Whaaah ik ook hoe kan dat! Echt vet toevallig...zouden meer mensen er zo'n gevoel van krijgen dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:45 schreef Devolution het volgende:
Bij dit spel krijg ik echt zo'n "" gevoel
![]()
[complot theorie]Er is helemaal geen spel[/]quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:13 schreef babba het volgende:
[..]
Dat zijn screenshots van 5 jaar geleden ofzoIk denk niet dat het spel er nu nog zo uit ziet
Dat zou je bij de makers wel eens willen doenquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:53 schreef Pheno het volgende:
Was dat de demo gebaseerd op de Doom 1 engine? Die is al oud
Alles is beter dan vaporwarequote:Op donderdag 28 juli 2005 11:36 schreef appelsientje het volgende:
Tjonge jonge nog niks..
toevallig gisteren duke3d gedownload.. 't ziet er niet uit.. maar toch wel grappig om weer te spelen..
*zucht*
Je geloofde me toch niet echt hequote:Op donderdag 28 juli 2005 10:53 schreef Pheno het volgende:
Was dat de demo gebaseerd op de Doom 1 engine? Die is al oud
Wat denk je? Het gaat over Duke Nukem Wheneverquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:07 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Je geloofde me toch niet echt he![]()
zuigt altijd en maar 1 spel noemenquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:55 schreef Rikoko het volgende:
Jezus, try to live with it, wanneer zijn ze begonnen met dat shit spel? 1999?!
zo zouden ze telkens weer een nieuwe engine moeten maken om al die jaren mee te gaan.
Een spel wat ZO lang word uitgesteld ZUIGT ALTIJD ---------> DAIKATANA
Mijn illusie, wat doe je?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:55 schreef Rikoko het volgende:
zo zouden ze telkens weer een nieuwe engine moeten maken om al die jaren mee te gaan.
Een spel wat ZO lang word uitgesteld ZUIGT ALTIJD ---------> DAIKATANA
Nee joh, veel eerder al. In '96 was de naam al bekend en in '97 stonden er her en der al previews.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:55 schreef Rikoko het volgende:
Prey zou het spel zijn dat voor Duke Nukem zou uitkomen om de nieuwe engine te showen. Alles zou kapot kunnen, bv muren dus ook om zo een doorgang te maken. Dynamische belichting, door ramen heen kijkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:45 schreef Kamphuys het volgende:
Hoe lang werd Prey al genoemd?? Ook al zoiets volgens mij
Overheidssubsisdies, ze staan tegenwoordig ingeschreven als museaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prey zou het spel zijn dat voor Duke Nukem zou uitkomen om de nieuwe engine te showen. Alles zou kapot kunnen, bv muren dus ook om zo een doorgang te maken. Dynamische belichting, door ramen heen kijkenen allemaal andere nieuwe snufjes. Dat zou de quake 2 killer zijn, die rond dezelfde tijd uitkwam, als ik me niet vergis.
Waar leven die lui op? Donaties?
Ze zijn naast Daikatana in ieder geval het lachertje van de gamesindustrie geworden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:02 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Overheidssubsisdies, ze staan tegenwoordig ingeschreven als musea![]()
Tja dat zou ik ook niet weten, heb er zelf ook vaak genoeg overna gedacht, maar ik kom er echt niet uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |