Ik lust er wel pap van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 09:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat hangt toch van de vagina af zou ik zeggen…
Vegan Cruise!quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 23:08 schreef YoopY het volgende:
[..]
Zelfs shampoo, tandpasta en plakband is tegenwoordig "vegan".
Hou toch op zeg.
Cruises zonder dierenleed.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 09:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Vegan Cruise!
Mensen vliegen over een halve wereld om op een vegan cruise te gaan. Samen met andere veganisten blij te zijn dat ze wat voor de wereld doen
Vaginapap 🤢quote:
Het menu was prima, shared dining, 10 verschillende dingen op tafel ofzo, maar degene die de rekening opraapte schrok een beetje van de prijs. Normale restaurantprijzen, maar geen luxe producten ertussen want geen vlees/vis/zuivel natuurlijk. Maakt niet uit, was lekker. Ik mis zelf dan best wel iets van vis of vlees, maar dat is persoonlijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 09:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Was het menu wel lekker?
Ik vind overigens de draadjesvlees bitterballen van Oma Bobs goed te doen. Ik merk niet dat er geen vlees in zit.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 08:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volle melk natuurlijk!
Kijk, het zal me een rotzorg zijn of het totaalpakket wel of niet vegan is, maar Brinta an sich is dat dus blijkbaar wel. Wist ik alleen maar omdat dat logo op de verpakking stond
Nee, mijn punt is juist dat het me geen flikker uitmaakt of iets wel of niet 'vegan' is. 's Ochtends een bordje Brinta (blijkbaar dus niet vegan met volle melk, whatever), in de middag een banaan of mandarijn (wel vegan, toch?). Daarna een keer een uitsmijter met ham en 's avonds lekker barbecuen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 10:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Een punt maken om zo vegan als de pest te zijn zonder vegan te zijn
Goed voor het milieu ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 09:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Cruises zonder dierenleed.
Ik snap dat wel.
Misschien nog wat vegan-zebrapaden erbij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 09:55 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Ik zou nog wat posters ophangen en een vegan-friday op de scholen verplicht stellen.
Ja, dit soort gore dingen dus, gadverdamme.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 10:54 schreef pmponer het volgende:
Ik pakte eens een bitterbal, dat bleek een bietenbal te zijn.
Die tent is gesloten.
Je zusje klaagt anders nooit als er wat door haar strot gedrukt wordt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 22:23 schreef Wantie het volgende:
Het is wel een modeverschijnsel geworden: vinden dat iets je door de strot wordt gedrukt
Geen vlees eten compenseert dat 👍quote:
Ingrediënten maken een klein deel uit van de prijs van een gerecht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 11:19 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Bieten carpaccio
Voor dezelfde prijs.
Klopt, als lesbienne heeft ze daar geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 11:16 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Je zusje klaagt anders nooit als er wat door haar strot gedrukt wordt.
Gr gr
Nou, het om je raar aankijken als je Vegan short ribs op de Kamado gooitquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 11:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Vind ik wel meevallen. Niemand kijkt mij raar aan als ik 3kg buikspek en 5kg shortribs afreken en daarna op de kamado gooi. Mensen komen ook altijd graag eten. Maar ik woon niet in de Randstad, wellicht heeft dat er iets mee te maken.
Die bestaan niet! En waar ik mijn vlees koop hebben ze nog nooit gehoord van 'vegan'.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 11:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, het om je raar aankijken als je Vegan short ribs op de Kamado gooit
Veganist zijn is naar aard activisme. Het slaat natuurlijk nergens op om alle dierlijke producten af te wijzen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 09:49 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. Ik geloof wel dat er onder activisten, en dan met name activisten die aandacht vragen voor dierenwelzijn, relatief veel veganisten zijn, maar of dat "de meeste vegans" zijn betwijfel ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |