quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:48 schreef Shedfire het volgende:Zo dat was weer lekker
![]()
Ik ben nu net terug, met een piep in mijn oren.
Vond het iig erg cool dat ze wat nummers van Nurse speelde, maar wtf waar waren de Infernal Love, Shameless, Semi-Detached en Suicide Pact:You First dingen
![]()
.
Ach ja volgend jaar beter
Een iemand in de pit was wel iet wat te lomp (grote kale gozer met een sik), als je hem bezig hebt gezien weet je wat ik bedoel.
Er zaten er een paar tussen die nogal lomp waren. Hey maar het blijft een pit he
![]()
Was die kale grote gozer toevallig ook nog iemand van een beetje een donker uiterlijk? Richting Marokkaans ofzo.
![]()
Die gozer ken ik namelijk wel (van gezicht). Komt ook vaak in de Stairway. Kan een hoop hebben die gast
![]()
Ik moet zeggen dat ik ook aardig asociaal tekeer ben gegaan in de pit
![]()
Als je iemand met een zwart Rock am Ring t-shirt van een paar jaar geleden hebt zien rammen, dan was ik dat
![]()
Was op een gegeven moment echt blind door die pit aan het roegen
![]()
Anyway, beetje rommelig idd. Vooral het eerste gedeelte met die problemen met de bass en de gitaar. Haha het begin dat helemaal in het water viel doordat er iets mis ging
![]()
trouwens, de drum zette ook een keer verkeerd in toen ze na een stop verder wilden spelen. Maar ja, dat kan allemaal gebeuren.
Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe ze dat oplossen. Doen ze erg leuk waardoor het publiek het niet zo erg vindt. Een beetje flauwe liedjes spelen enzo
![]()
Anyway, ik heb de DVD die te koop was achterin de zaal nog gekocht en handtekeningen van de 3 leden bemachtigd op het hoesje van de DVD
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"