quote:www.uitgemolkenhumor.nl ofnie
Op maandag 28 april 2003 14:52 schreef Paperclipjes het volgende:[..]
Nee jij dan misteruitgemolkenhumor
quote:Usher
Op maandag 28 april 2003 08:55 schreef daniman het volgende:
(hoe noem je zo'n bioscoopzaaldeurwachter)
Maar zoiets moeten ze bij mij niet flikken, eerst zeg ik er iets van en als ze dan niet ophouden gooi ik ze er persoonlijk uit.
quote:ja, die gasten zijn flex man!
Op maandag 28 april 2003 15:03 schreef Paperclipjes het volgende:
Ach bij van God Los had je ook randdebielen in de zaal zitten, die alleen maar woorden als Lauw, Hoer, Bek houde, Wat een kut ringtone. in de mond konden nemen...
quote:geloof je het zelf
Op dinsdag 29 april 2003 01:54 schreef victorinox het volgende:[..]
Usher
Maar zoiets moeten ze bij mij niet flikken, eerst zeg ik er iets van en als ze dan niet ophouden gooi ik ze er persoonlijk uit.
Je moet NIET naar popie-jopie films gaan in Nederland want dat is ergernis gegarandeerd tegenwoordig. Blijkbaar is daar niks aan te doen. Mij krijg je dus niet meer naar een popie film hier. Die kijk ik OF op DVD als ie uit is, OF in de Kinepolis in Antwerpen. Het zal ongelofelijk klinken maar de Belgen hebben in de bioscoop nog WEL manieren. De horrortaferelen van sommige voorstellingen in Nederland kom je daar echt nooit tegen. En je hebt nog een teringgroot scherm en perfect geluid op de koop toe ook.
Als je in Nederland wel naar de bioscoop gaat kun je inderdaad beter naar een filmhuis ofzo gaan. Behalve dat je dan films van een beetje niveau ziet tref je daar ook geen breezersletten en groepen turkse jongeren van 16 aan die je vriendin voor hoer uitmaken. Een verademing!
quote:Belgische bioscopen
Op dinsdag 29 april 2003 10:20 schreef TheMarco het volgende:
Een paar tips:Je moet NIET naar popie-jopie films gaan in Nederland want dat is ergernis gegarandeerd tegenwoordig. Blijkbaar is daar niks aan te doen. Mij krijg je dus niet meer naar een popie film hier. Die kijk ik OF op DVD als ie uit is, OF in de Kinepolis in Antwerpen. Het zal ongelofelijk klinken maar de Belgen hebben in de bioscoop nog WEL manieren. De horrortaferelen van sommige voorstellingen in Nederland kom je daar echt nooit tegen. En je hebt nog een teringgroot scherm en perfect geluid op de koop toe ook.
Als je in Nederland wel naar de bioscoop gaat kun je inderdaad beter naar een filmhuis ofzo gaan. Behalve dat je dan films van een beetje niveau ziet tref je daar ook geen breezersletten en groepen turkse jongeren van 16 aan die je vriendin voor hoer uitmaken. Een verademing!
quote:Breezahchicks rule! Heerlijk die vrije seksuele moraal
Op dinsdag 29 april 2003 10:40 schreef Maanvis het volgende:
Hehe... Laatst waren we ook in de bios en toen zat er een heel groepje breezahsletjes achter ons. Zegt er ineens 1 "Shit man, ik wil vanavond neuken!" "Met Peter?" "Nee, met Paul. Maar ik ben de pil vergeten! Straks word ik zwanger!"
Hebben ze trouwens nooit van condooms en geslachtsziektengehoord?
quote:Vraag dit maar aan een breezersletje met een bacardi breezer..
Op maandag 28 april 2003 08:48 schreef Sathaana het volgende:[..]
En tis ook geen flesje breezah maar een flesje Breezer.
Avé
quote:Helemaal mee eens... geen snol. Zelfs de meiden achter de balie zijn nog lekker.
Op dinsdag 29 april 2003 10:20 schreef TheMarco het volgende:
Een paar tips:Je moet NIET naar popie-jopie films gaan in Nederland want dat is ergernis gegarandeerd tegenwoordig. Blijkbaar is daar niks aan te doen. Mij krijg je dus niet meer naar een popie film hier. Die kijk ik OF op DVD als ie uit is, OF in de Kinepolis in Antwerpen. Het zal ongelofelijk klinken maar de Belgen hebben in de bioscoop nog WEL manieren. De horrortaferelen van sommige voorstellingen in Nederland kom je daar echt nooit tegen. En je hebt nog een teringgroot scherm en perfect geluid op de koop toe ook.
quote:Ben je hier ook al bezig met je uitgemolken humor, word door jou wel een beetje uitgemolken niet?
Op maandag 28 april 2003 15:16 schreef Chrissieboy het volgende:[..]
www.uitgemolkenhumor.nl ofnie
quote:
Op maandag 28 april 2003 08:47 schreef Disher het volgende:
Neem je de late voorstelling..... ligge al die breezahs al lang te pitten Neuken
Daarom heb ik de bios al een tijdje afgezworen. Er zijn altijd wel blagen die de boel moeten verzieken.
Of het zijn van die BrEeZa HoErEn of van die buitenlandse etterblegen (no offence viel me gewoon op)
Maar nu lekker met de home cinema --> voetjes op tafel --> koud biertje
Goede tip na 2,5 jaarquote:Op donderdag 29 september 2005 19:35 schreef Ivatje het volgende:
Ga niet op vrijdag, zaterdag en zondag naar de bios, maar op andere dagen als je een beetje rust wilt!![]()
Tief eens op met je kutkicksquote:Op donderdag 29 september 2005 19:35 schreef Ivatje het volgende:
Ga niet op vrijdag, zaterdag en zondag naar de bios, maar op andere dagen als je een beetje rust wilt!![]()
quote:Op maandag 28 april 2003 08:59 schreef Mickey_Muis het volgende:
Wat niet rekt dat scheurt wel.
quote:
Dat had ik toen ik Shanghai Knights las, denk verdomme gister werd er uitgebreid vermeld dat ie op tv zou komen.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:53 schreef JosvG het volgende:
Ik dacht hee, een nieuw breezahtopic, maar toen ik de reply las "ik ga zo naar Johnny English" keek ik even naar de datum
dat was ook mijn keerpuntquote:Op donderdag 29 september 2005 22:53 schreef JosvG het volgende:
Ik dacht hee, een nieuw breezahtopic, maar toen ik de reply las "ik ga zo naar Johnny English" keek ik even naar de datum
Iets minder mag ook wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:48 schreef Auxerre het volgende:
Gore kankerleugenaar dat je bent, dit topic was eerder voorbijgekomen.
dit soort reacties had je 2,5 jaar terug nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:33 schreef Stringfellow_Hawke het volgende:
Ik kom al jaaaaren niet meer in de bioscoop. Ik vind die prijzen veel en veel te hoog en zonde van het geld als een stel allo's of breezah snollen de film verkrachten. Nee, gewoon wachten totdat de film op DVD uitkomt of van internet downloaden en lekker thuis kijken. Met de 5.1 sound system heb ik bioscoop kwaliteit thuis zonder dat hinderlijke gekloot van die kut pubers.
Kan ik iedereen aanraden!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
dit soort reacties had je 2,5 jaar terug niet
Hoe heet zo,n iemand ook alweer?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:48 schreef Auxerre het volgende:
Gore kankerleugenaar dat je bent, dit topic was eerder voorbijgekomen.
Zitte ze hun eigen ringtones ook al te bekritiseren?quote:Op maandag 28 april 2003 15:03 schreef Paperclipjes het volgende:
vanavond Shanghai knights, SBS 6, 20:30 uurquote:Op maandag 28 april 2003 07:32 schreef Wunk het volgende:
Lolquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:59 schreef R-Mon het volgende:
[..]
vanavond Shanghai knights, SBS 6, 20:30 uur
quote:Op maandag 28 april 2003 08:08 schreef Maud_Dib het volgende:
16 is een erg ketsbare leeftijd.
quote:
Ik gedroeg me ook nooit zo. Was juist stil en zelfs wel teruggetrokken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef Moja het volgende:
stomme vraag maar ik vraag me dus af waarom ze altijd zo extreem luidruchtig en irritant zijn...aandacht? lijkt me niet de enige reden.
ik ben zelf ook puber geweest maar kan me niet herinneren dat ik me zo gedroeg (en zo lang geleden is het niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |