quote:Op woensdag 14 januari 2004 12:09 schreef Forumschorem het volgende:
Beledig een groep Marokkanen en laat 'per ongeluk' een papiertje met je (je buren dus) adres erop vallen wanneer je wegrent.
Jij stemt zeker SPquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:48 schreef LaTiNo het volgende:
<knip>
Jij bent toevallig de buurjongen van de Topicstarter?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 04:23 schreef pieter_pontiac het volgende:
Is dit huilie-topic er nu alweer
quote:Op donderdag 20 november 2003 19:00 schreef Vampier het volgende:
Daar wordt op de muur geklopt
Hard geklopt
Muur kapot
Daar wordt op de muur geklopt
Wie zal dat zijn?
tja eens een tokkie altijd een tokkiequote:Op donderdag 28 oktober 2004 08:27 schreef LaTiNo het volgende:
zucht, ik heb er weer een deuk bij in de auto van mijn vriending. Gevalletje deur openrammen tegen de auto naast je en geen briefje achterlaten. Buren Bedankt!!
Zo zie je maar weer, je kunt een Tokkie in een net rijtjeshuis zetten, maar de White Trash genen krijg je er toch niet uit...
Als ik zo jouw reacties lees zou ik niet bij jou in de buurt willen wonenquote:Op maandag 1 november 2004 08:37 schreef LaTiNo het volgende:
Hmmm, misschien wel geinig om elkaas buren te terroriseren terwijl je zelf een hele goeie alibi hebt...![]()
Quarantaine.quote:Op maandag 1 november 2004 19:38 schreef Geqxon het volgende:
Heerlijke tip:
Kit ramen, deuren alles dicht met een pattex supermontage kut. Vergeet geen enkele spleet. Hang bordjes: "Quarenteine" (schrijf ik dat goed?) opKijken hoe lang ze je binnen kan laten
onlangs een mooie subtitle gezien!quote:Op maandag 1 november 2004 20:01 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Als ik zo jouw reacties lees zou ik niet bij jou in de buurt willen wonen
Je moet - als je serieus alleen maar uit verdediging handelt - niet dieper dalen dan de mensen waar je ruzie mee hebt hoor
het was pas 2 uur 's nachts.quote:Op maandag 1 november 2004 18:25 schreef Djeez het volgende:
Ik ben bang voor mijn buurman. De nacht van zaterdag op zondag, had ik om 3 uur 's nachts nog, zij het zachtjes, de muziek aan. Ik zong wel luidkeels mee. Toen ging de telefoon, ik besloot wijselijk hem niet op te nemen.
De volgende morgen check ik het antwoordapparaat, en daar staat een briesende buurman op. Hij dreigt ons huis in puin te slaan. Eigenlijk viel er niks te zeuren, want aangezien de klok werd terug gezet, was het nog maar 2 uur. Maarre, ik knijp hem nu wel voor deze 67-jarige en sullige nietsnut.
De woningbouwvereniging kwam vanmorgen al bij mijn vrouw aan de deur om te zeuren. Volgende keer politie aan de deur-> weg stereo en PCquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:03 schreef mooiegek het volgende:
[..]
het was pas 2 uur 's nachts.![]()
jij bent hier de tokkie/aso/enz. die vent heeft juist groot gelijk.
Dat zouden ze bij alle aso's moeten doen! Ik geef je buurman -en de politie- groot gelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
De woningbouwvereniging kwam vanmorgen al bij mijn vrouw aan de deur om te zeuren. Volgende keer politie aan de deur-> weg stereo en PC
Ik zou echt gek worden, echt agressief, ik zou die klere auto van hun helemaal verbouwen... Echt als ik merk dat mijn (over)buren me auto express kapot maken dan komt er zeker payback... En of!quote:Op donderdag 20 november 2003 18:45 schreef Losha het volgende:
Nou wonen we hier al een jaar en het houd niet op.
ik schrijf dit topic eigenlijk ook alleen maar om de stress een beetje van me af te blaten aangezien ik inmiddels erachter gekomen ben dat je er niks aan kan doen :'( ...
maar ja ..ach..die zijn dikke vriendjes met de aso's..dus..a friend of an enemy is also an enemy)
quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:18 schreef EmjaY het volgende:
En dan zie je morgen de Tokkies aan komen rijden :')
En nu met alle andere slachtoffers de huurvereniging (en politie?) aanklagen wegens hun lakse houding. Met zijn allen kan je de kosten makkelijk dragen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:41 schreef Losha het volgende:
ZE ZIJN WEG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eindelijk weer rustig![]()
![]()
![]()
![]()
eigenlijk wel héquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:15 schreef nipeng het volgende:
[..]
En nu met alle andere slachtoffers de huurvereniging (en politie?) aanklagen wegens hun lakse houding. Met zijn allen kan je de kosten makkelijk dragen.
quote:Op zondag 5 december 2004 14:51 schreef Losha het volgende:
schijnbaar vonden de buren het ook leuk om de schutting mee te nemen
waarvoor ik ze rijkelijk beloont heb met een aangifte wegens diefstal, aangezien ik die schutting van de vorige bewoner heb overgenomen en dat ook schriftelijk heb, ben benieuwd hoe dat verhaal eindigt
(krijg ik ze dan op het end toch nog te pakken op hun eigen domheid)
wie het laatst lacht lacht het hardst, toch?
Mooie schutting hebben ze zekerquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:36 schreef Losha het volgende:
had ik al vertelt dat ik al een tijdje weet waar ze wonen?
Welke straat zit je? Nabij het station?quote:Op donderdag 20 november 2003 19:21 schreef Losha het volgende:
politie bellen heeft geen zin..die komen hier al jaren niet meer in de buurt ... Hoorn/Kersenboogerd (voor de kenners ghettoboogerd)
3 jaar te laatquote:Op donderdag 9 november 2006 21:39 schreef Teunebeun het volgende:
sorry dat ik zo laat reageer maar het lijkt wel een flodder tokkie achtige familie![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:00 schreef GSi het volgende:
Toen ik ooit noodgedwongen in zo een pauperwijk woonde, had ik oorlog met de buurman. Hij kwam vaak dronken thuis, doordeweeks om 3 uur bijv. en ging nog ff verder met zijn skihut muziek.
Toen had ik mijzelf ook een mooie audioset aangeschaft, met als eis dat die harder ging dan die van de buurman![]()
En hij had 1 dag nachtdienst, op de dag dat ik juist vrij wasDus tjeh... eye for an eye
![]()
Samenvatting: jij maakt herrie, de buurman klaagt, jij bedreigt hem.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:01 schreef Nerdmans het volgende:
Wat een gore ellende zeg!
Stomme asociale leipe fukkers!
Mijn ouders hebben zoiets gehad, zij werden totaal geindoctrineerd door de buurman.
Uiteindelijk zijn ze ergens anders gaan wonen, waar ze een superleuke buurt hebben getroffen.
Je kan er weinig aan doen ik zou gewoon ergens anders gaan wonen.
Ik ben zelf ook sinds kort eigenaar van een mooi appartement geworden.
Nette flat werlkomstcommite alles erop en eraan!
Echte mijn bovenbuurman is een beetje zo'n leipo. Hij is huismeester en vind dat hij zich overal maar mee mag bemoeien en dat iedereen maar doet wat hij wil.
Hij zat mij op den duur echt zo vreselijk te fukken dat ik er gek van werd.
Bellen op de vloer stampen stennis maken voor de deur, dreigbrieven dreigvoicemails.
Nu ben ik ook niet agressief, maar wel 1,90 en 110 kilo.
Tijdens nieuwjaarsavond ging bij mij de knop om.
Overal op straat hoorde je vuurwerk, ik had mn huis vol met mensen, gezellie wijntje beetje kletsen, geen muziek aan. Begon die kwal weer op de vloer te bonken te bellen en te treiteren.
Uiteindelijk moest ik naar de WC en toen ging de deurbel..... een vriend van me deed open en kreeg de volle laag van een razende buurman.
Toen ik dat hoorde ging de knop even om. Ik ben naar zijn huis gegaan heb aangebeld, heb die vent bij t opendoen zijn huis in gestampt en heb hem uitgelegd in detals wat ik met hem zou gaan doen als hij nog 1x mij zou bellen, op de grond zou slaan een brief zou sturen of wat dan ook.
Toen ik bijkwam zag ik zijn vrouw huilend en bibberend op de bank zitten en hijzelf was net zo bleek als de schimmel van zijn brie.
Ik heb er afgelopen 22 maanden niets meer van gehoord. Zijn vrouw is na 2 maqanden langs gekomen om te vragen of ze wel veilig was en dat ze niet kon slapen enzo ...
Toen heb me mijn excuses aangeboden voor de wat haftige inval, en gezegd dat ik wel meende wat ik zei. Dus dat ze hardstikke veilig was zolang ze maar niet gaan bokken.
Ik weet dat t niet de juiste manier is, want je verlaagt je tot t niveau van anderen.
Maar uiteindelijk is dat de enige manier hoor, ze moeten je vrezen.
Politie wonigbouw kan niets voor je doen. En ik had geen zin om t lot van mijn ouders te ondergaan.
ik wens je succes met je klote buren
Goh, herrie op oudjaarsavond, waar gaat dat heen met de wereld!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:53 schreef dfens het volgende:
[..]
Samenvatting: jij maakt herrie, de buurman klaagt, jij bedreigt hem.
![]()
Je kan ook zeggen: rot op buurman, tis 31 december. Maar bedreigenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:04 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Goh, herrie op oudjaarsavond, waar gaat dat heen met de wereld!![]()
Niet zo kort door de bocht jij!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:53 schreef dfens het volgende:
[..]
Samenvatting: jij maakt herrie, de buurman klaagt, jij bedreigt hem.
![]()
Okquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Niet zo kort door de bocht jij!
De buurman terrorriseert mij 9 maanden aan een stuk om vanalles.
Ik bijt een keer stevig van me af.
heeel stevig
Ouwenakkers dat.. nooit een keer normaal doen, altijd wiri stank en veel te harde muziek uit dat ene kamertje boven links achter (als je voor het huis staat).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |