EIKELS!!
heb je honger, maar tevens de zelfdiscipline om geen zware kost of pizza of vette zooi naar binnen te werken (hoewel ik daar wél zin in heb), wat doe je dan?
Juist, je herinnert je ineens dat je maandag voor de gein eens een pakje Royco Noodles mee had genomen naast de gebruikelijke verse instantsoep...
Zo'n soepje smaakt af en toe wel... dus zal de Noodles-uitvoering ook wel okay zijn... zou je denken...
Een gerenomeerd merk als Royco
-die btw wél lekkere soepjes hebben- kan het zich toch niet permiteren om met zooi op de markt te komen??
Dus vol goede moed begin ik de maaltijd te bereiden...
Terwijl de waterkoker water kookt (duh.), sta ik al helemaal te kwijlen bij het aanzicht van de kom noodles op de verpakking:
Ik schud het zakje leeg...
echt, er zit NIKS meer in...
en gooi het water erbij.
't Ziet er allemaal maar matigjes uit, en dat is dan nog een understatement...
Ik ben echter niet zo snel uit het veld te slaan en hoop erop dat de 6 noodletjes nog flink zullen uitzetten na het absorberen van het nodige water...
maar nééééééééééééjjjj...
5 minuten later, nog altijd geen verbetering in zicht ...
ietwat teleurgesteld staar ik naar mijn laatste avondmaal...
is dit het nou??
wtf??
kijk naar die verpakking ... kijk naar die beker ....
ik zeg:
Het is overbodig te vermelden dat het er op de verpakking altijd beter uitziet en dat het een reclamefoto is die de werkelijkheid nooit benadert...
maar dit ... dit is toch écht wel SCHOKKEND
dan verwacht je nog lekker een hapje te scoren ... wordt het soep slurpen...
*pizza in oven gooit
lach me dood hier wat een mislukt afwaswater is dat
quote:bedankt voor je medeleven ... I guess ...
Op woensdag 8 oktober 2003 00:31 schreef WeirdMicky het volgende:whahaha, wat een masterlijk topic
lach me dood hier
wat een mislukt afwaswater is dat
*kaas op pizza gooit
quote:je zou zelfs kunnen klagen bij de reclamecommissie over dit soort zaken, want die afbeelding is pure misleiding
Op woensdag 8 oktober 2003 00:33 schreef realist_ik het volgende:[..]
bedankt voor je medeleven ... I guess ...
*kaas op pizza gooit
succes
quote:een it-nerd speaking
Op woensdag 8 oktober 2003 00:35 schreef furanku het volgende:
oud toetsenbordje zeg
Die chicken heeft die noodles opgegeten en is daarna weggevlogen.......
afzetters zeg...
Wat een disillusie...
quote:idd. flikker die meuk in een koffie-kopje en kijk hoe t er dan uit ziet... (foto gewenst)
Op woensdag 8 oktober 2003 00:38 schreef Cesarino het volgende:
Op de verpakking zie ik echt een kopje ipv een beker.
quote:ha!
Op woensdag 8 oktober 2003 00:38 schreef Cesarino het volgende:
Op de verpakking zie ik echt een kopje ipv een beker.
daar heb ik dus ook over nagedacht (er gaat vanalles door je hoofd op zo'n moment) ...
maar...
op de verpakking staat duidelijk: "voeg 2dl kokend water toe"
dus heb ik de maatbeker erbij gepakt, 2dl water afgemeten, in de beker gedaan en ja hoor ... het klopte precies... tot de rand gevuld ...
water in de waterkoker, "noodles" in de beker ....
kokend water erbij en een beetje in de koker laten zitten zodat het zeker niet te veel was ...
het resultaat heb je gezien.
quote:voor de sceptici ... ok.
Op woensdag 8 oktober 2003 00:41 schreef Emme-r-tje het volgende:[..]
idd. flikker die meuk in een koffie-kopje en kijk hoe t er dan uit ziet... (foto gewenst)
moment.
quote:er zat maar één crouton in
Op woensdag 8 oktober 2003 00:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ze hadden beter op de verpakking kunnen zetten dat het om soep met croutons ging
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 00:42 schreef realist_ik het volgende:[..]
voor de sceptici ... ok.
die pizza is ook al half op dus zo'n kopje "noodles" gaat ook nog wel...moment.
quote:toch geen PZA Shoarma he?
Op woensdag 8 oktober 2003 00:30 schreef realist_ik het volgende:
*pizza in oven gooit
zie dit topic: [Review.]De PZA shoarma.
ik heb een foto van die pizza gemaakt en naar Iglo gemailed, zat totaal geen shoarma op... Mooi een VVV bon gekregen van ¤ 10 ofzo
quote:die dingen zijn zelfs met shoarma mislukt
Op woensdag 8 oktober 2003 00:48 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
toch geen PZA Shoarma he?
ik heb een foto van die pizza gemaakt en naar Iglo gemailed, zat totaal geen shoarma op... Mooi een VVV bon gekregen van ¤ 10 ofzo
quote:Paste die foto is dan
Op woensdag 8 oktober 2003 00:48 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
toch geen PZA Shoarma he?
quote:*zucht.
Op woensdag 8 oktober 2003 00:46 schreef LowJoe het volgende:
Nouja,je gaat toch een beker met noodles niet als avondmaal benoemen???Het is een tussendoortje!!
feit blijft dat een tussendoortje voor mij wel iets voor moet stellen en ik dus alsnog de spreekwoordelijke kat in de spreekwoordelijke zak gekocht heb....
jahaa... flink in de aap gelogeerd ... om over die gore hond in de pot maar niet te spreken.
dit behoeft geen verdere uitleg lijkt me ...
quote:jij ... jij ... jij feeks.
Op woensdag 8 oktober 2003 00:47 schreef schatje het volgende:![]()
Net goed
![]()
.
quote:Jij koopt iedere maand een nieuw toetsenbord? Net zoals een nieuwe mobiele telefoon, een nieuwe stereoinstallatie ofzo?
Op woensdag 8 oktober 2003 00:35 schreef furanku het volgende:
oud toetsenbordje zeg
On-topic: Ziet er idd niet erg smakelijk uit nee
shit ... nou is m'n vriendin ook al wakker van al dat hysterische gekrijs.
quote:Dan zou ik maar gauw de kilo's die je aangekomen bent met dit geweldige avondmaal eraf gaan werken
Op woensdag 8 oktober 2003 00:59 schreef realist_ik het volgende:
uiteraard stuur ik deze foto's door naar royco ...
en plaats het eventuele antwoord hier ...shit ... nou is m'n vriendin ook al wakker van al dat hysterische gekrijs.
quote:Volgens mij is het een beer met een banaan op ze bakkes
Op woensdag 8 oktober 2003 01:02 schreef BAZZA het volgende:
Een ioor beker
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 01:02 schreef BAZZA het volgende:
Een ioor beker
quote:Je beter een echte brief sturen, dat maakt wat meer indruk. Gewoon heel verontwaardigd doen over de kwaliteit van de drab en iets zeggen in de trant van: "ik ben zeer teleurgesteld in de kwaliteit van uw product en ik zie mij genoodzaakt mijn keuze voor uw product als warme snack tussendoor te heroverwegen."
Op woensdag 8 oktober 2003 00:59 schreef realist_ik het volgende:
uiteraard stuur ik deze foto's door naar royco ...
Negen van de tien keer krijg je een grote doos thuisgestuurd met allerhande producten en een standaard excuusbrief omdat dat voor die bedrijven goedkoper is dan een klant opnieuw te werven of echt uit te zoeken wat het probleem is.
Het studentenleven hoeft helemaal niet duur te zijn .
(*Wacht nog op een aantal pakken vuilniszakken wegens het ontbreken van de sluitstrips bij één pak*)
quote:Ohja
Op woensdag 8 oktober 2003 01:05 schreef realist_ik het volgende:[..]
eej schele ... da's Baloo man.
quote:nietes!!
Op woensdag 8 oktober 2003 01:37 schreef Bonnie_R het volgende:
Wat pathetic, jij eet achter de pc
wij eten altijd aan tafel ... sporadisch in bed ...
quote:ach ja ... ik ben er al weer overheen
Op woensdag 8 oktober 2003 01:07 schreef Lithion het volgende:[..]
Je beter een echte brief sturen, ...
quote:
ietwat teleurgesteld staar ik naar mijn laatste avondmaal...
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 07:58 schreef mattttPUNTnl het volgende:
of je giet het eerst af![]()
quote:yup.
Op woensdag 8 oktober 2003 08:19 schreef ROG het volgende:
Ik zou als ik jou was de klantenservice eens emailen met die foto's, is lachen.
een brief is echt wel te veel moeite ... maar ik ga ze zeker die foto's doormailen...
quote:laatste van de dag, zeg maar...
Op woensdag 8 oktober 2003 08:09 schreef MrCrowley het volgende:[..]
eerste avondmaal is samen met m'n vriendin om 17u30
tweede avondmaal ongeveer tussen 20u30 en 21u30
en het laatste avondmaal (hihi) vlak voor ik ga pitten...
vandaar.
quote:Ik heb ook een paar keer deze truc gedaan bij Lays, krijg je ook een doos chips.
Op woensdag 8 oktober 2003 01:07 schreef Lithion het volgende:[..]
Je beter een echte brief sturen, dat maakt wat meer indruk. Gewoon heel verontwaardigd doen over de kwaliteit van de drab en iets zeggen in de trant van: "ik ben zeer teleurgesteld in de kwaliteit van uw product en ik zie mij genoodzaakt mijn keuze voor uw product als warme snack tussendoor te heroverwegen."
Negen van de tien keer krijg je een grote doos thuisgestuurd met allerhande producten en een standaard excuusbrief omdat dat voor die bedrijven goedkoper is dan een klant opnieuw te werven of echt uit te zoeken wat het probleem is.
Het studentenleven hoeft helemaal niet duur te zijn
.
(*Wacht nog op een aantal pakken vuilniszakken wegens het ontbreken van de sluitstrips bij één pak*)
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 00:31 schreef WeirdMicky het volgende:
afwaswater
quote:Konimex werkt ook goed schijnt ook goed te werken.
Op woensdag 8 oktober 2003 13:36 schreef schatje het volgende:
Ik heb ook een paar keer deze truc gedaan bij Lays, krijg je ook een doos chips.
Dan krijg je ter compensatie een doos vol met die troep >;)
quote:Zo eens een brief naar Gouda's Glorie geschreven dat de majo steeds dunner werd. Kreeg ik een heel pakket met sauzen thuis. De gehele winter op kunnen teren.
Op woensdag 8 oktober 2003 20:38 schreef StefanP het volgende:
Klagen!Dan krijg je ter compensatie een doos vol met die troep >;)
quote:cool, ga ik lekker genieten van de lekkere chips en dan een brief sturen dat het misselijkmakend etc was en dan over een weekje nog meer genieten van vele zakken heerlijke chips
Op woensdag 8 oktober 2003 13:36 schreef schatje het volgende:[..]
Ik heb ook een paar keer deze truc gedaan bij Lays, krijg je ook een doos chips.
quote:Briljant plan!
Op woensdag 8 oktober 2003 20:38 schreef StefanP het volgende:
Klagen!Dan krijg je ter compensatie een doos vol met die troep >;)
"Beste klant, ter compensatie een doos met Noodles..."
Gaan we met FOK! een grootscheepse product-retour-dood-terug-compensatie actie starten!?!?
Volgens mij wil dit uitwijzen dat het gewoon soep met noodles en kippesmaak is ALIAS Kippesoep met VERMICELLI
Dus niet zeuren en slurpen die hap
eet smakelijk.......
WTF heeft dit met het topic te maken wat tevens bijna een jaar oud is...?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 03:05 schreef realist_ik het volgende:
http://www.vriendenteam.com/frames/ver.php
moet je 't lezen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 03:46 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
WTF heeft dit met het topic te maken wat tevens bijna een jaar oud is...?
heb je 'r last van?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:31 schreef DeRCT14 het volgende:
Harde schop zeg
anders zei ik het nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:32 schreef realist_ik het volgende:
[..]
heb je 'r last van?
nope...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:40 schreef twentemeisje het volgende:
Heujjjjjjjjj badsloefke! Heb je ooit nog wat gehoord van die Royco rukkers?
nope... ik kan eventueel wel een reconstructie in beeld brengen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:06 schreef junkiesietze het volgende:
heb je die foto's nog?
Jaaaa!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:22 schreef realist_ik het volgende:
[..]
nope... ik kan eventueel wel een reconstructie in beeld brengen...
errrr....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:47 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Jaaaa!
*wating...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:20 schreef realist_ik het volgende:
[..]
errrr....
hold on.
ahhh kut man... helemaal vergeten joh.quote:
Puike kickquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:24 schreef realist_ik het volgende:
[..]
ahhh kut man... helemaal vergeten joh.
mea culpa.
morgen ga ik die shit fixen, woord omhoog.
Als in, komt tijd, komt grolschquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:30 schreef realist_ik het volgende:
de tijd was daar.
Ja, het spijt me ten zeerste... maar ik heb nog geen telefoontje gehad van de fotohut.quote:
Jezus tering kick anders een 3 jaar oud topic op zo'n nietszeggende manierquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:35 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Ja, het spijt me ten zeerste... maar ik heb nog geen telefoontje gehad van de fotohut.
Wellicht dat het rolletje vermist is oid?
Gek he na die noodles!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:06 schreef Rapaille het volgende:
Dat hele merk bestaat ondertussen al niet meer
Het jaar 2000 belde... Ze willen hun post terug!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:54 schreef Vengerr het volgende:
Geweldig.
Niet vergeten om in 2003 weer te kicken.
Ik kom over 3 jaar kijken of je de foto's al hebt gevonden.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:04 schreef sinadO het volgende:
[..]
Het jaar 2000 belde... Ze willen hun post terug!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:15 schreef Vengerr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat? Welk jaartal is dit?
Volgens de 2e wet van de observatie verandert dit niks aan de zaak.quote:
Had eens een zakje Grozette strooikaas waar een soort stinkende verflucht uit kwam, was duidelijk niet helemaal ok... alleen normaal gesproken was ik er wel tevreden over. Briefje gestuurd + aangebroken zakje erbij, en kreeg een bedankbrief terug dat ze het zouden onderzoeken in het lab, plus een grote doos met zo ongeveer hun hele assortiment (deze keer niet zwaar bedorven). Heb ik een jaar mee gedaanquote:Op woensdag 8 oktober 2003 01:07 schreef Lithion het volgende:
[..]
Je beter een echte brief sturen, dat maakt wat meer indruk. Gewoon heel verontwaardigd doen over de kwaliteit van de drab en iets zeggen in de trant van: "ik ben zeer teleurgesteld in de kwaliteit van uw product en ik zie mij genoodzaakt mijn keuze voor uw product als warme snack tussendoor te heroverwegen."
Het studentenleven hoeft helemaal niet duur te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |