Meer fans van deze belgische" band?
heb er lang nix meer van gehoort.....
ze zijn toch te goed om opeens van de aardbodem te verdwijnen zou ik zeggen.....
Moet Novastar nog steeds een keer echt beluisteren, want volgens mij vind ik de hele cd vast wel goed... maar ja.... hij en 500 anderen
quote:Mwoch.... ik vind de vergelijking met Jeff Buckley toch iets te guitig...
Op vrijdag 30 mei 2003 15:32 schreef methodmich het volgende:
Dat titelloze debuut was zeer zeker het beluisteren waard... Van Jeff Buckley tot Radiohead, maar vooral veel Jeff.
De band mag dan belgisch zijn, maar Joost is toch echt een Nederlander.quote:Op donderdag 29 mei 2003 17:05 schreef greatgonzo het volgende:
*meldt*quote:Op donderdag 29 mei 2003 17:05 schreef greatgonzo het volgende:
Meer fans van deze belgische" band?
Daar moet ik je inderdaat gelijk in geven.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:31 schreef Zapper het volgende:
Beide cd's worden afgewisseld door meesterlijke en dan weer oersaaie nummers, en dat blijft jammer.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga Novastar zien, 16 december in 013.
ik vond ze ook het beste, en dat zegt zeker wat, zeker als je naar mijn nick kijktquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:08 schreef Spatel het volgende:
Ik heb Novastar afgelopen zomer op het Rockwerchter festival in Belgie gezien. Ik vond het het beste optreden van het hele festival. Dat zegt best wel wat, aangezien grote namen als Muse, Metallica, Placebo en Korn en ook optraden.
Koning Joost![]()
zoals jij het concert omschrijft...had ook het concert in Oosterpoort te Groningen kunnen zijn j.l.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:49 schreef dwerg het volgende:
blabla
Het is werkelijk belachelijk...echt :S Zo onproffesioneel...gewoon een afknapper van het gehele concert. Heb zeker wel genoten, maar na de 3e keer irriteerde ik me er toch redelijk aan...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:04 schreef Thornado het volgende:
het schijnt iets Belgisch te zijn, maar het komt heel gemaakt en niet profesioneel over.
Waarom staat de bassiste niet op de fotoquote:Op zondag 2 januari 2005 02:54 schreef Razzerr het volgende:
Om de sfeer er een beetje in te houden, hier nog een paar foto's van mij genomen tijdens het concert op het Abdijplein in Middelburg tijdens het Zeeuws Nazomer Festival (september 2004)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2004 was een goed Novastar jaar![]()
Euhw, sorry hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:22 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Waarom staat de bassiste niet op de foto![]()
Als Belg kan ik dit wel volgen. Maar 3 keer klinkt idd geforceerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:22 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Waarom staat de bassiste niet op de foto![]()
Wat betreft die toegiften: het heeft denk ik te maken met het Belgische publiek. In Belgiė is het volgens mij gewoonte om al om een toegift te roepen voordat de band begonnen is.![]()
Hun beste nummerquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
The best is yet to come.
Nu.
Op Kink.
Eindelijk.quote:Do, 06/11/08
De Effenaar
Vr, 07/11/08
De Oosterpoort
Za, 08/11/08
Tivoli
Zo, 09/11/08
Paard van Troje
Di, 11/11/08
Paradiso
quote:Op maandag 29 september 2008 20:00 schreef The_Verve het volgende:
Straks bij De Wereld Draait Door...
Maar waar is dit dan gebeurd?quote:Reden was het podiumincident in 2005: de zanger was over het podium gestruikeld en had daarbij zijn hiel ernstig verbrijzeld.
Als de 11de bevalt ga ik ook zeker kaarten halen, is hier bijna om de hoek.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:24 schreef Tackleberry het volgende:
De kaarten voor de 013 zijn besteld!
Kleine zaal ja. Is al een poos uitverkocht trouwens.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:07 schreef JoachimXXII het volgende:
7 November ook in Oosterpoort volgens mij, hopelijk kleine zaal.
Herkansing dat ik je spot dusquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:53 schreef BruggiKeane het volgende:
Novastar relaxe muziek, wellicht dat ik naar 013 ga
Ohwnee, ik ging naar Utregquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:55 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Kom je helemaal vanuit Almelo naar Tillieburg?
Ik ben er ook geweestquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:39 schreef JH87 het volgende:
Het was heel erg tof gisteravond hier in Groningen. Joost had het naar z'n zin en er volgde zelfs nog een ongeplande toegift. Prachtig, dat Dear Prudence wat ie nog even ging coveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |