quote:sLinks en RechtsLiberaal zijn mijn favorieten.
Op zaterdag 22 november 2003 12:36 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Mijn favoriet is user WFHermans. Zijn bijdrages op dat forum liggen dicht tegen het geniale aan.
quote:Geniale opmerking Kozzmic.
En zoals we allemaal weten is het maar een kleine stap van genialiteit naar krankzinnigheid.
quote:Maar ik zal je toch missen hoor
Op zaterdag 22 november 2003 12:47 schreef sizzler het volgende:
Mededeling:Mijn tentamens komen akelig dichtbij dus zal ik met de nodige stress (en cafeine) vooral met mijn neus in de boeken zitten en wat minder op FOK! posten. Het aantal inhoudelijke reacties (zoals hierboven) zal daarom wat minder zijn maar ik zal wel blijven lurken om op de hoogte te blijven en pberendstopics te sluiten.
Fijn weekend alvast!
quote:Ach, het is vrij rustig in POL (op pberends na).
Op zaterdag 22 november 2003 12:47 schreef sizzler het volgende:
Mededeling:Mijn tentamens komen akelig dichtbij dus zal ik met de nodige stress (en cafeine) vooral met mijn neus in de boeken zitten en wat minder op FOK! posten. Het aantal inhoudelijke reacties (zoals hierboven) zal daarom wat minder zijn maar ik zal wel blijven lurken om op de hoogte te blijven en pberendstopics te sluiten.
Fijn weekend alvast!
En mijn weekend zit er al weer voor de helft op. Dus je bent een beetje laat met het wensen van een prettig weekend
quote:It takes one to know one...
Op zaterdag 22 november 2003 12:59 schreef Sidekick het volgende:Geniale opmerking Kozzmic.
Aan dat gezegde moest ik zojuist toevallig ook al denken bij een geheel andere opmerking op dit forum...
quote:De laatste paar dagen loopt het weer aardig goed, in ieder geval met de views...
Op zaterdag 22 november 2003 13:02 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ach, het is vrij rustig in POL
Maar inderdaad, afgezien van die baggertopics van pberends valt er maar weinig te modderen... ![]()
Ik denk dat ik maar eens ga solliciteren bij OOG.
quote:Sickie is lief
Op zaterdag 22 november 2003 13:19 schreef Kozzmic het volgende:[..]
It takes one to know one...
Aan dat gezegde moest ik zojuist toevallig ook al denken bij een geheel andere opmerking op dit forum...
quote:En qua posts zaten we donderdag op 1000. Gister ook bijna 1000.
Op zaterdag 22 november 2003 13:21 schreef Kozzmic het volgende:De laatste paar dagen loopt het weer aardig goed, in ieder geval met de views...
quote:Gelukkig heeft ie geen POL-to-ban.
Maar inderdaad, afgezien van die baggertopics van pberends valt er maar weinig te modderen...
quote:Is er bij Onzin niet een octomod nodig ofzo? Of zitten ze al bij de dozijnmod. Of de grosmod. Of Googolmod.
Ik denk dat ik maar eens ga solliciteren bij OOG.
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:07 schreef Sidekick het volgende:[..]
Nu moet ik dus nog iets vinden wat erg ludiek is om als hoax te gebuirken, en een manier vinden om het op de FP te plaatsen...
Of anders start ik gewoon een topic op het forum van NR zonder bronvermelding. Ik denk dat dat ook al zou werken.
quote:Er moet nog wat aan geschaafd worden. Ik heb niet zo heel veel inspiratie vandaag...
Moslims veroorzaken verstopping riolering van GlanerbrugDe dagenlange verstopping van de riolering in Glanerbrug blijkt te zijn veroorzaakt door moslims die vermoedelijk de resten van maaltijden door de WC wegspoelen. In verband met Ramadan doet de Turkse en Marokkaanse gemeenschap zich momenteel 's nachts te goed aan grote feestmaaltijden, die over het algemeen maar voor een gedeelte worden opgegeten.
Medewerkers van de gemeente Glanerbrug vonden bij de zoektocht naar de verstopping resten van maaltijden die onmiskenbaar Turks en Marokkaans zijn. Door de verstopping konden inwoners van Glanerbrug dagenlang hun WC niet doortrekken.
bron: Twentsche Courant
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:40 schreef Kozzmic het volgende:[..]
[..]Er moet nog wat aan geschaafd worden. Ik heb niet zo heel veel inspiratie vandaag...
Ik heb nog een toevoeging:
"Verwacht wordt dat de riolering op sommige delen moet worden vervangen. Volgens de burgemeester zijn de kosten te overzien, maar ook wordt gekeken om de riolering aan te passen aan de gebruiken van de bewoners. Een meerderheid lijkt voorstander te zijn van dit plan dat op 9 miljoen wordt geraamd"
Of zoiets. iig hoge kosten en "aanpassen" zijn goede ingredienten. Ik denk nog ff verder na.
btw: is de Twentse Courant een echte krant?
quote:Of de burgemeester gaat 'op de thee' met de moslimgemeenschap om problemen in de toekomst te voorkomen...
Op zaterdag 22 november 2003 13:46 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik heb nog een toevoeging:
"Verwacht wordt dat de riolering op sommige delen moet worden vervangen. Volgens de burgemeester zijn de kosten te overzien, maar ook wordt gekeken om de riolering aan te passen aan de gebruiken van de bewoners. Een meerderheid lijkt voorstander te zijn van dit plan dat op 9 miljoen wordt geraamd"Of zoiets. iig hoge kosten en "aanpassen" zijn goede ingredienten. Ik denk nog ff verder na.
quote:Niet meer geloof ik. Is opgegaan in Dagblad Tubantia. Glanerbrug is geloof ik ook geen zelfstandige gemeente.
btw: is de Twentse Courant een echte krant?
Oww, en ik denk eigenlijk wel dat er hier users meelezen/-posten die ook op het NR-forum komen.
Dus of zo'n hoax onopgemerkt blijft???
Ik hoef natuurlijk niet te weten onder welke naam. Alleen ja of nee.
quote:Ik heb niet meer mogelijkheden dan een gewone user om klonen te achterhalen. Tenminste, ik zou het eventueel aan een FA kunnen vragen, maar dat doe ik eigenlijk maar zelden. En al zou ik het je kunnen vertellen, dan nog zou ik dat niet doen. Als Wile onder een nieuwe naam verder is gegaan, zonder dat hij steeds herinnerd wordt aan zijn moderatorschap dan is dat zijn goed recht. Als ik nu 'ja' zou zeggen dan zou ik daarmee meteen een aantal users in de 'verdachtenbank' zetten, en daar heb ik niet zoveel zin in.
Op zaterdag 22 november 2003 13:57 schreef schatje het volgende:
Zeg Kozzmicje, is Wile_E_Coyote nog actief op Fok!??Ik hoef natuurlijk niet te weten onder welke naam. Alleen ja of nee.
quote:Oké, dat kan ik wel begrijpen ja
Op zaterdag 22 november 2003 14:07 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Als ik nu 'ja' zou zeggen dan zou ik daarmee meteen een aantal users in de 'verdachtenbank' zetten, en daar heb ik niet zoveel zin in.
quote:Het heeft ook goede invloed gehad op Kozzmic, die is nu veel relaxter
Op zaterdag 22 november 2003 14:21 schreef Sickie het volgende:
Als Wile in de digitale nabijheid is moet ik altijd kokhalzen. Aangezien dat niet het geval is denk ik dat ie zijn biezen heeft gepakt. En terecht. Nu hebben we met Sizzler tenminste 1 goede mod hier in Pol.
burgerorlog in Georgie, oppositie heeft het palement bezet!
quote:Kozzmic mogen ze van mij ook vandaag nog inruilen.
Op zaterdag 22 november 2003 14:26 schreef pberends het volgende:[..]
Het heeft ook goede invloed gehad op Kozzmic, die is nu veel relaxter
quote:Totale anarchie daar. De president is gevlucht. Meer nieuws om 16:00.
Op zaterdag 22 november 2003 14:31 schreef sizzler het volgende:
Hot news: nu een extra journaal op ned 2:burgerorlog in Georgie, oppositie heeft het palement bezet!
quote:Da's niet zo aardig van je, Wile Sickie.
Op zaterdag 22 november 2003 14:32 schreef Sickie het volgende:[..]
Kozzmic mogen ze van mij ook vandaag nog inruilen.
Maar serieus: er zijn weinig moderators die meer integer zijn dan Kozz. En dat zei ik al ver voordat ik een collega werd.
quote:Het was ook niet bedoeling om aardig te zijn. Ik heb zelf aan den lijve mogen ervaren wat voor een ontzettend zacht ei die kozzmic is als het puntje bij paaltje komt. Je hebt er werkelijk waar geen zak aan. Dat geldt trouwens ook voor die oppermiep die hier rondloopt.
Op zaterdag 22 november 2003 14:37 schreef sizzler het volgende:[..]
Da's niet zo aardig van je, Wile Sickie.
Maar serieus: er zijn weinig moderators die meer integer zijn dan Kozz. En dat zei ik al ver voordat ik een collega werd.
[Dit bericht is gewijzigd door Sickie op 22-11-2003 14:41]
quote:Dan wordt het tijd om SCH maar weer los te laten
Op zaterdag 22 november 2003 14:26 schreef pberends het volgende:[..]
Het heeft ook goede invloed gehad op Kozzmic, die is nu veel relaxter
quote:Er is opgeroepen tot een 'fluwelen revolutie'.
Op zaterdag 22 november 2003 14:36 schreef sizzler het volgende:[..]
Totale anarchie daar. De president is gevlucht. Meer nieuws om 16:00.
quote:elektronische detentie helpt niet zo te zien
Op zaterdag 22 november 2003 14:44 schreef schatje het volgende:[..]
Dan wordt het tijd om SCH maar weer los te laten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |