ik weet het niet, de judomeester en die vent op het begin moesten ook lachenquote:Op maandag 7 februari 2005 10:57 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Maar dan werkt het toch op z'n minst op de lachspieren. Iedereen blijft bloedserieus op hem reageren. Niemand lacht en iedereen blijft hem vriendelijk antwoorden. Dat lijkt me zo onrealistisch. Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Ushi en van Dijk, daar krijgen de gasten de slappe lach of voelen zich opgelaten. Bij Ali G reageren ze alsof het een gewone talkshow is, terwijl ze echt wel nattigheid moeten voelen als een gast in een enorm clownspak zit en vraagt of de zee vervuild is voornamelijk door de uitwerpselen van vissen?
wat ze hier in nederland uitzenden daar is iig zeker in geknipt. ik heb andere versies gezien van de afleveringen die ze nu laten zien. zoals gister bijvoorbeeld dat die club eigenaar over Matt Damon gaat vertellen, hij is daar nooit geweest maar Bruno vraagt aan hem of hij een leuke anekdote kan verzinnen. dat is er hier gewoon uitgekniptquote:Op maandag 7 februari 2005 14:33 schreef Monidique het volgende:
Ik vermoed toch een beetje dat het gemonteerd is.
Het kan ook andersom zijn, dat ze in de Amerikaanse versie bepaalde dingen erin moeten laten staan cq vermelden, wanneer annecdotes over "andere" personen verzonnen zijn.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat ze hier in nederland uitzenden daar is iig zeker in geknipt. ik heb andere versies gezien van de afleveringen die ze nu laten zien. zoals gister bijvoorbeeld dat die club eigenaar over Matt Damon gaat vertellen, hij is daar nooit geweest maar Bruno vraagt aan hem of hij een leuke anekdote kan verzinnen. dat is er hier gewoon uitgeknipt![]()
idd niet z`n beste aflevering maar ik heb wel weer gelachenquote:Op zondag 13 februari 2005 22:50 schreef Smoonshine het volgende:
minste aflevering van deze reeks moet ik zeggen. Wel een paar leuke momenten, maar zo gelachen als op die boerderij heb ik zeker niet. Die gast op het laatst was wel mooi "How far can it go in the pooping shaft?"
ow dat zou best kunnen, maar t blijft grappigquote:Op maandag 14 februari 2005 01:14 schreef Bluezz het volgende:
Was er niet gigantisch geknipt in dat stukje met die sexuologe?
Had jij dat wel gedaan?quote:Op maandag 14 februari 2005 13:26 schreef S-Two het volgende:
Ik vond het dit keer een erg matige aflevering. Alleen dat laatste was idd erg hilarisch, alleen toch jammer dat die niet doorzette en gewoon nog een keer Gay zei.
Najah, ze hebben altijd zo;n grote muil enso, en er zullen ook heus wel andere mensen bij zijn geweest (camera-man enzo) dus het had mij wel leuk geleken als ie er gewoon scheit aan had gehad en het nog een keer zei.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Had jij dat wel gedaan?
Die vent stond echt op het punt om hem neer te hoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |