abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23799330
Er zijn wel raardere dingen gestolen:
- roltrappen
- COMPLETE BRUGGEN!
  maandag 6 december 2004 @ 15:21:16 #252
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_23800095
We laten even de vermoeiende stunts van de Friese Oudejaarsverenigingen (binnenkort weer...) buiten beschouwing.
Master of my domain
pi_23804027
LaTiNo.. en hoe lang denk je dat het duurt voor ik ze opgespeurd heb ?
de buurt weet ik al ongeveer..nu nog straat en nummer .................................................................
(heb nog niet eens echt gezocht)

[ Bericht 7% gewijzigd door Losha op 06-12-2004 19:15:46 ]
Anarcho Individualist
pi_26079788
had ik al vertelt dat ik al een tijdje weet waar ze wonen?
Anarcho Individualist
  vrijdag 8 april 2005 @ 23:34:43 #255
17436 ParaNoiMia
Fear Da Noize
pi_26086334
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:36 schreef Losha het volgende:
had ik al vertelt dat ik al een tijdje weet waar ze wonen?
Mooie schutting hebben ze zeker
pi_28054789
en tegnwoordig hebben de oude buren aan de andere kant de taak overgenomen...en ze slepen lekker de nieuwe erin mee

buren zijn
Anarcho Individualist
pi_28054801
Uit en sluiten toch bij 255 posts .
pi_28055132
vertel dat m'n buren even wil je
Anarcho Individualist
pi_41933833
en hoe ging het nou verder ?
well, na de oude buren kwam er een jong stel, zij pleite, hij wiet kweken.. dus uitgezet (en wij waterschade)
die nu ook weer weg en weer nieuwe buren, welke om de 2 dagen s'avonds ruzie gaan maken over/met hun puberende/stelende zoon

tevens blijft de andere kant ook klooien, alle planten tot n halve meter in MIJN tuin afknippen (tot de grond)
nu heb ik al n tijdje n hoge schutting geplaats, gaan ze daaraan hangen en opklimmen etc.
zie ook dit topic
buurjongens
Anarcho Individualist
pi_41936294
nog steeds werkeloos en niet verhuisd dus?
  maandag 18 september 2006 @ 23:30:22 #261
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41937424
Ik ben halverwege het topic en m'n nekharen staan al overeind.

Morgen maar verder ermee.
Vampire Romance O+
pi_41963301
nee, al 2 jaar n (vaste) baan
maar verhuizen is niet zo makkelijk als sommigen mischien denken (of je moet stukken kleiner en evenslechte buurten willen wonen)
Anarcho Individualist
pi_41966373
Ik zou mezelf nog geen week in bedwang kunnen houden .

Ik heb precies het tegenovergestelde ( zwarte kousen buren ) die willen alles doodstil hebben .
voor hun ben ik de overlast veroorzaker maar ik weet zeker dat losha mij naast hem wilt hebben .

als ik ff lekker muziek wil draaien op zondag , dat op een iets meer dan achtergrond volume .
staan ze bij mij aan de deur om te klagen dat ze niet rustig met familie en spelletje kunnen spelen

maar ik ga om 5 uur s'ochtens mijn nest uit en hun vindn het wel nodig om hun kind bij een open raam te troosten om 2 uur s'nachts

oftewel ik ga binnenkort lekker een oude boerderij kopen . punt
pi_42009309
Hey Losha.
Ik heb het topic met verbazing en toch ook weer niet zitten lezen...Wij hebben ook van die heerlijke buren gehad...Maar wij zijn wel verhuisd, tja wat moet je als je op een gegeven moment niet meer in de tuin kan zitten met je kids...

Ik heb echt bewondering dat je het nog zolang hebt volgehouden met die achterlijke naast je. Ik had allang die kamper vrienden van je laten opdraven.
Nu wonen wij hier bijna een jaar en weer achterlijke buren...er bestaan gewoon geen normale mensen, echt niet. Sinds wij hier wonen doen ze alsof ze koning en koningin van de straat zijn, ze hebben zo'n kutvijver die kwart voor 7 in de ochtend aangaat. Dat klinkt alsof ze emmers leeggooien in de vijver, elke avond klussen vanaf een uurtje of 9...wat een klootzakken heb je erbij zeg en dan valt het hier nog erg mee.

Sterkte met je andere buren!
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 11:15:40 #265
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42009904
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:21 schreef Losha het volgende:

politie bellen heeft geen zin..die komen hier al jaren niet meer in de buurt ... Hoorn/Kersenboogerd (voor de kenners ghettoboogerd)
Welke straat zit je? Nabij het station?
pi_43410588
nabij het station ja
jij ook zeker ?
Anarcho Individualist
pi_43410797
sorry dat ik zo laat reageer maar het lijkt wel een flodder tokkie achtige familie
pi_43411454
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:39 schreef Teunebeun het volgende:
sorry dat ik zo laat reageer maar het lijkt wel een flodder tokkie achtige familie
3 jaar te laat
feest
pi_43411488
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

3 jaar te laat
Yep drie jaar gaan snel voorbij.
pi_43414540
nou
de buurt is er anders in 3 jaar niet veel beter op geworden

maar een lichtpunt
we gaan ergens being volgend jaar eens kijken naar een hypotheek (en dan daarbij passend vrijstaand huis
Anarcho Individualist
pi_43427402
Ok verhaaltje:

Wij hadden 3 jaar geleden buren die ook altijd zo'n kabaal maakten, maar op één avond was het echt het toppunt, ze waren konstant bezig met geluid maken, en ze hielden ons uit onze slaap. Dus wij helemaal panisch, komt m'n vader op het idee om de volgende ochtend keihard Jimi Hendrix op te zetten, dat zal ze wel even leren dacht ie.
Nou wij dus Jimi Hendrix opzetten, echt oorverdovend, komen ze na een half uur voor de deur en bellen ze aan.
(1= mn vader, 2=de buurman)

1-Hoi buurman
2-Hoi buurman
1-Wat scheelt er?
2-Nou, kunt u misschien uw muziek wat minder hard zetten, want we zijn gisteravond bevallen van een baby.
1- *schaam schaam* ok
pi_43429584
Wat een gore ellende zeg!

Stomme asociale leipe fukkers!
Mijn ouders hebben zoiets gehad, zij werden totaal geindoctrineerd door de buurman.
Uiteindelijk zijn ze ergens anders gaan wonen, waar ze een superleuke buurt hebben getroffen.
Je kan er weinig aan doen ik zou gewoon ergens anders gaan wonen.

Ik ben zelf ook sinds kort eigenaar van een mooi appartement geworden.
Nette flat werlkomstcommite alles erop en eraan!
Echte mijn bovenbuurman is een beetje zo'n leipo. Hij is huismeester en vind dat hij zich overal maar mee mag bemoeien en dat iedereen maar doet wat hij wil.
Hij zat mij op den duur echt zo vreselijk te fukken dat ik er gek van werd.
Bellen op de vloer stampen stennis maken voor de deur, dreigbrieven dreigvoicemails.

Nu ben ik ook niet agressief, maar wel 1,90 en 110 kilo.
Tijdens nieuwjaarsavond ging bij mij de knop om.
Overal op straat hoorde je vuurwerk, ik had mn huis vol met mensen, gezellie wijntje beetje kletsen, geen muziek aan. Begon die kwal weer op de vloer te bonken te bellen en te treiteren.
Uiteindelijk moest ik naar de WC en toen ging de deurbel..... een vriend van me deed open en kreeg de volle laag van een razende buurman.

Toen ik dat hoorde ging de knop even om. Ik ben naar zijn huis gegaan heb aangebeld, heb die vent bij t opendoen zijn huis in gestampt en heb hem uitgelegd in detals wat ik met hem zou gaan doen als hij nog 1x mij zou bellen, op de grond zou slaan een brief zou sturen of wat dan ook.
Toen ik bijkwam zag ik zijn vrouw huilend en bibberend op de bank zitten en hijzelf was net zo bleek als de schimmel van zijn brie.

Ik heb er afgelopen 22 maanden niets meer van gehoord. Zijn vrouw is na 2 maqanden langs gekomen om te vragen of ze wel veilig was en dat ze niet kon slapen enzo ...
Toen heb me mijn excuses aangeboden voor de wat haftige inval, en gezegd dat ik wel meende wat ik zei. Dus dat ze hardstikke veilig was zolang ze maar niet gaan bokken.

Ik weet dat t niet de juiste manier is, want je verlaagt je tot t niveau van anderen.
Maar uiteindelijk is dat de enige manier hoor, ze moeten je vrezen.
Politie wonigbouw kan niets voor je doen. En ik had geen zin om t lot van mijn ouders te ondergaan.

ik wens je succes met je klote buren
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:00:36 #273
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_43431316
Toen ik ooit noodgedwongen in zo een pauperwijk woonde, had ik oorlog met de buurman. Hij kwam vaak dronken thuis, doordeweeks om 3 uur bijv. en ging nog ff verder met zijn skihut muziek.

Toen had ik mijzelf ook een mooie audioset aangeschaft, met als eis dat die harder ging dan die van de buurman

En hij had 1 dag nachtdienst, op de dag dat ik juist vrij was Dus tjeh... eye for an eye
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:43:17 #274
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_43432489
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:00 schreef GSi het volgende:
Toen ik ooit noodgedwongen in zo een pauperwijk woonde, had ik oorlog met de buurman. Hij kwam vaak dronken thuis, doordeweeks om 3 uur bijv. en ging nog ff verder met zijn skihut muziek.

Toen had ik mijzelf ook een mooie audioset aangeschaft, met als eis dat die harder ging dan die van de buurman

En hij had 1 dag nachtdienst, op de dag dat ik juist vrij was Dus tjeh... eye for an eye
0 topics op naam. 14.gif
pi_43432815
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:01 schreef Nerdmans het volgende:
Wat een gore ellende zeg!

Stomme asociale leipe fukkers!
Mijn ouders hebben zoiets gehad, zij werden totaal geindoctrineerd door de buurman.
Uiteindelijk zijn ze ergens anders gaan wonen, waar ze een superleuke buurt hebben getroffen.
Je kan er weinig aan doen ik zou gewoon ergens anders gaan wonen.

Ik ben zelf ook sinds kort eigenaar van een mooi appartement geworden.
Nette flat werlkomstcommite alles erop en eraan!
Echte mijn bovenbuurman is een beetje zo'n leipo. Hij is huismeester en vind dat hij zich overal maar mee mag bemoeien en dat iedereen maar doet wat hij wil.
Hij zat mij op den duur echt zo vreselijk te fukken dat ik er gek van werd.
Bellen op de vloer stampen stennis maken voor de deur, dreigbrieven dreigvoicemails.

Nu ben ik ook niet agressief, maar wel 1,90 en 110 kilo.
Tijdens nieuwjaarsavond ging bij mij de knop om.
Overal op straat hoorde je vuurwerk, ik had mn huis vol met mensen, gezellie wijntje beetje kletsen, geen muziek aan. Begon die kwal weer op de vloer te bonken te bellen en te treiteren.
Uiteindelijk moest ik naar de WC en toen ging de deurbel..... een vriend van me deed open en kreeg de volle laag van een razende buurman.

Toen ik dat hoorde ging de knop even om. Ik ben naar zijn huis gegaan heb aangebeld, heb die vent bij t opendoen zijn huis in gestampt en heb hem uitgelegd in detals wat ik met hem zou gaan doen als hij nog 1x mij zou bellen, op de grond zou slaan een brief zou sturen of wat dan ook.
Toen ik bijkwam zag ik zijn vrouw huilend en bibberend op de bank zitten en hijzelf was net zo bleek als de schimmel van zijn brie.

Ik heb er afgelopen 22 maanden niets meer van gehoord. Zijn vrouw is na 2 maqanden langs gekomen om te vragen of ze wel veilig was en dat ze niet kon slapen enzo ...
Toen heb me mijn excuses aangeboden voor de wat haftige inval, en gezegd dat ik wel meende wat ik zei. Dus dat ze hardstikke veilig was zolang ze maar niet gaan bokken.

Ik weet dat t niet de juiste manier is, want je verlaagt je tot t niveau van anderen.
Maar uiteindelijk is dat de enige manier hoor, ze moeten je vrezen.
Politie wonigbouw kan niets voor je doen. En ik had geen zin om t lot van mijn ouders te ondergaan.

ik wens je succes met je klote buren
Samenvatting: jij maakt herrie, de buurman klaagt, jij bedreigt hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')