Zijn dochter Geertje is geboren in 1804/1805 te Amersfoort. Dus dan zal hij wel van na 1750 zijn. Hij is overigens getrouwd geweest met een vrouw die naar de prachtige naam Reijertje (!) Elders luistert. Verder kom ik helaas niet. Als ik echt serieus verder wil dan denk ik dat een bezoek aan een archief toch meer oplevert, of een andere website!quote:Op woensdag 15 december 2004 16:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als dat voor/rond 1750 is misschien wel
Ik kan nu even niet bij al mijn genealogische gegevens, maar hier heb je wat losse info vast:quote:Op woensdag 15 december 2004 15:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit is iig wat ik hier heb:
Gerarda Jacoba van Rijnberk (13-12-1791, Zoelmond/01-12-1853, Avezaath)
dochter van Dirk Cornelis van Rijnberk en Adriana van der Linden (1769/1840)
quote:Van Rijnber(c) k, (Gelderland, Betuwe, Beusichem, Zoelmond, enz.) :
Wapen : In rood 3 gouden bijenkorven naast elkaar op grasgrond,
elk overtopt door een gouden kroontje. Helmteken : een gekroonde
bijenkorf van het schild, tussen een rode vlucht. Dekkleden: goud en rood.
Bron: Gevoerd door Cornelis Anthonisse van Rijnberk, 18 Aug.
1749, schepen van Beusichem en Zoelmond. Idem voert Cornelis
van Rijnberk, zelfde datum, schout van genoemde plaatsen,
volgens beider zegels aan charters in het Nassau’s Domeinarchief,
doos, 2089-2091, Alg. Rijksarchief, ‘s Gravenhage.
Het wapen komt tevens voor in de kerk te Beusichem.
quote:Johannes van Rijnberk (* rond 1970) was schepen te Zoelmond
quote:Dirk Van RIJNBERK, geboren op 15-01-1671. Dirk is overleden in 1712, 41 jaar oud.
Notitie bij Dirk: Zoelmond wordt in deze tijd ook wel als Sermont aangeduid. Elisabeth en Dirk hadden 3
kinderen. .
Beroep:
landbouwer, paardenhandelaar
Hij trouwde, 35 jaar oud, op 01-01-1707 in Ravenswaaij met Elisabeth Van BRUMMELEN, geboren op 11-07-1680 in Ravenswaaij, dochter van Jan Dirksz Van BRUMMELEN en Neeltje Hendricksdochter de COCK. Elisabeth is overleden op 05-03-1745 in Ravenswaaij, 64 jaar oud. Zij is begraven op 15-03-1745 te Ravenswaaij.
Notitie bij Elisabeth: Elisabeth van Brummelen was "vrouwe van Engelrode" van 1714 tot 1745. Zij had in 1714,
twee jaar na de dood van haar echtgenoot Dirk van Rijnberk haar zinnen gezet op dit
landgoed. Ze wilde aan deze wens echter geen ruchtbaarheid geven. Er wordt verteld dat zij
tijdens de openbare verkoop in de Herberg in de bedstede gekropen was en vanuit deze schuilplaats
Engelrode afmijnde. Zij kocht het huis, genaamd de Toren, met bouwhuis, bijgebouwen en grond voor
11000 carolus guldens en betaalde dit kontant 3 dagen na verkoop.
Elisabeth moet een kordate vrouw zijn geweest. Zij ging zelf met haar broer (voogd over haar 3 zonen)
naar het kasteel te Buren om de leeneed af te leggen voor het huis. Onder alle aktes zette
zij een volledige handtekening, iets wat voor die tijd op ontwikkeling wees.
In 1722 nam zij een resoluut besluit. Zij wilde overgaan tot deling van het bezit omdat zij "niet genegen
was nog langer in gemeenschap van goederen met haere kinderen te blijven sitten".
quote:Antonie van Rijnberk woonde omstreeks 1700 in de buurt van Engelrode. Hij bekleedde
een belangrijke funktie, hij was namelijk een van de twee schepenen in de Schepenbank
van Beusichem en Zoelmond. Ter verhoging van zijn inkomsten exploiteerde Antonie
ook een brouwerij. Hij had 9 kinderen. De oorspronkelijke naam van het landgoed Engelrode
luidde Engerode. In 1672 kwam Engelrode in het bezit van ene Adriaan Roelands. Financieel
ging het de heer Roelands blijkbaar niet zo best, want langzamerhandverkocht hij ene stuk
bouwland na het andere, voornamelijk aan de familie Van Rijnberk. De familie Van Rijnberk
waren landbouwers, die erg veel geld verdienden met paardenhandel. Op oude rekeningen
worden bedragen gevonden van f. 3000,-, dat waren voor die tijd zeer grote bedragen.
Heel lang is de boederij "Het Klooster" ook in het bezit van de Van Rijnberken geweest.
De genoemde boerderij lag ongeveer 600m van "Engerode" verwijderd.
quote:Cornelis van Rijnberk (* rond 1680) Hij werd als schout van Beusichem en Zoelmond opgevolgd door zijn neem C. van Rijnberk.
Cornelis van Rijnberk schonk in 1745 aan de kerk van Zoelmond het met zijn naam en wapen
prijkende tinnen doopbekken en een daarbij behorende tinnen waterkan. Eind 17e eeuw
benoemen schout (Cornelis van Rijnberk) en schepenen, in het bijzijn van de buurmeesters,
Hendrik Errissen van Santen tot veldschutter van de dorpen Beusichem en Zoelmond. In het
begin van de 18e eeuw behoort "Het Witte Peerd" (huidige Heerenlogement) toe aan Cornelis
van Rijnberk.
Jan Bosschaart is een van mijn voorvaderen. Ik ben dus erg benieuwd of ik aansluiting kan vinden op jouw Van Rijnberk-enquote:Elisabeth Jans Van RIJNBERK is geboren op 05-11-1740 in Zoelmond, dochter van Johannes Dircksz (Jan) Van RIJNBERK en Johanna Jacoba PRIJS. Elisabeth Jans is overleden op 15-04-1819 in Zoelmond, 78 jaar oud. Elisabeth Jans trouwde, 17 jaar oud, op 02-07-1758 in Zoelmond met Jan BOSSCHAART. Hij is een zoon van Jan BOSSCHAART en Anna Theodora Van BRUMMELEN. Hij is gedoopt op 12-03-1732 in Amsterdam Noorderkerk. Jan is overleden op 15-01-1802. Hij is begraven op 25-01-1802 te Zoelmond.
Beroep: schepen van Zoelmond
genealogie.pagina.nlquote:Op woensdag 15 december 2004 18:12 schreef Falco het volgende:
Nee bij lange na niet.
Oke ik kom niet verder bij Genlias, weet iemand nog andere goede websites? Bij genea-net kwam ik achter de beroepen van mijn betovergrootvader. Hij was schipper en scheepsjager (volgens mij is dat met zo'n touw langs de kade zo'n schip voorttrekken), superstoer dus.
Ja en dan daar zulke microfilms bekijken van oude documenten.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:35 schreef Christine het volgende:
Falco het kan ook heel leuk zijn om in de gemeentearchieven te duiken
Ben ik ook van plan jaquote:Op woensdag 15 december 2004 18:35 schreef Christine het volgende:
Falco het kan ook heel leuk zijn om in de gemeentearchieven te duiken
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:22 schreef Natalie het volgende:
Van m'n moeders kant wist ik het wel, maar nu heb ik van mijn vader kant ook zowaar een jonkvrouw weten te traceren
Ik zoek in ieder geval alles. Wil gezinnen zo veel mogelijk compleet hebben.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:54 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
zoeken jullie alleen naar je voorouders? Of ook naar hun broer,s zussen en kinderen
Gehuwd met Odilia van Gorckom? Ik heb die gegevens wel, maar moet ze nog even koppelen aan mijn gegevens. Ik heb over een paar dagen een uitdraai voor jequote:Op woensdag 15 december 2004 22:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb trouwens even gezocht, van van Eck heb ik geen genealogie, sorry.
van van Rijnberk heb ik de ouders gevonden. Dirk Cornelis' vader heette Antonij
De link tussen mij en Marchien is wat vaag nog. Er was een broer en zus, de broer trouwde met een zus van een voorvader van mij. De zus trouwde met een broer van een voorvader van Marchienquote:Op donderdag 16 december 2004 09:53 schreef Natalie het volgende:
Stel je voor zeg... straks ben ik nog verwant aan Tara en Marchien..
En van Nuon weet ik al dat ze iemand in d'r stamboom heeft met dezelfde achternaam als de mijne.. en uit dezelfde streek.
Het wordt nu echt eng
Moet je even de Auto-arrange knop gebruikenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:30 schreef Falco het volgende:
Verder werkt Genepro ook wel oke, maar als je vanuit Aldfaer zo'n stamboom importeert staat alles heel lelijk door elkaar, zeker als je voorouders flink bezig waren met fokken.
Prachtig! Nu staat alles zeer overzichtelijk!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:53 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Moet je even de Auto-arrange knop gebruiken
Ben inmiddels al weer een stuk opgeschoten met de Hoeks(z)ema`s, een irritante naam, vanwege de verschillende spellingen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:13 schreef Nuongirl het volgende:
* Nuongirl is nu bezig met de Groningse tak van de familie.en dan de tak van mijn oma
De namen die daar oa in voorkomen en de plaatsen waar ze vandaan komen :
- Dagelet >>>>>>Groningen
- Fokkema >>>>>>Groningen, Usquert
- Hoeks(z)ema>>>> Grootegast.
-van der Tuin>>>>> Groningen
-Groeneveld>>>>>> Niekerk, gem Oldekerk
-Hofkamp >>>>>>>> Haren
Misschien heb je hier wat aan, Natalie http://home.planet.nl/~vdbroeke/genpages.htmquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:00 schreef Natalie het volgende:
Met de stamboom van mijn vaders familie ben ik al een heel eind. Tijd om me eens iets meer te verdiepen in de familie van mijn moeder.
Dit kan enigszins ingewikkeld worden omdat mijn moeders familie voor het grootste deel uit voormalig Nederlands-Indië komt. Mijn overgrootvader is echter wel een rasechte Fries, dus daar moet toch wel het één en ander over te vinden zijn.
Eerst maar eens met opa gebeld, want het is immers info over zijn verder die ik nodig heb. Hij verwees mij echter door naar zijn zus en neef. De laatste is jaren geleden naar de Mormonen geweest en zou daar flink wat info over de familie hebben gevonden.
Klinkt goed. We gaan vanavond dus maar weer eens bellen
Ach, je moet het ook niet in een korte tijd willen uitzoeken. Sommigen zijn jaren bezig met het uitzoeken van hun afkomst, en dan ng niet klaar. Het is gewoon erg leuk om telkens een stukje van de puzzel die voorouders heet te ontrafelen.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:27 schreef lawine2 het volgende:
ik zou het ook allemaal wel eens willen uitgezocht hebben, maar zelf heb ik er absoluut geen tijd of mogelijkheden voor en om er nou geld aan uit te geven, tja. wel weet ik dat er verscheidene smit families waren (geen relatie met elkaar) die, alhoewel ze technisch niet van nobel bloed waren, in de tijd van nog voor de habsburgs ofzo als zeer influenteel stonden aangeschreven. maar goed.
zou wel leuk zijn als zou blijken dat ik en niet beatrix recht op de troon heb ofzo
Nee sorry, die Arends is waarschijnlijk ook nog eens een patroniem ipv een achternaam. Maar is echt geen Ahrens.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:41 schreef qu63 het volgende:
TARA, ik zag in je OP staan dat er Arends in je familie tegenkomt. Zou het ook kunnen zijn dat het AHRENS kan zijn? Dan gaat het nl mijn kant op.
Dus voor de liefhebbers/Ahrens-en. Meldt je
Jammer maar helaasch duschquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee sorry, die Arends is waarschijnlijk ook nog eens een patroniem ipv een achternaam. Maar is echt geen Ahrens.
Absoluut!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:12 schreef qu63 het volgende:
Das mooi!! is gefeliciteerd nu gepast om te zeggen?
Gefeliciteerd dan!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Absoluut!
Heb hun oma gevonden. Ze is eindelijk weer bij haar familie, na meer dan een halve eeuw.
op www.yahoogroups.com zijn er verschillende mailinglijsten, ook per provincie gerangschiktquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nee, ben ik (nog) niet
Ik heb ook een deel van mijn gegevens online staan ( niet alles), en het positieve daaraan is dat je mede daardoor veel aanvullingen krijgt van verre familieledenquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja, ik heb dus ook familie all over (hoewel enigzins geconcentreerd rondom Betuwe/Tiel, het IJsselgebied Arnhem-Zutphen en Oost Groningen, met name Zuidbroek, Veendam en de Pekela's.
Ik sta ook nog niet bij geneanet, maar dat doe ik ook pas als ik het meeste invoerwerk achter de rug heb.
Tnx, voor de links iig, ik zal ze eens doornemen
Overigens ben ik ook van plan tzt mijn gegevens online te zetten
Mooie sitequote:Op zaterdag 9 april 2005 19:40 schreef sexylexy het volgende:
Ik heb eindelijk ontdekt hoe ik een nieuw wachtwoord kon krijgen :p. Ik ben ook bezig met mijn stamboom, o.a terug tot Karel de Grote, en een hugenoot, en iemand die stond op de lijst can 'capytalisten' die in vlaardingen 1000 gulden of meer bezaten.
ik heb ook een website met mijn gegevens, en een geneanet index.
Ook zijn er een aantal familieverhalen in de familie, zoals mijn oudvader die naar Nederlands-Indië verbannen zou zijn vanwege een verkrachting, daar kreeg hij 2 kinderen, vermoorde zijn vrouw en pleegde zelfmoord.
en mijn betovergrootvader zou een tramlijn hebben geëxploiteerd, (in Rotterdam).
Ik heb voor 1/16 Indisch bloed.
Zowel jij als Nuon hebben voorouders in de zelfde regio als ik dat heb. Zou toch ergens een link moeten zitten, zou je denken.quote:Op dinsdag 5 april 2005 14:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Daar ben ik me zeer van bewust Nuongirl.
Overigens, natalie, ik heb een heleboel nieuwe data ingevoerd mbt de Betwuse tak, maar wat betreft de Groningse tak heb ik volgens mij winig nieuws gevonden en staat alles wat ik heb lijkt me in de eerste post van dit topic. Families Zweep, Dijkstra, Stuurman en Jager (+ voorgeslacht)
interessantquote:Op maandag 11 april 2005 13:19 schreef Flurrie het volgende:
Kreeg een paar maanden geleden bericht van een man die ook al jarenbezig is een stamboom samen te stellen. Ik heb mijn stamboom idd gezien.
Nu komt er zelfs een boek met info over de familie (welk beroep ze hadden, waar ze woonden enz.) foto's, leuk verhalen die normaal van vader/moeder op zoon/dochter gaan enz.
Helaas komt het boek pas in 2006/2007. Nog een tijdje wachten dus
Hmmm, geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 17 april 2005 19:38 schreef sexylexy het volgende:
Heeft er trouwens hier iemand voorouders op de Zuid Hollandse eilanden?
bij mij zijn er ook nog chirurgijn en kroeghouderbij, en veel andere beroepen
heb je die beroepen over zitten typen of kan er automatisch een lijst van worden gegenereerd?
Ik heb geen familie op de Zuid Hollandse eilanden.quote:Op zondag 17 april 2005 19:38 schreef sexylexy het volgende:
Heeft er trouwens hier iemand voorouders op de Zuid Hollandse eilanden?
bij mij zijn er ook nog chirurgijn en kroeghouderbij, en veel andere beroepen
heb je die beroepen over zitten typen of kan er automatisch een lijst van worden gegenereerd?
Welke familienamen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 07:52 schreef Lestat het volgende:
Ik heb ook veel voorouders van de Zuid-Hollandse eilanden!
Trouwens, in het blad Gens Nostra van de Nederlandse genealogische vereneiging (www.ngv.nl ) is er een kwartierstaat van Lorentz te vinden in nummer 22 (uit 1967) pp.372-373quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zoek deze publicatie:
mw E.D. Heijnis-Renssen, “Het voorgeslacht van prof.dr. Hendrik Antoon Lorentz”, pp. 88-99, in: W.F.M. Ahoud et al. (red.), De Gelderse Leeuw: jubileumboek van de Groep Gelderland van het Koninklijk Nederlandsch Genootschap voor Geslacht- en Wapenkunde 1916-1991, Arnhem, 1992, ISBN 90-9005376-X.
Iemand enig idee hoe ik hieraan kan komen, of een kopie ervan?
(ik heb gemeenschappelijke voorouders met H.A. Lorentz)
Die gegevens heb ik al, of beter gezegd ben ik as we speak aan het verwerkenquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:19 schreef Nuongirl het volgende:
Heb je wat hieraan ? Of had je deze gegevens al, Tara ?
Ik weet het, maar de andere publicatie is van later, met veel bijvoegingen en verbeteringen, dus gaat mijn voorkeur uit naar diequote:Op dinsdag 19 april 2005 14:23 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Trouwens, in het blad Gens Nostra van de Nederlandse genealogische vereneiging (www.ngv.nl ) is er een kwartierstaat van Lorentz te vinden in nummer 22 (uit 1967) pp.372-373
Helaas heb ik het nummer niet voor je, misschien even contact opnemen met het NGV ?
Ja! Hoezo is hij de vader van de zuid-hollandse eilanden?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:10 schreef sexylexy het volgende:
hmm, welke plaatsen? ben je al terug tot de 'vader' van de zuid-hollandse eilanden, Doen Beijensz?
Ik neem aan omdat iedere familie op die eilanden af lijkt te stammen van die manquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:42 schreef Lestat het volgende:
[..]
Ja! Hoezo is hij de vader van de zuid-hollandse eilanden?
ja, zijn voorgeslacht gaat best ver terug, tot in de 14e eeuw.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:42 schreef Lestat het volgende:
[..]
Ja! Hoezo is hij de vader van de zuid-hollandse eilanden?
Ik heb een Doen Beijensz in mijn stamboom, volgens mijn gegevens was hij de vader van Beije Doensz en grootvader van Doen Beijensz de Jonge, die laatsten waren allebei schepen van Poortugaal. Maar mijn gegevens uit die tijd zijn erg fragmentarisch. Heb jij meer?
Als je teruggaat naar Adam en Eva welquote:Op woensdag 20 april 2005 21:56 schreef Lestat het volgende:
Ach uiteindelijk zijn alle mensen bloedverwanten van elkaar
De afkortingen niet, maar wat betekent het voluit?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:52 schreef Bluesdude het volgende:
Hi Natalie..
Je kent al IGV en SIFA, neem ik aan ?
Ik heb bij de univ. bieb van Groningen het jaargang 1967 van Gens Nostra opgevraagd (ze hebben ze allemaal) en heb de kwartierstaat hier voor me liggen. Zoals verwacht had deze niets nieuws.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:23 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Trouwens, in het blad Gens Nostra van de Nederlandse genealogische vereneiging (www.ngv.nl ) is er een kwartierstaat van Lorentz te vinden in nummer 22 (uit 1967) pp.372-373
Helaas heb ik het nummer niet voor je, misschien even contact opnemen met het NGV ?
Jammer dat de kwartierstaat weinig nieuws bracht, maar wel fijn dat je aan die andere dingen wel wat had.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb bij de univ. bieb van Groningen het jaargang 1967 van Gens Nostra opgevraagd (ze hebben ze allemaal) en heb de kwartierstaat hier voor me liggen. Zoals verwacht had deze niets nieuws.
De andere publicatie had de UB niet, maar kon ik wel via de UB elders opvragen en is dus onderweg.
Ook handig, ze hadden Ned. patr. 1910-1997, De Ned. Leeuw 1883-1983 en Navorscher 1851-1960 op cd-rom, heb ik nu allemaal thuis liggen en ga ik binnenkort kopieren alvorens ze terug te brengen.
Dat komt in mijn kwartierstaat 2x voor. Ook heb ik meerdere gemeenschappelijke voorouders tussen mijn overgrootmoeder en -vaderquote:Op donderdag 21 april 2005 18:19 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Jammer dat de kwartierstaat weinig nieuws bracht, maar wel fijn dat je aan die andere dingen wel wat had.
Met de familie waar ik nu mee bezig ben kom ik trouwens veel nichten en neven tegen die met elkaar trouwen, iets wat vroeger vrij normaal was
Dat laatste heb ik nog niet gevondenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:55 schreef sexylexy het volgende:
[..]
Dat komt in mijn kwartierstaat 2x voor. Ook heb ik meerdere gemeenschappelijke voorouders tussen mijn overgrootmoeder en -vader
heb jij al voorouders ontdekt met die monitors?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:07 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nog niet gevonden
Misschien kom ik dat nog wel eens tegen
Trouwens een interessante nieuwe site is dit . Hij is nog wel in de testfase. En voor wie hem nog niet kennen, deze site is ook een aanrader.
Met de monitors heb ik al heel wat voorouders ontdekt. Wat ik zo handig eraan vindt is dat als er nieuwe gegevens beschikbaar zijn in genlias je niet zelf hoeft te zoeken, maar dat je dan die gegevens via email krijgtquote:Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef sexylexy het volgende:
[..]
heb jij al voorouders ontdekt met die monitors?
Als die zijn ingevoerd en op de site van Genlias komen wel. Wat er nu in Genlias te vinden is vind je hier. En vergeet niet dat het vrijwilligers zijn die het invoerenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:01 schreef sexylexy het volgende:
DAt is mooi, dan krijg je dus af en toe ook nieuwe sterfsata oid die je nog niet had?
Voor Duitse voorouders http://ahnenforschung.net/ en http://www.biggislist.de/quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:52 schreef sexylexy het volgende:
Ja idd, dus het project duurt waarschijnlijk nog wel even. het huwelijk van 2van m'n oudouders is bijvoorbeeld nog niet te vinden
ik ga binnenkort maar eens wat dingen bestellen, zoals de cd van ons voorgeslacht en de parenteel van doen beijensz. Weet iemand wat te doen met Duitse / Vlaamse voorouders?
Bij 1 tak zit ik nu omstreeks 1500 (Een Frieze tak)quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:39 schreef sexylexy het volgende:
Ik kon het huwelijk van 4 overgrootouders terugvinden, maar bijna alle betovergrootouders wist ik al, voor 2 moest ik een hele verre overoudtante bellen.
Heeft er hier al iemand een keer een kopie van een akte besteld van genlias?
hoever ben jij nu terug nuongirl?
Dat heb ik ook met een tak van mijn vooroudersquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:49 schreef Nuongirl het volgende:
De familie waar ik mijn achternaam ontleen komt uit Schotland, althans volgens de huwelijksakte van mijn voorvader in 1698.
Gaat die tak ook terug naar Karel de Grote ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met een tak van mijn voorouders
De familie van Brummelen (iedere van Brummelen komt uit dezelfde familie). De familie begint met Dirk van Brummelen, maar als je een beetje verder zoekt dan kom je erachter dat hij eigenlijk Richard Bramhall heet en uit een adelijk geslacht uit Engeland komt wat terugvoert naar de familie de Bromale en Dunham Massey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |