Tegen Liechtenstein heb ik em zien spelen, en dat was ronduit fantastisch.
Misschien komt dat ook door het spel van zijn medespelers.
Maar ik ben er zeker van dat deze jongen al veel verder gevorderd is dan Van der Vaart op die leeftijd.
De jongen is nog maar 17 jaar.
Veel inzicht en een fantastische pass.
Geeft mooi en op tijd geplaatste steepasses.
Legt terug aan Beckham waardoor hij een assist geeft voor de eerste goal.
Wie is er net als ik gecharmeerd van deze voetballer ?
Sweder
quote:is lief.
Op donderdag 11 september 2003 18:53 schreef Furby het volgende:
Z'n moeder.
Maar voor de rest leuke speler uiteraard, of hij het echt gaat maken, zien we wel over een jaartje of 3:)
quote:inderdaad...dat zeg je heel goed
Op donderdag 11 september 2003 18:54 schreef Huitzilopochtli het volgende:
Deze gast gaat HE-LE-MAAL alcoholist worden. Ik gok binnen twee jaar. Je kan het al zien aan die kansloze typisch engelse kop van hem.
Groetjes,Sweder
quote:Van der Vaart is goed, dat weet iedereen
Op donderdag 11 september 2003 18:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik, maar een vergelijking met VdV slaat nergens op..
quote:Nee - dat zou Van der Vaart wel willen
quote:Eens, het zijn twee totaal verschillende spelers.
Je gaat Van der Sar ook niet met Inzaghi vergelijken
quote:Nou zoveel verschillen ze anders niet. Allebei in de aanval en waar Rooney flexibel en lenig is, zie ik Rafael als een mank paard over de velden stuiteren
Op donderdag 11 september 2003 19:02 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Eens, het zijn twee totaal verschillende spelers.
Je gaat Van der Sar ook niet met Inzaghi vergelijken
quote:
Op donderdag 11 september 2003 19:00 schreef SCH het volgende:[..]
Nee - dat zou Van der Vaart wel willen
![]()
Ik zag Wayne weer scoren gisteren, dat soort goals maken Oranje-spelers helaas niet (meer).
quote:Rafael is meer middenvelder dan aanvaller.
Op donderdag 11 september 2003 19:03 schreef SCH het volgende:[..]
Nou zoveel verschillen ze anders niet. Allebei in de aanval en waar Rooney flexibel en lenig is, zie ik Rafael als een mank paard over de velden stuiteren
quote:Je brilglazen zijn weer Ajaxvies?
Op donderdag 11 september 2003 19:03 schreef SCH het volgende:[..]
Nou zoveel verschillen ze anders niet. Allebei in de aanval en waar Rooney flexibel en lenig is, zie ik Rafael als een mank paard over de velden stuiteren
quote:Dat meen je toch niet serieus?
Op donderdag 11 september 2003 19:03 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Ik schat VdV technisch toch wel wat hoger in dan Rooney, maar dat terzijde..
Ik denk dat Rooney 1 van de grootste voetballers ooit word en Rafael is van het niveau Overmars - best aardig. Hij is al over zijn hoogtepunt heen, zo te zien.
quote:Oh - bij kritiek op je clubje ga je op die tour. Niet doen
Op donderdag 11 september 2003 19:04 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Je brilglazen zijn weer Ajaxvies?
Ik ben gewoon allergisch voor die overschatte spelers. Geef mij maar een Nigel de Jong, wordt een belangrijker speler dan Van der Vaart, vermoed ik.
Rooney pas 17, toen raffie 17 was heb ik nog nooit van em gehoord
Hij gaat groot worden
welke club heeft em onder contract ?
quote:juist
Op donderdag 11 september 2003 19:04 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Rafael is meer middenvelder dan aanvaller.
quote:Everton
Op donderdag 11 september 2003 19:10 schreef ASSpirine het volgende:
Raffie is 20 ofzo ?Rooney pas 17, toen raffie 17 was heb ik nog nooit van em gehoord
Hij gaat groot wordenwelke club heeft em onder contract ?
quote:Als ie bij de SCH had gespeeld had je daar vast anders over gedacht..
Op donderdag 11 september 2003 19:09 schreef SCH het volgende:[..]
Oh - bij kritiek op je clubje ga je op die tour. Niet doen
![]()
Kan mij niet schelen van welke club iemand is.Ik ben gewoon allergisch voor die overschatte spelers.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 11-09-2003 19:17]
Information
Squad Number: 18
Position: Striker
Nationality: English
Date of Signing: 01/ 08/ 2001
Date Of Birth: 24/ 10/ 1985
Height:
Weight:
This Season
Appearances: 4(3)
Goals: 1
Yellow Cards: 2
Red Cards: 0
quote:
Wayne Rooney started the 2002/03 season as Everton's Next Big Thing, but after just a few months he was a household name around the country and was touted as the future saviour of English football.Such is the impact that the youngster has made, even before his 17th birthday. He announced himself to the Barclaycard Premiership with a stunning goal against Arsenal to earn a famous victory for Everton in the last minute.
Suddenly Rooneymania was sweeping the country and the tabloids had renamed him "Roonaldo". However, Toffees manager David Moyes has been keen to shield him from burn-out and has ensured that he has not been overused or overexposed in the media.
Rooney ended 2002 as BBC Young Sportsperson of the Year, a remarkable achievement for a player who had been unknown only a few months earlier. 2003 started even more spectacularly when he received his first call-up for England.
He became England's youngest-ever player when he came on at half-time against Australia, and his performance showed no signs of nerves, proving that he surely has a long and bright future ahead of him at the highest level.
Continiung his stuning performances at club level, there was a media campaign trying to get him in the England starting line-up for a Euro 2004 qualifier against Turkey, and Sven Goran Eriksson agreeed. Rooney was a revelation and seems to have cemented his place in the national team at just 17.
quote:Wel mee eens al denk ik dat Samaras niet echt een grote wordt en VCan der Vaart op zijn 25e zijn afscheidswedstrijd speelt vanwege een chronische blessure.
Op donderdag 11 september 2003 19:16 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Als ie bij de SCH had gespeeld had je daar vast anders over gedacht..
.
Ik denk dus dat VdV wel een hele grote gaat worden, Rooney ook hoor..
Net als. Samaras
.
Ik reageerde op jouw opmerking dat je Rooney niet met Van der vaart kan vergelijken. Dat snap ik niet. Volgens mij kan dat wel en zie je nu al het klasseverschil.
quote:Van de Vaart is van nature een (linker)middenvelder en Rooney een spits?
Op donderdag 11 september 2003 19:36 schreef SCH het volgende:
Ik reageerde op jouw opmerking dat je Rooney niet met Van der vaart kan vergelijken. Dat snap ik niet. Volgens mij kan dat wel en zie je nu al het klasseverschil.
quote:Raffie debuteerde met 17 in Ajax 1 hoor...
Op donderdag 11 september 2003 19:10 schreef ASSpirine het volgende:
Raffie is 20 ofzo ?Rooney pas 17, toen raffie 17 was heb ik nog nooit van em gehoord
Hij gaat groot wordenwelke club heeft em onder contract ?
quote:ik zie geen Rooney topic, en had gisteren de wedstrijd tussen Engeland en Liechtenstein gezien
Op donderdag 11 september 2003 19:48 schreef methodmich het volgende:
Overigens snap ik niet dat er nu weer een Rooney-topic komt, die jongen was in juni 2002 al een sensatie.
quote:
Op donderdag 11 september 2003 19:52 schreef methodmich het volgende:
In dat geval is je topic legitiem...
quote:Hij heeft op zich inderdaad compleet die uitstraling.
Deze gast gaat HE-LE-MAAL alcoholist worden. Ik gok binnen twee jaar. Je kan het al zien aan die kansloze typisch engelse kop van hem.
Groetjes,Sweder
Goede speler, dat wel. Had een 9 gekregen voor z'n optreden gekregen op de BBC site.
Wordt met name vergeleken met Gazza.
quote:Voetballers zijn imo met elkaar te vergelijken.
Op donderdag 11 september 2003 19:40 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Van de Vaart is van nature een (linker)middenvelder en Rooney een spits?
Appels - peren zeg maar...
Rafael is meer een banaan vind ik
quote:Dit geld als een toestemming dat deze topic mag blijven
Op donderdag 11 september 2003 19:57 schreef Doc het volgende:[..]
Hij heeft op zich inderdaad compleet die uitstraling.
Goede speler, dat wel. Had een 9 gekregen voor z'n optreden gekregen op de BBC site.
Wordt met name vergeleken met Gazza.
Hij was niet de enige die goed was
Beckham had ook mooi gespeeld vind ik
quote:Wayne is een die-hard blue. Heeft met Moyes een prima trainer. Rooney Heeft vorig seizoen met name inval gemaakt. Dit is z'n eerste seizoen als reguliere starter.
Op donderdag 11 september 2003 19:14 schreef ASSpirine het volgende:
hijzal er niet lang meer blijven...
Hij gok dat-ie, als Moyes blijft, ook nog 3 jaar blijft...
quote:Er was nog geen Rooney topic en het is een uitzonderlijke voetballer. Hij heeft alles in zich om misschien de beste Engelse voetballer ooit te worden. Maar of dat ook daadwerkelijk gebeurt zal van veel factoren afhangen. Met pech is-ie inderdaad die alcoholist over 3 jaar...
Op donderdag 11 september 2003 20:00 schreef ASSpirine het volgende:[..]
Dit geld als een toestemming dat deze topic mag blijven
Hij was niet de enige die goed was
Beckham had ook mooi gespeeld vind ik
quote:Wat weet jij van Rafael dat wij niet weten?
Op donderdag 11 september 2003 19:57 schreef SCH het volgende:
Rafael is meer een banaan vind ik
De meest recente Merseyside Derby speelde hij trouwens behoorlijk slecht. Veel schelden en commentaar hebben, maar zelf amper een bal goed raken....
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
Rooney,een dikke papzak die zwaar overschat wordt door zijn doelpunt tegen Arsenal
Tegen Liechtenstein speelde hij anders best aardig.
quote:Laat de Engelsen nou, veel talent hebben ze namelijk niet te koesteren.
Op vrijdag 12 september 2003 09:02 schreef Short_stop het volgende:
Ik vind een doelpunt tegen Tsjechië toch nét iets indrukwekkender dan een goal tegen Liechtenstein (die trouwens wel weer érg lang op zich liet wachten, bij de BBC zaten ze al allerlei gelijkspel scenario's te bespreken)...
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
Rooney,een dikke papzak die zwaar overschat wordt door zijn doelpunt tegen Arsenal
Niet in alles is Arsenal de maat
quote:Rooney gebruikt z'n vrouw niet als boksbal?
Op vrijdag 12 september 2003 10:26 schreef Doezelhaar het volgende:
Wayne Rooney - Paul Casgoine (zoek de verschillen)
quote:Liechtenstein speelde beter als Tsjechie hoor
Op vrijdag 12 september 2003 09:02 schreef Short_stop het volgende:
Ik vind een doelpunt tegen Tsjechië toch nét iets indrukwekkender dan een goal tegen Liechtenstein (die trouwens wel weer érg lang op zich liet wachten, bij de BBC zaten ze al allerlei gelijkspel scenario's te bespreken)...
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 11:52 schreef SCH het volgende:[..]
Liechtenstein speelde beter als dan Tsjechie hoor
(ze zouden je perskaart er voor moeten innemen)
Ben het touwens met je opmerking ook inhoudelijk niet eens.
quote:Als je als (een van de) jongste speler sooit debuteert, en eigenlijk gelijk in de basis speelt, wat zijn dan denk je de kansen dat jij de jongste speler bent die:
Op donderdag 11 september 2003 19:17 schreef Beernsi het volgende:
Die Rooney heeft ook de twijfelachtige eer om de jongste te zijn met een rode kaart. Ik denk dat dit zo'n soort wordt dat zichzelf voorbij loopt, zoals je zo af en toe nog wel eens ziet.
- een gele kaart krijgt
- een doelpunt maakt
- een rode kaart krijgt
- etc. etc. etc.
quote:Dus in de zomer van 2019 verdwijnt ie ook spoorloos, waarschijnlijk weer anoniem naar een afkick kliniek, terwijl ie zich eigenlijk bij z'n Chinese 2e divisie club had moeten melden?
Op donderdag 11 september 2003 19:57 schreef Doc het volgende:Wordt met name vergeleken met Gazza.
En de goal van VDV tegen Tsjechië was ookwel gedeeltelijk een toevalstreffer, de bal werd afgeweken door een Tsjech...
Die van Rooney was helemaal van zichzelf
quote:Komt nog wel
Op vrijdag 12 september 2003 11:42 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Rooney gebruikt z'n vrouw niet als boksbal?
quote:Voor 90% van Beckham en Gerrard.
Op vrijdag 12 september 2003 13:32 schreef ASSpirine het volgende:
Die van Rooney was helemaal van zichzelf
quote:Dan moet Nederland dus maar blij zijn dat we niet tegen Liechtenstein speelden bedoel je?
Op vrijdag 12 september 2003 11:52 schreef SCH het volgende:[..]
Liechtenstein speelde beter als Tsjechie hoor
Rooney is nu de blikvanger, maar eigenlijk staat ie natuurlijk te vroeg in de nationale ploeg. Ik vind hem nog niet aantoonbaar beter dan o.a. een James Beattie, Robbie Fowler of Darius Vassell.
quote:Hij is op jonge leeftijd al veel en veel dominanter dan de genoemde spelers. Robbie had het in principe ook in zich maar heeft z'n talent enigszins verkwanseld. Fowler was dan ook meer een pure spits dan Rooney. Ik weet dat ik doordraaf, maar ik vind Rooney eerder een soort Maradona, qua positie in het veld, belangrijkheid, dominantie, en felheid, alleen de techniek is wat minder
Op vrijdag 12 september 2003 19:21 schreef methodmich het volgende:
Er komt overigens behalve Rooney best wel wat talent aan in Engeland hoor, die hoeven zich geen zorgen te maken.Rooney is nu de blikvanger, maar eigenlijk staat ie natuurlijk te vroeg in de nationale ploeg. Ik vind hem nog niet aantoonbaar beter dan o.a. een James Beattie, Robbie Fowler of Darius Vassell.
hahaha nederland wat een stelletje eikels zijn dat.. nee het britse elftal mag dan ook niet op zijn best zijn maar scoren teminsten.. en wat doet nederland..
DIE DOEN LEKKER NIET MEER MEE HAHAHAHAHAHA want ze kunnen nou eenmaal niks als team...
LOSERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wees maar lekker trots op je voetbal landje hoor jongens.... hahahahaha 3-1 ik kwam niet meer bij van het lachen...
quote:Bedankt voor je emoties.
Op zaterdag 13 september 2003 14:34 schreef kyra1974 het volgende:
hahaha nederland wat een stelletje eikels zijn dat.. nee het britse elftal mag dan ook niet op zijn best zijn maar scoren teminsten.. en wat doet nederland..DIE DOEN LEKKER NIET MEER MEE HAHAHAHAHAHA want ze kunnen nou eenmaal niks als team...
LOSERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wees maar lekker trots op je voetbal landje hoor jongens.... hahahahaha 3-1 ik kwam niet meer bij van het lachen...
Jammer alleen dat feitelijk niet al te veel van klopt.
1) Je beweert dat Engeland meer scoort => onjuist: zie de tabellen hier onder.
2) Je beweert dat NL niet meer meedoet => onjuist: NL speelt Play-Offs, iets waar Engeland mogelijk ook toe veroordeeld is
code:Ik heb vrijwel alle wedstrijden en Engeland in deze kwalificatie gezien, en alle wedstrijden van NL. Hoe Engeland tegen Macedonie speelde was twee keer beschamend te noemen, evenals die wedstrijden tegen Lichtenstein, en zou in NL met Oranje tot scheld tirades geleid hebben. De enige echt goede wedstrijd die Engeland gespeeld heeft was thuis tegen Turkije. Op die wedstrijd na was Engeland zowel tactische, voetbaltechnisch als qua inzet niet beter dan NL. Het zal nu compleet van de wedstrijd tegen Turkije afhangen of de prestatie van Engeland beter te noemen is dan die van NL. En zelfs een van de meest fantieke Ingerland supporters hier op het forum is daar niet zeker van...Team P W D L GF GA Pts
Czech Republic 7 6 1 0 20 3 19
Holland 7 5 1 1 15 6 16
Austria 7 3 0 4 10 11 9
Moldova 7 2 0 5 5 14 6
Belarus 8 1 0 7 4 20 3
Team P W D L GF GA Pts
England 7 6 1 0 14 5 19
Turkey 7 6 0 1 17 5 18
Slovakia 7 2 1 4 9 9 7
Macedonia 8 1 3 4 11 14 6
Liechtenstein 7 0 1 6 2 20 1
quote:
Op woensdag 10 september 2003 23:41 schreef DIGGER het volgende:[..]
Engeland speelde vanavond anders niet best, en ik vind de laatste wedstrijden van Engeland sowieso al niet sterk, er schort met name tactisch het e.e.a. aan als de tegenstander in balbezit is (te groot veld, te weinig collectief storen, niet strak genoeg dekken).
Turkije staat 2e, heeft niks te verliezen, heeft maar 1 resultaat nodig en dat is winst, en gaat daar vanaf minuut 1 voor.
Engeland kan (en de voetbalwetten wijzen uit dat het daardoor ook altijd gebeurd) op 2 gedachten hinken: aanvallen en proberen de goals te maken, of op safe voor een gelijk spel gaan.
Als je eenmaal achterover leunt voor een 0-0 en je krijgt er 1 tegen, is omschakelen zo vreselijk lastig en ik vind Engeland tactisch genoeg nog niet volwassen en realistisch genoeg spelen om dat aan te kunnen, vandaar m'n verwachting.
quote:Maar ze hebben dus nog wel meer dan Engeland gescoord.
Op zaterdag 13 september 2003 15:51 schreef kyra1974 het volgende:
het maakt niet uit of een team slecht speet als ze maar scoren... daar gaat het om..cijfers tellen..... kijk een goede wedstrijd is leuker om naar te kijken.. maar je moet scoren..enne dat kan nederland blijkbaar niet.. ze waren gewoon onwijs slecht..
quote:Dan moet je eens beter lezen.
enne ik weet niet tegen wie ze moeten.. heb hier gelezen dat het misschien spanje is nou dan is het bye bye nederland.. de spanjaarde zijn ook niet geweldig maar gaan wel door tot de laatste minuut iets wat nederland (bijna)nooit doet.. .
quote:Het kan toch dat je onder de indruk raakt, zonder dat je direct iets meer weet. Als een liedje dat je hoort en je raakt, terwijl je de artiest nog niet goed kent??
Op zaterdag 13 september 2003 16:02 schreef Lord_of_Moria het volgende:
Beetje jammer dat de TS een speler behoorlijk ophemelt terwijl deze niet eens weet waar de desbetreffende speler onder contract staat. Leuke mening heb je en dat op 1 wedstrijd gebaseerd? Knap hoor
quote:Zit wat in. Hij wordt bij Everton ook wel aardig rustig gebracht en goed begeleid, heb ik het idee.
Op zaterdag 13 september 2003 14:13 schreef Doc het volgende:[..]
Hij is op jonge leeftijd al veel en veel dominanter dan de genoemde spelers. Robbie had het in principe ook in zich maar heeft z'n talent enigszins verkwanseld. Fowler was dan ook meer een pure spits dan Rooney. Ik weet dat ik doordraaf, maar ik vind Rooney eerder een soort Maradona, qua positie in het veld, belangrijkheid, dominantie, en felheid, alleen de techniek is wat minder
.
quote:Hij heeft een prima coach daar, en als Moyes blijft, denk ik dat Wayne ook nog minstens 2,75 jaar speelt.
Op zaterdag 13 september 2003 19:24 schreef methodmich het volgende:[..]
Zit wat in. Hij wordt bij Everton ook wel aardig rustig gebracht en goed begeleid, heb ik het idee.
quote:Nederland heeft meer gescoord dan Engeland...
Op zaterdag 13 september 2003 15:51 schreef kyra1974 het volgende:
het maakt niet uit of een team slecht speet als ze maar scoren... daar gaat het om..cijfers tellen..... kijk een goede wedstrijd is leuker om naar te kijken.. maar je moet scoren..enne dat kan nederland blijkbaar niet..
quote:Joh!
Op zaterdag 13 september 2003 16:19 schreef kyra1974 het volgende:
hij speelt bij everton
Da's al een paar keer vermeld hoor.
quote:kan.. maar toch playoffs en 3-1 verliezen..... says enough
Op zaterdag 13 september 2003 20:27 schreef Doc het volgende:[..]
Nederland heeft meer gescoord dan Engeland...
quote:
Groetjes,Sweder
quote:Lieve Help.
Op donderdag 11 september 2003 19:08 schreef SCH het volgende:[..]
Dat meen je toch niet serieus?
![]()
Ik denk dat Rooney 1 van de grootste voetballers ooit word en Rafael is van het niveau Overmars - best aardig. Hij is al over zijn hoogtepunt heen, zo te zien.
Rooney kan dan wel een toffe aanvaller zijn voor de Engelsen gezien de armoede die men wat dat betreft in Engeland kent. Niveau Owen en de ophemeling die elke "native" Engelsman die ook maar een balletje kan trappen mag verwachten. Veel meer kan je niet van hem verwachten.
Zamora
quote:Nee, IS zo...
Op zondag 14 september 2003 11:58 schreef kyra1974 het volgende:[..]
kan..
Terwijl jij beweerde dat Engeland meer gescord had.
Waaruit blijkt dat je meer op basis van emoties post dan op basis van feiten. Mag ook, maar inhoudelijk neem ik je posts dan niet meer serieus.
quote:We zullen zien wat Ingerland in Turkije doet...
Op zondag 14 september 2003 11:58 schreef kyra1974 het volgende:maar toch playoffs en 3-1 verliezen..... says enough
quote:Kom op zeg: hij zit bij de Spurs
Op zondag 14 september 2003 21:05 schreef brighton het volgende:
Tja, hij zal toch overklast worden door Bobby Zamora, ex-Brighton, nu Spurs.
Die jongen gaat het echt helemaal maken!
Zamora
Hoe oud is Bobby nou eigenlijk? In ieder geval ouder dan Wayne, en zonder call-up bij de Three Lions (en dus zonder doelpunten daar, itt de 2 die Rooney er al in heeft liggen...)
quote:Als hij bij Tottenham een kans krijgt zal hij zeker uit groeien tot een van de toppers van het Premiership!
Information
Squad Number: 25
Position: Striker
Nationality: English
Date of Signing: 18/ 07/ 2003
Date Of Birth: 16/ 01/ 1981
Height: 1.85m
Weight: 73.54kg
This Season
Appearances: 5(3)
Goals: 0
Yellow Cards: 1
Red Cards: 0
Glenn Hoddle was a well-known admirer of Bobby Zamora long before he eventually signed him during the transfer window in July 2003.
Tottenham signed the striker from Brighton for a bargain knocked down price of £1.5 million, and he becomes Hoddle's second addition to the squad after Portuguese striker Helda Postiga.
Many clubs showed interest in the young star, who arrived at the Withdean Stadium following a £100,000 move from Bristol Rovers in 2000. Since then he went on to attract rave reviews after scoring 63 goals in two seasons - helping the Seagulls win promotion to years running.
His former manager, Micky Adams once said he was a better striker at 19 than Alan Shearer at the same age.
Zamora joined Bristol as a trainee in 1999 and had loan spells with Bath and then Brighton - where he scored six goals in six games before joining the Seagulls permanently in August 2000.
The young striker admitted that nothing would have stopped him from joining Spurs:
"I've finally done it so I'm delighted," he said. "I'll have to work hard and if it all goes well I can play a few games. It's going to be a challenge but I know I'm going to learn from the calibre of players here.
"The Premiership is the league to be in and I expect every aspect of the game to be a lot harder, but I'm looking forward to it."
quote:Zou Kuyt wel willen...
Op zaterdag 20 september 2003 20:31 schreef Loodgieter het volgende:
Rooney goeie speler, ik vind hem wat weg hebben van Kuyt, technisch snel en toch die 'mollige' look..
quote:Op zondag 14 september 2003 21:05 schreef brighton het volgende:
Die jongen gaat het echt helemaal maken!Zamora
En niet van die lullige intikkertjes,quote:Op maandag 21 juni 2004 22:15 schreef SanMarco het volgende:
Nou, die heeft z'n naam wel gevestigd tijdens dit EK, dacht ik zo. Vier goals in drie wedstrijden.
Ik denk dat het een hele grote gaat worden,quote:Op maandag 21 juni 2004 23:07 schreef bergkampf het volgende:
ziet er uit als een zwak begaafd knaapje, traag, Owen, Kluivert etc waren beter op hun 18de en werden ook niet beter dan dat ze toen waren, is echt overgewaardeerd vind ik
quote:Op donderdag 11 september 2003 18:54 schreef Huitzilopochtli het volgende:
Groetjes,
Sweder
Komt uit een boksers-familie, heeft ook zo'n typische Engelse dikke redneck kop en heeft alles in zich om of een briljante veelscorende voetballer te worden, of binnen een paar jaar helemaal de vernieling in te gaan.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:16 schreef Dr.Daggla het volgende:!
Het is idd een nogal Gazza-type.
quote:Op maandag 21 juni 2004 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt uit een boksers-familie, heeft ook zo'n typische Engelse dikke redneck kop en heeft alles in zich om of een briljante veelscorende voetballer te worden en binnen een paar jaar helemaal de vernieling in te gaan.
nu je zegtquote:Op maandag 21 juni 2004 23:35 schreef Noca het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar TS heeft er kijk op
Vond ik in de eerste wedstrijd ook, maar ben van mening veranderd sinds vanavond...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind het een misselijk mannetje.
Je kunt natuurlijk ook overdrijven....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:56 schreef BB-King het volgende:
Hij schaart zich nu al in het rijtje Cruijff, Pele en Maradona.
Dat is het. Je hebt gewoon een hekel aan volbloed scousersquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee, je wordt misselijk van dit mannetje.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:05 schreef Dylan Dog het volgende:
George Best lijkt me een beter alternatief....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:56 schreef BB-King het volgende:
Tjonge, wat een ongelofelijk domme opmerkingquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:56 schreef BB-King het volgende:
De vergelijking is zo ontzettend belachelijk, ook al beweert heel Engeland het.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is gewoon de verwoording van de algehele opvatting in Engeland, dus zo dom is die opmerking niet...
Lineker,Wright,Shearer,Waddle,Ferdinand,Colequote:Op woensdag 23 juni 2004 19:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie waren er beter dan? Overigens zei ik als 'hij doorzet' maar dat even terzijde...
Ik denk dat Rooney wel beter gaat worden als dit rijtje spelers.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lineker,Wright,Shearer,Waddle,Ferdinand,Cole
En dat denk ik niet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat Rooney wel beter gaat worden als dit rijtje spelers.
10 scoren bij Everton is al een redelijke prestatie vind ik. Wil hij echt meer gaan scoren dan zal dat toch bij een club moeten gebeuren die wat meer bovenin speelt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat denk ik niet.
Rooney is een gigantisch overschat manneke door zijn doelpunt destijds tegen Arsenal en zijn 4 doelpunten op het EK.
Na dit EK is Rooney weer gewoon Wayne en is ie blij als ie er uiteindelijk 10 inknalt bij de Toffees
Als jij (in potentie) echt zo goed bent dan knal jij er ook bij Everton minimaal 15 inquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
10 scoren bij Everton is al een redelijke prestatie vind ik. Wil hij echt meer gaan scoren dan zal dat toch bij een club moeten gebeuren die wat meer bovenin speelt.
Ik denk echt dat hij een hele grote kan worden.
Misschien dat hij dat volgend seizoen wel kan halen. Wie weet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als jij (in potentie) echt zo goed bent dan knal jij er ook bij Everton minimaal 15 in
Is idd netjes maar van dat soort mannetjes heb je er wel meer van gehad/quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bij het Ek 4 goals maken vind ik overigens ook een puike prestatie voor een 18-jarige.
Klopt ja. Een goed WK is nog geen garantie voor succes. Oleg Salenko is ook een mooi voorbeeld. Alles hangt af van hoe hij om kan gaan met het extreem hoge verwachtingspatroon de komende jaren....quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is idd netjes maar van dat soort mannetjes heb je er wel meer van gehad/
Remeber Tot Scilachi?
Na het WK ook nooit meer wat voorgesteld
Denk dat het bij op zijn voet staan door verdediger is gebeurd (waarbij zijn schoen uit ging).quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:54 schreef ASSpirine het volgende:
tjah, vind dat hij zijn blessure aan zichzelf te danken heeft
hij ging nog verder voetballen zonder schoen, en het lijkt er toch op dat het op dat moment is gebeurd
jammer, maarjah, wat ga je eraan doen...
Kan uit ervaring vertellen dat dat minstens 6 weken duurt voor je een bal weer fatsoenlijk zonder pijn kan trappenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk dat het bij op zijn voet staan door verdediger is gebeurd (waarbij zijn schoen uit ging).
In ieder geval voorlopig met middenvoetsbeen-breuk uit de roulatie.
Yup,Scousers staan bekend om...ach ja,vul zelf maar inquote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:40 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Laat tie nou juwelen vallen![]()
ik ben niet zo thuis in engelse humor
Ahh battyboysquote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup,Scousers staan bekend om...ach ja,vul zelf maar in
Bron: BBC.comquote:Rooney suffers broken bone
Portugal break England hearts
England striker Wayne Rooney will be out of action for up to a month after suffering a broken bone in his foot in the quarter-final defeat to Portugal.
Rooney limped off just 27 minutes into the game after Portugal's Jorge Andrade had stood on his foot.
"It's the same injury as David Beckham had before the World Cup, he will be out maybe a month," said England coach Sven-Goran Eriksson.
Rooney tried to continue but was eventually replaced by Darius Vassell.
The 18-year-old Everton striker had been England's star of the tournament so far, having scored four goals.
He was taken to hospital for an X-ray on his foot immediately after leaving the pitch.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk dat het bij op zijn voet staan door verdediger is gebeurd (waarbij zijn schoen uit ging).
In ieder geval voorlopig met middenvoetsbeen-breuk uit de roulatie.
Schillaci geraakte na dat WK toch betrokken in een auto-ongeval waardoor hij nooit meer de oude werd ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is idd netjes maar van dat soort mannetjes heb je er wel meer van gehad/
Remeber Tot Scilachi?
Na het WK ook nooit meer wat voorgesteld
Maar waar is James Beattie nu, en Kevin Philips?quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:04 schreef methodmich het volgende:
Rooney is in de PL gewoon geen goede schutter. Zelfs bij een Everton kan je veel scoren.
James Beattie maakte er meer dan 20 voor Southampton, Kevin Phillips zelfs 30 voor Sunderland, Marcus Stewart bijna 20 voor Ipswich Town. Allemaal mindere teams destijds dan Everton.
Hebben beiden dit seizoen meer goals gemaakt dan Rooney, dus wat dat betreft...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar waar is James Beattie nu, en Kevin Philips?
Gazza kwam ook tot in Chinaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:22 schreef kamagurka het volgende:
Is hij het neefje van Gazza?
Die jongen gaat het in ieder geval nog ver schoppen!
Die chinezen zijn nooit meer helemaal hersteldquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gazza kwam ook tot in China
Klopt, ze gingen nog meer fokkenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:26 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Die chinezen zijn nooit meer helemaal hersteld
quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:55 schreef Smeich het volgende:
[afbeelding]
Samen met Heskey als the Donkey
[afbeelding]
Die mannen spelen 70 tot 80 wedstrijden op een seizoen hé , volgens mij willen ze meer frissere spelers hebben , en dat doe je door ze minder te laten spelen uiteraard ...quote:Op woensdag 1 september 2004 14:29 schreef Biertjuhhhh het volgende:
wat moet ManU met al die spitsen, Smith, Rooney, Saha, Van Nistelrooij, Solskjaer (al is die geblesseerd) gaan ze nu 4-2-4 spelen ofzo
en zo denk ik er nog steeds over een jaar laterquote:Op vrijdag 12 september 2003 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
nou nou, dan zijn we het eens, unbelievablequote:Op woensdag 1 september 2004 16:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en zo denk ik er nog steeds over een jaar later
Idd, die gast is schromelijk overschat in Engeland.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:40 schreef aldostuta het volgende:
37 miljoen voor Rooney? Over overschatte spelers gesproken
Een héél goeie deal van Man U. Dat geld hebben ze aan marketing alleen al binnen de paar jaar terug ...quote:Op woensdag 1 september 2004 15:39 schreef methodmich het volgende:
37 miljoen euro voor die dikke stierennek... Domme deal.
In Engeland worden alle spelers sowieso al overschat. Maar Rooney voor bijna 40 miljoen is toch wel absurd.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd, die gast is schromelijk overschat in Engeland.
hoezo? beide zijn werkersquote:Op woensdag 1 september 2004 14:19 schreef DIGGER het volgende:
Wel een goeie partner voor RvN op zich, ze vullen elkaar redelijk aan.
Sir Alex heeft een reputatie van beroerde aankopen hoog te houden hoor!quote:Op woensdag 1 september 2004 17:22 schreef Duiveltja het volgende:
Idd hadden ze beter Tevez kunnen aankopen
quote:Everton kleedt Afrikanen van transfer Rooney
Everton mag dan treuren om het vertrek van Wayne Rooney, maar in Afrika zullen honderden kinderen juichen vanwege de gevolgen.
Door de verkoop van de publiekslieveling bleef er in het magazijn van Evertons megastore een enorme berg merchandising liggen van de achttienjarige speler. De clubleiding besloot de spullen over te maken aan het goede doel, een project voor voormalig Liberiaanse kindsoldaten.
'Het verlies van zo'n geliefde en talentvolle speler was erg teleurstellend voor iedereen die betrokken is bij Everton, maar door het doneren van een overbodige voorraad aan het goede doel, hebben we van iets slechts toch iets goeds kunnen maken', verklaarde woordvoerder Ian Ross.
Allan Lincoln, directeur van het begunstigde Don Bosco, is zeer blij met de donatie ter waarde van circa honderdduizend euro. 'De kinderen zijn allemaal bezeten van voetbal en zijn grote fans van Rooney. Veel van hen hebben weinig kleding, dus ze zullen er geen probleem van maken wat voor kleur hun shirt van Rooney heeft.'
quote:"I not only like to have the TV and light on to help me sleep, but also a vacuum cleaner. Failing that, a fan or a hairdryer will do. I've ruined so many hairdryers by letting them burn out. So far I haven't set fire to anywhere."
Wayne Rooney reveals his strange habits in forthcoming autobiography My Story So Far.
quote:Rooney's caps and trophy stolen
Football memorabilia belonging to England star Wayne Rooney has been stolen in a burglary at his parents' home in Liverpool. England caps, a World Cup 2006 shirt and his BBC Young Sports Personality of the Year Trophy were taken. Merseyside Police said the items were taken from the house in Sandfield Park, West Derby, on Saturday night. The public have been asked to contact police if they are offered the items in the pub or over the internet.
The Man Utd forward won the BBC trophy in 2002 while he was still an Everton player. Among the other items stolen were some jewellery and a shirt from the FA Cup Final. A police spokeswoman described the stolen items as "very distinctive".
Ze hebben de reputatie qua diefstal ...quote:Op zondag 23 juli 2006 15:54 schreef Erasmusch het volgende:
Laatst ook al bij Dudek. Het is wat met die scousers.
Gewoon on Merseyside hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 19:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Ze hebben de reputatie qua diefstal ...
Maar goed - de daders van de Dudek inbraak zijn ook gepakt (en volgens in de buurt van SCUMland...)
Toekomstig aanvoerder van Englandquote:McClaren has chosen John Terry to succeed Beckham as captain but predicted that Manchester United striker Wayne Rooney could lead his country in the future.
"Most definitely," said McClaren.
"He is a fantastic character. He is still very young but he wants to be the best player in the world and, ultimately, I know he will want to be captain of England.
"That is a possibility
Zat je er toch ff naast!quote:Op woensdag 1 september 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sir Alex heeft een reputatie van beroerde aankopen hoog te houden hoor!
Deze is ook wel leuk, achteraf.quote:Op zondag 14 september 2003 21:05 schreef brighton het volgende:
Die jongen gaat het echt helemaal maken!Zamora
quote:Rooney 'in threat to FA over ban'
Wayne Rooney has reportedly threatened to reduce his off-field role with England in protest at his three-match ban from the Football Association. The 20-year-old England striker was banned for his red card in a pre-season friendly against Porto on 4 August.
Reports on Sunday claim Rooney's agent Paul Stretford has sent a letter to FA chief executive Brian Barwick, saying his client "feels extremely let down". Rooney is apparently ready to pull out of commercial activities for the FA.
Stretford's letter reportedly said: "I am writing on behalf of my client to express his utter dismay at the decision not to overturn the ban. Rooney feels extremely let down by the FA on this matter. While he will continue, if selected, to play for his country with pride and commitment, he is considering withdrawing his support for the FA's commercial programme."
"In other words, he will not allow his image to be used or exploited, or participate in personal appearances for and on behalf of the FA's commercial partners unless he is satisfied with how the FA conducts its affairs in regard to player matters."
His ban starts on 23 August and he will miss the fixtures against Charlton, Watford and Tottenham. England manager Steve McClaren has admitted he was unhappy with the FA's decision to give Rooney a three-match ban. "The decision has not made my job any easier in building relationships with the clubs," said McClaren.
"I am not criticising anybody about making a decision but when I have to build a relationship with the clubs and the managers and decisions are made like this one with Wayne Rooney then that obviously makes my job very, very difficult."
Volgens mij is Bobby Z. nu wel topscorer in de PL hoorquote:
Kanonne, wat een extreem kinderachtige reactie.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
quote:'Wereldster' Rooney langer bij Man United
25/11/2006 19:50
Manchester United en Wayne Rooney zijn het eens over een nieuw contract. De 22-jarige aanvaller verlengde zijn verbintenis met twee jaar tot medio 2012.
'We denken dat Wayne en Cristiano uit zullen groeien tot de beste spelers ter wereld', motiveerde coach Alex Ferguson via de website van Manchester United de beslissing Rooney langer vast te leggen. Ronaldo had vorig seizoen al een nieuw contract ondertekend. 'Ze hebben hun beste jaren nog voor zich en we zijn gelukkig, dat we daarvan getuige gaan zijn.'
'Dit heb ik altijd gewild', reageerde Rooney. 'Er is zo veel dat we met de club willen bereiken. Hopelijk begint dat dit seizoen al met de winst van het Premiership, aldus de international die bezig is aan zijn derde seizoen op Old Trafford. In 107 officiële duels maakte hij 42 goals voor United.
Die tweede was inderdaad een mooiequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Briljante goal vandaag.
Wordt een cultheld.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:23 schreef tong80 het volgende:
Bij de BBC zeiden ze het goed.In een ploeg als Man. U. spelen allemaal hoogbegaafde voetballers. En toch heb je er iemand bij die daar nog boven staat. Zoals Best, Charlton, Cantona en tegenwoordig Rooney.
Sorry, maar in dat rijtje vind ik hem niet passen. Het is een erg mooie goal ala Cruijff tegen Haarlem, maar ik heb Andre Hoekstra ook wel eens een mooie zien makenquote:Op maandag 29 januari 2007 01:40 schreef Grimm het volgende:
Rooney word alleen maar beter.
Voor zijn postuur is het gewoon een van de beste voetballers ter wereld.
Maar meer in het rijtje, ronaldinho, zidane, bergkamp etc.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:59 schreef Kadoc het volgende:
Hij blijft overschat.
Dat zegt niks over overschat zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:47 schreef Grimm het volgende:
[..]welke andere speler speelde in het eerst op z'n 18e al in de basis van manchester united?
Dat dacht ik dus wel, Man.utd is een topploeg in Engeland, dat niveau verschilt nogal wat met Nederlandquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zegt niks over overschat zijn.
Dat heeft dus ook geen zak met overschat te makenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:08 schreef Grimm het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus wel, Man.utd is een topploeg in Engeland, dat niveau verschilt nogal wat met Nederland
De goal deed mij een beetje denken aan deze (die ik nog mooier vind):quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De goal deed mij een beetje denken aan deze (die ik nog mooier vind):
http://www.youtube.com/watch?v=gM3ujNwyWNE
Ryan Giggs, die debuteerde op zijn 17e, Rooney was al bijna 19quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:47 schreef Grimm het volgende:
[..]welke andere speler speelde in het eerst op z'n 18e al in de basis van manchester united?
Vond ik vroeger ook, maar ik ben inmiddels helemaal om.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:59 schreef Kadoc het volgende:
Hij blijft overschat.
Er is maar 1 Cantona, Rooney mist het enorme charisma. Pas nog bij Holland Sport een stukje over het juichen na een mooi doelpunt: niemand kwam maar in de buurt van Cantona:quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:17 schreef zjroentje het volgende:
De enige echte opvolger van Cantona.
Ze kochten 'm toen hij 18 was, hij debuteerde al op z'n 16e, ik denk als hi al van man utd. was dat hij er dan ook wel met z'n 17e instondquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Ryan Giggs, die debuteerde op zijn 17e, Rooney was al bijna 19
Dat weet ik wel, maar dan moet er niet zo'n nadruk op gelegd worden dat hij op zijn 18e al in ManUtd 1 stond. Zo uniek is dat nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:28 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ze kochten 'm toen hij 18 was, hij debuteerde al op z'n 16e, ik denk als hi al van man utd. was dat hij er dan ook wel met z'n 17e instond
Ik doelde ook meer op zijn status op Old Trafford.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Er is maar 1 Cantona, Rooney mist het enorme charisma. Pas nog bij Holland Sport een stukje over het juichen na een mooi doelpunt: niemand kwam maar in de buurt van Cantona:
[afbeelding]
quote:Wayne Rooney hires private tutor to help him pass his GCSEs
Wayne Rooney has hired a private tutor to help him study for his GCSE exams in English and maths. The footballer is having regular lessons after training sessions in a bid to catch up on his education. The 22-year-old never saw the need to take any GCSEs while a teenage prodigy at Everton - but he now hopes to pass his exams next year.
He is also turning his hand to music after his girlfriend Coleen gave him a £2,500 guitar for his birthday. She sent it to Oasis star Noel Gallagher to sign - but he returned it decked out in Manchester City colours. Early in his United career his manager Alex Ferguson encouraged the football sensation to learn an instrument to tame his fiery temper. Sir Alex calmed his own temper on the field by taking piano lessons when he was a young player.
A source said: "Wayne has had a lot of advice from his United manager Sir Alex Ferguson about how to fill his time away from football. Fergie said he should do something constructive. Wayne's girlfriend Coleen has also been encouraging him to get his head in the books. She did well at school and left with 10 GCSEs. If all goes to plan he will sit his GCSEs next summer in maths and English."
Rooney has also taken an interest in vintage wine.
Of een 4-4-2 met Tevez en Rooney voorin en Ronaldo op de linker of rechtervleugel/middenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Wayne Rooney wordt verkracht als rechtshalf/rechtsbuiten, puur vanwege het feit dat Cristiano Ronaldo centraal zo goed rendeert. Maar goed, de PL en CL wordt gewonnen, dus de winnend trainer/coach heeft het goed gezien. Zelf zou ik Carlos Tevez op de bank zetten en Rooney en Ronaldo samen centraal voorin.
Tevez op zin huidig niveau moet erin staan. Samen met Rooney vormt hij een ideale voorhoede.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Zelf zou ik Carlos Tevez op de bank zetten en Rooney en Ronaldo samen centraal voorin.
Was de minste aan de kant van Man Utd ja. Hoewel hij natuurlijk ook vaak in z'n eentje op moest boksen tegen Terry en Carvalho, niet de minsten. "Maar" 18 goals is zo slecht nog niet, zeker als je ziet dat Ronaldo er 41 en Tevez 19 heeft gemaakt, ze kunnen er moeilijk allemaal 30+ inschietenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond hem gisteren erg tegenvallen in de finale eigenlijk. Misschien is het ook wel goed voor Rooney dat hij een keer geen groot toernooi in de zomer meespeelt en compleet uit kan rusten. Dit seizoen toch wel redelijk in de schaduw van Ronaldo en misschien ook wel Tevez; 18 goals in totaal ook maar, met maar liefst 12 gele kaarten. Dat is toch wel vrij veel voor een aanvaller.
quote:Wayne Rooney and Coleen McLoughlin wedding: A-Z guide
By Urmee Khan
Last Updated: 6:31PM BST 10/06/2008
Wayne Rooney, the Manchester United and England footballer, and his bride Coleen McLoughlin, both 22, will tie the knot this week. The choice of venue and other details have been kept secret, but some details have leaked out. The cost of the wedding is estimated to be in the region of £5m.
Here is an A-Z guide to the couple and their big day:
A is for Alder Hey. The couple have asked guests not to buy presents but to make donations to the children's hospital in Liverpool.
B is for Butterflies. Guests will be given a box containing a butterfly to release at the wedding.
C is for Curlers. Coleen was seen using them to get her hair into shape before the big day.
D is for the Delfino restaurant, located on the harbour in Portofino, where the couple dined on Monday.
E is for Elise Lindsay, the Sheffield-based personal trainer hired by the bride.
F is for Five million pounds. This is what the wedding will reportedly cost from start to finish.
G is for Georgina Chapman. The British-born designer owns the Marchesa designer label which has designed the wedding gown. Costing up to £200,000, the dress is thought to include pearls and crystals.
H is for Hen party. There was a pre-hen trip to Miami. Later there was a £50,000 lunch, dinner and pampering session at the five-star Lowry Hotel in Manchester for 24 guests, including the two mothers.
I is for Ibiza where Wayne Rooney had his stag do. The footballer hired a luxury villa and told his friends to leave their wallets behind with the bill thought to have been about £250,000.
J is for Jets. Five private planes have been hired to ferry guests from London and Manchester to the wedding venue near Portofino. The cost is thought to be around £200,000.
K is for Karl Lagerfeld. The style guru who heads Chanel fashion house has reportedly designed several of the outfits and accessories Coleen has chosen for her honeymoon.
L is for La Cervara. This is the 700-year-old former abbey where the wedding and reception will reportedly be held.
M is for Masked ball, which is planned as part of the reception party.
N is for New York City. The bride made six trips with her mother to the city for wedding dress fittings. She is reported to have flown first class, at a cost of £8,000 a time.
O is for OK! The couple have reportedly signed a £2.5 million exclusive with the celebrity magazine.
P is for Portofino which will host the wedding. Located in the province of Genoa, on the Italian Riviera, its small harbour is considered to be among the most beautiful of Mediterranean ports.
Q is for Quadrilatero d'Oro, the famous designer mecca in Milan, where Rooney bought his wedding tuxedo.
R is for Rings. The couple have commissioned bespoke bands valued at £100,000 from a bespoke jeweller in New York.
S is for Shore Club Hotel, the exclusive Miami hotel where Coleen had her pre-hen stay, estimated to have cost £60,000.
T is for Tan. The bride has taken six friends to a five star hotel in the Canary Islands to top up her tan.
U is for Unashamedly. This wedding is unashamedly flash and flamboyant.
V is for Villa Durazzo. A 16th Century fortress believed to be another possible venue for the wedding.
W is for Westlife. Coleen is a fan of the Irish boy band, and it is thought the performance fee will be £400,000.
X is for eXchanging vows. Coleen and Wayne are both staunch Catholics. Coleen has chosen to fly her local parish priest out from Croxteth, Liverpool, to oversee the ceremony.
Y is for Yacht. A luxury vessel has been hired to host a lunch for the 64 guests.
Z is for Zoom lenses. Photographers from around the world will be trying to snap the event. A 100 strong security team has been employed to protect the venue.
quote:Rooney set to miss season opener
Manchester United striker Wayne Rooney is set to miss the start of the Premier League season on 17 August after picking up a virus. The 22-year-old contracted the mystery virus on United's pre-season tour of Nigeria and has not trained since.
"I doubt Wayne will be fit for the start of the season," said United boss Sir Alex Ferguson. "It's a virus he picked up in Nigeria and it's not a nice one. He's not been back in training yet."
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:16 schreef borisz het volgende:
Is handbal geen leuke sport voor Wayne Rooney ? Mooie bal was het wel die tweede geel.
http://www.mysoccerplace.net/video/rooney-red-card-vs-fulham
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 03:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het jaar van de grote doorbraak?
Hoe bedoel je "grote" doorbraak?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je woorden gebruikt wordt misschien duidelijk wat je bedoelt
En dat was ie al niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tot een van ´s werelds beste voetballers
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je woorden gebruikt wordt misschien duidelijk wat je bedoelt
Rooney hoort bij de top.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Argumenten, geen aanval gaag
En waarom niet bij de wereldtop? Wat mist hij? Wat maken die andere aanvallers wel beter?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Europese top, niet bij de wereldtop, maar daar gaat hij nu wel naartoe
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:01 schreef Happel het volgende:
Topic opgeschoond, graag normaal doen en niet op de man spelen.
quote:Rooney wil loopbaan afsluiten bij Manchester United
Datum: 13-nov-2009 09:47
Wayne Rooney heeft in gesprek met de BBC aangegeven dat hij zijn loopbaan wil beëindigen bij Manchester United. De 24-jarige spits zou belangstelling genieten van FC Barcelona, terwijl oud-ploeggenoot Cristiano Ronaldo hem aanprees bij Real Madrid.
‘Het is leuk als je naam valt in verband met zulke clubs, maar ik ben heel gelukkig bij Manchester United,’ stelt Rooney. ‘Ik zie mezelf hier niet meer weg gaan. Mijn contract loopt na dit seizoen nog twee jaar door en ik weet zeker dat we de komende maanden praten over een nieuwe overeenkomst.’
United haalde Rooney in 2004 weg bij Everton. Sinds zijn komst veroverden The Red Devils drie Premier League-titels, de Carling Cup, de Champions League en de titel op het WK voor clubteams.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |