Klagen bij de verhuurder, aangiftes enz. mocht alles niet baten (jullie weten wel hoe het tegenwoordig is hier in NL)
Inmiddels probeer ik maar te leren niet meer rekening met anderen te houden en m'n muziek en films ook maar zo hard te doen wanneer en hoe ik wil (alleen jammer voor de andere buren..maar ja ..ach..die zijn dikke vriendjes met de aso's..dus..a friend of an enemy is also an enemy)
Heel erg veel succes ermee. En vooral door blijven gaan met aangiftes doen en urgentie proberen te krijgen via je huisarts en je woningstichting. Zorg ervoor dat je er zo snel mogelijk weg bent voordat jij er zelf (samen met je vriendin) de dupe van bent. Je kunt ze echt niet veranderen alleen je eigen situatie
Probeer dan eens een schilderij op te hangen met een boor van 45 cm lang... kijk wel eerst even of er wat achter staat dat de moeite waard is om te raken
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 00:08 schreef Losha het volgende:
m'n buren wil je ook niet horen..alsof er een aap naast je woont:
oe oe oe oe ah ah ah ah oh oh oooh ... oohhhhh ... oaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhmaar wij "pakken" ze geregeld terug..ik maak amper geluid..mn vriendin daaraantegen ...ohje..daar word ik zelfs rood van..die schreeuwd de hele straat bij elkaar..de ene keer in de slaapkamer..dan weer woonkamer..dan badkamer of uiteraard de keukentafel...bijbehorende muurgebons van de buren kregen we ook al een keer
Daar wordt op de muur geklopt
Wie zal dat zijn?
Ik kan je maar 1 iets adviseren: GA VERHUIZEN! dit is niet meer leefbaar. Zoek iets anders en kijk of de nieuwe bewoners het wel volhouden. Wat je anders nog kan proberen is dit verhaaltje mee te nemen naar de wonincooperatie of de politie, misschien werkt het.
veel succes.
edit:
Laat maar, ik zie nu net staan "Klagen bij de verhuurder...".
[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 20-11-2003 19:08]
Succes.
quote:Zal helaas niet gaan. De politie doet pas wat bij een heterdaad. Of als er doden zij gevallen helaas. Mijn advies verhuizen.
Op donderdag 20 november 2003 19:12 schreef Ultimora het volgende:
ff langs de politie gaan voor de auto iig. daar ook meteen maar verhaal uitleggen, mischien dat er door hun nog iets gedaan kan worden.
politie bellen heeft geen zin..die komen hier al jaren niet meer in de buurt ... Hoorn/Kersenboogerd (voor de kenners ghettoboogerd)
quote:Het kan niet zo erg zijn iig
Op donderdag 20 november 2003 19:21 schreef Losha het volgende:
en ten 2de..en nog veel erger...je weet niet waar je dan weer naast woont
"oog om oog, tand om tand"
Ik kan je een voorbeeld geven uit de Amerikaanse rechtgeving, maar ik weet niet in hoeverre deze van toepassing is op de Nederlandse. Een vriend van me verkeerde in een vergelijkbare situatie. In zijn geval heeft ie een oude kerel en zijn kleinzoon naast zich wonen die onder de noemer "white trash" kunnen vallen. De vader van de kleinzoon is de grootste probleem maker, maar woont niet daar, dus kon de politie niet veel doen.
Er is al jaren wat problematiek tussen hem (en zijn gezin) en de buren, maar na 11 september 2001 is het erg geworden. Hij is namelijk moslim, maar woont al vanaf zijn 4e in de Verenigde Staten. Na 11 september schelde de zoon van de buurman en de buurman zelf hem regelmatig uit met discriminerende termen, en ook zijn (Amerikaans/Nederlandse) vrouw en 4 kinderen moesten het regelmatig ontgelden.
Maar er gebeurden voornamelijk "kleine" dingen. Rotzooi in de tuin gooien. Krassen op de autos. Brievenbus (in Amerika brievenbussen altijd buiten) een keer omver gegooid, dat soort dingen.
Maar hij had dus nooit bewijs. De buren waren wel beboet voor de brievenbus omdat er een buurvrouw aan de overkant zag dat de zoon van de buurman de brievenbus er s'nachts met paal en al had uitgetrokken. Dronken trouwens, want hij waggelde met een fles rond.
Affijn, hij was het dus ook zat. Echt zat. De bedreigingen, de rotzooi, etc.... Aangezien het voornamelijk de ZOON was die niet in de buurt woonde werd het wat moeilijker, want de daad werkelijke buren (grootvader en kleinzoon) ontkennen natuurlijk alles.
Hij heeft dus een camera met videorecorder gekocht. 4 camera's opgehangen rondom het huis, en een videorecorder die alles netjes opneemt zodra er iets beweegd.
En zo geschiede: Op een dag kwam het gezin net de voordeur uit, en de buren stonden alweer problemen te maken..... een van de autos was zogenaamd verkeerd geparkeerd op "hun" gedeelte van de straat (alsof straat eigendom was) en die moest weg. Er kwamen bedreigingen aan te pas etc. Uiteraard gaf mijn vriend daar niet aan toe, en ze vertrokken met gezin waar ze naar toe wilden.
Eenmaal terug zat er een grote kras op de auto, en was er een STEEN door de ruit gekogeld. Maar deze keer was dus alles op video opgenomen, en kon een aanklacht ingediend worden. Aangezien er al zo vaak geklaagd was bij de politie over deze buren, en vanwege een eerdere veroordeling naar aanleiding van die brievenbus nam de rechter de zaak serieus.
Gevolg:
- "Restraining Order" voor de zoon - hij mag nu NIET meer binnen 1 mijl van hun huis komen, en dus ook niet meer bij grootvader op bezoek.
- Zware boete voor bedreigingen - alhoewel de camera geen geluid opnam waren de bewegingen en getuigenverklaringen voldoende voor een veroordeling.
- Schade van auto vergoed, raam vergoed.
Al met al waren de buren dus weer een paar duizend dollar lichter, en rijk zijn ze volgens mij niet.
Sindsdien is het rustig gebleven, maar af en toe haalt de buurman nog wel naar ze uit.
De politie bellen helpt op het moment helemaal NIETS, en het lost ook weinig op. Maar als het zover komt dat er een rechtzaak aan te pas komt, dan staan al die belletjes wel geregistreerd, en die kunnen zwaar in je voordeel werken.
Ik zou dus eerst eens investeren in een camera systeem. Eentje die NIET direct de buren bespied, maar net genoeg over de schutting ziet dat het duidelijk is dat vuil uit de tuin van de buren komt.
Verhuizen is ook geen oplossing. Je hebt nou eindelijk een stekkie gebouwd, en je laat je toch niet wegjagen door lastige buren. Er zijn wetten, en zodra je echt met bewijzen op de proppen kan komen in de vorm van videobanden en/of geluidsopnames dan kun je de buren heel wat maken!
ik heb nu al 2 keer kleine vergrijpen "genegeerd" dus tekenen op de auto (smerig) en erop gespuugd (koekjes) in de hoop dat ze nou denken dat het een nep camera is..
TS ->
Brand ze plat
hier om de hoek is ook zoiets gaande, oude vent van 80 wordt gewoon dik genaaid.. ik zou die buur van hem eens moeten meppen
- Stel je normale buren op de hoogte, zorg dat ze een dagje weg zijn ofzo.
- Huur (of koop ) een geluidsinstallatie vergelijkbaar met die op festivals (>10.000 Watt),
- Regel Oordopjes
- Koop een cd van "Umek"
En draaien maar ('s nachts)
Als je merkt dat die gasten allemaal wakker worden en schreeuwen, bel je de politie, met de vertraging van de politie meegerekend zullen ze ongeveer net aankomen als ze jouw huis aan het bestormen en "verkrachten" zijn.
Geen garantie
edit: Dat zou ik dan overwegen hè?
[Dit bericht is gewijzigd door Domai op 21-11-2003 20:44]
[edit] zwaar pa systeem is niet nodig... ik heb hier een klasse a eindtrap van 90watt met bij horende boxen..dat wil je niet horen in een rijtjeshuis
[Dit bericht is gewijzigd door Losha op 21-11-2003 17:42]
quote:oh..je kent ze
Op vrijdag 21 november 2003 20:37 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Je woont zeker in een rijtjeshuis in een volksbuurt en hun zijn halve kamperts/ASO's??
quote:Nee... is zo typisch!
Op vrijdag 21 november 2003 20:43 schreef Losha het volgende:
oh..je kent ze
Ik wil wel ff komen spelen met mijn band in je tuin ofzo
Of binnenshuis, met de versterkers tegen hun muur, dat soort dingen
quote:Zet je die dan ook aan??
Op vrijdag 21 november 2003 21:03 schreef CasB het volgende:
versterkers tegen hun muur
quote:Handschoenen aan, plastic tassen met tape om je schoenen en zwaar mishandelen die hap. Geen sporen, klaar.
Op donderdag 20 november 2003 20:23 schreef Losha het volgende:
camera's hangen heir al heel lang..met bewegingsmeld software enzo
desondanks kregen ze het voorelkaar de auto te bekrassen
een van z'n vriendjes hield gewoon zn hand voor de camera (ook liep toen geen video) ja, ze waren dus ook in mn tuin
camera hangt nu boven, kunnen ze er niet meer bij..en blijven ook redelijk uit de buurt
wil zeggen nu alleen nog rondjes rennen en fietsen rond mn auto
sterker nog..met die krassen
politie: "wij kunnen helaas op dit moment niets doen, aangezien verdachte vaker dat soort aanklachten kreeg en steeds ontkent"
lekker rechtssysteem, ze hebben hem niet eens aangehouden dus.ik heb nu al 2 keer kleine vergrijpen "genegeerd" dus tekenen op de auto (smerig) en erop gespuugd (koekjes) in de hoop dat ze nou denken dat het een nep camera is..
Ook heel effectief:
ergens een setje "leuke" boxjes halen (desnoods 2e hands, intereseert jou het nou, niet te veel geld aan uitgeven, aan zulke lui..) en wat isolatiemateriaal, beetje MDF.. isolatiemateriaal aan de buitenkant van de boxen aanbrengen en hier met mdf een body omheen bouwen. Heel de boxen isoleren op deze manier, behalve de voorkant. (waar woofer en tweeters zitten) teen de muur aanzetten, stereo aansluiten en stampen maar. Door de isolatie heb je zelf bijna geen last van het gedreun en zij des te meer. Ik zou persoonlijk niet te veel geld uitgeven aan het oplossen van dit probleem met deze "mensen".. Zulke dingen moeten zichzelf gewoon oplossen.
quote:Ja...
Op vrijdag 21 november 2003 21:06 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
Zet je die dan ook aan??
En waar laat je de boxen??
en welke boxen?
quote:tja..mij verlagen tot hun niveau zit ook totaal niet in mij..ik KAN het niet eens..heb zat dingen in m'n hoofd..durf ze niet eens te doen, ik weet bijna zeker dat IK dan gezeik krijg alsof het mijn schuld is allemaal...
Op zondag 23 november 2003 17:07 schreef Samson het volgende:
Tja, het klinkt allemaal niet leuk als ik het zo lees, maar om jezelf nu tot hun niveau te verlagen lijkt me ook niet de juiste optie. Ik zou toch proberen te verhuizen en me ook maar ns afvragen waarom het indertijd nu zou zijn begonnen met die overlast. Als je buren je bewust "belagen" je auto beschadigen en weet niet wat nog meer dan lijkt het me sterk dat ze dat zomaar spontaan zijn gaan doen, daar zit vast wel wat meer achter. Achter 9 van de 10 zinloos geweldzaken zit achteraf ook heus wel een oorzaak waarom iets is gebeurd. En als niets werkt, toch maar alles in het werk stellen om te verhuizen, zonde om energie in dat soort mensen te steken... Succes
[edit] of ze het trouwens "bewust" doen weet ik niet eens..ze hebben gewoon een steek los
[Dit bericht is gewijzigd door Losha op 23-11-2003 20:29]
quote:Dan word het inderdaad nogal moeilijk, als je kijkt hoe het in die burgemeester van Leeuwenlaan of zoiets in Amsterdam afliep met die brandbom, dan zie je wat er wel niet eerst moet gebeuren willen de autoriteiten actie ondernemen, dat is het nadeel van de wetgeving in Nederland, de boosdoeners worden altijd beter beschermd dan de slachtoffers...... ik hoop dat anderen nog goed advies voor je hebben, sterkte ermee in elk geval.
Op zondag 23 november 2003 20:16 schreef Losha het volgende:[..]
en verhuizen..tja..dat gaat niet als je geen geld hebt
het liefst had ik een eigen huis..vrijstaand, met garage enzo...
ik zal even kort mijn verhaal vertellen: ik woon in den haag in een huurwoning onder een stel, nou ja een griet die ongeveer 1x in de 2 maanden een nieuwe vriend heeft. eerst ben ik getuige (in de vorm van geluidsoverlast) van hun geneuk en heerlijke r&b muziek gepaard met stoei en renpartijtjes. toen ik hier 4 jaar geleden kwam wonen had ze een 'vaste' vriend en op het portiek kletste ik weleens wat met beiden. maar toen was er ook al muziek en af en toe ruzie. van de muziek heb ik tig keer wat gezegd, vriendelijk, en dan werd het voor dat moment even zachtergezet, maar de volgende dag was het weer hard. nu 4 jaar verder en het is nu iedere week wel 1x raak: muziek, gestamp, ruzie of een combinatie van beiden. ik heb de andere bewoners van het portiek (voornamelijk studenten) voorzichtig hierover benaderd maar die zijn te bang om hun mond open te trekken. inmiddels bel ik af en toe de politie, maar die is steeds te laat met constateren van de herrie. omdat het zulk uitschot is, durf ik alleen de politie naar boven te laten gaan als het echt herrie is, anders verlies ik m'n geloofwaardigheid en zullen ze mij intimideren denk ik.
wat ik nu sinds een paar maanden doe -af en toe - is hun geschreeuw opnemen op minidisk. ik weet nog niet wat ik ermee doe maar ik zal het eens gebruiken.
vervelende is dat ik niet echt een plek heb om naar uit te wijken. anders had ik allang teruggetreiterd door nonstop schlagermuziek of NIN te draaien op het moment dat zij slapen. dat zal ze leren. echt ik sta gewoon versteld dat mensen zo asociaal durven te zijn, terwijl ze doen alsof ze fatsoen hebben. ik heb al verschillende moordplannen bedacht, niet dat ik ze uitvoer maar gewoon om de opgekropte woede kwijt te kunnen.
loscha jij succes ermee, ik hoop dat je een oplossing kan vinden. verhuizen is wellicht het meest praktische, echter je voelt je dan wel een machteloze, terwijl het tuig gewoon kan blijven doen wat het wil.
quote:zo moeilijk>
Op donderdag 20 november 2003 21:28 schreef Losha het volgende:
eh..ja
die jongen houd nogal van knokken
zou hij alleen prachtig vinden + ik schiet er niks mee op omdat hij dan geheid met zn vriendjes langskomt (nadat hij stof gevreten heeft)
stop gewoon een nitraat in zijn uitlaat ofzo.
of brand zijn huis plat.
Och, ongelukkig afgestoken vuurpijl.
never nooit dat zoiemand mij terug gaat pakken.
lijk kan altijd nog in de sloot.
quote:
of brand zijn huis plat.
quote:In dit geval waarschijnlijk een combinatie van territoriumdrift en domheid.
Op zondag 23 november 2003 17:07 schreef Samson het volgende:
Tja, het klinkt allemaal niet leuk als ik het zo lees, maar om jezelf nu tot hun niveau te verlagen lijkt me ook niet de juiste optie. Ik zou toch proberen te verhuizen en me ook maar ns afvragen waarom het indertijd nu zou zijn begonnen met die overlast. Als je buren je bewust "belagen" je auto beschadigen en weet niet wat nog meer dan lijkt het me sterk dat ze dat zomaar spontaan zijn gaan doen, daar zit vast wel wat meer achter. Achter 9 van de 10 zinloos geweldzaken zit achteraf ook heus wel een oorzaak waarom iets is gebeurd. En als niets werkt, toch maar alles in het werk stellen om te verhuizen, zonde om energie in dat soort mensen te steken... Succes
quote:Z.S.M. verhuizen voordat de stress je gezondheid aan gaat tasten (overspannenheid etc; niet erg leuk)
ik inmiddels erachter gekomen ben dat je er niks aan kan doen
[Dit bericht is gewijzigd door ABBAfan op 21-12-2003 13:15]
Succes!
gisteren had ik visite van een hele goede vriend van me (die een stuk minder zachtaardig is dan ik )
die zag het gekloot weer, trok het raam open en begon me toch een scheldkanonade.
Ik ben van plan om morgen naar de verhuurder te gaan en degene van de klachtenafdeling eens goed te vertellen hoe de situatie nou zit (volgens mij begrijpen ze het niet..schrijven elke keer alleen over "geluidsoverlast" en dat is toch nog de minste van mijn problemen)
daarna ga ik meteen naar het polititeburo..de buren hebben het nu eindelijk voor elkaar..ik dien een aanklacht in wegens buurtterreur, intimidatie en opjutten van de buurt (hun vrienden) tegen ons.
Dan ben ik toch heel benieuwd hoe de zaak gaat lopen...
eerlijk gezegd gok ik erop dat de zaak dan helemaal gaat escaleren
maar als dat betekent dat ze daardoor het huis worden uitgezet..so be it (wij zijn er al op voorbereid..laat ze maar komen)
Toen ik begon met dit update'tje was ik wel lekker rustig, alleen bij de gedachte van dit alles schiet mijn hartslag alweer omhoog
Binnen een maand wil ik hun weg hebben, mijn gemoed en gezonheid lijden er zo onder dat ik niet eens meer normaal zou kunnen werken, laat staan werk zou kunnen vinden zo.
Ik heb vaak genoeg in m'n leven andermans shit gewoon geslikt en nu is't afgelopen.
IK ga hier niet weg, IK ben die veldslag niet begonnen...maar IK ga er wel een eind aan maken.
Al is het voor de eventuele volgende buren die hun ooit zullen hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Losha op 12-01-2004 21:13]
quote:Dan zit je straks lekker wel in een rustige woning
Op maandag 12 januari 2004 21:42 schreef CecilBDemented het volgende:
ik weet het dit antwoord word hier nit gewaardeerd
maar zeg het tcoh ga mee met de nieuwe rage van nederland
vermoord zo gewoon
deze zal dan vast vriezen.
ook water om en onder de voorwielen van de auto is leuk; als ze dan acteruit met een bochtje et parkeer vakje uitrijden en er ligt onder de auto 1 grote plakaat ijs
water + vorst is heeel makkelijk wie zegt dat jij et gedaan hebt? helemaal onder die auto... kan gewoon gladheid zijn
hebben ze een vijver?
gooi dr is 2 van die plastic potten keuken zout in
vergeet ook geen water over de sloten van de deuren te gieten, zowel auto als voordeur.
gaat het niet vriezen? dan is er ook nog kauwgum
als je echt de wat ergere dingen wilt gaan doen, zoek ergens kieren oid op, en koop een paar bussen purschuim (of hoe je et ook schrijft).
wat betrefd je auto:
sloop uit bijv een oude computer een aantal condensatoren (zitten in de voeding, metalen puntjes van deze dingen niet aanraken!!! )
en laad deze op door hier stroom op te zetten.
voor je dat doet sluit je eerst draadjes aan op de uiteinde, die je daarop weer vast maakt op je auto. leg de condensatoren onder je auto. Vergeet ze niet weg te halen voor je je auto aan raakt
er staat nu afhankelijk van het aantal en type condensatoren een aantal tienduizenden tot honderdduizenden volts op je auto met redelijk amperage (schrikdraad is 18000 volt).
mocht je het nog leuker willen aanpakken, soldeer dan een paar condensatoren vast aan de (stalen!) deurklink van de buren en wacht tot de buurman naar zijn werk gaat.
ook niet al te legaal: verkoop de fietsen van de buurjongens op het station aan een junk voor 15 euro (en koop daar purschuim van )
dat soort figuren moeten ze eigenlijk gelijk afschieten ....
Ik zou ze sneaky volgen als ze met het hele gezin op pad gaan. Huur een grote wagen... Iets van een bestelbus of nog groter. Als ze dan ergens lopen moet je gewoon keihard gasgeven en ze scheppen. Lijkt mij persoonlijk de beste oplossing.
Kijk wel even in je achteruitkijkspiegel of je ze goed geraakt hebt. Zo niet....volgas in z'n achteruit en er overheen maar weer.
Success.
TDK
quote:Hier sluit ik me bij aan, wraakacties kun je dan zeker verwachten en dat is ook niet een leuke oplossing lijkt me.... Ik zou ook gewoon de wijste zijn en zelf verkassen, ik zou dat ook niet als "verliezen" zien, maar meer als een kwestie van de eer aan jezelf houden. Het klinkt afgezaagd, maar met een wraakactie van jezelf los je gewoon ook niets op. Bepaalde kwesties vallen ook niet op te lossen, vooral als de andere partij helemaal niet voor rede vatbaar is. Succes in elk geval!
Op dinsdag 13 januari 2004 00:13 schreef TheDarkKnight het volgende:
jezus, kerel, wat een kloterij (excuse le mot)!!
Goed dat je reageert en ze niet laat doen, maar toch lijkt me het beste om te verhuizen... Zulke mensen veranderen niet (al enkele keren gezegd in dit topic) en als ze dan uiteindelijk wegmoeten zullen er waarschijnlijk wraakacties komen, niet? Och, is het dat allemaal waard? Zoek een rustiger buurt op is mijn raad.
Maar wat je ook doet: GOOD LUCK!!TDK
quote:Probeer eens met andere buren te praten en te vragen of zei dezelfde problemen hebben, of eventueel kunnen getuigen oid.
Op maandag 12 januari 2004 20:35 schreef Losha het volgende:
l- veel tekst -
wou eigenlijk vandaag langs de verhuurder en politite
niet van gekomen..komt nog wel deze week
ik heb het RECHT op rustige woonomgeving
als daar mijn verhuurder geen (goed) gehoor aan geeft laat ik het afdwingen via de kantonrechter
ik maak er werk van (toch niks beters te doen nu)
[edit]
dat wil allemaal niet wegnemen dat ik zodra ik de optie zie een huis ga kopen..vrijstaand huis..met mooie hoge muren met prikkeldraad..ofoz
[/edit]
quote:Oordoppen kopen, werkt gegarandeerd (ohropax of zoiets) heerlijk rustige nachten
Op dinsdag 13 januari 2004 17:28 schreef gekke_sandra het volgende:
De mijne ook, die baby's zijn inmiddels al 3 jaar en nog steeds jankt die ene dag én nacht. Word ik midden in de nacht wakker door een van die baby's, terwijl ik dan eindelijk slaap.. en als er één begint dan gaat de ander ook. Vreselijk!!!!!!!*moordneigingen*
ik weet hoe frustrerend het is, ik heb een psychotische man boven mijn hoofd wonen.
(helaas niet van alle wandaden bewijs..ik zou een gemotoriseerde cam moeten hebben )
quote:ergens voor een prikkie een (2e hands?) camera kopen en vanuit een andere hoek filmen? of een spiegel ophangen en daar de camera in mikken
Op dinsdag 13 januari 2004 17:49 schreef Losha het volgende:
al eerder gezegd..ik heb kamera's
en ik heb van hun gedrag voor de deur in ieder geval wat beelden
en die gaan dus inderdaad naar verhuurder en politie
dat zijn duidelijk intimiderende beelden
ze willen bewijs...kunnen ze nu krijgen(helaas niet van alle wandaden bewijs..ik zou een gemotoriseerde cam moeten hebben
)
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 18:07 schreef SPIRO het volgende:
Niks geen camera's of wat dan ook, als het echt niet gaat dan moeten de buren er ook maar aan geloven.
Dan los ik het zelf wel op, sorry hoor ik laat me door de buren niet de gek aansteken.
Dan maar de kop kapot, dan weten ze wel wie ze als buren hebben.
Eerst altijd vriendelijk beginnen, wil het dan niet dan doe boven
aggressie wekt alleen aggresie op
(ja hun wekken bij mij ook aggressie op.....)
maar als je gaat slaan loopt zoiets ECHT uit de hand
zeker als ik hier iets doe..dan heb ik hier denk ik zo'n 30 jongeren voor de deur
moet ik mijn "nette" vrienden bellen...
en dan garandeer ik je dat we het landelijke nieuws halen
iemand vroeg of m'n buren van dat "aso kamper" volk zijn
aso zijn ze ja..kamper nee...(dat zijn sommige van m'n vrienden namelijk)
er wordt me ook steeds aangeboden dat ze erlangs gaan, maar dat wil ik niet
ik wil het netjes proberen op te lossen
wil zeggen met de wet aan mijn kant
quote:Als zo bekend is waarom ga je daar dan wonen
Op donderdag 20 november 2003 19:21 schreef Losha het volgende:
verhuizen gaat nietzijn momenteel beide werkeloos (krijg je echt geen huis zo)
en ten 2de..en nog veel erger...je weet niet waar je dan weer naast woontpolitie bellen heeft geen zin..die komen hier al jaren niet meer in de buurt ... Hoorn/Kersenboogerd (voor de kenners ghettoboogerd)
En als je verhuist kan het alleen maar beter worden wat een knuppel....
quote:ey knuppel lees es wat je quote
Op dinsdag 13 januari 2004 19:51 schreef shifter het volgende:[..]
Als zo bekend is waarom ga je daar dan wonen
En als je verhuist kan het alleen maar beter worden
wat een knuppel....
* LHO gebruikt voor het eerst de hoofd-tegen-muur-ram-smilie
Ik heb af en toe uit de hand lopende film-avondjes..
Maar hoe pakt ze me terug? Ze gaat GOSPEL zingen, terwijl ze gitaar erbij speelt!
Ze wint.
quote:Wat nou?? Als het zo bekend is en je bent werkloos zou ik het nog voor geen goud doen dan maar ergens anders werk en woonruimte zoeken....je hebt hiervoor toch ook niet op straat gewoont?
Op dinsdag 13 januari 2004 19:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
ey knuppel lees es wat je quote
* LHO gebruikt voor het eerst de hoofd-tegen-muur-ram-smilie
Hij is nu zo gefrustreerd dat ie niet eens meer zin heeft om werk te zoeken, nou dan blijf je voor altijd in zo een ghetto buurt wonen...daar kan de verhuurder en de politie (die daar al jaren niet meer komt) ook niks aan doen.
Dus stop die smillie maar in je *
succes TS, ik hoop voor je dat die kut aso's oprotten
quote:als je nu ff verder leest zul je zien dat TS meerdere redenen heeft niet teverhuizen, oa. financiele situatie, het huis, de tuin (indien er geen blikkies liggen
Op dinsdag 13 januari 2004 20:16 schreef shifter het volgende:[..]
Wat nou?? Als het zo bekend is en je bent werkloos zou ik het nog voor geen goud doen dan maar ergens anders werk en woonruimte zoeken....je hebt hiervoor toch ook niet op straat gewoont?
Hij is nu zo gefrustreerd dat ie niet eens meer zin heeft om werk te zoeken, nou dan blijf je voor altijd in zo een ghetto buurt wonen...daar kan de verhuurder en de politie (die daar al jaren niet meer komt) ook niks aan doen.
Dus stop die smillie maar in je *
quote:of huur een auto van het zelfde merk en zelfde kleur als die van je buren, hang dr een andere nummerplaat overheen en ga 10x met 160 langs een flitspaal
Op woensdag 14 januari 2004 12:09 schreef Forumschorem het volgende:
Beledig een groep Marokkanen en laat 'per ongeluk' een papiertje met je (je buren dus) adres erop vallen wanneer je wegrent.
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 12:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
of huur een auto van het zelfde merk en zelfde kleur als die van je buren, hang dr een andere nummerplaat overheen en ga 10x met 160 langs een flitspaal
enige opties
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 12:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
of huur een auto van het zelfde merk en zelfde kleur als die van je buren, hang dr een andere nummerplaat overheen en ga 10x met 160 langs een flitspaal
1) Uit proberen te praten
Als dat lukt: Gefeliciteert
Als dat niet lukt of geen optie is: ga naar 2
2) Notificeer de autoriteiten
Als dat niet lukt of geen optie is: ga naar 3
3) er is nu besloten dat met de andere zijde nix te beginnen valt u heeft 3 opties:
a Verhuizen
b Er mee leven
c Oog om Oog
3A: (Voor verhuistips zie de hypotheker en woningbouwvereniging)
Als u in een betere wijk/buurt tercht komt: Gefeliciteert
Als u in een zelvde of ergere wijk/buurt terecht komt: Ga naar 1
3B (Voor ondersteuning zie psychologen, oordopfabriekanten en isolators)
Als het u lukt ermee te leven: Gefeliciteert
Als het u niet lukt om er mee te leven heeft u 3 opties:
3B1: Word gek
3B2: Ga naar 1
3B3: Ga naar 3
3C (Voor tips zoek Anarchist cookbook, fysieke en psychologieshe oorlogsvoering, Satanistische websites en verdiep u in verschillende ziektes en beestjes)
Als dat niet lukt: Ga naar 3
In het geval van Oog om Oog, waar ik geen voorstander van ben aangezien dat dus regelrecht Oorlog word en 1 zijde wint, welke niet altijd de zijde hoeft te zijn van de gene die 'in zijn recht' staat of die 'gelijk' heeft, zul je ook naar je zelf moeten kijken of je zon persoon bent, of kan worden.... (Harder en gemeener dan de tegenstander ect)
optie 3...ik gok dat het niet zo ver komt (maar zal dan optie 3C worden)
quote:heb je even voor mij
Op donderdag 5 februari 2004 16:11 schreef Krisman het volgende:
Gewoon een keer Frans Bauer boeken ...
quote:heb je even voor mij...
Op donderdag 5 februari 2004 16:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
heb je even voor mij
volgende ronde dus..zou ik zeggen
wordt eens tijd dat de ouders maar eens door een agent uitgelegd krijgen wat hun kinderen ons zoal aan doen en dat dat strafbaar is.
"en denk je dat dat helpt?"
nee, ik gok dat de kinderen daardoor zo fucked raken dat ze nog meer doen, mischien eindelijk eens een raam ingooien (waardoor ze er uiteindelijk dan ook geheid worden uitgezet)
ze gooien wel regelmatig van alles naar de ramen, alleen zijn de projectielen te klein om schade aan te brengen.
had van het weekend de politie ook maar weer eens gebeld omdat ze weer eens tot in de nacht bezig waren in huis...ze waren zo blij met de politie dat ze het de volgende dag nog eens overdeden.. de hele dag
(wat een dom volk)
quote:zodra jij zoiets zou doen is waarsch de straat te klein...
Op maandag 9 februari 2004 18:02 schreef Losha het volgende:
"lief buren dagboek, vandaag heb ik maar eens de politite gebeld en een gesprek met de wijkagent aangevraagd....."volgende ronde dus..zou ik zeggen
wordt eens tijd dat de ouders maar eens door een agent uitgelegd krijgen wat hun kinderen ons zoal aan doen en dat dat strafbaar is."en denk je dat dat helpt?"
nee, ik gok dat de kinderen daardoor zo fucked raken dat ze nog meer doen, mischien eindelijk eens een raam ingooien (waardoor ze er uiteindelijk dan ook geheid worden uitgezet)
ze gooien wel regelmatig van alles naar de ramen, alleen zijn de projectielen te klein om schade aan te brengen.had van het weekend de politie ook maar weer eens gebeld omdat ze weer eens tot in de nacht bezig waren in huis...ze waren zo blij met de politie dat ze het de volgende dag nog eens overdeden.. de hele dag
(wat een dom volk)
weet het wel zeker
alleen krijgen ze die kans niet van mij
althans..mits de politie en de verhuurder lekker gaan samenwerken
anders gaan we de rollen eens omdraaien
dan ga ik m'n slechtste kanten laten zien
maar ik hoop na dik een jaar dit gezeik te hebben nog steeds dat hier een oplossing voor komt zonder dat ik m'n handen vies hoef te maken
Blijkbaar moet er eerst weer wat "ergs" gebeuren voordat de politie in actie komt.
wast maar zo makkelijk
quote:Nou zeg.
Op woensdag 11 februari 2004 23:47 schreef Losha het volgende:
jij bent ongeduldig
ben al een jaar bezig met de verhuurder en nu politie erbij en je hoopt dat er binnen een dag vooruitgang geboekt wordt?wast maar zo makkelijk
Ik dacht uit je posts te lezen dat je nu echt actie ging ondernemen en daarin erg vastberaden was. Oftewel, misschien dat er meer vaart in zat te komen aangezien de maat nu echt vol is.
Ik hoop alleen maar voor je dat het goed komt.. Je hebt recht op een lekker plekkie om te wonen.
Maar zo gererroriseerd worden, dat is rondweg Kl*te! (Zacht uitgedrukt!)
Wat ik alleen nog niet als tip gelezen heb is het volgende:
Ga naar een rechtswinkel. Zij kunnen je gratis advies geven hoe dit probleem gerechtelijk aan te pakken. En omdat je geen werk hebt, zou je (volgens mij) voor erg weinig geld een advocaat kunnen inhuren.
Hier moet gewoon echt wat aan gedaan worden want anders gaat jouw en je vriendin haar gezondheid eraan! En dat zijn jullie in ieder geval niet waard!
Succes!
Wij hebben ons huis nu zo'n 2,5 jaar, en sinds dien worden we ook gepest, maar alleen door degene die naast ons woont. Het is een tussenwoning en we zijn met iedereen goed in de straat.
De man is volgens ons niet helemaal in orde, ze denken zelfs van schitzofreen. We kunnen niet in de voor of achtertuin zonder enig commentaar te krijgen. Hij snoeit zo rigoreus dat hij zelfs alle wortels afsteekt die de erfgrens overschrijden. Zijn auto heeft een 'vaste' plaats en die is van hem, en niemand anders mag daar zijn auto neerzetten. Wordt dat wel gedaan door bv visite dan worden deze gewoon uitgescholden en met de dood bedreigd.Dit is echter maar een puntje van de ijsberg, het heeft ook weinig zin hierover uit te wijden. Gisteravond is bij mij de doorslag gekomen. Ik ga er iets aan doen maar weet nog niet goed wat.
We zijn alle meerdere keren naar de politie geweest maar die doen er niets aan, er moeten eerst slachtoffers vallen voordat zij komen. terwijl zijn verleden bij hun al vrij groot is.
Als er iemand tips heeft, dan hoor ik ze ook graag
MVG
Huub
Ik pleit voor het volgende: koudmaken en ongezien begraven in de bossen.
ps. de heer wijkagent laat wel erg lang op zich wachten..die mag nou weleens bellen om een afspraak te maken..volgens mij leest ie zijn agenda niet
ik heb wel meedelijden met de wijkagent trouwens..hij heeft 2 wijken hier..in totaal al gouw 20.000 inwoners voor die 2 wijken (hoe halen ze het in hun hoofd....) de bekende wijk kersenboogerd in hoorn is dat, ja die van de rellentrein enkhuizen/hoorn, ja die van de nachtelijke overvallen op snackbars, ja die van de steekpartijen in het winkelcentrum enz.
update:
alsof deheer wijkagent deze site zelf ook leest (hallo )
net een half uur aan de telefoon gezeten met hem
om het geheel kort te sluiten:
de politie kan/wil? zich pas mengen in burenruzie's als deze echt vreselijk uit de hand lopen.
hij heeft wel een notitie gemaakt (welke om privacyredenen niet ingezien mogen worden)
met andere woorden: ze hebben het tot akte genomen maar er wordt niets ondernomen door politie of door verhuurder.
zucht..ik weet even helemaal niets meer...
[Dit bericht is gewijzigd door Losha op 17-02-2004 19:32]
quote:Op donderdag 20 november 2003 18:54 schreef Tigger1968 het volgende:
Hou vooral de eer aan jezelf. <br>Ga geen kwaad met kwaad vergelden. Zo geef je ze alleen maar hun zin. Dat is wat ze willen. Totaal negeren is het beste en het pijnlijkste voor de ander partij. Ik kan je één heel groot advies geven. VERHUIZEN.<br>Ze zullen echt nooit ophouden. Het blijft doorgaan. Neem het van mij aan, ik heb er ervaring mee. Heb 3 jaar naast zo'n stel gewoond. En nu.... alle rust en ontspanning van de wereld omdat ik uit dat wereldje weg ben en zij er zelf nog steeds inzitten. <p>Heel erg veel succes ermee. En vooral door blijven gaan met aangiftes doen en urgentie proberen te krijgen via je huisarts en je woningstichting. Zorg ervoor dat je er zo snel mogelijk weg bent voordat jij er zelf (samen met je vriendin) de dupe van bent. Je kunt ze echt niet veranderen alleen je eigen situatie
Wat je beter kan doen is dat je zelf bij de andere bewoners langs gaat en samen met hen een lijst maakt, want anders heb je mischien het risico dat ze het niet sturen omdat ze het vergeten of geen tijd hebben of zo. En tv-programmas kunnen zeker helpen, maar ze kunnen de situatie ook erger maken.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:08 schreef Losha het volgende:
zozo
de laatste weken is de algehele overlast weer geweldig
na aanleiding daarvan en het verzoek van de verhuurder om meer bewoners te vinden die problemen hebben met hun, net maar eens een praatje gaan maken met de overbuurvrouw (hun andere buren dus)
zij woonde hier al voor "fam. flodder" hier kwam
zij vertelde mij wat "fam. flodder" allemaal bij haar flikten
en vooral: zij vertelde mij dat de rest van die kant van het blok ook allemaal klaar zijn met hun.
morgen ga ik bij hun langs, met de zelfde vraag: "zouden jullie een lijst met gebeurtenissen willen sturen naar de verhuurder"
wat nou "we krijgen verder geen klachten over hun"
de hele buurt kotst ze alleen uit
wil nog wel eens zien dat de verhuurder nu niets doet
(en anders nog legio tv-programma's...willibrord, breekzijzer, woonbrigade....)
Ik dacht even dat ik dit zelf geschreven had, maar toch is het niet zo.quote:Op dinsdag 17 februari 2004 15:07 schreef huubparco het volgende:
Ik dacht dat het bij ons erg was, maar dit is ook niet normaal.<p>Wij hebben ons huis nu zo'n 2,5 jaar, en sinds dien worden we ook gepest, maar alleen door degene die naast ons woont. Het is een tussenwoning en we zijn met iedereen goed in de straat.<p>De man is volgens ons niet helemaal in orde, ze denken zelfs van schitzofreen. We kunnen niet in de voor of achtertuin zonder enig commentaar te krijgen. Hij snoeit zo rigoreus dat hij zelfs alle wortels afsteekt die de erfgrens overschrijden. Zijn auto heeft een 'vaste' plaats en die is van hem, en niemand anders mag daar zijn auto neerzetten. Wordt dat wel gedaan door bv visite dan worden deze gewoon uitgescholden en met de dood bedreigd.Dit is echter maar een puntje van de ijsberg, het heeft ook weinig zin hierover uit te wijden. Gisteravond is bij mij de doorslag gekomen. Ik ga er iets aan doen maar weet nog niet goed wat.<p>We zijn alle meerdere keren naar de politie geweest maar die doen er niets aan, er moeten eerst slachtoffers vallen voordat zij komen. terwijl zijn verleden bij hun al vrij groot is. <p>Als er iemand tips heeft, dan hoor ik ze ook graag<p>MVG<p>Huub
quote:Op donderdag 20 november 2003 18:45 schreef Losha het volgende:
Nou wonen we hier al een jaar en het houd niet op.<br>ik schrijf dit topic eigenlijk ook alleen maar om de stress een beetje van me af te blaten aangezien ik inmiddels erachter gekomen ben dat je er niks aan kan doen..........ach..die zijn dikke vriendjes met de aso's..dus..a friend of an enemy is also an enemy)
terug de schutting over gooienquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:48 schreef boempa het volgende:
Onze Turkse buurvrouw gooit altijd haar sigarettenpeuken in onze achtertuin, in de hoop dat haar man er niet achterkomt, want die slaat haar lam als hij er wel achter komt, net als dat hij zijn handen niet kan thuishouden bij zijn kinderen.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:43 schreef Losha het volgende:
het wordt weer warm buiten en familie "tokkie" heeft het ook door
lekker weer elke dag buiten schreeuwen, "feesten" en doen
en dan nog grote bek hebben "bla bla buren bla bla muziek blabla"
hebben ze na het gesprek met de verhuurder nog niet door dat ze met een uitzetting spelen ?
en vooral elke keer alsof wij de enige buren zijn die problemen met ze hebben, en alsof het alleen over harde muziek gaat
lekker hor, lang weekend vrij, wou meteen nog liever dat ik op m'n werk zit![]()
![]()
Da's wel een goeie iddquote:Op zaterdag 1 mei 2004 08:45 schreef gammapooka het volgende:
Ik had ook van die buren, weet je hoe ik die terug heb gepakt ? secondelijm in hun sloten spuiten, en elke keer als de buurman een nieuw slot had deed ik weer secondelijm erin.
Haha dat heb ik maanden volgehouden.
Sloten moesten er steeds uitgeboord worden door de service dienst van de woningbouw haha
Volgende week meeting bij jouw in de straat houden ? Vereniging de zwarte bivakmuts zoekt nog een clubhuis en het huis van jouw buren is uitverkoren. LOLquote:Op zondag 2 mei 2004 19:31 schreef Losha het volgende:
dat doen hun ook al
er staat in de huurovereenkomst "geen vaste vloer" wat hebben ze, een vaste vloer (draagt ook niet door ofzo....)
er staat in "niet boren in muren en plafonds..." wat doen ze zowat elke week, de betonboor erin
en dan niet een fatsoenlijke boorhamer, maar met een of ander pisklopboortje wat uren duurt en niet aan te horen is
vanavond "de tokkies" maar kijken, naar wat ik lees is dit gezin niet veel anders, als ik mijn vrienden (en aanhang..kampers!!!) laat langskomen krijg je ook zo'n veldslag en daar hou ik niet van..alleen daarom al vraag ik maar niet om hun help..dan lig ik hier ook uit en dat wil ik niet
Ja je deed 4 sterretjes en zei ergens iets over hoorn.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:50 schreef Losha het volgende:
volgens mij heb je niet geraden(kan ook kamera of kamoria zijn LOL)
Stelletje t*ringlijers!!quote:Op zondag 2 mei 2004 17:50 schreef Losha het volgende:
er was ook nog zo'n actie met een blok hout en een kat die in de sloot belandde
is het niet een idee om een paar berenklauwen (van die planten) her en der uit te graven en opnieuw in te graven aan de rand van je tuin, en je niet al te snuggere buurjongens es vertellen dat het hele zeldzame planten zijn?quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:58 schreef Losha het volgende:
wij leven nog steeds.....
.....de buren helaas ook
morgen maar weer eens bij de verhuurder zeiken, weer lekker schutting gesloopt, tegen ramen gooien etc. jullie kennen het wel (inmiddels)
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:38 schreef Losha het volgende:
zo, de andere buren hebben nu ook laten weten wat voor aso's ze zijn
mij verrot schelden als ik ff iets moet boren op een tijdstip dat het nog moet kunnen..hoe vaak maak ik nou herrie....vandaag hebben ze de planten 'gesnoeid' die over de schutting hingen..daarbij natuurlijk alles nog plattrappen in mijn tuin, wat heb je überhaupt in MIJN tuin te zoeken?
normaal luisterde ik altijd m'n muziek op oude mensen-volume
(tja, beetje lang bij mn ouders gewoond..dan leer je't wel af)
nu zijn m'n 3weg boxen a-klasse 75 watt van de zolder naar de woonkamer verhuist
nou ga ik ook maar doen wat ik wil, wanneer ik wil
jullie allebei houden geen rekening met mij, dan houd ik nu ook geen rekening meer met jullie
veel plezier met jullie "nieuwe buren" (ik gok dat dit is wat jullie in eerste instantie van ons hadden verwacht)
Je moet het stokje eerst dopen in de superlijm, anders kan het er nog uitgepeuterd worden.quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:06 schreef the_contract_killer het volgende:
nog vorderingen met die aso leijers?![]()
irritatie tip:
pak een tandenstoker of dun coctail prikkertje van hout en steek dit snachts in het voordeur slot van hun,op de helft afbreken en met de helft die je nog in je handen heb dat stukje er verder induwen.
sucses gegarandeert![]()
Ja. Alleen in Belgie heb je geen ziektekosten verzekering e.d. Als je daar even naar het ziekenhuis of tandarst moet, dan kun je zelf gaan dokken, net als voor de medicijnen. Kwestie van in NL in 1 of ander gehucht gaan wonen net buiten de stad. Dat werkt ook perfect.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:11 schreef mikezwet het volgende:
Hm lastig zeg. Mijn vader zegt altijd, je moet doen wat hun ook doen maar dan net even erger, maar in dit geval met deze flodders naast je.
Waarom verhuis je niet naar belgie (net als ik), is nog een beetje betaalbaar en heb je mooie vrije huizen.
dat hebben wij eens gehadquote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:50 schreef ASSpirine het volgende:
ooit een kinderstreekje van mij, een rookbom door iemand zijn brievenbus gooien
tip misschien?
Bs, in belgië betaal je maar een klein deeltje zelf. Natuurlijk niet voor alle medicijnen maar normaal gezien betaalt de ziekenkas je wel terug hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:17 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Ja. Alleen in Belgie heb je geen ziektekosten verzekering e.d. Als je daar even naar het ziekenhuis of tandarst moet, dan kun je zelf gaan dokken, net als voor de medicijnen. Kwestie van in NL in 1 of ander gehucht gaan wonen net buiten de stad. Dat werkt ook perfect.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat hebben wij eens gehad
wat een kutstreek was dat zeg
Jah.. Maar het is een BUREN ruzie.. M.a.w.. Blaast ie hun huis op, gaat zijn huis er vast en zeker ook niet beter uitzien. Vond dat idee van die ambtenaar wel een goeie, vraag me alleen af hoe je die zo gek krijgt die in zijn toch al druk bezette tijd (koffie halen en brengen) thuis te krijgen om het mee te maken. Wij hebben hetzelfde meegemaakt en m'n broer maakt nu hetzelfde mee.. Echt een oplossing heb ik nog niet kunnen vinden, behalve terugtreiteren, maar dat gaat naar verloop van tijd ook alleen maar van kwaad tot erger..quote:Handschoenen aan even hun voordeur kraken.
Gaskraan open zetten en en maar wachten tot ze binnen komen en het licht aan doen probleem opgelost.
Als je buren echt een plezierige muziek-show wilt geven, zoek dan even naar Noisekick, Noize Suppressor en Radium op KazzaA oid. Dat is pas terror!quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:28 schreef Losha het volgende:
niet echt sappige details momenteel...
ze hebben weer fix ruzie de laatste tijd, zonen onderling, ouders onderling, ouders met oudste enz.
altijd genieten..vooral de manier van problemen "uitpraten" LOL
In dat geval: Angerfist.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:47 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Als je buren echt een plezierige muziek-show wilt geven, zoek dan even naar Noisekick, Noize Suppressor en Radium op KazzaA oid. Dat is pas terror!![]()
![]()
Dit is wel een goed idee. Klaag gewoon de verhuurder aanquote:Op woensdag 1 september 2004 14:44 schreef xman het volgende:
Misschien zelfs minder huur gaan betalen, omdat je daar niet normaal kan wonen.
quote:Op woensdag 14 januari 2004 12:09 schreef Forumschorem het volgende:
Beledig een groep Marokkanen en laat 'per ongeluk' een papiertje met je (je buren dus) adres erop vallen wanneer je wegrent.
Jij stemt zeker SPquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:48 schreef LaTiNo het volgende:
<knip>
Jij bent toevallig de buurjongen van de Topicstarter?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 04:23 schreef pieter_pontiac het volgende:
Is dit huilie-topic er nu alweer
quote:Op donderdag 20 november 2003 19:00 schreef Vampier het volgende:
Hard geklopt
Muur kapot
Wie zal dat zijn?
tja eens een tokkie altijd een tokkiequote:Op donderdag 28 oktober 2004 08:27 schreef LaTiNo het volgende:
zucht, ik heb er weer een deuk bij in de auto van mijn vriending. Gevalletje deur openrammen tegen de auto naast je en geen briefje achterlaten. Buren Bedankt!!
Zo zie je maar weer, je kunt een Tokkie in een net rijtjeshuis zetten, maar de White Trash genen krijg je er toch niet uit...
Als ik zo jouw reacties lees zou ik niet bij jou in de buurt willen wonenquote:Op maandag 1 november 2004 08:37 schreef LaTiNo het volgende:
Hmmm, misschien wel geinig om elkaas buren te terroriseren terwijl je zelf een hele goeie alibi hebt...![]()
Quarantaine.quote:Op maandag 1 november 2004 19:38 schreef Geqxon het volgende:
Heerlijke tip:
Kit ramen, deuren alles dicht met een pattex supermontage kut. Vergeet geen enkele spleet. Hang bordjes: "Quarenteine" (schrijf ik dat goed?) opKijken hoe lang ze je binnen kan laten
onlangs een mooie subtitle gezien!quote:Op maandag 1 november 2004 20:01 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Als ik zo jouw reacties lees zou ik niet bij jou in de buurt willen wonen
Je moet - als je serieus alleen maar uit verdediging handelt - niet dieper dalen dan de mensen waar je ruzie mee hebt hoor
het was pas 2 uur 's nachts.quote:Op maandag 1 november 2004 18:25 schreef Djeez het volgende:
Ik ben bang voor mijn buurman. De nacht van zaterdag op zondag, had ik om 3 uur 's nachts nog, zij het zachtjes, de muziek aan. Ik zong wel luidkeels mee. Toen ging de telefoon, ik besloot wijselijk hem niet op te nemen.
De volgende morgen check ik het antwoordapparaat, en daar staat een briesende buurman op. Hij dreigt ons huis in puin te slaan. Eigenlijk viel er niks te zeuren, want aangezien de klok werd terug gezet, was het nog maar 2 uur. Maarre, ik knijp hem nu wel voor deze 67-jarige en sullige nietsnut.
De woningbouwvereniging kwam vanmorgen al bij mijn vrouw aan de deur om te zeuren. Volgende keer politie aan de deur-> weg stereo en PCquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:03 schreef mooiegek het volgende:
[..]
het was pas 2 uur 's nachts.![]()
jij bent hier de tokkie/aso/enz. die vent heeft juist groot gelijk.
Dat zouden ze bij alle aso's moeten doen! Ik geef je buurman -en de politie- groot gelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
De woningbouwvereniging kwam vanmorgen al bij mijn vrouw aan de deur om te zeuren. Volgende keer politie aan de deur-> weg stereo en PC
Ik zou echt gek worden, echt agressief, ik zou die klere auto van hun helemaal verbouwen... Echt als ik merk dat mijn (over)buren me auto express kapot maken dan komt er zeker payback... En of!quote:Op donderdag 20 november 2003 18:45 schreef Losha het volgende:
Nou wonen we hier al een jaar en het houd niet op.
ik schrijf dit topic eigenlijk ook alleen maar om de stress een beetje van me af te blaten aangezien ik inmiddels erachter gekomen ben dat je er niks aan kan doen :'( ...
maar ja ..ach..die zijn dikke vriendjes met de aso's..dus..a friend of an enemy is also an enemy)
quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:18 schreef EmjaY het volgende:
En dan zie je morgen de Tokkies aan komen rijden :')
En nu met alle andere slachtoffers de huurvereniging (en politie?) aanklagen wegens hun lakse houding. Met zijn allen kan je de kosten makkelijk dragen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:41 schreef Losha het volgende:
ZE ZIJN WEG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eindelijk weer rustig![]()
![]()
![]()
![]()
eigenlijk wel héquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:15 schreef nipeng het volgende:
[..]
En nu met alle andere slachtoffers de huurvereniging (en politie?) aanklagen wegens hun lakse houding. Met zijn allen kan je de kosten makkelijk dragen.
quote:Op zondag 5 december 2004 14:51 schreef Losha het volgende:
schijnbaar vonden de buren het ook leuk om de schutting mee te nemen
waarvoor ik ze rijkelijk beloont heb met een aangifte wegens diefstal, aangezien ik die schutting van de vorige bewoner heb overgenomen en dat ook schriftelijk heb, ben benieuwd hoe dat verhaal eindigt
(krijg ik ze dan op het end toch nog te pakken op hun eigen domheid)
wie het laatst lacht lacht het hardst, toch?
Mooie schutting hebben ze zekerquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:36 schreef Losha het volgende:
had ik al vertelt dat ik al een tijdje weet waar ze wonen?
Welke straat zit je? Nabij het station?quote:Op donderdag 20 november 2003 19:21 schreef Losha het volgende:
politie bellen heeft geen zin..die komen hier al jaren niet meer in de buurt ... Hoorn/Kersenboogerd (voor de kenners ghettoboogerd)
3 jaar te laatquote:Op donderdag 9 november 2006 21:39 schreef Teunebeun het volgende:
sorry dat ik zo laat reageer maar het lijkt wel een flodder tokkie achtige familie![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:00 schreef GSi het volgende:
Toen ik ooit noodgedwongen in zo een pauperwijk woonde, had ik oorlog met de buurman. Hij kwam vaak dronken thuis, doordeweeks om 3 uur bijv. en ging nog ff verder met zijn skihut muziek.
Toen had ik mijzelf ook een mooie audioset aangeschaft, met als eis dat die harder ging dan die van de buurman![]()
En hij had 1 dag nachtdienst, op de dag dat ik juist vrij wasDus tjeh... eye for an eye
![]()
Samenvatting: jij maakt herrie, de buurman klaagt, jij bedreigt hem.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:01 schreef Nerdmans het volgende:
Wat een gore ellende zeg!
Stomme asociale leipe fukkers!
Mijn ouders hebben zoiets gehad, zij werden totaal geindoctrineerd door de buurman.
Uiteindelijk zijn ze ergens anders gaan wonen, waar ze een superleuke buurt hebben getroffen.
Je kan er weinig aan doen ik zou gewoon ergens anders gaan wonen.
Ik ben zelf ook sinds kort eigenaar van een mooi appartement geworden.
Nette flat werlkomstcommite alles erop en eraan!
Echte mijn bovenbuurman is een beetje zo'n leipo. Hij is huismeester en vind dat hij zich overal maar mee mag bemoeien en dat iedereen maar doet wat hij wil.
Hij zat mij op den duur echt zo vreselijk te fukken dat ik er gek van werd.
Bellen op de vloer stampen stennis maken voor de deur, dreigbrieven dreigvoicemails.
Nu ben ik ook niet agressief, maar wel 1,90 en 110 kilo.
Tijdens nieuwjaarsavond ging bij mij de knop om.
Overal op straat hoorde je vuurwerk, ik had mn huis vol met mensen, gezellie wijntje beetje kletsen, geen muziek aan. Begon die kwal weer op de vloer te bonken te bellen en te treiteren.
Uiteindelijk moest ik naar de WC en toen ging de deurbel..... een vriend van me deed open en kreeg de volle laag van een razende buurman.
Toen ik dat hoorde ging de knop even om. Ik ben naar zijn huis gegaan heb aangebeld, heb die vent bij t opendoen zijn huis in gestampt en heb hem uitgelegd in detals wat ik met hem zou gaan doen als hij nog 1x mij zou bellen, op de grond zou slaan een brief zou sturen of wat dan ook.
Toen ik bijkwam zag ik zijn vrouw huilend en bibberend op de bank zitten en hijzelf was net zo bleek als de schimmel van zijn brie.
Ik heb er afgelopen 22 maanden niets meer van gehoord. Zijn vrouw is na 2 maqanden langs gekomen om te vragen of ze wel veilig was en dat ze niet kon slapen enzo ...
Toen heb me mijn excuses aangeboden voor de wat haftige inval, en gezegd dat ik wel meende wat ik zei. Dus dat ze hardstikke veilig was zolang ze maar niet gaan bokken.
Ik weet dat t niet de juiste manier is, want je verlaagt je tot t niveau van anderen.
Maar uiteindelijk is dat de enige manier hoor, ze moeten je vrezen.
Politie wonigbouw kan niets voor je doen. En ik had geen zin om t lot van mijn ouders te ondergaan.
ik wens je succes met je klote buren
Goh, herrie op oudjaarsavond, waar gaat dat heen met de wereld!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:53 schreef dfens het volgende:
[..]
Samenvatting: jij maakt herrie, de buurman klaagt, jij bedreigt hem.
![]()
Je kan ook zeggen: rot op buurman, tis 31 december. Maar bedreigenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:04 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Goh, herrie op oudjaarsavond, waar gaat dat heen met de wereld!![]()
Niet zo kort door de bocht jij!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:53 schreef dfens het volgende:
[..]
Samenvatting: jij maakt herrie, de buurman klaagt, jij bedreigt hem.
![]()
Okquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Niet zo kort door de bocht jij!
De buurman terrorriseert mij 9 maanden aan een stuk om vanalles.
Ik bijt een keer stevig van me af.
heeel stevig
Ouwenakkers dat.. nooit een keer normaal doen, altijd wiri stank en veel te harde muziek uit dat ene kamertje boven links achter (als je voor het huis staat).quote:
Dat is waar, je moet ze wel respeKtvol behandelenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef Zrtlrnc het volgende:
Maarja het blijven toch je buren he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |