Ik begin:
Akkkersloot, 2 weken weg, mag nadenken over zijn facistische posts. Tevens raad ik hem sterk af niet terug te komen met kloons in deze periode ivm permban !
[Dit bericht is gewijzigd door BansheeBoy op 30-12-2003 23:33]
quote:The_NiteAngyl
Op dinsdag 30 december 2003 23:33 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Dit gaat niet goed aflopen... ik voel het aan m'n water...
Mag 48 uurtjes gaan laxeren in een willekeurig pretpark n.a.v. on-onderbouwde posts
Mag uit gaan vinden wat laxeermiddel daadwerkelijk betekend, permban voor 48 uur wegens starten nutteloos topic
quote:ik ook!
Op dinsdag 30 december 2003 23:33 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Dit gaat niet goed aflopen... ik voel het aan m'n avatar...
quote:je eigen een permban geven
Op dinsdag 30 december 2003 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
BansheeboyMag uit gaan vinden wat laxeermiddel daadwerkelijk betekend, permban voor 48 uur wegens starten nutteloos topic
quote:Banshee, je werd gevraagd in mijn Topique.
BansheeboyMag uit gaan vinden wat laxeermiddel daadwerkelijk betekend, permban voor 48 uur wegens starten nutteloos topic
quote:
Bansheeboy
permban voor 48 uur wegens starten nutteloos topic
quote:Mijn water begint ook te borrelen
Op dinsdag 30 december 2003 23:41 schreef vosss het volgende:[..]
ik ook!
quote:Yvonne
Op dinsdag 30 december 2003 23:42 schreef yvonne het volgende:
terugvindpost.
Mag 48 uur nadenken over niets-toevoegende posts
quote:Wat betekent dat ? Wat is een terugvindpost ???
Op dinsdag 30 december 2003 23:42 schreef yvonne het volgende:
terugvindpost.
Yvonne
Mag gaan uitzoekn of Krispijn wel daadwerkelijk een leuke wijk is in Dordt. Permban voor 37 uur wegens ongeoorloofd moeilijk taalgebruik.
24 1/4 uur tempban
quote:Hoeveel heb jij gezopen?
Op dinsdag 30 december 2003 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Wat betekent dat ? Wat is een terugvindpost ???
![]()
Yvonne
Mag gaan uitzoekn of Krispijn wel daadwerkelijk een leuke wijk is in Dordt. Permban voor 37 uur wegens ongeoorloofd moeilijk taalgebruik.
quote:wehehhee
Op dinsdag 30 december 2003 23:45 schreef bier2k3 het volgende:
bier2k4 wegens het kloon zijn voor de jaarwisseling.....24 1/4 uur tempban
quote:Godlike02
Op dinsdag 30 december 2003 23:45 schreef Godlike02 het volgende:[..]
Hoeveel heb jij gezopen?
Gaat het wel goed met je?
Mag ergens anders Freud uithangen met zijn retorische vragen. Permban voor 3,5 week. Definitieve permban in OOG wegens zijn ontoelaatbare lichaamstaal
quote:En ik ben nog nooit in OOG geweest
Op dinsdag 30 december 2003 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Godlike02
Mag ergens anders Freud uithangen met zijn retorische vragen. Permban voor 3,5 week. Definitieve permban in OOG wegens zijn ontoelaatbare lichaamstaal
quote:Tiemie
Op dinsdag 30 december 2003 23:59 schreef Tiemie het volgende:
Tiemie sprong te graag van het Fok! Hilton Hotel af, weekje weg dus
Mag op andere Fora dan Fok! de man uithangen, permban van 2 weken en 3 uur
quote:Link?
Op woensdag 31 december 2003 00:07 schreef RichardQuest het volgende:
Swami,Wegens het posten van te ontblootte vrouwen....
quote:daar moet je hem mod voor maken
Op woensdag 31 december 2003 00:07 schreef RichardQuest het volgende:
Swami,Wegens het posten van te ontblootte vrouwen....
quote:Vrouwen met baarden.
Op woensdag 31 december 2003 00:08 schreef Godlike02 het volgende:[..]
Link?
quote:HIJ??
Op woensdag 31 december 2003 00:00 schreef 8-ball het volgende:
Yvonne: Permban voor het uitschelden van een user voor 'noob', terwijl hij zichzelf niet alzijnde 'noob' beschouwd.
quote:die hij ben ik zelf, noob
Op woensdag 31 december 2003 00:14 schreef boeiend007 het volgende:[..]
HIJ??
quote:
Op woensdag 31 december 2003 00:16 schreef Davdof het volgende:
Filosofisch vraagje:
iemand die een tijdje niet post; heeft die zichzelf geband net zolang tot diegene weer wel post?
3,6 week gebanned wegens alzheimerpraktijken. Hij mag nu maar ergens anders iets "vergeten"...
quote:Hmm... ik zou wel aan m'n avatar willen voelen... *giechel*
Op dinsdag 30 december 2003 23:41 schreef vosss het volgende:[..]
ik ook!
nachtbaggeren.
Het was net zo lekker rustig zonder onzin.
quote:waarom zou dat niet mogen??
Op donderdag 1 januari 2004 03:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ocmertje wegens hier posten
Toen alquote:Op woensdag 31 december 2003 18:33 schreef Alicey het volgende:
het drankgehalte slaat weer toe zo te zien
Ga weg.quote:
DirkH, afkoelban van een week, omdat het geen 72 maagden zijn maar een maagd van 72 is.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga weg.met je kut tvp.
BsB, omdat het een moslim is, mag drie maanden nadenken over wat hij met z'n 72 maagden gaat doen.
Wie kan ik mailen voor een unban?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
Martijn_77, weekje, moet maar eens leren dat TVP's niet gewenst zijn
forum @ fok .nlquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wie kan ik mailen voor een unban?![]()
Mail je tieten maar naar yvonne@fok.nl , waarschijnlijk zit er dan nog promotie in ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wie kan ik mailen voor een unban?![]()
Maand algeheel, wegens door laten lopen verjaardagstopic lang na verjaardag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:05 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Bupatih, weekje weg, omdat hij ongevraagd iemands avatar ergens anders host.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:13 schreef Pool het volgende:
[..]
Maand algeheel, wegens door laten lopen verjaardagstopic lang na verjaardag.
Bupatih unbanned, na overleg en omdat het plaatje zo mooi is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:05 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Bupatih, weekje weg, omdat hij ongevraagd iemands avatar ergens anders host.
Bupatih weer geband wegens zich inlikken om een FA te worden. Ook al is ie mod, hij is nog steeds niet tevredenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bupatih unbanned, na overleg en omdat het plaatje zo mooi is.
Manneke_Pils gebanned vanwege het doormailen van...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:38 schreef Manneke_Pils het volgende:
ijsmeis, unbanned, na het mailen van...
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Manneke_Pils gebanned vanwege het doormailen van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent de duur vergeten...Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:17 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]Oneindig lang dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent de duur vergeten....
In dat geval, 48 uur.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:21 schreef MaddoxX het volgende:
das me veel te lang :/
N33 SoRrY! In dat GeVaL uNbAn!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:29 schreef MaddoxX het volgende:
Ik kan niet zonder fok!
DaTWEeETJeToG?
Geen probleemquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Bij deze vraag ik een permban voor F&F aan!![]()
iamredleader een ban van 3 weken. Waarom? Daaromquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:18 schreef iamredleader het volgende:
longinus een ban zolang als zijn piemel is.... 3 minuten dus.
Manneke_Pils voor 1 week gebanned, wegens SC in een serieus topic
ijsmeis 2 weken, SC in een serieus topic, en dat als mod!
Maar waar moet ik dan die foto's van jou posten?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
iamredleader een ban van 3 weken. Waarom? Daarom.
Kan ik dan nu niet posten?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:40 schreef numero_uno het volgende:
Chahid een ban van 48 uur voor breezer taalgebruik.
Nog een week, wegens doorposten na ban.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:40 schreef numero_uno het volgende:
Chahid een ban van 48 uur voor breezer taalgebruik.
Fuck, doe ik het weer!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:36 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nog een week, wegens doorposten na ban.
Zo beterquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
Longinus, ban tot die luie donder zijn avater veranderd heeft. Hij is zelfs al opnieuw geupload door iemandalleen het linkje hoeft vervangen te worden
Ik had toen al gegetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:18 schreef frenzy2003 het volgende:
Messenga afkoelban voor 48 uur wegens posten voor etenstijd
Drie weken nu?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan nog maar een week erbij hé![]()
Er mist een gedeeltequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:20 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
banaanvraag? hier bij de banaanclan
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik bedoelde dat stuk van haar kontjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:26 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
mja maar daar staat vanalles voor dus dan klopt 't niet![]()
[afbeelding]
Excuseerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat stuk van haar kontje![]()
Ik zeg niets, want volgens mij controleerd mijn vriendin mijn posts wel eensquote:
Weten wij veel... we waren met plaatjes bezigquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik dacht dat er iemand geband was maar dat is dus niet het geval neem ik aan...
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:01 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Weten wij veel... we waren met plaatjes bezig
Dagonet omdat hij The_Terminator voor Tha_T uitscheldquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:08 schreef Dagonet het volgende:
Tha_T en Big_Fat_Wombat voor het verneuken van een topic met willekeurig vrouwelijk vlees, hou dat in B&H people.
Het was iets met Th en nog een T en het zat op Klaagbaakquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dagonet omdat hij The_Terminator voor Tha_T uitscheld
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:51 schreef Erik_Westerveld het volgende:
TheDon, waarom vermeld je je emailadres niet?
Schelden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:12 schreef iamredleader het volgende:
Chahid schelden, weekban.
Te beginnen bij user 1:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:45 schreef TheDon1985 het volgende:
Ik heb zo gauw geen specifieke users in gedachte, dus stel ik bij dezen de random-users-permban in werking.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:41 schreef TheDon1985 het volgende:
BansheeBoy permban i.v.m. tip AIVD.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:45 schreef TheDon1985 het volgende:
Ik heb zo gauw geen specifieke users in gedachte, dus stel ik bij dezen de random-users-permban in werking.
nee jou avater is mooiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:37 schreef iamredleader het volgende:
paultjuhhh, waardeloze avatar, en het unbannen van een gebande zonder reden.
Danny unbanned, omdat het forum het weer doet. Maar je bent gewaarschuwd!
Doe dan maar meteen met 10 jaar ofzoquote:Op donderdag 3 november 2005 23:01 schreef Messenga het volgende:
Dribbel_'s ban wordt verlengd met een jaar.
In overleg met de blauwen.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe dan maar meteen met 10 jaar ofzo![]()
Nu wel, 10 wekenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef zoalshetis het volgende:
ben ik al gebanned?
Doorposten na banquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
holy shit, das lang!
The_Terminator, gebanned totdat hij een nieuwe avatar uploadquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doorposten na ban![]()
Ban * 2, dus 20 week![]()
En unbanned, omdat het minder dan een maand is. DivineJester voor een weekje gebanned, ga maar eens nadenken over al die zielige kindjes die anders maar twee dagen lang hun schoen kunnen zetten. Da's ook niks, toch?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:02 schreef DivineJester het volgende:
Manneke_Pils tempban tot 5 december vanwege het nu al tentoonstellen van een Sinterklaasachtige afbeelding in zijn avatar.
Dat is geen sinterklaas, dat ben jij. Ik probeer je al een maand je kop te laten houden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:02 schreef DivineJester het volgende:
Manneke_Pils tempban tot 5 december vanwege het nu al tentoonstellen van een Sinterklaasachtige afbeelding in zijn avatar.
zoalshetis dagban, niet zo schelden kloothommelquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
holy shit, das lang!
Lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:58 schreef NJ het volgende:
Screw de voorbeeldfunctie!
BrauN unbanned, Sinterklaas is in een gulle bui.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
BrauN in verband met zijn zaaddodende avatar
mag de dagban eraf? ik voel me zo verloren zonder fok!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zoalshetis dagban, niet zo schelden kloothommel![]()
da's dan mooi kut omdat ik je nu geen decenniaban kan geven voor het vergeten van mijn dagban.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:12 schreef iamredleader het volgende:
zoalshetis weekban omdat een dagban blijkbaar niet duidelijk genoeg is.
En kan nu ook in de officielequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Alexxxxx zijn B&H ban word opgeheven
Oh ja, even in MED gooienquote:
Hehe leuke post btwquote:
Je ben er nog trots op ookquote:
iamredleader - afkoelban voor 48 uur voor het hotlinken van plaatjes van ImageShack in z'n avatar.quote:Op zondag 20 november 2005 08:05 schreef iamredleader het volgende:
Renesite voor posten in het verkeerde topic, 48 uur afkoelen.
zoalshetis twee weken voor intimidatie en dreigen.
quote:Op zondag 20 november 2005 19:58 schreef fallrite het volgende:
[..]
iamredleader - afkoelban voor 48 uur voor het hotlinken van plaatjes van ImageShack in z'n avatar.
![]()
open in F&F, SEX en KLB een topic over je naam, en een ban zal je deel zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:15 schreef Pony-Lover het volgende:
mag ik ook een ban?
Je regelt er zelf maar eentje voor je.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:09 schreef iamredleader het volgende:
Dagonet 24-uurs ban om een avatar met kerst- danwel sinterklaasversiering te regelen.
Zal ik dan in R&P ook een topic openen met als titel "m'n pony heeft een ander"quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
open in F&F, SEX en KLB een topic over je naam, en een ban zal je deel zijn[afbeelding]
blufquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Zal ik dan in R&P ook een topic openen met als titel "m'n pony heeft een ander"![]()
en je hoeft ook niet te mailen!quote:Op woensdag 14 december 2005 10:03 schreef iamredleader het volgende:
iamredleader voor onzinnig topickicken - 24 uur.
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en je hoeft ook niet te mailen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:18 schreef renz0r het volgende:
schouderklopje
Vanwege de extra kwaliteiten die ik breng aan dit forum
ik heb zoiets gelezen.... maar ik begreep het niet en was te lui het uit te zoeken... iets met vage plaatjes ofzo waarmee je kunt bookmarken?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Classics 24 uur ban. Je weet toch dat een TVP niet meer wordt gedoogd? Ga je schamen![]()
Maand erbij, doorposten na ban.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:24 schreef Talietje het volgende:
Pc-Fr34k weekban om dat hij een onaangename baggeraar is met postcounter en dat is gewoon triest
ik las dat dWc een doodsverwensing had gedaan, ik denk al, wat si dat nu.. maar ik kan me er iets bij voorstellen toen ik dat topic zag jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Voor Maikuuul doodverwensen zou je eigenlijk in het Schouderklopjes meldtopic moeten komen, maargoed.
Kijk dan eens in Onvermoede humor in de Active Topics list deel XIVquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dit is écht jouw topic hè redleader? Ik geloof dat de helft van de posts hier van jou is..
ikbeneenkiwi, doorposten na ban. Doodstraf.quote:Op zondag 18 december 2005 10:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Braun > te groot ego
Doodstraf?? kiwi's hebben al zo'n kort leven!quote:
quote:ikbeneenkiwi - zondag 18 december 2005 @ 11:00
Braun moet z'n giecheltje houden
ikbeneenkiwi Is immuun voor een week, omdat 'ie al een lange ban achter de rug had.quote:Op zondag 18 december 2005 13:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
WalkingDisaster wegens doorposten na ban en dansende hamsters.
Welke?quote:Op zondag 18 december 2005 13:59 schreef SynXteR het volgende:
promoten van een adblocker:P
is jodenneus dan een doodsverwensing?quote:Op zondag 18 december 2005 14:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ruffryder is gebanned omdat hij mij jodenneus noemdepwned zeg maar
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:10 schreef Breuls het volgende:
dWc_RuffRyder wenst iemand dood en daarmee zichzelf een ban
het is toch algemeen bekend dat dat niet mag...quote:Op zondag 18 december 2005 13:59 schreef SynXteR het volgende:
promoten van een adblocker:P
je wilt nog een ban?quote:Op zondag 18 december 2005 14:03 schreef SynXteR het volgende:
Adblocker voor firefoxdownload link hebbe?
wat voor ban staat er eigenlijk op een doodsverwensing?quote:Op zondag 18 december 2005 14:05 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
is jodenneus dan een doodsverwensing?
[..]
jij kan heulemoal niet bannen, want je bent zelf voor onbepaalde tijd verwijderd, plus je mag niet mailen.quote:Op zondag 18 december 2005 13:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ikbeneenkiwi Is immuun voor een week, omdat 'ie al een lange ban achter de rug had.
ja uh vraag het een Modquote:Op zondag 18 december 2005 14:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wat voor ban staat er eigenlijk op een doodsverwensing?
en oja ik denk dat het er aan afhangt hoe lief ze je vindenquote:
Is goed! Post hem maar ff hier als je wiltquote:Op zondag 18 december 2005 14:03 schreef SynXteR het volgende:
Adblocker voor firefoxdownload link hebbe?
zullen we dat even niet doenquote:Op zondag 18 december 2005 14:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
probeer het even uit, dan kijk ik wel even in het banmeldtopic wat je gekregen hebt voor ban
ZigSOS, banaanvraagquote:Op zondag 18 december 2005 14:10 schreef ZigoSOS het volgende:
Seneca permban, moeilijk doen over Calvé Pindakaas
dit lijkt me zonneklaar! 3 weken op water en brood voor bizznitch vanwege vergezochte conspiracy stigmatiseringen. en nee ook jij hoeft niet te mailen.quote:Op zondag 18 december 2005 14:09 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
en oja ik denk dat het er aan afhangt hoe lief ze je vinden
eujquote:Op zondag 18 december 2005 14:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit lijkt me zonneklaar! 3 weken op water en brood voor bizznitch vanwege vergezochte conspiracy stigmatiseringen. en nee ook jij hoeft niet te mailen.
Wannabee modquote:Op zondag 18 december 2005 14:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
het is toch algemeen bekend dat dat niet mag...
[..]
je wilt nog een ban?
net nieuw en nu al door een ban heenbrekenquote:
wacht maar tot de dag dat ik mod benquote:
pfffftquote:Op zondag 18 december 2005 14:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
net nieuw en nu al door een ban heenbreken![]()
permban!
ik ben nog een week immuumquote:Op zondag 18 december 2005 14:29 schreef ZigoSOS het volgende:
Bizznitch, ikbeneenkiwi Doorposten na slotje, weekban!
hoe kom je daar nou toch bij? die immuniteit was je allang verloren toen je dat ene zei toen weet je wel!quote:
ghehehe blijven wij alleen nog over to conquer fok!quote:Op zondag 18 december 2005 14:52 schreef ZigoSOS het volgende:
ikbeneenkiwi niet meer immuum na doorposten bij een slotje....
ikbeneenkiwi weekban nog een keer doorposten na een slotje...
quote:Op zondag 18 december 2005 14:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe blijven wij alleen nog over to conquer fok!![]()
bij deze een permban voor zigosos, omdat hij mij de absolute macht misgunt.
Zo. It's lonely at the top, maar het is het waard.quote:Op zondag 18 december 2005 12:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik betaal wel voor een unban, geld heeft altijd gelijk.
ho ho eerst een bedrag graag. heb jij wel zoveel centjes?quote:Op zondag 18 december 2005 15:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
[..]
Zo. It's lonely at the top, maar het is het waard.![]()
nee dank jequote:Op zondag 18 december 2005 15:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ho ho eerst een bedrag graag. heb jij wel zoveel centjes?
dat kan niet want ik sta nog steeds aan de kop en kan elke dag iedereen bannen, gewoon. dus wat wil je geven voor fok! ik neem de steeds groter wordende attentiewaarde van fok in de maatschappij mee in het tegenbod.quote:Op zondag 18 december 2005 15:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
nee dank jeals ik een bedrag noem ga je proberen een hoger bod te doen.
die mail is mij ontgaan, welkom!quote:Op zondag 18 december 2005 15:17 schreef ZigoSOS het volgende:
zoalshetis mag even 24 uur nadenken over wat ie zojuist deed.
Oja, ZigoSOS Unbanned, na gemaild te hebben met ZigoSOS@fok.nl
jij bezit Fok! niet. Men kan niet verkopen wat men niet bezit of waarvan men geen eigenaar is.quote:
voor het inde steek laten nog wel??? wij hebben aardig wat gepost hier hoorquote:Op maandag 19 december 2005 09:18 schreef iamredleader het volgende:
ikbeneenkiwi
ZigoSOS
zoalshetis
Bizznitch
SynXteR
Allemaal een dagban, voor het in de steek laten van een puik topic.
ik ben geen newbie kenker kiwi kijk maar uit dat ik je niet opvreetquote:Op zondag 18 december 2005 14:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Bizznitch, omdat ze een newbie is.
![]()
week Ban voor iamredleader voor het onterecht bejegenen van lieve fokkertjesquote:Op maandag 19 december 2005 09:18 schreef iamredleader het volgende:
ikbeneenkiwi
ZigoSOS
zoalshetis
Bizznitch
SynXteR
Allemaal een dagban, voor het in de steek laten van een puik topic.
74 posts en géén newbie?quote:Op maandag 19 december 2005 11:14 schreef Bizznitch het volgende:
ik ben geen newbie kenker kiwi kijk maar uit dat ik je niet opvreet
Bizznitch maand immuumquote:Op maandag 19 december 2005 11:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
week Ban voor iamredleader voor het onterecht bejegenen van lieve fokkertjes![]()
Dubbelop vanwege a-sjiek gedrag.quote:Op maandag 19 december 2005 15:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
maikuuul hendig sjieke weekban omdat zijn avatar me niet aanstaat.
dat wilde ik doenquote:Op maandag 19 december 2005 20:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dagonet, permban, omdat hij een lomp opsom-topic omtovert tot een TTT.
iamredleader: 48 uur afkoelen, voor het geilen op iemands iconquote:Op maandag 19 december 2005 21:56 schreef iamredleader het volgende:
Biogarde totdat 'ie een full-length feature van z'n avatar plaatst hier.
Mooi, dan heb ik alle reden toe om die IP's-lijst uit te gaan testen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:30 schreef iamredleader het volgende:
meranto weekban, doodsverwensing (op verzoek)
004 dagban, je bent het volgende vergeten:
"Danny: het forum zuigt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |