Dan krijg je ter compensatie een doos vol met die troep >;)
quote:Zo eens een brief naar Gouda's Glorie geschreven dat de majo steeds dunner werd. Kreeg ik een heel pakket met sauzen thuis. De gehele winter op kunnen teren.
Op woensdag 8 oktober 2003 20:38 schreef StefanP het volgende:
Klagen!Dan krijg je ter compensatie een doos vol met die troep >;)
quote:cool, ga ik lekker genieten van de lekkere chips en dan een brief sturen dat het misselijkmakend etc was en dan over een weekje nog meer genieten van vele zakken heerlijke chips
Op woensdag 8 oktober 2003 13:36 schreef schatje het volgende:[..]
Ik heb ook een paar keer deze truc gedaan bij Lays, krijg je ook een doos chips.
quote:Briljant plan!
Op woensdag 8 oktober 2003 20:38 schreef StefanP het volgende:
Klagen!Dan krijg je ter compensatie een doos vol met die troep >;)
"Beste klant, ter compensatie een doos met Noodles..."
Gaan we met FOK! een grootscheepse product-retour-dood-terug-compensatie actie starten!?!?
Volgens mij wil dit uitwijzen dat het gewoon soep met noodles en kippesmaak is ALIAS Kippesoep met VERMICELLI
![]()
Dus niet zeuren en slurpen die hap
eet smakelijk.......
WTF heeft dit met het topic te maken wat tevens bijna een jaar oud is...?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 03:05 schreef realist_ik het volgende:
http://www.vriendenteam.com/frames/ver.php
moet je 't lezen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 03:46 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
WTF heeft dit met het topic te maken wat tevens bijna een jaar oud is...?
heb je 'r last van?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:31 schreef DeRCT14 het volgende:
Harde schop zeg
anders zei ik het nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:32 schreef realist_ik het volgende:
[..]
heb je 'r last van?
nope...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:40 schreef twentemeisje het volgende:
Heujjjjjjjjj badsloefke! Heb je ooit nog wat gehoord van die Royco rukkers?
nope... ik kan eventueel wel een reconstructie in beeld brengen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:06 schreef junkiesietze het volgende:
heb je die foto's nog?
Jaaaa!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:22 schreef realist_ik het volgende:
[..]
nope... ik kan eventueel wel een reconstructie in beeld brengen...
errrr....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:47 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Jaaaa!
*wating...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:20 schreef realist_ik het volgende:
[..]
errrr....
hold on.
ahhh kut man... helemaal vergeten joh.quote:
Puike kickquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:24 schreef realist_ik het volgende:
[..]
ahhh kut man... helemaal vergeten joh.
mea culpa.
morgen ga ik die shit fixen, woord omhoog.
Als in, komt tijd, komt grolschquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:30 schreef realist_ik het volgende:
de tijd was daar.
Ja, het spijt me ten zeerste... maar ik heb nog geen telefoontje gehad van de fotohut.quote:
Jezus tering kick anders een 3 jaar oud topic op zo'n nietszeggende manierquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:35 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Ja, het spijt me ten zeerste... maar ik heb nog geen telefoontje gehad van de fotohut.
Wellicht dat het rolletje vermist is oid?
Gek he na die noodles!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:06 schreef Rapaille het volgende:
Dat hele merk bestaat ondertussen al niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |