En die kaarten ga je nu natuurlijk verloten onder de bezoekers van dit topic? Je kan toch niet?quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:15 schreef L.Denninger het volgende:
Goddomme, heb ik vip-kaarten voor de HMH,
vertrek ik voor werk een paatr maanden naar Sydney.
Ook niet geheel onplezierig, maar ik zit me al maanden te verheugen op Underworld
erg gaaf gedaan!! ziet er goed uit.. thema's wisselen elkaar wel snel achter elkaar op..quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:25 schreef L.Denninger het volgende:
Check m'n demo-video's op http://www.beatharness.com/gallery.html
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:11 schreef robbish het volgende:
[..]
erg gaaf gedaan!! ziet er goed uit.. thema's wisselen elkaar wel snel achter elkaar op..
Misschien komt ie nog een keer als B side op een single?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:53 schreef djmarshal het volgende:
ben benieuwd hoe ze dit live gaan inpakken ?
kent iemand trouwens het nummer "faces". Wat is hier mee gebeurd? ze speelde dit 2jr geleden ofzo in de HMH. Die vond ik best oke. Maar die staat hier ook niet op.
Oinkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:02 schreef PDOA het volgende:
Is de cd al uit, of hebben jullie 'm allemaal via via gedownkocht?
Ja maar dat telt niet echt he.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:49 schreef wise het volgende:
Everything Everything blijft de beste![]()
vooral bij feest thuis kan je de dvd aanzetten en dat tie alleen de video effecten laat zien ipv het live convert![]()
Ik ben 'm al aan het downkopen, heh heh!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:40 schreef timbob het volgende:
[..]
Oink
Maar in japan is hij al uit, dus theoretisch zouden we hem wel kunnen hebben ja
ik wacht wel even tot hij hier uit is.
Die bonus track is ook niet echt de moeite
[..]
Ja maar dat telt niet echt he.
live en verzamel cd's zijn geen albums, naar mijn mening.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:52 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik ben 'm al aan het downkopen, heh heh!
Net zoals de nieuwe Orb trouwens, ook al uit in Japan.
Edit: whehe, binnen 5 minuten binnen!!!Zonder bonus track helaas.
Edit Edit: Zo op het eerste gehoor valt hij me ietwat tegen. Veel ambientgeneuzel en weinig echte clubkrakers. Qua sound gaan ze ook een beetje terug richting begin jaren '90. Dubnobass/Second Thoughest achtige muziek. Niet slecht, maar die tijd hebben we gehad. Maar wellicht is het net zoals Beaucoup Fish een groeiplaat, want daar vond ik in het begin ook weinig aan en is nu mijn favo Underworld plaat!
my thoughts exactly.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:28 schreef Laton het volgende:
[..]
dit kan niet eens in de schaduw staan van dub en second. lol was het maar zo'n feest dat ze terug gingen naar die tijd.
net geluisterd. ben het met je eens. het wachten is op remixen en b-kantjes.quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:55 schreef PDOA het volgende:
Nou, ik vind 'm (net zoals de nieuwe Orb) heel erg begin jaren '90 aandoen. Natuurlijk is het geen Dubnobass/Second Thoughest, maar er zit zeker wel een zelfde soort sound aan. Overigens hoor ik trouwens ook een hoop electropop invloeden a la Underneath The Radar/Change The Weather in deze cd. Of dit nu goed of slecht is laat ik maar even in het midden.
Mijn favo tracks tot nu toe zijn in ieder geval: Crocodile, Beautiful Burnout, Boy Boy Boy en Best Mamgu Ever. De rest weet ik nog zo net niet. Tracks zoals To Heal, Glam Bucket en Good Morning Cockerel doen me eerder denken aan fillers dan volwaardige album tracks.
die moet ik nog checken, maar dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef PDOA het volgende:
Nah, Crocodile heeft tenminste een dikke remix van Oliver Huntemann, en voor de clubtrance liefhebbers is er de Pete Heller remix.
die hunteman remix is inderdaad heel erg lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef PDOA het volgende:
Nah, Crocodile heeft tenminste een dikke remix van Oliver Huntemann, en voor de clubtrance liefhebbers is er de Pete Heller remix.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:33 schreef djmarshal het volgende:
http://www.nu.nl/news/128(...)orld_uitgesteld.html
:-(
quote:e Europese tournee van Underworld is uitgesteld. Hierdoor zijn beide shows op 5 november in Rotterdam en 9 november in Amsterdam voorlopig van de baan.
Reden voor de uitstel is een aanhoudende longontsteking waar Rick Smith al geruime tijd mee kampt. In verklaring zegt Karl Hyde: "Vanwege ernstige ziekte in de band zijn we genoodzaakt de Europese tournee van Underworld uit te stellen. Wij betreuren de gang van zaken, maar rekenen op begrip en geduld van onze fans."�
Het is nog niet bekend wanneer de vervangende shows plaats vinden. Zodra de nieuwe data bekend zijn, zal dit zo snel mogelijk bekend worden gemaakt.
Underworld zou�ook te zien zijn op 9 november in Amsterdam.
quote:Geachte mevrouw, heer,
De voorstelling van Underworld welke in de Maassilo op 5-11-2007 zou plaatsvinden is verschoven naar een nader te bepalen datum. Kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum, die later bekend zal worden gemaakt. Eventueel kunt u ook uw kaarten inleveren op één van onze verkooppunten.
Klik hier voor de adressen http://www.ticketmaster.n(...)cations.popup.NL.htm
Teven inlevering van de originele tickets, ontvangt u ter plekke de kaartprijs (exclusief servicekosten) retour.
Klanten met TicketFast tickets die niet naar het concert op de vervangende datum willen, kunnen d.m.v een email aangeven dat het bedrag op hun rekening geretourneerd dient te worden. Het e-mailadres is info@ticketservice.nl Wij zullen de tickets annuleren en de kaartprijs terug betalen.
Als u met uw creditcard heeft betaald, zullen wij de betaling crediteren naar uw creditcardrekening. De creditering zal door uw creditcardmaatschappij worden verrekend.Als u met iDEAL heeft betaald, zullen wij de kaartprijs overmaken naar het rekeningnummer waarmee de betaling in de eerste instantie is betaald.
Wij doen ons best om alle betalingen binnen twee weken te verwerken. Gezien de hoeveelheid betalingen kan het helaas voorkomen dat wij uw terugbetaling niet binnen dit termijn kunnen verwerken. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Ticket service nederland
Mee eens, maar in tegenstelling tot de nieuwe Orb is deze plaat van Underworld wel goed te pruimen vind ik. Nee het is niet vernieuwend of vooruitstrevend, maar ik vind het wel een relaxte plaat waarin Underworld zich nog minder dan voorheen richt op de dansvloer en laid back "luistermuziek" maakt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:55 schreef PDOA het volgende:
Nou, ik vind 'm (net zoals de nieuwe Orb) heel erg begin jaren '90 aandoen.
Smaken verschillen. Ik vind de nieuwe Orb helemaal zo slecht nog niet. Die plaat doet het prima in de bus na een lange dag werken!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mee eens, maar in tegenstelling tot de nieuwe Orb is deze plaat van Underworld wel goed te pruimen vind ik. Nee het is niet vernieuwend of vooruitstrevend, maar ik vind het wel een relaxte plaat waarin Underworld zich nog minder dan voorheen richt op de dansvloer en laid back "luistermuziek" maakt.
nee hoor. jij doet niet genoeg je best.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:08 schreef misteriks het volgende:
armoe troef deze tijden ! Zelfs Underworld laat het afweten anno 2007. Het is overduidelijk een feit dat het millenium fantastische muziek voortbracht ; maar er nu op alle vlakken en stijl "armoe troef" de norm is :5 Electro, my ass....
Ik vind het nieuwe album weer veel meer in de richting van de 'oude' underworld.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:08 schreef misteriks het volgende:
armoe troef deze tijden ! Zelfs Underworld laat het afweten anno 2007. Het is overduidelijk een feit dat het millenium fantastische muziek voortbracht ; maar er nu op alle vlakken en stijl "armoe troef" de norm is :5 Electro, my ass....
Tegen 'normale' prijs? * NT-T.BartMan gaat zijn agenda checkenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:18 schreef ruud_fr het volgende:
iemand interesse in 2 kaarten voor 30 januari in de HMH?
Gekeken, ik kan niet (is op een woensdag, problemen met de oppas)quote:Op maandag 7 januari 2008 20:22 schreef ruud_fr het volgende:
ja, afgerond naar boven 40 euro per stuk
Vetquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:50 schreef djmarshal het volgende:
Iemand naar de maassilo geweest? hoe was het?!
Eens, was een erg gave show!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vet
Ik was nog nooit in de Maassilo geweest en de locatie is cool. Het geluid was wellicht iets minder maar het was een vette show.
Ik hoop eigenlijk dat iemand me kan vertellen wat het één-na-laatste nummer was.
Even opgezocht en volgens mij heb je gelijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:53 schreef FLR het volgende:
[..]
Eens, was een erg gave show!![]()
Het een-na-laatste nummer, was dat niet gewoon "Two Months Off"? Of was dat het twee-na-laatste-nummer...
Je moet niet aankomen met lauwe zweefmuziek in een volgepakt HMH, ook al heet je Underworld.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Te weinig stampen? Hoezo stampen? Als je wil stampen moet je lekker naar Dance Valley ofzo
Je moet niet naar Underworld gaan met de verwachting te stampenquote:Op zondag 3 februari 2008 15:21 schreef PDOA het volgende:
[..]
Je moet niet aankomen met lauwe zweefmuziek in een volgepakt HMH, ook al heet je Underworld.
En wat was dan jouw hoogtepunt? 'Born Slippy' zeker?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:04 schreef Devlinsect het volgende:
Op underworld willen stampen en Moaner de beste plaat van de avond noemen.
De hele avond was een hoogtepunt.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:45 schreef PDOA het volgende:
[..]
En wat was dan jouw hoogtepunt? 'Born Slippy' zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |