dark en long is ook gaaf. (i'm just a waitress she said)
jammer dat ze ermee gestopt zijn nadat darren emerson solo ging
pearls girl is meesterlijk, en king of snake
quote:Echt niet gestopt! Ik heb ze vorig jaar op Lowlands gezien, een van de gaafste live-acts die ik ooit heb gezien!
Op zondag 03 juni 2001 03:49 schreef Ener-G het volgende:jammer dat ze ermee gestopt zijn nadat darren emerson solo ging
quote:ehm ja toen bestonden ze nog
Op zondag 03 juni 2001 14:35 schreef sataN het volgende:[..]
Echt niet gestopt! Ik heb ze vorig jaar op Lowlands gezien, een van de gaafste live-acts die ik ooit heb gezien!
quote:Maar ze mogen wel eens stoppen zo langzamer hand. Er weinig origineels meer gezien, ze teren een beetje op hun succes lijkt wel Everything Everything stond dan ook geen een nieuw nummer op.
Op zondag 03 juni 2001 14:35 schreef sataN het volgende:
Echt niet gestopt! Ik heb ze vorig jaar op Lowlands gezien, een van de gaafste live-acts die ik ooit heb gezien!
Vorig jaar Lowlands, Live is echt een belevenis apart! Toch vond ik ze niet zo heel erg sterk overkomen, weinig gevarieerd in het mixen. Desondanks was ik helemaal kapot daarna, heb me zeerzeker goed vermaakd.
Zeer koele muziek, ik luister t vrij regelmatig, maar ik heb t gevoel dat er tegenwoordig niet veel meer uit komt. Iig niets nieuws.
quote:Everything Everything was dan ook een live cd/dvd speciaal voor de fans. Beacoup Fish is namelijk al uit 98 en het duurt nog ff voor nieuwe cd er is. (eind dit jaar/ begin volgend jaar)
Op donderdag 07 juni 2001 11:45 schreef Vork het volgende:
Maar ze mogen wel eens stoppen zo langzamer hand. Er weinig origineels meer gezien, ze teren een beetje op hun succes lijkt wel Everything Everything stond dan ook geen een nieuw nummer op.Vorig jaar Lowlands, Live is echt een belevenis apart! Toch vond ik ze niet zo heel erg sterk overkomen, weinig gevarieerd in het mixen. Desondanks was ik helemaal kapot daarna, heb me zeerzeker goed vermaakd.
Live is Underworld briljant, heb ze in 99 op Pinkpop gezien en vorig jaar op Lowlands, Everything Everything is mooie aanvulling daarop. Heerlijke Pearls Girl en Rez/cowgirl ff opzetten voor het stappen.
quote:Thans, die was ik nog vergeten
Op donderdag 07 juni 2001 15:58 schreef KeviM het volgende:
en Cowgirl, ook koel
Kheb ook 1 Gig aan MP3's van ze.
Mijn favo nummer (Die Bootleg, 1 optreden non stop) vind ik eik het mooist) maar als ik kiezen moet dan blijft Dirty Epic m'n favo, tesamen met King of Snake, Push upstairs, Rowla en Cowgirl
quote:Ik hoop dat het wat gaat worden. ben erg benieuwd.
Op donderdag 07 juni 2001 18:49 schreef mouzzer het volgende:
Everything Everything was dan ook een live cd/dvd speciaal voor de fans. Beacoup Fish is namelijk al uit 98 en het duurt nog ff voor nieuwe cd er is. (eind dit jaar/ begin volgend jaar)
quote:... en om daarna lekker te relaxen met Push Downstairs. Vette subwoofers erbij...heerlijk
Op vrijdag 08 juni 2001 04:36 schreef DIGGER het volgende:
Push upstairs
Vraag me nu af hoe die nieuwe plaat gaat klinken nu Darren Emmerson weg is (dacht ik).
Die kerel was toch de techno factor in 't geheel...
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 00:07 schreef calvobbes het volgende:
Nu een registratie van het 013 concert op nld3!!!!!
quote:
Op maandag 24 juni 2002 22:56 schreef Gboy27 het volgende:
Zometeen (maandag 24-06-2002) op NED3 een documentaire/live concert van Underworld (23.55 uur)
quote:Idd.
Op maandag 24 juni 2002 23:38 schreef Theeboon het volgende:
Dubnobass en Second zijn de betere techno platen
quote:Emerson is weg ja. Schijnt dat ze nu aan een 'rock-sound' werken voor de nieuwe plaat. Pfff. Wie goed zoekt kan de track Two Months Off wel ergens op het net vinden.
Vraag me nu af hoe die nieuwe plaat gaat klinken nu Darren Emmerson weg is (dacht ik).
Die kerel was toch de techno factor in 't geheel...
quote:Uhm jah! Ik zeg alleen maar dat die NU bezig is
Op dinsdag 25 juni 2002 00:17 schreef Gboy27 het volgende:
quote:LOL, was je maar aan het pesten hoor!
Op dinsdag 25 juni 2002 00:31 schreef calvobbes het volgende:Uhm jah! Ik zeg alleen maar dat die NU bezig is
Born Slippy op het ogenblik!
quote:Lowlands dit jaar. Treden ze ook op eind augustus
Op dinsdag 25 juni 2002 00:43 schreef Grobbel het volgende:Ik hoop dat ik ooit nog de kans krijg om ze live te zien optreden, vrees toch het ergste.
quote:Misschien een herkansing van de herkansingen?
Op dinsdag 25 juni 2002 01:21 schreef Grobbel het volgende:[..]Stond me iets van bij dat dan ook net mijn herkansingen op de Universiteit staan gepland... Bleh.
quote:Nog een jaar uitstellen bedoel je?
Op dinsdag 25 juni 2002 01:29 schreef raampie1 het volgende:[..]
Misschien een herkansing van de herkansingen?
quote:Underworld is zwaar relaxed!
Op zaterdag 02 juni 2001 22:02 schreef smvs het volgende:
born slippy (train spotting) weereens geluisterd
hij is werkelijk briljant. keihard draaien.dark en long is ook gaaf. (i'm just a waitress she said)
Underworld is zéker uitgegroeid tot mijn meest favoriete band aller tijden. Hun muziek is zo zwaar relaxed en hun live optredens (ik was er bij bij I LOVE TECHNO 2002 ) zijn hélemaal een trip. Zelfs nuchter zou ik nog helemaal uit m'n dak gaan.
Kent iemand andere bands die muziek maken welke een benadering is van de muziek van Underworld?
Voor zover ik weet zijn de stijl en de muziek van Underworld absoluut uniek en nergens mee te vergelijken...
-edit: warez-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 15-11-2002 18:18]
quote:Ik stond zo'n 5-10 meter in het midden vooraan
Op vrijdag 15 november 2002 17:55 schreef Pimterminus het volgende:
stond er 1 meter vandaan @ i love techno
wass heeelel vet
quote:*geeeeeeeiiiiiiillllllll*
Op vrijdag 15 november 2002 17:57 schreef fsleeking het volgende:
ik heb hier een linkje, die niet veel mensen weten, je kan hier zo'n 6 uur Underworld live en remixes vanaf downen. Have fun!!!-edit: warez-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 15-11-2002 18:18]
quote:same here @ HMH de dag ervoor
Op vrijdag 15 november 2002 17:55 schreef Pimterminus het volgende:
stond er 1 meter vandaan @ i love techno
wass heeelel vet
quote:Zou je dat linkje alsjeblieft willen mailen naar clubspacecake[at]lycos.nl? Alsjeblieft?
Op vrijdag 15 november 2002 18:01 schreef Radost_FX het volgende:[..]
*geeeeeeeiiiiiiillllllll*
quote:helemaal niet! ze staan van de zomer op impulz outdoor
Op zondag 3 juni 2001 03:49 schreef Ener-G het volgende:
een van de beste live-acts die ik ooit heb mee mogen maken in de 013 paar jaar terugjammer dat ze ermee gestopt zijn nadat darren emerson solo ging
pearls girl is meesterlijk, en king of snake
quote:waar en wanneer is impulz outdoor? ik ga wel naar I Love Techno
Op dinsdag 29 april 2003 13:51 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
helemaal niet! ze staan van de zomer op impulz outdoor
quote:dude check de datum es van mijn bericht
Op dinsdag 29 april 2003 13:51 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
helemaal niet! ze staan van de zomer op impulz outdoor
toen was nog niet duidelijk of ze door gingen of niet.. inmiddels ben ik in november naar het concert in de HMH geweest, en ik heb al kaartjes voor Impulz Outdoor
Mijn droom is om hun nog een keer live
Everything, everything, everything,everything, everything.
de geilste bootleg ooit!
alleen wel knullige foutjes van MTV; Born Slippy met Born Slippery vertalen, midden in de climax van Push Upstairs de reclame ertegen aan gooien..
Voor de rest..
* Snok droomt verder weg bij de beste band ooit..
underworld beaucoup fish
underworld born slippy nuxx
underworld born slippy nuxx (kleur afwijking )
underworld born slippy nuxx short
underworld bruce lee
underworld bruce lee (lp)
underworld change the weather
underworld cowgirl
underworld dark & long
underworld dirty epic/ cowgirl
underworld dub no bass with my headman
underworld everything everything live
underworld jumbo
underworld king of snake
underworld king of snake (lp)
underworld pearls girl
underworld pearls girl [carp dreams ... koi]
underworld push upstairs
underworld second toughest in the infants
underworld underneath the radar
[Dit bericht is gewijzigd door achterop23 op 14-01-2004 15:56]
Ik vind disc2 echt meesterlijk goed. (Op Eight Ball na, die niet echt in het rijtje past)
Disc 1 vind ik minder, die is veel rustiger
Disc2:
Cowgirl
Born Slippy
Pearls Girl
Jumbo
Push Upstairs
Moaner
Shudder/King of Snake
Eight Ball
Two Months off
[Dit bericht is gewijzigd door the.big.ticket op 21-01-2004 02:54]
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:26 schreef calvobbes het volgende:
5 days off
Music Hall, Amsterdam
17 Juli
http://www.dirty.org/underworld/
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:26 schreef calvobbes het volgende:
5 days off
Music Hall, Amsterdam
17 Juli
http://www.dirty.org/underworld/
Ik heb em ook, voor 8 euri bij de free record shop ben alleen nog niet verder gekomen dan CD2 de eerste 3 nummersquote:Op woensdag 21 januari 2004 02:54 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik heb sinds kort de dubbel cd "Underworld 1992-2002"
Ik vind disc2 echt meesterlijk goed. (Op Eight Ball na, die niet echt in het rijtje past)
Disc 1 vind ik minder, die is veel rustiger
Disc2:
Cowgirl
Born Slippy
Pearls Girl
Jumbo
Push Upstairs
Moaner
Shudder/King of Snake
Eight Ball
Two Months off
heb nu al een paar keer naar de gehele 2e CD geluisterd en dit is echt een vette plaat. nu alleen de 1ste nog even beluisterenquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:31 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik heb em ook, voor 8 euri bij de free record shop ben alleen nog niet verder gekomen dan CD2 de eerste 3 nummers.
thing in a book (20 min)quote:Op zaterdag 2 juni 2001 22:02 schreef smvs het volgende:
quote:17/07/2005 Amsterdam 5 days of @ Heineken Music Hall, Holland
16/07/2005 Grafenhainichen (nr Lepzig) Melt Festival @ Ferropolis, Germany
15/07/2005 Gelsenkiirchen (nr essen) Electronic Festival @ Amphitheater, Germany
13/07/2005 Prague T Mobile Park, Czech Republic
12/07/2005 Montreaux Montreux Jazz Festival @ Miles Davis Hall, Switzerland
09/07/2005 Gdynia Heineken Open'er Festival, Poland
07/07/2005 Novi Sad Exit Festival 05, Serbia
kaartverkoop: Underworld (slotdag) en festival passe-partoutquote:Op donderdag 14 april 2005 11:34 schreef Landmass het volgende:
Waar kan ik kaartjes kopen? Ik wilde het vroeger eens bij zo'n GWK kantoor doen maar daar was ik niet tevreden over.
huhquote:Op woensdag 14 januari 2004 15:55 schreef achterop23 het volgende:
mijn lijstje met underworld cd's/vinyl:
underworld beaucoup fish
underworld born slippy nuxx
underworld born slippy nuxx (kleur afwijking)
underworld born slippy nuxx short
underworld bruce lee
underworld bruce lee (lp)
underworld change the weather
underworld cowgirl
underworld dark & long
underworld dirty epic/ cowgirl
underworld dub no bass with my headman
underworld jumbo
underworld king of snake
underworld king of snake (lp)
underworld pearl�s girl
underworld pearl�s girl [carp dreams ... koi]
underworld push upstairs
underworld second toughest in the infants
underworld underneath the radar
Check discogs voor meer info.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:50 schreef underworlds het volgende:
huhdie nummers/lp's/cd's ken ik niet!???
Underneath the Radar en Change The Weather zijn de eerste 2 CD's van Underworld, nog zonder Darren Emerson, die er pas met Dubnobasswithmyheadman bij kwam.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:50 schreef underworlds het volgende:
Wat een geweldig concert van Underworld!!!!
(beetje jammer dat ik niet lang kon blijven op afterpartyivm openbaar vervoer
[..]
huhdie nummers/lp's/cd's ken ik niet!???
Yep , met een 3-uurs setquote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef PDOA het volgende:
Das in 013 toch?
Met dat feestje bouwen zit het nog wel goed bij Underworld hoor wmbquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:40 schreef Weakling het volgende:
Ik ben er ook bij! Benieuwd of ze er nog steeds een feestje van kunnen maken, maar dat lijkt me wel!
*wil nog wel ff gehoorbescherming scoren, want bij vorig concert (niet van Underworld) gehoor een beetje verpest ... iek
Ik weet alleen dat je bij de winkels waar je ook gehoorapparaten kan aanschaffen je meestal ook op maat gemaakte gehoorbescherming kunt kopen, maar da's best prijzig geloof ik, verder heb ik nog geen idee. Er moet hier op Fok ergens een draadje over lopen meen ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:31 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Met dat feestje bouwen zit het nog wel goed bij Underworld hoor wmb
En gehoorbescherming kan ik zelf ook wel gebruiken, het weekend ervoor zal ik bij Electronic Beats ook wel een bak herrie over mij heen krijgen...... Enig idee waar je zoiets kunt kopen?
m'n broer wil z'n kaartje voor de 9de kwijtquote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef Snok het volgende:
Ik ben er ...
helaas toch niet bij!heeft iemand toevallig kaarten beschikbaar?!
Aah, ik ga de 10de ... phew ... zou toch wat zijn als ik jou tegen het lijf zou lopen, geen idee verder wie je zou zijn van die 2000 ppls daaro, maar dat doet er niet toequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:14 schreef timbob het volgende:
ik ga trouwens ook de 9de
bij gebrek aan orbital concerten gaan we maar weer underworld fan worden he
?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:32 schreef ruud_fr het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/magazines/news/index.jsp?portals=2534202&magazines=10719222&news=28255492
tvp + schop
Is het daarop dan? Hoe vet!!quote:
Dat is pas dikke vaagheidquote:Op maandag 15 mei 2006 10:15 schreef Kiteless het volgende:
Hoera !
Ik heb m'n boek "In the belly of St.Paul" eidenlijk binnen !
489e exemplaar, met handtekeningen en unieke foto erbij
Nog te halen op http://www.underworld-print.com/
(En ze worden zo weinig verkocht dat als je nu bestelt je waarschijnlijk ook nog een autographed version hebt)
ja, 3voor12 zelfquote:
ben benieuwdquote:De CD is een instrumentale trip van piano, strijkers, samples en lounge-elementen die op plekken als wachtkamers, loungebars, coffeecorners, yogaruimtes niet zou misstaan, alsmede op radiokanaal 4 of 10 van de meeste vliegmaatschappijen. De tracks zijn klassiek opgebouwd (met piano en strijkers als belangrijkste instrumenten) en zijn allemaal voorzien van een low-tempo.
quote:
Underworld is geen muziek voor 16-jarigenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:05 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
Vroeger (ik ben pas 22), vond ik Underworld echt totaal niets aan. Maar hoe ouder ik geworden ben des te meer ik de band ben gaan waarderen en sinds 2 jaar ook echt fan ben.
Het wordt echt bruut...![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Underworld is geen muziek voor 16-jarigen
Meestal gaan mensen pas helemaal om op het moment dat ze het eens live meemaken
Ik ben er bij! Woooo!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:26 schreef stukovich het volgende:
Ik heb kaarten voor Underworld 9-11-2007 in de Heineken Music Hall.
![]()
Dan kan je er eentje best wel overslaan...quote:
Deze tour ıs nav hun nıeuwe album, welke dıt najaar zal uıtkomen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:12 schreef djmarshal het volgende:
Ah *pvd*, waarom heb ik dat gemist? Underworld in HMH. Dat wordt marktplaats afstruinen. Ze komen dus ook op I Love Techno en in de Maas Silo.. Misschien dat ook maar in de gaten houden.
al enige idee wanneer de nieuwe cd eens uitkomt? wacht al sinds hun vorige optreden in de HMH !
De vorige keer zeiden ze ook al zoiets, maar goed dit keer blijkt het inderdaad waar te zijn! gaaf! kan ik me underworld collectie weer eens uitbreiden. Hopelijk staat faces er ook op. Dat vond ik toen wel een goed nummer (als ik het goed herinner).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Deze tour ıs nav hun nıeuwe album, welke dıt najaar zal uıtkomen.
Oblıvıon wıth bells
dat kan alleen maar goed nieuws zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:58 schreef PDOA het volgende:
Die cover van Oblivion doet me denken aan Dubnobass.
Dus CD is al te verkrijgen. Goed nieuws.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:51 schreef timbob het volgende:
Volgende week komt de japanse versie uit met bonus dvd.
* timbob luistert oblivion with bells
Jij zit in Türkiye momenteel?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Deze tour ıs nav hun nıeuwe album, welke dıt najaar zal uıtkomen.
Oblıvıon wıth bells
En die kaarten ga je nu natuurlijk verloten onder de bezoekers van dit topic? Je kan toch niet?quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:15 schreef L.Denninger het volgende:
Goddomme, heb ik vip-kaarten voor de HMH,
vertrek ik voor werk een paatr maanden naar Sydney.
Ook niet geheel onplezierig, maar ik zit me al maanden te verheugen op Underworld
erg gaaf gedaan!! ziet er goed uit.. thema's wisselen elkaar wel snel achter elkaar op..quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:25 schreef L.Denninger het volgende:
Check m'n demo-video's op http://www.beatharness.com/gallery.html
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:11 schreef robbish het volgende:
[..]
erg gaaf gedaan!! ziet er goed uit.. thema's wisselen elkaar wel snel achter elkaar op..
Misschien komt ie nog een keer als B side op een single?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:53 schreef djmarshal het volgende:
ben benieuwd hoe ze dit live gaan inpakken ?
kent iemand trouwens het nummer "faces". Wat is hier mee gebeurd? ze speelde dit 2jr geleden ofzo in de HMH. Die vond ik best oke. Maar die staat hier ook niet op.
Oinkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:02 schreef PDOA het volgende:
Is de cd al uit, of hebben jullie 'm allemaal via via gedownkocht?
Ja maar dat telt niet echt he.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:49 schreef wise het volgende:
Everything Everything blijft de beste![]()
vooral bij feest thuis kan je de dvd aanzetten en dat tie alleen de video effecten laat zien ipv het live convert![]()
Ik ben 'm al aan het downkopen, heh heh!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:40 schreef timbob het volgende:
[..]
Oink
Maar in japan is hij al uit, dus theoretisch zouden we hem wel kunnen hebben ja
ik wacht wel even tot hij hier uit is.
Die bonus track is ook niet echt de moeite
[..]
Ja maar dat telt niet echt he.
live en verzamel cd's zijn geen albums, naar mijn mening.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:52 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik ben 'm al aan het downkopen, heh heh!
Net zoals de nieuwe Orb trouwens, ook al uit in Japan.
Edit: whehe, binnen 5 minuten binnen!!!Zonder bonus track helaas.
Edit Edit: Zo op het eerste gehoor valt hij me ietwat tegen. Veel ambientgeneuzel en weinig echte clubkrakers. Qua sound gaan ze ook een beetje terug richting begin jaren '90. Dubnobass/Second Thoughest achtige muziek. Niet slecht, maar die tijd hebben we gehad. Maar wellicht is het net zoals Beaucoup Fish een groeiplaat, want daar vond ik in het begin ook weinig aan en is nu mijn favo Underworld plaat!
my thoughts exactly.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:28 schreef Laton het volgende:
[..]
dit kan niet eens in de schaduw staan van dub en second. lol was het maar zo'n feest dat ze terug gingen naar die tijd.
net geluisterd. ben het met je eens. het wachten is op remixen en b-kantjes.quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:55 schreef PDOA het volgende:
Nou, ik vind 'm (net zoals de nieuwe Orb) heel erg begin jaren '90 aandoen. Natuurlijk is het geen Dubnobass/Second Thoughest, maar er zit zeker wel een zelfde soort sound aan. Overigens hoor ik trouwens ook een hoop electropop invloeden a la Underneath The Radar/Change The Weather in deze cd. Of dit nu goed of slecht is laat ik maar even in het midden.
Mijn favo tracks tot nu toe zijn in ieder geval: Crocodile, Beautiful Burnout, Boy Boy Boy en Best Mamgu Ever. De rest weet ik nog zo net niet. Tracks zoals To Heal, Glam Bucket en Good Morning Cockerel doen me eerder denken aan fillers dan volwaardige album tracks.
die moet ik nog checken, maar dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef PDOA het volgende:
Nah, Crocodile heeft tenminste een dikke remix van Oliver Huntemann, en voor de clubtrance liefhebbers is er de Pete Heller remix.
die hunteman remix is inderdaad heel erg lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef PDOA het volgende:
Nah, Crocodile heeft tenminste een dikke remix van Oliver Huntemann, en voor de clubtrance liefhebbers is er de Pete Heller remix.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:33 schreef djmarshal het volgende:
http://www.nu.nl/news/128(...)orld_uitgesteld.html
:-(
quote:e Europese tournee van Underworld is uitgesteld. Hierdoor zijn beide shows op 5 november in Rotterdam en 9 november in Amsterdam voorlopig van de baan.
Reden voor de uitstel is een aanhoudende longontsteking waar Rick Smith al geruime tijd mee kampt. In verklaring zegt Karl Hyde: "Vanwege ernstige ziekte in de band zijn we genoodzaakt de Europese tournee van Underworld uit te stellen. Wij betreuren de gang van zaken, maar rekenen op begrip en geduld van onze fans."�
Het is nog niet bekend wanneer de vervangende shows plaats vinden. Zodra de nieuwe data bekend zijn, zal dit zo snel mogelijk bekend worden gemaakt.
Underworld zou�ook te zien zijn op 9 november in Amsterdam.
quote:Geachte mevrouw, heer,
De voorstelling van Underworld welke in de Maassilo op 5-11-2007 zou plaatsvinden is verschoven naar een nader te bepalen datum. Kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum, die later bekend zal worden gemaakt. Eventueel kunt u ook uw kaarten inleveren op één van onze verkooppunten.
Klik hier voor de adressen http://www.ticketmaster.n(...)cations.popup.NL.htm
Teven inlevering van de originele tickets, ontvangt u ter plekke de kaartprijs (exclusief servicekosten) retour.
Klanten met TicketFast tickets die niet naar het concert op de vervangende datum willen, kunnen d.m.v een email aangeven dat het bedrag op hun rekening geretourneerd dient te worden. Het e-mailadres is info@ticketservice.nl Wij zullen de tickets annuleren en de kaartprijs terug betalen.
Als u met uw creditcard heeft betaald, zullen wij de betaling crediteren naar uw creditcardrekening. De creditering zal door uw creditcardmaatschappij worden verrekend.Als u met iDEAL heeft betaald, zullen wij de kaartprijs overmaken naar het rekeningnummer waarmee de betaling in de eerste instantie is betaald.
Wij doen ons best om alle betalingen binnen twee weken te verwerken. Gezien de hoeveelheid betalingen kan het helaas voorkomen dat wij uw terugbetaling niet binnen dit termijn kunnen verwerken. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Ticket service nederland
Mee eens, maar in tegenstelling tot de nieuwe Orb is deze plaat van Underworld wel goed te pruimen vind ik. Nee het is niet vernieuwend of vooruitstrevend, maar ik vind het wel een relaxte plaat waarin Underworld zich nog minder dan voorheen richt op de dansvloer en laid back "luistermuziek" maakt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:55 schreef PDOA het volgende:
Nou, ik vind 'm (net zoals de nieuwe Orb) heel erg begin jaren '90 aandoen.
Smaken verschillen. Ik vind de nieuwe Orb helemaal zo slecht nog niet. Die plaat doet het prima in de bus na een lange dag werken!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mee eens, maar in tegenstelling tot de nieuwe Orb is deze plaat van Underworld wel goed te pruimen vind ik. Nee het is niet vernieuwend of vooruitstrevend, maar ik vind het wel een relaxte plaat waarin Underworld zich nog minder dan voorheen richt op de dansvloer en laid back "luistermuziek" maakt.
nee hoor. jij doet niet genoeg je best.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:08 schreef misteriks het volgende:
armoe troef deze tijden ! Zelfs Underworld laat het afweten anno 2007. Het is overduidelijk een feit dat het millenium fantastische muziek voortbracht ; maar er nu op alle vlakken en stijl "armoe troef" de norm is :5 Electro, my ass....
Ik vind het nieuwe album weer veel meer in de richting van de 'oude' underworld.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:08 schreef misteriks het volgende:
armoe troef deze tijden ! Zelfs Underworld laat het afweten anno 2007. Het is overduidelijk een feit dat het millenium fantastische muziek voortbracht ; maar er nu op alle vlakken en stijl "armoe troef" de norm is :5 Electro, my ass....
Tegen 'normale' prijs? * NT-T.BartMan gaat zijn agenda checkenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:18 schreef ruud_fr het volgende:
iemand interesse in 2 kaarten voor 30 januari in de HMH?
Gekeken, ik kan niet (is op een woensdag, problemen met de oppas)quote:Op maandag 7 januari 2008 20:22 schreef ruud_fr het volgende:
ja, afgerond naar boven 40 euro per stuk
Vetquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:50 schreef djmarshal het volgende:
Iemand naar de maassilo geweest? hoe was het?!
Eens, was een erg gave show!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vet
Ik was nog nooit in de Maassilo geweest en de locatie is cool. Het geluid was wellicht iets minder maar het was een vette show.
Ik hoop eigenlijk dat iemand me kan vertellen wat het één-na-laatste nummer was.
Even opgezocht en volgens mij heb je gelijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:53 schreef FLR het volgende:
[..]
Eens, was een erg gave show!![]()
Het een-na-laatste nummer, was dat niet gewoon "Two Months Off"? Of was dat het twee-na-laatste-nummer...
Je moet niet aankomen met lauwe zweefmuziek in een volgepakt HMH, ook al heet je Underworld.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Te weinig stampen? Hoezo stampen? Als je wil stampen moet je lekker naar Dance Valley ofzo
Je moet niet naar Underworld gaan met de verwachting te stampenquote:Op zondag 3 februari 2008 15:21 schreef PDOA het volgende:
[..]
Je moet niet aankomen met lauwe zweefmuziek in een volgepakt HMH, ook al heet je Underworld.
En wat was dan jouw hoogtepunt? 'Born Slippy' zeker?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:04 schreef Devlinsect het volgende:
Op underworld willen stampen en Moaner de beste plaat van de avond noemen.
De hele avond was een hoogtepunt.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:45 schreef PDOA het volgende:
[..]
En wat was dan jouw hoogtepunt? 'Born Slippy' zeker?
Jep. Ik had het gezien.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
Oh wacht... "zeikstraal". We hadden het kunnen weten. Verspilde moeite dit
NUXX.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:35 schreef VonHinten het volgende:
Ik weet nog een vet mooi nummer van Underworld, nl. Born Slippy!!
Born slippy was het origineel (instrumentaal).quote:
Niks, vond het ook best een coole afsluiter op LL2002. Maar als het je hoogtepunt van de avond was, heb je ws heimwee naar Darren (?), want ik heb ooit begrepen dat die vooral de man van het stampwerk was.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:46 schreef PDOA het volgende:
Moaner was ook het hoogtepunt van de avond. Voor mij wel. Wat is er trouwens mis met dat nummer?
Ja, dat weet ik wel.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:24 schreef stukovich het volgende:
[..]
Born slippy was het origineel (instrumentaal).
Born Slippy Nuxx is de (vocale) remix.
Stampen is wellicht het verkeerde woord. Dansbare nummers is beter denk ik. Ik zeg niet dat ik die rustige nummers niet dig hoor, die doen het prima op cd en in de huiskamer, maar live verwacht ik toch wat meer dansbare nummers.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:41 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Niks, vond het ook best een coole afsluiter op LL2002. Maar als het je hoogtepunt van de avond was, heb je ws heimwee naar Darren (?), want ik heb ooit begrepen dat die vooral de man van het stampwerk was.
En stampen heb ik (en kennelijk meer mensen hier) persoonlijk weinig boodschap aan...
(BTW Kunnen we dit topic 'es gauw volposten? Ik wil een » in MyAT!
Ah, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:01 schreef PDOA het volgende:
[..]
Stampen is wellicht het verkeerde woord. Dansbare nummers is beter denk ik. Ik zeg niet dat ik die rustige nummers niet dig hoor, die doen het prima op cd en in de huiskamer, maar live verwacht ik toch wat meer dansbare nummers.
Hebben ze afgesproken met de horeca onderneming zodat er meer drank verkocht wordt en de toiletjuffrouwen ook een extra inkomen hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, daar komt de aap uit de mouw.
Er was in het midden wel een redelijk rustig stuk ja.
Het zal me aan mijn reet roesten wat de horeca wil. Ik kom daar niet om bier te zuipen. Dat doe ik ervoor en erna welquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:01 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hebben ze afgesproken met de horeca onderneming zodat er meer drank verkocht wordt en de toiletjuffrouwen ook een extra inkomen hebben.
Thx. Daar was ik al enige tijd opzoek. Ook naar de cd van dit concert. Wie helpt me?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:25 schreef PDOA het volgende:
De setlist:
Bamboo
Little Speaker
Born Slippy Nuxx
Boy, Boy, Boy
Crocodile
Two Months Off
Kittens
Jumbo
Spikee/King of Snake
Moaner
Holding the Moth
Beautiful Burnout
Rez/Cowgirl
Heb ook de cd's gedownload van dit concert. Best lekker, hoewel ik er bij blijf dat er teveel rustpunten in zitten. Wat dat betreft is de Oblivion Ball Tokio set beter.
Thx. Kheb het meteen besteld.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef djmarshal het volgende:
http://liveherenow.co.uk/
daar kun je het origineel kopen.
Kickje voor 'n topformatie is gegrond,hmmquote:Op woensdag 28 november 2007 01:29 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe album weer veel meer in de richting van de 'oude' underworld.
(Beaucoup Fish, Second toughest)
Wat mij betreft een goeie move en stukken beter dan '100 days off'.
Wat bevalt je er niet aan dan ?
Niet genoeg simpele "boem boem" ?
"zitten" ????quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:32 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE zat ook in de Alpha op LL.
Beviel me goed, en inderdaad was het even opbouwen met rustigere nummers. Dat werd vond ik ruimschoots goedgemaakt me de bekende nummers, ik kon moeilijk stil blijven zitten.
rolstoel enzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:49 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"zitten" ????
Man, m'n voeten hebben de grond amper geraakt !
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:46 schreef L.Denninger het volgende:
Hier de liveset van lowlands trouwens :
http://rapidshare.com/fil(...)Live_-16-08-2008.mp3
Hij is lekker!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:46 schreef L.Denninger het volgende:
Hier de liveset van lowlands trouwens :
http://rapidshare.com/fil(...)Live_-16-08-2008.mp3
quote:
lol, naja, ik was die dag gewoon een beetje lui enzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:14 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Pf, kom op zeg, als je dat al een excuus vindt
En als je 'm harder zet ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:31 schreef Laton het volgende:
ik kan born slippy sowieso niet meer horen
nee echt volledig doodgedraaid. ik erger me tegenwoordig zelfs aan het nummerquote:
Geen last van. Maar Dark & Long (Dark Train) kan ik echt nog eindeloos aanhoren. Chris Sadler (Tsjechische DJ) pleurt die nog steeds in z'n sets.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:34 schreef Laton het volgende:
[..]
nee echt volledig doodgedraaid. ik erger me tegenwoordig zelfs aan het nummer
ja heb op vinylquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geen last van. Maar Dark & Long (Dark Train) kan ik echt nog eindeloos aanhoren. Chris Sadler (Tsjechische DJ) pleurt die nog steeds in z'n sets.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef _Led_ het volgende:
Born Slippy cover - Portishead style
Born Slippy cover - Radiohead style
Born Slippy cover - gewoon vet
Edit:
Links gewijzigd omdat Youtube-filmpjes op Fok! altijd op lo-fi worden afgespeeld.
Ja, vonnem ook niet zo goed.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:09 schreef RichardDawkins het volgende:
Vind het nieuwe album niet heel erg daverend. Misschien dat het even wennen is maar ik heb ze liever zonder outside producers.
Born watte? Nee sorry, ook google levert niks op.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:07 schreef Morendo het volgende:
Hebben jullie het nummer 'Born Slippy' wel eens gehoord van Underworld? Vette shit.
Fixedquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:59 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Born watte? Nee sorry, ook google levert nuxx op.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:07 schreef Morendo het volgende:
Hebben jullie het nummer 'Born Slippy' wel eens gehoord van Underworld? Vette shit.
Vette beeldenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef MadMaster het volgende:
Na twee avonden Paradiso n.a.v. de heruitgave van Dubnobasswithmyheadman een klein audiovisueel kickje:
quote:Barbara Barbara, we face a shining future
Hello, can you hear me? In a perfect storm……..
Underworld’s first new studio album in 6 years, Barbara Barbara, we face a shining future, is now available to pre-order ahead of release on 18th March 2016. The band will also take to the road in March 2016 for limited number of shows in Europe.
So what’s there in the shining future? The opening punch of a two-note detuned bass riff crunching over relentless percussion; the elegiac swoop of strings as they stretching out across off-world electronics; a demented lupine howl that curls itself into an unshakeable earworm; celestial techno and South American acoustics; voices that warp into harmonic riffs; found lyrics that form fine-tuned monolgues; head music to dance to..
Check out Shining future part 1, which will give you a taste of a few tracks on the album. Also on Spotify and Apple music
Available to pre-order on vinyl, CD, Super Deluxe, CD Book & download
7 new tracks, 7 new shows;
17.03.16 Columbia Halle, Berlin, Germany
18.03.16 Maimarktclub, Mannheim, Germany
24.03.16 Roundhouse, London, UK
25.03.16 Roundhouse, London, UK
28.03.16 Oosterport, Groningen, Netherlands
30.03.16 Cirque Royal, Brussels, Belgium
31.03.16 Paradiso, Amsterdam, Netherlands
Tickets go on sale on Friday 27th November 2015 at 9am GMT.
Roundhouse tickets are available in exclusive bundles with LP or CD editions of the album. These tickets and bundles are only available at underworldlive.com
Save £5 on LP album with a ticket
Save £2on CD album with a ticket
Barbara Barbara, we face a shining future tracklisting:
1. I Exhale
2. If Rah
3. Low Burn
4. Santiago Cuatro
5. Motorhome
6. Ova Nova
7. Nylon Strung
On on vinyl, CD, Super Deluxe, CD Book & download
Degene die deel 2 opent moet maar een mooie OP maken. Daar wordt het wel tijd voor.quote:Op zondag 13 maart 2016 00:26 schreef Seven. het volgende:
Jeetje. Topic nummer 1 na 15 jaar dan toch bijna dicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |