Ik heb mijn basisschool periode op Curaçau gewoond, en daar waren kleren/schoenen altijd uberbelangrijk. Ik ook altijd in die goedkope dingen (ik snap nu ook wel waarom, ik had om de 2 maanden nieuwe schoenen nodig, want ze waren na die tijd toch wel of kapot of te klein) en op een gegeven moment had ik nog maar 1 paar, maar met die schoenen was ik 's avonds tijdens een spelletje achter in de tuin in ons zwembad gevallen en de volgende morgen waren ze nog steeds drijfnat. Paniek in de tent en ten einde raad dus maar mn moeders (te grote) nikes aangedaan. Waren gewoon supersimpele dingen, helemaal wit met een niketeken in het paars erop (
![]()
), ik hoorde er helemaal bij die dag
![]()
De volgende dag die dingen weer droog en ze naar school aan en ze keken me niet meer aan, dus het logische gevolg: ik MOEST bij de volgende keer schoenen kopen nikes hebben. Binnen 2 weken had ik nieuwe schoenen nodig en ik weigerde alles waar geen nike teken opstond aan te doen, dus ten einde raad uiteindelijk na een lange dag maar nikes gekocht voor me. Ik helemaal supertrots de volgende dag op school, het enige wat ze zeiden was "Robert tin nikes!" en de "popi" gasten trokken nooit meer met me op
![]()
Dus ben maar rustig verder gegaan met knikkeren, binnen een week was de air lek, was in een doorn gaan staan
![]()
Tegenwoordig alleen maar in goede qualiteit schoenen, van bommel/van lier, nette schoenen, heb meen ik ergens 1 paar sneaker achtige schoenen staan, maar die doe ik maar sporadisch aan. Qua kleding zou je mij nu best kunnen definieeren als een "kakker", met polotjes, blousjes en colbertjes. Maar ik vind het gewoon belangrijk er representatief en netjes uit te zien en wil daar af en toe best wat geld aan uitgeven