een uurtje later lagen we in bed
pi_17376382
de slechtste zin die ik ooit van een jongen heb gehoord is "ik weet zo gauw geen openingszin, maar wat ik wel weet is jij hebt de opening en ik heb zin"
  vrijdag 27 februari 2004 @ 21:31:51 #159
80679 xxmiekskexx
Ach joh.. Laat maar!
pi_17400840
'Heej, heb jij vorige week niet met mn maat gezoend' :S
Het leven is te kort om te discussieren, dus ik heb altijd gelijk...
*punt*
pi_17401096
Als ik de laatste man op aarde was... had ik dan kans gemaakt?
Antwoord: Nee...
Oh gelukkig ben ik dus niet de laatste op aarde... neucken?

Tsja... als we het dan toch over openingsZINNEN praten!
Kort maar krachtig werkt denk ik beter...

Ooit had een kort zinnetje van me wel effect op een groepje meiden dat 's avonds bij de tent zaten... niet dat er ooit iets van geworden is hoor... maar wel een goede ijsbreker en het kwam er gewoon zonder bij na te denken uit....

Ze zaten dus met z'n allen in een kring bij de tent en we hadden nog niet gesproken... toen zei iemand "ik ben moe" en mijn eerste reactie was dus (logisch) en ik ben Rob terwijl ik eraan kwam lopen.... was wel een komische situatie want het floepte er zo uit

pi_17416304
" zeg meisje uit welk sprookje kom jij gelopen? of zullen we er samen ene schrijven"

hebbes.
pi_17424332
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 21:48 schreef DeKeuv het volgende:
Als ik de laatste man op aarde was... had ik dan kans gemaakt?
Antwoord: Nee...
Oh gelukkig ben ik dus niet de laatste op aarde... neucken?
ik zit de dneken he ... wat moet je zeggen als ze dan ja zegt?

ff ontopic: weekje geleden ofzo ... loop naar meisje toe kwam uit leiden.

ik: hoe zoenen ze daar in leiden?

zij: kom maar is uitzoeken

en toen waren we aan het zoenen
Spuit je anus schoon met een tuinslang.
pi_27563420
Minst succesvolle:
Er zit echt de hele tijd iemand naar je te kijken, zij: wie dan? Ja, ik!

Meest succesvolle:
Hoi, leuk dat je hier bent, tenminste nog iemand die mooi is hier.
  donderdag 2 juni 2005 @ 01:41:52 #164
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_27565003
Ik lees hier zoveel ongelofelijke domme openingszinnen. 80% is verzonnen. NIEMAND heeft het in een openingszin meteen al over neuken of wat voor sexuele dingen dan ook, dat durft niemand. Kan gewoon niet, of je moet heel erg dronken zijn. Ik geloof er geen barst van. Wat een bullshit allemaal...

Deze las ik op pagina 1:

ik:wil je me ontmaagden?
zei:alleen als jij mij ook wil ontmaagden.

Tuuuuuuuuuuuurlijk.....
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
  donderdag 2 juni 2005 @ 08:44:55 #165
53151 T42
Pinball Wizard
pi_27566718
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 01:41 schreef Erick1985 het volgende:
Ik lees hier zoveel ongelofelijke domme openingszinnen. 80% is verzonnen. NIEMAND heeft het in een openingszin meteen al over neuken of wat voor sexuele dingen dan ook, dat durft niemand. Kan gewoon niet, of je moet heel erg dronken zijn. Ik geloof er geen barst van. Wat een bullshit allemaal...

Deze las ik op pagina 1:

ik:wil je me ontmaagden?
zei:alleen als jij mij ook wil ontmaagden.

Tuuuuuuuuuuuurlijk.....
krijg bij zulke zinne altijd zo'n lief handje in me gezicht *PATS
  donderdag 2 juni 2005 @ 17:21:55 #166
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_27583143
Ik ben vandaag jarig! Zou je me niet eens heel snel feliciteren!

(of ze zegt nee rot op! Of je bent meteen dichtbij genoeg om der eens flink te grazen te nemen! )

Owjah, werkt ook als je niet jarig bent! Soms zelfs nog beter!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_27583802
Of dat liedje van Hans Teeuwen:

"Zeg. Meisje, dag meisje. Ben je al een beetje nat? Ritsiepie, ritsiepa, ritsiepo.."
(en dan je meest blije gezicht erbij opzetten)

Knal voor je harses gegarandeerd
Tenminste houdbaar tot: zie deksel
  donderdag 2 juni 2005 @ 17:51:48 #168
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_27583973
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 23:57 schreef The_M het volgende:
Ik: masturbeer je?
zij: wat???????
Ik: wat studeer je?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_27584037
Flauw eigenlijk he, na alles wt ik zo lees. Dat er bijna toch altijd wel negatief wordt gereageerd door vrouwen. Dat denk ik echt, doe niet zo moeilijk, je bent toch ook geil?
Zo moeilijk doen altijd.
pi_27584348
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:15 schreef majestic_brew het volgende:
Korte zin met meeste resultaat.
Naast een meisje gaan zitten in een discotheek. Haar aandachtig in de ogen kijken en lachend vragen.."Wordt het nog wat tussen ons vanavond???"

Hier zou ik nog wel voor vallen, zeker als hij mooie ogen heeft en lief lacht.
pi_27588094
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:28 schreef Empr0r het volgende:
Hmm..
een vriend van me liep eens naar een meisje toe van...
"he wat doet zo'n mooie dame hier alleen... Jij ziet eruit als iemand die dringend een wilde nacht nodig heeft... Ik wil me zelf niet meteen aanraden maar ik graag samen met jou gaan zoeken..."

De rest van de avond heb ik hem niet meer gezien. Hij zou ff weg gaan zat ik daar in me eentje in belgie met een Jupiler in de hand en een vriendin thuis
ach je had toch die Jupiler, is beter dan die Heineken-brol van bij jullie, niet ?
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
  donderdag 2 juni 2005 @ 20:57:58 #172
122016 svangsta
Streetcarz Tuning Club
pi_27588724
Komt het weekeind een meisje op me af...
meisje: "Ken ik jou niet ergens van"
ik: "oei, slecht openingszin"
meisje: begint te lachen en bood me zowaar wat te drinken aan...
Try to keep up with me.. lambo doors coming soon
  donderdag 2 juni 2005 @ 21:03:40 #173
119078 McCarthy
communistenjager
pi_27588913
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 15:45 schreef the_predator het volgende:
een slechte openingszin met een goed resultaat!?

hey,.. hallo (ik stak mijn hand uit) mijn naam is ....
een korte pauze en een verbaasde blik vanaf haar kant,...
|k reageerde gelijk met:

Ik zie jou twijfelen,....

kat in het bakkie! hahahaha
die is goed
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_27589033
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 17:54 schreef Fokkedop het volgende:
Flauw eigenlijk he, na alles wt ik zo lees. Dat er bijna toch altijd wel negatief wordt gereageerd door vrouwen. Dat denk ik echt, doe niet zo moeilijk, je bent toch ook geil?
Zo moeilijk doen altijd.
Dit hele topic gaat er juist over dat dat dus wel meevalt...
Would you fuck me?... I'd fuck me... I'd fuck me hard...
  zaterdag 4 juni 2005 @ 01:31:15 #175
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_27626338
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 08:44 schreef T42 het volgende:

[..]

krijg bij zulke zinne altijd zo'n lief handje in me gezicht *PATS
Precies ja, dat soort reacties krijg je als je opent met "neuken?" of iets dergelijks.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
  zondag 5 juni 2005 @ 14:53:05 #176
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_27645184
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 17:54 schreef Fokkedop het volgende:
Zo moeilijk doen altijd.
Ik ben idd vaak geil, maar daarom zit ik er niet op te wachten om door de meest kansloze kneuzen versierd te worden. .

OT;

Het eerste wat hij tegen mij zei was; "Jij gaat het uitmaken met je vriendje en dan bel je mij" .
Resultaat; al meer dan 5 jaar samen. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_27654616
Wat dichterbij iemand gaan staan, nadenkend aankijken, bijna wat gaan zeggen en net doen alsof je je bedenkt, dan´Nee, toch niet´ zeggen en je omdraaien.

Gegarandeerd dat ie binnen enkele minuten naar je op zoek is omdat ie toch wel nieuwsgierig is.

Vind het meeste wat hier staat heel wat beter klinken als al dat kansloze geslijm wat je normaal meestal aan mag horen...
Sweet and innocent...
  zondag 5 juni 2005 @ 20:38:02 #178
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_27654766
quote:
Op zondag 5 juni 2005 20:33 schreef Innocence het volgende:
Wat dichterbij iemand gaan staan, nadenkend aankijken, bijna wat gaan zeggen en net doen alsof je je bedenkt, dan´Nee, toch niet´ zeggen en je omdraaien.

Gegarandeerd dat ie binnen enkele minuten naar je op zoek is omdat ie toch wel nieuwsgierig is.

Vind het meeste wat hier staat heel wat beter klinken als al dat kansloze geslijm wat je normaal meestal aan mag horen...
Pre-cies, al zit je haar okey, nou leuk, dan zit het okey, maar als ik je leuk vind, zeg ik het gewoon, en dan zie ik wel waar ik het een zin later over heb, werkt niet altijd
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_27655417
maat van mij tegen een meisje..

Bier is lekker.. en jij ook..

Hele avond staan bekken
pi_27661667
Deze was niet als openingszin bedoeld, maar werkte wel zo
"he hoer! Ik krijg nog wisselgeld van je", ze maakte een opmerking terug die ik niet verwachtte en me even met de bek vol tanden liet staan "nee, anaal is duurder dan pijpen". Daarna gezellig gehad, hoewel ik in eerste instantie gewoon vervelend dronken was en een meid wou beledigen.
  maandag 6 juni 2005 @ 11:38:03 #181
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27670000
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 23:13 schreef fiat het volgende:
Voor elektrostudenten de gouwe ouwe: Mag ik met mijn probe jouw ingangsimpedantie meten?

Nee mijn slechste zin was:
De DJ draaide onwijze slecht en een één of andere kerel vond het nodig om daarop te gaan strippen. Ik zo: vind jij dat nou leuk. Twee seconden later deden we leukere dingen en een uurtje later lagen we in bed
In zo'n geval maakt het volgens mij helemaal niks uit wat je gezegt had. Al had je in het russisch gezegt dat je liever geen mayo bij op de pizza wil had je nog wel succes gehad.

En zo is het volgens mij met de meeste gevallen hier. Volgens mij is de vrouw in kwestie al veel te dronken om nog echt goed op te letten naar wat er gezegt word en heeft ze allang besloten dat ze genomen wil worden.

Zelf ben ik niet verder gekomen dan met mijn auto stoppen voor langs een meisje dat naar school fietste die ik kende van de kermis. Het gesprek ging toen zo
Ik: Hey
Zij: Je hebt toch geen bal he? (Lees: plastic voetbal)
Ik: Jawel maar ik zal niet gooien.
Zij: Ok.

Stilte

Ik: Hoe heet je eigenlijk?
Zij: Romy, en jij?
Ik: Stefan.

Weer stilte,

Ik: Zou ik je telefoonnummer mogen?
Zij: Ja hoor, 06XXXXXXXX en jouw nummer.
Ik: 06XXXXXXXX.

Ik: Wil je een lift?
Zij: Ja hoor.

En toen heb ik haar fiets achterin gegooid en stapte ze bij mij in de auto. dat terwijl we elkaar niet kende en ik toch een stukje ouder ben.
De dag daarna haar gebelt, de dag daar weer na naar de film geweest en de rest laat zich wel raden.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_27670577
Afgelopen carnaval had ik een dokterskostuum met een rood kruis op de achterkant aangetrokken, de eerste de beste kroeg stapte ik op een (in mijn ogen) leuke meid af en gezegt:

'Hey, jij vraagt echt gewoon om een grondig onderzoek, mag ik eerst wat onderzoek verrichten?' Hele avond mee op stap geweest

Carnaval telt eigenlijk niet he
  maandag 6 juni 2005 @ 12:29:43 #183
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_27671564
Ik wil vanaf nu ook carnaval vieren..
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_27678107
Of het een foute openingszin is weet ik niet, maar wat bij mij wel werkte is:
"Sorry dat ik steeds naar je kijk maar het is je eigen schuld, je bent nu eenmaal het mooiste meisje hier"..

(ooit aangepast gebruikt bij een écht heel mooi meisje die dat duidelijk niet van zichzelf vond, ze stond al de hele avond bij haar - volgens sommigen veel mooiere - vriendin om zich heen te kijken: "sorry dat ik je zomaar aanspreek maar ik vind je ontzettend mooi, dat moest ik even kwijt!" vergezeld van een heel serieus gezicht. Niets van gekomen maar het was duidelijk wel heel goed voor haar zelfvertrouwen.)

En een poos geleden bij het stappen, we staan te wachten voor een cafe waar het druk was. Er komen twee meisjes aanlopen. De één pakt zomaar mijn hand vast, waarop ik tegen haar zeg "hoi schat!". Ze lachte wel lief en had een tongpiercing; ik zo: "wow een tongpiercing hoe zoent dat?" Nou zegt ze probeer maar! Dus ik denk "boeiuh" en zoen haar. Was me ook nog nooit eerder overkomen moet ik zeggen.. Je had het gezicht van mijn maat moeten zien... (of, wat dat betreft, mijn eigen. Was nogal verbouwereerd )
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:41:39 #185
101852 kokos
mividaloca
pi_27727565
Nou en?
Viva los Vatos Locos
pi_27727873
toen ik met een meisje waarmee ik al wat aanklote (maar verder niks mee had/heb, hadden we ook afgesproken) ergens was en een vriendin tegenkwam, en wist dat ze allebij niet vies waren van meisjes en we alledrie dronken waren, aan de laatstgenoemde gevraagd of ze graag met het andere meisje wou zoenen, en zo ja dat ze dan eerst met mij zou moeten zoenen.. khoefde niet eens op antwoord te wachten, en heb daarna een behoorlijk prettige nacht gehad
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:35:39 #187
107780 bermuda17
Huup Huup Barbatruc
pi_27769122
meisje naar me toe: eej wat is je msn :S bekend verhaal zeker onder de jongere :|
Zo Nu Eerst Een Bavaria !
pi_27770641
ik: Hee kan jij skieen?
zij Nee maar wil het wel leren.

resultaat al 5 maanden een super relatie

en hoe ik op die zin kwam? geen idee :>
pi_27780801
"Moet ik vanavond aan je denken als ik lig te mastuberen of kommie naast me liggen?"
pi_27782199
Hij: Wil je een sigaret?
Ik: nee ik rook niet
Hij: Mag ik je nummer dan kunnen we als jij dat wilt eens samen wat gaan drinken?
Ik: nee sorry ik heb een vriend en geef mijn nummer nooit.

2 maanden later: Heb het uitgemaakt met mijn 'ex' en ben nu bij hem..Het ging mij namelijk niet om de openingszin maar om zijn lichaamstaal en zijn lach en zijn directheid. Daardoor was ik gewoon verkocht.
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:22:54 #191
69406 Qweraz
From United States Of Maasdijk
pi_27782983
Voorbereiding:
Neem bierviltje, haal er een 'taartstukje' uit, en zet hem op je neus, rechtover eind, loop dan richting object:
Ik: 'Hé, loop jij met bierviltjes te gooien....'
Zij:
ik:

Zorgt altijd voor een vrolijke lach
Stand By While All Your Dreams Are Trampled In The Dust
pi_27783304
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:22 schreef Qweraz het volgende:
Voorbereiding:
Neem bierviltje, haal er een 'taartstukje' uit, en zet hem op je neus, rechtover eind, loop dan richting object:
Zij:
ik:

..
pi_27783946
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 15:53 schreef Raggamamma het volgende:
een wat oudere kreet is: "pijp jij mij dan bef ik jou" maar da's meer iets voor vrienden onder elkaar

een gozer die ik eerst maar niks vond zei eens: krijg jij ook zo'n zin om te neuken als je mij ziet...:)
ik antwoordde trouwens " nou..hoe je er over begint..."

Dat vind ik wel een goeie, dus....
Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel.
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:35 schreef bermuda17 het volgende:
meisje naar me toe: eej wat is je msn :S bekend verhaal zeker onder de jongere :|
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:55:15 #194
101852 kokos
mividaloca
pi_27784015
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:35 schreef bermuda17 het volgende:
Jij gebruikt MSN smilies op fok
Viva los Vatos Locos
pi_27785335
Volgens mijn horloge draag je geen slipje...
zei: ohw jawel hoor...
Ohw dan staat m'n klok een uur vooruit...
zelf niet geprobeerd maar vind 'm wel slecht
De aanhouder wint :D
pi_27792289
quote:
Voorbereiding:
Zij:
ik:

vrijdag 10 juni 2005 @ 10:22:08 #197
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_27798060
mooi aantal jaren terug met wat collega's tijdens het nazitten (jaja, horecawerk) het volgende bedacht en getest:

de eerst volgende keer tijdens het stappen gaan we de volgende taktiek toepassen: op iemand aflopen en zeggen/vragen "gaan wij nog zoenen vanavond ?"

gemiddelde resultaat bij de mannen 2x ja, 7x nee en 1x een klap in je gezicht. bij de dames was het gemiddelde 9x ja en 1x nee. paar weken later werd het zinnetje aangepast naar "gaan wij nog sex hebben vannacht?" resultaten zijn ongeveer hetzelfde.
Neerkomen wel!
pi_27803974
quote:
Voorbereiding:
Zij:
ik:

me grap, wat doe je
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_27804294
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 15:53 schreef Raggamamma het volgende:
een wat oudere kreet is: "pijp jij mij dan bef ik jou" maar da's meer iets voor vrienden onder elkaar
"Als jij mijn rug masseert, mag je me in ruil daarvoor pijpen."
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:51:39 #200
107594 Nr.G
m411007
pi_27806450
"Heb je zin in pizza en neuken?"
-"NEE"
"Lust je geen pizza?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: