Ik zat laatst eens op die website te kijken bij die maatpakken afdeling van ze. Het viel me op dat ze goede kwaliteit stoffen gebruiken van o.a. Loro Piana en Ermengildo Zegna en toch behoorlijk goedkoop zijn.
Daarom vraag ik me af of iemand weet hoe ze die pakken maken, en hoe het zit. Uiteraard worden ze niet met de hand gemaakt, maar wie weet zijn 't wel van die plakpakken (waar ze de voering aan 't jasje vast lijmen) enzo.
ken toevallig de directeur van suitsupply en trust me...daar koop je waar voor je geld
Ik heb er niet zo'n goede indruk aan overgehouden, maar ik wil best geloven dat dat een toevalstreffer (misser dus) was.
Het zijn iig fouten die jij als koper écht niet ziet.
Dus een mooi pak op maat gemaakt voor weinig
In Amsterdam zitten ze niet alleen, bij het A4 brugrestaurant.
Maarre klopt dat van het pasje enzo.
quote:Dat kan niet kloppen.
Op zondag 29 juni 2003 01:11 schreef DarkElf het volgende:
Naar wat ik weet zijn het pakken van bekende merken die een fout hebben, bijvoorbeeld een stikselfout, die mogen dan niet onder de merknaam verkocht worden en gaan dus merkloos via suitsupply de deur uit.Het zijn iig fouten die jij als koper écht niet ziet.
Dus een mooi pak op maat gemaakt voor weinig
Een maatpak kan een fabriek niet van te voren al aan SuitSupply leveren. Dan moet SuitSupply zélf die stikselfout gaan maken
Verder kan je in Amsterdam en Zeist een maatpak bestellen wat in Engeland gemaakt wordt. Dit is wel zeker twee keer zo duur als een pak uit de collectie. Ik ben zelf een paar maanden geleden prima geholpen met een collectie-pak en dat bevalt nog uitstekend!
Maar dit is ook allemaal te vinden op de website.
Er zitten geen productiefouten in voor zover ik weet en die pasjes zijn geloof ik ook alleen voor die Business points..
ik ga er binnenkort ook maar eens kijken
lees de site: daarop staat geen plakwerk, er wordt volgens mij gewoon gewerkt met paardenhaar. Maar inderdaad voor emotie en passie pakken moet je daar niet zijn. Je moet er wel zijn als je mooie pakken zoekt voor een betaalbare prijs.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:22 schreef TCT_Nexus het volgende:
Zelf ben ik niet echt onder de indruk. Hun confectie is voornamelijk plakwerk (uiteraard voor die prijs). Nu ook full en half canvas pakken verkrijgbaar, maar nog steeds veel machinaal werk (kan niet anders voor die prijs). Hun maatwerk heb ik ook bekeken, maar was er ook niet kapot van. De stoffen van de maatpakken die er hingen deden me niks, hier en daar staken nog draadjes uit, pakken voelden wat dunnetjes/iel aan, veel machinale naden en stiksels. M.a.w. gebrek aan passie -- maar dat kan ook weer niet anders voor dat geld. Het blijven pakkenverkopers (de vragen die ik stelde moesten altijd via via nagevraagd worden en antwoorden spraken elkaar regelmatig tegen). Het stuk passie en streven naar een perfect gesneden handgemaakt meesterwerk van een echte kleermaker ontbreekt.
Bedenk wel, ik ben een fijnproever die kickt op zaken als handgestikte knoopsgaten en gepitte gulpen... voor het overgrote gedeelte van de mensen dat 'n pak zoekt tegen 'n redelijke prijs zal het een prima adres zijn.
neem aan dat je het over de plakconstructies hebt? In de winkel is mij verzekerd dat dit niet het geval is anders kan je namelijk net zo goed naar barsoi gaan, dat is namelijk meestal wel plakwerk voor die prijs. Suitsupply is redelijk goedkoop maar je hebt ook genoeg andere winkels die pakken voor die prijs leveren. Suitsupply onderscheidt zich dus door de kwaliteit (geen plakconstructie).quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:53 schreef postman het volgende:
nexus heeft het over de confectie pakken, niet de maatpakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |