abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11435508
Wie heeft er ervaring met Suitsupply?

Ik zat laatst eens op die website te kijken bij die maatpakken afdeling van ze. Het viel me op dat ze goede kwaliteit stoffen gebruiken van o.a. Loro Piana en Ermengildo Zegna en toch behoorlijk goedkoop zijn.

Daarom vraag ik me af of iemand weet hoe ze die pakken maken, en hoe het zit. Uiteraard worden ze niet met de hand gemaakt, maar wie weet zijn 't wel van die plakpakken (waar ze de voering aan 't jasje vast lijmen) enzo.

pi_11435695
nee, suitsupply levert zwaar goeie pakken...

ken toevallig de directeur van suitsupply en trust me...daar koop je waar voor je geld

bumm inc.
  zaterdag 28 juni 2003 @ 21:39:39 #3
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_11435742
Collega van mij is in hun winkel in Den Haag geweest en was er ZEER over te spreken. Hij heeft er dan ook een pak gekocht.
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  zaterdag 28 juni 2003 @ 22:01:55 #4
19149 Seraphin
De echte, en dat proef je!
pi_11436053
Ik ben één keer een stand van Suit Supply tegengekomen op een beurs. Spullen die ze hadden zagen er mooi uit (ook mooie dassen), alleen stond er echt een ongelooflijk gladde gast bij die stand.

Ik heb er niet zo'n goede indruk aan overgehouden, maar ik wil best geloven dat dat een toevalstreffer (misser dus) was.

Op dinsdag 8 november 2005 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
pi_11436394
Op de meent in Rotterdam hebben ze ook een zaak, tegenover waar de bar zat, vlakbij ierse pub en V&D
pi_11436427
Ok, maar er is niemand die toevallig weet hoe die dingen gemaakt worden?
pi_11439286
Naar wat ik weet zijn het pakken van bekende merken die een fout hebben, bijvoorbeeld een stikselfout, die mogen dan niet onder de merknaam verkocht worden en gaan dus merkloos via suitsupply de deur uit.

Het zijn iig fouten die jij als koper écht niet ziet.

Dus een mooi pak op maat gemaakt voor weinig

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_11439537
Ik heb gehoord dat je wel lid moet worden ofzo om daar een pak te kopen. Zoiets als een Makro Pasje voor de Makro.

In Amsterdam zitten ze niet alleen, bij het A4 brugrestaurant.

Maarre klopt dat van het pasje enzo.

Vink = conform akkoord
pi_11439554
quote:
Op zondag 29 juni 2003 01:11 schreef DarkElf het volgende:
Naar wat ik weet zijn het pakken van bekende merken die een fout hebben, bijvoorbeeld een stikselfout, die mogen dan niet onder de merknaam verkocht worden en gaan dus merkloos via suitsupply de deur uit.

Het zijn iig fouten die jij als koper écht niet ziet.

Dus een mooi pak op maat gemaakt voor weinig

Dat kan niet kloppen.

Een maatpak kan een fabriek niet van te voren al aan SuitSupply leveren. Dan moet SuitSupply zélf die stikselfout gaan maken

pi_11439556
Klopt pasje is noodzakelijk maar kun je op bedrijfsnamen aanvragen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_11439866
Die pasjes zijn misschien nodig voor de vier Business Centres langs de snelwegen? Maar er zijn in ieder geval vijf City Points waar je sowieso geen pasje voor nodig hebt.

Verder kan je in Amsterdam en Zeist een maatpak bestellen wat in Engeland gemaakt wordt. Dit is wel zeker twee keer zo duur als een pak uit de collectie. Ik ben zelf een paar maanden geleden prima geholpen met een collectie-pak en dat bevalt nog uitstekend!

Maar dit is ook allemaal te vinden op de website.

pi_11442126
Ik heb die eigenaar ooit eens op TV gezien en in de Intermediair zien staan en hij legde uit dat de pakken door hun zelf in elkaar gezet worden, maar omdat men niet met 'een merknaam' de prijzen zwaaaar verhogen zijn de pakken betaalbaar.

Er zitten geen productiefouten in voor zover ik weet en die pasjes zijn geloof ik ook alleen voor die Business points..

ik ga er binnenkort ook maar eens kijken

l a u w e g a s t e e e h
  vrijdag 11 juni 2004 @ 16:00:59 #13
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_19813324
* Schop

Zijn er inmiddels al meer met ervaringen bij deze winkel? En hoe is de kwaliteit van de pakken uit de collectie?

Ik ben nl van plan om er een pak te gaan kopen. Zag er laatst wel wat mooie pakken hangen in de collectie voor een redelijke prijs.
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_19818150
Ik ga deze maand ook eens langs in A'dam om naar hun maatwerk te informeren. Als ze idd doen wat ze zeggen dan ben ik een koper. Voor 300-500 Eur kun je je geen buil vallen dunkt mij

zie verder de discussie in [Centraal] Herenkleding voor ware fijnproevers
pi_19819675
Ik heb er een pak gekocht en ben er heel tevreden over, krijg ook veel goede reacties.
pi_22887066
Op hun site lees ik nu dat hun maatpakken geen plakwerk zijn. Dus een mooi italiaans gemaakt maatpak ga ik zeker een keer laten aanmeten. Ik heb ze gemaild en de kosten van een maatgemaakt intiaans pak zijn gemiddeld 600 euro en maatshirts van 98 tot 150 euro dus dan heb je een mooi maatpak voor 750 euro inclusief maatshirt.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 18:28:26 #17
72820 3st
immer besser
pi_22888159
nog even aanvullend op waarom ze zo goedkoop zijn! Ik hoorde dat ze ook oude collecties leveren van hoogstaande merken al dan niet met label
A dirty mind is a joy forever
pi_22897035
Maar even opgeschoond!
Ivm ook nog eens een vraag waarom er geedit wordt.
@ Kultivate, het was ivm met spam.
Nu gewoon weer rustig ontopic verder svp
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_22930922
Zelf ben ik niet echt onder de indruk. Hun confectie is voornamelijk plakwerk (uiteraard voor die prijs). Nu ook full en half canvas pakken verkrijgbaar, maar nog steeds veel machinaal werk (kan niet anders voor die prijs). Hun maatwerk heb ik ook bekeken, maar was er ook niet kapot van. De stoffen van de maatpakken die er hingen deden me niks, hier en daar staken nog draadjes uit, pakken voelden wat dunnetjes/iel aan, veel machinale naden en stiksels. M.a.w. gebrek aan passie -- maar dat kan ook weer niet anders voor dat geld. Het blijven pakkenverkopers (de vragen die ik stelde moesten altijd via via nagevraagd worden en antwoorden spraken elkaar regelmatig tegen). Het stuk passie en streven naar een perfect gesneden handgemaakt meesterwerk van een echte kleermaker ontbreekt.

Bedenk wel, ik ben een fijnproever die kickt op zaken als handgestikte knoopsgaten en gepitte gulpen... voor het overgrote gedeelte van de mensen dat 'n pak zoekt tegen 'n redelijke prijs zal het een prima adres zijn.
pi_22937658
quote:
Op zondag 29 juni 2003 01:11 schreef DarkElf het volgende:
nee dat is echt niet waar.
pi_22960733
volgens mij worden die confectie pakken gewoon gemaakt in lageloonlanden waardoor ze zo goedkoop zijn. anders kan dat echt niet voor die prijs, toch?
Damn! We're in a tight spot!
pi_22961595
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 12:22 schreef TCT_Nexus het volgende:
Zelf ben ik niet echt onder de indruk. Hun confectie is voornamelijk plakwerk (uiteraard voor die prijs). Nu ook full en half canvas pakken verkrijgbaar, maar nog steeds veel machinaal werk (kan niet anders voor die prijs). Hun maatwerk heb ik ook bekeken, maar was er ook niet kapot van. De stoffen van de maatpakken die er hingen deden me niks, hier en daar staken nog draadjes uit, pakken voelden wat dunnetjes/iel aan, veel machinale naden en stiksels. M.a.w. gebrek aan passie -- maar dat kan ook weer niet anders voor dat geld. Het blijven pakkenverkopers (de vragen die ik stelde moesten altijd via via nagevraagd worden en antwoorden spraken elkaar regelmatig tegen). Het stuk passie en streven naar een perfect gesneden handgemaakt meesterwerk van een echte kleermaker ontbreekt.

Bedenk wel, ik ben een fijnproever die kickt op zaken als handgestikte knoopsgaten en gepitte gulpen... voor het overgrote gedeelte van de mensen dat 'n pak zoekt tegen 'n redelijke prijs zal het een prima adres zijn.
lees de site: daarop staat geen plakwerk, er wordt volgens mij gewoon gewerkt met paardenhaar. Maar inderdaad voor emotie en passie pakken moet je daar niet zijn. Je moet er wel zijn als je mooie pakken zoekt voor een betaalbare prijs.

Ik heb daar een half jaar geleden een maatoverhemd besteld en deze zit nog steeds perfect en ook nog geen slijtage zichtbaar
pi_22961635
nexus heeft het over de confectie pakken, niet de maatpakken.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_22961696
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:53 schreef postman het volgende:
nexus heeft het over de confectie pakken, niet de maatpakken.
neem aan dat je het over de plakconstructies hebt? In de winkel is mij verzekerd dat dit niet het geval is anders kan je namelijk net zo goed naar barsoi gaan, dat is namelijk meestal wel plakwerk voor die prijs. Suitsupply is redelijk goedkoop maar je hebt ook genoeg andere winkels die pakken voor die prijs leveren. Suitsupply onderscheidt zich dus door de kwaliteit (geen plakconstructie).
pi_22961778
neem van mij aan, bijna alle pakken die bij suitsupply in het rek hangen (de confectie dus) zijn geplakt. alleen de maatpakken zijn (sinds een aantal maanden) niet geplakt.

en de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon vrij hoog bij suitsupply, maar er is zeker beter op de markt.
pi_22961963
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 21:02 schreef postman het volgende:
neem van mij aan, bijna alle pakken die bij suitsupply in het rek hangen (de confectie dus) zijn geplakt. alleen de maatpakken zijn (sinds een aantal maanden) niet geplakt.

en de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon vrij hoog bij suitsupply, maar er is zeker beter op de markt.
ok ik wil je best geloven hoor, maar ik dacht dat ze zo speciaal waren door de kwaliteit. Als dat niet zo is dan is suitsupply leuk maar verder niks.
pi_22962010
ze blinken uit doordat ze maatwerk voor vrij weinig aanbieden, maar het is gewoon 'you get what you pay for'
pi_22963202
was op rtl 5 laatst bij '100% ondernemer' wel een leuk stuk over suit supply.
misschien is die aflevering nog op internet te zien.
wel een vlot mannetje die Fokke (als ik het goed heb), de baas.
Damn! We're in a tight spot!
pi_22971082
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 21:02 schreef postman het volgende:

weet jij toevallig een adresje waar de prijs/kwaliteit verhouding nog beter beter is dan suitsupply?
pi_22971449
kool in rotterdam doet ook maatpakken voor rond de 600 euro (afhankelijk van de stof). maar die heb ik zelf nog nooit gezien.
pi_22988822
Kool pakken in R'dam idd.

www.koolpakken.nl
pi_23731315
Alleen irritant dat er maar 15 pakken per week gemaakt kunnen worden zoals ik lees op hun site. Weet iemand of je er dan lang op moet wachten?
  zaterdag 4 december 2004 @ 21:28:53 #33
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23765678
Heeft iemand een lijst waar al hun vestigingen zitten?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23765690
pi_24202913
Heeft iemand al een maatpak laten aanmeten bij suitsupply? of denkt iedereen er nog steeds hetzelfde over leuk maar gebrek aan passie?
pi_24202988
In zwolle had ik geen pasje nodig voor m'n confectiekloffie.. Waar ik erg tevreden over ben overigens.
pi_24203067
Volgens mij heb je nergens een pasje nodig hoor

maar je hebt dus gewoon een pak uit het rek? ik ben meer geintereseerd in hun maatwerk hoe dat is
pi_24203720
quote:
maar je hebt dus gewoon een pak uit het rek?
Yep
pi_24798885
Heeft iemand ervaring met de maatshirts van Suitsupply? Krijg je dan een op maat gemaakt polyester shirt of kun je ook kiezen voor een goede soort katoen met veel handwerk erin?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:33:05 #40
30733 horney_dorney
Illiud Latine dici non potest
pi_24799293
ja present...indruk is mm..redelijk. Wel mooie stof (sea island), maar machinaal gemaakt. Op zich geen probleem maar ik vond de afwerking niet helemaal top. Voor 't geld is het niet gek echter.
Jesus loves you...everyone else thinks you're an asshole
http://www.evertdoorn.nl
http://www.evertdoorn.nl/blog
pi_24800492
als je veel handwerk wilt kan je beter voor barba oid gaan. ik ga binnenkort trouwens een werkpak laten maken bij suitsupply. super120, 2,5 knoops, dubbele split, lichtblauwe binnenvoering. misschien dat ik meteen een shirt laat maken om te zien hoe die zijn.
pi_24800571
Op maat gemaakt? of gewoon van het rek?
pi_24800636
maatwerk.
pi_24815291
Houd er rekening mee, dat ALLE pakken, dus ook van bijv. ¤5000,- of meer, min of meer plakpakken zijn. helemaal vrij van lijm zijn pakken niet.
pi_24816114
uhm, een borrelli pak van pak 'm beet 1500 euro heeft echt geen lijm erin zitten hoor. zelfs de maatpakken van suitsupply hebben nauwlijks lijmconstructies. misschien alleen in de mouw.
pi_24816545
Ik heb zelf een pak van borelli, en daar zit in de revers echt een beetje lijm. En dat is niet alleen bij confectie-meuk maar ook bij maat -en handwerk. En ik weet van een boel toonaangevende tailors dat ze dit ook doen.
pi_24817942
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:09 schreef nik2043 het volgende:
volgens mij worden die confectie pakken gewoon gemaakt in lageloonlanden waardoor ze zo goedkoop zijn. anders kan dat echt niet voor die prijs, toch?
Bijna alles word gemaakt in lageloonlanden
pi_24818960
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 15:01 schreef SjaakieV het volgende:
Houd er rekening mee, dat ALLE pakken, dus ook van bijv. ¤5000,- of meer, min of meer plakpakken zijn. helemaal vrij van lijm zijn pakken niet.
Ik heb een pak van Canali zonder voering. Zit 0,0 aan lijm in
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_24819856
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 15:01 schreef SjaakieV het volgende:
En die info heb je waar vandaan?

[ Bericht 86% gewijzigd door W1ZZ op 29-01-2005 19:42:24 ]
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_24821064
Hoe of wat maakt me niet zoveel uit, als het er gewoon maar goed uitziet. Die pakken van Suitsupply zien er wat mij betreft keurig uit.

Ik zit er zelf wel eens over te denken een mooie maatpak te laten maken. Mooi om de schouders, armen, taille... Want ik ben lang én slank, en met confectie kom je een eind, maar niet helemaal...
pi_24823266
Bij toeval, via een zakenrelatie, die doet in alle mogelijke soorten kleefsels voor met name het topsegment in de kledingindustrie, die ook levert aan kleermakers, en een aantal grote merken, zoals Ermengildo Zegna, Cavalli Gaultier, Cerutti, Helmut Lang en nog een aantal. Dus op de bewuste club-avond heb ik een beetje doorgevraagd, omdat ik meteen de link had gemaakt tussen plakpakken en zijn smeersels. Het leek mij ook onwaarschijnlijk omdat ik mijn eigen pakken, bijna allemaal hand -en maatwerk, ook heb onderworpen aan de proef. En bij het uitelkaartrekken van de revers hoor ik niet het gekraak van lijm. Dit hoor ik ook niet bij de kraag en de voering is ook niet geplakt. Ik kan het zelf dus niet ontdekken. Maar de betreffende relatie is naar mij altijd open en eerlijk.
pi_24824651
Toch, ik kan bijna niet geloven dat een Borrelli/Attolini/Kiton/Henry Poole/Gieves & Hawkes of Caraceni dat zouden doen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  zondag 30 januari 2005 @ 13:03:21 #53
30733 horney_dorney
pi_24831421
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:44 schreef postman het volgende:
als je veel handwerk wilt kan je beter voor barba oid gaan. ik ga binnenkort trouwens een werkpak laten maken bij suitsupply. super120, 2,5 knoops, dubbele split, lichtblauwe binnenvoering. misschien dat ik meteen een shirt laat maken om te zien hoe die zijn.
En wat ben je voor zoiets ongeveer kwijt?
pi_24831567
begint bij 350 euro, maar ik denk zo'n 600 euro kwijt te zijn. excl shirt.
pi_24832599
dat is toch wel boven mijn budget...
  maandag 31 januari 2005 @ 10:24:37 #56
30733 horney_dorney
pi_24846853
mmm voor een super120 pak vind ik het niet bijster gek...laat even weten wat je uiteindelijk echt kwijt bent en of het allemaal naar wens is
pi_24869445
De pakken van suitsupply zien er heel goed uit, zit er zelf ook over na te denken om er 1 van aan te schaffen.
pi_25223905
Wat vinden jullie van full canvas pakken van suitsupply? dus niet de maatpakken maar uit het rek. Zijn vanaf 289 zoals ik lees op hun website. Maar is dat wat of totaal niks? Nou verlang ik natuurlijk niet het beste van het beste voor 289 maar vroeg me af op iemand hier ervaring mee heeft.

En verkoopt ss ook seven fold dassen en zo ja hoe duur?
pi_25230395
over de rekpakken staat geloof ik een testje in de quote van deze maand. volgens de quote kan je beter doorsparen voor maatwerk van suitsupply.
pi_25230506
ok tnx zal dat eens bekijken. Maatwerk komt meestal toch op zo'n 600 euro uit?
pi_25230927
afhankelijk of je engelse of italiaanse maak wilt. ik zat met mijn italiaans pak op 600 euro.
pi_25231214
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 22:08 schreef SjaakieV het volgende:
Bij toeval, via een zakenrelatie, die doet in alle mogelijke soorten kleefsels voor met name het topsegment in de kledingindustrie, die ook levert aan kleermakers, en een aantal grote merken, zoals Ermengildo Zegna, Cavalli Gaultier, Cerutti, Helmut Lang en nog een aantal. Dus op de bewuste club-avond heb ik een beetje doorgevraagd, omdat ik meteen de link had gemaakt tussen plakpakken en zijn smeersels. Het leek mij ook onwaarschijnlijk omdat ik mijn eigen pakken, bijna allemaal hand -en maatwerk, ook heb onderworpen aan de proef. En bij het uitelkaartrekken van de revers hoor ik niet het gekraak van lijm. Dit hoor ik ook niet bij de kraag en de voering is ook niet geplakt. Ik kan het zelf dus niet ontdekken. Maar de betreffende relatie is naar mij altijd open en eerlijk.
Jouw kleermaker is toch Harbour in A'dam..of?
pi_25547425
zow, pak is inmiddels gemaakt, wat fototjes :

donderdag 17 maart 2005 @ 17:51:38 #64
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_25547543
Geen zin om totale topic door te lezen, maar ikzelf heb vorig jaar ook een pak bij suitsupply gehaald. In totaal was ik voor een gehele outfit (excl. schoenen) iets van 450/500 kwijt geloof ik. Pak zelf ben ik heel tevreden over had een lengte-maat en ze hebben het toendertijd nog iets ingenomen op bepaalde plekken. Materiaal is van veel betere/mooiere kwaliteit dan het gemiddelde C&A-pak (je betaald er ook meer voor natuurlijk) maar niet te vergelijken met echt maatwerk. De volgende keer dat ik weer eens een nieuw pak/jasje moet halen ga ik er waarschijnlijk zeker nog even langs, ook over de service ben ik namelijk erg te spreken
pi_25547622
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:46 schreef postman het volgende:
zow, pak is inmiddels gemaakt, wat fototjes :

[afbeelding]

[afbeelding]
pi_25547662
goede ervaringen mee!
pi_25547699
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 12:22 schreef TCT_Nexus het volgende:

Voor wat voor een prijs koop jij je pakken dan?
pi_25547706
overigens is 't shirt ook van ss. MTM.
pi_25550506
Ik ga daar ook binnenkort een nieuw pak kopen..
Wel 'n aanrader dus?
pi_25552072
zonder meer voor het geld.
pi_25552722
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 12:43 schreef TCT_Nexus het volgende:

[..]

Jouw kleermaker is toch Harbour in A'dam..of?
Ook ja, heeft ook zeer goede casual kleding daarnaast heb ik pakken en overhemden laten maken bij, Addison & Steele, Henry Poole, New Tailor en Harvie & Hudson.

En mijn trouwpak heb ik bij Henry Poole laten maken.
pi_25552851
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 21:23 schreef SjaakieV het volgende:

[..]

Ook ja, heeft ook zeer goede casual kleding daarnaast heb ik pakken en overhemden laten maken bij, Addison & Steele, Henry Poole, New Tailor en Harvie & Hudson.

En mijn trouwpak heb ik bij Henry Poole laten maken.
In wat voor branche werk je eigenlijk?
pi_25552950
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 21:27 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

In wat voor branche werk je eigenlijk?
Cacao.......hoezo?
pi_25553049
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 21:31 schreef SjaakieV het volgende:

[..]

Cacao.......hoezo?
Benieuwd, aangezien de modale Nederlander zich dergelijke luxe bij lange na niet kan veroorloven.
pi_25555604
Goedkoop merk, maar de pakken zijn ok.
Heb d'r een smoking van.
Senatus Populus Que Romanus
  zaterdag 19 maart 2005 @ 22:11:31 #76
30733 horney_dorney
pi_25597688
tsja het blijft een leuk item
Ik ben nog steeds op zoek naar een mooi pak. Nu ben ik momenteel niet bereid zeg 700 euro voor een pak uit te geven (noem me krenterig maar mijn prioriteiten liggen nu even eenmaal op een ander vlak); ik denk dat een maatpak dan ook maar even moet wachten tot de volgende keer.

OK ik ga dus een 'gewoon' confectie pak halen; ik zoek een leuke lichtgrijze 2knoop. Als ik zo eens rondkijk zie ik voor een ruime 400 euro bijvoorbeeld dingen bij v. Gils wat er wel aardig uitziet; hoe vergelijkt SS (excuses voor de beroerde afkorting) zich op het vlak van confectie met de rest v/h aanbod als het budget zo tussen de 4- en 500 euro ligt?
  donderdag 24 maart 2005 @ 08:45:55 #77
16082 Wytze
...Confidential
pi_25701199
Is het ook mogelijk om alleen een broek te laten maken ? of een jasje? Maatwerk dus
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_25701230
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 23:11 schreef Nynex het volgende:
Goedkoop merk, maar de pakken zijn ok.
Heb d'r een smoking van.
En als je gaat zitten, zie je dan je sokken of je been?
Delivered without an information leaflet
  donderdag 24 maart 2005 @ 09:39:40 #79
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_25701670
ik heb er een paar overhemden vandaan, zit nog steeds goed (suitsupply bataviastad)
pi_25701769
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 09:39 schreef Rutger1983 het volgende:
ik heb er een paar overhemden vandaan, zit nog steeds goed (suitsupply bataviastad)
Een wonder dan dat je daar iets goeds uit heb kunnen halen. Bataviastad heeft echt weinig tofs.
Delivered without an information leaflet
pi_25701795
Ik zit er ook aan te denken er een pak aan te schaffen
  donderdag 24 maart 2005 @ 10:05:47 #82
16082 Wytze
...Confidential
pi_25701983
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 09:50 schreef Nolius het volgende:
Ik zit er ook aan te denken er een pak aan te schaffen
maat of rek ?
pi_25702018
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 10:05 schreef Wytze het volgende:

[..]

maat of rek ?
Ja, daar ben ik nog niet zo uit. Heb me ook voorgenomen straks even goed dit topic door te lezen
pi_25702655
Ik zou voor maat gaan. Dat is prima te betalen bij SuitSupply. Kost iets meer dan een Hugo Boss uit het rek, maar is wel beter gemaakt imho.
pi_25705067
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 22:11 schreef horney_dorney het volgende:
tsja het blijft een leuk item
Ik ben nog steeds op zoek naar een mooi pak. Nu ben ik momenteel niet bereid zeg 700 euro voor een pak uit te geven (noem me krenterig maar mijn prioriteiten liggen nu even eenmaal op een ander vlak); ik denk dat een maatpak dan ook maar even moet wachten tot de volgende keer.

OK ik ga dus een 'gewoon' confectie pak halen; ik zoek een leuke lichtgrijze 2knoop. Als ik zo eens rondkijk zie ik voor een ruime 400 euro bijvoorbeeld dingen bij v. Gils wat er wel aardig uitziet; hoe vergelijkt SS (excuses voor de beroerde afkorting) zich op het vlak van confectie met de rest v/h aanbod als het budget zo tussen de 4- en 500 euro ligt?
Ik zou een setpoint binnenlopen.
pi_25706703
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 13:14 schreef Rest het volgende:

[..]

Ik zou een setpoint binnenlopen.
Ik zou dan naar kool gaan en niet naar de setpoint. de kool handmade lijn is handgemaakt vanaf 498 euro ofzo
pi_25707231
als je niet 700 euro wilt uitgeven lijkt me dat 500 euro ook al snel te veel is.
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:49:10 #88
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_25707356
iedereen die beweerd dat het slecht, matig danwel mismaak is is gewoon een knurft die persé de echte borellie aan wil en daar rustig 2 a 3 keer voor wil betalen, Elke snit is mogelijk en de stoffen zijn precies dezelfde als de Italiaanse huizen gebruiken. Vraag maar aan http://www.oger.nl/ die Suitesyply nog heeft proberen te stoppen in de begintijd maar nu doodleuk het zelfde concept aanhangt.

De kleermakers zijn over het algemeen Turkse vaklieden die snappen wat een pak een pak maakt ipv een confectiezak......

Het is gewoon GOED en betaalbaar punt!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_25707461
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:49 schreef DaBuzzzzz het volgende:
iedereen die beweerd dat het slecht, matig danwel mismaak is is gewoon een knurft die persé de echte borellie aan wil en daar rustig 2 a 3 keer voor wil betalen, Elke snit is mogelijk en de stoffen zijn precies dezelfde als de Italiaanse huizen gebruiken. Vraag maar aan http://www.oger.nl/ die Suitesyply nog heeft proberen te stoppen in de begintijd maar nu doodleuk het zelfde concept aanhangt.

De kleermakers zijn over het algemeen Turkse vaklieden die snappen wat een pak een pak maakt ipv een confectiezak......

Het is gewoon GOED en betaalbaar punt!
volgens mij is er niemand in dit topic die pertinent beweert dat suitsupply slechte pakken verkoopt. hooguit nexus, maar ja die wil graag plooitjes
pi_25937605
Nee hoor, wat ze voor dat geld leveren is echt goed; kan in de prijsklasse a plm. 500E eigenlijk weinig beters opnoemen. Ik heb het dan over de de maatpakken. Geen lijm en veel stoffen. Ook de full canvas pakken zijn voor dat geld goed. Maar te zeggen dat het gelijkwaardig is aan Borrelli gaat wat ver natuurlijk . Tevens blijf ik erbij dat de passie/jarenlange maatwerkervaring ontbreekt en het in principe 'dozenschuivers' zijn. Hoeft niet erg te zijn, maar is niet mijn ding. Daardoor (kwantiteit) kunnen ze wel goedkoop opereren.

@SjaakieV: Hoe bevalt New Tailor je? Wil daar nl. een pak laten aanmeten.

[ Bericht 18% gewijzigd door TCT_Nexus op 02-04-2005 22:18:57 ]
  maandag 4 april 2005 @ 10:51:45 #91
16082 Wytze
...Confidential
pi_25972206
Kan je ook alleen een blazertje op maat laten maken ?
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:34:25 #92
16082 Wytze
...Confidential
pi_30326366
Zaterdag maar eens kijken naar een nieuw pak. Zit er veel verschil in kwaliteit tussen een cut to the bone Suitsupply of gewoon een standaard Boss of Armani?
pi_30327093
standaard (lees: goedkoopste lijn) boss of armani zijn voornamelijk plakpakken. bij ss krijg je iig een losse binnenvoering wat het draagcomfort en uiterlijk zeer ten goede komt.
pi_30337012
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:34 schreef Wytze het volgende:
Zaterdag maar eens kijken naar een nieuw pak. Zit er veel verschil in kwaliteit tussen een cut to the bone Suitsupply of gewoon een standaard Boss of Armani?
Zelf zou ik zeggen dat SuitSupply betere pakken maakt dande standaard lijnen van Boss of Armani. Boss vind ik zelf helemaal niet interessant, alleen Baldessarini. Armani vanaf hun Collezioni lijn.
pi_30351722
Ik zou ook voor SS gaan tenzij je natuurlijk erg merkengeil bent.
pi_30361968
kan je er ook alleen een overhemd laten maken? ik heb namelijk hele small e schouders, dus normaal hangt de naad ergens op mijn elleboog (bij wijze van spreken!!!!!!!!!!)
  woensdag 7 september 2005 @ 19:17:58 #97
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_30362363
Nog steeds belachelijk dat de keus voor vrouwen nihil is
pi_30362477
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:06 schreef ajuu het volgende:
kan je er ook alleen een overhemd laten maken? ik heb namelijk hele small e schouders, dus normaal hangt de naad ergens op mijn elleboog (bij wijze van spreken!!!!!!!!!!)
jep. 't overhemd dat je ziet op foto's van mij een aantal posts hierboven is suitsupply maatwerk.
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:17 schreef SHE het volgende:
Nog steeds belachelijk dat de keus voor vrouwen nihil is
toevallig de laatste reclamecampagne van suitsupply gezien? suitsupply is alleen voor mannen.
  woensdag 7 september 2005 @ 19:25:42 #99
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_30362656
en dat slaat dus nergens op...dat concept hebben wij vrouwen veel harder nodig. Sterker nog, ze zijn gestoord dat ze niet aan die enorme vraag voldoen
  donderdag 8 september 2005 @ 07:10:16 #100
16082 Wytze
...Confidential
pi_30377477
De goedkope Boss pakken (450 Eur) vind ik ook niet interessant. Heb een ander pak van Boss, geen baldaserini was rond de 800/900 en daar ben ik zeer tevreden over.

Op stijlforum heb ik wat lelijke verhalen gelezen over Suitsupply dus ben er een beetje huiverig voor. Vriend van mij heeft meerdere pakken van Armani Collezioni lijn en die waren ook wel mooi.
pi_30392533
1 ding is zeker, bij suitsupply heb je sowieso een goed nauwsluitend pak.
  zaterdag 10 september 2005 @ 10:44:16 #102
16082 Wytze
...Confidential
pi_30446580
Heb gisteren al een Boss (Red Label) gekocht. Ziet er goed uit en past perfect
pi_30458801
Ben niet zo bekend met boss red label, welke lijn is dat?
  dinsdag 13 september 2005 @ 08:53:52 #104
16082 Wytze
...Confidential
pi_30532749
Hugo Boss

Beetje uitgaans lijn. Stijlvol iets slankere fit
pi_39357144
-edit: spam verwijderd

[ Bericht 87% gewijzigd door Mylene op 29-06-2006 15:42:04 ]
pi_39374052
wist niet dat je hier alleen maar over Suitsupply mocht praten, wilde alleen maar mijn bevindingen delen die ik heb ondervonden met een ander bedrijf wat echt mooie maatpakken verkoopt tegen leuke prijzen.
Dit is dus gewoon reclame topic voor Suitsupply, nou veel succes ermee dan! Ik hoef er geen pak van!!
pi_39462900
Ik heb nog geen pak, maar volgens mij krijg je bij suitsupply behoorlijk waar voor je geld.
  maandag 3 juli 2006 @ 01:37:57 #108
144616 Neuroscience
Just say no
pi_39464397
quote:
Op maandag 3 juli 2006 00:08 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb nog geen pak, maar volgens mij krijg je bij suitsupply behoorlijk waar voor je geld.
Ligt er aan wat je budget is.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_50789428
tvp, ook maar eens bij suit supply gaan kijken
  zondag 24 juni 2007 @ 19:09:55 #110
16082 Wytze
...Confidential
pi_50794887
Ik heb 1 maatpak van Suitsupply en die zat eigenlijk prima. Ben er nu helaas uitgegroeid..

Vind alleen hun aantal stoffen een beetje beperkt. Helemaal als het op blousen aan komt.
Tegenwoordig laat ik mijn maatpakken maken bij Oger, en dan kies ik meestal voor de pasvormen van Ermengildo Zegna en ook voor hun stoffen.

De pakken zijn wel aan de prijs, maar hun geld meer dan waard.

Succes!

Overigens kun je daar ook terecht voor goedkopere stoffen etc.
pi_50838174
als je nou wat meer geld hebt (bij elkaar gespaart of wat dan ook). let dan op hun acties, dan kun je vaak assecoires goedkoop/gratis krijgen etc. ik heb zelf een keer twee pakken gehaald met wat shirts enzo en heb een lekkere korting gekregen... goed onderhandelen dus bij je grotere aankopen.
pi_56058197
twee vraagjes:

• verkopen ze ook schoenen bij SS?
  • kan ik bij SS voor ¤350 een pak, shirt, das en schoenen kopen?
  • pi_56061622
    Schoenen verkopen ze er volgens mij niet....
    Toon moed!
    pi_56072961
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 21:20 schreef Billy_Mack het volgende:
    twee vraagjes:

• verkopen ze ook schoenen bij SS?
  • kan ik bij SS voor ¤350 een pak, shirt, das en schoenen kopen?
  • ¤350 voor een kostum incl shirt, das en schoen. Scheer je naar de V&D en de Bristol jij!

Ik heb al een aantal pakken gekocht bij de SS. En aangezien ik zga een confectie maat heb, hoeft er eigenlijk niks aangepast te worden (1 keer een colbert).
    Ik had laatst door iets onhandig op te tillen de 2 knopen van mijn jasje verloren. Toen ik van de week langs op de A4 reed even langs gegaan. Werd in 5min kosteloos gefixd, nette service dus ook nog
    pi_56082919
    quote:
    Op zondag 24 juni 2007 19:09 schreef Wytze het volgende:
    Ik heb 1 maatpak van Suitsupply en die zat eigenlijk prima. Ben er nu helaas uitgegroeid..

Vind alleen hun aantal stoffen een beetje beperkt. Helemaal als het op blousen aan komt.
    Tegenwoordig laat ik mijn maatpakken maken bij Oger, en dan kies ik meestal voor de pasvormen van Ermengildo Zegna en ook voor hun stoffen.

De pakken zijn wel aan de prijs, maar hun geld meer dan waard.

Succes!

Overigens kun je daar ook terecht voor goedkopere stoffen etc.
    wat betaal je nou ongeveer bij Oger?
    pi_59898758
    de pakken van suitsupply zijn niet geplakt, nooit geweest!
    Maatpakken zijn er al vanaf 350 tot 548, allemaal s110
    daarnaast zijn er maatpakken vanaf 698 en zijn van s130 tm 180.
    maatshirts zijn 98 en 118 en 100% katoen.

Alles is zeker in een goed prijskwaleit verhouding!
    pi_59898821
    ooja keuze uit een paar honderd stoffen voor maatpakken en shirt stoffen!
    pi_67361033
    Ok... tijd voor actie in dit topic!

Wat vinden jullie op dit moment de mooie pakken van SuitSupply?
    Het gaat dan natuurlijk om de confectie-lijnen want op maat kan alles.

Welke ik aardig vond zijn de S120 brown check.
    S110 antra plain a 299.

Ik moet zeggen dat ik de modellen nogal vind afleiden. Zelf lijk qua hoofd en postuur meer op die krulllenbol, waardoor ik me er makkelijker wat van kan voorstellen.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 16:13:04 #119
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_67361084
    Standaard confectie heeft een te hoge sluitknoop op het jasje, waardoor de verhoudingen mijns inziens wegvallen. Stoffen en kwaliteit is wel in orde, maar ik zou gaan voor maatwerk als ik de keuze had.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_67361180
    Vooral bij dat wool-satin pak zit de knoop wel erg hoog.
    Erg jammer, want de stof is goed.

Nog iets, weet iemand hoe de actie werkt van twee maatpakken voor 750.
    Normale prijs is 399 dus je hoeft het eigenlijk niet voor te doen als je toch alleen uit het goedkoopste mag kiezen. Hoogste prijs is
    pi_67430871
    Gisteren een mooi (rek)pak gekocht bij SuitSupply. Hij wordt nog even op maat gemaakt en is maandag klaar.
    Ik ben zeer tevreden, hoewel ik meer kwijt was dan ik verwacht had.
    Suit: 429 (-30% van een kortingsbond) + 18 voor mouwen en innemen kraag
    Shirt:: 59 + 18
    Tie: 25
    ----------------------
    420
      donderdag 26 maart 2009 @ 15:29:47 #122
    160834 Florian_
    Anatomy is destiny
    pi_67432389
    Slim fit overhemden, wat zijn de beste? Ik ben lang (1,96 m.) en slank, dus een normaal overhemd ziet er bij mij niet uit. Vooral niet als ik hem in mijn broek doe, aangezien het dan gaan lubberen van achter etc. Ralph Lauren heeft prima slim fits, voor de rest kom ik ze niet echt vaak tegen. Tips?
    Primum non nocere
    pi_67438528
    Ik heb dus een slim fit bij SuitSupply gekocht. Deze gaan ze nog (behoorlijk!) innemen. Ik houd je op de hoogte
    pi_67439280
    Ik hoorde dat ze binnenkort met een nóg slimmere lijn komen qua shirts aangezien de huidige 'slim-fit shirts' niet voldoen bij de gemiddelde man.

Ik zou eerlijk gezegd niet meer voor die rtw shirts gaan, sinds vandaag heb ik 2 mtm-shirts van ze binnen waar ik zéér tevreden over ben en ook zeker voor herhaling vatbaar is.
    Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
    pi_67440639
    quote:
    Een goed gesneden wit overhemd is misschien wel het ultieme basisstuk dat niet in je garderobe mag ontbreken. Het kan altijd, combineert zowel bij zowel een jeans als een kostuum en staat iedereen goed. Opzoek naar een goed exemplaar? De shirts van Profuomo zijn een aanrader. Het Italiaanse vakmanschap en de aandacht voor details: het label heeft een uitgebreide collectie hemden. Alle exemplaren zijn gefabriceerd in hoogwaardige 100 2ply kwaliteit van Albini. Dit is een zeer fijn geweven stof van het beste Egyptisch katoen. De witte shirts zijn in slimfit, normal fit, wide spread en cutaway, en met of zonder dubbel manchet verkrijgbaar. Je kunt de collectie van Profuomo vinden in de flagshipstore aan de P.C. Hooftstraat 30 in Amsterdam.
    bron

Misschien is dit wat.
    pi_68436205
    Voor welke minimale prijs zou je een pak hebben bij Suitsupply?
    pi_68437555
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 20:47 schreef w8jij17 het volgende:
    Voor welke minimale prijs zou je een pak hebben bij Suitsupply?
    199 denk ik
    Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
    pi_68446624
    Volgende maand ook maar eens even naar binnen lopen
      dinsdag 18 mei 2010 @ 14:22:25 #129
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_81578452
    Even een schop. Ik ga straks bij Suitsupply op Schiphol eens shoppen voor een mooi lichtgrijs zomerpak. En ik heb een nieuw wit hemd nodig.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_81580958
    Goede schop

Ik heb een paar weken een lichtblauw shirt gekocht. Zit goed moet ik zeggen.
      woensdag 19 mei 2010 @ 08:29:53 #131
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_81610824
    Damn, wat een fantastische winkel. Nog nooit zo snel een pak en hemd gekocht. Vriendelijk en kundig advies en nog redelijk goedkoop ook! Ze hebben een nieuwe vaste klant!
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      woensdag 19 mei 2010 @ 22:38:32 #132
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_81651248
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
    Damn, wat een fantastische winkel. Nog nooit zo snel een pak en hemd gekocht. Vriendelijk en kundig advies en nog redelijk goedkoop ook! Ze hebben een nieuwe vaste klant!
    Niks mis met SS. De pakken zijn prima waar voor je geld en de dassen zijn ook ok. Vind de overhemden zelf niet zo. Geen mooie pasvorm imo. En wat je zegt. Je bent binnen no time klaar.
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_81796466
    Laat ik van de schop gebruik maken:

Heeft iemand (recente) ervaring met maatshirts bij suitsupply? Welke prijscategorie moet ik aan denken en hoe staat het met de kwaliteit?

Ik ben zelf in ieder geval te spreken over de prijs-kwaliteit verhouding van hun pakken.
    pi_92583031
    Kun je daar ook blazers kopen in een andere maat dan de bijpassende broek?
    pi_92583042
    En wie heeft er ervaring met de SS in Zaltbommel Den Bosch Roermond en Arnhem? Welke kan ik het beste gaan?
    pi_92707164
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2011 11:33 schreef SuperFokker het volgende:
    Ja
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_92714472
    Vorige week in Utrecht bij SS een pak gekocht voor 299,-. Zit erg goed.
    Too much is never enough!
    pi_92758954
    quote:
    1s.gif Op zondag 13 februari 2011 05:00 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ja
    Nou..ik ben al bij 2 SS geweest en ze hadden er meer 1 pak waarbij dat kon :')
    pi_92760204
    Ze doen ook MtM, dus je kunt alles in elke maat krijgen. Misschien niet altijd standaard nee, maar dat was de vraag niet?
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_92762088
    quote:
    1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:14 schreef Drive-r het volgende:
    Ze doen ook MtM, dus je kunt alles in elke maat krijgen. Misschien niet altijd standaard nee, maar dat was de vraag niet?
    Ja oke, maar dat is enkel bij een paar SS toch?
      maandag 14 februari 2011 @ 12:01:56 #141
    253853 Grimbert
    Bleep bleep boem!
    pi_92762090
    quote:
    1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:33 schreef SuperFokker het volgende:
    Bij de SS in Groningen kon het niet...
    Ja, behalve soms.
    pi_92762109
    quote:
    1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:01 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Bij de SS in Groningen kon het niet...
    Nee precies. Volgens mij maar bij een paar SS die Personal Tailoring doen.
    pi_92762612
    Aangezien ik flink aan het afvallen ben en nog een berg kilootjes te gaan heb vrijdag even 2 pakken bij SS gehaald. Mijn oude pakken passen echt niet meer en ik vond het zonde om dure pakken te kopen die ik over een half jaar weer moet vervangen. Moet zeggen dat je voor een 300 best een leuk pak hebt....
    May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
    pi_92764694
    quote:
    1s.gif Op zaterdag 28 juni 2003 21:36 schreef damastx het volgende:

nee, suitsupply levert zwaar goeie pakken...
    ken toevallig de directeur van suitsupply en trust me...daar koop je waar voor je geld

iets zegt mij dat je het teveel aandikt en je daardoor imo ongeloofwaardig wordt. :Y O-)
    Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
    13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
    Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
    Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
      woensdag 21 maart 2012 @ 12:07:20 #145
    217529 Jabberwocky
    Jabberwo)))cky
    pi_109344661
    Niet echt zin om een nieuw topic aan te maken, dus ik schop deze even omhoog.

Kan je bij Suit Supply ook je pak laten fixen? Er zit een scheur in de broek van een pak dat ik een jaar of twee terug bij Suit Supply gekocht heb. Vind het zonde en zou het graag laten maken, kan dat bij hun of moet ik naar een ander? :)
    "Beware the Jabberwock, my son!
    The jaws that bite, the claws that catch!
    Beware the Jubjub bird, and shun
    The frumious Bandersnatch!"
    pi_109526260
    Ja kan gewoon, weet niet in welke stores een kleermaker zit. Staat volgens mij wel op hun website.
      maandag 26 maart 2012 @ 13:15:26 #147
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_109527157
    Dat soort reparaties kun je ook bij locale kleermakers checken. Hoeft niet per sé bij suit supply. :)
    Love will tear us apart (Joy Division)
      dinsdag 27 maart 2012 @ 14:00:29 #148
    20720 brother52
    Dus..........
    pi_109565929
    Binnenkort maar weer eens bij Suitsupply kijken.
    Mijn oude pak is wat te groot en er zitten 2 bruiloften aan te komen waar ik heen moet.
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty at my foot and I want to touch it
      maandag 13 augustus 2012 @ 21:32:17 #149
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_115529672
    Kick, onlangs in de SS van Maastricht geweest. Erg geordende winkel, vriendelijk personeel, een mooie rustige sfeer (de winkel straalt orde, zakelijkheid en vriendelijkheid uit) en heb zeer mooie pakken gezien.

Ik heb me onlangs al een Hugo Boss navy gekleurd (italiaanse stijl) pak gekocht uit de Hugo Boss Black collectie en hoewel men zegt dat de kwaliteit niet super is voor de prijs, is de pasvorm wel van superieure kwaliteit (ja, ik ben geen kenner, maar ik zie heus wel het verschil tussen dit pak en een pak van de Makro qua pasvorm ). Ik weet dat dit geen pak voor het leven is, maar het zit mij als gegoten (toen ik de paskamer uitstapte en in de spiegel keek was er eerst een verbaasde blik van mij, gevolgd door een huge ass smile :D ik voelde me een miljoen euro _O_ ).

Binnenkort wil ik een pak halen bij Suit Supply. Ik weet zeker dat ik goed geholpen wordt. Hulde voor een zaak die pakken mooi en betaalbaar maakt, met een vriendelijke sfeer (mensen die de tijd voor je nemen). Ik zit te denken aan een grijs pak :) Wat vinden jullie hier van?

Sorry, dit vond ik een kick waard _O_
    Michielos topics zijn als het eten van oesters.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')