Ik kijk naar links om de bron van dit totaal 'volwassen' gedrag eens te bekijken, valt mijn oog op 3 blonde barbiepoppen van rond de 16 jaar, die luidkeels naar idereen aan het schreeuwen zijn dat ze moeten opschuiven (er zaten zeg maar 10 man in de hele zaal), elk van de blonde barbies zwaaiend met een flesje breezah.....
kutkinderen
quote:Pubertijd my ass.
Op maandag 28 april 2003 07:35 schreef amnesiac het volgende:
Het is de pubertijd hèkutkinderen
quote:Of hetzelfde grapje met een honkbalknuppel.
Op maandag 28 april 2003 08:08 schreef DemonRage het volgende:
Met een Smirnoff Ice in je hand naar die wijven toe lopen en zeggen... "rot eens op, ik heb Smirnoff Ice en da's meer dan breezer, dus ik mag hier zitten"
quote:Dan zou ik maar een postorderlening nemen bij postkrediet, want als je haar mee uiut neemt, moet je al die Br3eZ@hs betalen.
Op maandag 28 april 2003 08:09 schreef LLCoolR het volgende:
Ik zou verkering vragen...
quote:
Op maandag 28 april 2003 08:11 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Dan zou ik maar een postorderlening nemen bij postkrediet, want als je haar mee uiut neemt, moet je al die Br3eZ@hs betalen.
Geregeld!
Zou ze nu met me willen?
quote:
Op maandag 28 april 2003 08:08 schreef DemonRage het volgende:
Met een Smirnoff Ice in je hand naar die wijven toe lopen en zeggen... "rot eens op, ik heb Smirnoff Ice en da's meer dan breezer, dus ik mag hier zitten"
quote:Met die postorderlening en klantenkaart houd je toch bakken met geld over. DUs het antwoord is ja.
Op maandag 28 april 2003 08:13 schreef LLCoolR het volgende:[..]
Geregeld!
Zou ze nu met me willen?
Maar binnen een maand is je geld er doorheen.
quote:Wél de hele maand verkering met een breezah chickie.....
Op maandag 28 april 2003 08:20 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Maar binnen een maand is je geld er doorheen.
quote:Zozo.. Jij bent ook behoorlijk beinvloed door de media en zgn. Breezah-talk. Het zijn geen breezah-chicks maar een stelletje meiden die flink aan het puberen zijn. Daarnaast vergelijk je ze ook nog eens met barbies :s En tis ook geen flesje breezah maar een flesje Breezer.
Op maandag 28 april 2003 07:32 schreef Wunk het volgende:
Gisteravond naar de bios, Shanghai Knights geweest, zitten we net, valt ineens een keihard schatergelach en gegrap over hoe gooien met popcorn, of nog leuker M&M's (want die komen zo lekker hard aan) wel eens tot uitvoering gebracht kan worden..Ik kijk naar links om de bron van dit totaal 'volwassen' gedrag eens te bekijken, valt mijn oog op 3 blonde barbiepoppen van rond de 16 jaar, die luidkeels naar idereen aan het schreeuwen zijn dat ze moeten opschuiven (er zaten zeg maar 10 man in de hele zaal), elk van de blonde barbies zwaaiend met een flesje breezah.....
Kijk eerst eens naarjezelf voordat je iedereen in een hokje gaat zitten duwen. "Na aper"
Avé
quote:Hmm nee, te strak.
Op maandag 28 april 2003 08:20 schreef deantoine het volgende:
meteen neuken
Overigens ben ik zaterdag naar Shanghai knights geweest en daar zaten vooraan ook een paar lawaaikippen, maar die zijn er door de (hoe noem je zo'n bioscoopzaaldeurwachter) even flink op terechtgewezen! Daarna waren ze verder wel stil
Kunnen ze ook wippen
quote:wat niet rekt, dat scheurt wel?
Op maandag 28 april 2003 08:55 schreef Tha.Gnome het volgende:[..]
Hmm nee, te strak.
quote:Hahaha, n00b, n00b
Op maandag 28 april 2003 08:48 schreef Sathaana het volgende:[..]
Zozo.. Jij bent ook behoorlijk beinvloed door de media en zgn. Breezah-talk. Het zijn geen breezah-chicks maar een stelletje meiden die flink aan het puberen zijn. Daarnaast vergelijk je ze ook nog eens met barbies :s En tis ook geen flesje breezah maar een flesje Breezer.
Kijk eerst eens naarjezelf voordat je iedereen in een hokje gaat zitten duwen. "Na aper"
Avé
Voel je je aangesproken ofzo?
quote:he! een breezerboy
Zozo.. Jij bent ook behoorlijk beinvloed door de media en zgn. Breezah-talk. Het zijn geen breezah-chicks maar een stelletje meiden die flink aan het puberen zijn. Daarnaast vergelijk je ze ook nog eens met barbies :s En tis ook geen flesje breezah maar een flesje Breezer.
Avé
quote:ja dat wilde ik eigenlijk zeggen, maar in zijn geval is t toch echt een breezer
Op maandag 28 april 2003 09:30 schreef BigBear het volgende:[..]
quote:
Op maandag 28 april 2003 09:24 schreef Maud_Dib het volgende:
j3 m0et nI3t |3der#en In h0kJeZ pl@ats3n.
Overigens als je dr neit omheen kan, dan laat je toch een suppoost hun toch druit kieperen
quote:
Gisteravond naar de bios, Shanghai Knights geweest,
quote:Nee, dan kun je beter hier heen gaan http://www.axisgemert.nl/axis/?site=ladies
Op maandag 28 april 2003 10:39 schreef Bonobo11 het volgende:[..]
Je gaat toch ook niet naar Shanghai Knights
Leuk café trouwens
quote:Ik weet nog, vroeger, toen ik een puber was, had ik ook pubervriendinnetjes. Hendendaags bestaat er ook zoiets als 'Breezerwijven' blijkbaar. Als ik deze 2 met elkaar vergelijk,
Avé
quote:Daar heb je geen last van alleen nog jongere mensen, die gedragen zichnog want die zijn met hun ouders.
Op maandag 28 april 2003 07:47 schreef BladE-l----- het volgende:
Ga vanavond naar Johnny English.
Ben benieuwd...
En de film kan je beter huren.
nee het is inderdaad irritant, van die meisjes achterin (ze zitten altijd achterin!) die op een verkeerde manier aandacht proberen te krijgen
quote:
Op maandag 28 april 2003 08:09 schreef Maud_Dib het volgende:
Of hetzelfde grapje met een honkbalknuppel.
Altijd dat gezeik om breezer.....
quote:Omg, sterf!
Avé
quote:Nee jij dan misteruitgemolkenhumor
Op maandag 28 april 2003 14:38 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Omg, sterf!
quote:Een fan!
Op maandag 28 april 2003 14:52 schreef Paperclipjes het volgende:[..]
Nee jij dan misteruitgemolkenhumor
quote:Niet van jou en niet van jouw gevoel voor humor...
Op maandag 28 april 2003 14:54 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Een fan!
quote:
Gisteravond naar de bios, Shanghai Knights geweest, zitten we net, valt ineens een keihard schatergelach en gegrap over hoe gooien met popcorn, of nog leuker M&M's (want die komen zo lekker hard aan) wel eens tot uitvoering gebracht kan worden..Ik kijk naar links om de bron van dit totaal 'volwassen' gedrag eens te bekijken, valt mijn oog op 3 blonde barbiepoppen van rond de 16 jaar, die luidkeels naar idereen aan het schreeuwen zijn dat ze moeten opschuiven (er zaten zeg maar 10 man in de hele zaal), elk van de blonde barbies zwaaiend met een flesje breezah.....
quote:www.uitgemolkenhumor.nl ofnie
Op maandag 28 april 2003 14:52 schreef Paperclipjes het volgende:[..]
Nee jij dan misteruitgemolkenhumor
quote:Usher
Op maandag 28 april 2003 08:55 schreef daniman het volgende:
(hoe noem je zo'n bioscoopzaaldeurwachter)
Maar zoiets moeten ze bij mij niet flikken, eerst zeg ik er iets van en als ze dan niet ophouden gooi ik ze er persoonlijk uit.
quote:ja, die gasten zijn flex man!
Op maandag 28 april 2003 15:03 schreef Paperclipjes het volgende:
Ach bij van God Los had je ook randdebielen in de zaal zitten, die alleen maar woorden als Lauw, Hoer, Bek houde, Wat een kut ringtone. in de mond konden nemen...
quote:geloof je het zelf
Op dinsdag 29 april 2003 01:54 schreef victorinox het volgende:[..]
Usher
Maar zoiets moeten ze bij mij niet flikken, eerst zeg ik er iets van en als ze dan niet ophouden gooi ik ze er persoonlijk uit.
Je moet NIET naar popie-jopie films gaan in Nederland want dat is ergernis gegarandeerd tegenwoordig. Blijkbaar is daar niks aan te doen. Mij krijg je dus niet meer naar een popie film hier. Die kijk ik OF op DVD als ie uit is, OF in de Kinepolis in Antwerpen. Het zal ongelofelijk klinken maar de Belgen hebben in de bioscoop nog WEL manieren. De horrortaferelen van sommige voorstellingen in Nederland kom je daar echt nooit tegen. En je hebt nog een teringgroot scherm en perfect geluid op de koop toe ook.
Als je in Nederland wel naar de bioscoop gaat kun je inderdaad beter naar een filmhuis ofzo gaan. Behalve dat je dan films van een beetje niveau ziet tref je daar ook geen breezersletten en groepen turkse jongeren van 16 aan die je vriendin voor hoer uitmaken. Een verademing!
quote:Belgische bioscopen
Op dinsdag 29 april 2003 10:20 schreef TheMarco het volgende:
Een paar tips:Je moet NIET naar popie-jopie films gaan in Nederland want dat is ergernis gegarandeerd tegenwoordig. Blijkbaar is daar niks aan te doen. Mij krijg je dus niet meer naar een popie film hier. Die kijk ik OF op DVD als ie uit is, OF in de Kinepolis in Antwerpen. Het zal ongelofelijk klinken maar de Belgen hebben in de bioscoop nog WEL manieren. De horrortaferelen van sommige voorstellingen in Nederland kom je daar echt nooit tegen. En je hebt nog een teringgroot scherm en perfect geluid op de koop toe ook.
Als je in Nederland wel naar de bioscoop gaat kun je inderdaad beter naar een filmhuis ofzo gaan. Behalve dat je dan films van een beetje niveau ziet tref je daar ook geen breezersletten en groepen turkse jongeren van 16 aan die je vriendin voor hoer uitmaken. Een verademing!
quote:Breezahchicks rule! Heerlijk die vrije seksuele moraal
Op dinsdag 29 april 2003 10:40 schreef Maanvis het volgende:
Hehe... Laatst waren we ook in de bios en toen zat er een heel groepje breezahsletjes achter ons. Zegt er ineens 1 "Shit man, ik wil vanavond neuken!" "Met Peter?" "Nee, met Paul. Maar ik ben de pil vergeten! Straks word ik zwanger!"
Hebben ze trouwens nooit van condooms en geslachtsziektengehoord?
quote:Vraag dit maar aan een breezersletje met een bacardi breezer..
En tis ook geen flesje breezah maar een flesje Breezer.
Avé
quote:Helemaal mee eens... geen snol. Zelfs de meiden achter de balie zijn nog lekker.
Op dinsdag 29 april 2003 10:20 schreef TheMarco het volgende:
Een paar tips:Je moet NIET naar popie-jopie films gaan in Nederland want dat is ergernis gegarandeerd tegenwoordig. Blijkbaar is daar niks aan te doen. Mij krijg je dus niet meer naar een popie film hier. Die kijk ik OF op DVD als ie uit is, OF in de Kinepolis in Antwerpen. Het zal ongelofelijk klinken maar de Belgen hebben in de bioscoop nog WEL manieren. De horrortaferelen van sommige voorstellingen in Nederland kom je daar echt nooit tegen. En je hebt nog een teringgroot scherm en perfect geluid op de koop toe ook.
quote:Ben je hier ook al bezig met je uitgemolken humor, word door jou wel een beetje uitgemolken niet?
Op maandag 28 april 2003 15:16 schreef Chrissieboy het volgende:[..]
www.uitgemolkenhumor.nl ofnie
quote:
Op maandag 28 april 2003 08:47 schreef Disher het volgende:
Neem je de late voorstelling..... ligge al die breezahs al lang te pitten Neuken
Daarom heb ik de bios al een tijdje afgezworen. Er zijn altijd wel blagen die de boel moeten verzieken.
Of het zijn van die BrEeZa HoErEn of van die buitenlandse etterblegen (no offence viel me gewoon op)
Maar nu lekker met de home cinema --> voetjes op tafel --> koud biertje
Goede tip na 2,5 jaarquote:Op donderdag 29 september 2005 19:35 schreef Ivatje het volgende:
Ga niet op vrijdag, zaterdag en zondag naar de bios, maar op andere dagen als je een beetje rust wilt!![]()
Tief eens op met je kutkicksquote:Op donderdag 29 september 2005 19:35 schreef Ivatje het volgende:
Ga niet op vrijdag, zaterdag en zondag naar de bios, maar op andere dagen als je een beetje rust wilt!![]()
quote:Op maandag 28 april 2003 08:59 schreef Mickey_Muis het volgende:
Wat niet rekt dat scheurt wel.
quote:
Dat had ik toen ik Shanghai Knights las, denk verdomme gister werd er uitgebreid vermeld dat ie op tv zou komen.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:53 schreef JosvG het volgende:
Ik dacht hee, een nieuw breezahtopic, maar toen ik de reply las "ik ga zo naar Johnny English" keek ik even naar de datum
dat was ook mijn keerpuntquote:Op donderdag 29 september 2005 22:53 schreef JosvG het volgende:
Ik dacht hee, een nieuw breezahtopic, maar toen ik de reply las "ik ga zo naar Johnny English" keek ik even naar de datum
Iets minder mag ook wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:48 schreef Auxerre het volgende:
Gore kankerleugenaar dat je bent, dit topic was eerder voorbijgekomen.
dit soort reacties had je 2,5 jaar terug nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:33 schreef Stringfellow_Hawke het volgende:
Ik kom al jaaaaren niet meer in de bioscoop. Ik vind die prijzen veel en veel te hoog en zonde van het geld als een stel allo's of breezah snollen de film verkrachten. Nee, gewoon wachten totdat de film op DVD uitkomt of van internet downloaden en lekker thuis kijken. Met de 5.1 sound system heb ik bioscoop kwaliteit thuis zonder dat hinderlijke gekloot van die kut pubers.
Kan ik iedereen aanraden!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
dit soort reacties had je 2,5 jaar terug niet
Hoe heet zo,n iemand ook alweer?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:48 schreef Auxerre het volgende:
Gore kankerleugenaar dat je bent, dit topic was eerder voorbijgekomen.
Zitte ze hun eigen ringtones ook al te bekritiseren?quote:Op maandag 28 april 2003 15:03 schreef Paperclipjes het volgende:
vanavond Shanghai knights, SBS 6, 20:30 uurquote:Op maandag 28 april 2003 07:32 schreef Wunk het volgende:
Lolquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:59 schreef R-Mon het volgende:
[..]
vanavond Shanghai knights, SBS 6, 20:30 uur
quote:Op maandag 28 april 2003 08:08 schreef Maud_Dib het volgende:
16 is een erg ketsbare leeftijd.
quote:
Ik gedroeg me ook nooit zo. Was juist stil en zelfs wel teruggetrokken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef Moja het volgende:
stomme vraag maar ik vraag me dus af waarom ze altijd zo extreem luidruchtig en irritant zijn...aandacht? lijkt me niet de enige reden.
ik ben zelf ook puber geweest maar kan me niet herinneren dat ik me zo gedroeg (en zo lang geleden is het niet)
quote:
gisteren was ze er weer, ze zag me en zei hoiquote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef Herald het volgende:
ik ga wekelijks naar de film, maar nooit last van mensen. Zat afgelopen dinsdag wel naast zo'n heerlijk ordinair grietje. Ze had haar nacho's al op toen ik naast haar kwam zitten, en zo raakten we in gesprek. Ze klaagde dat de guacamoledip die ze had niet lekker was. Dus ik bood haar een hapje van mijn cheesedip aanmaar die vond ze ook niet lekker. En net voordat de film begon moest ze nog naar het toilet, kroop ze over de stoel naar achteren zodat ik kon zien wat voor ondergoed ze droeg.
Volgende keer doen en filmen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:42 schreef Brunette het volgende:
dat heb ik ook al eens gehad.
Alleen zaten ze toen met open mond op een lolly te kauwen en ik kan niet tegen smakkende
geiten mensen![]()
Ze hebben geluk gehad dat de film bijna afglopen was anders had ik mijn cola over hun dichtgeplamuurde kop gegooid![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:28 schreef EdwardSeepers het volgende:
Vandaag weer 3 van dat soort josti's in de bioscoop. Dit keer drie Nederlandse gasten die popcorn naar elkaar gooiden, de H&M reclame van Romeo&Juliet overschreeuwden (toegegeven; die reclame is verdomde irritant), en gewoon elke vorm van BrEeZaH achtig gedrag vertoonden.
Ik had er al wat van gezegd en de gasten waren toen ook even stil, maar konden hun ADHD gedrag niet weerhouden.
Tot een gozertje achter me, toch een stuk jonger maar daarom niet minder geërgerd door die bavianen, zn bak popcorn over die gasten heenkeerde.
Ik heb nog nooit zo hard gelachen om hoe sommige mensen kunnen kijken op het moment dat ze compleet verbaast zijn.
En dan de reactie van die gozer nog: "Eet maar op, dan houd je je kop tenminste even".
Ja, en jullie uit een dorp waar enkel 47-chromosomalen wonen omdat er voortdurend incest gepleegd wordt!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:54 schreef googoodoll het volgende:
Ik ga eigenlijk het liefst naar t Hoogt in Utrecht en naar het Fraterhuis in Zwolle, maar in de 'gewone' bios in Zwolle staat wel een leuk meisje achter de kassa! Toen ging ik ook naar een boutfilm, met Orlando Bloom, maar er was geen enkele breezahchick.
Jullie komen natuurlijk allemaal uit de randstad!
*Verkapte-BrEeZaH-Hoer-reply*quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:23 schreef Ladyxima het volgende:
wanneer ik weer naar de bios ga, ga ik me voor de lol gedragen zoals types beschreven door TS.
Puh.
Als dat zo zou zijn geweest, zou ik wel anders getypt hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:44 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
*Verkapte-BrEeZaH-Hoer-reply*
Zo beter dan?:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:47 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn geweest, zou ik wel anders getypt hebben![]()
Puh.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:55 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Zo beter dan?:
*verkapte-BreEzaH-Hoer-met-een-Vandale-woordenboek-onder-haar-arm-reply*
verkapte-ik-probeer-iemand-te-dissen-maar-het-wil-nog-niet-echt-replyquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:55 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Zo beter dan?:
*verkapte-BreEzaH-Hoer-met-een-Vandale-woordenboek-onder-haar-arm-reply*
Verkapte-vrouw-met-PMS-reply.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:08 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
verkapte-ik-probeer-iemand-te-dissen-maar-het-wil-nog-niet-echt-reply
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:14 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Verkapte-vrouw-met-PMS-reply.
Oh wacht, het was niet verkapt.
Zeg Knuppel, ik zeg toch Zwolle en Utrecht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:17 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ja, en jullie uit een dorp waar enkel 47-chromosomalen wonen omdat er voortdurend incest gepleegd wordt!
.. Hoewel zelfs dat minder erg is dan BrEeZaH's.
Eergister was ik in Gelderland, daar noemde een puber van 13 of 14 me 'knuppel'...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |