abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22961963
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 21:02 schreef postman het volgende:
neem van mij aan, bijna alle pakken die bij suitsupply in het rek hangen (de confectie dus) zijn geplakt. alleen de maatpakken zijn (sinds een aantal maanden) niet geplakt.

en de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon vrij hoog bij suitsupply, maar er is zeker beter op de markt.
ok ik wil je best geloven hoor, maar ik dacht dat ze zo speciaal waren door de kwaliteit. Als dat niet zo is dan is suitsupply leuk maar verder niks.
pi_22962010
ze blinken uit doordat ze maatwerk voor vrij weinig aanbieden, maar het is gewoon 'you get what you pay for'
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_22963202
was op rtl 5 laatst bij '100% ondernemer' wel een leuk stuk over suit supply.
misschien is die aflevering nog op internet te zien.
wel een vlot mannetje die Fokke (als ik het goed heb), de baas.
Damn! We're in a tight spot!
pi_22971082
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 21:02 schreef postman het volgende:
neem van mij aan, bijna alle pakken die bij suitsupply in het rek hangen (de confectie dus) zijn geplakt. alleen de maatpakken zijn (sinds een aantal maanden) niet geplakt.

en de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon vrij hoog bij suitsupply, maar er is zeker beter op de markt.
weet jij toevallig een adresje waar de prijs/kwaliteit verhouding nog beter beter is dan suitsupply?
pi_22971449
kool in rotterdam doet ook maatpakken voor rond de 600 euro (afhankelijk van de stof). maar die heb ik zelf nog nooit gezien.
pi_22988822
Kool pakken in R'dam idd.

www.koolpakken.nl
pi_23731315
Alleen irritant dat er maar 15 pakken per week gemaakt kunnen worden zoals ik lees op hun site. Weet iemand of je er dan lang op moet wachten?
  zaterdag 4 december 2004 @ 21:28:53 #33
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23765678
Heeft iemand een lijst waar al hun vestigingen zitten?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23765690
pi_24202913
Heeft iemand al een maatpak laten aanmeten bij suitsupply? of denkt iedereen er nog steeds hetzelfde over leuk maar gebrek aan passie?
pi_24202988
In zwolle had ik geen pasje nodig voor m'n confectiekloffie.. Waar ik erg tevreden over ben overigens.
pi_24203067
Volgens mij heb je nergens een pasje nodig hoor

maar je hebt dus gewoon een pak uit het rek? ik ben meer geintereseerd in hun maatwerk hoe dat is
pi_24203720
quote:
maar je hebt dus gewoon een pak uit het rek?
Yep
pi_24798885
Heeft iemand ervaring met de maatshirts van Suitsupply? Krijg je dan een op maat gemaakt polyester shirt of kun je ook kiezen voor een goede soort katoen met veel handwerk erin?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:33:05 #40
30733 horney_dorney
Illiud Latine dici non potest
pi_24799293
ja present...indruk is mm..redelijk. Wel mooie stof (sea island), maar machinaal gemaakt. Op zich geen probleem maar ik vond de afwerking niet helemaal top. Voor 't geld is het niet gek echter.
Jesus loves you...everyone else thinks you're an asshole
http://www.evertdoorn.nl
http://www.evertdoorn.nl/blog
pi_24800492
als je veel handwerk wilt kan je beter voor barba oid gaan. ik ga binnenkort trouwens een werkpak laten maken bij suitsupply. super120, 2,5 knoops, dubbele split, lichtblauwe binnenvoering. misschien dat ik meteen een shirt laat maken om te zien hoe die zijn.
pi_24800571
Op maat gemaakt? of gewoon van het rek?
pi_24800636
maatwerk.
pi_24815291
Houd er rekening mee, dat ALLE pakken, dus ook van bijv. ¤5000,- of meer, min of meer plakpakken zijn. helemaal vrij van lijm zijn pakken niet.
pi_24816114
uhm, een borrelli pak van pak 'm beet 1500 euro heeft echt geen lijm erin zitten hoor. zelfs de maatpakken van suitsupply hebben nauwlijks lijmconstructies. misschien alleen in de mouw.
pi_24816545
Ik heb zelf een pak van borelli, en daar zit in de revers echt een beetje lijm. En dat is niet alleen bij confectie-meuk maar ook bij maat -en handwerk. En ik weet van een boel toonaangevende tailors dat ze dit ook doen.
pi_24817942
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:09 schreef nik2043 het volgende:
volgens mij worden die confectie pakken gewoon gemaakt in lageloonlanden waardoor ze zo goedkoop zijn. anders kan dat echt niet voor die prijs, toch?
Bijna alles word gemaakt in lageloonlanden
pi_24818960
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 15:01 schreef SjaakieV het volgende:
Houd er rekening mee, dat ALLE pakken, dus ook van bijv. ¤5000,- of meer, min of meer plakpakken zijn. helemaal vrij van lijm zijn pakken niet.
Ik heb een pak van Canali zonder voering. Zit 0,0 aan lijm in
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_24819856
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 15:01 schreef SjaakieV het volgende:
En die info heb je waar vandaan?

[ Bericht 86% gewijzigd door W1ZZ op 29-01-2005 19:42:24 ]
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_24821064
Hoe of wat maakt me niet zoveel uit, als het er gewoon maar goed uitziet. Die pakken van Suitsupply zien er wat mij betreft keurig uit.

Ik zit er zelf wel eens over te denken een mooie maatpak te laten maken. Mooi om de schouders, armen, taille... Want ik ben lang én slank, en met confectie kom je een eind, maar niet helemaal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')