quote:Op donderdag 8 oktober 2009 03:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het jaar van de grote doorbraak?
Hoe bedoel je "grote" doorbraak?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je woorden gebruikt wordt misschien duidelijk wat je bedoelt
En dat was ie al niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tot een van ´s werelds beste voetballers
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je woorden gebruikt wordt misschien duidelijk wat je bedoelt
Rooney hoort bij de top.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Argumenten, geen aanval gaag
En waarom niet bij de wereldtop? Wat mist hij? Wat maken die andere aanvallers wel beter?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Europese top, niet bij de wereldtop, maar daar gaat hij nu wel naartoe
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:01 schreef Happel het volgende:
Topic opgeschoond, graag normaal doen en niet op de man spelen.
quote:Rooney wil loopbaan afsluiten bij Manchester United
Datum: 13-nov-2009 09:47
Wayne Rooney heeft in gesprek met de BBC aangegeven dat hij zijn loopbaan wil beëindigen bij Manchester United. De 24-jarige spits zou belangstelling genieten van FC Barcelona, terwijl oud-ploeggenoot Cristiano Ronaldo hem aanprees bij Real Madrid.
‘Het is leuk als je naam valt in verband met zulke clubs, maar ik ben heel gelukkig bij Manchester United,’ stelt Rooney. ‘Ik zie mezelf hier niet meer weg gaan. Mijn contract loopt na dit seizoen nog twee jaar door en ik weet zeker dat we de komende maanden praten over een nieuwe overeenkomst.’
United haalde Rooney in 2004 weg bij Everton. Sinds zijn komst veroverden The Red Devils drie Premier League-titels, de Carling Cup, de Champions League en de titel op het WK voor clubteams.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |