Dat zou inderdaad erg hip zijn, ookal vind ik een van de leuke dingen van T? het publiek.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Misschien, HEEL misschien kan ik backstage met de persfotograaf die ik gisteren sprak. Dat zou wel cool zijn.
Ow ja natuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik neem ook aan dat het achteraf is.
We zullen zien, zou wel eens grappig zijn..
Ik zal eens kijken hoe en wat. Voor hetzelfde geld gaat het niet door hoor. Maar deze gast is al vaak met ze op tour geweest enzo, zelfs een keer op een verjaardag van Andy geloof ikquote:Op woensdag 12 april 2006 17:53 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Ow ja natuurlijk.
Kun je iig eens een keer stoere foto's voor mij regelen, heb er ook nog steeds geen van afgelopen keer.
yeps, en hoe!quote:Op donderdag 13 april 2006 15:47 schreef kamagurka het volgende:
He, bestaan deze boze mannen uit Ierland nog?
Coole shit ja, ik zag in Paradiso de zanger van de Apers ook nog in de zaal lopen, jammer dat ik geen biertje in mijn handen had...quote:Op donderdag 13 april 2006 14:46 schreef diedlaughing het volgende:
Het leuke van Therapy? is ook dat de bandleden voor de show en na de show nog de zaal in komen.![]()
The set list:quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:21 schreef fisico het volgende:
Ik heb kaarten voor Tivoli. Heeft iemand een recente setlist van T?, zodat ik alvast in de stemming kan komen?
Hij is toch nog niet uitquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En, hoe bevalt One Cure Fits All?
A.s. maandag komt 'ie, de 24equote:Op zaterdag 22 april 2006 18:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij is toch nog niet uit
Maar wel bijna geloof ik
okquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hij ligt al bij VanLeest en de Mediamarkt in ieder gevalZit m te luisteren en hij klinkt verdomd goed moet ik zeggen.
schooierdquote:Op zondag 23 april 2006 02:04 schreef Komakie het volgende:
Te gladjes en te commercieel
hmmm dat vind ik nou bij Therapy? helemaal niet....
In 013 was diane gespeeld voor isolation.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:50 schreef Shedfire het volgende:
[..]
The set list:
Potato Junkie
Stories
Rain Hits Concrete
Rust
If It Kills Me
Rock You Monkeys
Polar Bear
Die Laughing
Teethgrinder
Sprung
Knives
Screamager
Nowhere
Walk Through Darkness
Isolation
Van Paradiso. Bij de 013 was het iets anders, zo was oa If it Kills me gedropped en Crazy Cocaine Eyes toegevoegd
Ik vond het een gave uitvoering.quote:
Ik ken de orginele versie van Diane niet eigenlijkquote:Op maandag 24 april 2006 13:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ze hebben volgens mij Diane nooit in originele versie gespeeld. Altijd een versie die dicht bij het origineel van Husker Du komt, toch?
ik gok:quote:Op maandag 24 april 2006 13:51 schreef diedlaughing het volgende:
Als ze hem tegenwoordig spelen is het zowiezo een rockversie aangezien Martin die de chello deed bij Diane niet meer bij de band zit.
Ik meen ook ergens in een interview te hebben gelezen dat Andy het nr eigenlijk niet meer live wil spelen.
In tilburg liep Andy naar de drummer fluisterde wat en toen werd Diane dus ingezet.
lol wie weetquote:Op maandag 24 april 2006 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik gok:
"als we diane spelen gaat DIE groep meiden mee backstage".
Ik vind het best een OK kwaliteit als je weet dat het met je tel is opgenomen.quote:Op maandag 24 april 2006 14:04 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
lol wie weet
http://www.5feetsomething.net/diane7-4-06.mpg
Kwaliteit is niet super, is met mijn digitale fotocamera opgenomen.
Moest me inhouden om niet mee te zingen bij Diane.![]()
er komen wel meer mensen hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 12:12 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ik ga ook naar Tivoli, kan ik ze eindelijk ens live zienAlleen jammer dat er niemand met me mee wil, maar ach, het is toch dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |