quote:Maar ze hebben dus nog wel meer dan Engeland gescoord.
Op zaterdag 13 september 2003 15:51 schreef kyra1974 het volgende:
het maakt niet uit of een team slecht speet als ze maar scoren... daar gaat het om..cijfers tellen..... kijk een goede wedstrijd is leuker om naar te kijken.. maar je moet scoren..enne dat kan nederland blijkbaar niet.. ze waren gewoon onwijs slecht..
quote:Dan moet je eens beter lezen.
enne ik weet niet tegen wie ze moeten.. heb hier gelezen dat het misschien spanje is nou dan is het bye bye nederland.. de spanjaarde zijn ook niet geweldig maar gaan wel door tot de laatste minuut iets wat nederland (bijna)nooit doet.. .
quote:Het kan toch dat je onder de indruk raakt, zonder dat je direct iets meer weet. Als een liedje dat je hoort en je raakt, terwijl je de artiest nog niet goed kent??
Op zaterdag 13 september 2003 16:02 schreef Lord_of_Moria het volgende:
Beetje jammer dat de TS een speler behoorlijk ophemelt terwijl deze niet eens weet waar de desbetreffende speler onder contract staat. Leuke mening heb je en dat op 1 wedstrijd gebaseerd? Knap hoor
quote:Zit wat in. Hij wordt bij Everton ook wel aardig rustig gebracht en goed begeleid, heb ik het idee.
Op zaterdag 13 september 2003 14:13 schreef Doc het volgende:[..]
Hij is op jonge leeftijd al veel en veel dominanter dan de genoemde spelers. Robbie had het in principe ook in zich maar heeft z'n talent enigszins verkwanseld. Fowler was dan ook meer een pure spits dan Rooney. Ik weet dat ik doordraaf, maar ik vind Rooney eerder een soort Maradona, qua positie in het veld, belangrijkheid, dominantie, en felheid, alleen de techniek is wat minder
.
quote:Hij heeft een prima coach daar, en als Moyes blijft, denk ik dat Wayne ook nog minstens 2,75 jaar speelt.
Op zaterdag 13 september 2003 19:24 schreef methodmich het volgende:[..]
Zit wat in. Hij wordt bij Everton ook wel aardig rustig gebracht en goed begeleid, heb ik het idee.
quote:Nederland heeft meer gescoord dan Engeland...
Op zaterdag 13 september 2003 15:51 schreef kyra1974 het volgende:
het maakt niet uit of een team slecht speet als ze maar scoren... daar gaat het om..cijfers tellen..... kijk een goede wedstrijd is leuker om naar te kijken.. maar je moet scoren..enne dat kan nederland blijkbaar niet..
quote:Joh!
Op zaterdag 13 september 2003 16:19 schreef kyra1974 het volgende:
hij speelt bij everton
Da's al een paar keer vermeld hoor.
quote:kan.. maar toch playoffs en 3-1 verliezen..... says enough
Op zaterdag 13 september 2003 20:27 schreef Doc het volgende:[..]
Nederland heeft meer gescoord dan Engeland...
quote:
Op donderdag 11 september 2003 18:54 schreef Huitzilopochtli het volgende:
Deze gast gaat HE-LE-MAAL alcoholist worden. Ik gok binnen twee jaar. Je kan het al zien aan die kansloze typisch engelse kop van hem.
Groetjes,Sweder
,
,
!
quote:Lieve Help.
Op donderdag 11 september 2003 19:08 schreef SCH het volgende:[..]
Dat meen je toch niet serieus?
![]()
Ik denk dat Rooney 1 van de grootste voetballers ooit word en Rafael is van het niveau Overmars - best aardig. Hij is al over zijn hoogtepunt heen, zo te zien.
Rooney kan dan wel een toffe aanvaller zijn voor de Engelsen gezien de armoede die men wat dat betreft in Engeland kent. Niveau Owen en de ophemeling die elke "native" Engelsman die ook maar een balletje kan trappen mag verwachten. Veel meer kan je niet van hem verwachten.
Zamora
quote:Nee, IS zo...
Op zondag 14 september 2003 11:58 schreef kyra1974 het volgende:[..]
kan..
Terwijl jij beweerde dat Engeland meer gescord had.
Waaruit blijkt dat je meer op basis van emoties post dan op basis van feiten. Mag ook, maar inhoudelijk neem ik je posts dan niet meer serieus.
quote:We zullen zien wat Ingerland in Turkije doet...
Op zondag 14 september 2003 11:58 schreef kyra1974 het volgende:maar toch playoffs en 3-1 verliezen..... says enough
quote:Kom op zeg: hij zit bij de Spurs
Op zondag 14 september 2003 21:05 schreef brighton het volgende:
Tja, hij zal toch overklast worden door Bobby Zamora, ex-Brighton, nu Spurs.
Die jongen gaat het echt helemaal maken!
Zamora
Hoe oud is Bobby nou eigenlijk? In ieder geval ouder dan Wayne, en zonder call-up bij de Three Lions (en dus zonder doelpunten daar, itt de 2 die Rooney er al in heeft liggen...)
quote:Als hij bij Tottenham een kans krijgt zal hij zeker uit groeien tot een van de toppers van het Premiership!
Information
Squad Number: 25
Position: Striker
Nationality: English
Date of Signing: 18/ 07/ 2003
Date Of Birth: 16/ 01/ 1981
Height: 1.85m
Weight: 73.54kg
This Season
Appearances: 5(3)
Goals: 0
Yellow Cards: 1
Red Cards: 0
Glenn Hoddle was a well-known admirer of Bobby Zamora long before he eventually signed him during the transfer window in July 2003.
Tottenham signed the striker from Brighton for a bargain knocked down price of Ŗ1.5 million, and he becomes Hoddle's second addition to the squad after Portuguese striker Helda Postiga.
Many clubs showed interest in the young star, who arrived at the Withdean Stadium following a Ŗ100,000 move from Bristol Rovers in 2000. Since then he went on to attract rave reviews after scoring 63 goals in two seasons - helping the Seagulls win promotion to years running.
His former manager, Micky Adams once said he was a better striker at 19 than Alan Shearer at the same age.
Zamora joined Bristol as a trainee in 1999 and had loan spells with Bath and then Brighton - where he scored six goals in six games before joining the Seagulls permanently in August 2000.
The young striker admitted that nothing would have stopped him from joining Spurs:
"I've finally done it so I'm delighted," he said. "I'll have to work hard and if it all goes well I can play a few games. It's going to be a challenge but I know I'm going to learn from the calibre of players here.
"The Premiership is the league to be in and I expect every aspect of the game to be a lot harder, but I'm looking forward to it."
quote:Zou Kuyt wel willen...
Op zaterdag 20 september 2003 20:31 schreef Loodgieter het volgende:
Rooney goeie speler, ik vind hem wat weg hebben van Kuyt, technisch snel en toch die 'mollige' look..
quote:Op zondag 14 september 2003 21:05 schreef brighton het volgende:
Tja, hij zal toch overklast worden door Bobby Zamora, ex-Brighton, nu Spurs.
Die jongen gaat het echt helemaal maken!Zamora
En niet van die lullige intikkertjes,quote:Op maandag 21 juni 2004 22:15 schreef SanMarco het volgende:
Nou, die heeft z'n naam wel gevestigd tijdens dit EK, dacht ik zo. Vier goals in drie wedstrijden.
Ik denk dat het een hele grote gaat worden,quote:Op maandag 21 juni 2004 23:07 schreef bergkampf het volgende:
ziet er uit als een zwak begaafd knaapje, traag, Owen, Kluivert etc waren beter op hun 18de en werden ook niet beter dan dat ze toen waren, is echt overgewaardeerd vind ik
quote:Op donderdag 11 september 2003 18:54 schreef Huitzilopochtli het volgende:
Deze gast gaat HE-LE-MAAL alcoholist worden. Ik gok binnen twee jaar. Je kan het al zien aan die kansloze typisch engelse kop van hem.
Groetjes,
Sweder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |