Oh ja, even in MED gooienquote:
Hehe leuke post btwquote:
Je ben er nog trots op ookquote:
iamredleader - afkoelban voor 48 uur voor het hotlinken van plaatjes van ImageShack in z'n avatar.quote:Op zondag 20 november 2005 08:05 schreef iamredleader het volgende:
Renesite voor posten in het verkeerde topic, 48 uur afkoelen.
zoalshetis twee weken voor intimidatie en dreigen.
quote:Op zondag 20 november 2005 19:58 schreef fallrite het volgende:
[..]
iamredleader - afkoelban voor 48 uur voor het hotlinken van plaatjes van ImageShack in z'n avatar.
![]()
open in F&F, SEX en KLB een topic over je naam, en een ban zal je deel zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:15 schreef Pony-Lover het volgende:
mag ik ook een ban?
Je regelt er zelf maar eentje voor je.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:09 schreef iamredleader het volgende:
Dagonet 24-uurs ban om een avatar met kerst- danwel sinterklaasversiering te regelen.
Zal ik dan in R&P ook een topic openen met als titel "m'n pony heeft een ander"quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
open in F&F, SEX en KLB een topic over je naam, en een ban zal je deel zijn[afbeelding]
blufquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Zal ik dan in R&P ook een topic openen met als titel "m'n pony heeft een ander"![]()
en je hoeft ook niet te mailen!quote:Op woensdag 14 december 2005 10:03 schreef iamredleader het volgende:
iamredleader voor onzinnig topickicken - 24 uur.
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en je hoeft ook niet te mailen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:18 schreef renz0r het volgende:
schouderklopje
Vanwege de extra kwaliteiten die ik breng aan dit forum
ik heb zoiets gelezen.... maar ik begreep het niet en was te lui het uit te zoeken... iets met vage plaatjes ofzo waarmee je kunt bookmarken?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Classics 24 uur ban. Je weet toch dat een TVP niet meer wordt gedoogd? Ga je schamen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |