Dankjequote:Op zaterdag 17 december 2005 19:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat ben jij ongelovelijk stoer zeg
Je vergeet de PI!quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat ben jij ongelovelijk stoer zeg
En nu ben je weer op vrije voeten?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:26 schreef dady het volgende:
Die jeug van tegenwoordig, vroeger bonden wij deze lawinepijlen nog vast een autos, ramen of maakte er een voetzoeker van.
En drukte betonstrijkers in auto uitlaten, niks bleef heel. DAT waren pas tijden.
Toen was ik nog jong en rebels. Ik kende de buurt goed, en kon snel wegkomen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:44 schreef YellowDog het volgende:
[..]
En nu ben je weer op vrije voeten?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
-edit- en toen had je een ban
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Voor Maikuuul doodverwensen zou je eigenlijk in het Schouderklopjes meldtopic moeten komen, maargoed.
Ik weet in ieder geval zeker dat als ik jou gezien had ik een betonstrijker in je hol had gedouwd zodat er niks heel bleef. Vandalenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:26 schreef dady het volgende:
Die jeug van tegenwoordig, vroeger bonden wij deze lawinepijlen nog vast een autos, ramen of maakte er een voetzoeker van.
En drukte betonstrijkers in auto uitlaten, niks bleef heel. DAT waren pas tijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |