abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14130962
Gister gekocht, nu nog een PSX en Gameboy doos (of een PSX/Gameboy in doos) en ben van m'n unboxed consoles af

!
pi_14138721
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 18:52 schreef TAG-Speedy het volgende:
Gister gekocht, nu nog een PSX en Gameboy doos (of een PSX/Gameboy in doos) en ben van m'n unboxed consoles af

[afbeelding]

Ja ik mot er ook nog een paar... leuke is bv... ik wel een perfecte doos voor een Mega Drive 1... maar geen Mega Drive 1... wel een Mega Drive 2... maar geen doos

en nog wel van een paar geen doos helaas.

pi_14140955
Zow, weer een item boxed gemaakt;

En een badschuimfles in Mario vorm

!
  zondag 26 oktober 2003 @ 12:22:17 #80
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_14143900
die fles heb ik gehad =x
Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
pi_14174437
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 09:46 schreef SilverBolt het volgende:
Secret of mana en ilussion of gaia vind ik niet raar dat daar 40 euro voor gevraagd wordt, de rpg's zijn de duurste titels op de snes omdat ze zo gewild zijn zeker titels zoals final fantasy die soms 100+ euro opbrengen.
Als ik het goed heb is Illusion of Gaia hier in Europa uitgekomen als Illusion of Time. Wist niet dat `ie zoveel waard is, heb `m pas geleden op een rommelmarkt gekocht (compleet) voor 7 euro

En wat betreft Secret of Mana, die is die 40 euro zeker wel waard
Geweldig spel

pi_14186411
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:44 schreef -giovanni- het volgende:
aangezien er geen videopac topic is wil ik toch even weten wat zoon ding nou waard is met 12 spellen met doosjes en boekjes.
Kan iemand mij dat vertellen?
De videopac G7000 is niet veel waard de G7400 al wat meer, en een echte klapper maak je met de G7200.

De spellen zijn in het algemeen niet veel waard zeg maar zo'n 1 tot 2 euro. Maarer zijn uitzonderingen. 57, 58+, 59+ en 60+ brengen op ebay 100 euro en meer op. 56+ schat ik ook zo'n 50 -70 euro maar die heb ik al heel lang niet meer gezien dus daar kan ik het mis mee hebben. 41, 42 en 46 leveren 20 - 35 euro op mits geheel compleet. Nummer 14 15 -25 euro. Verder hebben enige meerwaarde 9 (mits in plastic doosje), 11+, 20+, 39+, 45, 52+ t/m 55+

pi_14290847
Kent iemand dit:

Hiermee zou je dan je NES spellen in je PC kunnen doen en spelen (geen idee hoe het werkt)

pi_14303354
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 00:12 schreef Aero het volgende:
Kent iemand dit:

[afbeelding]

Hiermee zou je dan je NES spellen in je PC kunnen doen en spelen (geen idee hoe het werkt)

>ziet er wrel gaaf uit. ken het niet nee.
Now you're playing with Power!
pi_14303564
quote:
Kent iemand dit:

[afbeelding]

Beter geef je die aan mij!
pi_14303695
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:34 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Een scheet en drie knikkers.

-_-'
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_14305667
quote:
Kent iemand dit:

[afbeelding]

Nee die ken ik niet. Laten we dat zo houden!
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_14316230
De buit van deze week;

SNES met 2 controllers
NES met 2 controllers en zapper
2 docking bays (orginele NOA opbergsystemen, erg vet)
3 Motherships voor de NES (kan je je normale controller in doen zodat je een joystick hebt)
NES Advantage kloon (niet op de foto, no fake shit )
NES cleaning kit (nieuw)
Verpakking van Gameboy classic en 2 doosjes van games
Mario/Duckhunt
Mario 2
Mario 3
Wild Gunman ( _/-\o_ )
Top Gun
Formula 1 sensation
Addams Family
Paperboy
Power Blade
Jungle Hunt (voor atari 2600)
Mario Bros kwartetspel

!
pi_14318680
quote:
Op zondag 2 november 2003 11:45 schreef TAG-Speedy het volgende:
De buit van deze week;

[afbeelding]

Hele lijst met gewonnen spullen

Ik wil echt niet lullig ofzo doen TAG-Speedy... maar hebben we hiervoor niet een ander topic?

Online veilingen wat heb JIJ vandaag gewonnen? (4)

Je hebt het misschien nie echt gewonnen ofzo, maar het lijkt me meer daar op zijn plaats dan hier, toch?

pi_14319317
Dit is toch het verzamel & reparatie topic? Dit heb ik toegevoegd aan mijn verzameling en sinds deel 1 post ik al m'n nieuwe aanwinsten in dit topic.

Maar wil dit soort zaken met alle plezier in het vervolg in dat andere topic plaatsen hoor

!
pi_14319505
Gewoon blijven posten hoor, Speedy scoort niet alles op ebay...
pi_14320215
quote:
Op zondag 2 november 2003 14:19 schreef Khadgar het volgende:
Gewoon blijven posten hoor, Speedy scoort niet alles op ebay...
Ten eerste, dat topic wat ik noemde gaat niet alleen over Ebay. Althans, ik weet meer plekke waar je moet of kan bieden.

Over dat Verzamel in de titel. Dat lijkt dan een beetje op dat andere topic wat ik noemde. Maar mij maakt het verder niet uit. Het viel me eigenlijk opeens op.

No hard feelings

pi_14350691
Beste mensen,
M'n mobieltje met gamefunctie is stuk, misschien weten jullie welk onderdeel ik moet vervangen om weer goed te kunnen bellen?

Hier een foto van toen hij het nog wel goed deed....

Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  maandag 3 november 2003 @ 17:10:58 #94
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14350768
quote:
Op zondag 2 november 2003 13:44 schreef Aero het volgende:

[..]

Ik wil echt niet lullig ofzo doen TAG-Speedy... maar hebben we hiervoor niet een ander topic?

Online veilingen wat heb JIJ vandaag gewonnen? (4)

Je hebt het misschien nie echt gewonnen ofzo, maar het lijkt me meer daar op zijn plaats dan hier, toch?

Note "verzamel" in de titel Dat is ook het eerste doel van het topic. Pas als je verzamel dingetje het niet doet komt reparatie tevoorschijn

En we hebben ook het Ebay topic, maar daar gaat het ook over Ebay zelf, geef elkaar tips over mooie veilingen, vraag hoe bepaalde dingen werken op Ebay, etc

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_14350869
quote:
Op maandag 3 november 2003 17:08 schreef Kiff het volgende:
Beste mensen,
M'n mobieltje met gamefunctie is stuk, misschien weten jullie welk onderdeel ik moet vervangen om weer goed te kunnen bellen?

Hier een foto van toen hij het nog wel goed deed....

[afbeelding]

Toevallig, mijn mobieltje met gamefunctie is ook stuk !!

HIer een foto:

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_14405576
Ben ik de enige die hier nog actief verzameld of wat Anyway, vandaag toegevoegd (laat Nintendo die Cube bonusdisc maar houden ... speel ze wel zoals ze bedoeld zijn )

En via de prijsvraag binnenkort SSX 3 ook in de collectie

!
pi_14411403
Ik verzamel zeer veel alleen heb wat probleempjes met de installatie van mn digicam.
En ik plaats alles in het andere topic heb zeker een stuk of 15 aankopen gedaan afgelopen maand!
Now you're playing with Power!
pi_14413950
Speedy, ik ben momenteel nog bezig met mn arcade games. Ik heb niet echt meer leuke dingen gescoord de laatste tijd.
pi_14415530
Ben zelf helaas gedwongen om op een extreem laag pitje te verzamelen. Deze maand alleen Kurukuru Kururin gescoord op ebay maar die is meer voor mn vriendin dan voor mij
pi_14416153
Tja... ik verzamel genoeg... alleen zet ik het eigenlijk nooit hier neer (ook niet in het andere topic)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')