abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:01:13 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34867289
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:54 schreef Shedfire het volgende:
Die optredens die ik daarboven noem. Dat bleken uiteindelijk JD's optredens te zijn, tezamen met de Heideroosjes en the Apers (laatste vind ik jammer genoeg geen reet aan)
JD nights zijn altijd leuk.
Oh ok, bedankt. Net ff kaarten gekocht voor 6 April .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_35045851
Diane blijf ik een mooi nummer vinden!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  maandag 13 februari 2006 @ 18:32:16 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35045871
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:31 schreef Dandilion het volgende:
Diane blijf ik een mooi nummer vinden!
Als je dat verwacht zou ik maar niet komen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_35120648
ik ben niet eens van plan om te gaan. ik ben geen fan vind alleen dit nr leuk en de bijbehorende clip.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_35122492
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als je dat verwacht zou ik maar niet komen .
Zeker nu niet meer, Diane Husker Du stijl (ik verscheet express de puntjes op allerlei plekken).
Op een of andere manier vind ik de ballads altijd geweldig van T?: A Moment of Clarity, Boy's Asleep, Six Mile Water, Bowels of Love. Ookal hebben ze allemaal rauwe stukken.
Ik heb echt zin, alleen nog geen kaartjes gehaald.
Bertje en Henk
pi_35456308
"One Cure Fits All"
1. Sprung
2. Deluded Son
3. Into The Light
4. Lose It All
5. Dopamine Seratonin Adrenaline
6. Unconsoled
7. Our White Noise
8. Private Nobody
9. Rain Hits Concrete
10. Fear Of God
11. Heart Beat Hits
12. Walk Through Darkness
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:09:29 #132
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_35829103
@Toffe Ellende en de rest
Hier is de hoes die er bij hoort, vandaag stond het in het nieuws.
Edit:plaatje deed raaaaaar
Voor mijn gevoel een kruising tussen Nurse en Pleasure Death + BabyTeeth covers.
Ookal is hij erg Therapy?, want ze hebben altijd aparte hoezen, vind ik hem niet verschrikkelijk mooi.
Maar hij is wel erg kleurrijk

Daarnaast gaan er geruchten dat ze op Download komen te staan en eind mei weer naar Nederland komen voor 3 shows.
Good freaking times.

[ Bericht 9% gewijzigd door Shedfire op 07-03-2006 23:32:54 ]
Bertje en Henk
pi_35829986
"You want Danger? I'll Show You what Danger is!"

[ Bericht 5% gewijzigd door Toffe_Ellende op 09-03-2006 17:16:15 ]
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:32:36 #134
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_35830213
Lol waar komt dat uit?

daarnaast is het fucking plaatje offline.
Maar niet voor lang (nu gehost op mijn site)
Bertje en Henk
pi_35830686
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:32 schreef Shedfire het volgende:
Lol waar komt dat uit?

daarnaast is het fucking plaatje offline.
Maar niet voor lang (nu gehost op mijn site)
[afbeelding]
De liveversie van Innocent X (Opal Mantra) die versie is beter dan de studioversie door de toffe filmsamples die erin zitten
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:56:07 #136
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_35831049
En die is volledig rechten vrij zodat jij die naar mij kunt sturen? Met http://www.yousendit.com/ of zo naar
Tenminste als je er zin in hebt
Bertje en Henk
pi_35831096
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:56 schreef Shedfire het volgende:
En die is volledig rechten vrij zodat jij die naar mij kunt sturen? Met http://www.yousendit.com/ of zo naar shedfireslethome.nl.
Tenminste als je er zin in hebt
Die moet volgens mij niet moeilijk te downloaden zijn. Of je moet gewoon Born in a Crash kopen Ik zei net Opal Mantra, maar dat nummer staat er ook op, ik was even in de war.

http://www.therapyquestio(...)her/borninacrash.php Die krijg je nog wel ergens voor een paar euro.
  woensdag 8 maart 2006 @ 00:05:21 #138
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_35831387
Als je ehm tenminste kunt vinden, het hele T? forum staat vol met mensen die belachelijke bedragen neer tellen voor al die dingen die vroeger inderdaad goedkoop waren.

Ik heb twee weken terug uit pure frustratie, omdat ik nergens de strings versie van Lunacy Booth kon vinden, de deluxe versie van the Best of gekocht. (Gelukkig kon ik mijn enkele cd weer wel verkopen ).
T? is sowieso gruwelijk irritant voor de "normale" luisteraar: elke cd zijn tig versies van waarvan de japanse het leukst zijn.
Ik ben nog steeds van mening dat zij (net als Nick Cave laatst) gewoon een 3cd rarity set uit moeten gaan geven, helemaal vol met shizzle.
Bertje en Henk
pi_35831493
Ik heb ooit eens een b-kantenverzamelaar gemaakt, die helemaal volstaat met covers en outtakes (niet eens live-versies, demo's of remixen).. en dan had ik er nog een hoop niet. Zou geweldig zijn als nummers als Evil Elvis, Reuters, Vicar in a Tutu, Suing God enz inderdaad eens op een verzamelaar verschijnen.
  woensdag 8 maart 2006 @ 00:17:23 #140
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_35831798
Haha ja kijk maar, ik heb een best wel flinke tijd op website die dingen zitten te downloaden (potatojunkie was een geweldige site), waar van die 4 die jij daar noemt ken ik er dus maar 2.
Evil Elvis stond gelukkig op die deluxe editie, en Suing God blijft een geweldig nummer. Ik heb op mijn mp3speler een aparte map met de beste niet-album nummers van T? gemaakt.

Grote probleem zal wel zijn is dat de rechten van die B-Sides waarschijnlijk bij de verschillende platenmaatschappijen liggen (en die hebben ze er een hoop versleten).
Een beetje het zelfde probleem als bij Weezer's "Songs from the Black Hole", op een of andere wazige manier liggen de rechten gedeeltelijk nog bij Geffen, waardoor er niet meer geniale nummers van dat (demo) album uit komen. En zo wachten er al 4 jaar een gigantische schare fans op "Superfriend".

Gelukkig zat er nooit zoveel tijd tussen T? albums dat ze sommige projecten moesten afbreken
....Toch?
Bertje en Henk
pi_35831897
In het begin zat er vaak nauwelijks een jaar tussen release maar toen hadden zo wel veel meer nummer reserve lijkt het wel. Volgens mij zaten ze toen constant in de studio. Het is jammer dat Kazaa lite waar ik destijds al die fraaie b-kanten heb gedownload nu niet meer zo toereikend is. Je mis als Therapyfan essentiele nummers.
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:55:10 #142
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_35841460
Ja inderdaad, ze zaten volgens mij eind december tot eind januari in de studio voor het nieuwste album. Maar terwijl ik Babyteeth helemaal geweldig vind, zet ik Pleasure Death nooit op (op Potato Junkie na dan). Dus was dat dus ook niet echt handig.

Trouwens wat vind jij van Nurse, heb jij net als ik het gevoel dat die nummers na Gone van veel minder kwaliteit zijn dan die er voor staan (Neck Freak, Perversonality en de anderen zijn echt super nummers in mijn opinie).

Maar misschien kunnen wij ruilen (bootleg trading mag gewoon wel), ik heb bijvoorbeeld een demo van Catweasel, een van Andy's eerste bands waarbij sommige nummers van Troublegum en Infernal love al duidelijk te horen zijn. Bv This is where it is at -> Jude the Obscene en Unbeliever is Nowhere geworden (en die titel is inderdaad herbruikt). En volgens mij is dat niet zo heel erg standaard, ik heb ze wel van FLAC naar MP3 geript (en ID3 tags) gegeven.
Bertje en Henk
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:33:10 #143
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_35907439
Nou de promo is al te bestellen trouwens:
http://cgi.ebay.co.uk/THE(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem

Voor 60 pond....
Bertje en Henk
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:38:23 #144
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_35907566
jeugdsentiment dit. Troublegum was mijn eerste "ik ben boos op de wereld en dat zul je godverdegodver horen ook" plaatje. erg lekkere cd. ik heb hem af en toe nog wel eens opstaan in de auto, en je kunt er gif op innemen dat bij de eerste tonen van going nowhere de snelheidslimiet danig aan de laars gelapt word.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:39:30 #145
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_35907604
Pleasure Death kent nog 1 briljant nummer: Prison Breaker, voor de rest kan het niet tippen aan Babyteeth dat (vind ik)een stuk beter was van het eerste releases van een vergelijkbare band uit de zelfde tijd(Nirvana of Soundgarden). Een soort organische en hoekige industrial rock die toch tamelijk origineel geweest moet zijn in 1991. Maar ja geografisch gezien hebben die gasten wat pech gehad in het begin.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_35908762
Ik ben 6 en 7 april van de partij.
Live vind ik ze erg goed.
De oudere cd's zijn op ebay toch nog wel redelijk goedkoop te vinden.
Ik heb daar ooit Hats of to the insane en born in a crash gekocht.
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 14:14:58 #147
pi_35910610
bij da capo in Utrecht krijg je Vinylversies van de eerste EP's dus zo'n CD-tje zal ook wel meevallen
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  maandag 13 maart 2006 @ 12:30:25 #148
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_35986923
Ik ben die platen wel eens wat vaker tegengekomen ja.
Ik heb nu eindelijk een kaartje voor JD Rock Night.
De HIPPE shit.
Ik ga enkel 7 april.
Bertje en Henk
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:45:46 #149
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_36119547
Er is een track uit van het nieuwe album: Sprung
(MySpace)
http://www.myspace.com/therapyquestionmark
(Realplayer/WMPClassic
http://www.therapyquestionmark.co.uk/audio/real/sprung.ram

Goede track, beetje Muse meets Opal Mantra.
quote:
I've reached that point again
There's decisions to be made
Prioritise and organise
Foundations for the future

Well I've seen it all before
Feels like a previous life
I got it wrong back then
This time I've got to get it right

They didn't believe me then
They won't believe me now
They won't believe me
Anyhow

A fearless, reckless life
Can have consequences
But still I'd rather feel something
I'd rather take my chances

They won't believe me
Anyhow

You're on your own
Don't take it lying down

Don't take it lying down
Don't take it lying down
Don't take it lying down

Don't take it lying down
Don't take it lying down
Don't take it lying down

They won't believe me
Anyhow

You're on your own
Don't take it lying down
Bertje en Henk
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:58:26 #150
pi_36126523
aha! klinkt goed! nog een redelijk lang nummer ook
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')