quote:
Op maandag 15 september 2003 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heel mooi rood en wit enzo. In PSV kleuren !
En dan plak je er ook nog een Philips-sticker op zeker...
Philips / Nintendo
quote:
Let's make things play with power
quote:
Op maandag 15 september 2003 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
En ik ga foto's maken !Philips / Nintendo
[..]
wat een kutslogan
Als Nintendo en Philips nou maar verder waren gegaan met die cd-rom SNES
Dan hadden ze een apparaat gehad vergelijkbaar met de PSX
quote:
Op maandag 15 september 2003 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:Als Nintendo en Philips nou maar verder waren gegaan met die cd-rom SNES
Dan hadden ze een apparaat gehad vergelijkbaar met de PSX
Heeft Nintendo ook met Philips samengewerkt?
Ik dacht dat Sony de CD-add on voor de SNES zou maken met Nintendo. Nintendo wilde dat niet omdat ze zag wat er met de Mega CD gebeurde (te vroeg voor z'n tijd uitgebracht) en blies de hele zaak af.
Daarom ging Sony geloof ik met de PSX verder
Ik zou graag zien dat Philips weer de consolemarkt op gaat samen met Sega en/of Nintendo. Nintendo zal (ben ik bang) ook langzaam aan ten onder gaan net als Sega simpelweg omdat ze niet op kunnen boksen tegen de commerciėle kracht van M$ en Sony....
Staat in de GameQuest van de maand
quote:smaken verschillen zal ik maar zeggen
Op maandag 15 september 2003 20:45 schreef Robhimself het volgende:
2 laagjes erop en het begint al ergens op te lijken
quote:Meh, ik vond dat groene juist wel cool
Op maandag 15 september 2003 20:45 schreef Robhimself het volgende:
2 laagjes erop en het begint al ergens op te lijken
quote:Groen metallic
Op maandag 15 september 2003 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Meh, ik vond dat groene juist wel cool
quote:Jaaah in fout Famicon Rood met Goud!
Op maandag 15 september 2003 20:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga een NES kopen en die verven
Ik doe het in nevellagen, dan spreid het verf beter en kan je niet klonteren. Duurt ff, maar dan heb je ook wat
quote:ik zie een loper
Op maandag 15 september 2003 21:48 schreef Robhimself het volgende:
Work In Progress:Ik doe het in nevellagen, dan spreid het verf beter en kan je niet klonteren. Duurt ff, maar dan heb je ook wat
quote:Ga ns ff naar de opticien!
Op maandag 15 september 2003 21:49 schreef HeyFreak het volgende:[..]
ik zie een loper
quote:En nu de rest van de kap in het rood en het is net een japanse NES.
Op maandag 15 september 2003 21:48 schreef Robhimself het volgende:
Work In Progress:Ik doe het in nevellagen, dan spreid het verf beter en kan je niet klonteren. Duurt ff, maar dan heb je ook wat
quote:Sambal Bij Box
Op maandag 15 september 2003 21:58 schreef Khadgar het volgende:[..]
En nu de rest van de kap in het rood en het is net een japanse NES.
quote:Bij 'verven' denk ik altijd aan wat geklieder met een kwast... Ik ben benieuwd naar het resultaat
Op maandag 15 september 2003 20:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga een NES kopen en die verven
Overigens ben ik ergens wel eens een website tegengekomen van een kerel die een Mini-ITX mobo'tje (van VIA) + DVD/CD-RW combi in een NES inbouwt. Kun je als mediobox gebruiken. (ok, ff gezocht: http://www.lofi-gaming.org.uk/nespc/index.php)
DAT is pas een cultuurbarbaar!
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 12:34 schreef RetepV het volgende:[..]
Overigens ben ik ergens wel eens een website tegengekomen van een kerel die een Mini-ITX mobo'tje (van VIA) + DVD/CD-RW combi in een NES inbouwt. Kun je als mediobox gebruiken. (ok, ff gezocht: http://www.lofi-gaming.org.uk/nespc/index.php)
DAT is pas een cultuurbarbaar!
Geweldig ! Dat wil ik ook man ! Dat lijkt me echt zo cool ! Aansluiten op je netwerk en je PC en dan zo films kijken vanaf het netwerk
Hoe cool kan het zijn
Ok, nu moet ik dus nog 2 NESjes zoeken om mee te spelen en te modden
Net ff schoongemaakt en getest. De NES heeft wat kuren soms (knipperend beeld). De SNES werkt perfect.
Iemand tips om dat irritante gedoe van die NES eruit te krijgen? Schoonmaken van binnen oid? (Contact cleaner, whatever).
quote:ANNIE!
Op dinsdag 16 september 2003 14:41 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb vandaag een NES en een SNES op de kop getikt voor wel 20 Euro's totaal.Net ff schoongemaakt en getest. De NES heeft wat kuren soms (knipperend beeld). De SNES werkt perfect.
Iemand tips om dat irritante gedoe van die NES eruit te krijgen? Schoonmaken van binnen oid? (Contact cleaner, whatever).
Gewoon de connector bewerken met contactspray ja. Daarna effe een cartridge een paar keer erin en eruit en hij doet het weer jaaaaaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |