quote:Begrijp je wat het begrip 'vrijheid' betekent? 'Garantie' ligt daar niet in besloten.
Op woensdag 9 juli 2003 18:22 schreef JAM het volgende:Zonder de subsidie gun je groene bedrijven geen kans om zich vrij te ontwikkelen zonder moordende concurentie.
Wederom een prachtig staaltje semantiekverloedering, zoals het een D66-er (lees: nepliberaal) betaamt.
[Dit bericht is gewijzigd door Claudia_x op 09-07-2003 18:34]
quote:Ja en ?
Op woensdag 9 juli 2003 18:31 schreef pberends het volgende:
omg uit het CDA-programma:
quote:Kom nou, als alles zo simpel was. Liberalisme verschijnt ook in vele vormen. Ik kan de nep-libertijnse "Laissez-Faire" instelling net zo gemakelijk afdoen.
Op woensdag 9 juli 2003 18:32 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Begrijp je wat het begrip 'vrijheid' betekent? 'Garantie' ligt daar niet in besloten.
Wederom een prachtig staaltje semantiekverloedering, zoals het een D66-er (lees: nepliberaal) betaamt.
Weet je wel wat vrijheid betekent ? Garantie van vrijheid ligt daar niet in besloten, dus is het slecht kortre termijn vrijheid. En daar doet Robbedoes het niet voor.
quote:Hallo? Kan het iets minder op de man? Heel fijn..
Op woensdag 9 juli 2003 18:32 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Begrijp je wat het begrip 'vrijheid' betekent? 'Garantie' ligt daar niet in besloten.
Er zijn hier wat halve gare malloten die helemaal geen ruk kunnen lezen omdat ze stekeblind zijn! Laat ik deze zielige stumperds ff wat leren zodat hun IQ gelijk verdubbeld.
Ik schreef dit in mijn post:
quote:Dan komt er een malloot waar nog een paar anderen ook op doorgaan, gewoon omdat ze niet kunnen lezen:
Natuurlijk kunnen er dan ook liberale elementen verloren gaan door links beleid (subsidies oid.)
quote:Zoals je kunt lezen, zeg ik dat ook door subsidies oid liberale elementen kunne verdwijnen in een partij zoals er bij de VVD rechtse ideeen enkele liberale standpunten wegschuiven.
Op woensdag 9 juli 2003 18:09 schreef Lithion het volgende:[..]
Subsidie een liberaal element?
.
Hebben we het door? Een beetje minder zuipen de volgende keer voordat je een aantal posts mij een beetje belachelijk zit te maken?
Mooi!
Nu weer doorgaat met heel lief posten, en aardig doen.
quote:Dat Lithion je verkeerd interpreteerde, wil niet zeggen dat ik dat ook deed. De D66-er in kwestie waar ik het over had was immers JAM, die wel degelijk beweerde dat subsidies liberaal (kunnen) zijn. Laat dit je er dus niet van weerhouden om alsnog op mijn (enigszins gechargeerde) posting in te gaan.
Op woensdag 9 juli 2003 20:16 schreef Sidekick het volgende:
Er zijn hier wat halve gare malloten die helemaal geen ruk kunnen lezen omdat ze stekeblind zijn!
Verder moet Wile_E_Coyote zich niet zo aanstellen.
quote:Goed nieuws voor de SP, en de kleine christelijke partijen iig.
Remkes wil partijsubsidie op basis van ledentalDEN HAAG - Politieke partijen moeten in de toekomst subsidie krijgen op basis van het aantal leden dat zij hebben, in plaats van het aantal zetels in de Tweede Kamer zoals nu het geval is. Dat vindt minister Remkes van Binnenlandse Zaken, aldus zijn woordvoerster woensdag.
De nieuwe susbidieregeling moet ertoe leiden dat partijen actiever op zoek gaan naar leden. Ook wil Remkes dat partijen de donaties die zij krijgen openbaar maken, met de naam van de gever erbij. Doen ze dat niet, dan worden ze gekort op de subsidie.
Nu is het nog zo dat partijen en daaraan gelieerde stichtingen schenkingen groter dan 4500 euro bekendmaken. De donateur kan hierbij geheim blijven als hij dat wil. Wel moet een partij aangeven in welke sector de gever actief is.
ANP
quote:Deze post wordt weer actueel: gelukkig hebben we de foto's nog (steeds) Deel 2
LPF-top wil opnieuw schoon schip makenDEN HAAG - 'Ongedierte', noemde LPF-bestuurslid Hammerstein ze. Later zwakte hij die kwalificatie wat af: 'Onkruid' had hij willen zeggen. Hij doelde op een groepje dissidente provinciale bestuurders in de partij, die het hoofdbestuur het leven zuur maken.
Donderdag zullen ze tijdens een speciale ledenvergadering in Rotterdam de partij worden uitgeknikkerd. Dat is althans de intentie van partijvoorzitter Maas en de rest van het hoofdbestuur.
Ook fractieleider Herben wil van de opstandigen af. Het gaat om een groepje van een man of dertig, die maar ,,blijven zeuren over van alles en nog wat'', zegt Herben woensdag in een vraaggesprek met een aantal regionale kranten.
Ondemocratisch gedrag
Het wordt de zoveelste poging om schoon schip te maken in de partij die vorig jaar door intern geruzie het voortijdig einde van het eerste kabinet-Balkenende veroorzaakte. Elke keer als de ergste raddraaiers onschadelijk zijn gemaakt, bezweert de LPF-top dat de partij 'op orde is' en dat er voortaan serieus zal worden gewerkt aan het uitdragen van de politieke erfenis van Pim Fortuyn. Maar tot dusver ging het steeds al snel weer mis.
Ditmaal draait het conflict om de bestuursleden van de provincie-afdelingen Noord-Holland, Utrecht, Zeeland en Drenthe. Die werden vorige maand door het hoofdbestuur geschorst omdat ze bij een 'couppoging' de partijstatuten aan hun laars zouden hebben gelapt. De op non-actief geplaatste provinciale bestuurders erwijten Maas en de rest van het hoofdbestuur ondemocratisch gedrag.
ANP
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 12:49 schreef Sidekick het volgende:
Persbericht LPF: nog maar 1 rotte appel in de partij.
quote:Kwestie van interpretatie, blaaskaakje
Op woensdag 9 juli 2003 20:16 schreef Sidekick het volgende:
Er zijn hier wat halve gare malloten die helemaal geen ruk kunnen lezen omdat ze stekeblind zijn! Laat ik deze zielige stumperds ff wat leren zodat hun IQ gelijk verdubbeld.
Uit jouw zinsconstructie blijkt niet duidelijk waar die '(subsidies o.i.d.)' op terugslaat.
En voordat je mij iets kunt leren zul je met heel wat beters aan moeten komen, knulletje .
quote:Bescheiden zijn.
Op woensdag 9 juli 2003 21:51 schreef Lithion het volgende:
Kwestie van interpretatie, blaaskaakje.
Uit jouw zinsconstructie blijkt niet duidelijk waar die '(subsidies o.i.d.)' op terugslaat.
En voordat je mij iets kunt leren zul je met heel wat beters aan moeten komen, knulletje
.
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:51 schreef Lithion het volgende:[..]
Kwestie van interpretatie, blaaskaakje
.
En dat die "(subsidies oid)" net na het zinsdeel "links beleid" staat, is een 'aanwijzing' misschien?
quote:Is goed, gozertje.
En voordat je mij iets kunt leren zul je met heel wat beters aan moeten komen, knulletje.
(En er staan vast wel meer woorden in het woordenboek dan 'semantiek' en 'semantiekverloedering'.)
quote:Is dit een waarschuwing voor deze post ?
Op donderdag 10 juli 2003 09:53 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Claudia, laatste waarschuwing. Op de man spelen wordt hier niet getolereerd.(En er staan vast wel meer woorden in het woordenboek dan 'semantiek' en 'semantiekverloedering'.)
Is dat al op de man spelen ?
quote:Moge
Op donderdag 10 juli 2003 09:11 schreef Maerycke het volgende:
Goedemorgen
quote:En dat op de vroege ochtend
Het begint hier alweer gezellig zie ik..
quote:Een lekkere borrel Maerycke?
Is de drank op ofzo?
quote:Nou zeg dat...
Op donderdag 10 juli 2003 10:19 schreef du_ke het volgende:[..]
En dat op de vroege ochtend
quote:Nou ik lust wel een lekkere cocktail..
[..]Een lekkere borrel Maerycke?
Ik ga vanavond wel weer goed aan de drank.
Ook al lig ik daarna waarschijnlijk gelijk onder m'n bureau te pitten... maar een kniesoor die daar op let natuurlijk...
Veel succes met het bieren..
quote:Ja ze zouden mensen die al blauw zijn bij de deur moeten weren
Op donderdag 10 juli 2003 11:14 schreef Nyrem het volgende:
Toch jammer dat er geen sprake is van deurbeleid in dit café
En een heerlijk zomers drankje voor Maerycke
quote:Dat is dus best een leuke discussie voor een zelfstandig topic, waarom staat dat hier tussen de borrelpraat?
Op woensdag 9 juli 2003 20:33 schreef Sidekick het volgende:[..]
Goed nieuws voor de SP, en de kleine christelijke partijen iig.
Zie ook: http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1057813124853.html, ik zal kijken of ik er zo een topic over kan openen...
quote:
Boze Schröder schrapt vakantie Italië
9 JULI 2003 - BERLIJN (AFP/ANP) - De Duitse bondskanselier Schröder heeft vandaag zijn voorgenomen vakantie naar Italië geschrapt. De opmerkelijke stap is het gevolg van anti-Duitse opmerkingen van een Italiaanse staatssecretaris. De gewijzigde vakantieplannen van de bondskanselier komen kort na een rel in het Europees parlement waar de Italiaanse premier Berlusconi een partijgenoot van Schröder beledigde. Schröder blijft nu ,,rund um Hause'' in Hannover, zijn woonplaats.
quote:Waarom gaat hij dan geen kuil graven in Scheveningen dan?
Op donderdag 10 juli 2003 12:17 schreef du_ke het volgende:
Die arme Schröder heeft het al zo zwaar en nou kan hij niet eens in italie op vakantie.
[..]
quote:Op zich een strak plan
Op donderdag 10 juli 2003 12:22 schreef freako het volgende:[..]
Waarom gaat hij dan geen kuil graven in Scheveningen dan?
quote:Niet als hij die kuil maar diep genoeg graaft...
Op donderdag 10 juli 2003 12:24 schreef du_ke het volgende:[..]
Op zich een strak plan
. Maar hier heeft hij wat minder privacy (valt z'n maitresse zo op
.
En bedankt voor het drankje, duke
quote:Tsja, ik had er eigenlijk geen mening over, dus ik had geen 'inspiratie'.
Op donderdag 10 juli 2003 12:05 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Dat is dus best een leuke discussie voor een zelfstandig topic, waarom staat dat hier tussen de borrelpraat?
Zie ook: http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1057813124853.html, ik zal kijken of ik er zo een topic over kan openen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |