Ik vind het nieuwe album weer veel meer in de richting van de 'oude' underworld.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:08 schreef misteriks het volgende:
armoe troef deze tijden ! Zelfs Underworld laat het afweten anno 2007. Het is overduidelijk een feit dat het millenium fantastische muziek voortbracht ; maar er nu op alle vlakken en stijl "armoe troef" de norm is :5 Electro, my ass....
Tegen 'normale' prijs? * NT-T.BartMan gaat zijn agenda checkenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:18 schreef ruud_fr het volgende:
iemand interesse in 2 kaarten voor 30 januari in de HMH?
Gekeken, ik kan niet (is op een woensdag, problemen met de oppas)quote:Op maandag 7 januari 2008 20:22 schreef ruud_fr het volgende:
ja, afgerond naar boven 40 euro per stuk
Vetquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:50 schreef djmarshal het volgende:
Iemand naar de maassilo geweest? hoe was het?!
Eens, was een erg gave show!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vet
Ik was nog nooit in de Maassilo geweest en de locatie is cool. Het geluid was wellicht iets minder maar het was een vette show.
Ik hoop eigenlijk dat iemand me kan vertellen wat het één-na-laatste nummer was.
Even opgezocht en volgens mij heb je gelijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:53 schreef FLR het volgende:
[..]
Eens, was een erg gave show!![]()
Het een-na-laatste nummer, was dat niet gewoon "Two Months Off"? Of was dat het twee-na-laatste-nummer...
Je moet niet aankomen met lauwe zweefmuziek in een volgepakt HMH, ook al heet je Underworld.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Te weinig stampen? Hoezo stampen? Als je wil stampen moet je lekker naar Dance Valley ofzo
Je moet niet naar Underworld gaan met de verwachting te stampenquote:Op zondag 3 februari 2008 15:21 schreef PDOA het volgende:
[..]
Je moet niet aankomen met lauwe zweefmuziek in een volgepakt HMH, ook al heet je Underworld.
En wat was dan jouw hoogtepunt? 'Born Slippy' zeker?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:04 schreef Devlinsect het volgende:
Op underworld willen stampen en Moaner de beste plaat van de avond noemen.
De hele avond was een hoogtepunt.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:45 schreef PDOA het volgende:
[..]
En wat was dan jouw hoogtepunt? 'Born Slippy' zeker?
Jep. Ik had het gezien.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
Oh wacht... "zeikstraal". We hadden het kunnen weten. Verspilde moeite dit
NUXX.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:35 schreef VonHinten het volgende:
Ik weet nog een vet mooi nummer van Underworld, nl. Born Slippy!!
Born slippy was het origineel (instrumentaal).quote:
Niks, vond het ook best een coole afsluiter op LL2002. Maar als het je hoogtepunt van de avond was, heb je ws heimwee naar Darren (?), want ik heb ooit begrepen dat die vooral de man van het stampwerk was.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:46 schreef PDOA het volgende:
Moaner was ook het hoogtepunt van de avond. Voor mij wel. Wat is er trouwens mis met dat nummer?
Ja, dat weet ik wel.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:24 schreef stukovich het volgende:
[..]
Born slippy was het origineel (instrumentaal).
Born Slippy Nuxx is de (vocale) remix.
Stampen is wellicht het verkeerde woord. Dansbare nummers is beter denk ik. Ik zeg niet dat ik die rustige nummers niet dig hoor, die doen het prima op cd en in de huiskamer, maar live verwacht ik toch wat meer dansbare nummers.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:41 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Niks, vond het ook best een coole afsluiter op LL2002. Maar als het je hoogtepunt van de avond was, heb je ws heimwee naar Darren (?), want ik heb ooit begrepen dat die vooral de man van het stampwerk was.
En stampen heb ik (en kennelijk meer mensen hier) persoonlijk weinig boodschap aan...
(BTW Kunnen we dit topic 'es gauw volposten? Ik wil een » in MyAT!
Ah, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:01 schreef PDOA het volgende:
[..]
Stampen is wellicht het verkeerde woord. Dansbare nummers is beter denk ik. Ik zeg niet dat ik die rustige nummers niet dig hoor, die doen het prima op cd en in de huiskamer, maar live verwacht ik toch wat meer dansbare nummers.
Hebben ze afgesproken met de horeca onderneming zodat er meer drank verkocht wordt en de toiletjuffrouwen ook een extra inkomen hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, daar komt de aap uit de mouw.
Er was in het midden wel een redelijk rustig stuk ja.
Het zal me aan mijn reet roesten wat de horeca wil. Ik kom daar niet om bier te zuipen. Dat doe ik ervoor en erna welquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:01 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hebben ze afgesproken met de horeca onderneming zodat er meer drank verkocht wordt en de toiletjuffrouwen ook een extra inkomen hebben.
Thx. Daar was ik al enige tijd opzoek. Ook naar de cd van dit concert. Wie helpt me?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:25 schreef PDOA het volgende:
De setlist:
Bamboo
Little Speaker
Born Slippy Nuxx
Boy, Boy, Boy
Crocodile
Two Months Off
Kittens
Jumbo
Spikee/King of Snake
Moaner
Holding the Moth
Beautiful Burnout
Rez/Cowgirl
Heb ook de cd's gedownload van dit concert. Best lekker, hoewel ik er bij blijf dat er teveel rustpunten in zitten. Wat dat betreft is de Oblivion Ball Tokio set beter.
Thx. Kheb het meteen besteld.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef djmarshal het volgende:
http://liveherenow.co.uk/
daar kun je het origineel kopen.
Kickje voor 'n topformatie is gegrond,hmmquote:Op woensdag 28 november 2007 01:29 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe album weer veel meer in de richting van de 'oude' underworld.
(Beaucoup Fish, Second toughest)
Wat mij betreft een goeie move en stukken beter dan '100 days off'.
Wat bevalt je er niet aan dan ?
Niet genoeg simpele "boem boem" ?
"zitten" ????quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:32 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE zat ook in de Alpha op LL.
Beviel me goed, en inderdaad was het even opbouwen met rustigere nummers. Dat werd vond ik ruimschoots goedgemaakt me de bekende nummers, ik kon moeilijk stil blijven zitten.
rolstoel enzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:49 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"zitten" ????
Man, m'n voeten hebben de grond amper geraakt !
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:46 schreef L.Denninger het volgende:
Hier de liveset van lowlands trouwens :
http://rapidshare.com/fil(...)Live_-16-08-2008.mp3
Hij is lekker!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:46 schreef L.Denninger het volgende:
Hier de liveset van lowlands trouwens :
http://rapidshare.com/fil(...)Live_-16-08-2008.mp3
quote:
lol, naja, ik was die dag gewoon een beetje lui enzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:14 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Pf, kom op zeg, als je dat al een excuus vindt
En als je 'm harder zet ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:31 schreef Laton het volgende:
ik kan born slippy sowieso niet meer horen
nee echt volledig doodgedraaid. ik erger me tegenwoordig zelfs aan het nummerquote:
Geen last van. Maar Dark & Long (Dark Train) kan ik echt nog eindeloos aanhoren. Chris Sadler (Tsjechische DJ) pleurt die nog steeds in z'n sets.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:34 schreef Laton het volgende:
[..]
nee echt volledig doodgedraaid. ik erger me tegenwoordig zelfs aan het nummer
ja heb op vinylquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geen last van. Maar Dark & Long (Dark Train) kan ik echt nog eindeloos aanhoren. Chris Sadler (Tsjechische DJ) pleurt die nog steeds in z'n sets.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef _Led_ het volgende:
Born Slippy cover - Portishead style
Born Slippy cover - Radiohead style
Born Slippy cover - gewoon vet
Edit:
Links gewijzigd omdat Youtube-filmpjes op Fok! altijd op lo-fi worden afgespeeld.
Ja, vonnem ook niet zo goed.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:09 schreef RichardDawkins het volgende:
Vind het nieuwe album niet heel erg daverend. Misschien dat het even wennen is maar ik heb ze liever zonder outside producers.
Born watte? Nee sorry, ook google levert niks op.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:07 schreef Morendo het volgende:
Hebben jullie het nummer 'Born Slippy' wel eens gehoord van Underworld? Vette shit.
Fixedquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:59 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Born watte? Nee sorry, ook google levert nuxx op.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:07 schreef Morendo het volgende:
Hebben jullie het nummer 'Born Slippy' wel eens gehoord van Underworld? Vette shit.
Vette beeldenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef MadMaster het volgende:
Na twee avonden Paradiso n.a.v. de heruitgave van Dubnobasswithmyheadman een klein audiovisueel kickje:
quote:Barbara Barbara, we face a shining future
Hello, can you hear me? In a perfect storm……..
Underworld’s first new studio album in 6 years, Barbara Barbara, we face a shining future, is now available to pre-order ahead of release on 18th March 2016. The band will also take to the road in March 2016 for limited number of shows in Europe.
So what’s there in the shining future? The opening punch of a two-note detuned bass riff crunching over relentless percussion; the elegiac swoop of strings as they stretching out across off-world electronics; a demented lupine howl that curls itself into an unshakeable earworm; celestial techno and South American acoustics; voices that warp into harmonic riffs; found lyrics that form fine-tuned monolgues; head music to dance to..
Check out Shining future part 1, which will give you a taste of a few tracks on the album. Also on Spotify and Apple music
Available to pre-order on vinyl, CD, Super Deluxe, CD Book & download
7 new tracks, 7 new shows;
17.03.16 Columbia Halle, Berlin, Germany
18.03.16 Maimarktclub, Mannheim, Germany
24.03.16 Roundhouse, London, UK
25.03.16 Roundhouse, London, UK
28.03.16 Oosterport, Groningen, Netherlands
30.03.16 Cirque Royal, Brussels, Belgium
31.03.16 Paradiso, Amsterdam, Netherlands
Tickets go on sale on Friday 27th November 2015 at 9am GMT.
Roundhouse tickets are available in exclusive bundles with LP or CD editions of the album. These tickets and bundles are only available at underworldlive.com
Save £5 on LP album with a ticket
Save £2on CD album with a ticket
Barbara Barbara, we face a shining future tracklisting:
1. I Exhale
2. If Rah
3. Low Burn
4. Santiago Cuatro
5. Motorhome
6. Ova Nova
7. Nylon Strung
On on vinyl, CD, Super Deluxe, CD Book & download
Degene die deel 2 opent moet maar een mooie OP maken. Daar wordt het wel tijd voor.quote:Op zondag 13 maart 2016 00:26 schreef Seven. het volgende:
Jeetje. Topic nummer 1 na 15 jaar dan toch bijna dicht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |