quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 01:07 schreef Lithion het volgende:[..]
Je beter een echte brief sturen, dat maakt wat meer indruk. Gewoon heel verontwaardigd doen over de kwaliteit van de drab en iets zeggen in de trant van: "ik ben zeer teleurgesteld in de kwaliteit van uw product en ik zie mij genoodzaakt mijn keuze voor uw product als warme snack tussendoor te heroverwegen."
Negen van de tien keer krijg je een grote doos thuisgestuurd met allerhande producten en een standaard excuusbrief omdat dat voor die bedrijven goedkoper is dan een klant opnieuw te werven of echt uit te zoeken wat het probleem is.
Het studentenleven hoeft helemaal niet duur te zijn

.
(*Wacht nog op een aantal pakken vuilniszakken wegens het ontbreken van de sluitstrips bij één pak*)
Had eens een zakje Grozette strooikaas waar een soort stinkende verflucht uit kwam, was duidelijk niet helemaal ok... alleen normaal gesproken was ik er wel tevreden over. Briefje gestuurd + aangebroken zakje erbij, en kreeg een bedankbrief terug dat ze het zouden onderzoeken in het lab, plus een grote doos met zo ongeveer hun hele assortiment (deze keer niet zwaar bedorven). Heb ik een jaar mee gedaan

Is voor hun inderdaad goedkoper, want mij zijn ze niet kwijt als klant.
Ook weleens gedaan n.a.v. een Twix reep die een afwijkende smaak had, en ja hoor, een doos vol met Twix repen kwam mijn kant op

Was op BNN een tijd terug een programma waarbij ze expres rotzooi in chipszakken en pakken wasmiddel e.d. stopten en terugstuurden, om te kijken of ze gratis producten kregen... dat vind ik dan weer net iets tever gaan