Op vrijdag 10 november 2006 16:01 schreef Nerdmans het volgende:Wat een gore ellende zeg!
Stomme asociale leipe fukkers!
Mijn ouders hebben zoiets gehad, zij werden totaal geindoctrineerd door de buurman.
Uiteindelijk zijn ze ergens anders gaan wonen, waar ze een superleuke buurt hebben getroffen.
Je kan er weinig aan doen ik zou gewoon ergens anders gaan wonen.
Ik ben zelf ook sinds kort eigenaar van een mooi appartement geworden.
Nette flat werlkomstcommite alles erop en eraan!
Echte mijn bovenbuurman is een beetje zo'n leipo. Hij is huismeester en vind dat hij zich overal maar mee mag bemoeien en dat iedereen maar doet wat hij wil.
Hij zat mij op den duur echt zo vreselijk te fukken dat ik er gek van werd.
Bellen op de vloer stampen stennis maken voor de deur, dreigbrieven dreigvoicemails.
Nu ben ik ook niet agressief, maar wel 1,90 en 110 kilo.
Tijdens nieuwjaarsavond ging bij mij de knop om.
Overal op straat hoorde je vuurwerk, ik had mn huis vol met mensen, gezellie wijntje beetje kletsen, geen muziek aan. Begon die kwal weer op de vloer te bonken te bellen en te treiteren.
Uiteindelijk moest ik naar de WC en toen ging de deurbel..... een vriend van me deed open en kreeg de volle laag van een razende buurman.
Toen ik dat hoorde ging de knop even om. Ik ben naar zijn huis gegaan heb aangebeld, heb die vent bij t opendoen zijn huis in gestampt en heb hem uitgelegd in detals wat ik met hem zou gaan doen als hij nog 1x mij zou bellen, op de grond zou slaan een brief zou sturen of wat dan ook.
Toen ik bijkwam zag ik zijn vrouw huilend en bibberend op de bank zitten en hijzelf was net zo bleek als de schimmel van zijn brie.
Ik heb er afgelopen 22 maanden niets meer van gehoord. Zijn vrouw is na 2 maqanden langs gekomen om te vragen of ze wel veilig was en dat ze niet kon slapen enzo ...
Toen heb me mijn excuses aangeboden voor de wat haftige inval, en gezegd dat ik wel meende wat ik zei. Dus dat ze hardstikke veilig was zolang ze maar niet gaan bokken.
Ik weet dat t niet de juiste manier is, want je verlaagt je tot t niveau van anderen.
Maar uiteindelijk is dat de enige manier hoor, ze moeten je vrezen.
Politie wonigbouw kan niets voor je doen. En ik had geen zin om t lot van mijn ouders te ondergaan.
ik wens je succes met je klote buren