Maand erbij, doorposten na ban.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:24 schreef Talietje het volgende:
Pc-Fr34k weekban om dat hij een onaangename baggeraar is met postcounter en dat is gewoon triest
ik las dat dWc een doodsverwensing had gedaan, ik denk al, wat si dat nu.. maar ik kan me er iets bij voorstellen toen ik dat topic zag jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Voor Maikuuul doodverwensen zou je eigenlijk in het Schouderklopjes meldtopic moeten komen, maargoed.
Kijk dan eens in Onvermoede humor in de Active Topics list deel XIVquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dit is écht jouw topic hè redleader? Ik geloof dat de helft van de posts hier van jou is..
ikbeneenkiwi, doorposten na ban. Doodstraf.quote:Op zondag 18 december 2005 10:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Braun > te groot ego
Doodstraf?? kiwi's hebben al zo'n kort leven!quote:
quote:ikbeneenkiwi - zondag 18 december 2005 @ 11:00
Braun moet z'n giecheltje houden
ikbeneenkiwi Is immuun voor een week, omdat 'ie al een lange ban achter de rug had.quote:Op zondag 18 december 2005 13:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
WalkingDisaster wegens doorposten na ban en dansende hamsters.
Welke?quote:Op zondag 18 december 2005 13:59 schreef SynXteR het volgende:
promoten van een adblocker:P
is jodenneus dan een doodsverwensing?quote:Op zondag 18 december 2005 14:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ruffryder is gebanned omdat hij mij jodenneus noemdepwned zeg maar
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:10 schreef Breuls het volgende:
dWc_RuffRyder wenst iemand dood en daarmee zichzelf een ban
het is toch algemeen bekend dat dat niet mag...quote:Op zondag 18 december 2005 13:59 schreef SynXteR het volgende:
promoten van een adblocker:P
je wilt nog een ban?quote:Op zondag 18 december 2005 14:03 schreef SynXteR het volgende:
Adblocker voor firefoxdownload link hebbe?
wat voor ban staat er eigenlijk op een doodsverwensing?quote:Op zondag 18 december 2005 14:05 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
is jodenneus dan een doodsverwensing?
[..]
jij kan heulemoal niet bannen, want je bent zelf voor onbepaalde tijd verwijderd, plus je mag niet mailen.quote:Op zondag 18 december 2005 13:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ikbeneenkiwi Is immuun voor een week, omdat 'ie al een lange ban achter de rug had.
ja uh vraag het een Modquote:Op zondag 18 december 2005 14:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wat voor ban staat er eigenlijk op een doodsverwensing?
en oja ik denk dat het er aan afhangt hoe lief ze je vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |