quote:
gisteren was ze er weer, ze zag me en zei hoiquote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef Herald het volgende:
ik ga wekelijks naar de film, maar nooit last van mensen. Zat afgelopen dinsdag wel naast zo'n heerlijk ordinair grietje. Ze had haar nacho's al op toen ik naast haar kwam zitten, en zo raakten we in gesprek. Ze klaagde dat de guacamoledip die ze had niet lekker was. Dus ik bood haar een hapje van mijn cheesedip aanmaar die vond ze ook niet lekker. En net voordat de film begon moest ze nog naar het toilet, kroop ze over de stoel naar achteren zodat ik kon zien wat voor ondergoed ze droeg.
Volgende keer doen en filmen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:42 schreef Brunette het volgende:
dat heb ik ook al eens gehad.
Alleen zaten ze toen met open mond op een lolly te kauwen en ik kan niet tegen smakkende
geiten mensen![]()
Ze hebben geluk gehad dat de film bijna afglopen was anders had ik mijn cola over hun dichtgeplamuurde kop gegooid![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:28 schreef EdwardSeepers het volgende:
Vandaag weer 3 van dat soort josti's in de bioscoop. Dit keer drie Nederlandse gasten die popcorn naar elkaar gooiden, de H&M reclame van Romeo&Juliet overschreeuwden (toegegeven; die reclame is verdomde irritant), en gewoon elke vorm van BrEeZaH achtig gedrag vertoonden.
Ik had er al wat van gezegd en de gasten waren toen ook even stil, maar konden hun ADHD gedrag niet weerhouden.
Tot een gozertje achter me, toch een stuk jonger maar daarom niet minder geėrgerd door die bavianen, zn bak popcorn over die gasten heenkeerde.
Ik heb nog nooit zo hard gelachen om hoe sommige mensen kunnen kijken op het moment dat ze compleet verbaast zijn.
En dan de reactie van die gozer nog: "Eet maar op, dan houd je je kop tenminste even".
Ja, en jullie uit een dorp waar enkel 47-chromosomalen wonen omdat er voortdurend incest gepleegd wordt!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:54 schreef googoodoll het volgende:
Ik ga eigenlijk het liefst naar t Hoogt in Utrecht en naar het Fraterhuis in Zwolle, maar in de 'gewone' bios in Zwolle staat wel een leuk meisje achter de kassa! Toen ging ik ook naar een boutfilm, met Orlando Bloom, maar er was geen enkele breezahchick.
Jullie komen natuurlijk allemaal uit de randstad!
*Verkapte-BrEeZaH-Hoer-reply*quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:23 schreef Ladyxima het volgende:
wanneer ik weer naar de bios ga, ga ik me voor de lol gedragen zoals types beschreven door TS.
Puh.
Als dat zo zou zijn geweest, zou ik wel anders getypt hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:44 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
*Verkapte-BrEeZaH-Hoer-reply*
Zo beter dan?:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:47 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn geweest, zou ik wel anders getypt hebben![]()
Puh.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:55 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Zo beter dan?:
*verkapte-BreEzaH-Hoer-met-een-Vandale-woordenboek-onder-haar-arm-reply*
verkapte-ik-probeer-iemand-te-dissen-maar-het-wil-nog-niet-echt-replyquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:55 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Zo beter dan?:
*verkapte-BreEzaH-Hoer-met-een-Vandale-woordenboek-onder-haar-arm-reply*
Verkapte-vrouw-met-PMS-reply.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:08 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
verkapte-ik-probeer-iemand-te-dissen-maar-het-wil-nog-niet-echt-reply
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:14 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Verkapte-vrouw-met-PMS-reply.
Oh wacht, het was niet verkapt.
Zeg Knuppel, ik zeg toch Zwolle en Utrecht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:17 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ja, en jullie uit een dorp waar enkel 47-chromosomalen wonen omdat er voortdurend incest gepleegd wordt!
.. Hoewel zelfs dat minder erg is dan BrEeZaH's.
Eergister was ik in Gelderland, daar noemde een puber van 13 of 14 me 'knuppel'...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |