abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31148638
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:15 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Jammer dat ze nu 19 zijn

En ze zullen, als ze tenminste met de mode meegaan nu ook met neukteugels (lees: zwembandjes) lopen. Dat lijkt de nieuwe trend te worden, het laten zien van je zwemband :|
Tja, probeer maar eens origineel te zijn in je signature...
pi_31157288
dat heb ik ook al eens gehad.
Alleen zaten ze toen met open mond op een lolly te kauwen en ik kan niet tegen smakkende
geiten mensen
Ze hebben geluk gehad dat de film bijna afglopen was anders had ik mijn cola over hun dichtgeplamuurde kop gegooid
4
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:43:47 #103
3767 Herald
Come get some
pi_31209705
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef Herald het volgende:
ik ga wekelijks naar de film, maar nooit last van mensen. Zat afgelopen dinsdag wel naast zo'n heerlijk ordinair grietje. Ze had haar nacho's al op toen ik naast haar kwam zitten, en zo raakten we in gesprek. Ze klaagde dat de guacamoledip die ze had niet lekker was. Dus ik bood haar een hapje van mijn cheesedip aan maar die vond ze ook niet lekker. En net voordat de film begon moest ze nog naar het toilet, kroop ze over de stoel naar achteren zodat ik kon zien wat voor ondergoed ze droeg.
gisteren was ze er weer, ze zag me en zei hoi Ik vroeg of ze deze keer wel de goeie saus had, en die had ze
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_31271308
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:42 schreef Brunette het volgende:
dat heb ik ook al eens gehad.
Alleen zaten ze toen met open mond op een lolly te kauwen en ik kan niet tegen smakkende
geiten mensen
Ze hebben geluk gehad dat de film bijna afglopen was anders had ik mijn cola over hun dichtgeplamuurde kop gegooid
Volgende keer doen en filmen.
pi_31271830
Vandaag weer 3 van dat soort josti's in de bioscoop. Dit keer drie Nederlandse gasten die popcorn naar elkaar gooiden, de H&M reclame van Romeo&Juliet overschreeuwden (toegegeven; die reclame is verdomde irritant), en gewoon elke vorm van BrEeZaH achtig gedrag vertoonden.

Ik had er al wat van gezegd en de gasten waren toen ook even stil, maar konden hun ADHD gedrag niet weerhouden.

Tot een gozertje achter me, toch een stuk jonger maar daarom niet minder geėrgerd door die bavianen, zn bak popcorn over die gasten heenkeerde.

Ik heb nog nooit zo hard gelachen om hoe sommige mensen kunnen kijken op het moment dat ze compleet verbaast zijn.

En dan de reactie van die gozer nog: "Eet maar op, dan houd je je kop tenminste even".

pi_31278724

Die H&M reclame lijkt me de tweede keer helemaal erg trouwens.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:48:44 #107
78498 classpc
I don't like change
pi_31279113
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:28 schreef EdwardSeepers het volgende:
Vandaag weer 3 van dat soort josti's in de bioscoop. Dit keer drie Nederlandse gasten die popcorn naar elkaar gooiden, de H&M reclame van Romeo&Juliet overschreeuwden (toegegeven; die reclame is verdomde irritant), en gewoon elke vorm van BrEeZaH achtig gedrag vertoonden.

Ik had er al wat van gezegd en de gasten waren toen ook even stil, maar konden hun ADHD gedrag niet weerhouden.

Tot een gozertje achter me, toch een stuk jonger maar daarom niet minder geėrgerd door die bavianen, zn bak popcorn over die gasten heenkeerde.

Ik heb nog nooit zo hard gelachen om hoe sommige mensen kunnen kijken op het moment dat ze compleet verbaast zijn.

En dan de reactie van die gozer nog: "Eet maar op, dan houd je je kop tenminste even".

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_31279256
Ik ga eigenlijk het liefst naar t Hoogt in Utrecht en naar het Fraterhuis in Zwolle, maar in de 'gewone' bios in Zwolle staat wel een leuk meisje achter de kassa! Toen ging ik ook naar een boutfilm, met Orlando Bloom, maar er was geen enkele breezahchick.

Jullie komen natuurlijk allemaal uit de randstad!
pi_31295496
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:54 schreef googoodoll het volgende:
Ik ga eigenlijk het liefst naar t Hoogt in Utrecht en naar het Fraterhuis in Zwolle, maar in de 'gewone' bios in Zwolle staat wel een leuk meisje achter de kassa! Toen ging ik ook naar een boutfilm, met Orlando Bloom, maar er was geen enkele breezahchick.

Jullie komen natuurlijk allemaal uit de randstad!
Ja, en jullie uit een dorp waar enkel 47-chromosomalen wonen omdat er voortdurend incest gepleegd wordt!

.. Hoewel zelfs dat minder erg is dan BrEeZaH's.

Eergister was ik in Gelderland, daar noemde een puber van 13 of 14 me 'knuppel'...
pi_31295683
wanneer ik weer naar de bios ga, ga ik me voor de lol gedragen zoals types beschreven door TS.
Puh.
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_31296319
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 23:23 schreef Ladyxima het volgende:
wanneer ik weer naar de bios ga, ga ik me voor de lol gedragen zoals types beschreven door TS.
Puh.
*Verkapte-BrEeZaH-Hoer-reply*

pi_31296461
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 23:44 schreef EdwardSeepers het volgende:

[..]

*Verkapte-BrEeZaH-Hoer-reply*

Als dat zo zou zijn geweest, zou ik wel anders getypt hebben

Puh.
pi_31296715
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 23:47 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn geweest, zou ik wel anders getypt hebben

Puh.
Zo beter dan?:

*verkapte-BreEzaH-Hoer-met-een-Vandale-woordenboek-onder-haar-arm-reply*

zondag 9 oktober 2005 @ 00:01:31 #114
132245 midje
Flight to Disneyland?
pi_31296926
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 23:55 schreef EdwardSeepers het volgende:

[..]

Zo beter dan?:

Computer Says No
pi_31297150
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 23:55 schreef EdwardSeepers het volgende:

[..]

Zo beter dan?:

verkapte-ik-probeer-iemand-te-dissen-maar-het-wil-nog-niet-echt-reply

pi_31297356
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:08 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

verkapte-ik-probeer-iemand-te-dissen-maar-het-wil-nog-niet-echt-reply

Verkapte-vrouw-met-PMS-reply.

Oh wacht, het was niet verkapt.
pi_31297462
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:14 schreef EdwardSeepers het volgende:

[..]

Verkapte-vrouw-met-PMS-reply.

Oh wacht, het was niet verkapt.

Helaasch, misgegokt
pi_31305830
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 23:17 schreef EdwardSeepers het volgende:

[..]

Ja, en jullie uit een dorp waar enkel 47-chromosomalen wonen omdat er voortdurend incest gepleegd wordt!

.. Hoewel zelfs dat minder erg is dan BrEeZaH's.

Eergister was ik in Gelderland, daar noemde een puber van 13 of 14 me 'knuppel'...
Zeg Knuppel, ik zeg toch Zwolle en Utrecht.

zondag 9 oktober 2005 @ 15:17:13 #119
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_31308870
Volgende keer met een amsterdammertje (die paaltjes, geen kleine amsterdammers) voor hun geplamuurde gaffel aan meppen... Kijken of ze dan nog met etenswaren willen gooien.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')