Welke feature dahaaan??
Nou, om in multiplayer samen te spelen, coop. Verdomme, de beste feature ooit in een game rammen ze eruit. Omdat het spel dan niet meer zou kloppen ofzoiets vanwege allemaal scripts enzo. Ik heb met Duke3d het spel al ongeveer 4x uitgepseeld met mijn broers, wat was dat tof. DAMN!!!!!!!
Balen dat multiplayer eruit is gehaald. Ook daar maakte ik vaak gebruik van. Wanneer komt het spel nu echt uit??
DOWNLOADEEEEUH!!
quote:beetje vaporware idd ...
Op maandag 03 september 2001 19:12 schreef Vision het volgende:
weten jullie waarom hij Duke Nukem 4ever heet? omdat het 4ever duurt voor hij uitkomt
Maar je kunt er vergif op innemen dat het echt een topspel word als hij uitkomt (duke nukem was ook verouderd toen hij uitkwam en dat roelde ook).
En het is idd jammer dat coop eruit is gehaald maar zolang dr maar multiplayer en een holoduke inzit ben ik tevreden ik zette in dat bioscooplevel namelijk altijd een holoduke achter de kassa (bij de wc) en daarna ergens verstoppin in de hoek en dan reactie's checken van je medespelers en lachen geblazen (en schieten natuurlijk).
Trouwens ik begin nu toch goede hoop te krijgen dat we voor 2002 duke4ever kunnen kopen aangezien de informatiestroom weer een beetje op gang begint te komen. Ook zit er in de gba versie van duke nukem een nieuwe vijand uit duke4ever als een soort preview. Die gba versie word zowieso wel cool het is een totaal nieuw avontuur behalve dat het veel bekende wapens en vijanden hebt (maar ook veel nieuwe van beiden en totaal nieuwe levels en 'storyline') en het moet 1 dezer dagen uitkomen
hier zijn wat screenshots:
edit: net nog effe dat e3 2001 filmpje van duke4 gedownload en het ziet er dan misschien uit alsof het al 1 jaar uit had moeten zijn, maar de gameplay roelt echt zo tie zien echt precies in duke nukem stijl.
[Dit bericht is gewijzigd door sp3c op 13-08-2002 14:06]
mijn nickname is verzonnen bij DukeNukem 3D Echt heel veel gespeeld over het netwerk toendertijd
De systeemeisen worden zwaar hoog, 1 ghz cpu is al te langzaam waarschijnlijk 2ghz gaat er meer op lijken.
Geforce 3 is minimaal en daaronder is niet meer mee te spelen.
De engine bestaat uit UT/utk3 code en custom code.
en het is nog steeds when it's done
En Duke3D heeft geloof ik voor het 3e jaar op rij de VaporAwards gewonnen voor het product wat met de meeste poeha is gepromote, maar nog altijd niet op de markt is verschenen
quote:Hahaha
Op donderdag 16 januari 2003 13:16 schreef Tijn het volgende:
En Duke3D heeft geloof ik voor het 3e jaar op rij de VaporAwards gewonnen voor het product wat met de meeste poeha is gepromote, maar nog altijd niet op de markt is verschenen
quote:Ja hoor, wired.com reikt deze "prijs" ieder jaar uit: http://www.wired.com/news/culture/0,1284,57023,00.html
Op donderdag 16 januari 2003 13:24 schreef Frollo het volgende:[..]
Hahaha
Heb je geen linkje naar de organisatie die dit uitgeroepen heeft?
Check de details yourself Erg leuk iig.
quote:Tnx!
Op donderdag 16 januari 2003 13:35 schreef Tijn het volgende:
Ja hoor, wired.com reikt deze "prijs" ieder jaar uit: http://www.wired.com/news/culture/0,1284,57023,00.htmlCheck de details yourself
Erg leuk iig.
edit: Diablo II en Black & White scoorden in andere jaren ook hoog. Zo zie je maar dat het soms best de moeite waard is om te wachten...
[Dit bericht is gewijzigd door Frollo op 16-01-2003 13:46]
quote:En stond ook in 2001 en 2000 al in de lijst
Op donderdag 16 januari 2003 13:41 schreef Frollo het volgende:[..]
Tnx!
Prima leesvoer ja, en Warcraft III werd inderdaad ook nog even genoemd
Trouwens Tijn
quote:
Op maandag 3 september 2001 19:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]beetje vaporware idd ...
quote:euh is is nog 0,0 promotie geweest voor de nieuwe duke
Op donderdag 16 januari 2003 13:16 schreef Tijn het volgende:
Bij deze naar GAM.En Duke3D heeft geloof ik voor het 3e jaar op rij de VaporAwards gewonnen voor het product wat met de meeste poeha is gepromote, maar nog altijd niet op de markt is verschenen
de laatste screenshots zijn al weer 2 jaar oud.
Hoop ik...
aanmeldtquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:33 schreef mikando18 het volgende:
Als er 5000 users online zijn op http://www.shacknews.com/ laten ze meer zien van dnf
2 totaaaal verschillende games maat, maar moet wel zeggen dat de in 2000 indrukwekkende screens nu toch wel ERG standaard werk beginnen te worden... waarschijnlijk krijgt ie nog 1 update, Unreal Engine 3.0quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:19 schreef Djaser het volgende:
Het is ook gewoon echt hetGuns n'Roses - Chinese Democracy verhaal
Dukef4ever is ook begonnen als platform game met 3d look ergens in 1998, eigenlijk is het spel er dus al, Manhattem project.
Dat weet ik wel maar Duke Nukem Manhattem project is wel wat Dukef4ever oorspronkelijk ongeveer had moeten worden. En ja ze hebben het spel na eigen zeggen grafisch zwaar verbeterd, vandaar dat er ook geen screens meer op de site staan want die zijn niet relevant meer.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
2 totaaaal verschillende games maat, maar moet wel zeggen dat de in 2000 indrukwekkende screens nu toch wel ERG standaard werk beginnen te worden... waarschijnlijk krijgt ie nog 1 update, Unreal Engine 3.0
quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Duke 4 Ever zou gewoon een FPS moeten worden hoor, ik weet niet wat je uit je nek zwalkt... Manhattan Project was gewoon een zoethoudertje...
En ga je zelf maar eens wat beter in lichten de volgende keer.quote:Ik zwalk niet uit mijn nek, ik zeg niet dat het een platform spel gaat worden, maar dat dat het oorspronkelijke plan was. In FAQ staat dat het een andere game met dezelfde naam was, die gecanceled is maar dat is bullshit. De Dukef4ever uit 2000 bestaat ook niet meer want dat is ook totaal verandert.
1.5 - Wasn't 3D Realms once planning another game under the name Duke Nukem Forever?
Yes, the game now known as Duke Nukem Forever was originally referred to as Duke Nukem 4 in early 1997, while 3D Realms considered the idea of a new side scrolling Duke title which was referred to as Duke Nukem Forever. 3D Realms' George Broussard once described the original Duke Nukem Forever side-scroller as "a really cool 3D side-scroller like Donkey Kong Country."
Het leuke is dat dat idee niet verder kwam dan een aantal (gesloten) vergaderingen, dus sinds dag 1 dat Duke 4 evah in het nieuws is was het al een FPS...quote:Op zondag 25 april 2004 08:55 schreef Djaser het volgende:
[..]
[..]
En ga je zelf maar eens wat beter in lichten de volgende keer.
Dan nog....quote:Op zondag 25 april 2004 16:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het leuke is dat dat idee niet verder kwam dan een aantal (gesloten) vergaderingen, dus sinds dag 1 dat Duke 4 evah in het nieuws is was het al een FPS...
Hij komt wel, ooitquote:Op zondag 25 april 2004 21:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Jadajadajada, maar het spel is er voorlopig nog niet...
Met het verschil dat Duke4 nu al een jaar of 8 op de planning staat en er nooit een speelbaar iets verschenen is.quote:Op zondag 25 april 2004 23:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Net als Stalker, HL2 en Doom3... Ooit...
niets op de E3quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:55 schreef RAM_ het volgende:
Volgens mij komt ie niet meer of ze moeten nu wat op de e3 gaan doen.
Bravo! Zo hoort dat bij echte vaporware.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:44 schreef Kamphuys het volgende:
Ik blijf erin geloven! Tegen beter weten in![]()
Toen Duke3D uitkwam was het ook al hopeloos verouderd, zeker in vergelijking met Quake, de grote concurrent. En toch was Duke minstens zo populair als Quake. (I aint afraid of no Quakequote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:44 schreef mschol het volgende:
tegen de tijd dat het spel uit komt is het jamerr genoeg hopeloos verouderd gok ik...
de droom!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:14 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Toen Duke3D uitkwam was het ook al hopeloos verouderd, zeker in vergelijking met Quake, de grote concurrent. En toch was Duke minstens zo populair als Quake. (I aint afraid of no Quake). Vergelijk de platte sprites tegen de uit polygonen opgebouwde tegenstanders uit Quake.
Toen Half-Life uitkwam was het ook al hopeloos verouderd (Quake-1 Engine), niemand die je daar over hoorde klagen. Als de gameplay net zo geweldig is als die van Duke3d TOEN was dan zal het me echt aan m'n reet roesten of het grafisch verouderd is of niet.
Engine is meerdere malen verandert dus dat gaat niet op.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:44 schreef mschol het volgende:
tegen de tijd dat het spel uit komt is het jamerr genoeg hopeloos verouderd gok ik...
Zoals ik al zei, ik blijf erin gelovenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
de droom! :')
Ja, dat is dus de versie van de Duke4ever-soundtrack.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:48 schreef dapluiz het volgende:
Ik had laatst een of andere uitvoering door megadeath oid
Nog even afwachten dusquote:In the Take Two third quarter fiscal 2004 results conference call, it was revelead that Duke Nukem Forever is "using the DOOM 3 technology, which is finished".
nee menquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Duke is toch gecanceld
het zou me anders niks verbazen.. heb er al in tijden niks van gehoordquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee men
Er is al twee jaar geen nieuws meer over dus dan zou het wel eerder bekend zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:48 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou me anders niks verbazen.. heb er al in tijden niks van gehoord
gecanceld wegens geldgebrek zou het dan zijn...8)7
5 jaar ontwikkelen op UE 2.0 en dan ineens naar ID software?quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:51 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Nog even afwachten dus![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:17 schreef QyRoZ het volgende:
Dit topic is ook 4ever.
MyAT hè?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:19 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]hahaha
mensen voelen zich anders nog wel aangetrokken naar dit topic
Uit de Power Unlimited van september:quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Duke is toch gecanceld
Dus.....quote:Nou, wij zijn de lulligste niet en belden met een goede bekende die voor Take 2 werkt, en vroegen hoe het nou echt met die game zat.
Volgens de geruchten komt de game namelijk helemaal niet meer uit, maar Take 2 ontkent dit en zegt dat het spel begin 2005 in de winkels zal liggen. De baas van 3D realms, George Broussard, reageerde op die geruchten door te stellen dat de PR-mensen van Take 2 hun bek moeten houden en dat de game klaar is als ie af is.
Ik verwacht het niet in 2565. Februari.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:52 schreef Djaser het volgende:
Whehe zoals altijd dus. Wedden dat de game gewoon uit gaat komen wanneer dat het minst verwacht gaat worden.
t is net een enschede topic, die raken ook maar niet vol!quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:17 schreef QyRoZ het volgende:
Dit topic is ook 4ever.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:44 schreef mschol het volgende:
ik denk dat als hij in 2005 uitkomt dat ze quake 3 hebben gepajkt ewn alleen de modellen hebben aangepast (en een beetje ai hebben geschreven..)
quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
5 jaar ontwikkelen op UE 2.0 en dan ineens naar ID software?
quote:Actually the truth is each level of the game is going to be run by a different engine for every level. They want to raise the bar in the industry by making each level feel more fresh and different than the previous level...
Level 1 : Unreal Engine
Level 2 : Quake 2 Engine
Level 3 : Unreal Tournament Engine
Level 4 : Doom 3 Engine
Level 5 : Valve Source Engine
Level 6 : Unreal 3.0 Engine
Hmm...Thats why this game has taken so long.....
And the soap continues.....quote:Ken je de shooter Duke Nukem Forever, dat spel dat al zo lang in ontwikkeling is? De afgelopen 24 uur deed zich een merkwaardig incident voor rond het spel. Wat feiten vooraf. DNF werd in eerste instantie gemaakt met de engine van Quake II, maar ontwikkelaar 3D Realms stapte later over op de engine van Unreal, die vervolgens steeds werd vervangen door de nieuwere versies van die engine. Men schijnt gestopt te zijn bij de engine van UT2003 en die zou door 3D Realms vervolgens flink opgevoerd zijn. Ook handig om te weten; 3D Realms en uitgever Take Two Interactive kregen afgelopen jaar ruzie over de datum waarop het spel in de winkel zou komen. De twee bedrijven zijn nauwelijks nog "on speaking terms".
Des te opvallender dat de directeur van Take Two (Rich Roedel) in een bijeenkomst met de investeerders in de uitgever wist te melden dat 3D Realms voor hun shooter gebruik maken van de engine van Doom 3. Dat zou de derde switch zijn voor het spel en het zou niet alleen betekenen dat 3D Realms al het werk aan de engine van UT2003 weg gegooid zou hebben, maar ook dat men weer helemaal vooraf zou zijn begonnen met de ontwikkeling van het spel, ook al voor de derde keer.
Het blijkt dan ook een flagrante vergissing van Roedel. George Broussard, directeur van 3D Realms was zeer verbaasd over de uitlatingen van Roedel en doet ze af als onzin. Het spel wordt zoals eerder bekend gemaakt, nog steeds gemaakt met een engine die grofweg gebaseerd is op die van UT2003, maar die door 3D Realms sterk aangepast is. Zo zou men een compleet nieuwe rendering engine geschreven hebben, het deel van de programmatuur die alles in beeld brengt.
De toch al zo koele sfeer tussen ontwikkelaar en uitgever zal er door dit incident niet beter op geworden zijn. Het belangrijkste; nog steeds geen enkele indicatie over een datum waarop je Duke Nukem Forever in de winkel kunt verwachten.
Er is geen geldgebrek. 3D Realms ontwikkelt Duke 4 Ever gewoon voor de lol, meer als hobby. Daarom duurt het ook zo lang, er zit geen enkele druk achter. Ik geloof er nog steeds inquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:48 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou me anders niks verbazen.. heb er al in tijden niks van gehoord
gecanceld wegens geldgebrek zou het dan zijn...8)7
quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
whehehe
quote:Verzin korte scènes voor da Duke
De directeur vraagt of mee wil denken met de makers van Duke Nukem Forever. Ze vragen of je korte scènes wil verzinnen waarin Pig Cops de straten onveilig maken.
Je zult het wellicht niet geloven, maar er wordt nog gewerkt aan Duke Nukem Forever. Men vraagt zelfs jou hulp. Op het forum van het spel doet directeur George Broussard van ontwikkelaar 3D realms een oproep. Hij zoekt ideeën voor korte achtergrondscènes. Vooral die waarin de illustere Pig Cops de straten van Las Vegas onveilig maken.
3D Realms wil korte scripted events laten gebeuren als je als Duke door Las Vegas loopt. Een Pig Cop die een agent van de EDF aan één voet optilt en eens flink door elkaar rammelt, zulk soort ideeën. De scène's mogen niet langer dan een seconde of 5 duren en er mogen slechts enkele acteurs bij betrokken zijn.
Broussard vraagt of je op het forum de scènes wil beschrijven, je hoeft ze verder niet op grafische manier uit werken.
Best een leuk idee maar als ze dan weer het spel over nieuw gaan maken heb je er niks aan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:05 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
![]()
de klootzakkenquote:Op maandag 24 januari 2005 23:36 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
De ontwikkelaar van Duke Nukem Forever, 3D Realms, heeft ervoor gezorgt dat de ontwikkeling van een op de Half-Life 2 engine gebasseerde mod gestopt is. De fans die aan een Duke Nukem mod werkten werden gevraagd om per direct te stoppen met de ontwikkeling ervan, omdat 3D Realms niet toestaat dat hun intellectuele rechten gebruikt worden in mods of andere game engines. Hoewel het natuurlijk te begrijpen is dat 3D Realms dit beleid hanteert is het misschien aan te bevelen meer aandacht te besteden aan hun eigen game Duke Nukem Forever, in plaats van zich met deze onschuldige fans te bemoeien. Het wordt trouwens verwacht dat meer info over Duke Nukem Forever tijdens de E3 openbaar wordt gemaakt.
Net als die demo op de E3 1997?quote:Op maandag 24 januari 2005 23:36 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Het wordt trouwens verwacht dat meer info over Duke Nukem Forever tijdens de E3 openbaar wordt gemaakt.
quote:Indrukwekkende physics in Duke Nukem: Forever?
Physics vormen een belangrijke element in huidige generatie first-person shooters. Meqon laat mooi dingen zien, die wellicht terugkomen in Duke Nukem: Forever.
Als je de naam Duke Nukem: Forever noemt, schieten de meeste gamers in de lach. Het spel heeft al de bijnaam Duke Nukem: Never gekregen, vanwege de enorme vertraging bij de ontwikkeling van de game. Volgens mij is de shooter nu al zo'n acht jaar in ontwikkeling. Het moet gezegd worden dat 3D Realms een kleine ontwikkelaar is, en nog steeds een goede reputatie heeft (al zal de uitgever daar anders over denken).
Toen 3D Realms aankondigde in zee te gaan met Meqon om de physics te verzorgen, was dat volgens veel gamers nauwelijks interessant. Op de GDC verrastte het Zweedse bedrijf echter met een zeer indrukwekkende Physics Engine, die volgens veel deelnemers van de GDC de physics uit Half-Life 2 doet verbleken. Hoewel Meqon niet heeft bevestigd dat 3D Realms de nieuwe physics engine gebruikt, ligt dat wel voor de hand.
Meqon heeft zijn product verder geoptimaliseerd voor gebruik bij de volgende generatie consoles
Wat ik er van begrepen heb hebben die kerels allemaal zo goed geboerd door hun games dat ze helemaal niet meer hoeven te werken, ze doen dit puur als hobby.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:48 schreef Kogando het volgende:
Whahaha.. die gasten daar bij 3DRealms zitten gewoon hele dagen een beetje bier te zuipen en games te spelen. Iedereen is al vergeten waar hij nou eigenlijk voor aangenomen is.
Stelletje prutsers.
klopt als een zwerende vinger, dat is tevens ook de reden waarom het zo lang duurt...quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:03 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Wat ik er van begrepen heb hebben die kerels allemaal zo goed geboerd door hun games dat ze helemaal niet meer hoeven te werken, ze doen dit puur als hobby.
Misschien als dit topic vol staat dat dan het spel uit komtquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:21 schreef washandje het volgende:
Briljant dat dit topic er al 4 jaar staat
"When it's done!"quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:41 schreef Tain het volgende:
Misschien als dit topic vol staat dat dan het spel uit komt
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Die laatst duke game, sloeg ook eigenlijk nergens op.
vage van links naar rechts wandel game,quote:
Je weet dat Lamborghini eigenlijk een tractormerk is he?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:09 schreef Jordy-B het volgende:
Je weet dat Duke Nukem eigenlijk een platformgame is, hè?
of gewoon eens een knoop doorhakken en iets afmaken voor ze vernieuwing doorvoeren...quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:34 schreef Kogando het volgende:
Tijd dat ze dan wat mensen in dienst nemen die van aanpakken weten.
Ja, nou? Kijk jij er dan van op als er nog 'n tractor uit de garage rolt?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:29 schreef Kogando het volgende:
[..]
Je weet dat Lamborghini eigenlijk een tractormerk is he?
Precies. Daar draait het niet om in Duke, we willen gewoon weer rondrennen, aliens knallen, meesterlijke one-liners horen en een decor wat voornamelijk bestaat uit seksshops en sleezy peepshowsquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:16 schreef speedfreakssj het volgende:
tja, doe mij maar gewoon een lekker simpe ren en schiet spel.
Boeend dat het net zoals bij Far Cry en HL2 mogelijk is om een kratje te gooien dat die dan heel mooi en volgens de wetten van de natuurlijk omvalt of naar beneden lazert.
en dat de kogelbaan berekend word als je schiet........
Same herequote:Op zondag 13 maart 2005 09:54 schreef DeRCT14 het volgende:
toch nog even een tvp.. kan ik hem over 4 jaar toch nog terugvinden.
dat had juist de duek feeling, oen!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
vage van links naar rechts wandel game,
had helemaal geen Duke Nukem feeling,
Nee, kruip gerust terug onder je steen. Eerst volgende nieuws volgt waarschijnlijk rond maart 2137.quote:
Met de Unreal-548 enginequote:Op woensdag 20 juli 2005 15:47 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Nee, kruip gerust terug onder je steen. Eerst volgende nieuws volgt waarschijnlijk rond maart 2137.
("We hebben een mogelijke releasedate voor eerste screenshots")
eigenlijk ik ook ja, en vast wel meerdere mensenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:21 schreef Vuige_Kuthippie het volgende:
dammit, iedere keer dat ik dit topic omhoog geschopt zie worden, krijg ik stille hoop, tot ik besluit er ook op te klikken en het "nieuws" daadwerkelijk te lezen..
Nee hoor, ik niet! Echt niet!quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:33 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
eigenlijk ik ook ja, en vast wel meerdere mensen
Hmm, daar ken ik duke niet van oen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat had juist de duek feeling, oen!
ik kijk standaard in elk topic in MyAT die als rood staat aangegevenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:33 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
eigenlijk ik ook ja, en vast wel meerdere mensen
dan moet jej emoeder boos aankijken dat je niet eerder gemaakt ben of eerder in de budgetbakken moeten kijken!quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Hmm, daar ken ik duke niet van oen.
Ik ken hem van schieten in hoerenclubs, oen.
Prachtig gezegdquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:29 schreef Kogando het volgende:
[..]
Je weet dat Lamborghini eigenlijk een tractormerk is he?
hmm, zal ut er eens vragen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dan moet jej emoeder boos aankijken dat je niet eerder gemaakt ben of eerder in de budgetbakken moeten kijken!
wanneer gaan we weer racen met wasteil?
Jahquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:53 schreef fratsman het volgende:
Geloven jullie nou werkelijk dat deze game er ooit komt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
kennelijk is het niet fun genoeg dat het niet uitkomt!!quote:Q: PLEASE Don't release this game until it's finished and is as bug free as is humanly possible. Take as much time as is necessary, and don't bend to outside pressures from Publishers or even the rabid band of nastys on this message board (of which I am included).
A: We won't. We have zero publisher pressure to ship the game, and have total control of when it does ship. We don't want to release it before it's "fun" and as bug free as possible. We don't want 10 patches after release either, but some are unavoidable with as complex as games are now.
Dan hebben we ergens na 2010 dus de eerste persberichten?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:31 schreef QyRoZ het volgende:
We posten dit topic gewoon vol
Zag in een magazine wel iets zien over Prey, wat ook 20 jaar dood is geweest, dus er is hoop
Dit is leukquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:23 schreef QyRoZ het volgende:
Hihi, 198 april.
Haha, ik lach me kapotquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:25 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Dit is leukDadelijk komt de rest er ook weer bij die dit nog in de MyAt heeft staan
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn screenshots van 5 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:08 schreef ThE_ED het volgende:
Ik wil monsters en varkens, geen stomme Osama en een rare soldaat.
Doet het ook nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:13 schreef babba het volgende:
[..]
Dat zijn screenshots van 5 jaar geleden ofzoIk denk niet dat het spel er nu nog zo uit ziet
Whaaah ik ook hoe kan dat! Echt vet toevallig...zouden meer mensen er zo'n gevoel van krijgen dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:45 schreef Devolution het volgende:
Bij dit spel krijg ik echt zo'n "" gevoel
![]()
[complot theorie]Er is helemaal geen spel[/]quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:13 schreef babba het volgende:
[..]
Dat zijn screenshots van 5 jaar geleden ofzoIk denk niet dat het spel er nu nog zo uit ziet
Dat zou je bij de makers wel eens willen doenquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:53 schreef Pheno het volgende:
Was dat de demo gebaseerd op de Doom 1 engine? Die is al oud
Alles is beter dan vaporwarequote:Op donderdag 28 juli 2005 11:36 schreef appelsientje het volgende:
Tjonge jonge nog niks..
toevallig gisteren duke3d gedownload.. 't ziet er niet uit.. maar toch wel grappig om weer te spelen..
*zucht*
Je geloofde me toch niet echt hequote:Op donderdag 28 juli 2005 10:53 schreef Pheno het volgende:
Was dat de demo gebaseerd op de Doom 1 engine? Die is al oud
Wat denk je? Het gaat over Duke Nukem Wheneverquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:07 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Je geloofde me toch niet echt he![]()
zuigt altijd en maar 1 spel noemenquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:55 schreef Rikoko het volgende:
Jezus, try to live with it, wanneer zijn ze begonnen met dat shit spel? 1999?!
zo zouden ze telkens weer een nieuwe engine moeten maken om al die jaren mee te gaan.
Een spel wat ZO lang word uitgesteld ZUIGT ALTIJD ---------> DAIKATANA
Mijn illusie, wat doe je?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:55 schreef Rikoko het volgende:
zo zouden ze telkens weer een nieuwe engine moeten maken om al die jaren mee te gaan.
Een spel wat ZO lang word uitgesteld ZUIGT ALTIJD ---------> DAIKATANA
Nee joh, veel eerder al. In '96 was de naam al bekend en in '97 stonden er her en der al previews.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:55 schreef Rikoko het volgende:
Prey zou het spel zijn dat voor Duke Nukem zou uitkomen om de nieuwe engine te showen. Alles zou kapot kunnen, bv muren dus ook om zo een doorgang te maken. Dynamische belichting, door ramen heen kijkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:45 schreef Kamphuys het volgende:
Hoe lang werd Prey al genoemd?? Ook al zoiets volgens mij
Overheidssubsisdies, ze staan tegenwoordig ingeschreven als museaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prey zou het spel zijn dat voor Duke Nukem zou uitkomen om de nieuwe engine te showen. Alles zou kapot kunnen, bv muren dus ook om zo een doorgang te maken. Dynamische belichting, door ramen heen kijkenen allemaal andere nieuwe snufjes. Dat zou de quake 2 killer zijn, die rond dezelfde tijd uitkwam, als ik me niet vergis.
Waar leven die lui op? Donaties?
Ze zijn naast Daikatana in ieder geval het lachertje van de gamesindustrie geworden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:02 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Overheidssubsisdies, ze staan tegenwoordig ingeschreven als musea![]()
Tja dat zou ik ook niet weten, heb er zelf ook vaak genoeg overna gedacht, maar ik kom er echt niet uitquote:
quote:"I think they likely misunderstood some casual comments in the hallway, between Prey showings. I'm not going to comment too much on where we are or where we are going, but I've said in the past that a lot of the enemies are done and in, and all of the guns are in (most to beta levels). But there's more to a game than 10 guns and 20 bad guys. We're working on some of those parts now. "
Because things happen when you take conversations from memory and things are flying all over the place. He probably heard something like "we're hooking up all the levels so we can run through them real fast with no guns or guys". All that means is that you lock your geometry and get a chance to stand back and look at it ant think "this is what we want to ship...let's get this all working and cool, and then see about adjustments to lenght, fun or whatever. But this is what we intend to make, barring any serious issues".
Ja... Apogee werd 3DRealms, ofzo... Zo rond Terminal Velocity (Wat overigens een tof spel was)...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:55 schreef Rikoko het volgende:
OH MIJN GOD!
Zag ik op die website nou het woord: APOGEE staan?! lekker zo'n maker uit de tijd van 1994/1995
Ja, het is inderdaad een beetje vaag. 3DRealms ontsond als een onderdeel van Apogee en zo staat het nog steeds op hun site. Maar sinds 3DRealms bestaat, is de naam Apogee helemaal verdwenen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja... Apogee werd 3DRealms, ofzo... Zo rond Terminal Velocity (Wat overigens een tof spel was)...
En met hen Dukequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een beetje vaag. 3DRealms ontsond als een onderdeel van Apogee en zo staat het nog steeds op hun site. Maar sinds 3DRealms bestaat, is de naam Apogee helemaal verdwenen.
Het grappige is dat er best veel Duke-games uit zijn gekomen na Duke 3D, vooral voor consoles. Maar tis allemaal nooit echt aangeslagen ofzo. En de enige PC-game met Duke Nukem die na '96 is uitgekomen (de platformer Manhatten Project) is niet eens door 3DRealms zelf ontwikkeldquote:
Voor consoles wel, maar de echte dukers wachten (dat ze een ons wegen) op foreverquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het grappige is dat er best veel Duke-games uit zijn gekomen na Duke 3D, vooral voor consoles. Maar tis allemaal nooit echt aangeslagen ofzo. En de enige PC-game met Duke Nukem die na '96 is uitgekomen (de platformer Manhatten Project) is niet eens door 3DRealms zelf ontwikkeldNet als Max Payne trouwens, die is ook uitgebracht door 3DRealms, maar niet door hun gemaakt.
Ze zitten bij 3DR echt alleen maar te golfen ofzo
Dat is niet om te lachenquote:
In de PC Gameplay staat een heel artikel, Prey is uit de diepvriezer gehaald!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prey zou het spel zijn dat voor Duke Nukem zou uitkomen om de nieuwe engine te showen. Alles zou kapot kunnen, bv muren dus ook om zo een doorgang te maken. Dynamische belichting, door ramen heen kijkenen allemaal andere nieuwe snufjes. Dat zou de quake 2 killer zijn, die rond dezelfde tijd uitkwam, als ik me niet vergis.
Waar leven die lui op? Donaties?
Maak er maar april 2009 vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:52 schreef Mr.J het volgende:
Precies, het zou zonde zijn als hij vol komt met 300 post terwijl de game nog niet uit.
Dus svp pas weer in april 2006 posten hier.
Die release date is hetzelfde als zeggen januari 2006quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:55 schreef Drakul het volgende:
Ze hebben besloten met de Unreal 3 engine te gaan werken. Geplande releasedate: Januari 2007.
Sorry, kon het niet laten![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:55 schreef Drakul het volgende:
Ze hebben besloten met de Unreal 3 engine te gaan werken. Geplande releasedate: Januari 2007.
Sorry, kon het niet laten![]()
jezus vinden jullie dit leuk ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb hem!
yupquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
jezus vinden jullie dit leuk ofzo?
Kan ik het van je leechen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb hem!
Dan moet ik eerst mijn floppydrive weer installerenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik maak wel ff een kopie voor je op floppy.
Waar blijft iequote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik maak wel ff een kopie voor je op floppy.
Wordt er nog een wakkerquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:58 schreef grasmat het volgende:
die hele duke nukem forever is gewoon een grote HOAX
keb ff een 100mbit ftp-server voor duke nukem 4 ever and ever opgezet..quote:
of mag je op fok! geen warez aanbieden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:24 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
keb ff een 100mbit ftp-server voor duke nukem 4 ever and ever opgezet..
je kunt hem hier leechen
ftp://duke:nukem@127.0.0.1:21
mwah vond episode 1 toch wel een stuk vetter hoor, vooral dat stuk met die varkens in de patatzaakquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:40 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind dat 3e level maar matig. Ik deed er maar een uur over.
Ik had een bad sector op mijn floppy, kan ik het nog niet spelenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:40 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind dat 3e level maar matig. Ik deed er maar een uur over.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2002 13:51 schreef sp3c het volgende:
Trouwens ik begin nu toch goede hoop te krijgen dat we voor 2002 duke4ever kunnen kopen
Je hebt toch wel een 5 1/4 floppyschijf gebruikt? Die 3 1/2 inch zijn zo retro..quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had een bad sector op mijn floppy, kan ik het nog niet spelen
Spot er maar meequote:Op woensdag 7 september 2005 17:47 schreef Drakul het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een 5 1/4 floppyschijf gebruikt? Die 3 1/2 inch zijn zo retro..![]()
![]()
jij bent wel een optimist hequote:Op vrijdag 9 september 2005 04:54 schreef babba het volgende:
Topic is trouwens vol aan het raken, wie maakt de nieuwe OP?
Zet er ook even de IPX en null-modem protocol instellingen in, die je nodig hebt om te LANNEN!quote:Op maandag 12 september 2005 15:15 schreef babba het volgende:
[..]
Ik ga vast de OP maken voor het volgende topic
ik zou blij zijn als dit topic niet teleks meer in me MYat zou verschijnenquote:Op maandag 12 september 2005 15:15 schreef babba het volgende:
[..]
Ik ga vast de OP maken voor het volgende topic
je bent toch niet een linkje naar duke3ed vergeten he..quote:Op maandag 12 september 2005 16:25 schreef babba het volgende:
De OP is klaar voor het volgende topic, nu wachten tot deze vol is
Het schijnt dat je er een life size duke bij krijgt ingelegd met jade en saffier.quote:Op maandag 12 september 2005 17:34 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben alvast aan het sparen.
Ik blijf hopenquote:Op maandag 12 september 2005 18:20 schreef Kamphuys het volgende:
"The Voyager 1 spacecraft has travelled approximately 2.5 billion miles since the announcement of Duke Nukem Forever."
![]()
Ik ga ze er bij zettenquote:Op maandag 12 september 2005 17:05 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent toch niet een linkje naar duke3ed vergeten he..
kunnen we die in de tussentijd spelen
Maak zo snel mogelijk vol dan!quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:37 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig, dit topic is bijna verdwenen uit mijn MyAt
quote:
Laten we met z'n allen gaan inbreken bij 3DRealms net als bij Valve toendertijdquote:
insiders info.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:44 schreef wouter100 het volgende:
it will be release WHEN IT IS DONE!![]()
Dat jaartje doet het 'm ook niet meer. Krijgen we iig een release date te horenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:39 schreef Morgana_LeFay het volgende:
Doe maar niet, isset weer een jaar vertraagd
Hoezo? Ik heb deel 2 al klaarstaanquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:48 schreef Mr.J het volgende:
Doe nu dit topic niet volmaken? Is zonde!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:50 schreef babba het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb deel 2 al klaarstaan
Daarentegen is dit één van de langstlopende topics op Fok!
oehhh, al bijna 19. Je weet het he? Als je 19 bent mag je geen DNF meer spelen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:13 schreef babba het volgende:
Ik zat nog nieteens in de brugklas toen DNF werd aangekondigt, nu ben ik bijna 19
Maakt niet uit, hij komt toch niet meerquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
oehhh, al bijna 19. Je weet het he? Als je 19 bent mag je geen DNF meer spelen.
dat jij nou een oude bok bentquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
oehhh, al bijna 19. Je weet het he? Als je 19 bent mag je geen DNF meer spelen.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:51 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hier een oud filmpje van dit spel en het ziet er best wel vermakelijk uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |