ok ik wil je best geloven hoor, maar ik dacht dat ze zo speciaal waren door de kwaliteit. Als dat niet zo is dan is suitsupply leuk maar verder niks.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:02 schreef postman het volgende:
neem van mij aan, bijna alle pakken die bij suitsupply in het rek hangen (de confectie dus) zijn geplakt. alleen de maatpakken zijn (sinds een aantal maanden) niet geplakt.
en de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon vrij hoog bij suitsupply, maar er is zeker beter op de markt.
weet jij toevallig een adresje waar de prijs/kwaliteit verhouding nog beter beter is dan suitsupply?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:02 schreef postman het volgende:
neem van mij aan, bijna alle pakken die bij suitsupply in het rek hangen (de confectie dus) zijn geplakt. alleen de maatpakken zijn (sinds een aantal maanden) niet geplakt.
en de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon vrij hoog bij suitsupply, maar er is zeker beter op de markt.
Bijna alles word gemaakt in lageloonlandenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:09 schreef nik2043 het volgende:
volgens mij worden die confectie pakken gewoon gemaakt in lageloonlanden waardoor ze zo goedkoop zijn. anders kan dat echt niet voor die prijs, toch?
Ik heb een pak van Canali zonder voering. Zit 0,0 aan lijm inquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:01 schreef SjaakieV het volgende:
Houd er rekening mee, dat ALLE pakken, dus ook van bijv. ¤5000,- of meer, min of meer plakpakken zijn. helemaal vrij van lijm zijn pakken niet.
En die info heb je waar vandaan?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:01 schreef SjaakieV het volgende:
Houd er rekening mee, dat ALLE pakken, dus ook van bijv. ¤5000,- of meer, min of meer plakpakken zijn. helemaal vrij van lijm zijn pakken niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |