abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11435508
Wie heeft er ervaring met Suitsupply?

Ik zat laatst eens op die website te kijken bij die maatpakken afdeling van ze. Het viel me op dat ze goede kwaliteit stoffen gebruiken van o.a. Loro Piana en Ermengildo Zegna en toch behoorlijk goedkoop zijn.

Daarom vraag ik me af of iemand weet hoe ze die pakken maken, en hoe het zit. Uiteraard worden ze niet met de hand gemaakt, maar wie weet zijn 't wel van die plakpakken (waar ze de voering aan 't jasje vast lijmen) enzo.

pi_11435695
nee, suitsupply levert zwaar goeie pakken...

ken toevallig de directeur van suitsupply en trust me...daar koop je waar voor je geld

bumm inc.
  zaterdag 28 juni 2003 @ 21:39:39 #3
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_11435742
Collega van mij is in hun winkel in Den Haag geweest en was er ZEER over te spreken. Hij heeft er dan ook een pak gekocht.
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  zaterdag 28 juni 2003 @ 22:01:55 #4
19149 Seraphin
De echte, en dat proef je!
pi_11436053
Ik ben één keer een stand van Suit Supply tegengekomen op een beurs. Spullen die ze hadden zagen er mooi uit (ook mooie dassen), alleen stond er echt een ongelooflijk gladde gast bij die stand.

Ik heb er niet zo'n goede indruk aan overgehouden, maar ik wil best geloven dat dat een toevalstreffer (misser dus) was.

Op dinsdag 8 november 2005 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
pi_11436394
Op de meent in Rotterdam hebben ze ook een zaak, tegenover waar de bar zat, vlakbij ierse pub en V&D
pi_11436427
Ok, maar er is niemand die toevallig weet hoe die dingen gemaakt worden?
pi_11439286
Naar wat ik weet zijn het pakken van bekende merken die een fout hebben, bijvoorbeeld een stikselfout, die mogen dan niet onder de merknaam verkocht worden en gaan dus merkloos via suitsupply de deur uit.

Het zijn iig fouten die jij als koper écht niet ziet.

Dus een mooi pak op maat gemaakt voor weinig

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_11439537
Ik heb gehoord dat je wel lid moet worden ofzo om daar een pak te kopen. Zoiets als een Makro Pasje voor de Makro.

In Amsterdam zitten ze niet alleen, bij het A4 brugrestaurant.

Maarre klopt dat van het pasje enzo.

Vink = conform akkoord
pi_11439554
quote:
Op zondag 29 juni 2003 01:11 schreef DarkElf het volgende:
Naar wat ik weet zijn het pakken van bekende merken die een fout hebben, bijvoorbeeld een stikselfout, die mogen dan niet onder de merknaam verkocht worden en gaan dus merkloos via suitsupply de deur uit.

Het zijn iig fouten die jij als koper écht niet ziet.

Dus een mooi pak op maat gemaakt voor weinig

Dat kan niet kloppen.

Een maatpak kan een fabriek niet van te voren al aan SuitSupply leveren. Dan moet SuitSupply zélf die stikselfout gaan maken

pi_11439556
Klopt pasje is noodzakelijk maar kun je op bedrijfsnamen aanvragen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_11439866
Die pasjes zijn misschien nodig voor de vier Business Centres langs de snelwegen? Maar er zijn in ieder geval vijf City Points waar je sowieso geen pasje voor nodig hebt.

Verder kan je in Amsterdam en Zeist een maatpak bestellen wat in Engeland gemaakt wordt. Dit is wel zeker twee keer zo duur als een pak uit de collectie. Ik ben zelf een paar maanden geleden prima geholpen met een collectie-pak en dat bevalt nog uitstekend!

Maar dit is ook allemaal te vinden op de website.

pi_11442126
Ik heb die eigenaar ooit eens op TV gezien en in de Intermediair zien staan en hij legde uit dat de pakken door hun zelf in elkaar gezet worden, maar omdat men niet met 'een merknaam' de prijzen zwaaaar verhogen zijn de pakken betaalbaar.

Er zitten geen productiefouten in voor zover ik weet en die pasjes zijn geloof ik ook alleen voor die Business points..

ik ga er binnenkort ook maar eens kijken

l a u w e g a s t e e e h
  vrijdag 11 juni 2004 @ 16:00:59 #13
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_19813324
* Schop

Zijn er inmiddels al meer met ervaringen bij deze winkel? En hoe is de kwaliteit van de pakken uit de collectie?

Ik ben nl van plan om er een pak te gaan kopen. Zag er laatst wel wat mooie pakken hangen in de collectie voor een redelijke prijs.
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_19818150
Ik ga deze maand ook eens langs in A'dam om naar hun maatwerk te informeren. Als ze idd doen wat ze zeggen dan ben ik een koper. Voor 300-500 Eur kun je je geen buil vallen dunkt mij

zie verder de discussie in [Centraal] Herenkleding voor ware fijnproevers
pi_19819675
Ik heb er een pak gekocht en ben er heel tevreden over, krijg ook veel goede reacties.
pi_22887066
Op hun site lees ik nu dat hun maatpakken geen plakwerk zijn. Dus een mooi italiaans gemaakt maatpak ga ik zeker een keer laten aanmeten. Ik heb ze gemaild en de kosten van een maatgemaakt intiaans pak zijn gemiddeld 600 euro en maatshirts van 98 tot 150 euro dus dan heb je een mooi maatpak voor 750 euro inclusief maatshirt.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 18:28:26 #17
72820 3st
immer besser
pi_22888159
nog even aanvullend op waarom ze zo goedkoop zijn! Ik hoorde dat ze ook oude collecties leveren van hoogstaande merken al dan niet met label
A dirty mind is a joy forever
pi_22897035
Maar even opgeschoond!
Ivm ook nog eens een vraag waarom er geedit wordt.
@ Kultivate, het was ivm met spam.
Nu gewoon weer rustig ontopic verder svp
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_22930922
Zelf ben ik niet echt onder de indruk. Hun confectie is voornamelijk plakwerk (uiteraard voor die prijs). Nu ook full en half canvas pakken verkrijgbaar, maar nog steeds veel machinaal werk (kan niet anders voor die prijs). Hun maatwerk heb ik ook bekeken, maar was er ook niet kapot van. De stoffen van de maatpakken die er hingen deden me niks, hier en daar staken nog draadjes uit, pakken voelden wat dunnetjes/iel aan, veel machinale naden en stiksels. M.a.w. gebrek aan passie -- maar dat kan ook weer niet anders voor dat geld. Het blijven pakkenverkopers (de vragen die ik stelde moesten altijd via via nagevraagd worden en antwoorden spraken elkaar regelmatig tegen). Het stuk passie en streven naar een perfect gesneden handgemaakt meesterwerk van een echte kleermaker ontbreekt.

Bedenk wel, ik ben een fijnproever die kickt op zaken als handgestikte knoopsgaten en gepitte gulpen... voor het overgrote gedeelte van de mensen dat 'n pak zoekt tegen 'n redelijke prijs zal het een prima adres zijn.
pi_22937658
quote:
Op zondag 29 juni 2003 01:11 schreef DarkElf het volgende:
nee dat is echt niet waar.
pi_22960733
volgens mij worden die confectie pakken gewoon gemaakt in lageloonlanden waardoor ze zo goedkoop zijn. anders kan dat echt niet voor die prijs, toch?
Damn! We're in a tight spot!
pi_22961595
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 12:22 schreef TCT_Nexus het volgende:
Zelf ben ik niet echt onder de indruk. Hun confectie is voornamelijk plakwerk (uiteraard voor die prijs). Nu ook full en half canvas pakken verkrijgbaar, maar nog steeds veel machinaal werk (kan niet anders voor die prijs). Hun maatwerk heb ik ook bekeken, maar was er ook niet kapot van. De stoffen van de maatpakken die er hingen deden me niks, hier en daar staken nog draadjes uit, pakken voelden wat dunnetjes/iel aan, veel machinale naden en stiksels. M.a.w. gebrek aan passie -- maar dat kan ook weer niet anders voor dat geld. Het blijven pakkenverkopers (de vragen die ik stelde moesten altijd via via nagevraagd worden en antwoorden spraken elkaar regelmatig tegen). Het stuk passie en streven naar een perfect gesneden handgemaakt meesterwerk van een echte kleermaker ontbreekt.

Bedenk wel, ik ben een fijnproever die kickt op zaken als handgestikte knoopsgaten en gepitte gulpen... voor het overgrote gedeelte van de mensen dat 'n pak zoekt tegen 'n redelijke prijs zal het een prima adres zijn.
lees de site: daarop staat geen plakwerk, er wordt volgens mij gewoon gewerkt met paardenhaar. Maar inderdaad voor emotie en passie pakken moet je daar niet zijn. Je moet er wel zijn als je mooie pakken zoekt voor een betaalbare prijs.

Ik heb daar een half jaar geleden een maatoverhemd besteld en deze zit nog steeds perfect en ook nog geen slijtage zichtbaar
pi_22961635
nexus heeft het over de confectie pakken, niet de maatpakken.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_22961696
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:53 schreef postman het volgende:
nexus heeft het over de confectie pakken, niet de maatpakken.
neem aan dat je het over de plakconstructies hebt? In de winkel is mij verzekerd dat dit niet het geval is anders kan je namelijk net zo goed naar barsoi gaan, dat is namelijk meestal wel plakwerk voor die prijs. Suitsupply is redelijk goedkoop maar je hebt ook genoeg andere winkels die pakken voor die prijs leveren. Suitsupply onderscheidt zich dus door de kwaliteit (geen plakconstructie).
pi_22961778
neem van mij aan, bijna alle pakken die bij suitsupply in het rek hangen (de confectie dus) zijn geplakt. alleen de maatpakken zijn (sinds een aantal maanden) niet geplakt.

en de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon vrij hoog bij suitsupply, maar er is zeker beter op de markt.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')