Prey zou het spel zijn dat voor Duke Nukem zou uitkomen om de nieuwe engine te showen. Alles zou kapot kunnen, bv muren dus ook om zo een doorgang te maken. Dynamische belichting, door ramen heen kijkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:45 schreef Kamphuys het volgende:
Hoe lang werd Prey al genoemd?? Ook al zoiets volgens mij
Overheidssubsisdies, ze staan tegenwoordig ingeschreven als museaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prey zou het spel zijn dat voor Duke Nukem zou uitkomen om de nieuwe engine te showen. Alles zou kapot kunnen, bv muren dus ook om zo een doorgang te maken. Dynamische belichting, door ramen heen kijkenen allemaal andere nieuwe snufjes. Dat zou de quake 2 killer zijn, die rond dezelfde tijd uitkwam, als ik me niet vergis.
Waar leven die lui op? Donaties?
Ze zijn naast Daikatana in ieder geval het lachertje van de gamesindustrie geworden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:02 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Overheidssubsisdies, ze staan tegenwoordig ingeschreven als musea![]()
Tja dat zou ik ook niet weten, heb er zelf ook vaak genoeg overna gedacht, maar ik kom er echt niet uitquote:
quote:"I think they likely misunderstood some casual comments in the hallway, between Prey showings. I'm not going to comment too much on where we are or where we are going, but I've said in the past that a lot of the enemies are done and in, and all of the guns are in (most to beta levels). But there's more to a game than 10 guns and 20 bad guys. We're working on some of those parts now. "
Because things happen when you take conversations from memory and things are flying all over the place. He probably heard something like "we're hooking up all the levels so we can run through them real fast with no guns or guys". All that means is that you lock your geometry and get a chance to stand back and look at it ant think "this is what we want to ship...let's get this all working and cool, and then see about adjustments to lenght, fun or whatever. But this is what we intend to make, barring any serious issues".
Ja... Apogee werd 3DRealms, ofzo... Zo rond Terminal Velocity (Wat overigens een tof spel was)...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:55 schreef Rikoko het volgende:
OH MIJN GOD!
Zag ik op die website nou het woord: APOGEE staan?! lekker zo'n maker uit de tijd van 1994/1995
Ja, het is inderdaad een beetje vaag. 3DRealms ontsond als een onderdeel van Apogee en zo staat het nog steeds op hun site. Maar sinds 3DRealms bestaat, is de naam Apogee helemaal verdwenen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja... Apogee werd 3DRealms, ofzo... Zo rond Terminal Velocity (Wat overigens een tof spel was)...
En met hen Dukequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een beetje vaag. 3DRealms ontsond als een onderdeel van Apogee en zo staat het nog steeds op hun site. Maar sinds 3DRealms bestaat, is de naam Apogee helemaal verdwenen.
Het grappige is dat er best veel Duke-games uit zijn gekomen na Duke 3D, vooral voor consoles. Maar tis allemaal nooit echt aangeslagen ofzo. En de enige PC-game met Duke Nukem die na '96 is uitgekomen (de platformer Manhatten Project) is niet eens door 3DRealms zelf ontwikkeldquote:
Voor consoles wel, maar de echte dukers wachten (dat ze een ons wegen) op foreverquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het grappige is dat er best veel Duke-games uit zijn gekomen na Duke 3D, vooral voor consoles. Maar tis allemaal nooit echt aangeslagen ofzo. En de enige PC-game met Duke Nukem die na '96 is uitgekomen (de platformer Manhatten Project) is niet eens door 3DRealms zelf ontwikkeldNet als Max Payne trouwens, die is ook uitgebracht door 3DRealms, maar niet door hun gemaakt.
Ze zitten bij 3DR echt alleen maar te golfen ofzo
Dat is niet om te lachenquote:
In de PC Gameplay staat een heel artikel, Prey is uit de diepvriezer gehaald!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prey zou het spel zijn dat voor Duke Nukem zou uitkomen om de nieuwe engine te showen. Alles zou kapot kunnen, bv muren dus ook om zo een doorgang te maken. Dynamische belichting, door ramen heen kijkenen allemaal andere nieuwe snufjes. Dat zou de quake 2 killer zijn, die rond dezelfde tijd uitkwam, als ik me niet vergis.
Waar leven die lui op? Donaties?
Maak er maar april 2009 vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:52 schreef Mr.J het volgende:
Precies, het zou zonde zijn als hij vol komt met 300 post terwijl de game nog niet uit.
Dus svp pas weer in april 2006 posten hier.
Die release date is hetzelfde als zeggen januari 2006quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:55 schreef Drakul het volgende:
Ze hebben besloten met de Unreal 3 engine te gaan werken. Geplande releasedate: Januari 2007.
Sorry, kon het niet laten![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:55 schreef Drakul het volgende:
Ze hebben besloten met de Unreal 3 engine te gaan werken. Geplande releasedate: Januari 2007.
Sorry, kon het niet laten![]()
jezus vinden jullie dit leuk ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb hem!
yupquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
jezus vinden jullie dit leuk ofzo?
Kan ik het van je leechen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb hem!
Dan moet ik eerst mijn floppydrive weer installerenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik maak wel ff een kopie voor je op floppy.
Waar blijft iequote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik maak wel ff een kopie voor je op floppy.
Wordt er nog een wakkerquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:58 schreef grasmat het volgende:
die hele duke nukem forever is gewoon een grote HOAX
keb ff een 100mbit ftp-server voor duke nukem 4 ever and ever opgezet..quote:
of mag je op fok! geen warez aanbieden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:24 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
keb ff een 100mbit ftp-server voor duke nukem 4 ever and ever opgezet..
je kunt hem hier leechen
ftp://duke:nukem@127.0.0.1:21
mwah vond episode 1 toch wel een stuk vetter hoor, vooral dat stuk met die varkens in de patatzaakquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:40 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind dat 3e level maar matig. Ik deed er maar een uur over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |