Repareren joypads
Uitleg verschil RGB, Composite en SVideo
Elko reparatie tips
Audio circuit traceren
Fotoverslag unlocken Nes8bit
XBOX schilderwerk!
Supersimpele Megadrive Audio Brom Fix
Atari Info
Eerste SNES reparatie tips
Joypad reparatietips
Repairlog Atari en Sega
quote:Ja ik mot er ook nog een paar... leuke is bv... ik wel een perfecte doos voor een Mega Drive 1... maar geen Mega Drive 1... wel een Mega Drive 2... maar geen doos
Op zaterdag 25 oktober 2003 18:52 schreef TAG-Speedy het volgende:
Gister gekocht, nu nog een PSX en Gameboy doos (of een PSX/Gameboy in doos) en ben van m'n unboxed consoles af
en nog wel van een paar geen doos helaas.
quote:Als ik het goed heb is Illusion of Gaia hier in Europa uitgekomen als Illusion of Time. Wist niet dat `ie zoveel waard is, heb `m pas geleden op een rommelmarkt gekocht (compleet) voor 7 euro
Op zaterdag 25 oktober 2003 09:46 schreef SilverBolt het volgende:
Secret of mana en ilussion of gaia vind ik niet raar dat daar 40 euro voor gevraagd wordt, de rpg's zijn de duurste titels op de snes omdat ze zo gewild zijn zeker titels zoals final fantasy die soms 100+ euro opbrengen.
En wat betreft Secret of Mana, die is die 40 euro zeker wel waard
Geweldig spel
quote:De videopac G7000 is niet veel waard de G7400 al wat meer, en een echte klapper maak je met de G7200.
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:44 schreef -giovanni- het volgende:
aangezien er geen videopac topic is wil ik toch even weten wat zoon ding nou waard is met 12 spellen met doosjes en boekjes.
Kan iemand mij dat vertellen?
De spellen zijn in het algemeen niet veel waard zeg maar zo'n 1 tot 2 euro. Maarer zijn uitzonderingen. 57, 58+, 59+ en 60+ brengen op ebay 100 euro en meer op. 56+ schat ik ook zo'n 50 -70 euro maar die heb ik al heel lang niet meer gezien dus daar kan ik het mis mee hebben. 41, 42 en 46 leveren 20 - 35 euro op mits geheel compleet. Nummer 14 15 -25 euro. Verder hebben enige meerwaarde 9 (mits in plastic doosje), 11+, 20+, 39+, 45, 52+ t/m 55+
Hiermee zou je dan je NES spellen in je PC kunnen doen en spelen (geen idee hoe het werkt)
quote:>ziet er wrel gaaf uit. ken het niet nee.
Op zaterdag 1 november 2003 00:12 schreef Aero het volgende:
Kent iemand dit:Hiermee zou je dan je NES spellen in je PC kunnen doen en spelen (geen idee hoe het werkt)
quote:Beter geef je die aan mij!
Kent iemand dit:Hiermee zou je dan je NES spellen in je PC kunnen doen en spelen (geen idee hoe het werkt)
quote:-_-'
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:34 schreef Khadgar het volgende:[..]
Een scheet en drie knikkers.
quote:Nee die ken ik niet. Laten we dat zo houden!
SNES met 2 controllers
NES met 2 controllers en zapper
2 docking bays (orginele NOA opbergsystemen, erg vet)
3 Motherships voor de NES (kan je je normale controller in doen zodat je een joystick hebt)
NES Advantage kloon (niet op de foto, no fake shit )
NES cleaning kit (nieuw)
Verpakking van Gameboy classic en 2 doosjes van games
Mario/Duckhunt
Mario 2
Mario 3
Wild Gunman ( _/-\o_ )
Top Gun
Formula 1 sensation
Addams Family
Paperboy
Power Blade
Jungle Hunt (voor atari 2600)
Mario Bros kwartetspel
quote:Ik wil echt niet lullig ofzo doen TAG-Speedy... maar hebben we hiervoor niet een ander topic?
Op zondag 2 november 2003 11:45 schreef TAG-Speedy het volgende:
De buit van deze week;Hele lijst met gewonnen spullen
Online veilingen wat heb JIJ vandaag gewonnen? (4)
Je hebt het misschien nie echt gewonnen ofzo, maar het lijkt me meer daar op zijn plaats dan hier, toch?
Maar wil dit soort zaken met alle plezier in het vervolg in dat andere topic plaatsen hoor
quote:Ten eerste, dat topic wat ik noemde gaat niet alleen over Ebay. Althans, ik weet meer plekke waar je moet of kan bieden.
Op zondag 2 november 2003 14:19 schreef Khadgar het volgende:
Gewoon blijven posten hoor, Speedy scoort niet alles op ebay...
Over dat Verzamel in de titel. Dat lijkt dan een beetje op dat andere topic wat ik noemde. Maar mij maakt het verder niet uit. Het viel me eigenlijk opeens op.
No hard feelings
Hier een foto van toen hij het nog wel goed deed....
quote:Note "verzamel" in de titel
Op zondag 2 november 2003 13:44 schreef Aero het volgende:[..]
Ik wil echt niet lullig ofzo doen TAG-Speedy... maar hebben we hiervoor niet een ander topic?
Online veilingen wat heb JIJ vandaag gewonnen? (4)
Je hebt het misschien nie echt gewonnen ofzo, maar het lijkt me meer daar op zijn plaats dan hier, toch?
En we hebben ook het Ebay topic, maar daar gaat het ook over Ebay zelf, geef elkaar tips over mooie veilingen, vraag hoe bepaalde dingen werken op Ebay, etc
quote:Toevallig, mijn mobieltje met gamefunctie is ook stuk !!
Op maandag 3 november 2003 17:08 schreef Kiff het volgende:
Beste mensen,
M'n mobieltje met gamefunctie is stuk, misschien weten jullie welk onderdeel ik moet vervangen om weer goed te kunnen bellen?Hier een foto van toen hij het nog wel goed deed....
HIer een foto:
En via de prijsvraag binnenkort SSX 3 ook in de collectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |