abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 mei 2003 @ 02:17:23 #51
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10504814
quote:
Op zondag 18 mei 2003 02:12 schreef Nachtdier het volgende:
super cracks (destijds wel hot trouwens).

Heb ik ook nog gehad, maar hot? I think not

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  zondag 18 mei 2003 @ 02:22:44 #52
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_10504852
Ja, bij ons op school is er een tijdje geweest dat super cracks hot waren.

En natuurlijk die suede-achtige schoenen, die heb ik ook gehad destijds en die waren toen ook 'in'.

Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
  zondag 18 mei 2003 @ 09:06:01 #53
19242 yavanna
Results may vary.
pi_10506002
quote:
Op zondag 18 mei 2003 00:50 schreef Chooselife het volgende:
Ik moest een keer janken in een schoenenzaak toen ik de L.A. Gears van m'n dromen niet mocht...

later nooit meer gejankt hoor...

L.A. Gears, die waren nog best popi toen he, ik weet iig dat ik superblij was dat ik een paar mocht toen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_10506103
Ik droeg wel Lotto's. Die schenen volgens de openingspost stoer te zijn.

Nou, echt niet hoor. Ik had ze nietsvermoedend zelf uitgekozen. Maar eenmaal op school aangekomen lag de rest van de klas zowat dubbel. Want: Het waren geen Nikes......

(Dit was dan begin jaren 90. Om het een beetje in een tijdsbeeld te kunnen plaatsen.)

En raad eens.....Ik heb nu een paar 35 euro kostende Celtics aan mijn voeten (nee, niet van de Bristol of zo, ze kwamen gewoon uit een middenklasse-winkel a la Dolcis). Ik was er overigens niet eens bewust van dat dit 'fout' was, uiterlijk gaan ze voor sportschoenen wel (ik heb eigenlijk een hekel aan sportschoenen, zo onvrouwelijk, daarom heb ik er ook zo weinig aan uitgegeven. Maar voor thuis en voor super-lange stedentrips zijn ze een stuk praktischer dan mijn laarzen).

In ieder geval heb ik er nog nooit commentaar op gehad. Misschien ligt dat aan mijn leeftijd. Kinderen zijn nou eenmaal hard.

Of die nou zo slecht zijn? Ik heb ze een jaar, en ze zien er nog goed uit. Er kan nog best een jaar bij.

Hier lijken ze wel wat op:

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 18-05-2003 10:10]

zondag 18 mei 2003 @ 10:56:40 #55
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10506516
ik loop vrijwel alleen maar op Nikes, het design van die schoenen is in vele gevallen onnavolgbaar mooi, + dat ze nu elke jaar retromodellen op de markt brengen dus al die schoenen die destijds te duur waren (als ik ze kocht was het in de 200-250,- gulden categorie) dan kan ik het nu zonder probs alsnog betalen. Zo heb ik Nike Air Max '90 die nu overal te koop is ook gehad en heb ik nu mijn ogen gevestigd op het ik geloof '93 model met een raam over de hiel heen verspreid. Hoop dat ze de AIr 180 en de Huarache ook weer eens in omloop gaan brengen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 18 mei 2003 @ 11:24:05 #56
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_10506826
quote:
Op zondag 18 mei 2003 10:56 schreef MikeyMo het volgende:
ik loop vrijwel alleen maar op Nikes, het design van die schoenen is in vele gevallen onnavolgbaar mooi, + dat ze nu elke jaar retromodellen op de markt brengen dus al die schoenen die destijds te duur waren (als ik ze kocht was het in de 200-250,- gulden categorie) dan kan ik het nu zonder probs alsnog betalen. Zo heb ik Nike Air Max '90 die nu overal te koop is ook gehad en heb ik nu mijn ogen gevestigd op het ik geloof '93 model met een raam over de hiel heen verspreid. Hoop dat ze de AIr 180 en de Huarache ook weer eens in omloop gaan brengen
De Nike Air 180 is grenzenloos fout.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  zondag 18 mei 2003 @ 11:29:01 #57
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10506891
quote:
Op zondag 18 mei 2003 11:24 schreef Piro het volgende:

[..]

De Nike Air 180 is grenzenloos fout.

vond het altijdw el cool, die basketbalschoen met 180 en pompje; die was pas fout!
[..]
pi_10506972
Cool, herkenbaar ja. Maar ik ben er nog redelijk afgekomen tegenover sommigen merk ik. Hier werd gewoon gezocht naar een redelijk betaalbaar paar Nikes, maar ik had uiteindelijk wel op zijn minst hip Nikes aan. LA gears ook! Werden wel ok gevonden, maar was het toch net niet; alleen Nike gold. De nieuwste Nike air max waren op een gegeven moment mijn nieuwe doel maar die heb ik nooit gekregen. Maar wat heb ik daar om gezeurd zeg.
Achteraf vind ik dát niet erg, zelfs blij dat ik die niet gehad heb... Ben benieuwd hoe het was gelopen als ik net als vriendin wel die schoenen had gekregen. Ben blij dat die smaak niet heeft doorgezet hier.

[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 18-05-2003 11:35]

Please, find my happy place!
  zondag 18 mei 2003 @ 11:35:19 #59
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_10506992
quote:
Op zondag 18 mei 2003 11:29 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

vond het altijdw el cool, die basketbalschoen met 180 en pompje; die was pas fout!

Welke?
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  zondag 18 mei 2003 @ 11:41:31 #60
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10507078
quote:
Op zondag 18 mei 2003 11:35 schreef Piro het volgende:

[..]

Welke?

Hele grote Basketballschoen van Nike. Wit medt groene en zwarte accenten. Er zat een 180 blok in de zool en zo'n pompsysteem zoals die Reeboks ook hadden
[..]
  zondag 18 mei 2003 @ 12:53:59 #61
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10508349
quote:
Op zondag 18 mei 2003 11:34 schreef Essiepessie het volgende:
Cool, herkenbaar ja. Maar ik ben er nog redelijk afgekomen tegenover sommigen merk ik. Hier werd gewoon gezocht naar een redelijk betaalbaar paar Nikes, maar ik had uiteindelijk wel op zijn minst hip Nikes aan. LA gears ook! Werden wel ok gevonden, maar was het toch net niet; alleen Nike gold. De nieuwste Nike air max waren op een gegeven moment mijn nieuwe doel maar die heb ik nooit gekregen. Maar wat heb ik daar om gezeurd zeg.
Achteraf vind ik dát niet erg, zelfs blij dat ik die niet gehad heb... Ben benieuwd hoe het was gelopen als ik net als vriendin wel die schoenen had gekregen. Ben blij dat die smaak niet heeft doorgezet hier.
Ik ben nooit nike airder gegaan dan de Nike air pegasus, de allergoedkoopste Air voor toen 99,- .
Boven de honderd gulden moest ik mijn schoenen namelijk zelf betalen, en toen waren die Nike Air Max van 250 gulden ineens een heel stuk minder cool .

'k heb nou trouwens wel hele dure, maar die heb ik gewoon echt als sportschoenen .

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  zondag 18 mei 2003 @ 13:27:19 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10508978
quote:
Op zondag 18 mei 2003 11:41 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Hele grote Basketballschoen van Nike. Wit medt groene en zwarte accenten. Er zat een 180 blok in de zool en zo'n pompsysteem zoals die Reeboks ook hadden

Ik heb die reebok gehad. Met zo een pompje. Je kon er max 2 bar in stoopen dacht ik. Was echt geweldig die dingen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 18 mei 2003 @ 14:39:21 #63
11485 Alfa_Drifter
Enfant Terrible
pi_10510674
Bij ons was het met gymnastiek op de middelbare school juist sport om zo goedkoop en lelijk mogelijk sportschoenen te dragen. Het merk Chicane (werd altijd uitgespoken als Chicken) scoorde altijd hoog. Ik had zelf Celtics met ingelijmd doorzichtig hardplastic air-blok. Dat gedeelte was zo glad dat ik vaak uitgleed en touwklimmen ging ook een stuk moeilijker. Op het laatst viel dat platic gedeelte eruit en de schoenen liepen een stuk fijner.

Polulair waren ook: Dutchy, Eve & Adam, Quit

Verder viel ik altijd in de middelmoot wat schoen betreft, heb vrijwel alle merken wel gedragen: Nike, Asics, Adidas, Lotto, Saucony. Echter nooit het duurste model.Hierbij zaten veel van de zogenaamde street-hikers.

Die Troops zijn tegenwoordig als B-merk bij Bristol te koop. LA Gears wil je daar ook nog wel eens tegenkomen.

Da's toch nie normaal, das abnormaal, tis gewoon nie te gleuven!!!
pi_10511042
Wees blij dat jullie in ieder geval nepsportschoenen mochten kopen... Mijn moeder heeft een hekel gehad aan sportschoenen, en daarom had ik voor in de winter gewone schoenen, en voor in de zomer sandalen . Nou, dan ben je blij als je sportschoenen mag, ook al zijn ze van een slecht merk.
Op de middelbare school mocht ik voor de eerste keer dure, en het nieuwste model Nikes. 300 gulden kostten ze, ik heb toen zelf nog meebetaald.
Maar het waren bruine Nikes, ik vond ze harstikke mooi, maar de rest van de klas toch blijkbaar niet . Damn, dat was even klote .
pi_10512473
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 21:26 schreef Haanibal het volgende:
mjaaaa !!!

http://www.celtics.nl/

Wat is dit erg zeg:

Shoe-Ab b.v. is the company behind the registered trademark CELTICS. Shoe-Ab was established in 1987 by Albert Zandbergen after 30 years experience in the shoe selling business.

Today, Shoe-Ab is a growing company which is selling over 2 million pairs of shoes in more than 8 countries.

In addition to Shoe-Ab's commitment to hard work, high quality and continued improvement in the ways in which we do business, here are a few other things that make us special:

All CELTICS shoe models are designed by Shoe-Ab b.v. This gives our customers an opportunity to sell an exclusive yet affordable brandname shoe in their shops.

Shoe-Ab takes Customer Service seriously. Our customer representatives are experienced and understand that quality in customer service is as important as providing a quality product. Our representatives are always available for personal

Heb echt nog nog nooit iemand die niet in de sociale onderklasse thuis hoort zien lopen op die dingen

You only live once
pi_10513272
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:48 schreef kezmania het volgende:
Heb echt nog nog nooit iemand die niet in de sociale onderklasse thuis hoort zien lopen op die dingen
Bedankt voor het compliment.

Maar ja, ik heb ze dan ook puur gekocht als 'nood-schoen' voor als ik hele grote afstanden ga overbruggen (4 uurtjes lopen op mijn laarzen = o.k., maar daarna komen de blaren).

Verder blijven ze lekker binnenshuis.

zondag 18 mei 2003 @ 16:25:21 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10513297
ik zou het m,n kinderen later nooit aan doen. Dat is 1 ding wat zeker
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_10513939
wow jeugdtrauma's komen boven had ook altijd van die imitatie schoenen, gelukkig kreeg ik in de laatste groep van de basisschool dan eindelijk de goedkeuring om echte schoenen te kopen. Adidas Torsion werd het, geweldig en helemaal the king Vervolgens op de middelbare school via wat Reebok's en een paar binnen een maand uit elkaar vallende Adidasjes bij Nike uit gekomen, via Pegasus (boring schoenen maar het was Nike!) naar Crosstrainers (eerst zonder air en op laatst toch die uberfijne topmodellen) naar de Air Maxjes. Moest boven de 200 gulden zelf bij betalen, maar die Leather Classics kwamen er wel Sindsdien ook niet anders gehad als Nike aan sportschoenen en zal ze ook blijven kopen mocht ik weer nieuwe nodig hebben tot ze de Classic definitief uit het assortiment schrappen
!
  zondag 18 mei 2003 @ 17:14:27 #70
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_10514399
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:48 schreef kezmania het volgende:
Pff... fijne snobistische opmerking. Goed, ik draag ze zelf niet, maar als ze er netjes uitzien en je kunt er goed op lopen, wat is dan het probleem?

Even inhaken op het trauma van Postinggirl: Als je ze in de jaren 80 had gedragen, hadden ze je met verbazing aangekeken waar je die geweldige schoenen vandaan had. Eind jaren 70 tot halverwege jaren 80 was Lotto een zeer gerespecteerd merk. Kun je zien hoe snel een bepaald merk in/uit de gratie is.

ontopic: Herinneren we ons nog 'Le Coque Sportif'? (ook jaren 70/80) Destijds helemaal geweldig, een paar jaar later werd je weggehoond.

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  zondag 18 mei 2003 @ 17:18:18 #71
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_10514477
Ik heb mijn eerste Kennedymars op een paar versleten Celtics uitgelopen.
pi_10514490
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:18 schreef stuifzand het volgende:
Ik heb mijn eerste Kennedymars op een paar versleten Celtics uitgelopen.

Een rare ben je...
  zondag 18 mei 2003 @ 17:21:13 #73
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_10514541
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:19 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Een rare ben je...

pi_10514782
het mooiste van je airmax, had je ze eindelijk, raakte het air-gedeelte lek... dan liep je de hele tijd met zo'n vreemd gevoel en raar geluid (zompfff) rond..
Tierra y libertad
  zondag 18 mei 2003 @ 17:35:17 #75
28205 gemeenkaboutertje
C is for cookie
pi_10514806
Erg hoor
Als ik je pak, eet ik je op!
  zondag 18 mei 2003 @ 17:44:43 #76
521 ruby
Hell yeah!
pi_10514966
Ik weet nog wel van dat die tijd in was (ik denk zo'n 18 jaar geleden) om met van die hoge leren basketballgympen te lopen. Uiteraard zagen de Nike gympen er het mooist uit, maar ik mocht het doen met Jet 777. Hele enge krengen waren het.

Jammer genoeg kan ik op internet niets terugvinden over dit merk. Ik krijg alleen maar resultaten over printers en vliegtuigen.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_10515994
bij ons ging het niet zo om wat je droeg, als je er maar verzorgd uitzag

/edit: bad-eendje dus.. ff uitloggen

vrijdag 6 mei 2005 @ 21:38:34 #78
82589 S-Two
barba macacu
pi_26788625
Iemand plaatjes van de O'Hara
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 6 mei 2005 @ 23:57:56 #79
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26792004
zit net weer het hele topic door te lezen en weer voel ik opnieuw de pijn
pi_26792176
Vroeger had ik puma's met zo'n oppompding in de tong en een draaischijf waarmee je ze strakker aantrok, ik was echt de pimp met die dingen

http://www.swock.ch/Puma_shoe.gif die dus

http://www.rareairshoes.c(...)e_Grey_Green_001.jpg

[ Bericht 26% gewijzigd door Bierkameel op 07-05-2005 00:12:08 ]
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:07:12 #81
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_26792253
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 21:31 schreef bredebanaan het volgende:
idd, alle "rijkeluiskinderen" met hun nike air en ik met mijn plastic nepvenstertjes, iedereen ff voelen of het echt air was
Ik ben best een rijkeluiskindje, maar ik heb nooit merkkleding gekregen. Rond mijn 15e toen ik een zomer naar monaco ging om bij kennissen in huis te gaan om Frans te leren heb ik wel wat mooie kleding gekregen. Maar daarvoor echt nog nooit. Veel van de Albert Cuyp.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:07:23 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26792260
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:04 schreef Bierkameel het volgende:
Vroeger had ik puma's met zo'n oppompding in de tong en een draaischijf waarmee je ze strakker aantrok, ik was echt de pimp met die dingen
waarom jij wel en ik niet
  zaterdag 7 mei 2005 @ 08:35:12 #83
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_26795612
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 23:17 schreef blieblie het volgende:
wat een loser

op mijn basisschool boeide ook niemand iets. dat populair zijn en in hokjes denken is meer iets voor amerika en duitsland. iedereen deed van alles en je was echt niet populairder als je sterker of sportiever was. iedereen deed immers aan sport en speelde voetbal elke pauze en scoorde boven de 8 gemiddeld met toetsen. en dat was een standaard basisschool waarvan er 2 in dezelfde straat zaten.

deels snap ik de OP wel, maar vind het ook dom op hetzelfde moment. het heeft me nooit geboeid wat voor kleren ik droeg en mijn prestaties met sport werden niet beter noch minder als ik op eens duurder spul had. enig verschil met goedkoop en duur is dat die klote nikes veel te snel kapot gingen dus geld verspilling waren
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_26796358
Je had toch ook van die 'air' schoenen waar rode lichtjes in die vakjes zaten? Als je dan met je schoen op de grond kwam gingen al die rode lichtjes raar doen.

Ik had ook goedkope sportschoentjes, maar dat had iedereen. De mensen die er anderen op wilde afrekenen werden gewoon genegeerd of afgezeken. Merendeel had goedkope schoenen en kleren.
pi_26796383
Ik heb ooit in groep 7 of 8 Reebok's gehad meteen soort van honingraat structuur van luchtkamers in de zool. Dit waten de allereerste met dit systeem. Ik had ze grijs met donkergroen en een geel Reebok teken. Maar ze waren er ook grijs - blauw.

Weet iemand daar meer info over te vinden, ik zou ze graag nog een keer zien

Verder heb ik groene Nike Classics gehad maar die waren binnen 3 dagen kapot

toen heb ik ze maar geruild voor deze (met één grote luchtkamer in de hiel) ;

http://www.rareairshoes.c(...)s/Air%20Max%2095.htm

Deze waren des tijds de aller nieuwste

@trinity

Dat waren volgens mij LA Gears ,

ik moest altijd hard huilen als ze t niet meer deze
...I never think of the future...it comes soon enough.
pi_26797912
Herkenbaar verhaal ja, nu denk je waar maakte je toen druk om

Een paar Reebok (pump) Shaq's brachten mij de verlossing.

Het waren iets andere trouwens, maar kon zo gauw geen ander plaatje vinden.
Nu ook in vanillesmaak
  zaterdag 7 mei 2005 @ 11:58:41 #87
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_26797946
Mijn moeder heeft 1 keer celtics gekocht met zo'n mooi stuk hard plastic erin wat de air moest voorstellen
Dat was de eerste en laatste keer
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_26798007
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:33 schreef Pancho het volgende:[quote]het mooiste van je airmax, had je ze eindelijk, raakte het air-gedeelte lek... dan liep je de hele tijd met zo'n vreemd gevoel en raar geluid (zompfff) rond..
Bij ons was het cool om ze op de dag dat je ze kreeg nog lek te steken

Wie dat bedacht heeft?
Nu ook in vanillesmaak
pi_26798372
ahja.. het air verhaal wat een gedoe dat altijd opleverde.. idd voelen aan schoenen of er wel echt air inzat, wat natuurlijk niet zo was, maar wist ik veel

op de middelbare school was ik gestopt met het kopen van sportschoenen, omdat ik geen merkschoenen kreeg en de niet-merken altijd afgezeken werden.. als je goedkope zwarte "leren" schoenen van de bristol kocht was er niemand die een kick gaf

ik vind het wat betreft de rest van de kleren eigenlijk vervelender dat ik nooit merkkleren gedragen heb.. heb het gevoel dat dat een stuk meer invloed heeft gehad op mn leven nu nogsteeds trouwens, door met die mentaliteit op te groeien heb ik er zelf ook erg veel moeite mee om "zoveel te betalen alleen omdat er een merkje opstaat"
pi_26799638
Ik had vroeger op de basisschool lekker vet hippe nike schoentjes Bij ons was er ook altijd een jongen die zei ook alle hippe dingen waaronder nikes te hebben, alleen die mocht ie nooit aandoen van zn moeder omdat ze te nieuw waren Dat waren nog eens tijden
ik ben sowieso da bomb
pi_26801953
Wij hebben thuis nog een sporttas van Chicane
  zaterdag 7 mei 2005 @ 14:57:15 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26802134
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 08:35 schreef Enyalius het volgende:

[..]

wat een loser

op mijn basisschool boeide ook niemand iets. dat populair zijn en in hokjes denken is meer iets voor amerika en duitsland. iedereen deed van alles en je was echt niet populairder als je sterker of sportiever was. iedereen deed immers aan sport en speelde voetbal elke pauze en scoorde boven de 8 gemiddeld met toetsen. en dat was een standaard basisschool waarvan er 2 in dezelfde straat zaten.

deels snap ik de OP wel, maar vind het ook dom op hetzelfde moment. het heeft me nooit geboeid wat voor kleren ik droeg en mijn prestaties met sport werden niet beter noch minder als ik op eens duurder spul had. enig verschil met goedkoop en duur is dat die klote nikes veel te snel kapot gingen dus geld verspilling waren
Jij was zeker een buiten beentje op school. Want zo praten alle buitenbeentjes van school. Ag het boeit mij niet bla bla bla. Maar ondertussen
  zaterdag 7 mei 2005 @ 15:13:20 #93
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26802535
ik heb nu 3 paar huaraches in me kast, zijn inde uitverkoop dus Mikey loopt de komende tijd op Huaraches... me air max 93 heb ik al bijna opgelopen (die gaan snel man )
[..]
pi_26802782
Ik mocht uiteindelijk wel de goedkoopste nikes van de scapino, die zagen er niet uit maar het was in ieder geval nike air... dus daar kon ik me in ieder geval mee vertonen.

Ik heb eigenlijk meer een trauma wat andere kleding betreft, levi's 501 was het toen helemaal maar dat was onbespreekbaar, meer dan 100 gulden was zo'n broek, dat vonden mijn ouders absurd voor een broek.... en truien etc was ook altijd lastig.
Later kon ik wel vrij goedkope t-shirts vinden bij de V & D met een nike logo er op, daar was ik toen zo ontzettend blij mee
٩๏̯͡๏)۶
pi_26802816
Dit brengt de jeugdtrauma's weer boven

Bij ons waren eerst de L.A. Gears helemaal 'tha bomb' en wat kreeg ik?
Rucanor

(stiekem vond ik die schoenen wel mooi want ze hadden roze veters en diamantjes in de zijkant net als de 'echte' meisjes - L.A. gears maarja de klas besloot dat ze het toch niet helemaal waren )

Later kwam de Nike's en wat kreeg ik?
Bristol (ja ja met nep-air erin)
  zaterdag 7 mei 2005 @ 15:28:39 #96
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26802890
toen ik eindelijk naar de middelbare school ging kreeg ik mijn eigen kleed geld. Elke maand 150 euro waar ik alles van moest kopen. Gevolg was dat ik om de 2 maanden gloed nieuwe nike schoenen had. En ik was altijd de eerste met het nieuwste model

Kijk zo doe je dat
pi_26802996
150 euro per maand in de brugklas?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 15:36:02 #98
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_26803039
Ik had altijd halfhoge LA-Gear's Mét stoere glitterveters...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  zaterdag 7 mei 2005 @ 15:37:27 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26803076
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 15:33 schreef -Trinity- het volgende:
150 euro per maand in de brugklas?
ja wat is daar mee?
pi_26803145
In mijn ogen is dat nogal veel.
Vooral in de brugklas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')