Moet je even de Auto-arrange knop gebruikenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:30 schreef Falco het volgende:
Verder werkt Genepro ook wel oke, maar als je vanuit Aldfaer zo'n stamboom importeert staat alles heel lelijk door elkaar, zeker als je voorouders flink bezig waren met fokken.

Prachtig! Nu staat alles zeer overzichtelijk!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:53 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Moet je even de Auto-arrange knop gebruiken

Ben inmiddels al weer een stuk opgeschoten met de Hoeks(z)ema`s, een irritante naam, vanwege de verschillende spellingen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:13 schreef Nuongirl het volgende:
* Nuongirl is nu bezig met de Groningse tak van de familie.en dan de tak van mijn oma
De namen die daar oa in voorkomen en de plaatsen waar ze vandaan komen :
- Dagelet >>>>>>Groningen
- Fokkema >>>>>>Groningen, Usquert
- Hoeks(z)ema>>>> Grootegast.
-van der Tuin>>>>> Groningen
-Groeneveld>>>>>> Niekerk, gem Oldekerk
-Hofkamp >>>>>>>> Haren

Misschien heb je hier wat aan, Natalie http://home.planet.nl/~vdbroeke/genpages.htmquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:00 schreef Natalie het volgende:
Met de stamboom van mijn vaders familie ben ik al een heel eind. Tijd om me eens iets meer te verdiepen in de familie van mijn moeder.
Dit kan enigszins ingewikkeld worden omdat mijn moeders familie voor het grootste deel uit voormalig Nederlands-Indië komt. Mijn overgrootvader is echter wel een rasechte Fries, dus daar moet toch wel het één en ander over te vinden zijn.
Eerst maar eens met opa gebeld, want het is immers info over zijn verder die ik nodig heb. Hij verwees mij echter door naar zijn zus en neef. De laatste is jaren geleden naar de Mormonen geweest en zou daar flink wat info over de familie hebben gevonden.
Klinkt goed. We gaan vanavond dus maar weer eens bellen

Ach, je moet het ook niet in een korte tijd willen uitzoeken. Sommigen zijn jaren bezig met het uitzoeken van hun afkomst, en dan ng niet klaar. Het is gewoon erg leuk om telkens een stukje van de puzzel die voorouders heet te ontrafelen.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:27 schreef lawine2 het volgende:
ik zou het ook allemaal wel eens willen uitgezocht hebben, maar zelf heb ik er absoluut geen tijd of mogelijkheden voor en om er nou geld aan uit te geven, tja. wel weet ik dat er verscheidene smit families waren (geen relatie met elkaar) die, alhoewel ze technisch niet van nobel bloed waren, in de tijd van nog voor de habsburgs ofzo als zeer influenteel stonden aangeschreven. maar goed.
zou wel leuk zijn als zou blijken dat ik en niet beatrix recht op de troon heb ofzo

Nee sorry, die Arends is waarschijnlijk ook nog eens een patroniem ipv een achternaam. Maar is echt geen Ahrens.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:41 schreef qu63 het volgende:
TARA, ik zag in je OP staan dat er Arends in je familie tegenkomt. Zou het ook kunnen zijn dat het AHRENS kan zijn? Dan gaat het nl mijn kant op.
Dus voor de liefhebbers/Ahrens-en. Meldt je

Jammer maar helaasch duschquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee sorry, die Arends is waarschijnlijk ook nog eens een patroniem ipv een achternaam. Maar is echt geen Ahrens.

Absoluut!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:12 schreef qu63 het volgende:
Das mooi!! is gefeliciteerd nu gepast om te zeggen?

Gefeliciteerd dan!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Absoluut!
Heb hun oma gevonden. Ze is eindelijk weer bij haar familie, na meer dan een halve eeuw.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |