De laatste (kleine) ontwikkeling in de "Betuwe-gate":
quote:Wanneer gaan ze mensen dwingen om via het openbaar vervoer naar het werk te gaan?
Minister bereid tot gedwongen gebruik BetuwerouteDEN HAAG - Als vervoersbedrijven weigeren van de Betuweroute gebruik te gaan maken, zal de overheid ze daar desnoods toe dwingen. Dat blijkt woensdag uit antwoorden van Minister Peijs op vragen die de Tweede Kamer had gesteld over de voortgang van het miljardenproject.
Hoewel de minister van Verkeer verwacht niet dat dit nodig is, houdt zij de mogelijkheid van 'routedwang' expliciet open. Het bedrijfsleven heeft gedreigd de 160 kilometer lange goederenspoorlijn van Rotterdam naar Duitsland te mijden als het via een hogere gebruikersheffing moet opdraaien voor de onderhoudskosten. Het beheer kost jaarlijks 15 à 25 miljoen euro en maakt de Betuwelijn verliesgevend.
De Kamer vindt dat de belastingbetaler dit niet op hoeft te hoesten en wil de kosten verhalen op de vervoerders, waarvoor het megaproject immers wordt gebouwd. Peijs denkt dat de goederenlijn, die in 2007 klaar moet zijn, de bedrijven genoeg voordelen biedt en daarom ondanks eventueel hogere heffingen gewoon volop gebruikt gaat worden.
,,De Betuweroute biedt aan spoorvervoerders zowel een aanmerkelijk hogere kwaliteit, alsook relatief weinig beperkende randvoorwaarden, vergeleken met het gebruik van andere spoorroutes, waarover immers ook reizigerstreinen rijden.''
In principe mogen vervoersbedrijven zelf weten welke route zijn willen gebruiken. Het ministerie van Verkeer en Waterstaat is echter al aan het uitzoeken of ze daarbij een fiksere vinger in de pap kan krijgen om bijvoorbeeld gevaarlijk transport uit bewoonde gebieden te weren.
ANP
Gesprelstof uit hert vorige deel:
En Bush' plannen voor Afrika:
quote:Stabiliteit, was dat ook niet de bedoeling in Irak?
Bush belooft stabiliteit te brengen in Afrika
Kim Ludbrook
PRETORIA - De Amerikaanse president Bush heeft beloofd te werken aan stabiliteit op het Afrikaanse continent. Hij zei dat woensdag in Pretoria na een ontmoeting met zijn Zuid-Afrikaanse collega Mbeki.Bush prees Zuid-Afrika als een ,,kracht van vrijheid, stabiliteit en vooruitgang'', aldus de BBC. Hij riep de Liberiaanse president Taylor weer op af te treden en verzekerde opnieuw samen te zullen werken met West-Afrikaanse landen en de Verenigde Naties om het staakt-het-vuren in Liberia te bestendigen. Hij wilde niet zeggen of de VS troepen willen leveren voor een vredesmacht.
Zimbabwe
Over de kwestie Zimbabwe zei Bush zijn Zuid-Afrikaanse collega te steunen in zijn poging om de democratie hier weer terug te brengen. Hij omschreef de toestand in het land dat al twintig jaar geregeerd wordt door Mugabe als ,,bijzonder triest''. In Zimbabwe heerst hongersnood en wordt de oppositie hard onderdrukt. Washington bekritiseerde Zuid-Afrika eerder wegens zijn Zimbabwe-beleid.
Bush heeft Zuid-Afrika verder hulp aangeboden bij de bestrijding van aids en HIV, dat aids kan veroorzaken. Bijna 5 miljoen Zuid-Afrikanen zijn hiermee besmet. Bush heeft eerder gezegd de komende vijf jaar 15 miljard dollar vrij te zullen maken voor de aidsbestrijding.
De Amerikaanse president arriveerde dinsdagavond laat in Pretoria na een bezoek aan Senegal. Hier begon hij zijn vijfdaagse reis langs vijf landen in Afrika met onder meer een bezoek aan een voormalig slavendepot. Na Zuid-Afrika reist hij door naar Botswana, Uganda en Nigeria.
ANP
quote:Fijn voor sprookje 2000 dat het mooi weer is.
Op woensdag 9 juli 2003 14:33 schreef Sidekick het volgende:
Alweer deeltje 12. Dit keer zitten we in de openlucht op aandringen van een lokale partij genaamd "Sprookje 2000"De laatste (kleine) ontwikkeling in de "Betuwe-gate":
[..]Wanneer gaan ze mensen dwingen om via het openbaar vervoer naar het werk te gaan?
Gesprelstof uit hert vorige deel:
Ik heb gezondigd: Ik heb 1 keer VVD gestemd. Zwarte MP in Nederland: Varela of Singh Varma? Rondreis Bush door Afrika.
quote:Chaos en wanorde kan zich heel goed stabiliseren tot langdurige narigheid hoor!
Op woensdag 9 juli 2003 14:36 schreef Sidekick het volgende:Stabiliteit, was dat ook niet de bedoeling in Irak?
quote:De demonstraties in Nederland zijn er ook nog niet gekomen, en ook in Iran wordt de actiebereidheid minder:
Noord-Korea begint opwerking splijtstofstaven
SEOUL - Noord-Korea is recentelijk begonnen met het opwerken van een klein aantal van zijn circa 8000 nucleaire splijtstofstaven. Dat maakte de Zuid-Koreaanse inlichtingendienst woensdag bekend.Verder heeft Pyongyang ongeveer zeventig testen uitgevoerd met apparaten die gebruikt kunnen worden als ontsteking van nucleaire explosies.
ANP
quote:Tot zover deze speciaal ingelaste uitzending, film at eleven.
Iraanse studenten zien af van herdenkingTEHERAN - Iraanse studentenleiders zien af van de herdenking in Teheran woensdag van het studentenoproer van vier jaar geleden. Ze lijken daarmee te zwichten voor de druk van de autoriteiten die eind vorige maand hadden aangekondigd hard op te treden tegen protesten.
In de afgelopen weken hadden de autoriteiten uit voorzorg al bijeenkomsten op de campus van de universiteit van Teheran verboden. Ook zijn examens die voor juli gepland stonden geschrapt en zijn de slaapzalen van de universiteit gesloten.
Het was juist in deze slaapzalen waar studenten op 9 juli 1999 werden aangevallen door knokploegen van conservatieve geestelijken. Daarbij kwam een student om het leven. Dat leidde toen tot gewelddadige confrontaties met de oproerpolitie, die dagen aanhielden.
Een deel van de harde studentenkern van vier jaar geleden is de afgelopen dagen om onduidelijke redenen in hechtenis genomen. De overgebleven studentenleiders is door de autoriteiten te verstaan gegeven dat bij een herdenking keihard wordt opgetreden. Op plekken in Teheran waar gedemonstreerd zou worden, zoals voor het VN-gebouw, zijn militaire posten opgericht.
Vorige maand waren er in Teheran en andere grote steden in Iran tien dagen lang protesten tegen het gebrek aan hervormingen onder het conservatieve islamitische bewind. De Iraanse politie, gesteund bewapende fundamentalistische moslims, wist hier pas na tien dagen met veel moeite een einde aan te maken.
ANP
quote:Een tweedeling in de samenleving is stabiliteit. Voor nu.
Op woensdag 9 juli 2003 14:37 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Zou hij niet beter dichter bij huis beginnen en stabiliteit in Amerika brengen alvorens zich met andere landen te bemoeien?
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:39 schreef du_ke het volgende:[..]
Chaos en wanorde kan zich heel goed stabiliseren tot langdurige narigheid hoor!
quote:Voor Bush wel, ja.. Lekker roeren in modderig water
Op woensdag 9 juli 2003 14:42 schreef Sidekick het volgende:[..]
Een tweedeling in de samenleving is stabiliteit. Voor nu.
quote:en er vlak voor de verkiezingen een brug over heen laten bouwen en daarna Paul Simon uitnodigen om je campagne-song te schrijven: de 4 nieuwe jaren en twee nieuwe oorlogen zijn binnen!
Op woensdag 9 juli 2003 14:43 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Voor Bush wel, ja.. Lekker roeren in modderig water
quote:Ik heb het vermoeden dat Paul Simon zich daar niet voor leent.
Op woensdag 9 juli 2003 15:03 schreef Parabola het volgende:[..]
en er vlak voor de verkiezingen een brug over heen laten bouwen en daarna Paul Simon uitnodigen om je campagne-song te schrijven: de 4 nieuwe jaren en twee nieuwe oorlogen zijn binnen!
quote:Zou je denken?
Op woensdag 9 juli 2003 15:04 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ik heb het vermoeden dat Paul Simon zich daar niet voor leent.
* Maerycke probeert nog steeds over de schok heen te komen dat SK ooit eens op de VVD heeft gestemd...
quote:Gebruikt Sjors toch een oud liedje van Paul en een look-a-like
Op woensdag 9 juli 2003 15:04 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ik heb het vermoeden dat Paul Simon zich daar niet voor leent.
quote:Liiiiihiiike a bridge over muddy water.....
Op woensdag 9 juli 2003 15:03 schreef Parabola het volgende:[..]
en er vlak voor de verkiezingen een brug over heen laten bouwen en daarna Paul Simon uitnodigen om je campagne-song te schrijven: de 4 nieuwe jaren en twee nieuwe oorlogen zijn binnen!
quote:Hij zal toen nog wel jong en onwetend geweest zijn
Op woensdag 9 juli 2003 15:09 schreef Maerycke het volgende:
* Maerycke probeert nog steeds over de schok heen te komen dat SK ooit eens op de VVD heeft gestemd...
quote:Bill Clinton met zijn sax.
Op woensdag 9 juli 2003 15:12 schreef Parabola het volgende:[..]
Gebruikt Sjors toch een oud liedje van Paul en een look-a-like
quote:Maar M, ik had al 3 argumenten gegeven waarom... En er komt hier een vierde: Ik heb op een docent gestemt die bij de VVD zat. ja, er zijn goede/leuke docenten.
Op woensdag 9 juli 2003 15:09 schreef Maerycke het volgende:[..]
Zou je denken?
Kijk maar eens wat voor actieve partij het is:
Een voorbeeld van een slecht wegdek, Sneek ligt er vol mee.
Geen voetpad langs de Akkerwinde.
Bron: http://www.vvdsneek.nl/vvd/cms/documents/Rapport_Wonen_In_Sneek2000.htm
Nu ik veel meer politiek bewust ben is die partij eigenlijk een lachertje.
Toendertijd vond ik de VVD-Sneek gewoon helder en concreet overkomen dan andere partijen met mooie praatjes.
quote:Beinvloeding door docenten op de middelbare school, het moet niet veel gekker worden
Op woensdag 9 juli 2003 15:22 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb op een docent gestemt die bij de VVD zat. ja, er zijn goede/leuke docenten.
Hoewel ik ook een PvdA wethouder als docent had
quote:Hij heeft het in de les nooit over politiek gehad. Ik kwam hem toevallig tegen op de kieslijst.
Op woensdag 9 juli 2003 15:26 schreef du_ke het volgende:[..]
Beinvloeding door docenten op de middelbare school, het moet niet veel gekker worden
.
quote:Waarom had ik dat nou niet?
quote:Ik 2. Mijn vader (Nederlands) en mijn leraar Engels
Op woensdag 9 juli 2003 15:26 schreef du_ke het volgende:[..]
Beinvloeding door docenten op de middelbare school, het moet niet veel gekker worden
.
quote:Mijn vml. leraar geschiedenis is nu burgemeester van Zevenaar, en mijn vml. leraar levensbeschouwing is nu wethouder in Tubbergen (CDA natuurlijk
Op woensdag 9 juli 2003 15:30 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ik 2. Mijn vader (Nederlands) en mijn leraar Engels
(Beide werden pas later wethouder, maar t gaat om t idee
)
quote:Wow wat een enorm baggerrapport. Ik dacht dat VVD tegen de burocratie was
Op woensdag 9 juli 2003 15:22 schreef Sidekick het volgende:[..]
Bill Clinton met zijn sax.
[..]Maar M, ik had al 3 argumenten gegeven waarom... En er komt hier een vierde: Ik heb op een docent gestemt die bij de VVD zat. ja, er zijn goede/leuke docenten.
Kijk maar eens wat voor actieve partij het is:
Een voorbeeld van een slecht wegdek, Sneek ligt er vol mee.
Geen voetpad langs de Akkerwinde.
Bron: http://www.vvdsneek.nl/vvd/cms/documents/Rapport_Wonen_In_Sneek2000.htm
Nu ik veel meer politiek bewust ben is die partij eigenlijk een lachertje.
Toendertijd vond ik de VVD-Sneek gewoon helder en concreet overkomen dan andere partijen met mooie praatjes.
quote:Wethouder Coyote
Op woensdag 9 juli 2003 15:30 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ik 2. Mijn vader (Nederlands)...
quote:He dat bent grappen he?
Op woensdag 9 juli 2003 15:36 schreef pberends het volgende:[..]
Wow wat een enorm baggerrapport. Ik dacht dat VVD tegen de burocratie was
quote:he wij kenne elkaar nog niet. Goeiemiddag
Op woensdag 9 juli 2003 15:36 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Wethouder Coyote
![]()
quote:Ja, dat heeft mijn lerares maatschappijleer van ons wel te horen gekregen.
Op woensdag 9 juli 2003 15:37 schreef du_ke het volgende:
Was Janmaat niet ook ooit leraar maatschappijleer.
quote:Ik kan nergens op de site (vvdsneek.nl) vinden wat nu de precieze standpunten zijn, er staat alleen een enquete, ik noem dat een beetje de mensen naar de mond praten.
Op woensdag 9 juli 2003 15:36 schreef pberends het volgende:[..]
Wow wat een enorm baggerrapport. Ik dacht dat VVD tegen de burocratie was
quote:Is Kozzmic jouw achternaam of voornaam?
Wethouder Coyote
![]()
quote:De SRV-wagen is toch ook een uitvinding van de VVD?
Op woensdag 9 juli 2003 15:38 schreef du_ke het volgende:[..]
He dat bent grappen he?
Zezeggen het wel maar ze zijn ook heel goed in het creeren van "bijzonder belangrijke" baantjes.
quote:Kloon alert.
Op woensdag 9 juli 2003 15:39 schreef pberends het volgende:[..]
he wij kenne elkaar nog niet. Goeiemiddag
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 15:22 schreef Sidekick het volgende:Toendertijd vond ik de VVD-Sneek gewoon helder en concreet overkomen dan andere partijen met mooie praatjes.
quote:Nooit te beroerd om zout in een jeugd(z/w)onde te strooien
Op woensdag 9 juli 2003 15:42 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik kan nergens op de site (vvdsneek.nl) vinden wat nu de precieze standpunten zijn, er staat alleen een enquete, ik noem dat een beetje de mensen naar de mond praten
* Parabola stemt al zijn hele leven GL (inclusief voorgangers)
quote:Je had toendertijd ook bold moeten maken.
Op woensdag 9 juli 2003 15:48 schreef Parabola het volgende:[..]
[..]Nooit te beroerd om zout in een jeugd(z/w)onde te strooien
quote:Ook voor je 18de?
* Parabola stemt al zijn hele leven GL (inclusief voorgangers)
quote:Die fietspaden vallen volgens mij onder beheer van de gemeente. Dat zijn wel concrete dingen die kunnen worden gedaan.
Op woensdag 9 juli 2003 15:50 schreef pberends het volgende:
Gemeentepartijen hebben te weinig invloed en bovendien zijn ze te amateuristisch. Wat maakt mij dat ene fietspad nou uit of niet
quote:Pietlut
Op woensdag 9 juli 2003 15:51 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ook voor je 18de?
[rephrase mode]
* Parabola stemt al GL zolang als het bestaat
[/rephrase mode]
quote:Hoe lang bestaat GL dan?
Op woensdag 9 juli 2003 15:55 schreef Parabola het volgende:[..]
Pietlut
![]()
[rephrase mode]
* Parabola stemt al GL zolang als het bestaat
[/rephrase mode]
quote:Sinds ik het stem
Op woensdag 9 juli 2003 15:55 schreef Sidekick het volgende:[..]
Hoe lang bestaat GL dan?
Bij de weg: iemand een idee waarom ze in België wel een liberale liberale partij hebben?
quote:Omdat in Nederland er mensen zijn die van een liberale partij een rechtse partij willen maken. In Belgie zijn ze linkser waardoor een liberale partij verschoont blijft van rechtse invloeden.
Op woensdag 9 juli 2003 15:58 schreef Parabola het volgende:[..]
Sinds ik het stem
Ze deden in '90 of '94 voor het eerst mee aan de TK-verkiezingen geloof ik.
Bij de weg: iemand een idee waarom ze in België wel een liberale liberale partij hebben?
quote:Kun je me uitleggen wat ik me bij een linkse, liberale partij voor moet stellen?
Op woensdag 9 juli 2003 16:00 schreef Sidekick het volgende:Omdat in Nederland er mensen zijn die van een liberale partij een rechtse partij willen maken. In Belgie zijn ze linkser waardoor een liberale partij verschoont blijft van rechtse invloeden.
quote:Een partij zoals D66.
Op woensdag 9 juli 2003 17:23 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Kun je me uitleggen wat ik me bij een linkse, liberale partij voor moet stellen?
quote:Subsidie een liberaal element?
Op woensdag 9 juli 2003 17:51 schreef Sidekick het volgende:
Natuurlijk kunnen er dan ook liberale elementen verloren gaan door links beleid (subsidies oid.), maar ik denk dat minder het geval zal zijn.
.
quote:Erg grappig.
Op woensdag 9 juli 2003 17:51 schreef Sidekick het volgende:Een partij zoals D66.
Ik had even het waanzinnige idee in mijn hoofd dat je wellicht doelde op het niet kunnen maken van een principieel onderscheid tussen economische en persoonlijke vrijheid, maar ik hoorde mezelf ongetwijfeld praten.
quote:Kan wel. Liberalisme streeft in mijn mening ook voor het behouden van vrijheid, en een subsidie naar duurzame energie of iets dergelijks kan ik als vrij liberaal zien.
Op woensdag 9 juli 2003 18:09 schreef Lithion het volgende:[..]
Subsidie een liberaal element?
.
Maar ja, dat is weer die nuance hè.
.
quote:Nee, want daarmee beperk je juist de vrijheid van ondernemerschap. Liberalisme en subsidie gaan totaal niet met elkaar samen imho.
Op woensdag 9 juli 2003 18:11 schreef JAM het volgende:
Kan wel. Liberalisme streeft in mijn mening ook voor het behouden van vrijheid, en een subsidie naar duurzame energie of iets dergelijks kan ik als vrij liberaal zien.
En nu probeert een D66-er ons zelfs wijs te maken dat subsidies liberaal zijn. Het moet niet veel gekker worden.
quote:Zoals Robbedoes (onder afgebeeld) ooit in al zijn wijsheid zei : De een zijn vrijheid eindigt waar die van de ander begint. Elke vrijheid die je neemt, kost een andere weer. Zonder de subsidie gun je groene bedrijven geen kans om zich vrij te ontwikkelen zonder moordende concurentie.
Op woensdag 9 juli 2003 18:12 schreef Lithion het volgende:[..]
Nee, want daarmee beperk je juist de vrijheid van ondernemerschap. Liberalisme en subsidie gaan totaal niet met elkaar samen imho.
.
quote:Dat óók al weer niet.
Op woensdag 9 juli 2003 18:17 schreef Claudia_x het volgende:
En nu probeert een D66-er ons zelfs wijs te maken dat subsidies liberaal zijn. Het moet niet veel gekker worden.
quote:Tja waarom beheersen de belgen de nederlandse taal wel goed?
Op woensdag 9 juli 2003 15:58 schreef Parabola het volgende:[..]
quote:
Wethouder Coyote
![]()
quote:Jouw taalgebruik ook niet; er lezen hier ook kinderen mee hoor
Op woensdag 9 juli 2003 18:17 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Heb je dat gerucht gehoord over Mandela? Hij zit nu in Engeland, omdat hij Bush niet wilde ontmoeten (niet meehelpen aan dat circus).
Op woensdag 9 juli 2003 14:36 schreef Sidekick het volgende:
Nog een leuke foto:En Bush' plannen voor Afrika:
quote:
Een betrouwbare overheid die wil investeren in mensen zal het lesgeld moeten afschaffen en de kosten van leermiddelen zelf moeten dragen.
quote:CDA, bah.
Op woensdag 9 juli 2003 18:31 schreef pberends het volgende:
omg uit het CDA-programma:
[..]
quote:Begrijp je wat het begrip 'vrijheid' betekent? 'Garantie' ligt daar niet in besloten.
Op woensdag 9 juli 2003 18:22 schreef JAM het volgende:Zonder de subsidie gun je groene bedrijven geen kans om zich vrij te ontwikkelen zonder moordende concurentie.
Wederom een prachtig staaltje semantiekverloedering, zoals het een D66-er (lees: nepliberaal) betaamt.
[Dit bericht is gewijzigd door Claudia_x op 09-07-2003 18:34]
quote:Ja en ?
Op woensdag 9 juli 2003 18:31 schreef pberends het volgende:
omg uit het CDA-programma:
quote:Kom nou, als alles zo simpel was. Liberalisme verschijnt ook in vele vormen. Ik kan de nep-libertijnse "Laissez-Faire" instelling net zo gemakelijk afdoen.
Op woensdag 9 juli 2003 18:32 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Begrijp je wat het begrip 'vrijheid' betekent? 'Garantie' ligt daar niet in besloten.
Wederom een prachtig staaltje semantiekverloedering, zoals het een D66-er (lees: nepliberaal) betaamt.
Weet je wel wat vrijheid betekent ? Garantie van vrijheid ligt daar niet in besloten, dus is het slecht kortre termijn vrijheid. En daar doet Robbedoes het niet voor.
quote:Hallo? Kan het iets minder op de man? Heel fijn..
Op woensdag 9 juli 2003 18:32 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Begrijp je wat het begrip 'vrijheid' betekent? 'Garantie' ligt daar niet in besloten.
Er zijn hier wat halve gare malloten die helemaal geen ruk kunnen lezen omdat ze stekeblind zijn! Laat ik deze zielige stumperds ff wat leren zodat hun IQ gelijk verdubbeld.
Ik schreef dit in mijn post:
quote:Dan komt er een malloot waar nog een paar anderen ook op doorgaan, gewoon omdat ze niet kunnen lezen:
Natuurlijk kunnen er dan ook liberale elementen verloren gaan door links beleid (subsidies oid.)
quote:Zoals je kunt lezen, zeg ik dat ook door subsidies oid liberale elementen kunne verdwijnen in een partij zoals er bij de VVD rechtse ideeen enkele liberale standpunten wegschuiven.
Op woensdag 9 juli 2003 18:09 schreef Lithion het volgende:[..]
Subsidie een liberaal element?
.
Hebben we het door? Een beetje minder zuipen de volgende keer voordat je een aantal posts mij een beetje belachelijk zit te maken?
Mooi!
Nu weer doorgaat met heel lief posten, en aardig doen.
quote:Dat Lithion je verkeerd interpreteerde, wil niet zeggen dat ik dat ook deed. De D66-er in kwestie waar ik het over had was immers JAM, die wel degelijk beweerde dat subsidies liberaal (kunnen) zijn. Laat dit je er dus niet van weerhouden om alsnog op mijn (enigszins gechargeerde) posting in te gaan.
Op woensdag 9 juli 2003 20:16 schreef Sidekick het volgende:
Er zijn hier wat halve gare malloten die helemaal geen ruk kunnen lezen omdat ze stekeblind zijn!
Verder moet Wile_E_Coyote zich niet zo aanstellen.
quote:Goed nieuws voor de SP, en de kleine christelijke partijen iig.
Remkes wil partijsubsidie op basis van ledentalDEN HAAG - Politieke partijen moeten in de toekomst subsidie krijgen op basis van het aantal leden dat zij hebben, in plaats van het aantal zetels in de Tweede Kamer zoals nu het geval is. Dat vindt minister Remkes van Binnenlandse Zaken, aldus zijn woordvoerster woensdag.
De nieuwe susbidieregeling moet ertoe leiden dat partijen actiever op zoek gaan naar leden. Ook wil Remkes dat partijen de donaties die zij krijgen openbaar maken, met de naam van de gever erbij. Doen ze dat niet, dan worden ze gekort op de subsidie.
Nu is het nog zo dat partijen en daaraan gelieerde stichtingen schenkingen groter dan 4500 euro bekendmaken. De donateur kan hierbij geheim blijven als hij dat wil. Wel moet een partij aangeven in welke sector de gever actief is.
ANP
quote:Deze post wordt weer actueel: gelukkig hebben we de foto's nog (steeds) Deel 2
LPF-top wil opnieuw schoon schip makenDEN HAAG - 'Ongedierte', noemde LPF-bestuurslid Hammerstein ze. Later zwakte hij die kwalificatie wat af: 'Onkruid' had hij willen zeggen. Hij doelde op een groepje dissidente provinciale bestuurders in de partij, die het hoofdbestuur het leven zuur maken.
Donderdag zullen ze tijdens een speciale ledenvergadering in Rotterdam de partij worden uitgeknikkerd. Dat is althans de intentie van partijvoorzitter Maas en de rest van het hoofdbestuur.
Ook fractieleider Herben wil van de opstandigen af. Het gaat om een groepje van een man of dertig, die maar ,,blijven zeuren over van alles en nog wat'', zegt Herben woensdag in een vraaggesprek met een aantal regionale kranten.
Ondemocratisch gedrag
Het wordt de zoveelste poging om schoon schip te maken in de partij die vorig jaar door intern geruzie het voortijdig einde van het eerste kabinet-Balkenende veroorzaakte. Elke keer als de ergste raddraaiers onschadelijk zijn gemaakt, bezweert de LPF-top dat de partij 'op orde is' en dat er voortaan serieus zal worden gewerkt aan het uitdragen van de politieke erfenis van Pim Fortuyn. Maar tot dusver ging het steeds al snel weer mis.
Ditmaal draait het conflict om de bestuursleden van de provincie-afdelingen Noord-Holland, Utrecht, Zeeland en Drenthe. Die werden vorige maand door het hoofdbestuur geschorst omdat ze bij een 'couppoging' de partijstatuten aan hun laars zouden hebben gelapt. De op non-actief geplaatste provinciale bestuurders erwijten Maas en de rest van het hoofdbestuur ondemocratisch gedrag.
ANP
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 12:49 schreef Sidekick het volgende:
Persbericht LPF: nog maar 1 rotte appel in de partij.
quote:Kwestie van interpretatie, blaaskaakje
Op woensdag 9 juli 2003 20:16 schreef Sidekick het volgende:
Er zijn hier wat halve gare malloten die helemaal geen ruk kunnen lezen omdat ze stekeblind zijn! Laat ik deze zielige stumperds ff wat leren zodat hun IQ gelijk verdubbeld.
Uit jouw zinsconstructie blijkt niet duidelijk waar die '(subsidies o.i.d.)' op terugslaat.
En voordat je mij iets kunt leren zul je met heel wat beters aan moeten komen, knulletje .
quote:Bescheiden zijn.
Op woensdag 9 juli 2003 21:51 schreef Lithion het volgende:
Kwestie van interpretatie, blaaskaakje.
Uit jouw zinsconstructie blijkt niet duidelijk waar die '(subsidies o.i.d.)' op terugslaat.
En voordat je mij iets kunt leren zul je met heel wat beters aan moeten komen, knulletje
.
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:51 schreef Lithion het volgende:[..]
Kwestie van interpretatie, blaaskaakje
.
En dat die "(subsidies oid)" net na het zinsdeel "links beleid" staat, is een 'aanwijzing' misschien?
quote:Is goed, gozertje.
En voordat je mij iets kunt leren zul je met heel wat beters aan moeten komen, knulletje.
(En er staan vast wel meer woorden in het woordenboek dan 'semantiek' en 'semantiekverloedering'.)
quote:Is dit een waarschuwing voor deze post ?
Op donderdag 10 juli 2003 09:53 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Claudia, laatste waarschuwing. Op de man spelen wordt hier niet getolereerd.(En er staan vast wel meer woorden in het woordenboek dan 'semantiek' en 'semantiekverloedering'.)
Is dat al op de man spelen ?
quote:Moge
Op donderdag 10 juli 2003 09:11 schreef Maerycke het volgende:
Goedemorgen
quote:En dat op de vroege ochtend
Het begint hier alweer gezellig zie ik..
quote:Een lekkere borrel Maerycke?
Is de drank op ofzo?
quote:Nou zeg dat...
Op donderdag 10 juli 2003 10:19 schreef du_ke het volgende:[..]
En dat op de vroege ochtend
quote:Nou ik lust wel een lekkere cocktail..
[..]Een lekkere borrel Maerycke?
Ik ga vanavond wel weer goed aan de drank.
Ook al lig ik daarna waarschijnlijk gelijk onder m'n bureau te pitten... maar een kniesoor die daar op let natuurlijk...
Veel succes met het bieren..
quote:Ja ze zouden mensen die al blauw zijn bij de deur moeten weren
Op donderdag 10 juli 2003 11:14 schreef Nyrem het volgende:
Toch jammer dat er geen sprake is van deurbeleid in dit café
En een heerlijk zomers drankje voor Maerycke
quote:Dat is dus best een leuke discussie voor een zelfstandig topic, waarom staat dat hier tussen de borrelpraat?
Op woensdag 9 juli 2003 20:33 schreef Sidekick het volgende:[..]
Goed nieuws voor de SP, en de kleine christelijke partijen iig.
Zie ook: http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1057813124853.html, ik zal kijken of ik er zo een topic over kan openen...
quote:
Boze Schröder schrapt vakantie Italië
9 JULI 2003 - BERLIJN (AFP/ANP) - De Duitse bondskanselier Schröder heeft vandaag zijn voorgenomen vakantie naar Italië geschrapt. De opmerkelijke stap is het gevolg van anti-Duitse opmerkingen van een Italiaanse staatssecretaris. De gewijzigde vakantieplannen van de bondskanselier komen kort na een rel in het Europees parlement waar de Italiaanse premier Berlusconi een partijgenoot van Schröder beledigde. Schröder blijft nu ,,rund um Hause'' in Hannover, zijn woonplaats.
quote:Waarom gaat hij dan geen kuil graven in Scheveningen dan?
Op donderdag 10 juli 2003 12:17 schreef du_ke het volgende:
Die arme Schröder heeft het al zo zwaar en nou kan hij niet eens in italie op vakantie.
[..]
quote:Op zich een strak plan
Op donderdag 10 juli 2003 12:22 schreef freako het volgende:[..]
Waarom gaat hij dan geen kuil graven in Scheveningen dan?
quote:Niet als hij die kuil maar diep genoeg graaft...
Op donderdag 10 juli 2003 12:24 schreef du_ke het volgende:[..]
Op zich een strak plan
. Maar hier heeft hij wat minder privacy (valt z'n maitresse zo op
.
En bedankt voor het drankje, duke
quote:Tsja, ik had er eigenlijk geen mening over, dus ik had geen 'inspiratie'.
Op donderdag 10 juli 2003 12:05 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Dat is dus best een leuke discussie voor een zelfstandig topic, waarom staat dat hier tussen de borrelpraat?
Zie ook: http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1057813124853.html, ik zal kijken of ik er zo een topic over kan openen...
quote:Het is u vergeven, SK
Op donderdag 10 juli 2003 13:17 schreef Sidekick het volgende:
Trouwens, goeiemorgen dames.
En sorry, dat ik mijn zelfbeheersing ff verloor.
Ik ben weer uitgebalanceerd.
quote:Wat ben jij vergevingsgezind, knuffel je altijd mensen die over de schreef gaan, zoals allochtonen en criminelen (sommige criminelen zijn niet allochtoon, dus voor de volledigheid heb ik het erbij gezet).
Op donderdag 10 juli 2003 13:19 schreef Maerycke het volgende:[..]
Het is u vergeven, SK
quote:Uiteraard.. maar daar blijft het niet bij natuurlijk... Ik knuffel ook regelmatig bomen en dolfijnen enzo...
Op donderdag 10 juli 2003 13:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wat ben jij vergevingsgezind, knuffel je altijd mensen die over de schreef gaan, zoals allochtonen en criminelen (sommige criminelen zijn niet allochtoon, dus voor de volledigheid heb ik het erbij gezet).
quote:Het hele jaar door? Of alleen tijdens de open dagen van de SP?
Op donderdag 10 juli 2003 13:22 schreef Maerycke het volgende:[..]
Uiteraard.. maar daar blijft het niet bij natuurlijk... Ik knuffel ook regelmatig bomen en dolfijnen enzo...
quote:Vooral tijdens die open dagen natuurlijk, maar ook op andere dagen wil ik nog wel eens knuffelen...
Op donderdag 10 juli 2003 13:23 schreef Sidekick het volgende:[..]
Het hele jaar door? Of alleen tijdens de open dagen van de SP?
quote:Wil je niet zo snel reageren, dit is het slowchat topic. Ontopic blijven dus.
Op donderdag 10 juli 2003 13:24 schreef Maerycke het volgende:[..]
Vooral tijdens die open dagen natuurlijk, maar ook op andere dagen wil ik nog wel eens knuffelen...
quote:Nou ok hoor.. dan ga ik wel weer aan het werk..
Op donderdag 10 juli 2003 13:25 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wil je niet zo snel reageren, dit is het slowchat topic. Ontopic blijven dus.
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 13:28 schreef Maerycke het volgende:[..]
Nou ok hoor.. dan ga ik wel weer aan het werk..
quote:Niet eens.. ik werk voor m'n geld en ik ben ook geen moeder...
Op donderdag 10 juli 2003 13:34 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ben je geen zielige bijstandsmoeder?
En dan toch SP stemmen..
quote:Dus wel zielig? Gelukkig maar.
Op donderdag 10 juli 2003 13:47 schreef Maerycke het volgende:[..]
Niet eens.. ik werk voor m'n geld en ik ben ook geen moeder...
quote:Gewaagd. Hou je nog wel wat geld over aan het eind van de maand?
En dan toch SP stemmen..
quote:Werken met de tropische hitte die we volgende week kunnen verwachten, is inderdaad behoorlijk zielig...
Op donderdag 10 juli 2003 13:48 schreef Sidekick het volgende:[..]
Dus wel zielig? Gelukkig maar.
![]()
quote:Ja hoor.. genoeg...
[..]Gewaagd. Hou je nog wel wat geld over aan het eind van de maand?
quote:Vervelende SP weer met al die kamervragen.
Minister verbiedt Turkse les aan kleuters
DEN HAAG - Minister Van der Hoeven (Onderwijs) is tegen het initiatief van twee Rotterdamse basisscholen om Turkse les aan kleuters te geven. Volgens de bewindsvrouw verbiedt de wet het lesgeven aan kinderen op de basisschool in een buitenlandse taal.Van der Hoeven heeft dat geantwoord op vragen van SP-Kamerleden Kant en Vergeer-Mudde. Volgens de minister biedt de wet wel de mogelijkheid om tijdelijk de taal van het land van oorsprong als voertaal te gebruiken ter ondersteuning van het Nederlands.
Structureel het lesprogramma in andere talen geven is uit den boze. Scholen die daarmee doorgaan, krijgen de onderwijsinspectie op hun dak. Van der Hoeven benadrukt dat goede beheersing van het Nederlands de hoogste prioriteit heeft.
De overheid schaft per 1 augustus 2004 het programma voor onderwijs in allochtone levende talen af. De Rotterdamse scholen Combinatie 70 en de Oranjeschool hadden dit willen vervangen door de Turkse les aan kleuters. Onderwijswethouder Van der Tak wees eerder al de subsidie-aanvraag voor het komende jaar af.
Bron: LC
Oh nee, dit is voor een goede zaak, dan is het niet erg.
Ook een snel besluit enzo.
quote:En de kids op die leeftijd kunnen echt wel 2 talen leren. Maar goed, we gaan weer terug naar de gebaren.
Op donderdag 10 juli 2003 20:10 schreef du_ke het volgende:
Op zich helpt goede beheersing van de moedertaal ook erg bij het leren van een vreemde taal.
[voordoe modus]
Dat is een stoel. Een stoel! STOEL! DAT DING. Zitten kan! Meestal 4 poten. STOEL! SNAPPIE?
[/voordoe modus]
quote:Kamervragen, here we come.
'Belastingdienst pleegde valsheid in geschrifte'HILVERSUM - De belastingdienst in Heerlen heeft zich mogelijk schuldig gemaakt aan valsheid in geschrifte. Toegestaan werd dat een bedrijf honderden asielzoekers liet werken onder één sofi-nummer en onder één fictieve naam: F. Vogelpest, aldus het tv-programma Netwerk.
Het initiatief daarvan ging uit van een inspecteur van de belastingdienst, zo onthulde Netwerk donderdag. De ongeveer vijfhonderd asielzoekers werden in Stamproy aangesteld als ruimers van pluimvee in verband met de vogelpest. De belastingdienst en daarmee het ministerie van Financiën overtraden daarmee hun eigen regels. Volgens deskundigen gaat het om valsheid in geschrifte.
Ook het ministerie van Sociale Zaken ging mogelijk over de schreef. Een tewerkstellingsvergunning voor deze asielzoekers werd binnen 24 uur afgegeven, terwijl zo'n procedure normaal gesproken weken duurt.
ANP
Ik ken ook wel een andere truc dat bij mijn bedrijf heeft plaatsgevonden:
Een allochtoon (donkere huidskleur) die vrij goed Nederlands spreekt, schrijft zich in bij een uitzendbureau, en wil werk. Hij krijgt werk aangeboden, maar stuurt dan 1 van zijn kompanen naar het werk (een illegaal). Wanneer de controle hapert bij het bedrijf, dan merkt niemand daar wat van.
Maar die goed Nederlands sprekende allochtoon, die gaat naar een ander uitzendbureau, weer werk, een andere illegaal aan het werk, enz....
quote:Onderwijs zou voor iedereen toegankelijk moeten zijn en niet alleen voor de rijken
'Per studie verschillend collegegeld'
Van onze verslaggever Thom Meens
AMSTERDAM - Het ministerie van Onderwijs onderzoekt of studies aantrekkelijker worden voor studenten als ze minder collegegeld moeten betalen of meer studiefinanciering krijgen. Het onderzoek wordt uitgevoerd in het buitenland omdat het in Nederlandtaboe is verschillende collegegelden te vragen voor vergelijkbare studies.Differentiatie in collegegeld en studiefinanciering is een beladen onderwerp. De betrokken partijen vrezen voor rechtsongelijkheid als studenten voor de ene studie minder hoeven te betalen of een hogere beurs krijgen dan voor de andere. Bovendien bestaat de vrees dat dan op de langere termijn zeer gewilde studies duurder worden gemaakt door het collegegeld te verhogen.
voor het hele bericht zie hier
quote:
Bush op weg naar UgandaPRETORIA - De Amerikaanse president Bush heeft vrijdag Zuid-Afrika verlaten en is op weg naar Uganda. Dat is een van de vijf Afrikaanse landen die extra financiële steun uit Washington gaat krijgen om het internationaal terrorisme te bestrijden.
Bush praat met president Museveni en bezoekt een plaatselijke aidsorganisatie. Uganda is de vierde stop op Bush' vijfdaagse rondreis door Afrika. Eerder was hij al in Senegal, Botswana en Zuid-Afrika. Hij sluit zijn trip af met een bezoek aan olierijk Nigeria.
ANP
quote:
Afrikaanse Unie heeft nieuwe bestuursvoorzitterMAPUTO - De voormalige president van Mali, Alpha Oumar Konaré, is donderdag in de Mozambikaanse hoofdstad Maputo tot voorzitter gekozen van het bestuur van de 53 lidstaten tellende Afrikaanse Unie (AU).
Staatshoofden en regeringsleiders van circa veertig lidstaten zijn vanaf donderdag in Maputo bijeen voor een driedaagse topconferentie van de organisatie. De unie is sinds vorig jaar juli de opvolger van de Organisatie voor Afrikaanse Eenheid (OAE).
De organisatie is ambitieuzer dan de OAE, want ze wenst net als de Europese Unie één centrale bank, één hooggerechtshof en een Afrikaans Parlement. Konaré heeft ook een functie naar Europees voorbeeld. Hij is officieel voorzitter geworden van de Afrikaanse Commissie, het dagelijks bestuur van de unie.
Onderwerpen
Op de agenda van de top in Maputo staan onder meer conflicten in het continent, met name Liberia, de financiering van de organisatie en het economisch herstelprogramma, dat Nieuw Partnerschap voor Afrikaanse Ontwikkeling (NEPAD) heet.
Gastspreker Kofi Annan, de Ghanese secretaris-generaal van de Verenigde Naties, drong aan op ten minste een verdubbeling van de uitgaven voor de bestrijding van de ziekte aids. Voorts wees hij erop dat de VN en de internationale gemeenschap miljarden aan vredesmissies kunnen spenderen, maar zonder de politieke wil en de capaciteiten om tot vrede te komen, lost dat geen conflicten op. En zonder een einde aan de gewelddadige conflicten is alle handel en hulp vergeefs in Afrika, volgens Annan.
ANP
quote:
Hillary's wraak smaakt zoet,,Dat boek van Hillary? Suf! Alsof het is geschreven door een 11-jarige leidster van padvinders uit het midden-Westen.''
Zo wuifde de conservatieve commentator Tucker Carlson onlangs de autobiografie van Hillary Clinton weg. Tijdens de dagelijke politieke show Crossfire van CNN voorspelde hij dat het boek geen succes zou worden en dat er zeker niet, zoals werd verwacht, een miljoen exemplaren van zouden worden verkocht. ,,Ik eet mijn schoenen op als ze er zoveel verkopen. Echt, ik doe het. Ik ben een man van mijn woord.''
Gisteren maakte uitgever Simon en Schuster bekend dat de mijlpaal van een miljoen exemplaren is bereikt. Paul Begala, de linkse medepresentator van Crossfire, daagde Carlson uit zijn schoen op te eten. Op dat moment kwam senator Hillary Clinton binnen met een uit de kluiten gewassen schoen van chocolade. Ze gaf hem ook een exemplaar van het boek met de opdracht: ,,Tucker jij bent nummer 1 (miljoen) in mijn boek! De beste wensen. Hillary Rodham Clinton.''
Lachend erkende Carlson dat hij de populariteit van het boek had ondergeschat. Waarop Clinton gevat reageerde: ,,Er is heel wat meer waar je het bij het verkeerde eind had.''
De verkoop van haar memoires verloopt zo goed dat Hillary binnenkort royalty's gaat ontvangen. Als er 1,3 miljoen exemplaren zijn verkocht, krijgt ze van elk boek 15 procent, ongeveer 4,20 dollar. Dat komt bovenop de 8 miljoen dollar die de uitgever op haar bankrekening bijschreef als voorschot.
http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1057813335867.html
quote:Ik heb er vandaag na het werk al weer veel te veel gehad
Op zaterdag 12 juli 2003 01:46 schreef Nyrem het volgende:
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 21:41 schreef du_ke het volgende:
Ik ben wel weer toe aan een borrel wie nog meer?
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 13:47 schreef Maerycke het volgende:[..]
Niet eens.. ik werk voor m'n geld en ik ben ook geen moeder...
En dan toch SP stemmen..
Ik dacht al dat je gewoon gaband was, maar dat was verrassend genoeg niet het geval, hoorde ik vorige week.
Ook goeiemorgen voor de ander dames hier.
quote:Hoi en toch hallo
Op maandag 14 juli 2003 08:52 schreef Maerycke het volgende:
Maar nu niet meer...Goedemorgen allemaal
quote:Goedemorgen
Op maandag 14 juli 2003 08:52 schreef Maerycke het volgende:
Maar nu niet meer...Goedemorgen allemaal
quote:bron: Trouw
België is geen gidsland meer
van onze correspondentBRUSSEL - België is gezwicht voor de druk van de Verenigde Staten om zijn zogenoemde 'genocidewet' af te schaffen. De wet maakte het mogelijk om elke wereldburger voor elke zware misdaad aan te klagen in België, maar tot ongenoegen van de VS bezorgde dat ook menige vooraanstaande Amerikaan een strafdossier in Brussel.
De afschaffing van de genocidewet is het eerste besluit van de zaterdag beëdigde regering-Verhofstadt. De regering belooft wel een nieuw wetsontwerp te presenteren dat het mogelijk maakt om met name misdaden tegen de menselijkheid aan de kaak te stellen. Maar de reikwijdte van deze nieuwe wet blijft beperkt. Daders of slachtoffers moeten Belg zijn of in België wonen op het moment dat de misdaden worden gepleegd. Daarmee geeft België zijn positie als 'gidsland' in het internationale strafrecht op.
De VS en ook Israël reageerden gisteren al positief op de opheffing van de genocidewet, omdat die ertoe leidde dat onder anderen de Israelische premier Sjaron en de Amerikaanse president Bush in Brussel waren aangeklaagd. Toen België ook nog eens luid ageerde tegen de oorlog in Irak was de maat voor de Amerikanen vol. Zij voerden de diplomatieke druk op door te zinspelen op de verhuizing van het hoofdkwartier van de Navo in Brussel.
Dat gevaar lijkt te zijn afgewend, zoals nu ook de positie van de Waalse minister van buitenlandse zaken Louis Michel is veiliggesteld. In het vorige kabinet was hij degene die het Belgische beleid met kracht verdedigde en alom heerste de overtuiging dat hij zich daarmee voorgoed onmogelijk had gemaakt in de diplomatieke wereld. Met deze knieval lijkt zijn positie gered.
Ook op een ander gevoelig gebied, de export van wapens, heeft de nieuwe regering direct een pragmatische houding ingenomen. Voorheen moesten omstreden wapenleveranties worden goedgekeurd door de federale regering, maar voortaan is dat een zaak van de gewestelijke overheden. Dat maakt de zaken voor een grote wapenfabriek als het Waalse FN een stuk gemakkelijker. Vorig jaar ging een levering van 5500 mittraileurs aan Nepal bijna niet door vanwege het protest van Vlaamse volksvertegenwoordigers.
Dezelfde splitsing, tussen federaal en gewestelijk bestuur, heeft de regering aangebracht in de wetgeving tegen tabaksreclame. Daardoor werd het racecircuit Francorchamps tot verdriet van de Walen ongeschikt voor de Formule 1. Maar voortaan mogen de Walen zelf uitmaken hoe ze antirookbeleid voeren, iets wat er zonder twijfel toe zal leiden dat de Formule 1-races in Wallonië doorgaan.
Nu zijn dus ook de dappere Belgen gezwicht voor Amerikaanse druk. Er onstaat een ongezonde situatie nu één land de touwtjes in handen lijkt te hebben.
quote:Ja.
Op maandag 14 juli 2003 10:29 schreef Parabola het volgende:[..]
bron: Trouw
Nu zijn dus ook de dappere Belgen gezwicht voor Amerikaanse druk. Er onstaat een ongezonde situatie nu één land de touwtjes in handen lijkt te hebben.
.....en zo niet.....
Dan heeft men in het westen maar te slikken wat Bush en co ons opdringt.
quote:Ik help het je hopen. Ik vrees dat Bush nog snel ergens een succesje gaat scoren met de verkiezingen in aantocht.
Op maandag 14 juli 2003 13:07 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ja.
Maar gelukkig komen de verkiezingen eraan. Hopelijk waait er dan een frisse wind en doet die neo-conservatieve stof in het witte huis wegwaaien.
Heeft Sharon niet afgelopen weekend gezegd dat Iran bezig is nucleaire wapens te krijgen?
quote:Ahum, kuch, kuch België schaft genocidewet af
Op maandag 14 juli 2003 10:29 schreef Parabola het volgende:[..]
bron: Trouw
quote:Ja, en daar begon hij vorige maand mee. Ach het is allemaal zo'n overduidelijk spelletje. Wie dat niet doorziet moet wel stekeblind (of naief) zijn.
Op maandag 14 juli 2003 13:09 schreef Parabola het volgende:[..]
Heeft Sharon niet afgelopen weekend gezegd dat Iran bezig is nucleaire wapens te krijgen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bush is op dit moment idd bezig om actief campagne te voeren voor 2004. Probeert een beetje een sociaal imago aan te meten.
Eerlijk gezegd denk ik dat hij (net als zijn vader), dezelfde fout maakt als z'n vader. Hij doet niets aan z'n thuis economie. Werklozen stijgen met honderdduizenden per half jaar.
Dat kan hem wel opbreken. Maar er moet dan wel een duidelijke tegenkandidaat tegenover staan.
De bezuinigingen van de WereldOmroep vallen ook in slechte aarde:
quote:
'Weinig draagvlak voor bezuinigingen Wereldomroep'AMSTERDAM - Nederlanders zien de mogelijke bezuinigingen bij de Wereldomroep niet zitten. Dat bleek maandag uit een onderzoek van TNS NIPO onder 840 landgenoten. Slechts 22 procent is voorstander van bezuinigingen.
Van deze groep zeggen nog eens bijna drie op de tien personen (28 procent) van mening te veranderen wanneer de bezuinigingen tot gevolg hebben dat de Wereldomroep ophoudt te bestaan. Bijna twee op de vijf (37 procent) ondervraagden zijn tegen de door de overheid voorgenomen bezuinigingen bij de omroep.
Ongeveer een kwart van de deelnemers (27 procent) geeft aan wel eens naar de Wereldomroep te luisteren. Dit komt volgens TNS NIPO neer op ruim drie miljoen luisteraars. Van de ondervraagden die aangeven wel eens naar de Wereldomroep te luisteren, geeft 67 procent aan tegenstander van bezuinigingen bij de omroep te zijn.
In opdracht van de overheid heeft het adviesbureau McKinsey geïnventariseerd op welke wijze er bezuinigd kan worden bij de publieke omroepen. Het bureau concludeert dat de publieke omroep 60 tot 100 miljoen euro per jaar kan besparen door efficienter te werken. Vooral de Wereldomroep en radio 747 zouden hier de dupe van worden en mogelijk zelfs moeten verdwijnen.
Behalve bezuinigingen bij de Wereldomroep, oppert het rapport de mogelijkheid om het Radio Symphonie-orkest en het Metropole Orkest op te heffen. Ruim een op de drie (35 procent) ondervraagden van het NIPO-onderzoek verkiest de Wereldomroep boven het Radio Symphonie-orkest en het Metropole Orkest, versus 20 procent die de voorkeur geeft aan het voortbestaan van de orkesten.
ANP
quote:
Leefbaar Rotterdam wil inzicht in Boijmans-fraude
ROTTERDAM - Leefbaar Rotterdam wil dat de gemeente meer duidelijkheid geeft over de fraude bij museum Boijmans van Beuningen. Raadslid Sjef Siemons, voorzitter van de commissie cultuur en sport, heeft verantwoordelijk wethouder Hulman om opheldering gevraagd.Aanleiding zijn mediaberichten dat Rotterdam door de fraude meer geld kwijt is dan tot nu toe werd aangenomen, en dat een van de verdachten spoorloos is verdwenen. ,,Ik maak me zorgen'', zegt Siemons. ,,We leven in een democratie en ik vind dat iedereen over deze zaak duidelijkheid zou moeten hebben.''
Bij Boijmans van Beuningen is ongeveer 3 miljoen euro verduisterd, bleek vlak voor Pinksteren. De gemeente verklaarde dat van het verduisterde bedrag 2,2 miljoen is achterhaald. De overige 800.000 euro is nog zoek.
De Volkskrant schreef zaterdag echter dat de strop tweemaal zo hoog is: 1,6 miljoen euro. Zeven ton zou zijn opgenomen bij geldautomaten. Negen ton zou zijn verdampt op de beurs. De fraudeurs kochten volgens de krant kortlopende opties die snel daalden in waarde. Rotterdam besloot om dat verlies te nemen en de opties te verkopen.
Zowel het museum als zijn eigenaar, de gemeente, wil in verband met het justitieel onderzoek naar de fraude geen mededelingen doen. Justitie zelf is om dezelfde reden weinig spraakzaam. Tot nu toe werd alleen bekend dat drie mannen zijn aangehouden, onder wie een administratief medewerker van het museum. Een persoon is weer vrijgelaten. Volgens de Volkskrant is deze man spoorloos verdwenen.
ANP
Het extreem-rechtse forum Stormfront (nahja, extreem-rechts, gezien de anti-joodse posts daar kun je het ook wel gewoon nazistisch noemen) is gesloten, of het voorgoed of tijdelijk is is niet bekend.
Een aantal Nederlandse Stormfronters heeft zijn toevlucht genomen tot het forum van de politieke partij Nieuw Rechts, uweetwel, die partij die Peter Siebelt bejubelt omdat hij in een boekje zogenaamde dwarsverbanden 'aantoont' tussen linkse politieke partijen en extreem-linkse terreur. Nieuw Rechts-voorman Michiel Smit kwam toen hij nog raadslid was voor Leefbaar Rotterdam al eens in opspraak vanwege een aantal posts die hij geplaatst had op Stormfront.
quote:Eindelijk eens goed nieuws uit die hoek.
Op maandag 14 juli 2003 21:43 schreef Kozzmic het volgende:
Nog meer "nieuws"...Het extreem-rechtse forum Stormfront (nahja, extreem-rechts, gezien de anti-joodse posts daar kun je het ook wel gewoon nazistisch noemen) is gesloten, of het voorgoed of tijdelijk is is niet bekend.
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:24 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Eindelijk eens goed nieuws uit die hoek.
.
quote:ik gok erop als Michel Smit aan de landelijke verkiezingen mee zou doen, dat hij nog wel een paar zetels zou kunnen halen. Maar mag zo'n partij eigenlijk wel meedoen?
Op maandag 14 juli 2003 21:43 schreef Kozzmic het volgende:
Nog meer "nieuws"...Het extreem-rechtse forum Stormfront (nahja, extreem-rechts, gezien de anti-joodse posts daar kun je het ook wel gewoon nazistisch noemen) is gesloten, of het voorgoed of tijdelijk is is niet bekend.
Een aantal Nederlandse Stormfronters heeft zijn toevlucht genomen tot het forum van de politieke partij Nieuw Rechts, uweetwel, die partij die Peter Siebelt bejubelt omdat hij in een boekje zogenaamde dwarsverbanden 'aantoont' tussen linkse politieke partijen en extreem-linkse terreur. Nieuw Rechts-voorman Michiel Smit kwam toen hij nog raadslid was voor Leefbaar Rotterdam al eens in opspraak vanwege een aantal posts die hij geplaatst had op Stormfront.
quote:Als zijn uitlatingen niet zodanig zijn dat de rechter grond ziet zijn partij te verbieden dan mag hij gewoon meedoen. Een zeteltje zou ik me best voor kunnen stellen (ongeveer het draagvlak van de CD) maar veel meer echt niet hoor. Bijna iedereen heeft wel door dat die Smit een volslagen idioot is.
Op maandag 14 juli 2003 22:36 schreef pberends het volgende:[..]
ik gok erop als Michel Smit aan de landelijke verkiezingen mee zou doen, dat hij nog wel een paar zetels zou kunnen halen. Maar mag zo'n partij eigenlijk wel meedoen?
quote:Waarom niet?
ik gok erop als Michel Smit aan de landelijke verkiezingen mee zou doen, dat hij nog wel een paar zetels zou kunnen halen. Maar mag zo'n partij eigenlijk wel meedoen?
quote:nou wegens de grondwet misschien
Op maandag 14 juli 2003 22:38 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Waarom niet?
quote:Het ligt eraan. Als Smit erin slaagt zich een beetje los te maken van die connecties met extreem-rechts dan is er best wel potentieel. Hijzelf ziet zijn partij als een rechtse SP, een actiepartij die mensen kan mobiliseren.
Op maandag 14 juli 2003 22:38 schreef du_ke het volgende:[..]
Als zijn uitlatingen niet zodanig zijn dat de rechter grond ziet zijn partij te verbieden dan mag hij gewoon meedoen. Een zeteltje zou ik me best voor kunnen stellen (ongeveer het draagvlak van de CD) maar veel meer echt niet hoor. Bijna iedereen heeft wel door dat die Smit een volslagen idioot is.
Maar momenteel is hij teveel naar rechts aan het kijken, ik bedoel rechtser dan hij zichzelf wil doen voorkomen. Samenwerking met de extreem-rechtse splinter NNP, zich laten afficheren met Stormfront, het zoeken van contacten met Lega Nord en het Vlaams Blok. Pim Fortuyn, Smits grote voorbeeld, wilde nota bene niets te maken hebben met DeWinter.
Als dat zo doorgaat dan zal Smit zelfs niet eens een zetel halen in de Rotterdamse gemeenteraad bij de volgende verkiezingen.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 14-07-2003 22:48]
quote:ik schat die Michel Smit toch hoger in, als ik hem was ging ik niet om met die IQ-loze maffe stormfronters.
Op maandag 14 juli 2003 22:43 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het ligt eraan. Als Smit erin slaagt zich een beetje los te maken van die connecties met extreem-rechts dan is er best wel potentieel. Hijzelf ziet zijn partij als een rechtse SP, een actiepartij die mensen kan mobiliseren.
Maar momenteel is hij teveel naar rechts. Samenwerking met de extreem-rechtse splinter NNP, zich laten afficheren met Stormfront, het zoeken van contacten met Lega Nord en het Vlaams Blok. Pim Fortuyn, Smits grote voorbeeld, wilde nota bene niets te maken hebben met DeWinter.
Als dat zo doorgaat dan zal Smit zelfs niet eens een zetel halen in de Rotterdamse gemeenteraad bij de volgende verkiezingen.
quote:Smit deed al mee aan de verkiezingen als kandidaat op de lijst van conservatieven.nl en dat was nou niet bepaald een succes.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 11:38 schreef freako het volgende:[..]
Smit deed al mee aan de verkiezingen als kandidaat op de lijst van conservatieven.nl en dat was nou niet bepaald een succes.
Da's waar ook al weer helemaal vergeten.
quote:2.521 stemmen. Landelijk. Maar dat zou zelfs voor de gemeenteraad van Rotterdam bij lange na niet genoeg zijn voor één zetel.
Op dinsdag 15 juli 2003 11:38 schreef freako het volgende:[..]
Smit deed al mee aan de verkiezingen als kandidaat op de lijst van conservatieven.nl en dat was nou niet bepaald een succes.
quote:ach dat zegt niets. Een eigen lijst met Michel Smit als spreekt mensen 3 keer meer aan, dan die maffe de Jong
Op dinsdag 15 juli 2003 11:49 schreef Kozzmic het volgende:[..]
2.521 stemmen. Landelijk. Maar dat zou zelfs voor de gemeenteraad van Rotterdam bij lange na niet genoeg zijn voor één zetel.
quote:Maar hij stond toch op die lijst? Waarom kreeg ie dan niet heel veel voorkeurstemmen?
Op dinsdag 15 juli 2003 12:45 schreef pberends het volgende:[..]
ach dat zegt niets. Een eigen lijst met Michel Smit als spreekt mensen 3 keer meer aan, dan die maffe de Jong
![]()
![]()
quote:Een paar zetels nog wel. Waar baseer je dat op?
Een nieuwe 'politieke' partij in Nederland...
quote:
Deetman, Netelenbos en Pieper richten politieke partij opAMSTERDAM - Wim Deetman, Tineke Netelenbos en Roel Pieper hebben met 30 andere bekende en minder bekende Nederlanders een politieke partij opgericht. De partij luistert naar de naam Partij voor de Informatiesamenleving (pvdi).
De partij is opgericht omdat de huidige politiek zich onvoldoende serieus openstelt voor mensen met goede ideeën. Het doel van deze partij is om bestaande politieke partijen te bewegen interactie aan te gaan met mensen.
De pvdi wil de democratie en samenleving uitsluitend 'een nieuwe interactieve impuls' geven. Dit wil ze doen door middel van drie i's: informatie, innovatie en ict. De partij is virtueel en is te bezoeken op www.pvdi.nl.
De pvdi staat open voor mensen van alle politieke kleuren en achtergronden. Het is een partij die dwars door bestaande partijen heen bestaat. Iedereen, dus ook leden van andere partijen, kan lid worden van de pvdi en daarmee innovatieve ideeën aandragen en meestemmen voor het programma.
http://nu.nl/news.jsp?n=176199&c=11
quote:*Ernstig Loesje-deja-vu heeft
Op dinsdag 15 juli 2003 15:56 schreef Kozzmic het volgende:
[BREAKING NEWS]Een nieuwe 'politieke' partij in Nederland...
[..]
quote:Nee he......
[..]
quote:lol snap het niet echt goed. Ze willen dus alleen innovatie en ict stimuleren als het democratie bevordert
[..]
quote:Ze willen de democratie stimuleren met innovatie en ict, andersom dus.
Op dinsdag 15 juli 2003 16:28 schreef pberends het volgende:[..]
lol snap het niet echt goed. Ze willen dus alleen innovatie en ict stimuleren als het democratie bevordert
quote:Ah. gewoon D66 dus.
Op dinsdag 15 juli 2003 16:29 schreef freako het volgende:[..]
Ze willen de democratie stimuleren met innovatie en ict, andersom dus.
quote:Maar D66 is (zo goed als) dood dus je moet wat.
Op dinsdag 15 juli 2003 16:32 schreef pberends het volgende:[..]
Ah. gewoon D66 dus.
quote:valt wel mee, ze staan alweer 8 zetels in de peilingen. Die Boris Dittrich gaat nog hoge ogen gooien (zo zeg je dat toch
Op dinsdag 15 juli 2003 16:33 schreef du_ke het volgende:[..]
Maar D66 is (zo goed als) dood dus je moet wat.
Goedemiddag allemaal trouwens (wat is het warm he?)
quote:Inderdaad, een matige visie, en al helemala niet een uitgebalanceerd programma. Daarnaast geen enkele financiële onderbouwing
Op dinsdag 15 juli 2003 16:37 schreef Maerycke het volgende:
Na het doornemen van het partijprogramma kan ik melden dat ik denk dat deze partij even veel kans van slagen heeft als de Partij van de Dieren en de Feestpartij.. een geheel eenzijdig gerichte partij die zonder te denken aan de consequenties voor de rest van de samenleving bepaalde doelen nastreeft, heeft zelden kans van slagen in dit land. En terechtGoedemiddag allemaal trouwens
(wat is het warm he?)
Bijvoorbeeld:
quote:Kost zo een miljard extra per jaar, en waar halen ze het vandaan
Punt 2. Life-Long-Learning
quote:en Kozzmic wat is jouw mening als 'neutrale' moderator
[..]
quote:omg, waar halen ze die 6 miljard vandaan?
Wij menen dat de overheid dit momentum moet aangrijpen en de ambitie moet uitspreken dat Nederland binnen tien jaar het beste onderwijs van de wereld levert.
quote:Gewoon bezuinigen op Defensie en het uitgeven aan hoogwaardige investeringen.
Op dinsdag 15 juli 2003 16:44 schreef pberends het volgende:[..]
omg, waar halen ze die 6 miljard vandaan?
quote:tuurlijk
Op dinsdag 15 juli 2003 16:57 schreef du_ke het volgende:[..]
Gewoon bezuinigen op Defensie en het uitgeven aan hoogwaardige investeringen.
nog een leuke:
quote:nog een andere
voorwaarden aan een ingestuurd ideeArtikel 1. Inhoud van het idee
a. Het idee mag niet stuitend zijn voor bepaalde bevolkingsgroepen.
b. Het idee moet goed zijn.
quote:mag ik dat niet zelf bepalen
Informatie is brandstof voor onze samenleving. Informatie maakt van ons goed geïnformeerde burgers die voor zichzelf opkomen. Dat is goed.
quote:ooooh.... die Netelenbos ...
[..]
'In een vertrouwelijk stuk aan de minister meldde de projectdirecteur van de Betuwelijn in april 1998 een tekort op de begroting voor het project.
Op het moment dat het tekort van 300 miljoen euro bij Netelenbos bekend werd, was er veel onrust over de aanleg van de spoorlijn.
Zelfs het terugdraaien van de lijn kwam ter sprake.
Netelenbos verzweeg de waarschuwing van haar topambtenaar over het tekort in een rapport aan de Tweede Kamer.
Later maakte ze er wel melding van, maar toen was een groot deel van de aanbestedingen voor de aanleg van de spoorlijn al gedaan.'
verder is ze niet echt helemaal 'fris' in het bouwfraude schandaal..
kortom.. stelletje loosers die denken het beter te weten.. vooral die Pieper ..
quote:ow het is nog erger dan ik dacht. Netelenbos zit er ook bij
Op dinsdag 15 juli 2003 17:05 schreef Koos Voos het volgende:[..]
ooooh.... die Netelenbos ...
Betuwelijn :'In een vertrouwelijk stuk aan de minister meldde de projectdirecteur van de Betuwelijn in april 1998 een tekort op de begroting voor het project.
Op het moment dat het tekort van 300 miljoen euro bij Netelenbos bekend werd, was er veel onrust over de aanleg van de spoorlijn.
Zelfs het terugdraaien van de lijn kwam ter sprake.
Netelenbos verzweeg de waarschuwing van haar topambtenaar over het tekort in een rapport aan de Tweede Kamer.
Later maakte ze er wel melding van, maar toen was een groot deel van de aanbestedingen voor de aanleg van de spoorlijn al gedaan.'verder is ze niet echt helemaal 'fris' in het bouwfraude schandaal..
kortom.. stelletje loosers die denken het beter te weten.. vooral die Pieper ..
quote:Voor zover ik weet is dit geen partij die van plan is aan de verkiezingen deel te nemen. Ze willen alleen aandacht geven aan het gebruik van ICT op verschillende manieren.
Op dinsdag 15 juli 2003 16:37 schreef Maerycke het volgende:
Na het doornemen van het partijprogramma kan ik melden dat ik denk dat deze partij even veel kans van slagen heeft als de Partij van de Dieren en de Feestpartij.. een geheel eenzijdig gerichte partij die zonder te denken aan de consequenties voor de rest van de samenleving bepaalde doelen nastreeft, heeft zelden kans van slagen in dit land. En terecht
zie : http://www.epn.net/templates/main.asp
duidelijk een lobby groepje van Microsoft...
Nu de duitse overheid massaal kiest voor linux...
quote:En dat blijkt uit...
Op dinsdag 15 juli 2003 17:18 schreef Koos Voos het volgende:
duidelijk een lobby groepje van Microsoft...
quote:Ik wilde er een topic over openen, maar wist me er niet echt een mening over te vormen. Vandaar dat ik het hier plaatste. Nahja, mijn mening is eigenlijk dat het gebakken lucht is. Maar daar is geloof ik iedereen hier (van links tot rechts) het wel over eens, dus voor een eigen topic is er ook nauwelijks discussiewaarde!
Op dinsdag 15 juli 2003 16:43 schreef pberends het volgende:[..]
en Kozzmic wat is jouw mening als 'neutrale' moderator
Voor wie het niet helemaal duidelijk is, dit is bedoeld als een soort lobbyclub van 'het volk', ik geloof niet dat het daadwerkelijk een politieke partij moet worden.
quote:Dat vinden ze zelf ook:
Op dinsdag 15 juli 2003 17:21 schreef Kozzmic het volgende:Voor wie het niet helemaal duidelijk is, dit is bedoeld als een soort lobbyclub van 'het volk', ik geloof niet dat het daadwerkelijk een politieke partij moet worden.
quote:Bron.
Daarom hebben een 30-tal bekende en minder bekende Nederlanders, waaronder Wim Deetman, Tineke Netelenbos en Roel Pieper, het initiatief genomen voor de Partij voor de Informatiesamenleving (pvdi). Het doel van deze partij is om bestaande politieke partijen te bewegen daadwerkelijk interactie aan te gaan met mensen. Het gaat dus om de versterking van de democratie en niet om zelf aan verkiezingen deel te nemen. De Nederlandse democratie en samenleving hebben zon nieuwe interactieve impuls nodig. De pvdi wil die geven met drie is als gereedschap: informatie, innovatie en ict.
quote:helder standpunt Kozzmic, verenig u links & rechts
Op dinsdag 15 juli 2003 17:21 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik wilde er een topic over openen, maar wist me er niet echt een mening over te vormen. Vandaar dat ik het hier plaatste. Nahja, mijn mening is eigenlijk dat het gebakken lucht is. Maar daar is geloof ik iedereen hier (van links tot rechts) het wel over eens, dus voor een eigen topic is er ook nauwelijks discussiewaarde!
Voor wie het niet helemaal duidelijk is, dit is bedoeld als een soort lobbyclub van 'het volk', ik geloof niet dat het daadwerkelijk een politieke partij moet worden.
quote:thank god
Op dinsdag 15 juli 2003 17:25 schreef freako het volgende:[..]
Dat vinden ze zelf ook:
[..]Bron.
quote:Netelenbos, Pieper en Deetman hadden niks te doen
Op dinsdag 15 juli 2003 17:41 schreef pberends het volgende:[..]
helder standpunt Kozzmic, verenig u links & rechts
slotje graag
quote:Ik wacht het nog even af. Wat mij betreft mag de discussie daar worden voortgezet (als er al van een discussie sprake kan zijn). Dan kunnen we het hier weer over biertjes en bitterballen hebben!
Op dinsdag 15 juli 2003 17:42 schreef pberends het volgende:[..]
Netelenbos, Pieper en Deetman hadden niks te doen
slotje graag
quote:Sorry, ik moet nog 3 minuten werken...
Op dinsdag 15 juli 2003 17:56 schreef du_ke het volgende:
Iemand een lekker biertje, mijn flesje is al weer bijna leeg.
quote:Ik dacht dat je links was.
Op dinsdag 15 juli 2003 17:57 schreef Kozzmic het volgende:
Sorry, ik moet nog 3 minuten werken...
quote:Nee hoor, ik ben een radertje in een machine van het grootkapitaal.
Op dinsdag 15 juli 2003 17:58 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ik dacht dat je links was.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 15-07-2003 20:49]
quote:aangezien ze niet aan de verkiezingen meedoen is het de zoveelste organisatie die zich 'inzet' voor ict. EPN, Kennisland, BoF enz. hebben precies dezelfde doelstelling
Op dinsdag 15 juli 2003 17:53 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik wacht het nog even af. Wat mij betreft mag de discussie daar worden voortgezet (als er al van een discussie sprake kan zijn). Dan kunnen we het hier weer over biertjes en bitterballen hebben!
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 19:35 schreef Sidekick het volgende:
En je bent zeker 'per ongeluk' op die site gekomen?
via Meest afschuwelijk website lay-out?/
maar kep vandaag nog nooit zo hard gelachen, iemand die superserieus over wil komen en zo'n ubermeesterlijk website heeft lol
ik moest huilen van het lachen
quote:
EU-ministers steunen bezuinigingen Den HaagBRUSSEL - De plannen van de Nederlandse regering om het oplopende begrotingstekort te bestrijden, zijn dinsdag goedgekeurd door de Europese ministers van Financiën. Minister Zalm heeft de inspanningen van de regering toegelicht.
De Europese bewindslieden gaven Nederland hetzelfde advies als de Europese Commissie eerder. Tijdens een persconferentie noemde Europees commissaris Solbes (monetaire zaken) de Nederlandse aanpak 'zonder meer ambitieus'.
Het rapport van de Commissie stamt nog van voor de jongste onheilstijding over een verslechterende economie. Er staat wel in dat als dat zou gebeuren, Nederland aanvullende maatregelen moet nemen. Zalm is daar nu mee bezig.
Volgens Zalm hadden sommige ministers kritiek op de doelstelling om volgend jaar op een structureel tekort (dat wil zeggen: gecorrigeerd voor conjuncturele schommelingen) van 0,7 procent van het BBP uit te komen. Volgens de regels moet het 0,5 procent zijn. Zalm hield zijn collega's voor dat er een andere rekenmethode mogelijk is, die rekening houdt met het feit dat mee- en tegenvallers in de economie pas vertraagd doorwerken in de staatshuishouding. Daarmee rekening houdend, zit Nederland wel op het juiste pad.
ANP
quote:Nederland zit vanuit de EU gezien ongetwijfeld op de goede weg, maar of dit op de lange termijn zo geweldig zal uitwerken is natuurlijk maar de vraag.
Op dinsdag 15 juli 2003 20:22 schreef Sidekick het volgende:
En de bezuinigingen krijgen bijval uit de EU:
[..]
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 21:18 schreef Maerycke het volgende:
Dat is schrikken trouwens.. die website van Maxime..![]()
![]()
...is dat Limburgs?
en dan die irritante CDA-logootjes die de cursor achtervolgen...
...probeer ze continu af te schudden!
quote:ze zijn net zo slijmerig als maxime verhagen zelf
Op dinsdag 15 juli 2003 21:44 schreef Kozzmic het volgende:[..]
downlaoden
...is dat Limburgs?
en dan die irritante CDA-logootjes die de cursor achtervolgen...
...probeer ze continu af te schudden!
snap nog steeds niet waarom hij fractievoorzitter is van de grootste partij in Nederland, wat een flapdrol is dat zeg
quote:Neeh mijn ier Kozzmic, dat ies Vlaams.
Op dinsdag 15 juli 2003 21:44 schreef Kozzmic het volgende:downlaoden
...is dat Limburgs?
quote:Een prestatie van formaat.
Op dinsdag 15 juli 2003 22:25 schreef pberends het volgende:
ze zijn net zo slijmerig als maxime verhagen zelf
quote:Dat zegt ook iets over de partij.
snap nog steeds niet waarom hij fractievoorzitter is van de grootste partij in Nederland, wat een flapdrol is dat zeg
quote:hahahaha
Op dinsdag 15 juli 2003 19:31 schreef pberends het volgende:
Wilt er iemand nog keihard lachen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Doe dat dan ook.
Natuurlijk is het van belang tot lastenverlichting te komen. Natuurlijk is óók de noodzakelijke reductie van de staatsschuld een essentieel punt van aandacht. Dit alles neemt echter niet weg, dat we zullen moeten investeren in onze toekomst, dus in de kwaliteit van onze samenleving
En die aanwijzer .
Maar al met al echt een aanrader .
quote:Ja het kan, je muis stilhouden en met je pijltjes op en neer navigeren
Op dinsdag 15 juli 2003 21:44 schreef Kozzmic het volgende:
en dan die irritante CDA-logootjes die de cursor achtervolgen......probeer ze continu af te schudden!
quote:anti-rascismeconferentie
Op dinsdag 15 juli 2003 22:33 schreef du_ke het volgende:
hahahahadie man heeft bijna een fundamentalistische staatsgreep gepleegd een heeft zo'n treurige website
.
.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 22:36 schreef du_ke het volgende:[..]
Ja het kan, je muis stilhouden en met je pijltjes op en neer navigeren
.
Zinvolle bezigheid hoor...
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 15-07-2003 22:59]
quote:Waarom moet ik aan Frisia Financieringen denken als ik deze foto zie ?
Op dinsdag 15 juli 2003 22:50 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 22:37 schreef Gil-galad het volgende:[..]
anti-rascismeconferentie
intervieuws.html
photo's.html
.
quote:
"whehe wat is FrontPage toch heerlijk"
quote:hij ziet wel een beetje stoned
"Eindelijk, m'n eerste plattegrond van m'n website heb ik klaar!"
quote:LoL, nou kep een goeie beeldvorming van hem door z'n site
Lid Raad van Advies Stichting Platform Beeldvorming Nederland
quote:dat doet ie ook, alleen de Limburgse variant
Op dinsdag 15 juli 2003 22:58 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Waarom moet ik aan Frisia Financieringen denken als ik deze foto zie ?
Bij voorbaat dank.
quote:Goedemorgen
Op woensdag 16 juli 2003 08:50 schreef Parabola het volgende:
Goedemorgen maar weer!Kopje koffie, enigeen?
* Maerycke neemt wel een bekertje water...
Maar toch bedankt
quote:Moge
Op woensdag 16 juli 2003 08:50 schreef Parabola het volgende:
Goedemorgen maar weer!Kopje koffie, enigeen?
Ik ga voor een lekker g;as melk
quote:*noteert: koffie, water. En één melk.
Op woensdag 16 juli 2003 10:38 schreef du_ke het volgende:[..]
Moge
Ik ga voor een lekker g;as melk
komt eraan.
quote:Duurt wel lang hoor.. zo'n bestelling bij jou...
Op woensdag 16 juli 2003 10:40 schreef Parabola het volgende:[..]
*noteert: koffie, water. En één melk.
komt eraan.
quote:Hey, ik ben links, dus werkschuw. Regel maar een rechtse ober
Op woensdag 16 juli 2003 11:09 schreef Maerycke het volgende:[..]
Duurt wel lang hoor.. zo'n bestelling bij jou...
quote:Die durven niet te komen in dit linkse bolwerk...
Op woensdag 16 juli 2003 11:11 schreef Parabola het volgende:[..]
Hey, ik ben links, dus werkschuw. Regel maar een rechtse ober
quote:Kerk, het is een kerk. Een kerk vol met journalisten.
Op woensdag 16 juli 2003 11:15 schreef Maerycke het volgende:[..]
Die durven niet te komen in dit linkse bolwerk...
quote:En ze zijn nog linkser dan de paus hier
Op woensdag 16 juli 2003 11:17 schreef Parabola het volgende:[..]
Kerk, het is een kerk. Een kerk vol met journalisten.
quote:Ze teren allemaal op de Nederlandse staat!
Op woensdag 16 juli 2003 11:21 schreef du_ke het volgende:[..]
En ze zijn nog linkser dan de paus hier
. Tuig is het, allemaal tuig
.
ALLEMAAL!
toch?
quote:Maar een bestelling bij de paus duurt nog langer. Dat dan weer wel.
Op woensdag 16 juli 2003 11:21 schreef du_ke het volgende:[..]
En ze zijn nog linkser dan de paus hier
. Tuig is het, allemaal tuig
.
*Water, melk en inmiddels lauwe koffie op tafel zet.
edit: en typen kunnen ze ook al niet, die linske loosers
quote:Nou vooruit, hier is je fooi,
Op woensdag 16 juli 2003 11:23 schreef Parabola het volgende:
*Water, melk en inmiddes lauwe koffie op tafel zet.
De natie is in gevaar, het geknechte en verweesde volk schreeuwt om actie. Laten wij eens de koppen bij elkaar steken om het schaamteloze, gesubsidieerde leven van de poliepen van de linkse kerk onmogelijk te maken.
Linkse dagbladen danken hun bestaan aan adverteerders. Laten wij email bombardementen sturen naar adverteerders in de vorm van cv's die perfect passen bij de aangeboden job, zonder de verwijzing naar onze vermoorde leider Pim Fortuyn, zodat u uitgenodigd wordt voor een gesprek. Wordt dus beroepssollicitant bij de sypathisanten van de linkse kerk.
Als wij voldoende fondsen bij elkaar krijgen, kunnen wij de distributie van de linkse kranten overnemen en de prijs daarvan tot boven de pijngrens verhogen. Veel distributiebedrijven zijn momenteel niet zo duur vanwege de lage winsten die gemaakt worden.
Wordt lid van alle linkse fora en ondergraaf door argumenten hun bestaansrecht. Immers linkse kerkgangers zijn te dom om goed beschreven argumenten te kunnen doorgronden. Zij zijn vergiftigd door de rethoriek van vakbonden en de communisten (een oud begrip voor linkse onnozelheid).
Meld succesjes breeduit, immers het draagvlak van de linkse kerkgemeente vinden ze in vertrouwen in elkaar. Maak ze onzeker door de uitspraken van linkse farizeeërs in het juiste Fortuynlicht te stellen.
Zoek hun prive email adressen op, zet dit op het forum en probeer ze over te halen om van linkse kerkganger een goed vaderlander te worden.
Verstoor overal waar de media komen de vergaderingen op cruciale momenten zodat ze nergens ongestoord met de media kunnen babbelen en hun onzin uitkramen.
Uw forumnar
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 12:19 schreef Fullbrain het volgende:
Een oproep aan alle rechtse krachten!...
Uw forumnar
Ook een bakkie, heer Volbrein?
quote:Verkapte poging tot staatsgreep dus. Ik beschouw mezelf als rechts, maar om nou op te gaan roepen om distributie van kranten te gaan saboteren, adverteerders plat te spammen met cv's, internetfora te bestormen en emailadressen van subversieve elementen te publiceren doet me iets teveel aan een politiestaat denken.
Op woensdag 16 juli 2003 12:19 schreef Fullbrain het volgende:
Een oproep aan alle rechtse krachten!
quote:Ook last van de warmte, jochie?
Op woensdag 16 juli 2003 12:19 schreef Fullbrain het volgende:Uw forumnar
quote:Lijkt me wel eigenlijk
Op woensdag 16 juli 2003 12:34 schreef Maerycke het volgende:[..]
Ook last van de warmte, jochie?
quote:1 roepende foknar maakt nog geen menigte...
Op woensdag 16 juli 2003 12:52 schreef du_ke het volgende:[..]
Lijkt me wel eigenlijk
. Maar met dit soort dingen breng je toch ook het forumn in gevaar
.
quote:Heel erg, dit is niet meer leuk
Op woensdag 16 juli 2003 12:34 schreef Maerycke het volgende:[..]
Ook last van de warmte, jochie?
quote:thank god it's vacation ( voor mij dan
Op woensdag 16 juli 2003 14:42 schreef Fullbrain het volgende:[..]
Heel erg, dit is niet meer leuk
quote:En dan is t wel leuk
Op woensdag 16 juli 2003 14:49 schreef pberends het volgende:[..]
thank god it's vacation ( voor mij dan
)
quote:nee ook niet, maar het scheelt wel
Op woensdag 16 juli 2003 14:54 schreef Parabola het volgende:[..]
En dan is t wel leuk
quote:Ik zit liever thuis op het terras aan het water inderdaad dan dat ik hier weg zit te zweten achter m'n pc..
Op woensdag 16 juli 2003 15:28 schreef pberends het volgende:[..]
nee ook niet, maar het scheelt wel
quote:das idd
Op woensdag 16 juli 2003 15:31 schreef Maerycke het volgende:[..]
Ik zit liever thuis op het terras aan het water inderdaad dan dat ik hier weg zit te zweten achter m'n pc..
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 15:52 schreef pberends het volgende:[..]
das idd
...... ik zou airco verplichten op het werk.
Niet handig, dat is sturen op middelen. Als je al iets wilt regelen, kan je beter sturen op doelen, bijv een maximum-temperatuur vastleggen. Als de werkgever niet kan zorgen dat de temperatuur daar onder blijft, mag je betaald naar huis.
quote:Bij mijn vakantiebedrijf is het altijd 21 graden door de airco, alleen vanwege deze extreme hitte kon de airco dat niet trekken, en moesten we werken in 27 graden.
Op woensdag 16 juli 2003 15:56 schreef Parabola het volgende:[..]
Niet handig, dat is sturen op middelen. Als je al iets wilt regelen, kan je beter sturen op doelen, bijv een maximum-temperatuur vastleggen. Als de werkgever niet kan zorgen dat de temperatuur daar onder blijft, mag je betaald naar huis.
Maar betaald naar huis, ho maar...
quote:Pffff ... ik moet nog de nodige weken, mazzelkont.
Op woensdag 16 juli 2003 14:49 schreef pberends het volgende:[..]
thank god it's vacation ( voor mij dan
)
quote:Hier is het computerlokaal met airco dicht omdat het vakantie is, maar een ander (zonder airco en vooroorlogse computers) is wel open. Ik drijf hier zowat weg.
Op woensdag 16 juli 2003 16:41 schreef Sidekick het volgende:[..]
Bij mijn vakantiebedrijf is het altijd 21 graden door de airco, alleen vanwege deze extreme hitte kon de airco dat niet trekken, en moesten we werken in 27 graden.
quote:wat een fags, airco is juist voor de zomer
Op woensdag 16 juli 2003 16:41 schreef Sidekick het volgende:[..]
Bij mijn vakantiebedrijf is het altijd 21 graden door de airco, alleen vanwege deze extreme hitte kon de airco dat niet trekken, en moesten we werken in 27 graden.
quote:
Oh, wat een heerlijke caps weer van deze heerlijke vrouw, geweldig!
quote:Nee, deze airco is voor het afstellen van de juiste temeratuur om pepermunt te maken. En doordat ze de goedkope versie hebben gekocht, krijg je problemen wanneer het boven de 30 graden wordt.
Op woensdag 16 juli 2003 17:53 schreef pberends het volgende:[..]
wat een fags, airco is juist voor de zomer
quote:WinnyDeJongForum.nl ?
Op woensdag 16 juli 2003 19:24 schreef pberends het volgende:
[offtopic]raad van welk forum deze quote komt:
[..]
![]()
![]()
quote:lol FOUT
Op woensdag 16 juli 2003 20:03 schreef Sidekick het volgende:[..]
Nee, deze airco is voor het afstellen van de juiste temeratuur om pepermunt te maken. En doordat ze de goedkope versie hebben gekocht, krijg je problemen wanneer het boven de 30 graden wordt.
[..]WinnyDeJongForum.nl ?
Of is het weer die dekselse Verhagen?
quote:WWW.SGP.NL ?
Op woensdag 16 juli 2003 19:24 schreef pberends het volgende:
[offtopic]raad van welk forum deze quote komt:
[..]
![]()
![]()
quote:Pepermunt, de SGP-variatie op XTC.
Op woensdag 16 juli 2003 20:03 schreef Sidekick het volgende:
Nee, deze airco is voor het afstellen van de juiste temeratuur om pepermunt te maken. En doordat ze de goedkope versie hebben gekocht, krijg je problemen wanneer het boven de 30 graden wordt.
quote:lolllllllll omg...... mokkels.nl natuurlijk
Op donderdag 17 juli 2003 12:13 schreef Parabola het volgende:[..]
WWW.SGP.NL ?
maar hier nog een roddel:
quote:http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.lario.vaakst.televisie.html
Mevrouw Berlusconi ziet haar man het vaakst op tv
ROME - Veronica Lario, de echtgenote van de Italiaanse premier Berlusconi, ziet haar man het vaakst op de televisie. Zij ziet hem 'zeer zelden', vertelde de 47-jarige Lario in een van haar zeldzame interviews aan de krant La Repubblicca.Op de vraag of zij alleen maar telefonisch contact met hem heeft, antwoordde Lario: "Er is niet alleen telefoon. Soms zie ik hem ook op de televisie."
Vanaf heden ben ik te ontvangen via de kabel.
Eindelijk wat snelheid
quote:En zo achterhaald ook.
Op donderdag 17 juli 2003 16:54 schreef Sidekick het volgende:
Gil-galad, waarom heb je zo'n irritante user-icon?Vanaf heden ben ik te ontvangen via de kabel.
Eindelijk wat snelheid
quote:Hoezo?
Op donderdag 17 juli 2003 16:56 schreef Parabola het volgende:[..]
En zo achterhaald ook.
quote:Hoezo irritant ?
Op donderdag 17 juli 2003 16:54 schreef Sidekick het volgende:
Gil-galad, waarom heb je zo'n irritante user-icon?
quote:Hoe warm is het nog?
Op donderdag 17 juli 2003 17:08 schreef Sidekick het volgende:[..]
Hoezo?
quote:19 graden celsius
Op donderdag 17 juli 2003 17:09 schreef Parabola het volgende:[..]
Hoe warm is het nog?
quote:Als jij hem irritant vindt, Sidekick, dan zal ik hem per direct weghalen.
Op donderdag 17 juli 2003 17:09 schreef Gil-galad het volgende:
Hoezo irritant ?.
.
.
quote:dank je, dat wou ik even weten
Op donderdag 17 juli 2003 17:10 schreef F1908 het volgende:[..]
19 graden celsius
quote:Oh zo, ik dacht dat het na de matrix-avatar-hype, nu een volgende hype was. Maar idd, die pokke-heet-avatars zijn zoooo vorig millenium.
Op donderdag 17 juli 2003 17:09 schreef Parabola het volgende:[..]
Hoe warm is het nog?
quote:Dank je.
Op donderdag 17 juli 2003 17:11 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Als jij hem irritant vindt, Sidekick, dan zal ik hem per direct weghalen.
.
En dan ook niet "Sidekick sucks" in je avatar stoppen.
quote:Graag gedaan hoor.
Op donderdag 17 juli 2003 17:18 schreef Sidekick het volgende:
Dank je.
quote:Natùùrlijk niet.
En dan ook niet "Sidekick sucks" in je avatar stoppen.
quote:Minder regels my ass.
Kabinet wil hoger beroep bij belastingzakenDEN HAAG - Het kabinet wil hoger beroep bij belastingzaken mogelijk maken. Minister Zalm en staatssecretaris Wijn (Financiën) schrijven dat in antwoord op vragen van het Tweede-Kamerlid D. Hamming (VVD).
Een wetsvoorstel over het hoger beroep moet de Nederlandse belastingrechtspraak in overeenstemming brengen met het Internationaal Verdrag inzake burgerrechten en politieke rechten. Het is de bedoeling dat dat de rechtsbescherming van de burger verhoogt.
Het wetsvoorstel zal, naar verwachting van Financiën, in augustus of september bij de Tweede Kamer worden ingediend. De bewindslieden schrijven verder dat de Belastingdienst over het jaar 2002 165 miljoen euro aan boetes heeft opgelegd. Het gaat om zogeheten verzuim- en vergrijpboetes.
ANP
Maar wel goed dat dit mogelijk wordt gemaakt.
quote:Ja echt grappig, wat voor bureaucratische regels hebben ze al niet doorgevoerd het laatste jaar
Op donderdag 17 juli 2003 20:05 schreef Sidekick het volgende:[..]
Minder regels my ass.
dit, stichting repro, legitematieplicht, enz
quote:Veel zijn ook nog niet eens gemeld, maar ik gok zo'n 25 tot 40.
Op donderdag 17 juli 2003 20:34 schreef du_ke het volgende:
Op zich he begin ik me nu wel af te vragen hoeveel klonen van nordcore er onderhand geband zijn.
Zijn laatste email-adres was kloon33@Nordcore.nl
quote:ViveLaResistance, xenofoob88 en pandora zijn slechts enkele voorbeelden van NordCore-klonen.
Op donderdag 17 juli 2003 20:34 schreef du_ke het volgende:
Op zich he begin ik me nu wel af te vragen hoeveel klonen van nordcore er onderhand geband zijn.
(volgens mij is het een troll, want hij opent altijd rare topics met provocerende avatars)
quote:Kloons verraden is not done, Farzin.
Op donderdag 17 juli 2003 21:16 schreef Gil-galad het volgende:[..]
ViveLaResistance, xenofoob88 en pandora zijn slechts enkele voorbeelden van NordCore-klonen.
(volgens mij is het een troll, want hij opent altijd rare topics met provocerende avatars)
quote:Ze zijn al gebanned hoor.
Op donderdag 17 juli 2003 21:20 schreef Sidekick het volgende:
Kloons verraden is not done, Farzin.
quote:[off-topic]
Op donderdag 17 juli 2003 21:17 schreef Sidekick het volgende:
offtopic:
du_ke, jij hebt toch een beetje gescoord met de tourmanager? Want volgens mij heb ik erg slecht gescoord.
quote:Gready.
Op donderdag 17 juli 2003 21:26 schreef du_ke het volgende:[..]
[off-topic]
Matig, ik heb O'Gready maar verder niemand van de kopgroep.
Had ik toch maar de Groot genomen.
quote:Je was 13e in het dagklassement met 115 punten. Ik 30e met 4 punten minder.
offtopic:
du_ke, jij hebt toch een beetje gescoord met de tourmanager? Want volgens mij heb ik erg slecht gescoord.
http://tourmanager.fok.nl/index.fok?onderdeel=stats&sort_on=12&page=1&weekpage=2
En met de POL/OOG-subleague waren we vandaag 5e.
http://tourmanager.fok.nl/index.fok?onderdeel=subleaguestats&sort_on=12&page=1&weekpage=2
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 21:46 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Je was 13e in het dagklassement met 115 punten. Ik 30e met 4 punten minder.
http://tourmanager.fok.nl/index.fok?onderdeel=stats&sort_on=12&page=1&weekpage=2
En met de POL/OOG-subleague waren we vandaag 5e.
http://tourmanager.fok.nl/index.fok?onderdeel=subleaguestats&sort_on=12&page=1&weekpage=2
Als du-ke nou die subleague hier had gespamd, dan waren we misschien hoger in het algemeen klassement.
Hebben we nu genoeg onze subleague gespamd?
quote:Ja, maar dan genoeg. Terug naar de politieke situatie in het gebied ten westen van
Op donderdag 17 juli 2003 21:58 schreef Sidekick het volgende:
Hebben we nu genoeg onze subleague gespamd?
quote:Mijn stelling: als je de flitspaal niet tijdig zag, reed je kennelijk harder dan de omstandigheden en jouw vaardigheden toelieten.
'In politieke flitspalen doen we gewoon geen rolletje'
van onze verslaggeefster
2003-07-18ALMERE - Hoewel het nut van de flitspaal ter discussie staat, weten ze er in sommige politieregio's wel raad mee. Op de A6, tussen Lelystad en Emmeloord, ving een flitspaal 900 hardrijders op één dag tijdens werkzaamheden aan de Ketelbrug. Voor zover bekend een record.
Op een andere weg in Flevoland, de invalsweg naar het centrum van Almere, werden begin juni dagelijks 1600 overtreders gepakt. Op deze Veluwedreef, die slechts enkele kilometers beslaat, staan wel vier palen. Wie met zeventig naar het winkelhart scheurt, krijgt vier bonnen thuis.
Arnhem, waar de politie dit voorjaar dacht met 310 bekeuringen per dag op één paal een record te hebben gevestigd, komt er bekaaid af. Daar hield de grote hoeveelheid dagelijkse bonnen echter wel vijf weken aan. Er werd dus onverminderd hard gereden. In Almere leerden de automobilisten wel bij. Het aantal bonnen halveerde. Dat de Almeerse politie tevoren uitgebreid had gewaarschuwd -overal hingen grote blauwe borden- had níet geholpen.
Op de Veluwedreef moest om de acht uur een nieuw rolletje in de flitspalen, vertelt Evert Onink, woordvoerder van het verkeersteam Flevoland. ,,Daar zijn voor de komst van de palen en de 'groene golf' een paar dodelijke ongelukken gebeurd. Dankzij de camera's zijn die niet meer voorgekomen.'' Natuurlijk zijn de flitsers een fijne inkomstenbron voor justitie, maar het korps Flevoland besliste dat ze er moesten komen. ,,Overal waar permanent gevaarlijke verkeerssituaties ontstaan, willen wij flitspalen. Als die hun nut hebben bewezen, halen we ze weer weg. Verder rijden we rond met een auto met ingebouwde camera.''
Het Bureau Verkeershandhaving van het OM pleitte deze maand het afschaffen van 'politieke palen'. Die staan her en der in het land omdat bewoners bij een raadslid klagen over verkeer in hun buurt en de gemeenteraad vervolgens een paal eist. Onink: ,,Je moet de flitspalen alleen gebruiken op plekken waar aantoonbaar veel ongelukken gebeuren. In die politieke palen doen wij gewoon geen fotorolletje. Zo houd je iedereen tevreden.''
Dat de flitspaal gehaat wordt, vindt Onink geen probleem. ,,Mede door de komst van de palen halverwege de jaren negentig is het onderwerp verkeer weer terug als borrelpraat. Halverwege de jaren zeventig vielen er 3700 verkeersdoden per jaar, maar had niemand het erover. Nu vallen er nog 1000 doden. Nog altijd drie per week te veel, zou ik zeggen.''
quote:goh voor welke groep zal die regel nu gunstig zijn?
Op donderdag 17 juli 2003 20:05 schreef Sidekick het volgende:[..]
Minder regels my ass.
quote:Als groep doen we het redelijk.
offtopic:
quote:Bijstandsmoeders
Op vrijdag 18 juli 2003 12:00 schreef Nyrem het volgende:[..]
goh voor welke groep zal die regel nu gunstig zijn?
Goedemiddag heren...
* Maerycke gaat snel weer weg... al dat gepraat over die groepjes...
quote:Sinds wanneer betalen die belasting? Vraag maar aan Maerycke, die betaalt ook niets.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:03 schreef Parabola het volgende:[..]
Bijstandsmoeders
quote:Volgens mij ben ik anders bijna de helft kwijt aan afdrachten aan wat dan ook inmiddels..
Op vrijdag 18 juli 2003 12:03 schreef Sidekick het volgende:[..]
Sinds wanneer betalen die belasting? Vraag maar aan Maerycke, die betaalt ook niets.
* Maerycke gaat toch maar VVD stemmen..
quote:*zwaait terug
Op vrijdag 18 juli 2003 12:03 schreef Maerycke het volgende:
* Maerycke komt even zwaaienGoedemiddag heren...
* Maerycke gaat snel weer weg...
al dat gepraat over die groepjes...
![]()
*is ook geen groepje
quote:Doe je mee aan ons groepje?
Op vrijdag 18 juli 2003 12:03 schreef Maerycke het volgende:
* Maerycke komt even zwaaienGoedemiddag heren...
* Maerycke gaat snel weer weg...
al dat gepraat over die groepjes...
![]()
quote:Belastingbetalers denk ik.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:00 schreef Nyrem het volgende:[..]
goh voor welke groep zal die regel nu gunstig zijn?
quote:Bent u ook buitengesloten? Ik had toch minstens gedacht dat jij als man wel mocht meedoen...
Op vrijdag 18 juli 2003 12:05 schreef Parabola het volgende:[..]
*zwaait terug
*is ook geen groepje
Dit is ironie, heren..
quote:Aan de tourmanager subleague mogen alleen mannen meedoen.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:06 schreef Maerycke het volgende:[..]
Bent u ook buitengesloten? Ik had toch minstens gedacht dat jij als man wel mocht meedoen...
[Dit bericht is gewijzigd door Sidekick op 18-07-2003 12:08]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |