Ik kijk naar links om de bron van dit totaal 'volwassen' gedrag eens te bekijken, valt mijn oog op 3 blonde barbiepoppen van rond de 16 jaar, die luidkeels naar idereen aan het schreeuwen zijn dat ze moeten opschuiven (er zaten zeg maar 10 man in de hele zaal), elk van de blonde barbies zwaaiend met een flesje breezah.....
kutkinderen
quote:Pubertijd my ass.
Op maandag 28 april 2003 07:35 schreef amnesiac het volgende:
Het is de pubertijd hèkutkinderen
quote:Of hetzelfde grapje met een honkbalknuppel.
Op maandag 28 april 2003 08:08 schreef DemonRage het volgende:
Met een Smirnoff Ice in je hand naar die wijven toe lopen en zeggen... "rot eens op, ik heb Smirnoff Ice en da's meer dan breezer, dus ik mag hier zitten"
quote:Dan zou ik maar een postorderlening nemen bij postkrediet, want als je haar mee uiut neemt, moet je al die Br3eZ@hs betalen.
Op maandag 28 april 2003 08:09 schreef LLCoolR het volgende:
Ik zou verkering vragen...
quote:
Op maandag 28 april 2003 08:11 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Dan zou ik maar een postorderlening nemen bij postkrediet, want als je haar mee uiut neemt, moet je al die Br3eZ@hs betalen.
Geregeld!
Zou ze nu met me willen?
quote:
Op maandag 28 april 2003 08:08 schreef DemonRage het volgende:
Met een Smirnoff Ice in je hand naar die wijven toe lopen en zeggen... "rot eens op, ik heb Smirnoff Ice en da's meer dan breezer, dus ik mag hier zitten"
quote:Met die postorderlening en klantenkaart houd je toch bakken met geld over. DUs het antwoord is ja.
Op maandag 28 april 2003 08:13 schreef LLCoolR het volgende:[..]
Geregeld!
Zou ze nu met me willen?
Maar binnen een maand is je geld er doorheen.
quote:Wél de hele maand verkering met een breezah chickie.....
Op maandag 28 april 2003 08:20 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Maar binnen een maand is je geld er doorheen.
quote:Zozo.. Jij bent ook behoorlijk beinvloed door de media en zgn. Breezah-talk. Het zijn geen breezah-chicks maar een stelletje meiden die flink aan het puberen zijn. Daarnaast vergelijk je ze ook nog eens met barbies :s En tis ook geen flesje breezah maar een flesje Breezer.
Op maandag 28 april 2003 07:32 schreef Wunk het volgende:
Gisteravond naar de bios, Shanghai Knights geweest, zitten we net, valt ineens een keihard schatergelach en gegrap over hoe gooien met popcorn, of nog leuker M&M's (want die komen zo lekker hard aan) wel eens tot uitvoering gebracht kan worden..Ik kijk naar links om de bron van dit totaal 'volwassen' gedrag eens te bekijken, valt mijn oog op 3 blonde barbiepoppen van rond de 16 jaar, die luidkeels naar idereen aan het schreeuwen zijn dat ze moeten opschuiven (er zaten zeg maar 10 man in de hele zaal), elk van de blonde barbies zwaaiend met een flesje breezah.....
Kijk eerst eens naarjezelf voordat je iedereen in een hokje gaat zitten duwen. "Na aper"
Avé
quote:Hmm nee, te strak.
Op maandag 28 april 2003 08:20 schreef deantoine het volgende:
meteen neuken
Overigens ben ik zaterdag naar Shanghai knights geweest en daar zaten vooraan ook een paar lawaaikippen, maar die zijn er door de (hoe noem je zo'n bioscoopzaaldeurwachter) even flink op terechtgewezen! Daarna waren ze verder wel stil
Kunnen ze ook wippen
quote:wat niet rekt, dat scheurt wel?
Op maandag 28 april 2003 08:55 schreef Tha.Gnome het volgende:[..]
Hmm nee, te strak.
quote:Hahaha, n00b, n00b
Op maandag 28 april 2003 08:48 schreef Sathaana het volgende:[..]
Zozo.. Jij bent ook behoorlijk beinvloed door de media en zgn. Breezah-talk. Het zijn geen breezah-chicks maar een stelletje meiden die flink aan het puberen zijn. Daarnaast vergelijk je ze ook nog eens met barbies :s En tis ook geen flesje breezah maar een flesje Breezer.
Kijk eerst eens naarjezelf voordat je iedereen in een hokje gaat zitten duwen. "Na aper"
Avé
Voel je je aangesproken ofzo?
quote:he! een breezerboy
Zozo.. Jij bent ook behoorlijk beinvloed door de media en zgn. Breezah-talk. Het zijn geen breezah-chicks maar een stelletje meiden die flink aan het puberen zijn. Daarnaast vergelijk je ze ook nog eens met barbies :s En tis ook geen flesje breezah maar een flesje Breezer.
Avé
quote:ja dat wilde ik eigenlijk zeggen, maar in zijn geval is t toch echt een breezer
Op maandag 28 april 2003 09:30 schreef BigBear het volgende:[..]
quote:
Op maandag 28 april 2003 09:24 schreef Maud_Dib het volgende:
j3 m0et nI3t |3der#en In h0kJeZ pl@ats3n.
Overigens als je dr neit omheen kan, dan laat je toch een suppoost hun toch druit kieperen
quote:
Gisteravond naar de bios, Shanghai Knights geweest,
quote:Nee, dan kun je beter hier heen gaan http://www.axisgemert.nl/axis/?site=ladies
Op maandag 28 april 2003 10:39 schreef Bonobo11 het volgende:[..]
Je gaat toch ook niet naar Shanghai Knights
Leuk café trouwens
quote:Ik weet nog, vroeger, toen ik een puber was, had ik ook pubervriendinnetjes. Hendendaags bestaat er ook zoiets als 'Breezerwijven' blijkbaar. Als ik deze 2 met elkaar vergelijk,
Avé
quote:Daar heb je geen last van alleen nog jongere mensen, die gedragen zichnog want die zijn met hun ouders.
Op maandag 28 april 2003 07:47 schreef BladE-l----- het volgende:
Ga vanavond naar Johnny English.
Ben benieuwd...
En de film kan je beter huren.
nee het is inderdaad irritant, van die meisjes achterin (ze zitten altijd achterin!) die op een verkeerde manier aandacht proberen te krijgen
quote:
Op maandag 28 april 2003 08:09 schreef Maud_Dib het volgende:
Of hetzelfde grapje met een honkbalknuppel.
Altijd dat gezeik om breezer.....
quote:Omg, sterf!
Avé
quote:Nee jij dan misteruitgemolkenhumor
Op maandag 28 april 2003 14:38 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Omg, sterf!
quote:Een fan!
Op maandag 28 april 2003 14:52 schreef Paperclipjes het volgende:[..]
Nee jij dan misteruitgemolkenhumor
quote:Niet van jou en niet van jouw gevoel voor humor...
Op maandag 28 april 2003 14:54 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Een fan!
quote:
Gisteravond naar de bios, Shanghai Knights geweest, zitten we net, valt ineens een keihard schatergelach en gegrap over hoe gooien met popcorn, of nog leuker M&M's (want die komen zo lekker hard aan) wel eens tot uitvoering gebracht kan worden..Ik kijk naar links om de bron van dit totaal 'volwassen' gedrag eens te bekijken, valt mijn oog op 3 blonde barbiepoppen van rond de 16 jaar, die luidkeels naar idereen aan het schreeuwen zijn dat ze moeten opschuiven (er zaten zeg maar 10 man in de hele zaal), elk van de blonde barbies zwaaiend met een flesje breezah.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |