Doe dan maar meteen met 10 jaar ofzoquote:Op donderdag 3 november 2005 23:01 schreef Messenga het volgende:
Dribbel_'s ban wordt verlengd met een jaar.
In overleg met de blauwen.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe dan maar meteen met 10 jaar ofzo![]()
Nu wel, 10 wekenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef zoalshetis het volgende:
ben ik al gebanned?
Doorposten na banquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
holy shit, das lang!
The_Terminator, gebanned totdat hij een nieuwe avatar uploadquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doorposten na ban![]()
Ban * 2, dus 20 week![]()
En unbanned, omdat het minder dan een maand is. DivineJester voor een weekje gebanned, ga maar eens nadenken over al die zielige kindjes die anders maar twee dagen lang hun schoen kunnen zetten. Da's ook niks, toch?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:02 schreef DivineJester het volgende:
Manneke_Pils tempban tot 5 december vanwege het nu al tentoonstellen van een Sinterklaasachtige afbeelding in zijn avatar.
Dat is geen sinterklaas, dat ben jij. Ik probeer je al een maand je kop te laten houden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:02 schreef DivineJester het volgende:
Manneke_Pils tempban tot 5 december vanwege het nu al tentoonstellen van een Sinterklaasachtige afbeelding in zijn avatar.
zoalshetis dagban, niet zo schelden kloothommelquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
holy shit, das lang!
Lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:58 schreef NJ het volgende:
Screw de voorbeeldfunctie!
BrauN unbanned, Sinterklaas is in een gulle bui.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
BrauN in verband met zijn zaaddodende avatar
mag de dagban eraf? ik voel me zo verloren zonder fok!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zoalshetis dagban, niet zo schelden kloothommel![]()
da's dan mooi kut omdat ik je nu geen decenniaban kan geven voor het vergeten van mijn dagban.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:12 schreef iamredleader het volgende:
zoalshetis weekban omdat een dagban blijkbaar niet duidelijk genoeg is.
En kan nu ook in de officielequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Alexxxxx zijn B&H ban word opgeheven
Oh ja, even in MED gooienquote:
Hehe leuke post btwquote:
Je ben er nog trots op ookquote:
iamredleader - afkoelban voor 48 uur voor het hotlinken van plaatjes van ImageShack in z'n avatar.quote:Op zondag 20 november 2005 08:05 schreef iamredleader het volgende:
Renesite voor posten in het verkeerde topic, 48 uur afkoelen.
zoalshetis twee weken voor intimidatie en dreigen.
quote:Op zondag 20 november 2005 19:58 schreef fallrite het volgende:
[..]
iamredleader - afkoelban voor 48 uur voor het hotlinken van plaatjes van ImageShack in z'n avatar.
![]()
open in F&F, SEX en KLB een topic over je naam, en een ban zal je deel zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:15 schreef Pony-Lover het volgende:
mag ik ook een ban?
Je regelt er zelf maar eentje voor je.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:09 schreef iamredleader het volgende:
Dagonet 24-uurs ban om een avatar met kerst- danwel sinterklaasversiering te regelen.
Zal ik dan in R&P ook een topic openen met als titel "m'n pony heeft een ander"quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
open in F&F, SEX en KLB een topic over je naam, en een ban zal je deel zijn[afbeelding]
blufquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Zal ik dan in R&P ook een topic openen met als titel "m'n pony heeft een ander"![]()
en je hoeft ook niet te mailen!quote:Op woensdag 14 december 2005 10:03 schreef iamredleader het volgende:
iamredleader voor onzinnig topickicken - 24 uur.
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en je hoeft ook niet te mailen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:18 schreef renz0r het volgende:
schouderklopje
Vanwege de extra kwaliteiten die ik breng aan dit forum
ik heb zoiets gelezen.... maar ik begreep het niet en was te lui het uit te zoeken... iets met vage plaatjes ofzo waarmee je kunt bookmarken?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Classics 24 uur ban. Je weet toch dat een TVP niet meer wordt gedoogd? Ga je schamen![]()
Maand erbij, doorposten na ban.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:24 schreef Talietje het volgende:
Pc-Fr34k weekban om dat hij een onaangename baggeraar is met postcounter en dat is gewoon triest
ik las dat dWc een doodsverwensing had gedaan, ik denk al, wat si dat nu.. maar ik kan me er iets bij voorstellen toen ik dat topic zag jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Voor Maikuuul doodverwensen zou je eigenlijk in het Schouderklopjes meldtopic moeten komen, maargoed.
Kijk dan eens in Onvermoede humor in de Active Topics list deel XIVquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dit is écht jouw topic hè redleader? Ik geloof dat de helft van de posts hier van jou is..
ikbeneenkiwi, doorposten na ban. Doodstraf.quote:Op zondag 18 december 2005 10:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Braun > te groot ego
Doodstraf?? kiwi's hebben al zo'n kort leven!quote:
quote:ikbeneenkiwi - zondag 18 december 2005 @ 11:00
Braun moet z'n giecheltje houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |