abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22790581
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 12:09 schreef Forumschorem het volgende:
Beledig een groep Marokkanen en laat 'per ongeluk' een papiertje met je (je buren dus) adres erop vallen wanneer je wegrent.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 10:11:55 #202
105769 Zapp
Pim, Theo...jij?
pi_22790781
Topic is geopend op donderdag 20 november 2003 @ 18:45 en toen woonde TS er al een jaar en het is nu bijna weer november persoonlijk had ik in die tijd (bijna 2 jaar!!) al wel iets meer gedaan dan braaf praten met wijkagenten en verhuurders, dit pik je toch niet...
Van Aartsen zegt dat nu zichtbaar is geworden waar Hirsi Ali en ook de VVD al zo lang op hebben gewezen. "Ik hoop dat we in Nederland de ontkennende fase voorbij zijn. Wat past bij een weerbare democratie is werkelijk tot actie overgaan."
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 11:47:10 #203
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_22792737
Ben wel benieuwd hoe het er nu voor staat, Losha!

Heb ook buren die wel van een feestje houden, maar ze zijn gelukkig voor reden vatbaar. Een keertje met mijn braafste gezicht er wat van gezegd en sindsdien geen last meer gehad. Als ze nu een feestje geven worden we of uitgenodigd, of ze waarschuwen ons vantevoren zodat we in de logeerkamer aan de voorkant kunnen gaan liggen (geen geluid daar.)
Master of my domain
pi_22792771
Tsjonge jonge. Ik voel echt met je mee TS.... Ik ben de starter van het topic Tips om je buren te terroriseren gezocht

Ik heb (gelukkig) niet ZULKE extreme buren, maar ik ben ook op het punt aanbeland dat ik steeds uit het raam zit te kijken of ze niet weer expres voor mijn auto gaan voetballen of hockeyen of whatever. Een paar nieuwe buurjongetjes waren meteen geassimileerd door die jochies en begonnen ook met ze mee te doen. Eentje is een beetje het binkie en besloot te pas en te onpas te gaan belletje trekken. Ik zag hem dus steeds op mijn camera (el cheapo beveiligingscamera die ik heb opgehangen, ja zo ver ben ik gezonken) en op een dag dat ie bij het buurjongetje voor de deur stond te kletsen ben ik naar buiten gegaan en heb hem uitgelegd dat ie niet meer het binkie moest gaan uithangen omdat ik hem dan met zijn gezicht over de grond heen ging slepen waar zijn vriendjes bijzijn. Ik heb hem ook uitgelegd dat ie geen spook of vampier is aangezien de camera hem gewoon heeft gezien (ze weten dat ie er is).
Helaas kan ik niet opnemen met dat ding. Eigenlijk wil ik er eentje met nightview en die kan opnemen. Misschien dat er waterdichte 'buiten'-webcams bestaan die je op je pc kunt laten opnemen als er beweging is ofzo?

Wat betreft de ellende van TS: ik vind niet dat je moet verhuizen. Je kunt niet 'Het Kwaad' laten winnen. Als we idd in een maatschappij leven waar je aan je lot wordt overgelaten dan MOET je wel jezelf beschermen. Aangezien jij de mogelijkheid hebt om enkele Kamper-vriendjes te mobiliseren had ik daar allang gebruik van gemaakt. Dit duurt nl te lang. Alleen moet je het wel slim proberen te doen. Dus geen veldslag beginnen maar op een juist moment als niemand het ziet hun tuin binnenstormen als ze aan het BBQ'en zijn en ze flink intimideren en desnoods bedreigen (ZIJ zijn vast te stom om alles op te nemen). Mochten ze niet inbinden dan een keertje met een groepje 's nachts het zoontje opvangen onderweg naar huis als ie is uitgegaan. Bivakmutsen op en helemaal lens trappen. Dat soort scum willen we toch niet langer in onze maatschappij hebben. Trap hem maar invalide (niet dood). Als je het op de juiste plek doet (zonder getuigen) zullen ze NIETS kunnen bewijzen. Gebruik het gebrek aan daadkracht van de politie maar, misbruik de mazen in de wet.
Daarnaast zou ik alle tips die in deze threads zijn genoemd uitproberen. Natuurlijk altijd zo dat het niet traceerbaar is naar jou.
Kun je die kampers ook niet vragen om hun auto te jatten?

Ben benieuwd hoe het is afgelopen....

btw, kunnen we op FOK niet gewoon een lijst gaan bijhouden van ASO's en die met naam en desnoods foto's op internet posten? Desnoods via een obscure site die gehost wordt in een ander land ofzo zodat we niet in de problemen komen met het recht op Privacy. Eigenlijk vind ik dat je als burger RECHT hebt om te weten dat een bepaalde familie voor problemen zorgt in je buurt VOORDAT je er een huis koopt.
pi_22813508
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 11:48 schreef LaTiNo het volgende:
<knip>
Jij stemt zeker SP
Fuck you Jane Austen!
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 04:23:44 #206
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_22813516
Is dit huilie-topic er nu alweer
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_22814659
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 04:23 schreef pieter_pontiac het volgende:
Is dit huilie-topic er nu alweer
Jij bent toevallig de buurjongen van de Topicstarter?
Ge leeft maar eensh!
pi_22814990
tjonge echt zulke buren heb ik nog nooit meegemaakt. Maar het beste lijkt me is om zo snel mogelijk te verhuizen (ja ik weet dat je werkeloos bent) maar zou wel zo snel mogelijk verhuizen.

Als ik in jouw schoenen stond zou ik dit echt niet pikken, ik zou eerst verhuizen en ze daarna terugpakken. Zij weten niet waar ik woon dan en dan ga ik op z'n minst de auto van de buren lakvrij maken.

Maar ik zou niks gaan doen als je daar nog naast hun woont

Veel sterkte nog
pi_22912343
inmiddels al een half jaar weer aant werk hoor (gelukkig maar..wat is het lekker rustig op m'n werk..ondanks de machines..you get it)

ik moet zeggen, ze zijn de laatste tijd vaak "even" weg s'avonds, hebben al een fornuis, wasmachine, 1 bed en 2 kasten wegvervoert...nieuwe stoeptegels (die vervolgens weer weggaan)
je zou haast denken dat er iemand (als niet allemaal) met een ander huis bezig zijn....

is de laatste tijden een heel stuk rustiger geworden..tenminste het directe gestang
na aanleiding van een sleutel die ik afbrak, waardoor ik met 2 van die aardige vrienden even inbrak in mn eigen huis, pisapen kwamen meteen nieuwsgierig kijken..mn maten maakten meteen opmerkingen van "hun als breekijzer gebruiken om je raam open te krijgen"

ik denk dat ze langzamerhand door hebben met wat voor mensen ik omga (alhoewel ikzelf wel poeslief ben..weliswaar de enige in mijn vriendenkring

Latino, ik kijk regelmatig alle buur-aso topics door (ik ben zeer bekend met jouw topic )

een ding kan ik jullie verzekeren, als nog een van die pisapen iets naar me roept, probeert te gooien of whatever, is ie van mij. dan maar 375 euro boete wegens openbare geweldpleging ofzo

[edit]
als er trouwens tegenwoordig nog eens iets in mn tuin ligt van hun gaat het linea recta weer over de schutting terug, heb ze er tot nu toe niet over gehoord (ze durven niet denk ik..hij checkt bijna elke avond zijn auto..volgens mij schijten hun voor mij LOL (nog) nooit wt gedaan bij hun)

[ Bericht 7% gewijzigd door Losha op 27-10-2004 19:24:45 ]
Anarcho Individualist
  woensdag 27 oktober 2004 @ 19:29:06 #210
104226 Big-Al
Leave me alone i'm Happy
pi_22912644
of je nodigd je familie uit (geintje)

He wat zit je nou te zeiken man, ik ben je Bitch niet!!!
  woensdag 27 oktober 2004 @ 20:22:47 #211
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_22914000
Lift eens een tegeltje op bij hun voordeur.... aan de kant van de meterkast als die zich daar bevindt. Grote kans dat je daar zo'n mooie groene kabel tegenkomt van de lokale CAI.

Even een betonschaar mee als ze niet thuis zijn:

En *knip* - Geen voetbal en RTL4 meer totdat de kabelboer langskomt om het te fixen......
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 27 oktober 2004 @ 21:10:34 #212
84009 girllover
You had me at hello
pi_22915128
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:00 schreef Vampier het volgende:
Daar wordt op de muur geklopt
Hard geklopt
Muur kapot

Daar wordt op de muur geklopt
Wie zal dat zijn?

pi_22916302
zucht, ik heb er weer een deuk bij in de auto van mijn vriending. Gevalletje deur openrammen tegen de auto naast je en geen briefje achterlaten. Buren Bedankt!!

Zo zie je maar weer, je kunt een Tokkie in een net rijtjeshuis zetten, maar de White Trash genen krijg je er toch niet uit...
  donderdag 28 oktober 2004 @ 19:50:07 #214
104226 Big-Al
Leave me alone i'm Happy
pi_22918612
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 08:27 schreef LaTiNo het volgende:
zucht, ik heb er weer een deuk bij in de auto van mijn vriending. Gevalletje deur openrammen tegen de auto naast je en geen briefje achterlaten. Buren Bedankt!!

Zo zie je maar weer, je kunt een Tokkie in een net rijtjeshuis zetten, maar de White Trash genen krijg je er toch niet uit...
tja eens een tokkie altijd een tokkie
He wat zit je nou te zeiken man, ik ben je Bitch niet!!!
pi_22962772
vandaag exact 2 jaar geleden dat we de sleutels kregen

hey latino, kom je een keer langs op de koffie (of borrel)
kunnen we mischien wat 'dingen' uitproberen
Anarcho Individualist
pi_22991676
Hmmm, misschien wel geinig om elkaas buren te terroriseren terwijl je zelf een hele goeie alibi hebt...
  Redactie Frontpage maandag 1 november 2004 @ 18:25:38 #217
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_23002619
Ik ben bang voor mijn buurman. De nacht van zaterdag op zondag, had ik om 3 uur 's nachts nog, zij het zachtjes, de muziek aan. Ik zong wel luidkeels mee. Toen ging de telefoon, ik besloot wijselijk hem niet op te nemen.
De volgende morgen check ik het antwoordapparaat, en daar staat een briesende buurman op. Hij dreigt ons huis in puin te slaan. Eigenlijk viel er niks te zeuren, want aangezien de klok werd terug gezet, was het nog maar 2 uur. Maarre, ik knijp hem nu wel voor deze 67-jarige en sullige nietsnut.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_23004272
Heerlijke tip:
Kit ramen, deuren alles dicht met een pattex supermontage kut. Vergeet geen enkele spleet. Hang bordjes: "Quarenteine" (schrijf ik dat goed?) op Kijken hoe lang ze je binnen kan laten
  FOK!fotograaf maandag 1 november 2004 @ 20:01:00 #219
13368 NiGeLaToR
pi_23004807
quote:
Op maandag 1 november 2004 08:37 schreef LaTiNo het volgende:
Hmmm, misschien wel geinig om elkaas buren te terroriseren terwijl je zelf een hele goeie alibi hebt...
Als ik zo jouw reacties lees zou ik niet bij jou in de buurt willen wonen
Je moet - als je serieus alleen maar uit verdediging handelt - niet dieper dalen dan de mensen waar je ruzie mee hebt hoor
  maandag 1 november 2004 @ 20:22:40 #220
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_23005467
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:38 schreef Geqxon het volgende:
Heerlijke tip:
Kit ramen, deuren alles dicht met een pattex supermontage kut. Vergeet geen enkele spleet. Hang bordjes: "Quarenteine" (schrijf ik dat goed?) op Kijken hoe lang ze je binnen kan laten
Quarantaine.
Master of my domain
  maandag 1 november 2004 @ 20:26:16 #221
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_23005586
gwoon paar tikken geven...

summa klaar
pi_23010936
Ik zou echt gillend gek worden, en fijn een .50 Desert Eagle aanschaffen en ze dan allemaal uitroeien, vrouwen en kinderen eerst. Eerst kerf ik dan kruizen in de .50 patronen van mijn Desert Eagle (dum-dum kogels) zodat er van hun hoofden niets overblijft als ik er op schiet, en er dus geen gebruik kan worden gemaakt van een open kist bij de begrafenis. Maar verhuizen is ook een goed idee.
pi_23012635
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:01 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Als ik zo jouw reacties lees zou ik niet bij jou in de buurt willen wonen
Je moet - als je serieus alleen maar uit verdediging handelt - niet dieper dalen dan de mensen waar je ruzie mee hebt hoor
onlangs een mooie subtitle gezien!

Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.
Anarcho Individualist
pi_23021320
quote:
Op maandag 1 november 2004 18:25 schreef Djeez het volgende:
Ik ben bang voor mijn buurman. De nacht van zaterdag op zondag, had ik om 3 uur 's nachts nog, zij het zachtjes, de muziek aan. Ik zong wel luidkeels mee. Toen ging de telefoon, ik besloot wijselijk hem niet op te nemen.
De volgende morgen check ik het antwoordapparaat, en daar staat een briesende buurman op. Hij dreigt ons huis in puin te slaan. Eigenlijk viel er niks te zeuren, want aangezien de klok werd terug gezet, was het nog maar 2 uur. Maarre, ik knijp hem nu wel voor deze 67-jarige en sullige nietsnut.
het was pas 2 uur 's nachts.

jij bent hier de tokkie/aso/enz. die vent heeft juist groot gelijk.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 november 2004 @ 17:42:11 #225
3926 crew  Djeez
pi_23028021
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:03 schreef mooiegek het volgende:

[..]

het was pas 2 uur 's nachts.

jij bent hier de tokkie/aso/enz. die vent heeft juist groot gelijk.
De woningbouwvereniging kwam vanmorgen al bij mijn vrouw aan de deur om te zeuren. Volgende keer politie aan de deur-> weg stereo en PC
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 2 november 2004 @ 20:55:33 #226
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_23032653
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:42 schreef Djeez het volgende:

[..]

De woningbouwvereniging kwam vanmorgen al bij mijn vrouw aan de deur om te zeuren. Volgende keer politie aan de deur-> weg stereo en PC
Dat zouden ze bij alle aso's moeten doen! Ik geef je buurman -en de politie- groot gelijk.
Master of my domain
pi_23042918
Volgens vind die Djeez het gewoon leuk om jullie op stang te jagen.
Het is zowieso een achterlijke eikel want hij sloopt auto's.
pi_23045383
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:45 schreef Losha het volgende:
Nou wonen we hier al een jaar en het houd niet op.
ik schrijf dit topic eigenlijk ook alleen maar om de stress een beetje van me af te blaten aangezien ik inmiddels erachter gekomen ben dat je er niks aan kan doen :'( ...

maar ja ..ach..die zijn dikke vriendjes met de aso's..dus..a friend of an enemy is also an enemy)
Ik zou echt gek worden, echt agressief, ik zou die klere auto van hun helemaal verbouwen... Echt als ik merk dat mijn (over)buren me auto express kapot maken dan komt er zeker payback... En of!

Natuurlijk proberen we eerst politie/woning beheerder, wil dat niet lukken keihard optreden. Mollen zij 1 spiegel van je auto, kras dan gelijk de hele fucking auto onder. Mollen ze een band, maak dan alle 4 de banden kapot etc etc..

Ik weet wel hoe iedereen gaat reageren nu: van slecht naar slechter... Maar zo langzamerhand is er geen andere optie meer in dit land. Doet me een beetje denken aan:

Gewoon KEIhard optreden... Ik op die aso's...

[ Bericht 3% gewijzigd door ZeroSletje op 03-11-2004 11:17:49 (typo) ]
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
pi_23061633
hey

heb ik je toestemming gegeven mijn kenteken op internet te zetten
Anarcho Individualist
pi_23246675
ze zijn al een paar weken s'avonds lang en vaak weg
gisteren en eergisteren begonnen ze van alles en nogwat met de auto weg te brengen....
vandaag liggen er tappijt spullen in de achtertuin..ze hebben vannav\cht ook niet hier geslapen..

het zal toch niet

2 jaar..
2 jaar heeft het geduurd..maar ze zijn (hoogstwaarschijnlijk) eindelijk WEG

dag aso's

nou nog fatsoenlijk volk hier krijgen (ik hou m'n hart vast)
Anarcho Individualist
  Redactie Frontpage donderdag 11 november 2004 @ 18:00:54 #231
3926 crew  Djeez
pi_23247139
Mijn buurman pest me nu. Hij werkt al jaren niet meer, de luie lapzwans, en daarom staat zijn autootje altijd voor de deur. En heel dicht op de auto van mijn andere buurvrouw. We staan in file, dus is het heel lastig om mijn autootje ertussen te wurmen. Ik heb toch zo'n zin een deuk in dat kreng van hem te jagen! Maar goed, we wachten eerst oud en nieuw af, kijken of zijn auto bestand is tegen zeer zwaar, Duits vuurwerk!
  donderdag 11 november 2004 @ 20:33:26 #232
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_23250505
Tip 16:

Jij neemt vioolles
Je vriendin neemt Trompetles

Dan gaan jullie samen iedere dag minstens 2,5 uur Fur Elise oefen (als duet) voor de jaarlijkse uitvoering van de muziekschool.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_23257446
ZE ZIJN WEG

eindelijk weer rustig
Anarcho Individualist
  vrijdag 12 november 2004 @ 00:44:12 #234
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_23257484
@Losha: beter!

Ik hoop maar dat die smerige tokkie die onder mij woont vannacht niet weer om 5.45 z'n muziekinstallatie gaat testen zoals hij de afgelopen nachten heeft gedaan
.
pi_23257791
Gefeliciteerd

Ik hoop dat je nieuwe buren beter volk is
  vrijdag 12 november 2004 @ 01:18:03 #236
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_23257977
En dan zie je morgen de Tokkies aan komen rijden
Wallahjeweettog
pi_23259622
GEFELICITEERD Losha!!
pi_23259640
Top Losha
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 12 november 2004 @ 08:02:39 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_23259650
Gefeliciteerd Losha
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_23259675
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 01:18 schreef EmjaY het volgende:
En dan zie je morgen de Tokkies aan komen rijden :')

Maarre gefeliciteerd! Weet alles van luidruchtige buren en hoe er 1 te zijn... ..gelukkig houdt ik er wel rekening mee als anderen er last van hebben.
underground forever baby
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:39:51 #241
106648 speedrock
speedrock in my veins
pi_23262601
wat zal jij blij zijn dat je buren weg zijn en nou maar hopen dat er een beetje fatsoenlijke mensen komen wonen
  vrijdag 12 november 2004 @ 12:05:44 #242
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_23263270
Champagne!
Master of my domain
  vrijdag 12 november 2004 @ 13:15:36 #243
11502 nipeng
The last ride is free
pi_23264991
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 00:41 schreef Losha het volgende:
ZE ZIJN WEG

eindelijk weer rustig
En nu met alle andere slachtoffers de huurvereniging (en politie?) aanklagen wegens hun lakse houding. Met zijn allen kan je de kosten makkelijk dragen.
pi_23265456
Erg knap dat je dat 2 jaar volhoud! , ik zou na een maand al gillend gek geworden zijn.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_23274750
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 13:15 schreef nipeng het volgende:

[..]

En nu met alle andere slachtoffers de huurvereniging (en politie?) aanklagen wegens hun lakse houding. Met zijn allen kan je de kosten makkelijk dragen.
eigenlijk wel hé

al 2 nachten heerlijk geslapen
ik verheug me nu al op de lente en de zomer..eindelijk lekker in de tuin zitten, binnenkort een mooi tuinbankje kopen
Anarcho Individualist
pi_23778288
nou zijn we weken verder en de woning staat nog steeds leeg (lekker rustig wel)
af en toe komen ze nog langs om iets te repareren
ze hebben de boel zo uitgewoond achtergelaten dat ze van de verhuurder onwijs veel moeten repareren. uiteraard doen ze dit niet in een keer maar komen op zondag even een half uurtje beunen.
schijnbaar vonden de buren het ook leuk om de schutting mee te nemen
waarvoor ik ze rijkelijk beloont heb met een aangifte wegens diefstal, aangezien ik die schutting van de vorige bewoner heb overgenomen en dat ook schriftelijk heb, ben benieuwd hoe dat verhaal eindigt
(krijg ik ze dan op het end toch nog te pakken op hun eigen domheid )

wie het laatst lacht lacht het hardst, toch?
Anarcho Individualist
  zondag 5 december 2004 @ 15:42:04 #247
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_23779242
quote:
Op zondag 5 december 2004 14:51 schreef Losha het volgende:

schijnbaar vonden de buren het ook leuk om de schutting mee te nemen
waarvoor ik ze rijkelijk beloont heb met een aangifte wegens diefstal, aangezien ik die schutting van de vorige bewoner heb overgenomen en dat ook schriftelijk heb, ben benieuwd hoe dat verhaal eindigt
(krijg ik ze dan op het end toch nog te pakken op hun eigen domheid )

wie het laatst lacht lacht het hardst, toch?
pi_23793050
Vergeet niet dat zij nu weten waar jij woont en jij niet weet waar ZIJ wonen!
  maandag 6 december 2004 @ 11:33:23 #249
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_23795400
"Goedemorgen, ik kom aangifte van diefstal doen."
"Wat is er gestolen?"
"Mijn schutting."

Master of my domain
  maandag 6 december 2004 @ 12:10:09 #250
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_23796160
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_23799330
Er zijn wel raardere dingen gestolen:
- roltrappen
- COMPLETE BRUGGEN!
  maandag 6 december 2004 @ 15:21:16 #252
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_23800095
We laten even de vermoeiende stunts van de Friese Oudejaarsverenigingen (binnenkort weer...) buiten beschouwing.
Master of my domain
pi_23804027
LaTiNo.. en hoe lang denk je dat het duurt voor ik ze opgespeurd heb ?
de buurt weet ik al ongeveer..nu nog straat en nummer .................................................................
(heb nog niet eens echt gezocht)

[ Bericht 7% gewijzigd door Losha op 06-12-2004 19:15:46 ]
Anarcho Individualist
pi_26079788
had ik al vertelt dat ik al een tijdje weet waar ze wonen?
Anarcho Individualist
  vrijdag 8 april 2005 @ 23:34:43 #255
17436 ParaNoiMia
Fear Da Noize
pi_26086334
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:36 schreef Losha het volgende:
had ik al vertelt dat ik al een tijdje weet waar ze wonen?
Mooie schutting hebben ze zeker
pi_28054789
en tegnwoordig hebben de oude buren aan de andere kant de taak overgenomen...en ze slepen lekker de nieuwe erin mee

buren zijn
Anarcho Individualist
pi_28054801
Uit en sluiten toch bij 255 posts .
pi_28055132
vertel dat m'n buren even wil je
Anarcho Individualist
pi_41933833
en hoe ging het nou verder ?
well, na de oude buren kwam er een jong stel, zij pleite, hij wiet kweken.. dus uitgezet (en wij waterschade)
die nu ook weer weg en weer nieuwe buren, welke om de 2 dagen s'avonds ruzie gaan maken over/met hun puberende/stelende zoon

tevens blijft de andere kant ook klooien, alle planten tot n halve meter in MIJN tuin afknippen (tot de grond)
nu heb ik al n tijdje n hoge schutting geplaats, gaan ze daaraan hangen en opklimmen etc.
zie ook dit topic
buurjongens
Anarcho Individualist
pi_41936294
nog steeds werkeloos en niet verhuisd dus?
  maandag 18 september 2006 @ 23:30:22 #261
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41937424
Ik ben halverwege het topic en m'n nekharen staan al overeind.

Morgen maar verder ermee.
Vampire Romance O+
pi_41963301
nee, al 2 jaar n (vaste) baan
maar verhuizen is niet zo makkelijk als sommigen mischien denken (of je moet stukken kleiner en evenslechte buurten willen wonen)
Anarcho Individualist
pi_41966373
Ik zou mezelf nog geen week in bedwang kunnen houden .

Ik heb precies het tegenovergestelde ( zwarte kousen buren ) die willen alles doodstil hebben .
voor hun ben ik de overlast veroorzaker maar ik weet zeker dat losha mij naast hem wilt hebben .

als ik ff lekker muziek wil draaien op zondag , dat op een iets meer dan achtergrond volume .
staan ze bij mij aan de deur om te klagen dat ze niet rustig met familie en spelletje kunnen spelen

maar ik ga om 5 uur s'ochtens mijn nest uit en hun vindn het wel nodig om hun kind bij een open raam te troosten om 2 uur s'nachts

oftewel ik ga binnenkort lekker een oude boerderij kopen . punt
pi_42009309
Hey Losha.
Ik heb het topic met verbazing en toch ook weer niet zitten lezen...Wij hebben ook van die heerlijke buren gehad...Maar wij zijn wel verhuisd, tja wat moet je als je op een gegeven moment niet meer in de tuin kan zitten met je kids...

Ik heb echt bewondering dat je het nog zolang hebt volgehouden met die achterlijke naast je. Ik had allang die kamper vrienden van je laten opdraven.
Nu wonen wij hier bijna een jaar en weer achterlijke buren...er bestaan gewoon geen normale mensen, echt niet. Sinds wij hier wonen doen ze alsof ze koning en koningin van de straat zijn, ze hebben zo'n kutvijver die kwart voor 7 in de ochtend aangaat. Dat klinkt alsof ze emmers leeggooien in de vijver, elke avond klussen vanaf een uurtje of 9...wat een klootzakken heb je erbij zeg en dan valt het hier nog erg mee.

Sterkte met je andere buren!
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 11:15:40 #265
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42009904
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:21 schreef Losha het volgende:

politie bellen heeft geen zin..die komen hier al jaren niet meer in de buurt ... Hoorn/Kersenboogerd (voor de kenners ghettoboogerd)
Welke straat zit je? Nabij het station?
pi_43410588
nabij het station ja
jij ook zeker ?
Anarcho Individualist
pi_43410797
sorry dat ik zo laat reageer maar het lijkt wel een flodder tokkie achtige familie
pi_43411454
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:39 schreef Teunebeun het volgende:
sorry dat ik zo laat reageer maar het lijkt wel een flodder tokkie achtige familie
3 jaar te laat
feest
pi_43411488
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

3 jaar te laat
Yep drie jaar gaan snel voorbij.
pi_43414540
nou
de buurt is er anders in 3 jaar niet veel beter op geworden

maar een lichtpunt
we gaan ergens being volgend jaar eens kijken naar een hypotheek (en dan daarbij passend vrijstaand huis
Anarcho Individualist
pi_43427402
Ok verhaaltje:

Wij hadden 3 jaar geleden buren die ook altijd zo'n kabaal maakten, maar op één avond was het echt het toppunt, ze waren konstant bezig met geluid maken, en ze hielden ons uit onze slaap. Dus wij helemaal panisch, komt m'n vader op het idee om de volgende ochtend keihard Jimi Hendrix op te zetten, dat zal ze wel even leren dacht ie.
Nou wij dus Jimi Hendrix opzetten, echt oorverdovend, komen ze na een half uur voor de deur en bellen ze aan.
(1= mn vader, 2=de buurman)

1-Hoi buurman
2-Hoi buurman
1-Wat scheelt er?
2-Nou, kunt u misschien uw muziek wat minder hard zetten, want we zijn gisteravond bevallen van een baby.
1- *schaam schaam* ok
pi_43429584
Wat een gore ellende zeg!

Stomme asociale leipe fukkers!
Mijn ouders hebben zoiets gehad, zij werden totaal geindoctrineerd door de buurman.
Uiteindelijk zijn ze ergens anders gaan wonen, waar ze een superleuke buurt hebben getroffen.
Je kan er weinig aan doen ik zou gewoon ergens anders gaan wonen.

Ik ben zelf ook sinds kort eigenaar van een mooi appartement geworden.
Nette flat werlkomstcommite alles erop en eraan!
Echte mijn bovenbuurman is een beetje zo'n leipo. Hij is huismeester en vind dat hij zich overal maar mee mag bemoeien en dat iedereen maar doet wat hij wil.
Hij zat mij op den duur echt zo vreselijk te fukken dat ik er gek van werd.
Bellen op de vloer stampen stennis maken voor de deur, dreigbrieven dreigvoicemails.

Nu ben ik ook niet agressief, maar wel 1,90 en 110 kilo.
Tijdens nieuwjaarsavond ging bij mij de knop om.
Overal op straat hoorde je vuurwerk, ik had mn huis vol met mensen, gezellie wijntje beetje kletsen, geen muziek aan. Begon die kwal weer op de vloer te bonken te bellen en te treiteren.
Uiteindelijk moest ik naar de WC en toen ging de deurbel..... een vriend van me deed open en kreeg de volle laag van een razende buurman.

Toen ik dat hoorde ging de knop even om. Ik ben naar zijn huis gegaan heb aangebeld, heb die vent bij t opendoen zijn huis in gestampt en heb hem uitgelegd in detals wat ik met hem zou gaan doen als hij nog 1x mij zou bellen, op de grond zou slaan een brief zou sturen of wat dan ook.
Toen ik bijkwam zag ik zijn vrouw huilend en bibberend op de bank zitten en hijzelf was net zo bleek als de schimmel van zijn brie.

Ik heb er afgelopen 22 maanden niets meer van gehoord. Zijn vrouw is na 2 maqanden langs gekomen om te vragen of ze wel veilig was en dat ze niet kon slapen enzo ...
Toen heb me mijn excuses aangeboden voor de wat haftige inval, en gezegd dat ik wel meende wat ik zei. Dus dat ze hardstikke veilig was zolang ze maar niet gaan bokken.

Ik weet dat t niet de juiste manier is, want je verlaagt je tot t niveau van anderen.
Maar uiteindelijk is dat de enige manier hoor, ze moeten je vrezen.
Politie wonigbouw kan niets voor je doen. En ik had geen zin om t lot van mijn ouders te ondergaan.

ik wens je succes met je klote buren
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:00:36 #273
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_43431316
Toen ik ooit noodgedwongen in zo een pauperwijk woonde, had ik oorlog met de buurman. Hij kwam vaak dronken thuis, doordeweeks om 3 uur bijv. en ging nog ff verder met zijn skihut muziek.

Toen had ik mijzelf ook een mooie audioset aangeschaft, met als eis dat die harder ging dan die van de buurman

En hij had 1 dag nachtdienst, op de dag dat ik juist vrij was Dus tjeh... eye for an eye
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:43:17 #274
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_43432489
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:00 schreef GSi het volgende:
Toen ik ooit noodgedwongen in zo een pauperwijk woonde, had ik oorlog met de buurman. Hij kwam vaak dronken thuis, doordeweeks om 3 uur bijv. en ging nog ff verder met zijn skihut muziek.

Toen had ik mijzelf ook een mooie audioset aangeschaft, met als eis dat die harder ging dan die van de buurman

En hij had 1 dag nachtdienst, op de dag dat ik juist vrij was Dus tjeh... eye for an eye
0 topics op naam. 14.gif
pi_43432815
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:01 schreef Nerdmans het volgende:
Wat een gore ellende zeg!

Stomme asociale leipe fukkers!
Mijn ouders hebben zoiets gehad, zij werden totaal geindoctrineerd door de buurman.
Uiteindelijk zijn ze ergens anders gaan wonen, waar ze een superleuke buurt hebben getroffen.
Je kan er weinig aan doen ik zou gewoon ergens anders gaan wonen.

Ik ben zelf ook sinds kort eigenaar van een mooi appartement geworden.
Nette flat werlkomstcommite alles erop en eraan!
Echte mijn bovenbuurman is een beetje zo'n leipo. Hij is huismeester en vind dat hij zich overal maar mee mag bemoeien en dat iedereen maar doet wat hij wil.
Hij zat mij op den duur echt zo vreselijk te fukken dat ik er gek van werd.
Bellen op de vloer stampen stennis maken voor de deur, dreigbrieven dreigvoicemails.

Nu ben ik ook niet agressief, maar wel 1,90 en 110 kilo.
Tijdens nieuwjaarsavond ging bij mij de knop om.
Overal op straat hoorde je vuurwerk, ik had mn huis vol met mensen, gezellie wijntje beetje kletsen, geen muziek aan. Begon die kwal weer op de vloer te bonken te bellen en te treiteren.
Uiteindelijk moest ik naar de WC en toen ging de deurbel..... een vriend van me deed open en kreeg de volle laag van een razende buurman.

Toen ik dat hoorde ging de knop even om. Ik ben naar zijn huis gegaan heb aangebeld, heb die vent bij t opendoen zijn huis in gestampt en heb hem uitgelegd in detals wat ik met hem zou gaan doen als hij nog 1x mij zou bellen, op de grond zou slaan een brief zou sturen of wat dan ook.
Toen ik bijkwam zag ik zijn vrouw huilend en bibberend op de bank zitten en hijzelf was net zo bleek als de schimmel van zijn brie.

Ik heb er afgelopen 22 maanden niets meer van gehoord. Zijn vrouw is na 2 maqanden langs gekomen om te vragen of ze wel veilig was en dat ze niet kon slapen enzo ...
Toen heb me mijn excuses aangeboden voor de wat haftige inval, en gezegd dat ik wel meende wat ik zei. Dus dat ze hardstikke veilig was zolang ze maar niet gaan bokken.

Ik weet dat t niet de juiste manier is, want je verlaagt je tot t niveau van anderen.
Maar uiteindelijk is dat de enige manier hoor, ze moeten je vrezen.
Politie wonigbouw kan niets voor je doen. En ik had geen zin om t lot van mijn ouders te ondergaan.

ik wens je succes met je klote buren
Samenvatting: jij maakt herrie, de buurman klaagt, jij bedreigt hem.
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:04:51 #276
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_43433070
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:53 schreef dfens het volgende:

[..]

Goh, herrie op oudjaarsavond, waar gaat dat heen met de wereld!
pi_43433132
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:04 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Goh, herrie op oudjaarsavond, waar gaat dat heen met de wereld!
Je kan ook zeggen: rot op buurman, tis 31 december. Maar bedreigen
pi_43435548
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:53 schreef dfens het volgende:

[..]

Niet zo kort door de bocht jij!
De buurman terrorriseert mij 9 maanden aan een stuk om vanalles.
Ik bijt een keer stevig van me af.

heeel stevig
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:10:57 #279
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_43440515
hehe vet topique
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_43447265
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Niet zo kort door de bocht jij!
De buurman terrorriseert mij 9 maanden aan een stuk om vanalles.
Ik bijt een keer stevig van me af.

heeel stevig
Ok
pi_47933253
ach ja, we leven nog (steeds)

het zonnetje lacht weer vrolijk ... en de buurkoters worden weer de tuin ingetrapt (zoals men doorgaans met de hond doet)
om zich niet helemaal te vervelen krijgen ze de opdracht de tuin te vegen
en wat moet je dan nu met die afval ?
oh simpel, die prop je bij mij door de schutting.
Eerst de arbeid dan het vertier, zo gezegd zo gedaan
de tuin is proper (de hunnes dan) dan kunnen ze nu balspelen
lekker de bal steeds tegen de schutting knallen (wil'm ook wel weghalen, hoeven jullie niet zo moeilijk te doen met schoonmaak en spelen )

Heeft iemand trouwens nog interesse in 2 (inmiddels) kapotte ballen, een beker (waar vermoedelijk plantenverdelger mee gegooid is), wat papieren vliegtuigjes, een eenarmig poppetje en nog wat ondefineerbare prullarie mag weg tegen verzendkosten.

De andere kant (nederlandse man, turkse vrouw en turkse kinderen) zijn ook altijd gezellig.
Zo zijn zij zo aardig alles met de buurt te delen, als ze soms (gemiddeld om de 2 dagen) een 'kleine' onenigheid hebben doen ze dat op een luid en duidelijk volume, zodat iedereen het tenminste kan verstaan (aan dat zachte gebrabbel heb je immers ook niks hé).
Soms zijn ze zelfs zo leuk om willekeurige mensen even te laten schrikken, is erg leuk om tezien, loopt iemand langs en moet dan in ene een stap opzij doen en naar hun huis kijken.
Dit doen zij door plotseling heel luid en duidelijk hun argumenten kracht bij te zetten.
Helaas zijn wij het al een beetje gewend, maar gelukkig lukt het hun ook om ons nog wel eens leuk te verrassen.
Zo werd mijn vriendin een keer 's nachts wakker van een harde knal en ik vlak erna door wat gejammer en gehuil.
De verrassing was er voor ons helaas snel af en zo gingen we maar even een biertje pakken tot buuf met haar verrassing klaar is.
Na ca. een uur was ze helaas al uitgehuild in de tuin (het was nu ergens 2 uur, om 6 gaat mijn wekker), wat bleek nou: buuf (die vrijwel altijd dronken is) viel 'spontaan' (na weer ruzie die avond) uit het slaapkamerraam en brak haar been. Zij heeft dus in alleen een t-shirt en gebroken been een uur in de koude tuin gelegen. (ja dat krijg je er nou van, als je altijd herrie maakt reageert er niemand meer op)

Nu voor de vaste lezers van deze rubriek:

Waarom zijn wij nog steeds niet verhuisd?

1) er komen geen fatsoenlijke woningen vrij (waarop wij kans maken met 12 jaar ingeschreven zijn) (hoorn is sowieso zo'n toffe stad ... NOT )
2) de hypotheel die wij kunnen krijgen is zo royaal dat we op z'n best een mooi pauperhuis kunnen kopen (lees: weer doorspuugwoning)

4 en een half jaar
mijn god, dat ik/wij nog niet VOLSLAGEN gek geworden zijn
Anarcho Individualist
pi_47933491
Misschien eens tijd voor wat lomp geweld om hun een lesje te leren?
pi_47934413
en waar ga IK dan wonen ? (behalve voorlopig in de glasbak)
Anarcho Individualist
pi_47935276
Je geeft het antwoord zelf al, geen stomme vragen stellen he.
pi_47935852
je kan eens in een rustig dorp gaan wonen? Hoewel hoorn me ook maar een boerndorp lijkt zijn er zat dorpjes waar het wel rustig is.

of zoeken naar een betere baan/een cursus volgen zodat je kansen hebt op een betere baan?
pi_49009297
is er nog nieuws ?

amper, bij de ene buur (gebroken been, in de tuin janken etc.) stonden dinsdagochtend na koninginnedag voor 2 en achter 2 agenten toen ik naar mn werk ging (wat zullen ze nou weer uitgespookt hebben ... )

had ik verteld dat de 2-nationaliteiten zonen gewoon s'avonds in de sloot pissen en op straat, al zittend op andermans auto, lekker snuiven?
tot mijn grootste vreugde zaten ze dus op de auto van onze andere buren te lummelen, altijd komt dat mens zeiken en vloeken, behalve toen hun daar zaten te klooien op hun auto.. de heldin

en hoe gaat het nou eigenlijk met DIE buren?
die gooien (de kinderen dan) nog met goede regelmaat troep, zand en speelgoed in onze tuin, waarschijnlijk in opdracht van puberdochterlief (18 a 19) en als't even kan als papa niet thuis is, want die wordt lekker in het duister gehouden over alles wat daar reilt en zeilt (die arme man wordt notabene door zijn vrouw gekleineerd/gechanteerd met sex "krijg je ook nog eens wat voor elkaar met je kleine pikkie....1x per maand is NIET normaal ...... ik wil een normaal sexleven .... geef me dan waar ik behofte aan heb ..... ik blijf alleen maar bij je om de kinderen, ik heb niks meer met jou"

nou, volgens mij heeft ze de kinderen met hem juist om hem vast te houden, je kent het wel
hoeft zij tenminste niet te werken, dochterlief mag de kinderen doen en zelf voert ze geen flikker uit, want ze is zo zielig
Anarcho Individualist
pi_49012591
Wow, ik lees je topic al een aardig tijdje mee. (op de een of andere manier kom ik het steeds tegen). Ik vind het knap dat jullie hier zo normaal onder kunnen blijven.
Ook al zou ik weer in een pauperbuurt terecht komen, ik ging toch verhuizen. Je kan maar net geluk hebben met je buren, en veel slechter zal het niet worden lijkt me. You've seen it all by now.
In ieder geval veel geluk en succes gewenst, hoop dat jullie snel tegen een droompadje met superburen aanlopen, jullie verdienen het zo onderhand wel eens.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 23:22:04 #288
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_49049894
damn wat een kutburen..

zou ze toch een keer echt flink terugpakken..

ik weet wel dat ik het niet getrokken had hoor..

sterkte!
Huilen dan.
pi_49050943
TS ik heb je topic gelezen en ik kan me goed voorstellen dat je helemaal gek wordt van je buren. Maar (ja er is een maar) je zegt zelf al dat je in een tokkiewijk woont en dan kun je eigenlijk niet verwachten dat je keurige mensen treft die iedere zondag de auto wassen en hun gras met een nagelschaartje bij knippen.

Nee dan tref je mensen die niet anders gewend zijn dan schreeuwen, in de zomer het complete meubilair naar buiten slepen en hun kinderen in de tuin of op straat schoppen om ze daar te laten "spelen".

Die aso's worden vaak bij elkaar in een wijk gedumpt zodat ze gezellig samen kunnen schreeuwen, vernielingen kunnen aanrichten en hun kinderen (die vast allemaal Cheyenne, Hope, Destiny enz. heten) niet op te voeden.

Kan je niet verhuizen naar een plaats in de buurt? Een goedkopere gemeente?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:38:25 #290
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_49688689
hoeveel nog dan?
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
pi_49688694
Ja, ik kan daar ook zo boos om worden hé bah, kutburen ook
pi_49688704
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:38 schreef Zrtlrnc het volgende:
hoeveel nog dan?
10?
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:39:02 #293
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_49688711
ok
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:39:16 #294
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_49688723
ja ik ook, heb zo'n hekel aan mn buren
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:39:41 #295
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_49688737
maar serieus, elke dag weer hetzelfde gezeik
pi_49688752
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:39 schreef Zrtlrnc het volgende:
ja ik ook, heb zo'n hekel aan mn buren
Ouwenakkers dat.. nooit een keer normaal doen, altijd wiri stank en veel te harde muziek uit dat ene kamertje boven links achter (als je voor het huis staat).
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:40:28 #297
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_49688772
precies, overal hetzelfde gezeik
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:40:48 #298
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_49688791
Maarja het blijven toch je buren he
pi_49688792
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef Zrtlrnc het volgende:
precies, overal hetzelfde gezeik
ja
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:41:08 #300
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_49688804
mits je verhuist, dan niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')