abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14795100
Nou wonen we hier al een jaar en het houd niet op.
ik schrijf dit topic eigenlijk ook alleen maar om de stress een beetje van me af te blaten aangezien ik inmiddels erachter gekomen ben dat je er niks aan kan doen .
Het begon allemaal november vorig jaar, mn vriendin en ik eindelijk een huis lekker samenwonen.
ik ben zelf 27 en heb de wilde jaren eigenlijk al wel achter de rug, draai normaliter geen harde muziek meer (qua volume dan) en probeer in alles rekening te houden met anderen.
Gisteren was het dan zover... het werd me allemaal te veel...de auto gepakt en anderhalf uur in het wilde rond gereden..mn vriendin wist niet wat er aan de hand was, ik kon gewoon niet meer praten en wou vooral voorkomen dat ik mn frustraties aan haar uitlaat (ik ben namelijk totaal niet aggresief aangelegd)
Wat is er nou eigenlijk aan de hand.
Zoals gezegd begon het vorig jaar, meteen toen we hier kwamen wonen.
De buren naar ons toekomen en ons verwelkomen in de buurt ? nee hoor "nieuwe buren, laten we die meteen negeren"
evengoed heb ik me bij beide buren op een gegeven moment maar voorgestelt.
Met de buren aan een kant heb ik niet echt zo'n probleem, met de buren aan de andere kant echter des te meer.
Alles wat je je maar kunt voorstellen is er inmiddels zowat gebeurd.
Buurjongen (van een jaar of 19) begon ongeveer 6 weken nadat we er woonden z'n troep in onze achtertuin te gooien, lampen, glazen, coondooms, papiertjes, kapot gereedschap en weet ik niet wat...
ook steentjes en kleingeld tegen de ramen aan.
Nou ben ik nogweleens wat te "cryptisch" met mijn uitspraken en vroeg ik toen ook maar "of ze toevallig een glas missen" zoeentje die hij in mijn tuin gooide "Nee, hoor .... wij missen geen glas...toch?" roept de hele familie in koor.
Tijdje later de buurvrouw proberen te spreken..en weer alleen maar grote bek "mijn kinderen doen zoeits niet...ik zou hun poten breken en dat weten ze" inmiddels ben ik degene die hun poten kan breken.
Want alleen maar rotzooi maken is niet alles...m'n auto wordt besmeurd, bekrast, buurman ramt z'n 'boerenkar' gewoon tegen mijn auto bij het parken (wat hij duidelijk nooit geleerd heeft) en loopt gewoon naar binnen, alsoft normaal is.
Muziek overdag lekker op een volume dat ik de texten zelfs mee zou kunnen zingen.
s' Zomers natuurlijk lekker feesten daarzo..in de tuin tot midden in de nacht met veel lawaai, geschreeuw, muziek en ...uiteraard een vuurkorf...waarvan die stinkrook en as bij ons komt dankzij de windrichting...en ook hier niet van te voren melden dat je een feest hebt of wat dan ook...ons hele huis stinkt dan weer omdat we er te laat achter komen en de ramen dus te laat dicht doen.
Het enige leuke is, de buren weten helemaal niets van ons.. (houden zo)
zo gaan ze bijvoorbeeld met familie van m;n vriendin om, en alleen wij weten dat het familie is .
Dankzij hun geschreeuw weten wij echter behoorlijk wat van hun.
Bijvoorbeeld dat het tussen man en vrouw zo goed botert dat zij er een tijdje vandoor was en wij al dachten dat hij met z'n rotzonen (ja meer dan alleen die ene) en z'n rothonden die bij alles blaffen zouden verhuizen..helaas...ze is weer bij hem terug.

Klagen bij de verhuurder, aangiftes enz. mocht alles niet baten (jullie weten wel hoe het tegenwoordig is hier in NL)

Inmiddels probeer ik maar te leren niet meer rekening met anderen te houden en m'n muziek en films ook maar zo hard te doen wanneer en hoe ik wil (alleen jammer voor de andere buren..maar ja ..ach..die zijn dikke vriendjes met de aso's..dus..a friend of an enemy is also an enemy)

Anarcho Individualist
pi_14795302
Hou vooral de eer aan jezelf.
Ga geen kwaad met kwaad vergelden. Zo geef je ze alleen maar hun zin. Dat is wat ze willen. Totaal negeren is het beste en het pijnlijkste voor de ander partij. Ik kan je één heel groot advies geven. VERHUIZEN.
Ze zullen echt nooit ophouden. Het blijft doorgaan. Neem het van mij aan, ik heb er ervaring mee. Heb 3 jaar naast zo'n stel gewoond. En nu.... alle rust en ontspanning van de wereld omdat ik uit dat wereldje weg ben en zij er zelf nog steeds inzitten.

Heel erg veel succes ermee. En vooral door blijven gaan met aangiftes doen en urgentie proberen te krijgen via je huisarts en je woningstichting. Zorg ervoor dat je er zo snel mogelijk weg bent voordat jij er zelf (samen met je vriendin) de dupe van bent. Je kunt ze echt niet veranderen alleen je eigen situatie

donderdag 20 november 2003 @ 18:54:41 #3
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_14795312
Rijtjeshuis?

Probeer dan eens een schilderij op te hangen met een boor van 45 cm lang... kijk wel eerst even of er wat achter staat dat de moeite waard is om te raken

donderdag 20 november 2003 @ 18:54:55 #4
71612 Le__Tigre
HE, KIJK ES ACHTER JE!
pi_14795320
ga om 3uur snachts de tegels schrapen van de muur met een luidruchtig apparaat . En sla ze auto verrot. Wat zij mogen, mag jij ook?
ben ik irritant genoeg????????[br]ben ik irritant genoeg????????[br]ben ik irritant genoeg????????[br]ben ik irritant genoeg????????o ok! :P
pi_14795364
pssst, jij doet ook lekker mee toch
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 00:08 schreef Losha het volgende:
m'n buren wil je ook niet horen..alsof er een aap naast je woont:
oe oe oe oe ah ah ah ah oh oh oooh ... oohhhhh ... oaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh

maar wij "pakken" ze geregeld terug..ik maak amper geluid..mn vriendin daaraantegen ...ohje..daar word ik zelfs rood van..die schreeuwd de hele straat bij elkaar..de ene keer in de slaapkamer..dan weer woonkamer..dan badkamer of uiteraard de keukentafel...bijbehorende muurgebons van de buren kregen we ook al een keer

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  donderdag 20 november 2003 @ 18:57:30 #6
74837 Thalan
Thalan Tha FragMaster!
pi_14795385
If u can't beat them, Join ém
"Er zijn 3 soorten mensen, degene die kunnen tellen, en die dat niet kunnen"
pi_14795443
Verhuizen, enige wat ik kan adviseren als ik dit lees.
pi_14795448
Daar wordt op de muur geklopt
Hard geklopt
Muur kapot

Daar wordt op de muur geklopt
Wie zal dat zijn?

Free people own guns! Slaves do not!
pi_14795491
Ik dacht dat ik het hier erg had, maar jouw verhaal helpt mij in ieder geval mijn eigen situatie te relativeren.

Ik kan je maar 1 iets adviseren: GA VERHUIZEN! dit is niet meer leefbaar. Zoek iets anders en kijk of de nieuwe bewoners het wel volhouden. Wat je anders nog kan proberen is dit verhaaltje mee te nemen naar de wonincooperatie of de politie, misschien werkt het.

veel succes.

Ik sanp het wel maar begrijp het niet :(
pi_14795513
drumstel kopen dat hoor je echt goed overal
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_14795527
Wat vreselijk kut voor je zeg .
Ik zou niet weten wat je hieraan kan doen, misschien toch maar verhuizen?
When I am dead, my dearest; Sing no sad songs for me; Plant thou no roses at my head; Nor shady cypress tree; Be the green grass above me; With showers and dewdrops wet; And if thou wilt, remember; And if thou wilt, forget.
pi_14795569
Wonen je buren in een huurhuis?

edit:

Laat maar, ik zie nu net staan "Klagen bij de verhuurder...".

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 20-11-2003 19:08]

donderdag 20 november 2003 @ 19:05:39 #13
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_14795581
Verhuizen man..... tegen zulke mensen kun je niks beginnen, daar komt alleen maar ruzie van. Ze zijn niet goed genoeg om naast jou te wonen, zo moet je het maar zien. Je bent echt geen mietje als je verhuisd.

Succes.

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_14795615
haahh buur
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_14795695
gewoon es een associale actie ondernemen waarvan ze zo schrikken dat ze het nooit weer doen !
@®|_()
pi_14795762
zijn imho maar 2 oplossingen voor. of je begint ze zelf te terroriseren (voor idee'en kun je mailen ) of je belt iedere avond om 22.05 de politie met de melding dat de muziek bij de buren te hard staat. Als je de politie maar lang genoeg blijft lastig vallen worden ze er net zo strontziek van als jij en gaan ze er echt wel wat aan doen.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_14795785
ff langs de politie gaan voor de auto iig. daar ook meteen maar verhaal uitleggen, mischien dat er door hun nog iets gedaan kan worden.
2825cc Single Turbo Beast
pi_14795863
Ik herinner me een topic waarin stond hoe je de buren kon teroriseren.. ff zoeken.. Al helpt het geen zak natuurlijk het woord alleen maar erger
pi_14795948
Tips om je buren te terroriseren gezocht

Een gewelddig topic was dat...

donderdag 20 november 2003 @ 19:20:51 #20
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_14795995
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:12 schreef Ultimora het volgende:
ff langs de politie gaan voor de auto iig. daar ook meteen maar verhaal uitleggen, mischien dat er door hun nog iets gedaan kan worden.
Zal helaas niet gaan. De politie doet pas wat bij een heterdaad. Of als er doden zij gevallen helaas. Mijn advies verhuizen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_14796016
verhuizen gaat niet zijn momenteel beide werkeloos (krijg je echt geen huis zo)
en ten 2de..en nog veel erger...je weet niet waar je dan weer naast woont

politie bellen heeft geen zin..die komen hier al jaren niet meer in de buurt ... Hoorn/Kersenboogerd (voor de kenners ghettoboogerd)

Anarcho Individualist
pi_14796180
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:21 schreef Losha het volgende:
en ten 2de..en nog veel erger...je weet niet waar je dan weer naast woont
Het kan niet zo erg zijn iig
Free people own guns! Slaves do not!
  donderdag 20 november 2003 @ 19:31:34 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14796245
Onze buren hebben ook af en toe behoefte om hun muziek even knetterhard te zetten en aangezien we allemaal geschakeld aan elkaar staan, horen we alles haarfijn. Maar we laten ze altijd maar gaan, dan houden ze vanzelf wel weer op.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_14796703
dan houden ze wel op ?
het gaat al zo sinds we hier wonen..daar houd niks op hoor ...
ik ga dat buurterror topic maar lezen...
zoals gezegd..zij was al een keer ervandoor ...moet toch voor elkaar te krijgen zijn dat HUN schijtziek worden van ons...en dat HUN maar gaan verhuizen.. (weet vrij zeker dat er meer hier in de straat zo denken )

"oog om oog, tand om tand"

Anarcho Individualist
  donderdag 20 november 2003 @ 20:02:32 #25
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_14797033
Er zijn een aantal zaken die je kunt ondernemen. Zoals gesteld heeft de politie bellen geen zin, want een "woord tegen woord" verhaal tussen buren kan een politieagent niets mee. Je zult dus zelf met bewijzen op de proppen moeten komen.

Ik kan je een voorbeeld geven uit de Amerikaanse rechtgeving, maar ik weet niet in hoeverre deze van toepassing is op de Nederlandse. Een vriend van me verkeerde in een vergelijkbare situatie. In zijn geval heeft ie een oude kerel en zijn kleinzoon naast zich wonen die onder de noemer "white trash" kunnen vallen. De vader van de kleinzoon is de grootste probleem maker, maar woont niet daar, dus kon de politie niet veel doen.

Er is al jaren wat problematiek tussen hem (en zijn gezin) en de buren, maar na 11 september 2001 is het erg geworden. Hij is namelijk moslim, maar woont al vanaf zijn 4e in de Verenigde Staten. Na 11 september schelde de zoon van de buurman en de buurman zelf hem regelmatig uit met discriminerende termen, en ook zijn (Amerikaans/Nederlandse) vrouw en 4 kinderen moesten het regelmatig ontgelden.

Maar er gebeurden voornamelijk "kleine" dingen. Rotzooi in de tuin gooien. Krassen op de autos. Brievenbus (in Amerika brievenbussen altijd buiten) een keer omver gegooid, dat soort dingen.

Maar hij had dus nooit bewijs. De buren waren wel beboet voor de brievenbus omdat er een buurvrouw aan de overkant zag dat de zoon van de buurman de brievenbus er s'nachts met paal en al had uitgetrokken. Dronken trouwens, want hij waggelde met een fles rond.

Affijn, hij was het dus ook zat. Echt zat. De bedreigingen, de rotzooi, etc.... Aangezien het voornamelijk de ZOON was die niet in de buurt woonde werd het wat moeilijker, want de daad werkelijke buren (grootvader en kleinzoon) ontkennen natuurlijk alles.

Hij heeft dus een camera met videorecorder gekocht. 4 camera's opgehangen rondom het huis, en een videorecorder die alles netjes opneemt zodra er iets beweegd.

En zo geschiede: Op een dag kwam het gezin net de voordeur uit, en de buren stonden alweer problemen te maken..... een van de autos was zogenaamd verkeerd geparkeerd op "hun" gedeelte van de straat (alsof straat eigendom was) en die moest weg. Er kwamen bedreigingen aan te pas etc. Uiteraard gaf mijn vriend daar niet aan toe, en ze vertrokken met gezin waar ze naar toe wilden.

Eenmaal terug zat er een grote kras op de auto, en was er een STEEN door de ruit gekogeld. Maar deze keer was dus alles op video opgenomen, en kon een aanklacht ingediend worden. Aangezien er al zo vaak geklaagd was bij de politie over deze buren, en vanwege een eerdere veroordeling naar aanleiding van die brievenbus nam de rechter de zaak serieus.

Gevolg:

- "Restraining Order" voor de zoon - hij mag nu NIET meer binnen 1 mijl van hun huis komen, en dus ook niet meer bij grootvader op bezoek.

- Zware boete voor bedreigingen - alhoewel de camera geen geluid opnam waren de bewegingen en getuigenverklaringen voldoende voor een veroordeling.

- Schade van auto vergoed, raam vergoed.

Al met al waren de buren dus weer een paar duizend dollar lichter, en rijk zijn ze volgens mij niet.

Sindsdien is het rustig gebleven, maar af en toe haalt de buurman nog wel naar ze uit.

De politie bellen helpt op het moment helemaal NIETS, en het lost ook weinig op. Maar als het zover komt dat er een rechtzaak aan te pas komt, dan staan al die belletjes wel geregistreerd, en die kunnen zwaar in je voordeel werken.

Ik zou dus eerst eens investeren in een camera systeem. Eentje die NIET direct de buren bespied, maar net genoeg over de schutting ziet dat het duidelijk is dat vuil uit de tuin van de buren komt.

Verhuizen is ook geen oplossing. Je hebt nou eindelijk een stekkie gebouwd, en je laat je toch niet wegjagen door lastige buren. Er zijn wetten, en zodra je echt met bewijzen op de proppen kan komen in de vorm van videobanden en/of geluidsopnames dan kun je de buren heel wat maken!

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_14797717
camera's hangen heir al heel lang..met bewegingsmeld software enzo
desondanks kregen ze het voorelkaar de auto te bekrassen
een van z'n vriendjes hield gewoon zn hand voor de camera (ook liep toen geen video ) ja, ze waren dus ook in mn tuin
camera hangt nu boven, kunnen ze er niet meer bij..en blijven ook redelijk uit de buurt
wil zeggen nu alleen nog rondjes rennen en fietsen rond mn auto
sterker nog..met die krassen
politie: "wij kunnen helaas op dit moment niets doen, aangezien verdachte vaker dat soort aanklachten kreeg en steeds ontkent"
lekker rechtssysteem, ze hebben hem niet eens aangehouden dus.

ik heb nu al 2 keer kleine vergrijpen "genegeerd" dus tekenen op de auto (smerig) en erop gespuugd (koekjes) in de hoop dat ze nou denken dat het een nep camera is..

Anarcho Individualist
pi_14798206
gewoon een keer zon gast meppen (voor degene boven me..)

TS ->

Brand ze plat
hier om de hoek is ook zoiets gaande, oude vent van 80 wordt gewoon dik genaaid.. ik zou die buur van hem eens moeten meppen

pi_14799582
eh..ja
die jongen houd nogal van knokken
zou hij alleen prachtig vinden + ik schiet er niks mee op omdat hij dan geheid met zn vriendjes langskomt (nadat hij stof gevreten heeft )
Anarcho Individualist
  vrijdag 21 november 2003 @ 08:50:29 #29
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_14807834
Tjah, evil with evil.

- Stel je normale buren op de hoogte, zorg dat ze een dagje weg zijn ofzo.
- Huur (of koop ) een geluidsinstallatie vergelijkbaar met die op festivals (>10.000 Watt),
- Regel Oordopjes
- Koop een cd van "Umek"

En draaien maar ('s nachts)

Als je merkt dat die gasten allemaal wakker worden en schreeuwen, bel je de politie, met de vertraging van de politie meegerekend zullen ze ongeveer net aankomen als ze jouw huis aan het bestormen en "verkrachten" zijn.

Geen garantie

edit: Dat zou ik dan overwegen hè?

[Dit bericht is gewijzigd door Domai op 21-11-2003 20:44]

Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_14822345
sinds gister het offensief (defensief eigenlijk) gestart
op alle legale en gedogen mogelijke manieren, ben het nou eens zat
eens kijken wie hier nou wie gaat gekmaken... (meer zeg ik vooralsnog niet )

[edit] zwaar pa systeem is niet nodig... ik heb hier een klasse a eindtrap van 90watt met bij horende boxen..dat wil je niet horen in een rijtjeshuis

[Dit bericht is gewijzigd door Losha op 21-11-2003 17:42]

Anarcho Individualist
pi_14827115
Je woont zeker in een rijtjeshuis in een volksbuurt en hun zijn halve kamperts/ASO's??
Afschieten, met gelijke munt betalen of verhuizen
Proud owner of a '88 Supra 3.0i Turbo
pi_14827246
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 20:37 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Je woont zeker in een rijtjeshuis in een volksbuurt en hun zijn halve kamperts/ASO's??
oh..je kent ze
Anarcho Individualist
pi_14827646
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 20:43 schreef Losha het volgende:
oh..je kent ze
Nee... is zo typisch!
Die vooroordelen kloppen meestal wel!!
Suc6 ermee!!!
pi_14827770
Waar woon je ergens?

Ik wil wel ff komen spelen met mijn band in je tuin ofzo

Of binnenshuis, met de versterkers tegen hun muur, dat soort dingen

pi_14827846
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 21:03 schreef CasB het volgende:
versterkers tegen hun muur
Zet je die dan ook aan??
En waar laat je de boxen??
pi_14865348
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:23 schreef Losha het volgende:
camera's hangen heir al heel lang..met bewegingsmeld software enzo
desondanks kregen ze het voorelkaar de auto te bekrassen
een van z'n vriendjes hield gewoon zn hand voor de camera (ook liep toen geen video ) ja, ze waren dus ook in mn tuin
camera hangt nu boven, kunnen ze er niet meer bij..en blijven ook redelijk uit de buurt
wil zeggen nu alleen nog rondjes rennen en fietsen rond mn auto
sterker nog..met die krassen
politie: "wij kunnen helaas op dit moment niets doen, aangezien verdachte vaker dat soort aanklachten kreeg en steeds ontkent"
lekker rechtssysteem, ze hebben hem niet eens aangehouden dus.

ik heb nu al 2 keer kleine vergrijpen "genegeerd" dus tekenen op de auto (smerig) en erop gespuugd (koekjes) in de hoop dat ze nou denken dat het een nep camera is..

Handschoenen aan, plastic tassen met tape om je schoenen en zwaar mishandelen die hap. Geen sporen, klaar.
  zondag 23 november 2003 @ 16:59:23 #38
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_14865799
Hebben hetzelfde meegemaakt, 5 miljard keer de politie gebeld, komen even langs als de buren weer es aan het feesten waren, krijgen een pilsje aangeboden (!) en gaan daarna weer weg. Enfin, na 5 minuten de muziek weer keihard. Gewoon bellen naar de lokale politie: Stuur nu nog maar even iemand langs of stuur direct maar een lijkenwagen, kies maar. Komt er op een gegeven moment echt een wijkagent hoor. Komen ze op een gegeven moment vanzelf wel bemiddelen. Worden er afspraken gemaakt met jou EN met die mensen zelf. Dan worden ze er in ieder geval op aangesproken. Pas dan zal er ook gekeken worden of er al eerder iets gemeld is, en als jij al 50 keer telefonisch geklaagd hebt zullen ze jouw verhaal wel aan MOETEN horen.

Ook heel effectief:

ergens een setje "leuke" boxjes halen (desnoods 2e hands, intereseert jou het nou, niet te veel geld aan uitgeven, aan zulke lui..) en wat isolatiemateriaal, beetje MDF.. isolatiemateriaal aan de buitenkant van de boxen aanbrengen en hier met mdf een body omheen bouwen. Heel de boxen isoleren op deze manier, behalve de voorkant. (waar woofer en tweeters zitten) teen de muur aanzetten, stereo aansluiten en stampen maar. Door de isolatie heb je zelf bijna geen last van het gedreun en zij des te meer. Ik zou persoonlijk niet te veel geld uitgeven aan het oplossen van dit probleem met deze "mensen".. Zulke dingen moeten zichzelf gewoon oplossen.

Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_14865870
ik heb hier ook miserie met 1 gebuur, over 2 weken heb ik hem letterlijk de kop volgescholden
reden : al 3 weken komt hij zagen dat er in het kot beneden zeik loopt uit de vuilbakken, en omdat wij een klein kind hebben, zeg hij dzzt het van ons is
Ik natuurlijk ontkennen, zeggen dat het van de bovenburen is, wie hun grote hond het kot volledig onderplast en onderschijt.... ma soit niet willen geloven..... en zo was het weken aan een stuk
tot ik op een idee kwam heb kleine vuilbakzakken gekocht en ze een week lang in mijn appartement bijgehouden........ en ja op een woensdag ging mijn parlofoon, de gebuur zat weer te schelden ik ben naar beneden gevlogen met mijn zakken, ze letterlijk op zen voeten gesmeten en hem de kop volgescholden
Heeft hij wel zijn lesje geleerd en kom hij momenteel niet meer zagen
Dat is zo een man op zijn pensioen die niks te doen heeft zeker
pi_14865885
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 21:06 schreef rx7_turbo_II het volgende:

[..]

Zet je die dan ook aan??
En waar laat je de boxen??

Ja...

en welke boxen?

pi_14865914
en turbo ik heb nu ook van die boxen op mijn muur aangebracht, s'avonds laat dvd laten afspelen op zijn maximum hoor gebonk op mijn muur maar krijg geen commentaar van hun
Zal hun leren
pi_14865971
Tja, het klinkt allemaal niet leuk als ik het zo lees, maar om jezelf nu tot hun niveau te verlagen lijkt me ook niet de juiste optie. Ik zou toch proberen te verhuizen en me ook maar ns afvragen waarom het indertijd nu zou zijn begonnen met die overlast. Als je buren je bewust "belagen" je auto beschadigen en weet niet wat nog meer dan lijkt het me sterk dat ze dat zomaar spontaan zijn gaan doen, daar zit vast wel wat meer achter. Achter 9 van de 10 zinloos geweldzaken zit achteraf ook heus wel een oorzaak waarom iets is gebeurd. En als niets werkt, toch maar alles in het werk stellen om te verhuizen, zonde om energie in dat soort mensen te steken... Succes
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_14870294
quote:
Op zondag 23 november 2003 17:07 schreef Samson het volgende:
Tja, het klinkt allemaal niet leuk als ik het zo lees, maar om jezelf nu tot hun niveau te verlagen lijkt me ook niet de juiste optie. Ik zou toch proberen te verhuizen en me ook maar ns afvragen waarom het indertijd nu zou zijn begonnen met die overlast. Als je buren je bewust "belagen" je auto beschadigen en weet niet wat nog meer dan lijkt het me sterk dat ze dat zomaar spontaan zijn gaan doen, daar zit vast wel wat meer achter. Achter 9 van de 10 zinloos geweldzaken zit achteraf ook heus wel een oorzaak waarom iets is gebeurd. En als niets werkt, toch maar alles in het werk stellen om te verhuizen, zonde om energie in dat soort mensen te steken... Succes
tja..mij verlagen tot hun niveau zit ook totaal niet in mij..ik KAN het niet eens..heb zat dingen in m'n hoofd..durf ze niet eens te doen, ik weet bijna zeker dat IK dan gezeik krijg alsof het mijn schuld is allemaal...
en ik ben het met je eens, 9 van de 10 keer heeft het een oorzaak
alleen zou ik totaal niet weten wat het nu is..volgens mij hoor ik bij die ene, hun sporen echt niet, alleen al dat rare geschreeuw overdag..alsof ze gesstelijk gehandicapt zijn (no kidding)
en verhuizen..tja..dat gaat niet als je geen geld hebt
het liefst had ik een eigen huis..vrijstaand, met garage enzo...

[edit] of ze het trouwens "bewust" doen weet ik niet eens..ze hebben gewoon een steek los

[Dit bericht is gewijzigd door Losha op 23-11-2003 20:29]

Anarcho Individualist
pi_14870645
quote:
Op zondag 23 november 2003 20:16 schreef Losha het volgende:

[..]

en verhuizen..tja..dat gaat niet als je geen geld hebt
het liefst had ik een eigen huis..vrijstaand, met garage enzo...

Dan word het inderdaad nogal moeilijk, als je kijkt hoe het in die burgemeester van Leeuwenlaan of zoiets in Amsterdam afliep met die brandbom, dan zie je wat er wel niet eerst moet gebeuren willen de autoriteiten actie ondernemen, dat is het nadeel van de wetgeving in Nederland, de boosdoeners worden altijd beter beschermd dan de slachtoffers...... ik hoop dat anderen nog goed advies voor je hebben, sterkte ermee in elk geval.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_15573832
Hoi Losha. Toen ik voor de 'gein' even aan het googlen was op 'ruzie bij de buren' kwam ik deze post tegen. toen ik je verhaal las, dacht he dat ken ik!

ik zal even kort mijn verhaal vertellen: ik woon in den haag in een huurwoning onder een stel, nou ja een griet die ongeveer 1x in de 2 maanden een nieuwe vriend heeft. eerst ben ik getuige (in de vorm van geluidsoverlast) van hun geneuk en heerlijke r&b muziek gepaard met stoei en renpartijtjes. toen ik hier 4 jaar geleden kwam wonen had ze een 'vaste' vriend en op het portiek kletste ik weleens wat met beiden. maar toen was er ook al muziek en af en toe ruzie. van de muziek heb ik tig keer wat gezegd, vriendelijk, en dan werd het voor dat moment even zachtergezet, maar de volgende dag was het weer hard. nu 4 jaar verder en het is nu iedere week wel 1x raak: muziek, gestamp, ruzie of een combinatie van beiden. ik heb de andere bewoners van het portiek (voornamelijk studenten) voorzichtig hierover benaderd maar die zijn te bang om hun mond open te trekken. inmiddels bel ik af en toe de politie, maar die is steeds te laat met constateren van de herrie. omdat het zulk uitschot is, durf ik alleen de politie naar boven te laten gaan als het echt herrie is, anders verlies ik m'n geloofwaardigheid en zullen ze mij intimideren denk ik.

wat ik nu sinds een paar maanden doe -af en toe - is hun geschreeuw opnemen op minidisk. ik weet nog niet wat ik ermee doe maar ik zal het eens gebruiken.

vervelende is dat ik niet echt een plek heb om naar uit te wijken. anders had ik allang teruggetreiterd door nonstop schlagermuziek of NIN te draaien op het moment dat zij slapen. dat zal ze leren. echt ik sta gewoon versteld dat mensen zo asociaal durven te zijn, terwijl ze doen alsof ze fatsoen hebben. ik heb al verschillende moordplannen bedacht, niet dat ik ze uitvoer maar gewoon om de opgekropte woede kwijt te kunnen.

loscha jij succes ermee, ik hoop dat je een oplossing kan vinden. verhuizen is wellicht het meest praktische, echter je voelt je dan wel een machteloze, terwijl het tuig gewoon kan blijven doen wat het wil.

zondag 21 december 2003 @ 11:39:23 #46
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_15575569
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:28 schreef Losha het volgende:
eh..ja
die jongen houd nogal van knokken
zou hij alleen prachtig vinden + ik schiet er niks mee op omdat hij dan geheid met zn vriendjes langskomt (nadat hij stof gevreten heeft )
zo moeilijk>

stop gewoon een nitraat in zijn uitlaat ofzo.

of brand zijn huis plat.

Och, ongelukkig afgestoken vuurpijl.

never nooit dat zoiemand mij terug gaat pakken.

lijk kan altijd nog in de sloot.

pi_15575675
quote:
of brand zijn huis plat.
slim! Blijft misschien ook niks van je eigen huis over dan . Wat mij opvalt is dat er zoveel mensen zijn die klagen over hun buren, misschien moet er een apart'"buren-bash" topic komen. Centraal bij KLB
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_15576005
beter een goede buur dan een verre vriend zegt men...
ik lees hier verschillende malen het advies om te verhuizen, maar eigenlijk zou dat langs een bepaalde kant verkeerd zijn vind ik. die mafketels krijgen hun zin als jullie zouden verhuizen, daarna zouden komen er waarschijnlijk andere mensen komen wonen die op hun beurt uiteindelijk ook weer verhuisplannen zullen maken, en zo wordt het dus n cirkel die zich steeds herhaalt.
het zou natuurlijk perfect zijn als men hier het omgekeerde kan bereiken, als dat stelletje klootzakken zou moeten verhuizen omdat ze het onleefbaar maken voor de andere bewoners.
misschien moet je nog eens goed met je advocaat praten of er geen mogelijkheden of eventueel enkele achterpoortjes van de wet te vinden zijn waardoor je ze uit hun huis kan laten schoppen.
en als ze steentjes tegen het raam gooien dan kan je ze met volle kracht terugschieten met een kapatult...
of graaf n soort tunnel onder de heg met n tuinslang waardoor je onkruidverdelger of petroleum in hun tuin pompt of zo of nee laat dat laatste toch maar
maar ga alsjeblief nie vluchten, blijf volharden, wees koppig en geef die eikels hun zin niet!
veeel succes nog!!!!!!!!!!
  zondag 21 december 2003 @ 12:52:37 #49
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_15577027
quote:
Op zondag 23 november 2003 17:07 schreef Samson het volgende:
In dit geval waarschijnlijk een combinatie van territoriumdrift en domheid.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_15577350
quote:
ik inmiddels erachter gekomen ben dat je er niks aan kan doen
Z.S.M. verhuizen voordat de stress je gezondheid aan gaat tasten (overspannenheid etc; niet erg leuk)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')