150 euro kleedgeld in de maand is best wel heel veel voor een brugklasser!quote:
het zal iets minder dan 150 euro zijn. Was iets rond de 300 denk ik of zo qua gulden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
150 euro kleedgeld in de maand is best wel heel veel voor een brugklasser!
150 gulden per maand is al heel veel!
Overigens moest ik op de basisschool ook altijd op bunnies en piedro's. Weinig stoers aan.
herkenbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:58 schreef Steve-O het volgende:
Mijn moeder heeft 1 keer celtics gekocht met zo'n mooi stuk hard plastic erin wat de air moest voorstellen
Dat was de eerste en laatste keer
gulden zekerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef ook_gek het volgende:
toen ik eindelijk naar de middelbare school ging kreeg ik mijn eigen kleed geld. Elke maand 150 euro waar ik alles van moest kopen. Gevolg was dat ik om de 2 maanden gloed nieuwe nike schoenen had. En ik was altijd de eerste met het nieuwste model![]()
Kijk zo doe je dat![]()
nee dat is gewoon uberverwendquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef ook_gek het volgende:
toen ik eindelijk naar de middelbare school ging kreeg ik mijn eigen kleed geld. Elke maand 150 euro waar ik alles van moest kopen. Gevolg was dat ik om de 2 maanden gloed nieuwe nike schoenen had. En ik was altijd de eerste met het nieuwste model![]()
Kijk zo doe je dat![]()
de pegasus heeft altijd air gehad evenals de Icarus, zij het een blokje in de hiel....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:24 schreef LSS het volgende:
Ik weet nog wel dat mijn beste vriend de eerste was bij mij in de straat met Nike Air Max Classics (We praten over 1992). We hadden nog nooit zo'n wrede sportschoen gezien als die, en de prijs was ook hoger dan ooit tevoren, voor 300 gulden kon je ze kopen toen. De Air 180 was nog duurder volgens mij, maar die werd dan weer minder gedragen (en terecht). Zelf moest ik het doen met de mindere schoentjes van Nike, de Icarus en later de Pegasus (Zonder Air!!!) En eindelijk, toen ik naar de Mavo ging kreeg ik van mijn pappa een echte Levi's 501 en een paar blauwe Nike Air Max Classics, met een rood logo. Ik was zo blij, belachelijk gewoon.Nostalgie
![]()
het was iets van 300 gulden bij elkaar of zo ongeveer.quote:
is maar wat je verwend noemt? Ik moest daar al mijn kleding voor kopen van schoenen en noem het maar op. Ook de kapper en de gel die ik gebruiktequote:
dan is het nog ontiegelijk veelquote:Op zondag 8 mei 2005 00:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het was iets van 300 gulden bij elkaar of zo ongeveer.
[..]
is maar wat je verwend noemt? Ik moest daar al mijn kleding voor kopen van schoenen en noem het maar op. Ook de kapper en de gel die ik gebruikte
nou ja wat jij wil. Ik vond het niet veel. Voor laten we zeggen 300 in de maand qua kleding ga ik nu no way reddenquote:
Dan heb je gewoon een gat in je hand dat al vroeg ontwikkeld was!quote:Op zondag 8 mei 2005 00:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ja wat jij wil. Ik vond het niet veel. Voor laten we zeggen 300 in de maand qua kleding ga ik nu no way redden
want?quote:Op zondag 8 mei 2005 01:25 schreef achmet het volgende:
gister was ik na een 14 jaar durende trauma af, nu zit ik er weer 14 jaar aan vast.
oh okequote:
Wat schets jij toch altijd een heerlijk pauperig beeld van jezelf.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:59 schreef speedfreakssj het volgende:
ik liep laijt dop ohara's maar ja, die zaten gewon lekker en zo.
mocht best dure maar ik haatte veter strikken dus had ik klittenband. tegenwoordig heb ik een paar goedope sportschoenen as ik effe snel wat moet doen en een paar kistjes zeg maar. euronorm 345 schoenen met glock plastic neuzen en zo.
lopen heerlijk en maakt me niet uit wat mensen er van vinden,.
shirtjes haal ik op beurzen en broeken koop ik zo nu en dan.
Eik geef ik weinig om kleding en ja, ik wa een buitenbeentje op school maar ja, dat had ook abdere redenen.
Kangaroos zijn coolquote:Op zondag 18 mei 2003 00:57 schreef wh00t het volgende:
Ik onder m,n kussenquote:Op zondag 8 mei 2005 15:13 schreef TC03 het volgende:
Ik had in groep 2 al LA Gears. Ik was er zo blij mee, zette ze naast mijn bed als ik ging slapen.Op school mocht ik ook het knutselmagazijn in om die lichtjes te showen. Keistoer was dat man.
In groep 3 kreeg ik Nikes.Qua schoenen heb ik niet te klagen gehad.
[..]
Wat schets jij toch altijd een heerlijk pauperig beeld van jezelf.
wanneer was dat "op een gegeven moment"?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:04 schreef MaRySe het volgende:
Ik had altijd van die vieze bristol schoenen
Gelukkig mocht ik op een gegeven moment adidas en converse schoenen
In groep 6 ongeveerquote:Op zondag 8 mei 2005 19:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wanneer was dat "op een gegeven moment"?
Ja, maar niet van die raampjes, en daar ging het om!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de pegasus heeft altijd air gehad evenals de Icarus, zij het een blokje in de hiel....
Mijn zoon van bijna 2 heeft al een jaar nike's, wel 5 paar, dus reken maar uitquote:Op zondag 8 mei 2005 00:22 schreef groggy het volgende:
ik had in groep 4 al nikesben nu 19 dus reken maar uit!
Victory...quote:Op maandag 9 mei 2005 22:09 schreef myfairlady het volgende:
Ik had van die Victory schoenen, dat merk van de van Haren
Eey, die LA-Gear schoenen waren wel de shit. Met lampjesquote:Op maandag 9 mei 2005 23:32 schreef kikoooooo het volgende:
LA Gear met lichtjes
Reebok Pump
wat was ik blij toen ik van mn moeder een paar reebok pump schoenen kreeg, geniaal
[afbeelding]
Jaaa, LA Gear herinner ik mij ook nog goed. Die had ik niet, maar wel de bekende All Stars waar ik lange tijd zeer gehecht aan was. Niet in zes verschillende kleuren, want daar waren ze toch te duur voor, maar wel in lichtpaars/lila.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik had altijd All Stars. Echt in wel 6 verschillende kleuren ofzo.
LA Gear was in die tijd ook wel tof geloof ik. Ik heb een keer daarop lijkende schoenen gehad (weet niet meer van welk merk) maar verder vond ik sportschoenen niet zo tof. Ik ging zelfs op mijn All Stars naar tennisles (tot groot ongenoegen van de tennislerares)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |