abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14795100
Nou wonen we hier al een jaar en het houd niet op.
ik schrijf dit topic eigenlijk ook alleen maar om de stress een beetje van me af te blaten aangezien ik inmiddels erachter gekomen ben dat je er niks aan kan doen .
Het begon allemaal november vorig jaar, mn vriendin en ik eindelijk een huis lekker samenwonen.
ik ben zelf 27 en heb de wilde jaren eigenlijk al wel achter de rug, draai normaliter geen harde muziek meer (qua volume dan) en probeer in alles rekening te houden met anderen.
Gisteren was het dan zover... het werd me allemaal te veel...de auto gepakt en anderhalf uur in het wilde rond gereden..mn vriendin wist niet wat er aan de hand was, ik kon gewoon niet meer praten en wou vooral voorkomen dat ik mn frustraties aan haar uitlaat (ik ben namelijk totaal niet aggresief aangelegd)
Wat is er nou eigenlijk aan de hand.
Zoals gezegd begon het vorig jaar, meteen toen we hier kwamen wonen.
De buren naar ons toekomen en ons verwelkomen in de buurt ? nee hoor "nieuwe buren, laten we die meteen negeren"
evengoed heb ik me bij beide buren op een gegeven moment maar voorgestelt.
Met de buren aan een kant heb ik niet echt zo'n probleem, met de buren aan de andere kant echter des te meer.
Alles wat je je maar kunt voorstellen is er inmiddels zowat gebeurd.
Buurjongen (van een jaar of 19) begon ongeveer 6 weken nadat we er woonden z'n troep in onze achtertuin te gooien, lampen, glazen, coondooms, papiertjes, kapot gereedschap en weet ik niet wat...
ook steentjes en kleingeld tegen de ramen aan.
Nou ben ik nogweleens wat te "cryptisch" met mijn uitspraken en vroeg ik toen ook maar "of ze toevallig een glas missen" zoeentje die hij in mijn tuin gooide "Nee, hoor .... wij missen geen glas...toch?" roept de hele familie in koor.
Tijdje later de buurvrouw proberen te spreken..en weer alleen maar grote bek "mijn kinderen doen zoeits niet...ik zou hun poten breken en dat weten ze" inmiddels ben ik degene die hun poten kan breken.
Want alleen maar rotzooi maken is niet alles...m'n auto wordt besmeurd, bekrast, buurman ramt z'n 'boerenkar' gewoon tegen mijn auto bij het parken (wat hij duidelijk nooit geleerd heeft) en loopt gewoon naar binnen, alsoft normaal is.
Muziek overdag lekker op een volume dat ik de texten zelfs mee zou kunnen zingen.
s' Zomers natuurlijk lekker feesten daarzo..in de tuin tot midden in de nacht met veel lawaai, geschreeuw, muziek en ...uiteraard een vuurkorf...waarvan die stinkrook en as bij ons komt dankzij de windrichting...en ook hier niet van te voren melden dat je een feest hebt of wat dan ook...ons hele huis stinkt dan weer omdat we er te laat achter komen en de ramen dus te laat dicht doen.
Het enige leuke is, de buren weten helemaal niets van ons.. (houden zo)
zo gaan ze bijvoorbeeld met familie van m;n vriendin om, en alleen wij weten dat het familie is .
Dankzij hun geschreeuw weten wij echter behoorlijk wat van hun.
Bijvoorbeeld dat het tussen man en vrouw zo goed botert dat zij er een tijdje vandoor was en wij al dachten dat hij met z'n rotzonen (ja meer dan alleen die ene) en z'n rothonden die bij alles blaffen zouden verhuizen..helaas...ze is weer bij hem terug.

Klagen bij de verhuurder, aangiftes enz. mocht alles niet baten (jullie weten wel hoe het tegenwoordig is hier in NL)

Inmiddels probeer ik maar te leren niet meer rekening met anderen te houden en m'n muziek en films ook maar zo hard te doen wanneer en hoe ik wil (alleen jammer voor de andere buren..maar ja ..ach..die zijn dikke vriendjes met de aso's..dus..a friend of an enemy is also an enemy)

Anarcho Individualist
pi_14795302
Hou vooral de eer aan jezelf.
Ga geen kwaad met kwaad vergelden. Zo geef je ze alleen maar hun zin. Dat is wat ze willen. Totaal negeren is het beste en het pijnlijkste voor de ander partij. Ik kan je één heel groot advies geven. VERHUIZEN.
Ze zullen echt nooit ophouden. Het blijft doorgaan. Neem het van mij aan, ik heb er ervaring mee. Heb 3 jaar naast zo'n stel gewoond. En nu.... alle rust en ontspanning van de wereld omdat ik uit dat wereldje weg ben en zij er zelf nog steeds inzitten.

Heel erg veel succes ermee. En vooral door blijven gaan met aangiftes doen en urgentie proberen te krijgen via je huisarts en je woningstichting. Zorg ervoor dat je er zo snel mogelijk weg bent voordat jij er zelf (samen met je vriendin) de dupe van bent. Je kunt ze echt niet veranderen alleen je eigen situatie

donderdag 20 november 2003 @ 18:54:41 #3
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_14795312
Rijtjeshuis?

Probeer dan eens een schilderij op te hangen met een boor van 45 cm lang... kijk wel eerst even of er wat achter staat dat de moeite waard is om te raken

donderdag 20 november 2003 @ 18:54:55 #4
71612 Le__Tigre
HE, KIJK ES ACHTER JE!
pi_14795320
ga om 3uur snachts de tegels schrapen van de muur met een luidruchtig apparaat . En sla ze auto verrot. Wat zij mogen, mag jij ook?
ben ik irritant genoeg????????[br]ben ik irritant genoeg????????[br]ben ik irritant genoeg????????[br]ben ik irritant genoeg????????o ok! :P
pi_14795364
pssst, jij doet ook lekker mee toch
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 00:08 schreef Losha het volgende:
m'n buren wil je ook niet horen..alsof er een aap naast je woont:
oe oe oe oe ah ah ah ah oh oh oooh ... oohhhhh ... oaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh

maar wij "pakken" ze geregeld terug..ik maak amper geluid..mn vriendin daaraantegen ...ohje..daar word ik zelfs rood van..die schreeuwd de hele straat bij elkaar..de ene keer in de slaapkamer..dan weer woonkamer..dan badkamer of uiteraard de keukentafel...bijbehorende muurgebons van de buren kregen we ook al een keer

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  donderdag 20 november 2003 @ 18:57:30 #6
74837 Thalan
Thalan Tha FragMaster!
pi_14795385
If u can't beat them, Join ém
"Er zijn 3 soorten mensen, degene die kunnen tellen, en die dat niet kunnen"
pi_14795443
Verhuizen, enige wat ik kan adviseren als ik dit lees.
pi_14795448
Daar wordt op de muur geklopt
Hard geklopt
Muur kapot

Wie zal dat zijn?

Free people own guns! Slaves do not!
pi_14795491
Ik dacht dat ik het hier erg had, maar jouw verhaal helpt mij in ieder geval mijn eigen situatie te relativeren.

Ik kan je maar 1 iets adviseren: GA VERHUIZEN! dit is niet meer leefbaar. Zoek iets anders en kijk of de nieuwe bewoners het wel volhouden. Wat je anders nog kan proberen is dit verhaaltje mee te nemen naar de wonincooperatie of de politie, misschien werkt het.

veel succes.

Ik sanp het wel maar begrijp het niet :(
pi_14795513
drumstel kopen dat hoor je echt goed overal
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_14795527
Wat vreselijk kut voor je zeg .
Ik zou niet weten wat je hieraan kan doen, misschien toch maar verhuizen?
When I am dead, my dearest; Sing no sad songs for me; Plant thou no roses at my head; Nor shady cypress tree; Be the green grass above me; With showers and dewdrops wet; And if thou wilt, remember; And if thou wilt, forget.
pi_14795569
Wonen je buren in een huurhuis?

edit:

Laat maar, ik zie nu net staan "Klagen bij de verhuurder...".

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 20-11-2003 19:08]

donderdag 20 november 2003 @ 19:05:39 #13
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_14795581
Verhuizen man..... tegen zulke mensen kun je niks beginnen, daar komt alleen maar ruzie van. Ze zijn niet goed genoeg om naast jou te wonen, zo moet je het maar zien. Je bent echt geen mietje als je verhuisd.

Succes.

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_14795615
haahh buur
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_14795695
gewoon es een associale actie ondernemen waarvan ze zo schrikken dat ze het nooit weer doen !
@®|_()
pi_14795762
zijn imho maar 2 oplossingen voor. of je begint ze zelf te terroriseren (voor idee'en kun je mailen ) of je belt iedere avond om 22.05 de politie met de melding dat de muziek bij de buren te hard staat. Als je de politie maar lang genoeg blijft lastig vallen worden ze er net zo strontziek van als jij en gaan ze er echt wel wat aan doen.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_14795785
ff langs de politie gaan voor de auto iig. daar ook meteen maar verhaal uitleggen, mischien dat er door hun nog iets gedaan kan worden.
2825cc Single Turbo Beast
pi_14795863
Ik herinner me een topic waarin stond hoe je de buren kon teroriseren.. ff zoeken.. Al helpt het geen zak natuurlijk het woord alleen maar erger
pi_14795948
Tips om je buren te terroriseren gezocht

Een gewelddig topic was dat...

donderdag 20 november 2003 @ 19:20:51 #20
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_14795995
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:12 schreef Ultimora het volgende:
ff langs de politie gaan voor de auto iig. daar ook meteen maar verhaal uitleggen, mischien dat er door hun nog iets gedaan kan worden.
Zal helaas niet gaan. De politie doet pas wat bij een heterdaad. Of als er doden zij gevallen helaas. Mijn advies verhuizen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_14796016
verhuizen gaat niet zijn momenteel beide werkeloos (krijg je echt geen huis zo)
en ten 2de..en nog veel erger...je weet niet waar je dan weer naast woont

politie bellen heeft geen zin..die komen hier al jaren niet meer in de buurt ... Hoorn/Kersenboogerd (voor de kenners ghettoboogerd)

Anarcho Individualist
pi_14796180
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:21 schreef Losha het volgende:
Het kan niet zo erg zijn iig
Free people own guns! Slaves do not!
  donderdag 20 november 2003 @ 19:31:34 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14796245
Onze buren hebben ook af en toe behoefte om hun muziek even knetterhard te zetten en aangezien we allemaal geschakeld aan elkaar staan, horen we alles haarfijn. Maar we laten ze altijd maar gaan, dan houden ze vanzelf wel weer op.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_14796703
dan houden ze wel op ?
het gaat al zo sinds we hier wonen..daar houd niks op hoor ...
ik ga dat buurterror topic maar lezen...
zoals gezegd..zij was al een keer ervandoor ...moet toch voor elkaar te krijgen zijn dat HUN schijtziek worden van ons...en dat HUN maar gaan verhuizen.. (weet vrij zeker dat er meer hier in de straat zo denken )

"oog om oog, tand om tand"

Anarcho Individualist
  donderdag 20 november 2003 @ 20:02:32 #25
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_14797033
Er zijn een aantal zaken die je kunt ondernemen. Zoals gesteld heeft de politie bellen geen zin, want een "woord tegen woord" verhaal tussen buren kan een politieagent niets mee. Je zult dus zelf met bewijzen op de proppen moeten komen.

Ik kan je een voorbeeld geven uit de Amerikaanse rechtgeving, maar ik weet niet in hoeverre deze van toepassing is op de Nederlandse. Een vriend van me verkeerde in een vergelijkbare situatie. In zijn geval heeft ie een oude kerel en zijn kleinzoon naast zich wonen die onder de noemer "white trash" kunnen vallen. De vader van de kleinzoon is de grootste probleem maker, maar woont niet daar, dus kon de politie niet veel doen.

Er is al jaren wat problematiek tussen hem (en zijn gezin) en de buren, maar na 11 september 2001 is het erg geworden. Hij is namelijk moslim, maar woont al vanaf zijn 4e in de Verenigde Staten. Na 11 september schelde de zoon van de buurman en de buurman zelf hem regelmatig uit met discriminerende termen, en ook zijn (Amerikaans/Nederlandse) vrouw en 4 kinderen moesten het regelmatig ontgelden.

Maar er gebeurden voornamelijk "kleine" dingen. Rotzooi in de tuin gooien. Krassen op de autos. Brievenbus (in Amerika brievenbussen altijd buiten) een keer omver gegooid, dat soort dingen.

Maar hij had dus nooit bewijs. De buren waren wel beboet voor de brievenbus omdat er een buurvrouw aan de overkant zag dat de zoon van de buurman de brievenbus er s'nachts met paal en al had uitgetrokken. Dronken trouwens, want hij waggelde met een fles rond.

Affijn, hij was het dus ook zat. Echt zat. De bedreigingen, de rotzooi, etc.... Aangezien het voornamelijk de ZOON was die niet in de buurt woonde werd het wat moeilijker, want de daad werkelijke buren (grootvader en kleinzoon) ontkennen natuurlijk alles.

Hij heeft dus een camera met videorecorder gekocht. 4 camera's opgehangen rondom het huis, en een videorecorder die alles netjes opneemt zodra er iets beweegd.

En zo geschiede: Op een dag kwam het gezin net de voordeur uit, en de buren stonden alweer problemen te maken..... een van de autos was zogenaamd verkeerd geparkeerd op "hun" gedeelte van de straat (alsof straat eigendom was) en die moest weg. Er kwamen bedreigingen aan te pas etc. Uiteraard gaf mijn vriend daar niet aan toe, en ze vertrokken met gezin waar ze naar toe wilden.

Eenmaal terug zat er een grote kras op de auto, en was er een STEEN door de ruit gekogeld. Maar deze keer was dus alles op video opgenomen, en kon een aanklacht ingediend worden. Aangezien er al zo vaak geklaagd was bij de politie over deze buren, en vanwege een eerdere veroordeling naar aanleiding van die brievenbus nam de rechter de zaak serieus.

Gevolg:

- "Restraining Order" voor de zoon - hij mag nu NIET meer binnen 1 mijl van hun huis komen, en dus ook niet meer bij grootvader op bezoek.

- Zware boete voor bedreigingen - alhoewel de camera geen geluid opnam waren de bewegingen en getuigenverklaringen voldoende voor een veroordeling.

- Schade van auto vergoed, raam vergoed.

Al met al waren de buren dus weer een paar duizend dollar lichter, en rijk zijn ze volgens mij niet.

Sindsdien is het rustig gebleven, maar af en toe haalt de buurman nog wel naar ze uit.

De politie bellen helpt op het moment helemaal NIETS, en het lost ook weinig op. Maar als het zover komt dat er een rechtzaak aan te pas komt, dan staan al die belletjes wel geregistreerd, en die kunnen zwaar in je voordeel werken.

Ik zou dus eerst eens investeren in een camera systeem. Eentje die NIET direct de buren bespied, maar net genoeg over de schutting ziet dat het duidelijk is dat vuil uit de tuin van de buren komt.

Verhuizen is ook geen oplossing. Je hebt nou eindelijk een stekkie gebouwd, en je laat je toch niet wegjagen door lastige buren. Er zijn wetten, en zodra je echt met bewijzen op de proppen kan komen in de vorm van videobanden en/of geluidsopnames dan kun je de buren heel wat maken!

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_14797717
camera's hangen heir al heel lang..met bewegingsmeld software enzo
desondanks kregen ze het voorelkaar de auto te bekrassen
een van z'n vriendjes hield gewoon zn hand voor de camera (ook liep toen geen video ) ja, ze waren dus ook in mn tuin
camera hangt nu boven, kunnen ze er niet meer bij..en blijven ook redelijk uit de buurt
wil zeggen nu alleen nog rondjes rennen en fietsen rond mn auto
sterker nog..met die krassen
politie: "wij kunnen helaas op dit moment niets doen, aangezien verdachte vaker dat soort aanklachten kreeg en steeds ontkent"
lekker rechtssysteem, ze hebben hem niet eens aangehouden dus.

ik heb nu al 2 keer kleine vergrijpen "genegeerd" dus tekenen op de auto (smerig) en erop gespuugd (koekjes) in de hoop dat ze nou denken dat het een nep camera is..

Anarcho Individualist
pi_14798206
gewoon een keer zon gast meppen (voor degene boven me..)

TS ->

Brand ze plat
hier om de hoek is ook zoiets gaande, oude vent van 80 wordt gewoon dik genaaid.. ik zou die buur van hem eens moeten meppen

pi_14799582
eh..ja
die jongen houd nogal van knokken
zou hij alleen prachtig vinden + ik schiet er niks mee op omdat hij dan geheid met zn vriendjes langskomt (nadat hij stof gevreten heeft )
Anarcho Individualist
  vrijdag 21 november 2003 @ 08:50:29 #29
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_14807834
Tjah, evil with evil.

- Stel je normale buren op de hoogte, zorg dat ze een dagje weg zijn ofzo.
- Huur (of koop ) een geluidsinstallatie vergelijkbaar met die op festivals (>10.000 Watt),
- Regel Oordopjes
- Koop een cd van "Umek"

En draaien maar ('s nachts)

Als je merkt dat die gasten allemaal wakker worden en schreeuwen, bel je de politie, met de vertraging van de politie meegerekend zullen ze ongeveer net aankomen als ze jouw huis aan het bestormen en "verkrachten" zijn.

Geen garantie

edit: Dat zou ik dan overwegen hè?

[Dit bericht is gewijzigd door Domai op 21-11-2003 20:44]

Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_14822345
sinds gister het offensief (defensief eigenlijk) gestart
op alle legale en gedogen mogelijke manieren, ben het nou eens zat
eens kijken wie hier nou wie gaat gekmaken... (meer zeg ik vooralsnog niet )

[edit] zwaar pa systeem is niet nodig... ik heb hier een klasse a eindtrap van 90watt met bij horende boxen..dat wil je niet horen in een rijtjeshuis

[Dit bericht is gewijzigd door Losha op 21-11-2003 17:42]

Anarcho Individualist
pi_14827115
Je woont zeker in een rijtjeshuis in een volksbuurt en hun zijn halve kamperts/ASO's??
Afschieten, met gelijke munt betalen of verhuizen
Proud owner of a '88 Supra 3.0i Turbo
pi_14827246
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 20:37 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Je woont zeker in een rijtjeshuis in een volksbuurt en hun zijn halve kamperts/ASO's??
oh..je kent ze
Anarcho Individualist
pi_14827646
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 20:43 schreef Losha het volgende:
oh..je kent ze
Nee... is zo typisch!
Die vooroordelen kloppen meestal wel!!
Suc6 ermee!!!
pi_14827770
Waar woon je ergens?

Ik wil wel ff komen spelen met mijn band in je tuin ofzo

Of binnenshuis, met de versterkers tegen hun muur, dat soort dingen

pi_14827846
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 21:03 schreef CasB het volgende:
versterkers tegen hun muur
Zet je die dan ook aan??
En waar laat je de boxen??
pi_14865348
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:23 schreef Losha het volgende:
camera's hangen heir al heel lang..met bewegingsmeld software enzo
desondanks kregen ze het voorelkaar de auto te bekrassen
een van z'n vriendjes hield gewoon zn hand voor de camera (ook liep toen geen video ) ja, ze waren dus ook in mn tuin
camera hangt nu boven, kunnen ze er niet meer bij..en blijven ook redelijk uit de buurt
wil zeggen nu alleen nog rondjes rennen en fietsen rond mn auto
sterker nog..met die krassen
politie: "wij kunnen helaas op dit moment niets doen, aangezien verdachte vaker dat soort aanklachten kreeg en steeds ontkent"
lekker rechtssysteem, ze hebben hem niet eens aangehouden dus.

ik heb nu al 2 keer kleine vergrijpen "genegeerd" dus tekenen op de auto (smerig) en erop gespuugd (koekjes) in de hoop dat ze nou denken dat het een nep camera is..

Handschoenen aan, plastic tassen met tape om je schoenen en zwaar mishandelen die hap. Geen sporen, klaar.
  zondag 23 november 2003 @ 16:59:23 #38
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_14865799
Hebben hetzelfde meegemaakt, 5 miljard keer de politie gebeld, komen even langs als de buren weer es aan het feesten waren, krijgen een pilsje aangeboden (!) en gaan daarna weer weg. Enfin, na 5 minuten de muziek weer keihard. Gewoon bellen naar de lokale politie: Stuur nu nog maar even iemand langs of stuur direct maar een lijkenwagen, kies maar. Komt er op een gegeven moment echt een wijkagent hoor. Komen ze op een gegeven moment vanzelf wel bemiddelen. Worden er afspraken gemaakt met jou EN met die mensen zelf. Dan worden ze er in ieder geval op aangesproken. Pas dan zal er ook gekeken worden of er al eerder iets gemeld is, en als jij al 50 keer telefonisch geklaagd hebt zullen ze jouw verhaal wel aan MOETEN horen.

Ook heel effectief:

ergens een setje "leuke" boxjes halen (desnoods 2e hands, intereseert jou het nou, niet te veel geld aan uitgeven, aan zulke lui..) en wat isolatiemateriaal, beetje MDF.. isolatiemateriaal aan de buitenkant van de boxen aanbrengen en hier met mdf een body omheen bouwen. Heel de boxen isoleren op deze manier, behalve de voorkant. (waar woofer en tweeters zitten) teen de muur aanzetten, stereo aansluiten en stampen maar. Door de isolatie heb je zelf bijna geen last van het gedreun en zij des te meer. Ik zou persoonlijk niet te veel geld uitgeven aan het oplossen van dit probleem met deze "mensen".. Zulke dingen moeten zichzelf gewoon oplossen.

Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_14865870
ik heb hier ook miserie met 1 gebuur, over 2 weken heb ik hem letterlijk de kop volgescholden
reden : al 3 weken komt hij zagen dat er in het kot beneden zeik loopt uit de vuilbakken, en omdat wij een klein kind hebben, zeg hij dzzt het van ons is
Ik natuurlijk ontkennen, zeggen dat het van de bovenburen is, wie hun grote hond het kot volledig onderplast en onderschijt.... ma soit niet willen geloven..... en zo was het weken aan een stuk
tot ik op een idee kwam heb kleine vuilbakzakken gekocht en ze een week lang in mijn appartement bijgehouden........ en ja op een woensdag ging mijn parlofoon, de gebuur zat weer te schelden ik ben naar beneden gevlogen met mijn zakken, ze letterlijk op zen voeten gesmeten en hem de kop volgescholden
Heeft hij wel zijn lesje geleerd en kom hij momenteel niet meer zagen
Dat is zo een man op zijn pensioen die niks te doen heeft zeker
pi_14865885
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 21:06 schreef rx7_turbo_II het volgende:

[..]

Zet je die dan ook aan??
En waar laat je de boxen??

Ja...

en welke boxen?

pi_14865914
en turbo ik heb nu ook van die boxen op mijn muur aangebracht, s'avonds laat dvd laten afspelen op zijn maximum hoor gebonk op mijn muur maar krijg geen commentaar van hun
Zal hun leren
pi_14865971
Tja, het klinkt allemaal niet leuk als ik het zo lees, maar om jezelf nu tot hun niveau te verlagen lijkt me ook niet de juiste optie. Ik zou toch proberen te verhuizen en me ook maar ns afvragen waarom het indertijd nu zou zijn begonnen met die overlast. Als je buren je bewust "belagen" je auto beschadigen en weet niet wat nog meer dan lijkt het me sterk dat ze dat zomaar spontaan zijn gaan doen, daar zit vast wel wat meer achter. Achter 9 van de 10 zinloos geweldzaken zit achteraf ook heus wel een oorzaak waarom iets is gebeurd. En als niets werkt, toch maar alles in het werk stellen om te verhuizen, zonde om energie in dat soort mensen te steken... Succes
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_14870294
quote:
Op zondag 23 november 2003 17:07 schreef Samson het volgende:
Tja, het klinkt allemaal niet leuk als ik het zo lees, maar om jezelf nu tot hun niveau te verlagen lijkt me ook niet de juiste optie. Ik zou toch proberen te verhuizen en me ook maar ns afvragen waarom het indertijd nu zou zijn begonnen met die overlast. Als je buren je bewust "belagen" je auto beschadigen en weet niet wat nog meer dan lijkt het me sterk dat ze dat zomaar spontaan zijn gaan doen, daar zit vast wel wat meer achter. Achter 9 van de 10 zinloos geweldzaken zit achteraf ook heus wel een oorzaak waarom iets is gebeurd. En als niets werkt, toch maar alles in het werk stellen om te verhuizen, zonde om energie in dat soort mensen te steken... Succes
tja..mij verlagen tot hun niveau zit ook totaal niet in mij..ik KAN het niet eens..heb zat dingen in m'n hoofd..durf ze niet eens te doen, ik weet bijna zeker dat IK dan gezeik krijg alsof het mijn schuld is allemaal...
en ik ben het met je eens, 9 van de 10 keer heeft het een oorzaak
alleen zou ik totaal niet weten wat het nu is..volgens mij hoor ik bij die ene, hun sporen echt niet, alleen al dat rare geschreeuw overdag..alsof ze gesstelijk gehandicapt zijn (no kidding)
en verhuizen..tja..dat gaat niet als je geen geld hebt
het liefst had ik een eigen huis..vrijstaand, met garage enzo...

[edit] of ze het trouwens "bewust" doen weet ik niet eens..ze hebben gewoon een steek los

[Dit bericht is gewijzigd door Losha op 23-11-2003 20:29]

Anarcho Individualist
pi_14870645
quote:
Op zondag 23 november 2003 20:16 schreef Losha het volgende:

[..]

en verhuizen..tja..dat gaat niet als je geen geld hebt
het liefst had ik een eigen huis..vrijstaand, met garage enzo...

Dan word het inderdaad nogal moeilijk, als je kijkt hoe het in die burgemeester van Leeuwenlaan of zoiets in Amsterdam afliep met die brandbom, dan zie je wat er wel niet eerst moet gebeuren willen de autoriteiten actie ondernemen, dat is het nadeel van de wetgeving in Nederland, de boosdoeners worden altijd beter beschermd dan de slachtoffers...... ik hoop dat anderen nog goed advies voor je hebben, sterkte ermee in elk geval.
pi_15573832
Hoi Losha. Toen ik voor de 'gein' even aan het googlen was op 'ruzie bij de buren' kwam ik deze post tegen. toen ik je verhaal las, dacht he dat ken ik!

ik zal even kort mijn verhaal vertellen: ik woon in den haag in een huurwoning onder een stel, nou ja een griet die ongeveer 1x in de 2 maanden een nieuwe vriend heeft. eerst ben ik getuige (in de vorm van geluidsoverlast) van hun geneuk en heerlijke r&b muziek gepaard met stoei en renpartijtjes. toen ik hier 4 jaar geleden kwam wonen had ze een 'vaste' vriend en op het portiek kletste ik weleens wat met beiden. maar toen was er ook al muziek en af en toe ruzie. van de muziek heb ik tig keer wat gezegd, vriendelijk, en dan werd het voor dat moment even zachtergezet, maar de volgende dag was het weer hard. nu 4 jaar verder en het is nu iedere week wel 1x raak: muziek, gestamp, ruzie of een combinatie van beiden. ik heb de andere bewoners van het portiek (voornamelijk studenten) voorzichtig hierover benaderd maar die zijn te bang om hun mond open te trekken. inmiddels bel ik af en toe de politie, maar die is steeds te laat met constateren van de herrie. omdat het zulk uitschot is, durf ik alleen de politie naar boven te laten gaan als het echt herrie is, anders verlies ik m'n geloofwaardigheid en zullen ze mij intimideren denk ik.

wat ik nu sinds een paar maanden doe -af en toe - is hun geschreeuw opnemen op minidisk. ik weet nog niet wat ik ermee doe maar ik zal het eens gebruiken.

vervelende is dat ik niet echt een plek heb om naar uit te wijken. anders had ik allang teruggetreiterd door nonstop schlagermuziek of NIN te draaien op het moment dat zij slapen. dat zal ze leren. echt ik sta gewoon versteld dat mensen zo asociaal durven te zijn, terwijl ze doen alsof ze fatsoen hebben. ik heb al verschillende moordplannen bedacht, niet dat ik ze uitvoer maar gewoon om de opgekropte woede kwijt te kunnen.

loscha jij succes ermee, ik hoop dat je een oplossing kan vinden. verhuizen is wellicht het meest praktische, echter je voelt je dan wel een machteloze, terwijl het tuig gewoon kan blijven doen wat het wil.

zondag 21 december 2003 @ 11:39:23 #46
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_15575569
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:28 schreef Losha het volgende:
eh..ja
die jongen houd nogal van knokken
zou hij alleen prachtig vinden + ik schiet er niks mee op omdat hij dan geheid met zn vriendjes langskomt (nadat hij stof gevreten heeft )
zo moeilijk>

stop gewoon een nitraat in zijn uitlaat ofzo.

of brand zijn huis plat.

Och, ongelukkig afgestoken vuurpijl.

never nooit dat zoiemand mij terug gaat pakken.

lijk kan altijd nog in de sloot.

pi_15575675
quote:
of brand zijn huis plat.
slim! Blijft misschien ook niks van je eigen huis over dan . Wat mij opvalt is dat er zoveel mensen zijn die klagen over hun buren, misschien moet er een apart'"buren-bash" topic komen. Centraal bij KLB
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_15576005
beter een goede buur dan een verre vriend zegt men...
ik lees hier verschillende malen het advies om te verhuizen, maar eigenlijk zou dat langs een bepaalde kant verkeerd zijn vind ik. die mafketels krijgen hun zin als jullie zouden verhuizen, daarna zouden komen er waarschijnlijk andere mensen komen wonen die op hun beurt uiteindelijk ook weer verhuisplannen zullen maken, en zo wordt het dus n cirkel die zich steeds herhaalt.
het zou natuurlijk perfect zijn als men hier het omgekeerde kan bereiken, als dat stelletje klootzakken zou moeten verhuizen omdat ze het onleefbaar maken voor de andere bewoners.
misschien moet je nog eens goed met je advocaat praten of er geen mogelijkheden of eventueel enkele achterpoortjes van de wet te vinden zijn waardoor je ze uit hun huis kan laten schoppen.
en als ze steentjes tegen het raam gooien dan kan je ze met volle kracht terugschieten met een kapatult...
of graaf n soort tunnel onder de heg met n tuinslang waardoor je onkruidverdelger of petroleum in hun tuin pompt of zo of nee laat dat laatste toch maar
maar ga alsjeblief nie vluchten, blijf volharden, wees koppig en geef die eikels hun zin niet!
veeel succes nog!!!!!!!!!!
  zondag 21 december 2003 @ 12:52:37 #49
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_15577027
quote:
Op zondag 23 november 2003 17:07 schreef Samson het volgende:
In dit geval waarschijnlijk een combinatie van territoriumdrift en domheid.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_15577350
quote:
ik inmiddels erachter gekomen ben dat je er niks aan kan doen
Z.S.M. verhuizen voordat de stress je gezondheid aan gaat tasten (overspannenheid etc; niet erg leuk)
pi_15577588
Er weg gaan is de beste oplossing. Laat je inschrijven voor een andere woning en vraag je huisarts eventueel om een verklaring dat je psychisch gezien uit je huidige woning weg moet.
Ik heb zelf ruim twee jaar in een portiek gewoond waar ik geen dag en nacht rust heb gehad. Een barhoer leefde onder mij die kerels mee naar huis nam in dronken toestand uiteraard. Feestjes om 5 of 6 uur in de ochtend waren meer regel dan uitzondering. Boven mij woonde een manisch depressief wijf die midden in de nacht als een hond begon te janken of meestampte op muziek.
Gedurende de tijd dat ik ingeschreven stond voor een andere woning heb ik zolang in mijn ouderlijk huis gewoond.

[Dit bericht is gewijzigd door ABBAfan op 21-12-2003 13:15]

One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_15577617
Verhuizen
Dat is bij dat soort volk de enige oplossing, is het lullig dat dat zij daar dus kunnen blijven wonen.
Je kan er blijven maar je zult het aleen maar erger gaan vinden.
ADO kan die subsidie nu wel vergeten
pi_15578019
bel: ''De Rijdende Rechter''
je weet wel die van tv..!
pi_15578022
Op zoek gaan naar een nieuwe woning (mbv huisarts briefje voor urgentie) en in de tussentijd ergens anders een onderkomen zien te vinden. Je moet je niet verplicht voelen om daar te blijven alleen omdat je de huur betaald.

Succes!

pi_16196330
laat ik maar weer eens wat horen hoe het loopt.
vlak voor kerst heb ik voor de 2de keer een brief geschreven naar de klachtenafdeling van onze verhuurder.
2 pagina's lang (en nog klein lettertype ook)
situatie is tot nu toe niet echt verandert, we merken echter wel dat de ouders langzamerhand door krijgen dat ze hun huis uitgezet kunnen worden op die manier (dat weerhoud de kinderen echter niet al hun vriendjes voor onze deur te verzamelen)

gisteren had ik visite van een hele goede vriend van me (die een stuk minder zachtaardig is dan ik )
die zag het gekloot weer, trok het raam open en begon me toch een scheldkanonade.

Ik ben van plan om morgen naar de verhuurder te gaan en degene van de klachtenafdeling eens goed te vertellen hoe de situatie nou zit (volgens mij begrijpen ze het niet..schrijven elke keer alleen over "geluidsoverlast" en dat is toch nog de minste van mijn problemen)
daarna ga ik meteen naar het polititeburo..de buren hebben het nu eindelijk voor elkaar..ik dien een aanklacht in wegens buurtterreur, intimidatie en opjutten van de buurt (hun vrienden) tegen ons.

Dan ben ik toch heel benieuwd hoe de zaak gaat lopen...
eerlijk gezegd gok ik erop dat de zaak dan helemaal gaat escaleren
maar als dat betekent dat ze daardoor het huis worden uitgezet..so be it (wij zijn er al op voorbereid..laat ze maar komen)

Toen ik begon met dit update'tje was ik wel lekker rustig, alleen bij de gedachte van dit alles schiet mijn hartslag alweer omhoog

Binnen een maand wil ik hun weg hebben, mijn gemoed en gezonheid lijden er zo onder dat ik niet eens meer normaal zou kunnen werken, laat staan werk zou kunnen vinden zo.

Ik heb vaak genoeg in m'n leven andermans shit gewoon geslikt en nu is't afgelopen.
IK ga hier niet weg, IK ben die veldslag niet begonnen...maar IK ga er wel een eind aan maken.
Al is het voor de eventuele volgende buren die hun ooit zullen hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Losha op 12-01-2004 21:13]

Anarcho Individualist
  maandag 12 januari 2004 @ 20:55:28 #56
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_16197285
Huur een vrachtwagen vol zand en tief dat voor hun voordeur ofzo
pi_16199584
ik weet het dit antwoord word hier nit gewaardeerd
maar zeg het tcoh ga mee met de nieuwe rage van nederland
vermoord zo gewoon
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  maandag 12 januari 2004 @ 21:52:06 #58
48067 neo2000
pi_16200156
Nah, that would be too easy..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_16200442
arme jij, ik heb idd medelijden met je. het is ook later verstandig om even een weekje in een huis te wonen zonder het te kopen en kennis met je aanstaande buren te maken, dunkt mij.
pi_16200752
quote:
Op maandag 12 januari 2004 21:42 schreef CecilBDemented het volgende:
ik weet het dit antwoord word hier nit gewaardeerd
maar zeg het tcoh ga mee met de nieuwe rage van nederland
vermoord zo gewoon
Dan zit je straks lekker wel in een rustige woning maar doe toch maar niet hoor...
pi_16204241
mocht et nog gaan vriezen (meestal is de elfstede tocht in februari dus kan maar zo ) giet dan snachts een aantal keer water tussen de kieren van de deur.

deze zal dan vast vriezen.

ook water om en onder de voorwielen van de auto is leuk; als ze dan acteruit met een bochtje et parkeer vakje uitrijden en er ligt onder de auto 1 grote plakaat ijs

water + vorst is heeel makkelijk wie zegt dat jij et gedaan hebt? helemaal onder die auto... kan gewoon gladheid zijn

hebben ze een vijver?

gooi dr is 2 van die plastic potten keuken zout in

vergeet ook geen water over de sloten van de deuren te gieten, zowel auto als voordeur.

gaat het niet vriezen? dan is er ook nog kauwgum

als je echt de wat ergere dingen wilt gaan doen, zoek ergens kieren oid op, en koop een paar bussen purschuim (of hoe je et ook schrijft).

wat betrefd je auto:

sloop uit bijv een oude computer een aantal condensatoren (zitten in de voeding, metalen puntjes van deze dingen niet aanraken!!! )

en laad deze op door hier stroom op te zetten.

voor je dat doet sluit je eerst draadjes aan op de uiteinde, die je daarop weer vast maakt op je auto. leg de condensatoren onder je auto. Vergeet ze niet weg te halen voor je je auto aan raakt

er staat nu afhankelijk van het aantal en type condensatoren een aantal tienduizenden tot honderdduizenden volts op je auto met redelijk amperage (schrikdraad is 18000 volt).

mocht je het nog leuker willen aanpakken, soldeer dan een paar condensatoren vast aan de (stalen!) deurklink van de buren en wacht tot de buurman naar zijn werk gaat.

ook niet al te legaal: verkoop de fietsen van de buurjongens op het station aan een junk voor 15 euro (en koop daar purschuim van )

dat soort figuren moeten ze eigenlijk gelijk afschieten ....

pi_16204542
Hele leuke lijst hoor...maaruh denk je nou echt dat dit probleem op deze manier opgelost zal worden. Dan krijg je een regelrechte vete onderling en dus zal het escaleren en vallen er op den duur gewonden. Waarschijnlijk aan jouw zijde.

Ik zou ze sneaky volgen als ze met het hele gezin op pad gaan. Huur een grote wagen... Iets van een bestelbus of nog groter. Als ze dan ergens lopen moet je gewoon keihard gasgeven en ze scheppen. Lijkt mij persoonlijk de beste oplossing.

Kijk wel even in je achteruitkijkspiegel of je ze goed geraakt hebt. Zo niet....volgas in z'n achteruit en er overheen maar weer.

Success.

Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_16205464
jezus, kerel, wat een kloterij (excuse le mot)!!
Goed dat je reageert en ze niet laat doen, maar toch lijkt me het beste om te verhuizen... Zulke mensen veranderen niet (al enkele keren gezegd in dit topic) en als ze dan uiteindelijk wegmoeten zullen er waarschijnlijk wraakacties komen, niet? Och, is het dat allemaal waard? Zoek een rustiger buurt op is mijn raad.
Maar wat je ook doet: GOOD LUCK!!

TDK

pi_16220507
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:13 schreef TheDarkKnight het volgende:
jezus, kerel, wat een kloterij (excuse le mot)!!
Goed dat je reageert en ze niet laat doen, maar toch lijkt me het beste om te verhuizen... Zulke mensen veranderen niet (al enkele keren gezegd in dit topic) en als ze dan uiteindelijk wegmoeten zullen er waarschijnlijk wraakacties komen, niet? Och, is het dat allemaal waard? Zoek een rustiger buurt op is mijn raad.
Maar wat je ook doet: GOOD LUCK!!

TDK

Hier sluit ik me bij aan, wraakacties kun je dan zeker verwachten en dat is ook niet een leuke oplossing lijkt me.... Ik zou ook gewoon de wijste zijn en zelf verkassen, ik zou dat ook niet als "verliezen" zien, maar meer als een kwestie van de eer aan jezelf houden. Het klinkt afgezaagd, maar met een wraakactie van jezelf los je gewoon ook niets op. Bepaalde kwesties vallen ook niet op te lossen, vooral als de andere partij helemaal niet voor rede vatbaar is. Succes in elk geval!
  dinsdag 13 januari 2004 @ 14:58:50 #65
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_16220723
quote:
Op maandag 12 januari 2004 20:35 schreef Losha het volgende:
l- veel tekst -
Probeer eens met andere buren te praten en te vragen of zei dezelfde problemen hebben, of eventueel kunnen getuigen oid.
Samen sta je sterk!!!
That's the way the cookie crumbles
pi_16221307
het is al een paar keer door TS gezegt dat verhuizen geen optie is ivm oa. financiele situatie
pi_16226002
inderdaad leeharvey
+ dat het huis erg mooi is(ook al is het dus ook nog een supergehorig)
ligbad (grote badkamer)
nieuwe keuken, grote ramen(dubbel glas) onze achtertuin kijkt tussen 2 blokken door naar zuiden..dus ook mooie ligging

wou eigenlijk vandaag langs de verhuurder en politite
niet van gekomen..komt nog wel deze week

ik heb het RECHT op rustige woonomgeving
als daar mijn verhuurder geen (goed) gehoor aan geeft laat ik het afdwingen via de kantonrechter

ik maak er werk van (toch niks beters te doen nu)

[edit]
dat wil allemaal niet wegnemen dat ik zodra ik de optie zie een huis ga kopen..vrijstaand huis..met mooie hoge muren met prikkeldraad..ofoz
[/edit]

Anarcho Individualist
pi_16226130
De mijne ook, die baby's zijn inmiddels al 3 jaar en nog steeds jankt die ene dag én nacht. Word ik midden in de nacht wakker door een van die baby's, terwijl ik dan eindelijk slaap.. en als er één begint dan gaat de ander ook. Vreselijk!!!!!!! *moordneigingen*
Delivered without an information leaflet
pi_16226175
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 17:28 schreef gekke_sandra het volgende:
De mijne ook, die baby's zijn inmiddels al 3 jaar en nog steeds jankt die ene dag én nacht. Word ik midden in de nacht wakker door een van die baby's, terwijl ik dan eindelijk slaap.. en als er één begint dan gaat de ander ook. Vreselijk!!!!!!! *moordneigingen*
Oordoppen kopen, werkt gegarandeerd (ohropax of zoiets) heerlijk rustige nachten
  dinsdag 13 januari 2004 @ 17:33:50 #70
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_16226286
He dit klinkt erg herkenbaar! Mijn familie heeft jarenlang problemen met buurtbewoners gehad. Niet de directe buren gekgenoeg, dat ging altijd prima. Waren gewoon een aantal aso's die iedereen wegpestten die ze niet aanstond...en daar hoorden wij blijkbaar ook bij. We hadden altijd groepen kinderen op de stoep hangen die ons kwamen pesten. En af en toe eens een ei of andere rotzooi tegen de ruiten. Mijn ouders zijn vaak genoeg aan de deur geweest, maar altijd hetzelfde liedje: "Mijn kinderen doen zoiets niet" "Mijn zoon zegt dat ie niks gedaan heeft dus dan is dat zo" " Mevrouw u bent vroeger toch ook jong geweest?" En dat soort reacties. Het was heel moeilijk om hier iets aan te doen. De woningbouwvereniging inschakelen hielp niks, de politie kon ook niks doen. We hebben overwogen te verhuizen, maar uiteindelijk is het vanzelf overgegaan toen die kinderen ouder werden en uit huis gingen. In ieder geval sterkte ermee!
  dinsdag 13 januari 2004 @ 17:36:58 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_16226393
Sterkte, ik hoop voor je dat de woningbouw er eindelijk wat aan gaat doen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 13 januari 2004 @ 17:38:59 #72
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_16226457
Als je naar de verhuurder gaat, dan moet je bewijs hebben.
Anders is het woord tegen woord, en wordt er niets gedaan.
Hang een camera op, en leg de wandaden op band vast.
Ga er dan mee naar de verhuurder en naar de politie.
Dan sta je een stuk sterker.
Maar bovenal, verlaag je niet tot hun niveau, dan snij je in je eigen vingers.
Sterkte!

ik weet hoe frustrerend het is, ik heb een psychotische man boven mijn hoofd wonen.

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_16226735
al eerder gezegd..ik heb kamera's
en ik heb van hun gedrag voor de deur in ieder geval wat beelden
en die gaan dus inderdaad naar verhuurder en politie
dat zijn duidelijk intimiderende beelden
ze willen bewijs...kunnen ze nu krijgen

(helaas niet van alle wandaden bewijs..ik zou een gemotoriseerde cam moeten hebben )

Anarcho Individualist
pi_16227081
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 17:49 schreef Losha het volgende:
al eerder gezegd..ik heb kamera's
en ik heb van hun gedrag voor de deur in ieder geval wat beelden
en die gaan dus inderdaad naar verhuurder en politie
dat zijn duidelijk intimiderende beelden
ze willen bewijs...kunnen ze nu krijgen

(helaas niet van alle wandaden bewijs..ik zou een gemotoriseerde cam moeten hebben )

ergens voor een prikkie een (2e hands?) camera kopen en vanuit een andere hoek filmen? of een spiegel ophangen en daar de camera in mikken
  dinsdag 13 januari 2004 @ 18:07:12 #75
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_16227310
Niks geen camera's of wat dan ook, als het echt niet gaat dan moeten de bueren er ook maar aan geloven.
Dan los ik het zelf wel op, sorry hoor ik laat me door de buren niet de gek aansteken.
Dan maar de kop kapot, dan weten ze wel wie ze als buren hebben.
Eerst altijd vriendelijk beginnen, wil het dan niet dan doe boven
  dinsdag 13 januari 2004 @ 18:07:42 #76
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_16227333
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 18:07 schreef SPIRO het volgende:
Niks geen camera's of wat dan ook, als het echt niet gaat dan moeten de buren er ook maar aan geloven.
Dan los ik het zelf wel op, sorry hoor ik laat me door de buren niet de gek aansteken.
Dan maar de kop kapot, dan weten ze wel wie ze als buren hebben.
Eerst altijd vriendelijk beginnen, wil het dan niet dan doe boven
pi_16227951
spiro

aggressie wekt alleen aggresie op

(ja hun wekken bij mij ook aggressie op.....)
maar als je gaat slaan loopt zoiets ECHT uit de hand
zeker als ik hier iets doe..dan heb ik hier denk ik zo'n 30 jongeren voor de deur
moet ik mijn "nette" vrienden bellen...
en dan garandeer ik je dat we het landelijke nieuws halen

iemand vroeg of m'n buren van dat "aso kamper" volk zijn
aso zijn ze ja..kamper nee...(dat zijn sommige van m'n vrienden namelijk)
er wordt me ook steeds aangeboden dat ze erlangs gaan, maar dat wil ik niet
ik wil het netjes proberen op te lossen
wil zeggen met de wet aan mijn kant

Anarcho Individualist
pi_16230398
quote:
verhuizen gaat niet zijn momenteel beide werkeloos (krijg je echt geen huis zo)

politie bellen heeft geen zin..die komen hier al jaren niet meer in de buurt ... Hoorn/Kersenboogerd (voor de kenners ghettoboogerd)

Als zo bekend is waarom ga je daar dan wonen

En als je verhuist kan het alleen maar beter worden wat een knuppel....

pi_16230516
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:51 schreef shifter het volgende:

[..]

Als zo bekend is waarom ga je daar dan wonen

En als je verhuist kan het alleen maar beter worden wat een knuppel....

ey knuppel lees es wat je quote

* LHO gebruikt voor het eerst de hoofd-tegen-muur-ram-smilie

pi_16230960
Ik geef het eerlijk toe.. ik ben ook zo'n buur.

Ik heb af en toe uit de hand lopende film-avondjes..

Maar hoe pakt ze me terug? Ze gaat GOSPEL zingen, terwijl ze gitaar erbij speelt!

Ze wint.

pi_16231110
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

ey knuppel lees es wat je quote

* LHO gebruikt voor het eerst de hoofd-tegen-muur-ram-smilie

Wat nou?? Als het zo bekend is en je bent werkloos zou ik het nog voor geen goud doen dan maar ergens anders werk en woonruimte zoeken....je hebt hiervoor toch ook niet op straat gewoont?

Hij is nu zo gefrustreerd dat ie niet eens meer zin heeft om werk te zoeken, nou dan blijf je voor altijd in zo een ghetto buurt wonen...daar kan de verhuurder en de politie (die daar al jaren niet meer komt) ook niks aan doen.

Dus stop die smillie maar in je *

pi_16231262
Idd TS...zorg dat je de wet aan jouw kant houdt (zoals je zelf aangaf)..want als jij dat ineens niet doet, dan gaan die aso's klagen en dan ben JIJ de lul.
En door blijven klagen mij je woningbouw (je weet wel wat ik bedoel) en bij de politie...en opnames blijven maken van die gare dingen die ze doen.
Als het kan moet je ook geluid bij de opnames hebben, zodat de politie kan horen wat voor geluid jij naar je toe krijgt geslingerd

succes TS, ik hoop voor je dat die kut aso's oprotten

The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_16247092
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 20:16 schreef shifter het volgende:

[..]

Wat nou?? Als het zo bekend is en je bent werkloos zou ik het nog voor geen goud doen dan maar ergens anders werk en woonruimte zoeken....je hebt hiervoor toch ook niet op straat gewoont?

Hij is nu zo gefrustreerd dat ie niet eens meer zin heeft om werk te zoeken, nou dan blijf je voor altijd in zo een ghetto buurt wonen...daar kan de verhuurder en de politie (die daar al jaren niet meer komt) ook niks aan doen.

Dus stop die smillie maar in je *

als je nu ff verder leest zul je zien dat TS meerdere redenen heeft niet teverhuizen, oa. financiele situatie, het huis, de tuin (indien er geen blikkies liggen ), ....
pi_16248523
Je zou een feestje kunnen geven voor een aantal vrienden van me, want hun feestjes lopen altijd leuk uit de hand .
  woensdag 14 januari 2004 @ 12:09:29 #85
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_16248607
Beledig een groep Marokkanen en laat 'per ongeluk' een papiertje met je (je buren dus) adres erop vallen wanneer je wegrent.
weg
pi_16248750
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 12:09 schreef Forumschorem het volgende:
Beledig een groep Marokkanen en laat 'per ongeluk' een papiertje met je (je buren dus) adres erop vallen wanneer je wegrent.
of huur een auto van het zelfde merk en zelfde kleur als die van je buren, hang dr een andere nummerplaat overheen en ga 10x met 160 langs een flitspaal
pi_16250930
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 12:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

of huur een auto van het zelfde merk en zelfde kleur als die van je buren, hang dr een andere nummerplaat overheen en ga 10x met 160 langs een flitspaal

pi_16271597
1. Probeer een keer goed te praten en wees eerlijk ( niet beledigend)
2. Faalt punt 1, verhuis

enige opties

met papier maché kun je alles maken!
pi_16273370
Wat een erg goede is, als ze een keer met vakantie zijn, gooi gewoon 5 kilo gehakt door de brievenbus, desnoods met wat ratten ofzo, moet natuurlijk wel een beetje warm zijn, anders is er geen lol aan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 15 januari 2004 @ 01:34:56 #90
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_16273567
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 12:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

.
pi_16274527
gingen ze maar eens op vakantie..hadden we tenminste nog eens een paar dagen rust
Anarcho Individualist
  donderdag 15 januari 2004 @ 02:55:38 #92
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_16274760
Ik zou zeggen dat dat helemaal afhangt wat voor persoon je bent en hoe het met hun te bepraten valt:

1) Uit proberen te praten
Als dat lukt: Gefeliciteert
Als dat niet lukt of geen optie is: ga naar 2

2) Notificeer de autoriteiten
Als dat niet lukt of geen optie is: ga naar 3

3) er is nu besloten dat met de andere zijde nix te beginnen valt u heeft 3 opties:
a Verhuizen
b Er mee leven
c Oog om Oog

3A: (Voor verhuistips zie de hypotheker en woningbouwvereniging)
Als u in een betere wijk/buurt tercht komt: Gefeliciteert
Als u in een zelvde of ergere wijk/buurt terecht komt: Ga naar 1

3B (Voor ondersteuning zie psychologen, oordopfabriekanten en isolators)
Als het u lukt ermee te leven: Gefeliciteert
Als het u niet lukt om er mee te leven heeft u 3 opties:
3B1: Word gek
3B2: Ga naar 1
3B3: Ga naar 3

3C (Voor tips zoek Anarchist cookbook, fysieke en psychologieshe oorlogsvoering, Satanistische websites en verdiep u in verschillende ziektes en beestjes)
Als dat niet lukt: Ga naar 3

In het geval van Oog om Oog, waar ik geen voorstander van ben aangezien dat dus regelrecht Oorlog word en 1 zijde wint, welke niet altijd de zijde hoeft te zijn van de gene die 'in zijn recht' staat of die 'gelijk' heeft, zul je ook naar je zelf moeten kijken of je zon persoon bent, of kan worden.... (Harder en gemeener dan de tegenstander ect)

Spend a lifetime working for these people, to make what they earn in one day,
there are options to choose, i call it social progress, progress to not be abused! -Anti flag
pi_16289393
prachtige lijst
is nou precies wat ik probeer ...
optie 1 is al gefaald
optie 2 nu nog mee bezig..tot nu toe niet heel erg succesvol
(maar we zijn nog niet klaar...er zijn nog zat instanties......)

optie 3...ik gok dat het niet zo ver komt (maar zal dan optie 3C worden)

Anarcho Individualist
pi_16289536
In geval van 3C wil het nog wel eens slim zijn om experts in te huren
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_16911991
even 2 topics erin zetten....vast ook wel leuk voor mijn verhuurder om te horen
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=38136
en
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=38141
Anarcho Individualist
  donderdag 5 februari 2004 @ 16:02:39 #96
36311 Pinobot
Te lui voor een echte religie.
pi_16914483
Sommige mensen hebben alleen maar respect voor iemand die sterker is, helemaal de grafkanker slaan met een honkbalknupppel.
Het leven is als een pisvlek in de zwarte pantalon van de eeuwigheid.
pi_16914751
Gewoon een keer Frans Bauer boeken ...
Backpacken in Australië? Kijk dan op www.gtba.nl
pi_16914820
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:11 schreef Krisman het volgende:
Gewoon een keer Frans Bauer boeken ...
heb je even voor mij
pi_16934135
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

heb je even voor mij

heb je even voor mij...
maak de woning maar vrij ...
Anarcho Individualist
pi_17033954
"lief buren dagboek, vandaag heb ik maar eens de politite gebeld en een gesprek met de wijkagent aangevraagd....."

volgende ronde dus..zou ik zeggen
wordt eens tijd dat de ouders maar eens door een agent uitgelegd krijgen wat hun kinderen ons zoal aan doen en dat dat strafbaar is.

"en denk je dat dat helpt?"
nee, ik gok dat de kinderen daardoor zo fucked raken dat ze nog meer doen, mischien eindelijk eens een raam ingooien (waardoor ze er uiteindelijk dan ook geheid worden uitgezet)
ze gooien wel regelmatig van alles naar de ramen, alleen zijn de projectielen te klein om schade aan te brengen.

had van het weekend de politie ook maar weer eens gebeld omdat ze weer eens tot in de nacht bezig waren in huis...ze waren zo blij met de politie dat ze het de volgende dag nog eens overdeden.. de hele dag
(wat een dom volk)

Anarcho Individualist
pi_17034058
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:02 schreef Losha het volgende:
"lief buren dagboek, vandaag heb ik maar eens de politite gebeld en een gesprek met de wijkagent aangevraagd....."

volgende ronde dus..zou ik zeggen
wordt eens tijd dat de ouders maar eens door een agent uitgelegd krijgen wat hun kinderen ons zoal aan doen en dat dat strafbaar is.

"en denk je dat dat helpt?"
nee, ik gok dat de kinderen daardoor zo fucked raken dat ze nog meer doen, mischien eindelijk eens een raam ingooien (waardoor ze er uiteindelijk dan ook geheid worden uitgezet)
ze gooien wel regelmatig van alles naar de ramen, alleen zijn de projectielen te klein om schade aan te brengen.

had van het weekend de politie ook maar weer eens gebeld omdat ze weer eens tot in de nacht bezig waren in huis...ze waren zo blij met de politie dat ze het de volgende dag nog eens overdeden.. de hele dag
(wat een dom volk)

zodra jij zoiets zou doen is waarsch de straat te klein...
pi_17035882
ik neem aan dat je ermee bedoelt:
als ik me misdraag maken hun er meteen weet ik wat voor probleem van

weet het wel zeker
alleen krijgen ze die kans niet van mij

althans..mits de politie en de verhuurder lekker gaan samenwerken
anders gaan we de rollen eens omdraaien
dan ga ik m'n slechtste kanten laten zien
maar ik hoop na dik een jaar dit gezeik te hebben nog steeds dat hier een oplossing voor komt zonder dat ik m'n handen vies hoef te maken

Anarcho Individualist
  dinsdag 10 februari 2004 @ 00:23:54 #103
521 ruby
Hell yeah!
pi_17047015
Jezus, wat een teringlijers die buren van jou.
In ieder geval wens ik je veel succes met je actie en ik hoop voor je dat ze erg gauw opdonderen. Waardeloos schijtvolk.

Blijkbaar moet er eerst weer wat "ergs" gebeuren voordat de politie in actie komt.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 11 februari 2004 @ 20:49:53 #104
521 ruby
Hell yeah!
pi_17099064
Enig vooruitgang geboekt?
pi_17105364
jij bent ongeduldig
ben al een jaar bezig met de verhuurder en nu politie erbij en je hoopt dat er binnen een dag vooruitgang geboekt wordt?

wast maar zo makkelijk

Anarcho Individualist
pi_17128612
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 23:47 schreef Losha het volgende:
jij bent ongeduldig
ben al een jaar bezig met de verhuurder en nu politie erbij en je hoopt dat er binnen een dag vooruitgang geboekt wordt?

wast maar zo makkelijk

Nou zeg.

Ik dacht uit je posts te lezen dat je nu echt actie ging ondernemen en daarin erg vastberaden was. Oftewel, misschien dat er meer vaart in zat te komen aangezien de maat nu echt vol is.

Ik hoop alleen maar voor je dat het goed komt.. Je hebt recht op een lekker plekkie om te wonen.

pi_17130081
Jeetje, na dit hele relaas gelezen te hebben mag ik blij zijn met mijn buren. Die draaien alleen 's morgens vroeg om 9:00 uur The River van Bruce springsteen op volume knop 10, net als ik wil uitslapen. Alleen zijn ze na een uurtje dat wel weer zat!

Maar zo gererroriseerd worden, dat is rondweg Kl*te! (Zacht uitgedrukt!)

Wat ik alleen nog niet als tip gelezen heb is het volgende:
Ga naar een rechtswinkel. Zij kunnen je gratis advies geven hoe dit probleem gerechtelijk aan te pakken. En omdat je geen werk hebt, zou je (volgens mij) voor erg weinig geld een advocaat kunnen inhuren.

Hier moet gewoon echt wat aan gedaan worden want anders gaat jouw en je vriendin haar gezondheid eraan! En dat zijn jullie in ieder geval niet waard!

Succes!

Zeg nooit: "Dat doe ik FF!"
pi_17255462
Ik dacht dat het bij ons erg was, maar dit is ook niet normaal.

Wij hebben ons huis nu zo'n 2,5 jaar, en sinds dien worden we ook gepest, maar alleen door degene die naast ons woont. Het is een tussenwoning en we zijn met iedereen goed in de straat.

De man is volgens ons niet helemaal in orde, ze denken zelfs van schitzofreen. We kunnen niet in de voor of achtertuin zonder enig commentaar te krijgen. Hij snoeit zo rigoreus dat hij zelfs alle wortels afsteekt die de erfgrens overschrijden. Zijn auto heeft een 'vaste' plaats en die is van hem, en niemand anders mag daar zijn auto neerzetten. Wordt dat wel gedaan door bv visite dan worden deze gewoon uitgescholden en met de dood bedreigd.Dit is echter maar een puntje van de ijsberg, het heeft ook weinig zin hierover uit te wijden. Gisteravond is bij mij de doorslag gekomen. Ik ga er iets aan doen maar weet nog niet goed wat.

We zijn alle meerdere keren naar de politie geweest maar die doen er niets aan, er moeten eerst slachtoffers vallen voordat zij komen. terwijl zijn verleden bij hun al vrij groot is.

Als er iemand tips heeft, dan hoor ik ze ook graag

MVG

Huub

dinsdag 17 februari 2004 @ 16:24:43 #109
54862 Spotmatic
From The Eye To The Moon
pi_17258027
Tja, dat krijg je er nou van als de regering het geweldsmonopolie heeft. Want helaas doet de regering daar niets mee: iedereen is zowat vogelvrij. Je moet letterlijk eerst halfdood geslagen worden, wil de politie iets doen.

Ik pleit voor het volgende: koudmaken en ongezien begraven in de bossen.

Gallia est omnis divisa in partes tres, quarum unam incolunt Belgae, aliam Aquitani, tertiam qui ipsorum lingua Celtae, nostra Galli appellantur.
pi_17259137
je weet hoe het gaat he..althans bij mij ist zo dat als ik eens wat terug doe dat ik erop gepakt wordt en niet degene die al eeuwen bezig is
vandaar dat ik ook geen enkele actie onderneem tegen hun..laat dat maar lekker de politie en verhuurder uitvechten
de afgelopen paar weken zijn weer een waar genot hier (met nadruk op geNOT)
de sfeer bij hun hiernaast is geweldig..elke dag ruzie
prima..terecht..sla maar elkaars hersens in..ben ik ervan af

ps. de heer wijkagent laat wel erg lang op zich wachten..die mag nou weleens bellen om een afspraak te maken..volgens mij leest ie zijn agenda niet
ik heb wel meedelijden met de wijkagent trouwens..hij heeft 2 wijken hier..in totaal al gouw 20.000 inwoners voor die 2 wijken (hoe halen ze het in hun hoofd....) de bekende wijk kersenboogerd in hoorn is dat, ja die van de rellentrein enkhuizen/hoorn, ja die van de nachtelijke overvallen op snackbars, ja die van de steekpartijen in het winkelcentrum enz.

update:
alsof deheer wijkagent deze site zelf ook leest (hallo )
net een half uur aan de telefoon gezeten met hem
om het geheel kort te sluiten:
de politie kan/wil? zich pas mengen in burenruzie's als deze echt vreselijk uit de hand lopen.
hij heeft wel een notitie gemaakt (welke om privacyredenen niet ingezien mogen worden)
met andere woorden: ze hebben het tot akte genomen maar er wordt niets ondernomen door politie of door verhuurder.

zucht..ik weet even helemaal niets meer...

[Dit bericht is gewijzigd door Losha op 17-02-2004 19:32]

Anarcho Individualist
pi_17470681
zozo
de laatste weken is de algehele overlast weer geweldig
na aanleiding daarvan en het verzoek van de verhuurder om meer bewoners te vinden die problemen hebben met hun, net maar eens een praatje gaan maken met de overbuurvrouw (hun andere buren dus)
zij woonde hier al voor "fam. flodder" hier kwam
zij vertelde mij wat "fam. flodder" allemaal bij haar flikten
en vooral: zij vertelde mij dat de rest van die kant van het blok ook allemaal klaar zijn met hun.
morgen ga ik bij hun langs, met de zelfde vraag: "zouden jullie een lijst met gebeurtenissen willen sturen naar de verhuurder"

wat nou "we krijgen verder geen klachten over hun"
de hele buurt kotst ze alleen uit
wil nog wel eens zien dat de verhuurder nu niets doet
(en anders nog legio tv-programma's...willibrord, breekzijzer, woonbrigade....)
Anarcho Individualist
pi_17470989
wooow

ik leef echt in een lekker buurtje de buren hebben nog nooit echt last van me gehad.
Probeer het steeds harder aan te pakken want de politie doet toch weinig.

heeel veel succes en hou ons op de hoogte !!!!
Don't take life too serious or you'll never get out of life.
pi_17471379
volgens mij gaat het wel lukken op deze manier.
de verhuurder moet ze een ultimatum geven dat ze voor een bep. tijd weg moeten zijn.
weet niet waar je woont maar er zal toch wel snel een nieuwe huurder zijn?

ook eens naast een aso gewoond. gelukkig was hij maar in z'n eentje.
midden in de nacht slager muziek en frans bauer enzo. of keihard schreeuwen in een mobieltje. volgens mij schreeuwde hij maar wat. schreeuwt hij: "ik kom eraan". rent hij de trap af. deur open - slaat hij hem keihard dicht. komt ie meteen weer naar binnen en sluipt hij naar boven.
hij deed dus net alsof hij 'vrienden' had. weet ik veel waarom.

verhuurder trapte hem weg. maar vlak daarvoor ging hij als een gek tekeer, en hij sloopte de hele riolering.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_17473047
Woont hier een junk in de flat..
Meneer trapt midden in de nacht zijn eigen voordeur in.
Meneer gaat vervolgens uitgebreid ruzie staan maken met de buurvrouw. (een vrouwtje van 71 die vroeg of alles goed was)
Meneer loopt mijn moeder te bedreigen
Meneer probeert mij te bedreigen...
Meneer zwaait met een pistool terwijl hij uit het raam hangt, en gilt dingen als "Ik schiet jullie kapot!"
Meneer wordt eindelijk opgepakt...En krijgt maarliefst de gigantische straf van 3 maanden in een afkick kliniek (voor bekende in dordrecht, De Hoop dus...)

3 maanden later....
Meneer loopt weer gezellig met zn heroine spuiten in de flat...
Je zou toch denken dat dat genoeg is om iemand zn huis uit te zetten.

TS ik ken je heel goed begrijpen, om gek van te worden!
to quote my brother's hidden message: BUYWINDOWSBUYWINDOWSBUYWINDOWS
pi_17473968
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:54 schreef Tigger1968 het volgende:
Hou vooral de eer aan jezelf. <br>Ga geen kwaad met kwaad vergelden. Zo geef je ze alleen maar hun zin. Dat is wat ze willen. Totaal negeren is het beste en het pijnlijkste voor de ander partij. Ik kan je één heel groot advies geven. VERHUIZEN.<br>Ze zullen echt nooit ophouden. Het blijft doorgaan. Neem het van mij aan, ik heb er ervaring mee. Heb 3 jaar naast zo'n stel gewoond. En nu.... alle rust en ontspanning van de wereld omdat ik uit dat wereldje weg ben en zij er zelf nog steeds inzitten. <p>Heel erg veel succes ermee. En vooral door blijven gaan met aangiftes doen en urgentie proberen te krijgen via je huisarts en je woningstichting. Zorg ervoor dat je er zo snel mogelijk weg bent voordat jij er zelf (samen met je vriendin) de dupe van bent. Je kunt ze echt niet veranderen alleen je eigen situatie
onder welke steen kom jij vandaan? Kwaad met kwaad bestrijden ? wat een onzin... Normaal houd je rekening met je buren, maar als zij dat niet doen dan hoef jij dat ook niet meer te doen dus kan je je tv wat harder zetten. Niet omdat je hen wil irriteren maar omdat je het zelf leuk vind. Eneuh.... Pijnlijkste voor die andere partij als je ze negeert? Geloof je het zelf? Ik vind het alleen maar best als mijn buren me met rust laten, toen we hier kwamen wonen verwelkomde niemand ons and quite frankly, I dont give a damn.

Je moet gewoon dat klote gastje zijn poten breken of hen allemaal vergiftigen of nog beter, je gooit een lading illegale cd's bij ze naar binnen zonder dat ze het weten en geeft ze dan op bij de stichting BREIN... Die smerige tering honden die illegale software en muziek etc opzoeken.
Wees eens stil...
pi_17473995
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:08 schreef Losha het volgende:
zozo
de laatste weken is de algehele overlast weer geweldig
na aanleiding daarvan en het verzoek van de verhuurder om meer bewoners te vinden die problemen hebben met hun, net maar eens een praatje gaan maken met de overbuurvrouw (hun andere buren dus)
zij woonde hier al voor "fam. flodder" hier kwam
zij vertelde mij wat "fam. flodder" allemaal bij haar flikten
en vooral: zij vertelde mij dat de rest van die kant van het blok ook allemaal klaar zijn met hun.
morgen ga ik bij hun langs, met de zelfde vraag: "zouden jullie een lijst met gebeurtenissen willen sturen naar de verhuurder"

wat nou "we krijgen verder geen klachten over hun"
de hele buurt kotst ze alleen uit
wil nog wel eens zien dat de verhuurder nu niets doet
(en anders nog legio tv-programma's...willibrord, breekzijzer, woonbrigade....)
Wat je beter kan doen is dat je zelf bij de andere bewoners langs gaat en samen met hen een lijst maakt, want anders heb je mischien het risico dat ze het niet sturen omdat ze het vergeten of geen tijd hebben of zo. En tv-programmas kunnen zeker helpen, maar ze kunnen de situatie ook erger maken.

Succes
Wees eens stil...
pi_17482360
ik ga dus ook eerst alle buren vragen een brief te sturen
volgende week neem ik contact op met de verhuurder ook om te toetsen hoeveel brieven ze hebben binnengekregen
eventueel vraag ik al die mensen mij een kopie te geven van die brief en met die lijst dan naar de wijkagent
als DAT allemaal niet helpt..dan pas ga ik vriend willibrord bellen/mailen
Anarcho Individualist
  woensdag 3 maart 2004 @ 16:17:54 #118
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17483038
Als ze je auto slopen kan je toch gewoon de politie er bij halen lijkt me?
pi_17498250
politie is erbij gehaald..die doet niks meer
zijn al tal van aangiftes gedaan ... "heb ik niet gedaan"

fam KAM****A de hele buurt kotst jullie uit, optiefen, het is afgelopen
jullie gaan eruit goedschiks, kwaadschiks, maakt me niet uit
maar jullie rotten op, reken maar

ze zagen me de laatste dagen wel praten met iedereen in de buurt, ik ben letterlijk alle huizen aant aflopen, IEDEREEN die ik spreek weet van al die vernielingen, diefstallen, treitereien en ga zo maar door (en als dank dat ze me zagen hebben ze nu onze rol emmer laten verdwijnen)
gingen ze gisteren nog tegen mij roepen "opdonderen)

JULLIE DONDEREN OP

als niemand anders wat aan jullie doet bel ik toch maar die maat van mij en wat vrienden
die wachten al
onvrijwillige spoedverhuizing zeg maar
en over jullie inboedel hoeven jullie ook geen zorgen meer te maken, daar laten we niets van heel
de rest van de buurt heeft immers ook nog schade te verhalen op jullie

zou trouwens niet de eerste keer zijn dat ze er uit vliegen, ze zijn al eerder hier uit de buurt gezet
maar door wisselen van eigenaar hebben ze nu weer een huis hier dus

[edit]

ik sta trouwens te trillen van de adrenaline waar je niet goed van word...voor de tigste keer
als er nu eentje weer belletje komt trekken of wat dan ook komt ie int ziekenhuis
Anarcho Individualist
  donderdag 4 maart 2004 @ 18:00:26 #120
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_17499071
*terugvindpost*

Als ik al deze verhalen zo lees, komt er woede in me op. Burgers in Nederland zijn totaal niet beschermd tegen asociale en/of criminele buren. Echt elke idioot kan tegenwoordig een woning krijgen, deze molesteren en het wordt allemaal maar gedoogd
De politie doet ws ook geen zak omdat ze, net als ij bep. kampers en hells angels bang zijn om zelf aangevallen te worden.

Ik wens je iig veel sterkte, Losha en ik hoop dat er snel een oplossing komt (lees: dat de buren optiefen).
Als brieven van de hele buurt nog niet helpen, vraag ik me echt af wat er nodig is om die mensen te latne optiefen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_17503292
de klucht wordt steeds beter
beruchte familie vloog er natuurlijk al eens eerder uit in de buurt
huizen zijn nu van verhuurder X, daarvoor van verhuurder Y maar DAARVOOR waren ze al een van X, en X heeft ze toen al eens eruit gezet naar het schijnt
ben toch heel benieuwd wat hun excuus is om iemand een woning te geven terwijl ze zelf hun er al eens uitgezet hebben in de zelfde straat

krijg steeds weer meer te horen van mensen die eht zat zijn
dat wordt nog een vollewerkweek om iedereen in de wijk te spreken
naja..van de week maar horen of verhuurder het idee nu al snapt..tot nu toe alleen directe buren gesproken

[edit]
bij deze wil ik jullie bekend maken met mijn binnenkort te starten eigen bedrijf
ASO Buren opruim B.V. (c)2004

ps. iemand m'n rolemmer gezien (ik weet wie'm gezien heeft..maar die zegt toch "heb ik niet gedaan")
Anarcho Individualist
pi_17578440
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:07 schreef huubparco het volgende:
Ik dacht dat het bij ons erg was, maar dit is ook niet normaal.<p>Wij hebben ons huis nu zo'n 2,5 jaar, en sinds dien worden we ook gepest, maar alleen door degene die naast ons woont. Het is een tussenwoning en we zijn met iedereen goed in de straat.<p>De man is volgens ons niet helemaal in orde, ze denken zelfs van schitzofreen. We kunnen niet in de voor of achtertuin zonder enig commentaar te krijgen. Hij snoeit zo rigoreus dat hij zelfs alle wortels afsteekt die de erfgrens overschrijden. Zijn auto heeft een 'vaste' plaats en die is van hem, en niemand anders mag daar zijn auto neerzetten. Wordt dat wel gedaan door bv visite dan worden deze gewoon uitgescholden en met de dood bedreigd.Dit is echter maar een puntje van de ijsberg, het heeft ook weinig zin hierover uit te wijden. Gisteravond is bij mij de doorslag gekomen. Ik ga er iets aan doen maar weet nog niet goed wat.<p>We zijn alle meerdere keren naar de politie geweest maar die doen er niets aan, er moeten eerst slachtoffers vallen voordat zij komen. terwijl zijn verleden bij hun al vrij groot is. <p>Als er iemand tips heeft, dan hoor ik ze ook graag<p>MVG<p>Huub
Ik dacht even dat ik dit zelf geschreven had, maar toch is het niet zo.
Ik maak echt een vergelijkbare situatie als jij mee. Inmiddels al gelukkig een tijd niks meer van hem vernomen. Gelukkig maar, want op een gegeven moment gingen wij ons gewoon aanpassen aan hem.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 08:28:03 #123
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_17591389
Tja, het verhaal komt me zeer bekend voor, ook bij ons konden we politiebellen tot we een ons wogen, uiteindelijk zijn wij met behulp van 2 woningbouwverenigen verhuisd, het huis waar we nu wonen is lelijk, klein, maar RUSTIG.

Ik zou zeggen, laat je niet gek maken en ga op zoek naar een ander plekkie, mischien dat ze nog ergens een asogezin hebben, kunnen jullie van plek ruilen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Spellchecker dinsdag 9 maart 2004 @ 11:39:36 #124
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_17593866
bij het lezen van je "JULLIE DONDEREN OP"-post, Losha, moet ik te kennen geven dat de adrenaline mij ook wel een beetje begint te rijzen, dat soort asociale onmensen horen naar mijn mening bij elkaar op een eiland ergens midden in de oceaan thuis, zonder voedsel

Lijkt me een puik plan om hier wat aan te doen met de Fok! knokploeg (als die er al is )
Tevens -purist.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 11:41:08 #125
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_17593891
wtf
heb ff n paar postjes doorgelezen maar dit is toch niet normaal
*bookmark*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_17601061
Rijd die stinkbuurman nog steeds met z'n wagen tegen de jouwe aan?
In dat geval kun je het namelijk filmen of wat dan ook en een melding maken van doorrijden na een aanrijding.
Als dat niet helpt, huur een auto met een trekhaak of beter nog een pick-up met wildvangers en rij gewoon keihard in op zijn auto.
Bij voorkeur op zo een wijze dat hij niet weet dat jij erachter zit.
Een heer met stijl
pi_17608103
wat is het toch heerlijk om buitenaf te wonen, normaal heeft het zo zn nadelen ma kwa buren is het ideaal natuurlijk
pi_17608888
pliesie bellen
.mwep
pi_17609160
ik was een keer op vakantie met de famillie en om een of andere reden waren de buren in het huisje naast ons een beetje pissed op ons.. dus wat deze ze? Ze zetten een luidspreker richting ons huis en zette hem om 5 uur sochteds heel hard aan !!! :S ik heb er videobeelden van gemaakt
"The best way into a girl's bed is through her parents. Have sex with them, and you're in."
  woensdag 10 maart 2004 @ 14:27:07 #130
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_17622302
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:45 schreef Losha het volgende:
Nou wonen we hier al een jaar en het houd niet op.<br>ik schrijf dit topic eigenlijk ook alleen maar om de stress een beetje van me af te blaten aangezien ik inmiddels erachter gekomen ben dat je er niks aan kan doen..........ach..die zijn dikke vriendjes met de aso's..dus..a friend of an enemy is also an enemy)
ik weet wat je bedoelt en wat je voelt: heb zelf zo 4 jaar naast echt K*T buren gewoond: irritante buurjongetjes die steeds met hun brommers bezig zijn tot midden in de nacht, zomers feesten keiharde muziek. zelfs een keer gehad dat mijn moeder in huis Fransie (bauer) even wat harder aan deed omdat ze een nieuwe cd had, en ja hoor s' avonds stond de auto naast het huis met de deuren wijdwagen open met de radio keihard aan, terwijl er niemand in de buurt was...

ben erg blij dat we nu naar een ULTRA rustige buurt (zalig slapen...)zijn verhuisd met echt de aardigste buren die ik ken (niet te afstandig, niet te opdringerig)...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_17671075
als het goed is gaan volgende week de prieven naar de advocaat van de verhuurder
ben benieuwd of de uitspraak is: "rechtzaak wordt aangespannen"
dan nog afwacjten hoelang die zaak duurt
Anarcho Individualist
pi_17671656
Onze Turkse buurvrouw gooit altijd haar sigarettenpeuken in onze achtertuin, in de hoop dat haar man er niet achterkomt, want die slaat haar lam als hij er wel achter komt, net als dat hij zijn handen niet kan thuishouden bij zijn kinderen.
@luna
pi_17681490
Waarom doen we niet een KLB-meeting bij jou voor de deur. Er zijn hier denk ik best wel wat gasten met een leuke pick-up oid waarmee we perongeluk hun auto raken. Uiteraard gaan we allemaal bij de voordeur feesten. Dan gaan we ook rondjes rennen rond hun auto. Uiteraard hebben we perongeluk onze sleutels in onze handen.

Gelukkig woon ik in een rustige buurt, het enige probleem van onze straat is dat we 's avonds klote de auto kunnen parkeren maar dat komt voornamelijk omdat wij met 4 personen 4 auto's hebben
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  zaterdag 13 maart 2004 @ 01:52:51 #134
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_17681781
Volgens mij is deze link nog niet gepost (misschien handig):
2 kantjes text

Geeft een samenvatting van hoe je in nederland met Kilo Utrecht Tango buren om moet gaan (volgens oom agent enzo). Tis wel op de theorie gebasseerd en blijkbaar niet echt op de praktijk

Note: pdf viewer needed maar wie heeft die niet
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_17686129
Het grappige is dat hier iedereen zegt ga verhuizen, en idd tis makkelijker gezegd dan gedaan. Je kan idd niet ff snel verhuizen, vooral niet met de wachtlijsten etc..

Paar jaar geleden (5/6) hadden wij ook een buurman die gek werd van zijn overbuurman, naja helemaal gestresst etc je kent het wel. Op een dag werd ie zo gek dat ie gewoon de salontafel dwars door het ruit van de woonkamer heeft gegooit. Nou geloof me binnen 1 week had ie een ander huis Er zijn gewoon mensen die het altijd voor elkaar krijgen.
Ik ga incognito door het leven..........
pi_17689398
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 17:48 schreef boempa het volgende:
Onze Turkse buurvrouw gooit altijd haar sigarettenpeuken in onze achtertuin, in de hoop dat haar man er niet achterkomt, want die slaat haar lam als hij er wel achter komt, net als dat hij zijn handen niet kan thuishouden bij zijn kinderen.
terug de schutting over gooien
to quote my brother's hidden message: BUYWINDOWSBUYWINDOWSBUYWINDOWS
pi_17823387
gisteren brief gehad van de verhuurder
ze gaan een gesprek houden met hun zodat het hopelijk ophoud
blablabla..en maar praten en maar niks doen
Anarcho Individualist
pi_17824813
ik woon in een rijtjes huis en al die rijtjes huizen staan in een vierkant met de tuinen aan de binnenkant. 1 van die mensen binnen het vierkant hielden elke avond een feest in de zomer met muziek hard alles. ruzies. bbq's op een vuurtje dat boven de schutting uitkwam.

we hebben toen met de onegveer 50% van de bewoners de politie gebeld... en de brandweer en dat herhaalt totdat ze ophielden. dat hielp wel! ze doen er pas wat aan als er meerdere mensen over klagen vaak.

nu zijn ze verhuist! ik heb medelij voor degene die nu in hun buurt wonen maar ik ben blij dat ze bij ons weg zijn!
pi_17827003
Wij wonen in een doodlopend citéstraatje dat bovendien nog halfprivé-halfopenbare straat is zodanig dat de flikken weinig of niks te zeggen hebben.

Mn buurman van op het eind van de straat, die er al langst van allemaal woont, denkt dat de ganse straat van hem is.
Eerst heeft hij het stuk straat voor zn deur afgezet met riet en een afrastering want hij heeft kinderen en zn kinderen moeten toch ergens kunnen spelen. (niemand heeft een tuin) Dat er nog kinderen in de straat wonen kan hem niet deren.

Hij heeft die afrastering ook juist naast het raam van zn buren gezet, zodanig dat als hij bezoek heeft, iedereen voor de buren hun raam staat. Das nou niet zo erg maar ook niet zo leuk, als iedereen konstant voor uw raam staat te schreeuwen.
Tot daaraan toe...
Hij is garagist bij een limobedrijf aan de andere kant van het straatje. Eigenlijk mag hij alleen aan de limo's werken maar hij herstelt alle auto's van de ganse allochtone gemeenschap uit de buurt, in het zwart. Da mag dus niet.
En al helemaal niet OP STRAAT, voor mijn deur, met de radio op een kutzender met de volumeknop gans opengedraaid. Da mag dus ook niet. Dit is echt vervelend. Als ik aan het studeren ben in de zomer, dan staat de ruit wel eens open maar met die kakmuziek gaat da niet. En als je vraagt om stiller te zetten, lacht hij eens naar zn 'klanten' en doet gewoon verder.
En zijn zoon mag dat ook niet. Die is krak hetzelfde. Zn vader luistert naar boenkboenk en hij naar kut r&b, alle twee met het volume maximaal.
Toen het weer eens zover was, als de boenkboenk weer eens opstond, hoor ik die kutr&b afkomen, dus ik kijk ik uit mn raam, zo van: wat nu weer. Zie ik zn zoon met zn johnybak tegen mijn auto aanrijden. Mn vriend gaat naar buiten. Staan ze daar allemaal zo stom te grijnzen... 'Der is niks aan hoor, twas de wind.' Ja amai, kwist niet dat het zo kon stormen in België. Jammer (gelukkig) was er niks aan mn auto anders kon ik de flikken bellen.
Wat hij ook doet, is alle limo's en andere auto's van dat bedrijf in ons kleine straatje parkeren. Zodanig dat wij onze auto's een paar straten verder moeten zetten en ons moeten blauw betalen aan parkeergeld.
Eén keer hadden zn rechtstreekse buren voor hun auto, voor hun eigen deur, een parkeerplaats geschilderd. Dit mag omdat het een privéstraat is. Ze hadden er stoelen op gezet om zeker plaats te hebben als ze terugkwamen. Wat doet hij? Hij neemt heel arrogant de stoelen weg en zet er heel parmantig de auto van zn ouders op.
Gelukkig hebben we de laatste tijd wat meer plaats want we zijn bij de eigenaar van het limobedrijf gaan klagen.

Bij overleg met de wijkagent, zijn we te weten gekomen wat hij allemaal mag en niet mag. Als het deze zomer weer van hetzelfde boenkboenk liedje is, starten we een petitie en gaan we ermee naar de politie. Of bellen we ze eens als hij weer op straat aan auto's aant werken is. In t zwart.

Kut vent
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_17829426
pakken op alles waar je ze op kunt pakken (legaal dan hé)
Anarcho Individualist
pi_17830077
we hebben al een paar dingen laten doorschijnen bij de wijkagent. Hij trok een raar gezicht en murmelde iets onverstaanbaar. Hij zal het wel doorgehad hebben.

En één van mn Ghanese buren verdenkt zn vrouw ervan exotische dieren uit te broeden in haar baarmoeder en een olifant in huis te houden.
Nogal grappig maar ik zie het hen nog doen, mocht het mogelijk zijn...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_18794712
het wordt weer warm buiten en familie "tokkie" heeft het ook door
lekker weer elke dag buiten schreeuwen, "feesten" en doen
en dan nog grote bek hebben "bla bla buren bla bla muziek blabla"
hebben ze na het gesprek met de verhuurder nog niet door dat ze met een uitzetting spelen ?

en vooral elke keer alsof wij de enige buren zijn die problemen met ze hebben, en alsof het alleen over harde muziek gaat

lekker hor, lang weekend vrij, wou meteen nog liever dat ik op m'n werk zit

Anarcho Individualist
  vrijdag 30 april 2004 @ 17:53:09 #143
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18794880
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 17:43 schreef Losha het volgende:
het wordt weer warm buiten en familie "tokkie" heeft het ook door
lekker weer elke dag buiten schreeuwen, "feesten" en doen
en dan nog grote bek hebben "bla bla buren bla bla muziek blabla"
hebben ze na het gesprek met de verhuurder nog niet door dat ze met een uitzetting spelen ?

en vooral elke keer alsof wij de enige buren zijn die problemen met ze hebben, en alsof het alleen over harde muziek gaat

lekker hor, lang weekend vrij, wou meteen nog liever dat ik op m'n werk zit

Misschien leer je wat van dat programma over die 'speciale' debielenfamilie in amsterdam west. Komt zondag op TV.
Proud Powerpauper
pi_18803989
volgens mij zijn ze dat..hebben ze zich laten faceliften enzo
Anarcho Individualist
  zaterdag 1 mei 2004 @ 08:45:41 #145
76267 gammapooka
Modelvlieger
pi_18805906
Ik had ook van die buren, weet je hoe ik die terug heb gepakt ? secondelijm in hun sloten spuiten, en elke keer als de buurman een nieuw slot had deed ik weer secondelijm erin.
Haha dat heb ik maanden volgehouden.
Sloten moesten er steeds uitgeboord worden door de service dienst van de woningbouw haha
  zaterdag 1 mei 2004 @ 09:08:28 #146
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18805981
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 08:45 schreef gammapooka het volgende:
Ik had ook van die buren, weet je hoe ik die terug heb gepakt ? secondelijm in hun sloten spuiten, en elke keer als de buurman een nieuw slot had deed ik weer secondelijm erin.
Haha dat heb ik maanden volgehouden.
Sloten moesten er steeds uitgeboord worden door de service dienst van de woningbouw haha
Da's wel een goeie idd
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 1 mei 2004 @ 14:57:35 #147
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_18810455
Koop (of download) een cd'tje SPEAKERTESTER. Kheb er zelf eentje van TDK. Als je een goede woofer hebt is dat niet te verdragen.

Dan zegt er telkens een stem over een schaal van iets van 60-100000 Hz:

"600 Hz"
DREEEEEUUUUUUUNNNNNNN

"650 Hz"
DREEEEEUUUUUUUNNNNNNN

Of kijk gewoon ff op Kazaa bij 'subwoofertest' enzo.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_18830608
die tdk cd heb ik ook (deed vroeger nogal veel in de muziek)

hun met hun eigen soort acties pakken begin ik niet aan, de kans dat ik als dader gepakt wordt en een aanklacht, uitzetting weet ik veel op m'n hals krijg is dan erg reëel

en ja, net weer raak, bel half gesloopt, over hek klimmen en op t raam rammen

van de week de politie weer eens langsgehad, ze vonden de overlast niet genoeg om er iets aan te kunnen doen

het is echt triest gesteld met de maatschappij, iedereen doet maar wat ie wil en niemand bemoeit zich meer ergens mee, al hoort ie dat wel te doen (politie, verhuurders etc.)
Anarcho Individualist
pi_18833869
fam kampstra?
pi_18834221
volgens wet privacy bescherming is het niet netjes iemand met (naam) en toenaam tenoemen!
Anarcho Individualist
  zondag 2 mei 2004 @ 16:27:51 #151
21206 Lt_BaseLine
Giddy Up!
pi_18834259
De politie zit ook alleen maar uit de neus te vreten. Het enige wat ze doen zijn quota's halen door langs de weg te gaan staan of lekker veilig parkeerboetes uit te schrijven. To serve and protect my ass. Bureaucratische bende is het.
pi_18835541
ja hallo....!
jij schrijft "kam....a" ...
en dan heb ik het zeker gedaan als ik het ga raden
pi_18836113
volgens mij heb je niet geraden (kan ook kamera of kamoria zijn LOL)

het leukste blijft dat fam. kam(nogwat)a iedereen gaat vertellen dat wij zeikerds zijn, waarom zeiken we dan alleen over jullie? en waarom zeiken er nog 4 andere straatbewoners net zo hard mee?

mischien omdat jullie:
meerdere auto's vernield hebben
regelmatig fietsen en brommers jatten
andermans schuttingen slopen
van alles en nog wat in andermans tuin en tegen andermans ramen zitten te gooien en plakken, zelfs met luchtbuks tegen de ramen schieten
anderen midden op straat uitschelden voor van alles en nogwat
en als het niet genoeg is gaan jullie nog iemand die wil getuigen bij de politie verbaal bedreigen aan de deur (niet mij overigens)

edit:
er was ook nog zo'n actie met een blok hout en een kat die in de sloot belandde

[ Bericht 6% gewijzigd door Losha op 02-05-2004 18:00:13 ]
Anarcho Individualist
  zondag 2 mei 2004 @ 19:22:47 #154
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_18838048
Ik zou gewoon elke dag de Rob en Nico uithangen:

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_18838175
dat doen hun ook al

er staat in de huurovereenkomst "geen vaste vloer" wat hebben ze, een vaste vloer (draagt ook niet door ofzo....)
er staat in "niet boren in muren en plafonds..." wat doen ze zowat elke week, de betonboor erin
en dan niet een fatsoenlijke boorhamer, maar met een of ander pisklopboortje wat uren duurt en niet aan te horen is

vanavond "de tokkies" maar kijken, naar wat ik lees is dit gezin niet veel anders, als ik mijn vrienden (en aanhang..kampers!!!) laat langskomen krijg je ook zo'n veldslag en daar hou ik niet van..alleen daarom al vraag ik maar niet om hun help..dan lig ik hier ook uit en dat wil ik niet
Anarcho Individualist
  zondag 2 mei 2004 @ 23:19:02 #156
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_18843857
quote:
Op zondag 2 mei 2004 19:31 schreef Losha het volgende:
dat doen hun ook al

er staat in de huurovereenkomst "geen vaste vloer" wat hebben ze, een vaste vloer (draagt ook niet door ofzo....)
er staat in "niet boren in muren en plafonds..." wat doen ze zowat elke week, de betonboor erin
en dan niet een fatsoenlijke boorhamer, maar met een of ander pisklopboortje wat uren duurt en niet aan te horen is

vanavond "de tokkies" maar kijken, naar wat ik lees is dit gezin niet veel anders, als ik mijn vrienden (en aanhang..kampers!!!) laat langskomen krijg je ook zo'n veldslag en daar hou ik niet van..alleen daarom al vraag ik maar niet om hun help..dan lig ik hier ook uit en dat wil ik niet
Volgende week meeting bij jouw in de straat houden ? Vereniging de zwarte bivakmuts zoekt nog een clubhuis en het huis van jouw buren is uitverkoren. LOL
pi_18846056
quote:
Op zondag 2 mei 2004 17:50 schreef Losha het volgende:
volgens mij heb je niet geraden (kan ook kamera of kamoria zijn LOL)
Ja je deed 4 sterretjes en zei ergens iets over hoorn.
Dus ik voor de grEp in het telefoonboek kijken,
was dat de enige die kon..
pi_18875842
jammer eigenlijk dat je ze niet kent, hoop toch langzamerhand dat ze het een keer stiekem lezen en dan eindelijk begrijpen hoe irritant dat soort gedrag gevonden wordt door anderen.
naar de verhuurder luisteren ze niet, als je ze persoonlijk aanspreekt trekken ze zich er niks van aan, mischien dat ze het lezen en dan begrijpen, maar daar hoop ik al niet meer op
Anarcho Individualist
  dinsdag 4 mei 2004 @ 11:41:10 #159
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_18876677
Hoewel ik best achter een spreidingsbeleid sta, zou ik sommige mensen toch gunnen bij elkaar in de buurt te wonen. Het lullige is dat je er echt niks aan kunt doen. Mijn zus woont in een aso-straat, en het lijkt alsof er niet normaal te praten is met sommige mensen. Schreeuwen en schelden zijn de enige manieren waarop ze kunnen communiceren. En wat doe je dan? Terugschelden?
A spoonful of sugar...
  vrijdag 7 mei 2004 @ 00:51:42 #160
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_18945229
Je moet mij misschien effe mailen of op msn toevoegen, ik heb wel een (paar) oplossingen voor je.
Kadett 2.1 8v GSI met BITURBO, dikke intercooler, waterinjectie en lachgas: 433pk, 386Nm. Volle Gaas Sinterklaas!!
Corvette 5,7V8 supercharged 860pk 930Nm.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 01:17:07 #161
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_18945694
Ken een paar Russen, die spreken geen Nederlands, maar dat heb je niet nodig om ze te begrijpen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_18982521
pietverdriet, je sub is top

schluss mit lustig

buurjongen poepschoen, ik hoop dat je lekker pijn hebt, krijg je ervan als je op m'n hek gaat leunen, dan breekt het af en pleur je op je smoel, hopelijk kreeg je die schroef in je poot

DHuuf, kan je wel aan msn toevoegen, ben alleen bang dat je ideeën ongeveer op hetzelfde neerkomen als wat in de topics van "hoe terroriseer je je buren"
en die resulteren eerder in mijn uitzetting dan dat hun ophoepelen

het is toch ook in en in triest, 5 gezinnen willen hun weg hebben (waarsch. zelfs meer) en er gebeurt NIKS

[ Bericht 17% gewijzigd door Losha op 08-05-2004 20:58:24 ]
Anarcho Individualist
pi_19454915
wij leven nog steeds.....

.....de buren helaas ook

morgen maar weer eens bij de verhuurder zeiken, weer lekker schutting gesloopt, tegen ramen gooien etc. jullie kennen het wel (inmiddels)
Anarcho Individualist
pi_19455582
quote:
Op zondag 2 mei 2004 17:50 schreef Losha het volgende:
er was ook nog zo'n actie met een blok hout en een kat die in de sloot belandde
Stelletje t*ringlijers!!
Aan het gas met die gasten!!
pi_19456693
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 19:58 schreef Losha het volgende:
wij leven nog steeds.....

.....de buren helaas ook

morgen maar weer eens bij de verhuurder zeiken, weer lekker schutting gesloopt, tegen ramen gooien etc. jullie kennen het wel (inmiddels)
is het niet een idee om een paar berenklauwen (van die planten) her en der uit te graven en opnieuw in te graven aan de rand van je tuin, en je niet al te snuggere buurjongens es vertellen dat het hele zeldzame planten zijn?

als ze dan de stelen doorbreken oid. krijgen ze toch een partij brandwonden en de stekels zijn ook al niet al te prettig
pi_19493366
oh gelukkig, aso-feest-luilak is weer geweest
hoe de ramen eruit zien kunnen jullie je wel voorstellen
Anarcho Individualist
pi_19493535
Echt klote he? En de politie doet niks.
pi_20671557
zo, de andere buren hebben nu ook laten weten wat voor aso's ze zijn

mij verrot schelden als ik ff iets moet boren op een tijdstip dat het nog moet kunnen..hoe vaak maak ik nou herrie....vandaag hebben ze de planten 'gesnoeid' die over de schutting hingen..daarbij natuurlijk alles nog plattrappen in mijn tuin, wat heb je überhaupt in MIJN tuin te zoeken?

normaal luisterde ik altijd m'n muziek op oude mensen-volume
(tja, beetje lang bij mn ouders gewoond..dan leer je't wel af)
nu zijn m'n 3weg boxen a-klasse 75 watt van de zolder naar de woonkamer verhuist
nou ga ik ook maar doen wat ik wil, wanneer ik wil

jullie allebei houden geen rekening met mij, dan houd ik nu ook geen rekening meer met jullie
veel plezier met jullie "nieuwe buren" (ik gok dat dit is wat jullie in eerste instantie van ons hadden verwacht)
Anarcho Individualist
pi_20672180
Enkele Oplossingen :

pi_20672288
geef maar
Anarcho Individualist
pi_20673515
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 19:38 schreef Losha het volgende:
zo, de andere buren hebben nu ook laten weten wat voor aso's ze zijn

mij verrot schelden als ik ff iets moet boren op een tijdstip dat het nog moet kunnen..hoe vaak maak ik nou herrie....vandaag hebben ze de planten 'gesnoeid' die over de schutting hingen..daarbij natuurlijk alles nog plattrappen in mijn tuin, wat heb je überhaupt in MIJN tuin te zoeken?

normaal luisterde ik altijd m'n muziek op oude mensen-volume
(tja, beetje lang bij mn ouders gewoond..dan leer je't wel af)
nu zijn m'n 3weg boxen a-klasse 75 watt van de zolder naar de woonkamer verhuist
nou ga ik ook maar doen wat ik wil, wanneer ik wil

jullie allebei houden geen rekening met mij, dan houd ik nu ook geen rekening meer met jullie
veel plezier met jullie "nieuwe buren" (ik gok dat dit is wat jullie in eerste instantie van ons hadden verwacht)
pi_20673659
oh..en ik heb ook n hele leuke smaak kwa muziek

oldschool hardcore (90 tot 93 +-)
Metal (iron maiden etc.)

en ook weer police, eurythmics, klassiek etc.

en lekker alles door elkaar
Anarcho Individualist
pi_20682329
kwaad met kwaad bestrijden klinkt aantrekkelijk, maar daarmee pak je later vaak alleen jezelf maar mee. Ik zou kijken welke mogelijkheden er zijn om dit publiekelijk te maken. Het laatste waar een gemeente op zit te wachten is negatieve publiciteit waarin er sprake is van een "slechte" buurt en waar niets aan gedaan wordt. (de buurt is niet slecht, maar die 2 buren van je dan, maar overdrijven kan wel eens helpen)

Ik ken je buurt wel, ik woon in een dorp zo'n 15 km van Hoorn. En ik weet ook dat de wachttijden voor huizen hier flink lang zijn, en verhuizen voor jou idd geen optie is.

Andere optie is om een videocamera (geen beveiligingsding) te kopen (of misschien heb je die al) in je tuin te gaan zitten, en gewoon lukraak filmen. En als ze vragen wat je doet heel rustig zeggen dat je het leuk vind om je huis te filmen, voor later. Als je vaak genoeg filmt komt er vast genoeg aan herrie op te staan, of troep die ze veroorzaken noem maar op. Daarna maak je een afspraak met een ambtenaar, die je de video laat zien. Onderneemt hij geen actie, dan ga je naar een krant bijv, omdat die misschien wel willen luisteren.

En natuurlijk is het gewoonweg een schande dat dit zo lang ongestraft door mag gaan. Praten is ook geen optie, aangezien die mensen niet voor rede vatbaar zijn.

suc6!
pi_21127664
tja
Wees eens stil...
pi_21131195
nog vorderingen met die aso leijers?

irritatie tip:
pak een tandenstoker of dun coctail prikkertje van hout en steek dit snachts in het voordeur slot van hun,op de helft afbreken en met de helft die je nog in je handen heb dat stukje er verder induwen.
sucses gegarandeert
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  zondag 8 augustus 2004 @ 17:18:35 #176
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_21134632
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:06 schreef the_contract_killer het volgende:
nog vorderingen met die aso leijers?

irritatie tip:
pak een tandenstoker of dun coctail prikkertje van hout en steek dit snachts in het voordeur slot van hun,op de helft afbreken en met de helft die je nog in je handen heb dat stukje er verder induwen.
sucses gegarandeert
Je moet het stokje eerst dopen in de superlijm, anders kan het er nog uitgepeuterd worden.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_21135664
de oplossing:

maandag 9 augustus 2004 @ 15:31:02 #178
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_21155708
haha dat was voor mij!! ik weet wel raad met zulke buren!! Die zoon van 19 had het Flink zwaar gekregen bij mij dat zweer ik je!! En dat van die feestjes??? MUHAHA gewoon iedere zomer een Hardcore-feest organiseren in de tuin Flink wat Londsdale-figuren uitnodigen... (wel pas doen NADAT zíj het feest hebben gehouden, ander is dr geen bevrediging)

Hey mijn nieuwe buurman zit bij een Samba-Band!! heeft zo'n MEGA Bas-trommel-ding.. Het geluid daarvan gaat door merg en been.. ben daar gistere van wakker geworden. Wedden dat ik daar binnekort helemaal geen last van zal hebben??

Beetje je tanden laten zien... helpt het beste
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_21542769
ze zeggen het ja, tanden laten zien...

ze zijn niet echt gedient van ons (en de andere klagers) das wel duidelijk
maar het is de laatste weken (sinds de ramen onder zaten met luilak) bijna leefbaar geworden

behalve dat je wakker wordt als je nog wilt slapen en regelmatig bijna-hartinfarcten krijgt als ze weer eens ruzie hebben (en dan met deuren en anders gaan gooien)

tja...lang geen spelletjes gespeeld, nu doom3 ...ach fijn..tijdstip? geluidsniveau?
dat boeit me hier lang niet meer, als ik vrij heb heb IK vrij
ik houd hier alleen nog maar rekening met m'n vriendin
als hun weer muziek aan hebben gaat bij mij automatisch ook al muziek aan
(van de week thunderdome6 boven opgezet, alles behalve laag eruit gefilterd
en toen beneden maar eens koffie gaan drinken )
Anarcho Individualist
  FOK!fotograaf woensdag 25 augustus 2004 @ 21:19:48 #180
13368 NiGeLaToR
pi_21543013
Dit hou je niet lang vol. Zoek alvast een andere stek joh, wat een kutzooi. 'k weet er alles van, bij mij klaarde de lucht, maar die lijers zijn zo erg dat je op een gegeven moment de eer aan jezelf moet houden. Succes!
pi_21548933
ooit een kinderstreekje van mij, een rookbom door iemand zijn brievenbus gooien

tip misschien?
pi_21550312
Maat van mij gooide een keer zo'n rookgeval van een boot/schip bij iemand door zn brievenbus haha, je weet wel zo'n ding als een schip in nood zit.
Hele huis stond onder de roodkleurige rook.
pi_21550387
Hm lastig zeg. Mijn vader zegt altijd, je moet doen wat hun ook doen maar dan net even erger, maar in dit geval met deze flodders naast je.

Waarom verhuis je niet naar belgie (net als ik ), is nog een beetje betaalbaar en heb je mooie vrije huizen.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_21551619
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 08:11 schreef mikezwet het volgende:
Hm lastig zeg. Mijn vader zegt altijd, je moet doen wat hun ook doen maar dan net even erger, maar in dit geval met deze flodders naast je.

Waarom verhuis je niet naar belgie (net als ik ), is nog een beetje betaalbaar en heb je mooie vrije huizen.
Ja. Alleen in Belgie heb je geen ziektekosten verzekering e.d. Als je daar even naar het ziekenhuis of tandarst moet, dan kun je zelf gaan dokken, net als voor de medicijnen. Kwestie van in NL in 1 of ander gehucht gaan wonen net buiten de stad. Dat werkt ook perfect.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_21551649
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 01:50 schreef ASSpirine het volgende:

tip misschien?
dat hebben wij eens gehad
wat een kutstreek was dat zeg
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_21562636
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 10:17 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Ja. Alleen in Belgie heb je geen ziektekosten verzekering e.d. Als je daar even naar het ziekenhuis of tandarst moet, dan kun je zelf gaan dokken, net als voor de medicijnen. Kwestie van in NL in 1 of ander gehucht gaan wonen net buiten de stad. Dat werkt ook perfect.
Bs, in belgië betaal je maar een klein deeltje zelf. Natuurlijk niet voor alle medicijnen maar normaal gezien betaalt de ziekenkas je wel terug hoor.
pi_21652910
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:50 schreef ASSpirine het volgende:

tip misschien?
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 10:21 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat hebben wij eens gehad
wat een kutstreek was dat zeg
kennen jullie elkaar toevallig ?

ach..ik hou het inmiddels al 1 jaar en 9 maanden vol, en ik lach steeds vaker om hun dan dat ik me er nog om erger

wat een dom dom dom volk zijn hun zeg
Anarcho Individualist
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:15:50 #188
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_21666152
Handschoenen aan even hun voordeur kraken.

Gaskraan open zetten en en maar wachten tot ze binnen komen en het licht aan doen probleem opgelost.

Of als ze op vakantie zijn vlees door hun brievenbus stoppen en er dan maden (te koop bij de dierenwinkel) overheen gooien.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:13:16 #189
48067 neo2000
pi_21670137
quote:
Handschoenen aan even hun voordeur kraken.

Gaskraan open zetten en en maar wachten tot ze binnen komen en het licht aan doen probleem opgelost.
Jah.. Maar het is een BUREN ruzie.. M.a.w.. Blaast ie hun huis op, gaat zijn huis er vast en zeker ook niet beter uitzien. Vond dat idee van die ambtenaar wel een goeie, vraag me alleen af hoe je die zo gek krijgt die in zijn toch al druk bezette tijd (koffie halen en brengen) thuis te krijgen om het mee te maken. Wij hebben hetzelfde meegemaakt en m'n broer maakt nu hetzelfde mee.. Echt een oplossing heb ik nog niet kunnen vinden, behalve terugtreiteren, maar dat gaat naar verloop van tijd ook alleen maar van kwaad tot erger..
pi_21670269
tokkies ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  FOK!fotograaf dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:45:48 #191
13368 NiGeLaToR
pi_21670945
Zij zijn zo, jij doet zo. Dat win je dus nooit.
Maargoed, als het een huurhuis is moet de verhuurder optreden.
pi_21683160
nog wat sappge details?
pi_21684122
Je kan ook (denk ik) gerechterlijke stappen ondernemen tegen de verhuurders. Misschien zelfs minder huur gaan betalen, omdat je daar niet normaal kan wonen.
Moet je eens zien hoe snel ze het voor je oplossen

Maarja als de verhuurder niks doet wat let je dan om hetzelfde terug te doen. Boormachine schijnt goed te helpen. En doe het vooral op zondagochtend vroeg. Of als je hoort wanneer ze gaan slapen (het wordt stil) gewoon thunderdome6 weer opzetten.
Ik heb geleerd dat zulke mensen niet meer naar normaal redeneneren kunnen luisteren. Aanpakken dan!
pi_21750545
niet echt sappige details momenteel...
ze hebben weer fix ruzie de laatste tijd, zonen onderling, ouders onderling, ouders met oudste enz.
altijd genieten..vooral de manier van problemen "uitpraten" LOL
Anarcho Individualist
  zaterdag 4 september 2004 @ 18:47:21 #195
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_21750790
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 18:28 schreef Losha het volgende:
niet echt sappige details momenteel...
ze hebben weer fix ruzie de laatste tijd, zonen onderling, ouders onderling, ouders met oudste enz.
altijd genieten..vooral de manier van problemen "uitpraten" LOL
Als je buren echt een plezierige muziek-show wilt geven, zoek dan even naar Noisekick, Noize Suppressor en Radium op KazzaA oid. Dat is pas terror!
pi_21752320
tvp
pi_21752945
Wees een vent, loop naar de buurman toe en geef 'm een paar beuken.
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_21752966
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 18:47 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Als je buren echt een plezierige muziek-show wilt geven, zoek dan even naar Noisekick, Noize Suppressor en Radium op KazzaA oid. Dat is pas terror!
In dat geval: Angerfist.
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_21754036
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:44 schreef xman het volgende:
Misschien zelfs minder huur gaan betalen, omdat je daar niet normaal kan wonen.
Dit is wel een goed idee. Klaag gewoon de verhuurder aan
Fuck you Jane Austen!
pi_21754720
Bij onze buren ging het al een tijdje niet lekker in de onderlinge relatiesfeer. De stiefmoeder is vandaag opgestapt en net hoorde ik de zonen keihard zingen: "We hebben de tiran overleefd!!!"

LOL
Maar ontopic: dat lijkt me echt een rotsituatie! Vooral dat ze je spullen (auto) niet met rust laten. Dat is zo laf! Zoals John Travolta ooit zei in Pulp Fiction: je blijft altijd met je fikken van andermans auto af.
pi_22790581
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 12:09 schreef Forumschorem het volgende:
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 10:11:55 #202
105769 Zapp
Pim, Theo...jij?
pi_22790781
Topic is geopend op donderdag 20 november 2003 @ 18:45 en toen woonde TS er al een jaar en het is nu bijna weer november persoonlijk had ik in die tijd (bijna 2 jaar!!) al wel iets meer gedaan dan braaf praten met wijkagenten en verhuurders, dit pik je toch niet...
Van Aartsen zegt dat nu zichtbaar is geworden waar Hirsi Ali en ook de VVD al zo lang op hebben gewezen. "Ik hoop dat we in Nederland de ontkennende fase voorbij zijn. Wat past bij een weerbare democratie is werkelijk tot actie overgaan."
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 11:47:10 #203
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_22792737
Ben wel benieuwd hoe het er nu voor staat, Losha!

Heb ook buren die wel van een feestje houden, maar ze zijn gelukkig voor reden vatbaar. Een keertje met mijn braafste gezicht er wat van gezegd en sindsdien geen last meer gehad. Als ze nu een feestje geven worden we of uitgenodigd, of ze waarschuwen ons vantevoren zodat we in de logeerkamer aan de voorkant kunnen gaan liggen (geen geluid daar.)
Master of my domain
pi_22792771
Tsjonge jonge. Ik voel echt met je mee TS.... Ik ben de starter van het topic Tips om je buren te terroriseren gezocht

Ik heb (gelukkig) niet ZULKE extreme buren, maar ik ben ook op het punt aanbeland dat ik steeds uit het raam zit te kijken of ze niet weer expres voor mijn auto gaan voetballen of hockeyen of whatever. Een paar nieuwe buurjongetjes waren meteen geassimileerd door die jochies en begonnen ook met ze mee te doen. Eentje is een beetje het binkie en besloot te pas en te onpas te gaan belletje trekken. Ik zag hem dus steeds op mijn camera (el cheapo beveiligingscamera die ik heb opgehangen, ja zo ver ben ik gezonken) en op een dag dat ie bij het buurjongetje voor de deur stond te kletsen ben ik naar buiten gegaan en heb hem uitgelegd dat ie niet meer het binkie moest gaan uithangen omdat ik hem dan met zijn gezicht over de grond heen ging slepen waar zijn vriendjes bijzijn. Ik heb hem ook uitgelegd dat ie geen spook of vampier is aangezien de camera hem gewoon heeft gezien (ze weten dat ie er is).
Helaas kan ik niet opnemen met dat ding. Eigenlijk wil ik er eentje met nightview en die kan opnemen. Misschien dat er waterdichte 'buiten'-webcams bestaan die je op je pc kunt laten opnemen als er beweging is ofzo?

Wat betreft de ellende van TS: ik vind niet dat je moet verhuizen. Je kunt niet 'Het Kwaad' laten winnen. Als we idd in een maatschappij leven waar je aan je lot wordt overgelaten dan MOET je wel jezelf beschermen. Aangezien jij de mogelijkheid hebt om enkele Kamper-vriendjes te mobiliseren had ik daar allang gebruik van gemaakt. Dit duurt nl te lang. Alleen moet je het wel slim proberen te doen. Dus geen veldslag beginnen maar op een juist moment als niemand het ziet hun tuin binnenstormen als ze aan het BBQ'en zijn en ze flink intimideren en desnoods bedreigen (ZIJ zijn vast te stom om alles op te nemen). Mochten ze niet inbinden dan een keertje met een groepje 's nachts het zoontje opvangen onderweg naar huis als ie is uitgegaan. Bivakmutsen op en helemaal lens trappen. Dat soort scum willen we toch niet langer in onze maatschappij hebben. Trap hem maar invalide (niet dood). Als je het op de juiste plek doet (zonder getuigen) zullen ze NIETS kunnen bewijzen. Gebruik het gebrek aan daadkracht van de politie maar, misbruik de mazen in de wet.
Daarnaast zou ik alle tips die in deze threads zijn genoemd uitproberen. Natuurlijk altijd zo dat het niet traceerbaar is naar jou.
Kun je die kampers ook niet vragen om hun auto te jatten?

Ben benieuwd hoe het is afgelopen....

btw, kunnen we op FOK niet gewoon een lijst gaan bijhouden van ASO's en die met naam en desnoods foto's op internet posten? Desnoods via een obscure site die gehost wordt in een ander land ofzo zodat we niet in de problemen komen met het recht op Privacy. Eigenlijk vind ik dat je als burger RECHT hebt om te weten dat een bepaalde familie voor problemen zorgt in je buurt VOORDAT je er een huis koopt.
pi_22813508
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 11:48 schreef LaTiNo het volgende:
<knip>
Jij stemt zeker SP
Fuck you Jane Austen!
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 04:23:44 #206
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_22813516
Is dit huilie-topic er nu alweer
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_22814659
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 04:23 schreef pieter_pontiac het volgende:
Is dit huilie-topic er nu alweer
Jij bent toevallig de buurjongen van de Topicstarter?
Ge leeft maar eensh!
pi_22814990
tjonge echt zulke buren heb ik nog nooit meegemaakt. Maar het beste lijkt me is om zo snel mogelijk te verhuizen (ja ik weet dat je werkeloos bent) maar zou wel zo snel mogelijk verhuizen.

Als ik in jouw schoenen stond zou ik dit echt niet pikken, ik zou eerst verhuizen en ze daarna terugpakken. Zij weten niet waar ik woon dan en dan ga ik op z'n minst de auto van de buren lakvrij maken.

Maar ik zou niks gaan doen als je daar nog naast hun woont

Veel sterkte nog
pi_22912343
inmiddels al een half jaar weer aant werk hoor (gelukkig maar..wat is het lekker rustig op m'n werk..ondanks de machines..you get it)

ik moet zeggen, ze zijn de laatste tijd vaak "even" weg s'avonds, hebben al een fornuis, wasmachine, 1 bed en 2 kasten wegvervoert...nieuwe stoeptegels (die vervolgens weer weggaan)
je zou haast denken dat er iemand (als niet allemaal) met een ander huis bezig zijn....

is de laatste tijden een heel stuk rustiger geworden..tenminste het directe gestang
na aanleiding van een sleutel die ik afbrak, waardoor ik met 2 van die aardige vrienden even inbrak in mn eigen huis, pisapen kwamen meteen nieuwsgierig kijken..mn maten maakten meteen opmerkingen van "hun als breekijzer gebruiken om je raam open te krijgen"

ik denk dat ze langzamerhand door hebben met wat voor mensen ik omga (alhoewel ikzelf wel poeslief ben..weliswaar de enige in mijn vriendenkring

Latino, ik kijk regelmatig alle buur-aso topics door (ik ben zeer bekend met jouw topic )

een ding kan ik jullie verzekeren, als nog een van die pisapen iets naar me roept, probeert te gooien of whatever, is ie van mij. dan maar 375 euro boete wegens openbare geweldpleging ofzo

[edit]
als er trouwens tegenwoordig nog eens iets in mn tuin ligt van hun gaat het linea recta weer over de schutting terug, heb ze er tot nu toe niet over gehoord (ze durven niet denk ik..hij checkt bijna elke avond zijn auto..volgens mij schijten hun voor mij LOL (nog) nooit wt gedaan bij hun)

[ Bericht 7% gewijzigd door Losha op 27-10-2004 19:24:45 ]
Anarcho Individualist
  woensdag 27 oktober 2004 @ 19:29:06 #210
104226 Big-Al
Leave me alone i'm Happy
pi_22912644
of je nodigd je familie uit (geintje)

He wat zit je nou te zeiken man, ik ben je Bitch niet!!!
  woensdag 27 oktober 2004 @ 20:22:47 #211
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_22914000
Lift eens een tegeltje op bij hun voordeur.... aan de kant van de meterkast als die zich daar bevindt. Grote kans dat je daar zo'n mooie groene kabel tegenkomt van de lokale CAI.

Even een betonschaar mee als ze niet thuis zijn:

En *knip* - Geen voetbal en RTL4 meer totdat de kabelboer langskomt om het te fixen......
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 27 oktober 2004 @ 21:10:34 #212
84009 girllover
You had me at hello
pi_22915128
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:00 schreef Vampier het volgende:
Hard geklopt
Muur kapot

Wie zal dat zijn?

pi_22916302
zucht, ik heb er weer een deuk bij in de auto van mijn vriending. Gevalletje deur openrammen tegen de auto naast je en geen briefje achterlaten. Buren Bedankt!!

Zo zie je maar weer, je kunt een Tokkie in een net rijtjeshuis zetten, maar de White Trash genen krijg je er toch niet uit...
  donderdag 28 oktober 2004 @ 19:50:07 #214
104226 Big-Al
Leave me alone i'm Happy
pi_22918612
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 08:27 schreef LaTiNo het volgende:
zucht, ik heb er weer een deuk bij in de auto van mijn vriending. Gevalletje deur openrammen tegen de auto naast je en geen briefje achterlaten. Buren Bedankt!!

Zo zie je maar weer, je kunt een Tokkie in een net rijtjeshuis zetten, maar de White Trash genen krijg je er toch niet uit...
tja eens een tokkie altijd een tokkie
He wat zit je nou te zeiken man, ik ben je Bitch niet!!!
pi_22962772
vandaag exact 2 jaar geleden dat we de sleutels kregen

hey latino, kom je een keer langs op de koffie (of borrel)
kunnen we mischien wat 'dingen' uitproberen
Anarcho Individualist
pi_22991676
Hmmm, misschien wel geinig om elkaas buren te terroriseren terwijl je zelf een hele goeie alibi hebt...
  Redactie Frontpage maandag 1 november 2004 @ 18:25:38 #217
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_23002619
Ik ben bang voor mijn buurman. De nacht van zaterdag op zondag, had ik om 3 uur 's nachts nog, zij het zachtjes, de muziek aan. Ik zong wel luidkeels mee. Toen ging de telefoon, ik besloot wijselijk hem niet op te nemen.
De volgende morgen check ik het antwoordapparaat, en daar staat een briesende buurman op. Hij dreigt ons huis in puin te slaan. Eigenlijk viel er niks te zeuren, want aangezien de klok werd terug gezet, was het nog maar 2 uur. Maarre, ik knijp hem nu wel voor deze 67-jarige en sullige nietsnut.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_23004272
Heerlijke tip:
Kit ramen, deuren alles dicht met een pattex supermontage kut. Vergeet geen enkele spleet. Hang bordjes: "Quarenteine" (schrijf ik dat goed?) op Kijken hoe lang ze je binnen kan laten
  FOK!fotograaf maandag 1 november 2004 @ 20:01:00 #219
13368 NiGeLaToR
pi_23004807
quote:
Op maandag 1 november 2004 08:37 schreef LaTiNo het volgende:
Hmmm, misschien wel geinig om elkaas buren te terroriseren terwijl je zelf een hele goeie alibi hebt...
Als ik zo jouw reacties lees zou ik niet bij jou in de buurt willen wonen
Je moet - als je serieus alleen maar uit verdediging handelt - niet dieper dalen dan de mensen waar je ruzie mee hebt hoor
  maandag 1 november 2004 @ 20:22:40 #220
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_23005467
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:38 schreef Geqxon het volgende:
Heerlijke tip:
Kit ramen, deuren alles dicht met een pattex supermontage kut. Vergeet geen enkele spleet. Hang bordjes: "Quarenteine" (schrijf ik dat goed?) op Kijken hoe lang ze je binnen kan laten
Quarantaine.
Master of my domain
  maandag 1 november 2004 @ 20:26:16 #221
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_23005586
gwoon paar tikken geven...

summa klaar
pi_23010936
Ik zou echt gillend gek worden, en fijn een .50 Desert Eagle aanschaffen en ze dan allemaal uitroeien, vrouwen en kinderen eerst. Eerst kerf ik dan kruizen in de .50 patronen van mijn Desert Eagle (dum-dum kogels) zodat er van hun hoofden niets overblijft als ik er op schiet, en er dus geen gebruik kan worden gemaakt van een open kist bij de begrafenis. Maar verhuizen is ook een goed idee.
pi_23012635
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:01 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Als ik zo jouw reacties lees zou ik niet bij jou in de buurt willen wonen
Je moet - als je serieus alleen maar uit verdediging handelt - niet dieper dalen dan de mensen waar je ruzie mee hebt hoor
onlangs een mooie subtitle gezien!

Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.
Anarcho Individualist
pi_23021320
quote:
Op maandag 1 november 2004 18:25 schreef Djeez het volgende:
Ik ben bang voor mijn buurman. De nacht van zaterdag op zondag, had ik om 3 uur 's nachts nog, zij het zachtjes, de muziek aan. Ik zong wel luidkeels mee. Toen ging de telefoon, ik besloot wijselijk hem niet op te nemen.
De volgende morgen check ik het antwoordapparaat, en daar staat een briesende buurman op. Hij dreigt ons huis in puin te slaan. Eigenlijk viel er niks te zeuren, want aangezien de klok werd terug gezet, was het nog maar 2 uur. Maarre, ik knijp hem nu wel voor deze 67-jarige en sullige nietsnut.
het was pas 2 uur 's nachts.

jij bent hier de tokkie/aso/enz. die vent heeft juist groot gelijk.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 november 2004 @ 17:42:11 #225
3926 crew  Djeez
pi_23028021
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:03 schreef mooiegek het volgende:

[..]

het was pas 2 uur 's nachts.

jij bent hier de tokkie/aso/enz. die vent heeft juist groot gelijk.
De woningbouwvereniging kwam vanmorgen al bij mijn vrouw aan de deur om te zeuren. Volgende keer politie aan de deur-> weg stereo en PC
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 2 november 2004 @ 20:55:33 #226
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_23032653
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:42 schreef Djeez het volgende:

[..]

De woningbouwvereniging kwam vanmorgen al bij mijn vrouw aan de deur om te zeuren. Volgende keer politie aan de deur-> weg stereo en PC
Dat zouden ze bij alle aso's moeten doen! Ik geef je buurman -en de politie- groot gelijk.
Master of my domain
pi_23042918
Volgens vind die Djeez het gewoon leuk om jullie op stang te jagen.
Het is zowieso een achterlijke eikel want hij sloopt auto's.
pi_23045383
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:45 schreef Losha het volgende:
Nou wonen we hier al een jaar en het houd niet op.
ik schrijf dit topic eigenlijk ook alleen maar om de stress een beetje van me af te blaten aangezien ik inmiddels erachter gekomen ben dat je er niks aan kan doen :'( ...

maar ja ..ach..die zijn dikke vriendjes met de aso's..dus..a friend of an enemy is also an enemy)
Ik zou echt gek worden, echt agressief, ik zou die klere auto van hun helemaal verbouwen... Echt als ik merk dat mijn (over)buren me auto express kapot maken dan komt er zeker payback... En of!

Natuurlijk proberen we eerst politie/woning beheerder, wil dat niet lukken keihard optreden. Mollen zij 1 spiegel van je auto, kras dan gelijk de hele fucking auto onder. Mollen ze een band, maak dan alle 4 de banden kapot etc etc..

Ik weet wel hoe iedereen gaat reageren nu: van slecht naar slechter... Maar zo langzamerhand is er geen andere optie meer in dit land. Doet me een beetje denken aan:

Gewoon KEIhard optreden... Ik op die aso's...

[ Bericht 3% gewijzigd door ZeroSletje op 03-11-2004 11:17:49 (typo) ]
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
pi_23061633
hey

heb ik je toestemming gegeven mijn kenteken op internet te zetten
Anarcho Individualist
pi_23246675
ze zijn al een paar weken s'avonds lang en vaak weg
gisteren en eergisteren begonnen ze van alles en nogwat met de auto weg te brengen....
vandaag liggen er tappijt spullen in de achtertuin..ze hebben vannav\cht ook niet hier geslapen..

het zal toch niet

2 jaar..
2 jaar heeft het geduurd..maar ze zijn (hoogstwaarschijnlijk) eindelijk WEG

dag aso's

nou nog fatsoenlijk volk hier krijgen (ik hou m'n hart vast)
Anarcho Individualist
  Redactie Frontpage donderdag 11 november 2004 @ 18:00:54 #231
3926 crew  Djeez
pi_23247139
Mijn buurman pest me nu. Hij werkt al jaren niet meer, de luie lapzwans, en daarom staat zijn autootje altijd voor de deur. En heel dicht op de auto van mijn andere buurvrouw. We staan in file, dus is het heel lastig om mijn autootje ertussen te wurmen. Ik heb toch zo'n zin een deuk in dat kreng van hem te jagen! Maar goed, we wachten eerst oud en nieuw af, kijken of zijn auto bestand is tegen zeer zwaar, Duits vuurwerk!
  donderdag 11 november 2004 @ 20:33:26 #232
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_23250505
Tip 16:

Jij neemt vioolles
Je vriendin neemt Trompetles

Dan gaan jullie samen iedere dag minstens 2,5 uur Fur Elise oefen (als duet) voor de jaarlijkse uitvoering van de muziekschool.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_23257446
ZE ZIJN WEG

eindelijk weer rustig
Anarcho Individualist
  vrijdag 12 november 2004 @ 00:44:12 #234
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_23257484
@Losha: beter!

Ik hoop maar dat die smerige tokkie die onder mij woont vannacht niet weer om 5.45 z'n muziekinstallatie gaat testen zoals hij de afgelopen nachten heeft gedaan
.
pi_23257791
Gefeliciteerd

Ik hoop dat je nieuwe buren beter volk is
  vrijdag 12 november 2004 @ 01:18:03 #236
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_23257977
En dan zie je morgen de Tokkies aan komen rijden
Wallahjeweettog
pi_23259622
GEFELICITEERD Losha!!
pi_23259640
Top Losha
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 12 november 2004 @ 08:02:39 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_23259650
Gefeliciteerd Losha
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_23259675
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 01:18 schreef EmjaY het volgende:
En dan zie je morgen de Tokkies aan komen rijden :')

Maarre gefeliciteerd! Weet alles van luidruchtige buren en hoe er 1 te zijn... ..gelukkig houdt ik er wel rekening mee als anderen er last van hebben.
underground forever baby
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:39:51 #241
106648 speedrock
speedrock in my veins
pi_23262601
wat zal jij blij zijn dat je buren weg zijn en nou maar hopen dat er een beetje fatsoenlijke mensen komen wonen
  vrijdag 12 november 2004 @ 12:05:44 #242
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_23263270
Champagne!
Master of my domain
  vrijdag 12 november 2004 @ 13:15:36 #243
11502 nipeng
The last ride is free
pi_23264991
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 00:41 schreef Losha het volgende:
ZE ZIJN WEG

eindelijk weer rustig
En nu met alle andere slachtoffers de huurvereniging (en politie?) aanklagen wegens hun lakse houding. Met zijn allen kan je de kosten makkelijk dragen.
pi_23265456
Erg knap dat je dat 2 jaar volhoud! , ik zou na een maand al gillend gek geworden zijn.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_23274750
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 13:15 schreef nipeng het volgende:

[..]

En nu met alle andere slachtoffers de huurvereniging (en politie?) aanklagen wegens hun lakse houding. Met zijn allen kan je de kosten makkelijk dragen.
eigenlijk wel hé

al 2 nachten heerlijk geslapen
ik verheug me nu al op de lente en de zomer..eindelijk lekker in de tuin zitten, binnenkort een mooi tuinbankje kopen
Anarcho Individualist
pi_23778288
nou zijn we weken verder en de woning staat nog steeds leeg (lekker rustig wel)
af en toe komen ze nog langs om iets te repareren
ze hebben de boel zo uitgewoond achtergelaten dat ze van de verhuurder onwijs veel moeten repareren. uiteraard doen ze dit niet in een keer maar komen op zondag even een half uurtje beunen.
schijnbaar vonden de buren het ook leuk om de schutting mee te nemen
waarvoor ik ze rijkelijk beloont heb met een aangifte wegens diefstal, aangezien ik die schutting van de vorige bewoner heb overgenomen en dat ook schriftelijk heb, ben benieuwd hoe dat verhaal eindigt
(krijg ik ze dan op het end toch nog te pakken op hun eigen domheid )

wie het laatst lacht lacht het hardst, toch?
Anarcho Individualist
  zondag 5 december 2004 @ 15:42:04 #247
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_23779242
quote:
Op zondag 5 december 2004 14:51 schreef Losha het volgende:

schijnbaar vonden de buren het ook leuk om de schutting mee te nemen
waarvoor ik ze rijkelijk beloont heb met een aangifte wegens diefstal, aangezien ik die schutting van de vorige bewoner heb overgenomen en dat ook schriftelijk heb, ben benieuwd hoe dat verhaal eindigt
(krijg ik ze dan op het end toch nog te pakken op hun eigen domheid )

wie het laatst lacht lacht het hardst, toch?
pi_23793050
Vergeet niet dat zij nu weten waar jij woont en jij niet weet waar ZIJ wonen!
  maandag 6 december 2004 @ 11:33:23 #249
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_23795400
"Goedemorgen, ik kom aangifte van diefstal doen."
"Wat is er gestolen?"
"Mijn schutting."

Master of my domain
  maandag 6 december 2004 @ 12:10:09 #250
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_23796160
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_23799330
Er zijn wel raardere dingen gestolen:
- roltrappen
- COMPLETE BRUGGEN!
  maandag 6 december 2004 @ 15:21:16 #252
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_23800095
We laten even de vermoeiende stunts van de Friese Oudejaarsverenigingen (binnenkort weer...) buiten beschouwing.
Master of my domain
pi_23804027
LaTiNo.. en hoe lang denk je dat het duurt voor ik ze opgespeurd heb ?
de buurt weet ik al ongeveer..nu nog straat en nummer .................................................................
(heb nog niet eens echt gezocht)

[ Bericht 7% gewijzigd door Losha op 06-12-2004 19:15:46 ]
Anarcho Individualist
pi_26079788
had ik al vertelt dat ik al een tijdje weet waar ze wonen?
Anarcho Individualist
  vrijdag 8 april 2005 @ 23:34:43 #255
17436 ParaNoiMia
Fear Da Noize
pi_26086334
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:36 schreef Losha het volgende:
had ik al vertelt dat ik al een tijdje weet waar ze wonen?
Mooie schutting hebben ze zeker
pi_28054789
en tegnwoordig hebben de oude buren aan de andere kant de taak overgenomen...en ze slepen lekker de nieuwe erin mee

buren zijn
Anarcho Individualist
pi_28054801
Uit en sluiten toch bij 255 posts .
pi_28055132
vertel dat m'n buren even wil je
Anarcho Individualist
pi_41933833
en hoe ging het nou verder ?
well, na de oude buren kwam er een jong stel, zij pleite, hij wiet kweken.. dus uitgezet (en wij waterschade)
die nu ook weer weg en weer nieuwe buren, welke om de 2 dagen s'avonds ruzie gaan maken over/met hun puberende/stelende zoon

tevens blijft de andere kant ook klooien, alle planten tot n halve meter in MIJN tuin afknippen (tot de grond)
nu heb ik al n tijdje n hoge schutting geplaats, gaan ze daaraan hangen en opklimmen etc.
zie ook dit topic
buurjongens
Anarcho Individualist
pi_41936294
nog steeds werkeloos en niet verhuisd dus?
  maandag 18 september 2006 @ 23:30:22 #261
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41937424
Ik ben halverwege het topic en m'n nekharen staan al overeind.

Morgen maar verder ermee.
Vampire Romance O+
pi_41963301
nee, al 2 jaar n (vaste) baan
maar verhuizen is niet zo makkelijk als sommigen mischien denken (of je moet stukken kleiner en evenslechte buurten willen wonen)
Anarcho Individualist
pi_41966373
Ik zou mezelf nog geen week in bedwang kunnen houden .

Ik heb precies het tegenovergestelde ( zwarte kousen buren ) die willen alles doodstil hebben .
voor hun ben ik de overlast veroorzaker maar ik weet zeker dat losha mij naast hem wilt hebben .

als ik ff lekker muziek wil draaien op zondag , dat op een iets meer dan achtergrond volume .
staan ze bij mij aan de deur om te klagen dat ze niet rustig met familie en spelletje kunnen spelen

maar ik ga om 5 uur s'ochtens mijn nest uit en hun vindn het wel nodig om hun kind bij een open raam te troosten om 2 uur s'nachts

oftewel ik ga binnenkort lekker een oude boerderij kopen . punt
pi_42009309
Hey Losha.
Ik heb het topic met verbazing en toch ook weer niet zitten lezen...Wij hebben ook van die heerlijke buren gehad...Maar wij zijn wel verhuisd, tja wat moet je als je op een gegeven moment niet meer in de tuin kan zitten met je kids...

Ik heb echt bewondering dat je het nog zolang hebt volgehouden met die achterlijke naast je. Ik had allang die kamper vrienden van je laten opdraven.
Nu wonen wij hier bijna een jaar en weer achterlijke buren...er bestaan gewoon geen normale mensen, echt niet. Sinds wij hier wonen doen ze alsof ze koning en koningin van de straat zijn, ze hebben zo'n kutvijver die kwart voor 7 in de ochtend aangaat. Dat klinkt alsof ze emmers leeggooien in de vijver, elke avond klussen vanaf een uurtje of 9...wat een klootzakken heb je erbij zeg en dan valt het hier nog erg mee.

Sterkte met je andere buren!
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 11:15:40 #265
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42009904
quote:

Welke straat zit je? Nabij het station?
pi_43410588
nabij het station ja
jij ook zeker ?
Anarcho Individualist
pi_43410797
sorry dat ik zo laat reageer maar het lijkt wel een flodder tokkie achtige familie
pi_43411454
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:39 schreef Teunebeun het volgende:
sorry dat ik zo laat reageer maar het lijkt wel een flodder tokkie achtige familie
3 jaar te laat
feest
pi_43411488
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

3 jaar te laat
Yep drie jaar gaan snel voorbij.
pi_43414540
nou
de buurt is er anders in 3 jaar niet veel beter op geworden

maar een lichtpunt
we gaan ergens being volgend jaar eens kijken naar een hypotheek (en dan daarbij passend vrijstaand huis
Anarcho Individualist
pi_43427402
Ok verhaaltje:

Wij hadden 3 jaar geleden buren die ook altijd zo'n kabaal maakten, maar op één avond was het echt het toppunt, ze waren konstant bezig met geluid maken, en ze hielden ons uit onze slaap. Dus wij helemaal panisch, komt m'n vader op het idee om de volgende ochtend keihard Jimi Hendrix op te zetten, dat zal ze wel even leren dacht ie.
Nou wij dus Jimi Hendrix opzetten, echt oorverdovend, komen ze na een half uur voor de deur en bellen ze aan.
(1= mn vader, 2=de buurman)

1-Hoi buurman
2-Hoi buurman
1-Wat scheelt er?
2-Nou, kunt u misschien uw muziek wat minder hard zetten, want we zijn gisteravond bevallen van een baby.
1- *schaam schaam* ok
pi_43429584
Wat een gore ellende zeg!

Stomme asociale leipe fukkers!
Mijn ouders hebben zoiets gehad, zij werden totaal geindoctrineerd door de buurman.
Uiteindelijk zijn ze ergens anders gaan wonen, waar ze een superleuke buurt hebben getroffen.
Je kan er weinig aan doen ik zou gewoon ergens anders gaan wonen.

Ik ben zelf ook sinds kort eigenaar van een mooi appartement geworden.
Nette flat werlkomstcommite alles erop en eraan!
Echte mijn bovenbuurman is een beetje zo'n leipo. Hij is huismeester en vind dat hij zich overal maar mee mag bemoeien en dat iedereen maar doet wat hij wil.
Hij zat mij op den duur echt zo vreselijk te fukken dat ik er gek van werd.
Bellen op de vloer stampen stennis maken voor de deur, dreigbrieven dreigvoicemails.

Nu ben ik ook niet agressief, maar wel 1,90 en 110 kilo.
Tijdens nieuwjaarsavond ging bij mij de knop om.
Overal op straat hoorde je vuurwerk, ik had mn huis vol met mensen, gezellie wijntje beetje kletsen, geen muziek aan. Begon die kwal weer op de vloer te bonken te bellen en te treiteren.
Uiteindelijk moest ik naar de WC en toen ging de deurbel..... een vriend van me deed open en kreeg de volle laag van een razende buurman.

Toen ik dat hoorde ging de knop even om. Ik ben naar zijn huis gegaan heb aangebeld, heb die vent bij t opendoen zijn huis in gestampt en heb hem uitgelegd in detals wat ik met hem zou gaan doen als hij nog 1x mij zou bellen, op de grond zou slaan een brief zou sturen of wat dan ook.
Toen ik bijkwam zag ik zijn vrouw huilend en bibberend op de bank zitten en hijzelf was net zo bleek als de schimmel van zijn brie.

Ik heb er afgelopen 22 maanden niets meer van gehoord. Zijn vrouw is na 2 maqanden langs gekomen om te vragen of ze wel veilig was en dat ze niet kon slapen enzo ...
Toen heb me mijn excuses aangeboden voor de wat haftige inval, en gezegd dat ik wel meende wat ik zei. Dus dat ze hardstikke veilig was zolang ze maar niet gaan bokken.

Ik weet dat t niet de juiste manier is, want je verlaagt je tot t niveau van anderen.
Maar uiteindelijk is dat de enige manier hoor, ze moeten je vrezen.
Politie wonigbouw kan niets voor je doen. En ik had geen zin om t lot van mijn ouders te ondergaan.

ik wens je succes met je klote buren
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:00:36 #273
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_43431316
Toen ik ooit noodgedwongen in zo een pauperwijk woonde, had ik oorlog met de buurman. Hij kwam vaak dronken thuis, doordeweeks om 3 uur bijv. en ging nog ff verder met zijn skihut muziek.

Toen had ik mijzelf ook een mooie audioset aangeschaft, met als eis dat die harder ging dan die van de buurman

En hij had 1 dag nachtdienst, op de dag dat ik juist vrij was Dus tjeh... eye for an eye
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:43:17 #274
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_43432489
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:00 schreef GSi het volgende:
Toen ik ooit noodgedwongen in zo een pauperwijk woonde, had ik oorlog met de buurman. Hij kwam vaak dronken thuis, doordeweeks om 3 uur bijv. en ging nog ff verder met zijn skihut muziek.

Toen had ik mijzelf ook een mooie audioset aangeschaft, met als eis dat die harder ging dan die van de buurman

En hij had 1 dag nachtdienst, op de dag dat ik juist vrij was Dus tjeh... eye for an eye
0 topics op naam. 14.gif
pi_43432815
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:01 schreef Nerdmans het volgende:
Wat een gore ellende zeg!

Stomme asociale leipe fukkers!
Mijn ouders hebben zoiets gehad, zij werden totaal geindoctrineerd door de buurman.
Uiteindelijk zijn ze ergens anders gaan wonen, waar ze een superleuke buurt hebben getroffen.
Je kan er weinig aan doen ik zou gewoon ergens anders gaan wonen.

Ik ben zelf ook sinds kort eigenaar van een mooi appartement geworden.
Nette flat werlkomstcommite alles erop en eraan!
Echte mijn bovenbuurman is een beetje zo'n leipo. Hij is huismeester en vind dat hij zich overal maar mee mag bemoeien en dat iedereen maar doet wat hij wil.
Hij zat mij op den duur echt zo vreselijk te fukken dat ik er gek van werd.
Bellen op de vloer stampen stennis maken voor de deur, dreigbrieven dreigvoicemails.

Nu ben ik ook niet agressief, maar wel 1,90 en 110 kilo.
Tijdens nieuwjaarsavond ging bij mij de knop om.
Overal op straat hoorde je vuurwerk, ik had mn huis vol met mensen, gezellie wijntje beetje kletsen, geen muziek aan. Begon die kwal weer op de vloer te bonken te bellen en te treiteren.
Uiteindelijk moest ik naar de WC en toen ging de deurbel..... een vriend van me deed open en kreeg de volle laag van een razende buurman.

Toen ik dat hoorde ging de knop even om. Ik ben naar zijn huis gegaan heb aangebeld, heb die vent bij t opendoen zijn huis in gestampt en heb hem uitgelegd in detals wat ik met hem zou gaan doen als hij nog 1x mij zou bellen, op de grond zou slaan een brief zou sturen of wat dan ook.
Toen ik bijkwam zag ik zijn vrouw huilend en bibberend op de bank zitten en hijzelf was net zo bleek als de schimmel van zijn brie.

Ik heb er afgelopen 22 maanden niets meer van gehoord. Zijn vrouw is na 2 maqanden langs gekomen om te vragen of ze wel veilig was en dat ze niet kon slapen enzo ...
Toen heb me mijn excuses aangeboden voor de wat haftige inval, en gezegd dat ik wel meende wat ik zei. Dus dat ze hardstikke veilig was zolang ze maar niet gaan bokken.

Ik weet dat t niet de juiste manier is, want je verlaagt je tot t niveau van anderen.
Maar uiteindelijk is dat de enige manier hoor, ze moeten je vrezen.
Politie wonigbouw kan niets voor je doen. En ik had geen zin om t lot van mijn ouders te ondergaan.

ik wens je succes met je klote buren
Samenvatting: jij maakt herrie, de buurman klaagt, jij bedreigt hem.
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:04:51 #276
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_43433070
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:53 schreef dfens het volgende:

[..]

Goh, herrie op oudjaarsavond, waar gaat dat heen met de wereld!
pi_43433132
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:04 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Goh, herrie op oudjaarsavond, waar gaat dat heen met de wereld!
Je kan ook zeggen: rot op buurman, tis 31 december. Maar bedreigen
pi_43435548
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:53 schreef dfens het volgende:

[..]

Niet zo kort door de bocht jij!
De buurman terrorriseert mij 9 maanden aan een stuk om vanalles.
Ik bijt een keer stevig van me af.

heeel stevig
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:10:57 #279
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_43440515
hehe vet topique
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_43447265
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Niet zo kort door de bocht jij!
De buurman terrorriseert mij 9 maanden aan een stuk om vanalles.
Ik bijt een keer stevig van me af.

heeel stevig
Ok
pi_47933253
ach ja, we leven nog (steeds)

het zonnetje lacht weer vrolijk ... en de buurkoters worden weer de tuin ingetrapt (zoals men doorgaans met de hond doet)
om zich niet helemaal te vervelen krijgen ze de opdracht de tuin te vegen
en wat moet je dan nu met die afval ?
oh simpel, die prop je bij mij door de schutting.
Eerst de arbeid dan het vertier, zo gezegd zo gedaan
de tuin is proper (de hunnes dan) dan kunnen ze nu balspelen
lekker de bal steeds tegen de schutting knallen (wil'm ook wel weghalen, hoeven jullie niet zo moeilijk te doen met schoonmaak en spelen )

Heeft iemand trouwens nog interesse in 2 (inmiddels) kapotte ballen, een beker (waar vermoedelijk plantenverdelger mee gegooid is), wat papieren vliegtuigjes, een eenarmig poppetje en nog wat ondefineerbare prullarie mag weg tegen verzendkosten.

De andere kant (nederlandse man, turkse vrouw en turkse kinderen) zijn ook altijd gezellig.
Zo zijn zij zo aardig alles met de buurt te delen, als ze soms (gemiddeld om de 2 dagen) een 'kleine' onenigheid hebben doen ze dat op een luid en duidelijk volume, zodat iedereen het tenminste kan verstaan (aan dat zachte gebrabbel heb je immers ook niks hé).
Soms zijn ze zelfs zo leuk om willekeurige mensen even te laten schrikken, is erg leuk om tezien, loopt iemand langs en moet dan in ene een stap opzij doen en naar hun huis kijken.
Dit doen zij door plotseling heel luid en duidelijk hun argumenten kracht bij te zetten.
Helaas zijn wij het al een beetje gewend, maar gelukkig lukt het hun ook om ons nog wel eens leuk te verrassen.
Zo werd mijn vriendin een keer 's nachts wakker van een harde knal en ik vlak erna door wat gejammer en gehuil.
De verrassing was er voor ons helaas snel af en zo gingen we maar even een biertje pakken tot buuf met haar verrassing klaar is.
Na ca. een uur was ze helaas al uitgehuild in de tuin (het was nu ergens 2 uur, om 6 gaat mijn wekker), wat bleek nou: buuf (die vrijwel altijd dronken is) viel 'spontaan' (na weer ruzie die avond) uit het slaapkamerraam en brak haar been. Zij heeft dus in alleen een t-shirt en gebroken been een uur in de koude tuin gelegen. (ja dat krijg je er nou van, als je altijd herrie maakt reageert er niemand meer op)

Nu voor de vaste lezers van deze rubriek:

Waarom zijn wij nog steeds niet verhuisd?

1) er komen geen fatsoenlijke woningen vrij (waarop wij kans maken met 12 jaar ingeschreven zijn) (hoorn is sowieso zo'n toffe stad ... NOT )
2) de hypotheel die wij kunnen krijgen is zo royaal dat we op z'n best een mooi pauperhuis kunnen kopen (lees: weer doorspuugwoning)

4 en een half jaar
mijn god, dat ik/wij nog niet VOLSLAGEN gek geworden zijn
Anarcho Individualist
pi_47933491
Misschien eens tijd voor wat lomp geweld om hun een lesje te leren?
pi_47934413
en waar ga IK dan wonen ? (behalve voorlopig in de glasbak)
Anarcho Individualist
pi_47935276
Je geeft het antwoord zelf al, geen stomme vragen stellen he.
pi_47935852
je kan eens in een rustig dorp gaan wonen? Hoewel hoorn me ook maar een boerndorp lijkt zijn er zat dorpjes waar het wel rustig is.

of zoeken naar een betere baan/een cursus volgen zodat je kansen hebt op een betere baan?
No bitch to me
pi_49009297
is er nog nieuws ?

amper, bij de ene buur (gebroken been, in de tuin janken etc.) stonden dinsdagochtend na koninginnedag voor 2 en achter 2 agenten toen ik naar mn werk ging (wat zullen ze nou weer uitgespookt hebben ... )

had ik verteld dat de 2-nationaliteiten zonen gewoon s'avonds in de sloot pissen en op straat, al zittend op andermans auto, lekker snuiven?
tot mijn grootste vreugde zaten ze dus op de auto van onze andere buren te lummelen, altijd komt dat mens zeiken en vloeken, behalve toen hun daar zaten te klooien op hun auto.. de heldin

en hoe gaat het nou eigenlijk met DIE buren?
die gooien (de kinderen dan) nog met goede regelmaat troep, zand en speelgoed in onze tuin, waarschijnlijk in opdracht van puberdochterlief (18 a 19) en als't even kan als papa niet thuis is, want die wordt lekker in het duister gehouden over alles wat daar reilt en zeilt (die arme man wordt notabene door zijn vrouw gekleineerd/gechanteerd met sex "krijg je ook nog eens wat voor elkaar met je kleine pikkie....1x per maand is NIET normaal ...... ik wil een normaal sexleven .... geef me dan waar ik behofte aan heb ..... ik blijf alleen maar bij je om de kinderen, ik heb niks meer met jou"

nou, volgens mij heeft ze de kinderen met hem juist om hem vast te houden, je kent het wel
hoeft zij tenminste niet te werken, dochterlief mag de kinderen doen en zelf voert ze geen flikker uit, want ze is zo zielig
Anarcho Individualist
pi_49012591
Wow, ik lees je topic al een aardig tijdje mee. (op de een of andere manier kom ik het steeds tegen). Ik vind het knap dat jullie hier zo normaal onder kunnen blijven.
Ook al zou ik weer in een pauperbuurt terecht komen, ik ging toch verhuizen. Je kan maar net geluk hebben met je buren, en veel slechter zal het niet worden lijkt me. You've seen it all by now.
In ieder geval veel geluk en succes gewenst, hoop dat jullie snel tegen een droompadje met superburen aanlopen, jullie verdienen het zo onderhand wel eens.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 23:22:04 #288
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_49049894
damn wat een kutburen..

zou ze toch een keer echt flink terugpakken..

ik weet wel dat ik het niet getrokken had hoor..

sterkte!
Huilen dan.
pi_49050943
TS ik heb je topic gelezen en ik kan me goed voorstellen dat je helemaal gek wordt van je buren. Maar (ja er is een maar) je zegt zelf al dat je in een tokkiewijk woont en dan kun je eigenlijk niet verwachten dat je keurige mensen treft die iedere zondag de auto wassen en hun gras met een nagelschaartje bij knippen.

Nee dan tref je mensen die niet anders gewend zijn dan schreeuwen, in de zomer het complete meubilair naar buiten slepen en hun kinderen in de tuin of op straat schoppen om ze daar te laten "spelen".

Die aso's worden vaak bij elkaar in een wijk gedumpt zodat ze gezellig samen kunnen schreeuwen, vernielingen kunnen aanrichten en hun kinderen (die vast allemaal Cheyenne, Hope, Destiny enz. heten) niet op te voeden.

Kan je niet verhuizen naar een plaats in de buurt? Een goedkopere gemeente?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:38:25 #290
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_49688689
hoeveel nog dan?
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
pi_49688694
Ja, ik kan daar ook zo boos om worden hé bah, kutburen ook
pi_49688704
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:38 schreef Zrtlrnc het volgende:
hoeveel nog dan?
10?
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:39:02 #293
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_49688711
ok
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:39:16 #294
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_49688723
ja ik ook, heb zo'n hekel aan mn buren
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:39:41 #295
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_49688737
maar serieus, elke dag weer hetzelfde gezeik
pi_49688752
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:39 schreef Zrtlrnc het volgende:
ja ik ook, heb zo'n hekel aan mn buren
Ouwenakkers dat.. nooit een keer normaal doen, altijd wiri stank en veel te harde muziek uit dat ene kamertje boven links achter (als je voor het huis staat).
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:40:28 #297
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_49688772
precies, overal hetzelfde gezeik
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:40:48 #298
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_49688791
Maarja het blijven toch je buren he
pi_49688792
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef Zrtlrnc het volgende:
precies, overal hetzelfde gezeik
ja
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:41:08 #300
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_49688804
mits je verhuist, dan niet meer
pi_49688806
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef Zrtlrnc het volgende:
Maarja het blijven toch je buren he
Dat is waar, je moet ze wel respeKtvol behandelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')