Gezellig.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:30 schreef Shedfire het volgende:
Ik ben die platen wel eens wat vaker tegengekomen ja.
Ik heb nu eindelijk een kaartje voor JD Rock Night.
De HIPPE shit.
Ik ga enkel 7 april.
gezellig 6 of 7 april?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben er iig ook met de JD rocknight.
6 geloof ik, kaartje staat al weer weken op de kast. IK ga iig met Therapy, Apers, en de Heideroosjes, of is dat beide avonden hetzelfde?quote:
beide avonden hetzelfdequote:Op maandag 20 maart 2006 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
6 geloof ik, kaartje staat al weer weken op de kast. IK ga iig met Therapy, Apers, en de Heideroosjes, of is dat beide avonden hetzelfde?
ooooooh, zeg dat danquote:Op maandag 20 maart 2006 10:23 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
beide avonden hetzelfde
6 is paradiso en 7 is 013
tot in paradiso danquote:Op maandag 20 maart 2006 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ooooooh, zeg dat dan.
Ik ben er bij in de Paradiso.
Zie je daar danquote:Op maandag 20 maart 2006 10:27 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
tot in paradiso dan![]()
ik ga naar allebei
En dan komen ze op het einde ook nog terugquote:Op woensdag 5 april 2006 08:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er zin in.
Maar eerst even dat k*tvoorprogramma doorwerken.
Apers+heideroosjes hadden ze zo weg mogen laten van mij.....quote:Op woensdag 5 april 2006 16:00 schreef Shedfire het volgende:
[..]
En dan komen ze op het einde ook nog terug.
Sorry ik vind de Apers niets zo veel aan.
Heideroosjes daar tegen zijn oude helden en het zal de zevende of achtste keer zijn dat ik ze live zie..
Ik ben er gelukkig alquote:Op donderdag 6 april 2006 09:29 schreef diedlaughing het volgende:
Ik heb zin in vanavond hoop rond 5 uur in amsterdam te zijn.![]()
eten doe ik wel bij de febo ofzo en daarna biertjuh drinken bij hard rock cafequote:Op donderdag 6 april 2006 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er gelukkig al.
Eerst ff wat eten voor de hel losbarst zo.
Black and White waar zit die?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga uit eten met mijn gezelschapen daarna vast nog wel even iets drinken in de Black and White, HET stamhonk voor Jack Daniels parties.
Afgelopen zondag was daar ook de pre-party.
Gohquote:Op donderdag 6 april 2006 12:31 schreef diedlaughing het volgende:
leidseplein, das mooi
daar stopt de tram![]()
Komopzeg, binnen een minuut ben je er wel! Stalker.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh.
Zit op 3 min lopen van de Paradiso,
Blij dat ik van dienst kon zijn!!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:55 schreef Shedfire het volgende:
Ben ik toch nog een beetje aanwezig: ik kijk de webcast terwijl ik SMS met wat mensen daar.
Komen ze 16 mei weer in tivoli????quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:17 schreef diedlaughing het volgende:
Beide dagen geweest.
Diane was super.
Heb de setlist van de 013 , diane stond daar ook niet op vermeld.
Op naar 16 mei in Tivoli.![]()
Alleen maar zodat Andy en Micheal des avonds kunnen etenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:02 schreef Mattievandezolder het volgende:
ow dan gaan we binnenkort maar eens kaartjes halen voor Tivoli.
Lekker goedkoop trouwens, voor T? zou ik zeker 2 x zo veel ook nog wel willen betalen...
Dat zou inderdaad erg hip zijn, ookal vind ik een van de leuke dingen van T? het publiek.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Misschien, HEEL misschien kan ik backstage met de persfotograaf die ik gisteren sprak. Dat zou wel cool zijn.
Ow ja natuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik neem ook aan dat het achteraf is.
We zullen zien, zou wel eens grappig zijn..
Ik zal eens kijken hoe en wat. Voor hetzelfde geld gaat het niet door hoor. Maar deze gast is al vaak met ze op tour geweest enzo, zelfs een keer op een verjaardag van Andy geloof ikquote:Op woensdag 12 april 2006 17:53 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Ow ja natuurlijk.
Kun je iig eens een keer stoere foto's voor mij regelen, heb er ook nog steeds geen van afgelopen keer.
yeps, en hoe!quote:Op donderdag 13 april 2006 15:47 schreef kamagurka het volgende:
He, bestaan deze boze mannen uit Ierland nog?
Coole shit ja, ik zag in Paradiso de zanger van de Apers ook nog in de zaal lopen, jammer dat ik geen biertje in mijn handen had...quote:Op donderdag 13 april 2006 14:46 schreef diedlaughing het volgende:
Het leuke van Therapy? is ook dat de bandleden voor de show en na de show nog de zaal in komen.![]()
The set list:quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:21 schreef fisico het volgende:
Ik heb kaarten voor Tivoli. Heeft iemand een recente setlist van T?, zodat ik alvast in de stemming kan komen?
Hij is toch nog niet uitquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En, hoe bevalt One Cure Fits All?
A.s. maandag komt 'ie, de 24equote:Op zaterdag 22 april 2006 18:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij is toch nog niet uit
Maar wel bijna geloof ik
okquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hij ligt al bij VanLeest en de Mediamarkt in ieder gevalZit m te luisteren en hij klinkt verdomd goed moet ik zeggen.
schooierdquote:Op zondag 23 april 2006 02:04 schreef Komakie het volgende:
Te gladjes en te commercieel
hmmm dat vind ik nou bij Therapy? helemaal niet....
In 013 was diane gespeeld voor isolation.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:50 schreef Shedfire het volgende:
[..]
The set list:
Potato Junkie
Stories
Rain Hits Concrete
Rust
If It Kills Me
Rock You Monkeys
Polar Bear
Die Laughing
Teethgrinder
Sprung
Knives
Screamager
Nowhere
Walk Through Darkness
Isolation
Van Paradiso. Bij de 013 was het iets anders, zo was oa If it Kills me gedropped en Crazy Cocaine Eyes toegevoegd
Ik vond het een gave uitvoering.quote:
Ik ken de orginele versie van Diane niet eigenlijkquote:Op maandag 24 april 2006 13:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ze hebben volgens mij Diane nooit in originele versie gespeeld. Altijd een versie die dicht bij het origineel van Husker Du komt, toch?
ik gok:quote:Op maandag 24 april 2006 13:51 schreef diedlaughing het volgende:
Als ze hem tegenwoordig spelen is het zowiezo een rockversie aangezien Martin die de chello deed bij Diane niet meer bij de band zit.
Ik meen ook ergens in een interview te hebben gelezen dat Andy het nr eigenlijk niet meer live wil spelen.
In tilburg liep Andy naar de drummer fluisterde wat en toen werd Diane dus ingezet.
lol wie weetquote:Op maandag 24 april 2006 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik gok:
"als we diane spelen gaat DIE groep meiden mee backstage".
Ik vind het best een OK kwaliteit als je weet dat het met je tel is opgenomen.quote:Op maandag 24 april 2006 14:04 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
lol wie weet
http://www.5feetsomething.net/diane7-4-06.mpg
Kwaliteit is niet super, is met mijn digitale fotocamera opgenomen.
Moest me inhouden om niet mee te zingen bij Diane.![]()
er komen wel meer mensen hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 12:12 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ik ga ook naar Tivoli, kan ik ze eindelijk ens live zienAlleen jammer dat er niemand met me mee wil, maar ach, het is toch dichtbij
Uiteraard. Alleen de festivalsfeer is ook weer tofquote:Op woensdag 26 april 2006 13:01 schreef Komakie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik cluboptredens altijd vetter vind dan festivals. Ik vind festivals wel leuk, maar bij cluboptredens is de sfeer altijd beter
ohw festivals vind ik ook wel lachen, maar ik vind club optredens toch leukerquote:Op woensdag 26 april 2006 13:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen de festivalsfeer is ook weer tof.
Utrecht rocks!quote:Op woensdag 26 april 2006 13:05 schreef Tr0ublegum het volgende:
Klopt, heeft allebei z'n charmes! Voornaamste punt was altijd dat ik in het uiterste zuiden van Limburg woonde tot voor kort. Daar is nu eenmaal geen clubcircuit, en dan neem je niet snel de moeite om naar bosuil, effenaar, 013, tivoli, paradiso etc. te reizen voor 1 band.
Nu woon ik in Utrecht, dus volop mogelijkheden![]()
Mag wel hopen ja. Ik heb er sowieso wel zin inquote:Op zondag 14 mei 2006 01:37 schreef Komakie het volgende:
Het is alweer bijna zo ver
Heeft er iemand al een playlist???
Ik neem aan dat ze een wat langere set spelen dan vorige maand bij de Jack Daniels Rock Night...
Heb er wel weer zin an
hehe ik ook zeker weten.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:24 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Mag wel hopen ja. Ik heb er sowieso wel zin in
Ik weet nog steeds niet of ik backstage ga komen, heb die gast nog niet gesproken, zal hem zo wel ff bellenquote:
Er zaten er een paar tussen die nogal lomp waren. Hey maar het blijft een pit hequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:48 schreef Shedfire het volgende:
Zo dat was weer lekker
Ik ben nu net terug, met een piep in mijn oren.
Vond het iig erg cool dat ze wat nummers van Nurse speelde, maar wtf waar waren de Infernal Love, Shameless, Semi-Detached en Suicide Pact:You First dingen.
Ach ja volgend jaar beter
Een iemand in de pit was wel iet wat te lomp (grote kale gozer met een sik), als je hem bezig hebt gezien weet je wat ik bedoel.
Dit had ik eerder moeten lezenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:02 schreef Komakie het volgende:
Het voorprogramma is trouwens Try Drowning. Bandje uit Utrecht en ik vind ze persoonlijk nogal zwaar zuigen.... Dus als iemand zou moeten opschieten om het voorprogramma nog te kunnen zien, doe geen moeite want het is bagger
die ja. Wat was dat kut zeg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De band van Eric Corton zal dat geweest zijn. Tacker of zo?
Zou heel goed kunnen ja. Heb bijna het hele optreden voorin gestaan, maar tussen de optredens door en na het optreden stond ik idd achterin de zaal.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:36 schreef Mattievandezolder het volgende:
Hey Komakie volgens mij heb ik jou gezien na het optreden, stond je toen achteraan bij de bar in de buurt. Kan ook zijn dat ik je eerder gezien heb, maar je shirt heb ik iig gezien.
Nu nog gehoor... (dank u T? en crappy voorprogramma)
Had een beetje aan de rand van de pit gestaan en heb die lompe gozer(s) ook gezien, beetje jammer vind ik dat altijd...
Maar om ff op de muziek terug te komen, het was weer gaaf, jammer alleen van de technische problemen!
Ik vond het wel een leuke pit. Heerlijk als je een beetje de ruimte hebt om te beuken. Dan kun je echt een beetje rondhuppelen enzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Het was wel weer ok moet ik zeggen.
Het was me voorin net ff te rustig waardoor de pit wat rommelig werd, maar ok, dat hoort erbij.
Muzikaal gezien was het weer in orde hoor. Alleen wel veel gekut
.
Meteen een kaartje voor de Deftones meegepikt.
Ik mis ook dat oudje in deze lijstquote:Op zondag 21 mei 2006 21:40 schreef Shedfire het volgende:
Dit was de setlist van T?.co.uk:
Sprung
Accelarator
Turn
Knives
Screamager
Rain hits concrete
Our white noise
Dopamine Seratonine Adrenaline
Rust
If it kills me
Rock u monkeys
Polar bear (half)
Teethgrinder
Neck freak
Die laughing
Nowhere
Fear of god
Walk through darness
Lose it all
Potato junkie (unlisted)
Deluded son (skipped)
Isolation
Volgens mij waren er niet echt andere nummers hoor.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik mis ook dat oudje in deze lijstben toch niet doof
Dacht Dancin With Manson...quote:Op maandag 22 mei 2006 02:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij waren er niet echt andere nummers hoor.
Welke dacht jij dan dat er nog gespeeld zijn???
Dan zie ik je daar spelen woensdag.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:52 schreef guitarist.nl het volgende:
damn, ik kreeg net een telefoontje als ik a.s. woensdag in het voorprogramma wil staan van Therapy?
ff voor de duidelijkheid, dit is GEEN GEINTJE
het is in de oosterpoort groningen
e: weet iemand een website van deze band ?
www.therapyquestionmark.co.uk als het goed is.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:52 schreef guitarist.nl het volgende:
damn, ik kreeg net een telefoontje als ik a.s. woensdag in het voorprogramma wil staan van Therapy?
ff voor de duidelijkheid, dit is GEEN GEINTJE
het is in de oosterpoort groningen
e: weet iemand een website van deze band ?
Nee, ik ben in Amsterdam en in Utrecht al geweest, Grunn is me toch ff tever.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:49 schreef guitarist.nl het volgende:
ga je ook heen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |