quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:36 schreef Mattievandezolder het volgende:Hey Komakie volgens mij heb ik jou gezien na het optreden, stond je toen achteraan bij de bar in de buurt. Kan ook zijn dat ik je eerder gezien heb, maar je shirt heb ik iig gezien.
Nu nog gehoor... (dank u T? en crappy voorprogramma)
Had een beetje aan de rand van de pit gestaan en heb die lompe gozer(s) ook gezien, beetje jammer vind ik dat altijd...
Maar om ff op de muziek terug te komen, het was weer gaaf, jammer alleen van de technische problemen!
Zou heel goed kunnen ja. Heb bijna het hele optreden voorin gestaan, maar tussen de optredens door en na het optreden stond ik idd achterin de zaal.
![]()
Te wachten op de signeer sessie van Therapy?
![]()
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 15:04 schreef HeatWave het volgende:Het was wel weer ok moet ik zeggen
![]()
.
Het was me voorin net ff te rustig waardoor de pit wat rommelig werd, maar ok, dat hoort erbij.
Muzikaal gezien was het weer in orde hoor
![]()
. Alleen wel veel gekut
![]()
.
Meteen een kaartje voor de Deftones meegepikt
![]()
.
Ik vond het wel een leuke pit. Heerlijk als je een beetje de ruimte hebt om te beuken. Dan kun je echt een beetje rondhuppelen enzo
![]()
Ik was op gegeven moment zo bezig dat ik niet eens meer wist wat voor en achter was
![]()
Anyway, Deftones zag ik ook staan ja. Ga ik waarschijnlijk ook nog wel een kaartje van halen. Ik ben geen superfan maar ze hebben wel lekkere nummers en ik heb ze al een keer in de HMH gezien. Altijd weer een verrassing of die gasten er zin in hebben
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"